Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 63

Discussie: Ela (poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Ela (poolse)

    Naam : Ela

    Haarkleur/-lengte : Blond halflang

    Lengte dame : 1.70/1.75m

    Postuur/Cupmaat : Normaal , A/B - Cup

    Nationaliteit/Taal : Poolse, duits/nederlands

    Leeftijd : 30-35jr

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : PZC,NMC, TZ, FT, Beffen,massage

    Bijzonderheden : Lang in PHG geweest, BB en na pauze GT
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 september 2010 om 11:52
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    7 september 2003

    Gisterenavond was dus de uitreiking van de top 3 verkiezing van onze engeltjes uit Oedt. En een van de bekroonde dames was Ella.

    Nu heeft Horny in zijn korte, maar misschien niet minder intensieve carriere bij PHG al verschillende dames geinspecteerd maar nog niet deze Ella. Natuurlijk flirtte Ella met Horny en Horny liet aan Ella wel merken dat het terugtrekken in een van de bekende huisjes wel door hem gewaardeerd zou worden maar het kwam er nooit van.

    Babbel was al vaak met Ella naar de kamer en Horny gaat dus niet zitten wachten. Dan pakt hij natuurlijk wel een ander kippetje. Vandaar dat Horny nog niet eerder het genoegen had met Ella op de kamer te vertoeven.

    Gisterenavond was het lot Horny goed gezind, terwijl hij rustig aan de bar zat kwam Ella voorbij gewandeld op weg naar het kantoortje voor wat wisselgeld. Het contact was gauw gelegd en de afspraak geregeld. Ik kreeg alvast een sleutel in mijn handen geduwd en zag (bij het huisje) Ella enige minuten later aankomen lopen gehuld in een handdoek.

    Ik had nog nauwelijks de deur achter me gesloten toen ik bemerkte dat Ella haar handdoek had laten vallen en mij vol op de mond aan het zoenen was. En wat doe je dan? Precies, je slaat je armen rondom dat verschrikkelijk lekkere lijf en begint zachtjes te friemelen terwijl haar tong in je mond rondspartelt. Ze is zo verschrikkelijk lekker dat een spontane stijve niet lang uitbleef.

    Ella wist hier wel goed raad mee en begon mij te pijpen. Als tegenprestatie heb ik haar gebefd en haar naar een hoogtepunt gebracht. Waarna ze mij weer op volledige oorlogssterkte pijpte en daarna het condoom aanbracht om lekker te neuken. Hierna nog lekker gelegen en nagepraat. En wilde ze met mij een afspraak maken voor een volgende keer en stelde hierbij een bepaald programma voor (volgende keer ben ik als ik met Ella weg ben dus minstens een uur weg ;D ) .

    Horny heeft geconstateerd dat Ella terecht in de top 3 staat en naar zijn mening nog zelfs een plaats kan stijgen.

    Een nadeeltje is het grappige gekerm dat het allemaal zo geil is....

    p.s. Ella heeft minstens een B cup en is minstens 1.75 lang (zondee schoenen!)

    6 oktober 2003

    Vooraf hadden wij ons een heel programma voorgenomen maar ons enthousiasme werd enigzins getemperd door de wetenschap dat ze pas om 15.00 uur open gingen.
    Maar toen het vertrek naderde kwam de stemming er al snel in en vanwege mogelijk file gevaar bij Best en Veldhoven op de ringweg bij Eindhoven zijn we binnendoor gegaan door de Eindhovense binnenwegen.

    Eenmaal in Oedt aangekomen allebei de gebruikelijke badjas gehuurd voor € 50,- en we werden door verschillende dames overvallen.... Vooral Willem moest het ontgelden daar hij een grote zak met versnaperingen bij zich had.

    Nadat de ergste nood bij een aantal dames geledigd was konden we ons eindelijk omkleden. Het was nog niet bijzonder druk en toen we de bar betraden eerst wat social talk met Anna. (Wij moesten haar toch weer even op de hoogte stellen van het wel en wee van sommige forumleden. Bovendien de komst van Wil48 aangekondigd).

    Nu stond Ella al enkele weken op mijn lijstje om daar mee op de kamer te gaan maar iedere keer wist ze mij te ontlopen
    door naar haar Poolse vaderland op vakantie te gaan.
    Uiteraard kun je dan zo'n meisje niet met zo'n drang naar sex laten staan. Dus al heel gauw gingen mijn vingers over haar heupen en stopte ze in de bar haar tong in mijn mond.

    Volgens de goede gewoontes hebben we het verdere vervolg in en van de kamers doorgebracht. Eerst lekker zoenen, Ella is voor mij van een ideale lengte, ze gaat voor me staan, gooit haar handdoek af en knoopt mijn badjas los terwijl onze tongen elkaar opzochten.

    Op bed liggend heeft ze me eerst opgewarmd en daarna heb ik haar tot 2 maal toe naar een orgasme gebeft. Uiteraard met de typische Ella geluiden.

    De volgende fase bestond uit (wederom) het temperaturen van haar mondje. Het was van een dermate lekkere temperatuur dat mijn thermometer begon uit te zetten en vervolgens heeft Ella deze maar in een verpakking gedaan. Wat daarna volgde is min of meer voorspelbaar.... zeker als je weet dat Ella al een paar dagen droog stond. Ze heeft me heerlijk bereden en heb daar me daar van mijn eerste lading van de dag ontdaan.

    Daarna nog lekker gezoend en gekletst. Het uur was om voordat ik er erg in had.

    24 november 2003

    Na afloop van mijn afspraakje met Kyra had ik eigenlijk wel honger gekregen. Het eten had ik eerst gemist en de bananen waren intussen op. Ik moest nog eerst douchen maar ik wist dat er nog pizza zou zijn. Eerst daarop af voordat ik weer achter het net zou vissen.

    Helaas haalde ik de bar niet. Bij de kast met badjassen stond namelijk Ella die me aan mijn badjas trok, mijn hoofd naar haar toe trok en mij in mijn oor begon te zoenen... daarna vol op de mond en fluisterde mij toe dat ze twee weken weg geweest was en dat ze nog verschrikkelijk geil was. Ze zocht een bekende die haar van dat probleem af kon helpen en liet me niet gaan...

    Ik vond haar er ook ongeloofelijk geil uitzien in haar zwarte topje en stemde toe, op voorwaarde dat ik vlug even in de douche mocht springen. Ella zou op me wachten maar voegde eraan toe dat ik op moest schieten. Zeker omdat ze daarna weer een afspraak had met Babbel...

    Onderweg kwam ik Babbel nog tegen.... vertelde hem van mijn afspraak met Ella en kreeg het advies om maar snel te beginnen, des te vlugger kon hij met Ella weer gaan rollebollen.

    Ella had intussen al de sleutel geregeld en we doken beneden de kelder in. Hierna lekker zoenen en begon Ella mij te pijpen... daar ze steeds fluisterde "Ich bin so geil, Ich bin so geil" heb ik haar maar eens op de rug gelegd en haar gebefd. Ondertussen bleef Ella maar haar mantra opdreunen....

    Het was inderdaad te merken dat Ella enige tijd niet aan het werk was geweest... Haar tepels waren zo stijf en haar orgasme zo hevig dat ze zich excuseerde voor het harde knijpen van haar dijen bij het orgasme...

    Of haar geilheid nu echt is of niet... maakt niet uit...Ik werd er behoorlijk opgewonden van en ze wist mij er ook weer op een heerlijke manier van af te helpen. Zo erg dat ik mij voorgenomen had bij een volgend bezoek haar weer op het lijstje te zetten.

    Na afloop ben ik niet meer de bar in geweest..... Ella had mij leeg geneukt.... en ik vond het wel best... Heb daarna nog Katalin een massage gegeven en ben rond 1 uur weer leeg en voldaan naar huis gegaan.

    5 december 2003

    Horny_One had eerst andere verplichtingen, iets met stoomboten en schimmels. En er waren ook nog van die mannen die een hele grote zak met pakjes rondzeulden. Dit ritueel duurde de gehele middag zodat ik pas rond 19.00 uur me bij groep kon vervoegen.

    Bredero was er ook maar die bleef, geheel tegen zijn gewoonte in, maar tot 10.30 uur.

    Nog voor het eten ook al weer Babbel en zijn maatje Dennis. Even de bar verkend maar met het eten op komst besloten om dit eerst af te wachten. Had al wel van te voren Ella gespot en haar duidelijk gemaakt dat er later naar de kamer gegaan moest worden.

    Na afloop van het eten was er een grote bedrijvigheid bij de bar in het nachtcafe... Allerlei mixers, ijskannen, flessen en vruchten werden uitgestald en het bleek al snel te gaan om de speciale adventsactie.. Op verzoek werden speciale alcoholvrije cocktails en diverse shakes gemaakt. Niet alleen voor de gasten maar ook de meisjes hielden hiervan waardoor het uitermate gezellig was.

    Ella kwam ik tegen met een cocktail met Mango en Passievrucht in de hand. Ze had al de sleutel van CenterParcs bij zich en dus voor haar ook even het 'nu even niet' gevoel gegeven. Een speciale cocktail voor haar geregeld.

    Op de kamer bleek ze de handoeken vergeten te hebben, vanwege het 'maar nu even niet' gevoel zelf maar even de handdoeken gehaald. Teruggekomen lag Ella al poedelnaakt op het bed, en had haar cocktail al op.

    Het zoenen was een prima opening om mee te beginnen, maar het bleek dat Ella dit keer echt geil was.... en bijzonder creatief..... Ze bleek van mijn kleine horny_one te houden, en ging vervolgens met de sinaasappelschijf aan de gang die er als decoratie bij zat... Mijn pik werd helemaal ingesmeerd ermee en daarna moest het natuurlijk weer afgesabbeld worden.

    Vervolgens gingen we verder met Ella te verwennen... Eerst een gewoon orgasme bij haar gebeft. Het beetje cocktail dat er nog in mijn glas zat werd daarna door Ella over haar borsten heen gegoten en ook nog iets lager... Ik natuurlijk proeven en het bleek dat we het lekkerste tot het laatst hadden bewaard... Als Ella eenmaal goed opgewarmd is, dan kost het mij weinig moeite om haar meerdere keren te laten komen... Heb haar ook nog doggy stijl genomen.

    Na een kleine pauze op de kamer, heb ik haar tot een derde orgasme gebracht en wilde ze dat ik over haar gezicht spoot... Dit was toch net even iets te vlug zodat de ruststand uiteindelijk 3-1 in pools voordeel was.

    Kennelijk was Ella net even iets te ver gegaan, want de volgende 3 uren is ze daarna maar 1 keer naar de kamer geweest met een andere gast... De overige gasten moest ze afwijzen omdat ze zat bij te komen.

    Tegen het einde van de avond ben ik nogmaals met haar naar de kamer geweest en hebben elkaar tot een wederzijds orgasme gebracht. einduitslag 4-2 dus.

    Afgelopen Woensdag wist Ella mij te vertellen dat ze Zondag vrij had moeten nemen omdat ze te vermoeid was van die Zaterdag...

    Omdat ik er zelf bij was geloof ik het deze keer.... het was echt hevige sex deze keer.

    Door de afzonderlijke reis heen moest ik de terugweg alleen aanvaarden. Maar ja, die kan ik met mijn ogen dicht al weer rijden.....

    5 september 2004

    Meteen al bij binnenkomst afgelopen donderdag wist Ela mij al te verleiden tot de belofte dat ik haar na het douchen meteen zou opzoeken. En na een inspectie van wie er allemaal waren, ijsberen en dames, dus mezelf in de douche even opgefrisd en daarna Ela in de bar opgezocht.

    Al gauw hierna de sleutel laten halen en daarna heerlijke GF6 gehad. We stonden allebei echter op springen en de ontlading kwam al snel. Mett de gedachte dat we elkaar later toch wel weer zouden zien, na een half uur weer aangekleed en douchen en klaargemaakt voor het eten, dat rond half 7 opgediend zou worden. (dachten we, later bleek dat het BBQ was).


    aldus mijn postings op een ander forum.
    Grtz, Horny_one
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 augustus 2010 om 15:06

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben zeker 220 keer met Ela naar de kamer geweest. Ik ben zelfs een keer uit de mooiste provincië gereden om haar op te zoeken in BaddaBing. Was daar niet zo'n succes voor mij en ben ik een beetje op haar afgeknapt.
    Ben wel weer met haar geweest toen ze weer terug in de PHG was. Sex is altijd heel goed met haar. Kan lekker veel klaarkomen bij haar en ze kan goed meekreunen en je mag/moet veel klaarkomen. Goed zoenen met Ela.
    Het blijft wel een aardige meid maar toch zal ik in de toekomst voornamelijk voor andere dames kiezen.
    Woensdag was ze er ook weer en dan weet je dat Schummi er ook is

    Babbel

  4. #4
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Ik ben zeker 220 keer met Ela naar de kamer geweest. Ik ben zelfs een keer uit de mooiste provincië gereden om haar op te zoeken in BaddaBing. Was daar niet zo'n succes voor mij en ben ik een beetje op haar afgeknapt.
    Ben wel weer met haar geweest toen ze weer terug in de PHG was. Sex is altijd heel goed met haar. Kan lekker veel klaarkomen bij haar en ze kan goed meekreunen en je mag/moet veel klaarkomen. Goed zoenen met Ela.
    Het blijft wel een aardige meid maar toch zal ik in de toekomst voornamelijk voor andere dames kiezen.
    Woensdag was ze er ook weer en dan weet je dat Schummi er ook is

    Babbel
    Babbel, wie bedoel je met Schummi????????????ik heb een vermoeden, maar??????

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Woensdag was ze er ook weer en dan weet je dat Schummi er ook is

    Babbel
    Donderdag was ze er ook weer en dan weet je dat Schummi er ook is

    Bredero

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Donderdag was ze er ook weer en dan weet je dat Schummi er ook is

    Bredero
    Zondag was Ela er wel maar ........... géén Schummi!!! <==

  7. #7
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Zondag was Ela er wel maar ........... g&#233;&#233;n Schummi!!! <==
    Schummi zal die xxxxxxx wel zijn die als een schoothondje (met zn koltrui aan..) al maanden achter deze dame aan loopt. Miischien een idee deze "vriend" een eigen hoekje te geven in bv. "Dwangbuis-gespuisss"..

    Die gozer spoort nml echt niet..

  8. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede
    Schummi zal die xxxxxxx wel zijn die als een schoothondje (met zn koltrui aan..) al maanden achter deze dame aan loopt. Miischien een idee deze "vriend" een eigen hoekje te geven in bv. "Dwangbuis-gespuisss"..

    Die gozer spoort nml echt niet..
    Laat ik het eens opnemen voor "Schummi".

    Kun je niets anders dan iemand xxxxxxx of schoothondje noemen? Je zal zelf wel geen invalide kinderen hebben. Zeer laag vind ik dat.

    Schummi is niet de eerste die in de ban van Ela is (ik ken nog iemand met wie het bijna net zo erg was). Ik hoop voor je dat het jou niet overkomt. Dan praat je wel anders. Het is niet meer dan triest maar om iemand hier nu zo af te branden, is dat nu zo nodig?

    Ik ben benieuwd of en zo ja wat de moderators hiermee doen ...

  9. #9
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Laat ik het eens opnemen voor "Schummi".

    Kun je niets anders dan iemand xxxxxxx of schoothondje noemen? Je zal zelf wel geen invalide kinderen hebben. Zeer laag vind ik dat.

    Schummi is niet de eerste die in de ban van Ela is (ik ken nog iemand met wie het bijna net zo erg was). Ik hoop voor je dat het jou niet overkomt. Dan praat je wel anders. Het is niet meer dan triest maar om iemand hier nu zo af te branden, is dat nu zo nodig?

    Ik ben benieuwd of en zo ja wat de moderators hiermee doen ...
    W2, Ik denk dat Frits van Ede niet meer op dit Forum thuishoort. Dit kan absoluut niet.
    aan Frits van Ede, je zou je diep moeten schamen, kerel, volgens mij zitten je hersens ergens anders, maar niet daar waar ze werkelijk horen te zitten.....................Niemand verdiend het om zo bejubeld te worden op dit forum!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb gezegd.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 december 2005 om 14:34
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  10. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Nou nou wat zijn jullie radikaal. Laat Frits misschien eerst eens beginnen met het aanbieden van z'n verontschuldigingen en dat ie in de toekomst een beetje beter oplet alvorens zo zwaar uit te halen.

    OK, Schummi is een beetje een buitenbeentje maar zijn dat niet vaak de meest interessante mensen? Iedereen middelmaat bah neen dan nog liever Schummi.

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen runter No respect!

    I have never seen Schummi before, but I agree, Frits van Ede doesn't show any respect for a disabled person.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Een ietwat langer meelopende ijsbeer kent de strategie van onze lieflijke Ella. Nooit zal ik haar gezichtsuitdrukking vergeten toen ik na een kamerbezoek met haar, het in me hoofd haalde ook nog met Leyla mee te gaan. Het leek op een vreemdgaan-gebeurtenis na 25 jaar huwelijk. De liefde was daarna gelijk over.
    Moge het nog eens duidelijk zijn dat de liefde van de dame uitgaat naar je portemonee en niet naar jou als persoon, en als je een ander idee hebt, dan spreken we in dit geval van een dame die heel goed haar gekozen vak verstaat.

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Do I undertsand this well?
    A hooker which becomes jealous???
    I have to see this... I hope she will be available this Wednesday. I'm curious to know whether she'll manage this.....

    Bredero, would you help me to recognize her?

    BR, Sonny

  14. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Do I undertsand this well?
    A hooker which becomes jealous???
    I have to see this... I hope she will be available this Wednesday. I'm curious to know whether she'll manage this.....

    Bredero, would you help me to recognize her?

    BR, Sonny
    No problemo.

  15. #15
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb lang getwijfeld of ik wel hierop wilde reageren, waarschijnlijk begrijp ik zijn situatie beter dan wie dan ook. En ook al maakt schummi andere keuzes toch heb ik wel bewondering voor zijn blinde trouw.
    Natuurlijk is het fijn als de "ijsberenfamilie" iemand wil waarschuwen als je verslaving uit de hand gaat lopen, maar uiteindelijk is toch iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden en als zodanig moet iedereen dan ook de vrijheid hebben om daarin zijn eigen soms ongewone keuzes te maken.
    Ik zou zeggen wees blij dat er mensen zoals schummi en ik daar rondlopen, wij zijn de ultieme waarschuwing van wat er kan gebeuren als je in een saunaclub in een emotionele achtbaan terecht komt. Je moet dan echt sterk in je schoenen staan om daar ongeschonden door heen te komen.
    Met Ela heb ik meer moeite, ik kan niet langer respect opbrengen voor haar keuzes en ook al begrijp ik haar positie je moet als je zo'n "relatie" met een van je klanten aangaat toch minimaal dan elkaar respecteren. Ik zal dan ook nooit meer met haar op de kamer gaan, maar ook dat is mijn persoonlijke keuze.
    Tot slot wil ik afsluiten met een mooi chinees spreekwoord wat oorspronkelijk iets anders was: Sta op met de zon en oordeel niet.

  16. #16
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Quote van Lucky.......Je moet dan echt sterk in je schoenen staan om daar ongeschonden door heen te komen.

    Lucky, ik denk helaas dat het voor hem heel erg moeilijk is om hieruit te komen. Ik heb wel eens een Duitser horen zeggen : Bist du Thof, oder.......

    Helaas voor deze jongen is het een obsessie geworden. Waarschuwen kun je altijd, gelukkig zijn er een aantal ijsberen (waaronder ikzelf) die dit ook hebben gedaan en op hem hebben ingepraat, maar het mag helaas denk ik voorlopig (nog) niet baten voor hem.

    Ik hoop alleen voor hem, dat hij een keer gaat inzien ( ik hoop voor hem zo snel mogelijk) dat deze vrouw toneel aan het spelen is..........................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  17. #17
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Ela, 21 dec

    Ela heb ik in Badda Bing leren kennen, toen dat net open was. Een erg aangename kennismaking, en het was leuk haar nu weer tegen te komen in PHG. Ze kende mij nog, knap hoor , en dacht eerst dat ik haar niet meer kende. Dat was ook wel zo, ik moest 2x kijken voor ik zag dat zij het was. Affijn, al snel een hutje opgezocht voor een wat intensievere herintroductie, en al snel waren we al flink aan het zoenen geslagen, en dat is Ela's sterkste punt. Wat zoent zij lekker! Vervolgens andere wederzijdse orale verwenningen, en vervolgens wat standjes, allemaal goed. Een prima halfuurtje.

  18. #18
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ela, 5 januari 2006

    Ik heb ook van Ela mogen genieten. Ela viel mij op door haar uitstraling. Tevens had ik nog wat positieve aanbevelingen over deze dame van mede ijsberen in mijn hoofd zitten, dus de sprong in het diepe gewaagt.

    De avond snack was net binnen gebracht toen Ela voor mij langs liep. In het hol van de leeuw haar aangesproken (schummi zat naast me) en gevraagd of ze vrij was. "Mochte Sie erst noch etwas essen" was haar antwoord. Had geen honger, maar liet de keus aan haar of ze zelf wat wilde eten. Ze zou wel wat appart leggen en ik liet haar de sleutel halen.

    De sessie begon met een lekkere kus/tongzoen partij, waarbij Ela al haastig op zoek ging naar de yogert buks. Deze was nog opvallend in "ik veroer me niet" toestand, echter daar kwam rap een eind aan.

    Ela gaat helemaal op in haar spel, ze geniet er zelf met volle teugen van. Ela pijpte er lustig op los en ze werd er steeds geiler van. Inmiddels had ik haar edele delen ook gevonden en was deze gretig aan het stimuleren. Haar pijpkunst is uitstekend. Lekker rustig met lange halen. Op een gegeven moment wilde Ela geneukt worden. De gummi werd aangebracht en ze ging lekker mijn yogert buks bereiden. Daarna vele standjes en uiteindelijk in doggy
    m'n patroontassen leeg gespoten. Moet wel zeggen dat die Ela heerlijk kan gillen als ze geneukt wordt. Ba Ba.

    Op het bed nog effe na gebabbeld en met een big smile naar de lockers gegaan om 50 euries van eigenaar te laten verwisselen.
    Was een perfect sessie van bijna 40 minuten.
    Na afloop lekker gedouched en naar huis gereden. Lekker slapen.

    Herhalingsgevaar zeer zeker aanwezig.

    BR. Sonny

  19. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Ja weer een kanjer minder

    Het lijkt wel ofdat alle ervaren vrouwen weglopen?
    Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaanen als ze gespaard hebben is het mooi als ze voor hun 30 jaar op houden om dan prive een normaal leven op te bouwen.
    De meeste ijsberen hebben dat voor hun 30 jaar al geregeld en zijn nu weer opzoek om weer een beetje prive buiten de deur te krijgen meestal als hobby.
    Dat Ela er mee ophoud lijkt me logisch ze heeft op meerdere plaatsen gewerkt en veel bij elkaar verdiend.
    Ik verwacht dan ook niet dat ze ergens anders weer zal opduikenen en voor onze vriend Schummi is het ook goed dat ze vertrekt hopend dat hij dat kan verwerken en dat hij zo verstandig is om er niet achter aan te gaan.
    IK hoop hem dan ook nog regelmatig in H.G. tegen te komen maar dan wel in afgeslankte vorm van komen.
    Ela ik ben een maal met je meegeweest 3 jaar terug en het was heel goed,alleen val ik meer op andere type,s beetje getint zwart haar en felle ogen.
    Jij was een mooie en lieve meid met een goede uitstraling,die haar werk prima uivoerde.
    Het ga je goed.

    L. Jansen

  20. #20
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Ja, uit die oude dozen weet je maar nooit wat er weer tevoorschijn komt. En ja, ook ík heb Ela in 2003 een aantal malen mee mogen maken. Het was zoals ze zelf pleegde te zeggen....Geil.
    Ze is toen éénmalig schijnbaar in The Palace gezien maar ze is daar niet meer.
    Wel is ze weer ergens anders aan het werk gegaan na een lange rustperiode.
    Waar weet ik niet, maar de liefhebbers en verslaafden van Ella zullen haar wel weten te vinden

    :wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ela soll nach glaubwürdigen Informationen seit dieser Woche wieder im PHG arbeiten...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. #22
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Lächeln Yep...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ela soll nach glaubwürdigen Informationen seit dieser Woche wieder im PHG arbeiten...
    Yep, afgelopen vrijdag gespot in.... PHG...!

    :smile:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  23. #23
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Ja, hatte ich doch glatt vergessen zu posten: wieder da :wink:

  24. #24
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdagavond is deze dame gezien in GT.
    Een bekende ijsbeer heeft lekker zitten babbelen:wink: met haar in GT.

    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  25. #25
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Was afgelopen donderdag ook in GT, zegt hier een tijdje te zullen werken, doch slechts een beperkt aantal dagen per week. Ella is ondertussen 32 jaar. Over denaam die ze in GT zal gebruiken is ook nog onduidelijkheid. Aangezien er al een Ella rondloopt kreeg ze het voorstel om onder de naam 'Yvette' te werken, maar dat vind ze zelf niks...

    Is na een paar jaar tussenuit opnieuw in het vak gestapt. Lieve en verstandige vrouw waar ik onmiddellijk een goed gevoel bij had. De wachttijd op de sleutel brachten we al pratend en kroelend met elkaar door, het halfuur vloog voorbij.

    Op de kamer blijkt Ella een full-service pakket aan te bieden, pijpen, zoenen, vingertje,... passioneel vrijen. Allemaal heel erg lekker! Vakvrouw!

    Het bleek wel goed te klikken want na onze vrijpartij voelde Ella kennelijk de behoefte om eens haar verhaal te doen over de redenen waarom ze weer in het vak is gestapt... géén vrolijk verhaal.

    Ik stel een leuk gesprek met een dame zéér op prijs maar weet eigenlijk liefst zo weinig mogelijk over het privéleven van een DVP. Ikzelf vertel ook niet niet snel iets over kinderen, relatieproblemen.... Een dubbel gevoel dus op het eind van de sessie. Ik hoop voor haar dat ze snel weer uit het vak kan stappen.

    Zéér correct bij het afrekenen. We waren anderhalfuur op de kamer, ze wou slechts 1u rekenen omdat we hiervan toch dik 40' hadden liggen kletsen.

    TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.

Babylon 468*60   Diamond 468*60