Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Indira (Roemeens) Voorheen Lavinia

    Naam : Lavinia

    Haarkleur/-lengte : Zwart haar met rode extensions , blanke huidskleur

    Lengte dame : 1.67m

    Postuur/Cupmaat : Normaal slank, C-Cup

    Nationaliteit/Taal : Roemeens, duits gebrekkig en engels

    Leeftijd : 20-22

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Die komt wel....

    Bijzonderheden : De "zus" van Louisa
    Laatst gewijzigd door Big30; 15 april 2007 om 22:32
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Last Online
    9 augustus 2011 @ 15:09
    Locatie
    amstelveen
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard verstrikt in het web

    Ben afgelopen zaterdag (17/12) in het web van deze spiderwoman verstrikt geraakt. Ze was inderdaad hard aan het werk om haar centjes bij elkaar te verdienen. Maar ze kon erg lekker zoenen en dus nam ik de proef op de som. Al met al ongeveer een uur in kamertje 4 getoefd. Bij binnenkomst direct veel en hevig zoenen en voelen. Ze heeft prachtig zachte borsten (4real) en ze vindt het lekker als je die niet vergeet op je ontdekkingsreis. Ben begonnen met haar een flinke likbeurt te geven, om haar ook wat enthousiast te maken om mijn jongeman eens stevig onderhanden te nemen. Was ook het geval, maar echt feest was het niet. Vind haar minder pijpgericht dan ik van de dames in oedt gewend ben. Neuken is een ander verhaal. Vooral ijsberen die van een stevige drilsessie houden zijn bij Lavinia aan het goede adres. Heb haar in vele standjes gehamerd alsof mijn leven er vanaf hing. Zweten. Topsport. Zelf beweegt ze enhousiast mee en ze voert het tempo graag op. Heb het na plm halfuur op zijn hondjes in haar afgemaakt, maar kreeg het idee dat ze nog wel even doorwilde. Na sigaret en even kletsen de tweede ronde ingezet en heerlijk over haar borstjes heen gekliederd. Al met al meer een neukpoes dan pijpwonder. Moet je van houden. Vind trouwens dat ze beter engels spreekt dan veel ijsberen doen geloven.

    Volgende keer ga ik die kleine blonde duivelin met vlechtjes in haar haren. Ze was er zaterdagavond ook en ze kijkt bijzonder ondeugend uit haar ogen. Echt iemand die plezier in haar werk heeft, denk ik. Weet iemand wie dat is? Heeft iemand ervaring met haar? Let me know!

  3. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Lavinia, 16 feb

    Zus van Louisa, en derhalve deel van de Roemeense clan. Ook Lavinia is een fraai exemplaar, en we hebben elkaar intensief beziggehouden, vooral oraal. Ze doet dat lekker, en na afloop hebben we lekker nageknuffeld en liggen kletsen. Gelukkig geen fake gekreun, maar ze vond het wel lekker zonder overdreven gedoe.

    Hoewel ze veel op Louisa lijkt, is haar stijl toch een andere. Niet minder, maar anders. Ik heb het idee dat ze het niet zo leuk vindt dat Louisa meer klanten trekt dan zij. Is jammer voor haar, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Louisa komt zelfverzekerder over, Lavinia is wat minder spontaan. Maar qua sex doet ze het zeker goed, dus heren...

    Als ik ooit nog eens een trio ga doen, zal dat vast wel eens met deze dames zijn. Brrrr....

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    No, we lieten je al extra in de droom Randy. Het zijn idd.(helaas) geen zussen (bron: Louisa zelf).

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Zo het is dan toch gebeurt, met lavinja naar de kamer geweest. Ze probeerde een standaard program. Tja wat zal ik zeggen, just does not work on me. Nadat ze dat in de gaten had toch nog een hele leuke 2 uur mee gehad. :D maar de kans op herhaling is uiterst klein ofschoon het goed was. Het is weer eens gewoon niet mijn ding.

  6. #6
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Daumen hoch

    Lavinia is inderdaad een lekker ding. Ze ziet er niet alleen erg goed en uitdagend uit, maar komt inderdaad kort bij een GFE. Ze pijpt heerlijk, en is inderdaad het teasen zeer goed machtig. Lekker hoor.

    Ik kreeg de tip van Bredero, de tweede van vandaag, en ook hiervan geen spijt gehad. Direkt na het eten (en een sigaret) is ze de sleutel gaan halen, en hebben we een heerlijk uurte doorgemaakt. Allerlei standjes doorgenomen, maar uiteindelijk in doggy style afgemaakt. Ik voelde mezelf ook bijna afgemaakt. Inderdaad, zoals beschreven (elders), zij maakt je kapot, maar wel op een verrukkelijke manier.

    HW

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex

    Eerste ronde met Lavinja, veel beter als de laatste 2 keer. Was minder gehaast dit keer, uitgebreid zoenen, langzaam en lekker diep pijpen, zonder die sloopkogel er af te zuigen, nee was goed te doen dit keer met haar.
    Ze was na een weekje Roemenië dus weer terug in de PHG.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard echt te keer gegaan.

    Ja het werd een keer tijd dat ik met deze dame een keer meeging.
    Ze is altijd super vriendelijk tegen me en meestal is het ook nog wat stoeien met haar wat ik vroeger ook met Simona deed.
    Cliente Mio heb ik dus al heel vaak gehoord van haar dus woensdag avond haar de sleutel van kamer 15 laten halen,zodat we dan met airco het zelfs nog heel warm kregen.
    We hebben dan ook flink alles afgewerkt ofdat het leek dat we elkaar een jaar niet meer gezien hadden.
    Daarna nog even met sonny en Pamela zitten bij praten om daarna nog een duik te nemen in de pool.
    Het was een ontspannen woensdag avond in PHG.
    En Lavinja is gewoon een lieve meid.

  9. #9
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Lavinia 1-9

    Afgelopen vrijdag toch maar weer een keer met Lavinia weggeweest.
    Lekker weer ouderwets goeie sex met haar gehad, super..............

    Helaas voor onze Lavinia aanhangers, ze vertelde me dat ze half september teruggaat naar Roemenië en dat de kans heel klein is dat ze ooit nog terugkomt. We zullen wel zien!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  10. #10
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard roemeense les

    Afgelopen zaterdag weer eens met Lavinia naar de kamer.

    Ze wilde keihard genomen worden, vroeg ze aan me. Nou dat hoef je maar 1 keer te vragen aan Rexie en hij gehoorzaamd, zo trouw als ie is.........

    Dus lekker op zijn doggies zo hard mogelijk stoten dan maar........

    Geen verkeerde tweede keus geweest................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  11. #11
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Lavinia op herhaling

    Gisteren weer eens na lange tijd met Lavinia op de kamer geweest. Was weer dik in orde.....................

    Ik blijf het toch een leuke en bijzondere meid vinden.
    En dan ordinair onderuitgezakt op de bank zitten met een sigaretje.
    Gewoon schijt aan iedereen hebben, geweldig.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  12. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PHG 28 juli

    Ik ben al weer lang geleden 1x met Lavinja op de kamer geweest, en heb daar goede herinneringen aan. Inmiddels is haar look aardig veranderd, ze is wat afgevallen, en ze was al mooi, maar nu echt 'drop dead gorgeous'.

    Ze vertelde me dat ze dit weekend voor het laatst is, ze gaat eerst naar Roemenië, en daarna werd het onduidelijk. Ze zal wel terugkomen, maar dat kan wel een half jaar duren.

    Uiteindelijk 2x een uur met haar op de kamer beland. Brrrrrr.... Daar moet ik het maar een half jaar mee doen.

  13. #13
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard eng mager

    Vrijdag even getwijfeld of ik met haar mee zou gaan. We hebben elkaar even vastgepakt en lekker geknuffeld. Ik heb haar gezegd dat ze flink was afgevallen; ik voelde zo haar ribbenkast. Haar maar gezegd dat ze wel een paar kilo van mij mocht hebben. Zal haar goed doen denk ik...................

    Voor het overige is het gewoon een lekker poppetje op de kamer.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  14. #14
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Ausrufezeichen Lavinia

    grinste mich Donnerstag im LR an, sie trägt ihre Brille nun permanent, erzählte 2 Jahre lang nicht mehr in Deutschland gewesen zu sein (halbes Jahr Rumänien und 1 Jahr Spanien). Sie gab mir einen Kuss (schmeckte gut aber ich war befriedigt und mittelllos).

  15. #15
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    grinste mich Donnerstag im LR an, sie trägt ihre Brille nun permanent, erzählte 2 Jahre lang nicht mehr in Deutschland gewesen zu sein (halbes Jahr Rumänien und 1 Jahr Spanien). Sie gab mir einen Kuss (schmeckte gut aber ich war befriedigt und mittelllos).
    Im Sommer 2009 ende Juli habe ich mit ihr in the Palace Vielleicht war es eine andere Lavinia; Mit der Lavinia aus diesem Topic bin ich 100% sicher im Sommer 2009 ins Zimmer gegangen.
    Het doel heiligt de middelen

  16. #16
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    grinste mich Donnerstag im LR an, sie trägt ihre Brille nun permanent, erzählte 2 Jahre lang nicht mehr in Deutschland gewesen zu sein (halbes Jahr Rumänien und 1 Jahr Spanien).
    Verwechselst Du bestimmt wieder mit Nicole...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  17. #17
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Beitrag Lavinia

    ist in der "alten Dose" im PHG, gesehen, gesprochen und geküsst (nicht gepoppt) habe ich sie im LR, wenn sie dort weiterhin anzutreffen ist bitte verplaatsen.

  18. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    lavinja... omg..

    zeit um mahl ein kaffee zu trinken in LR.

    :-D

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Verwechselst Du bestimmt wieder mit Nicole...
    Van hara1d begrepen dat het inderdaad om de Lavinia gaat! Goed mogelijk dat ze lang in Spanje en Ro is geweest maar heb haar minder dan 2 j geleden ook nog in de Oase gezien en in 2008/2009 werkte ze inderdaad in FKK-Palace.

    In de Oase schreeuwde ze me nog heel vriendelijk toe vanaf een afstand van 22m. Zo zijn ze Roemeense dames nu eenmaal , ook zeer betrouwbaar in hun uitspraken !

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #20
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    zeit um mahl ein kaffee zu trinken in LR.

    :-D
    Mal gucken wo erst da ist! :wink:
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Twijfel toch een beetje of het wel om de Lavinia gaat! Op lustscout lees ik dat ze vorige week ook nog in Palace gespot is en ze is ook in vol ornaat met nieuwe foto's op de HP te zien.

    Wordt vervolgd !

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Mal gucken wo erst da ist! :wink:
    Wat moet jij met lavinja.. :D Dat is niet helemaal je type ZL...
    Die vreet jou levend.. hahahaha...

    Maar ik noem dr sora mea.. dat staat dat staat net als fika mea
    voor "no sex", talk only.

    I stick to "s(onja)ex"

    :D

  23. #23
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Beitrag Lavinia

    ich habe mich doch geirrt! Das Mädel im LR sieht Lavinia vom Gesicht 100%ig gleich aus, auch die Figur passt (soweit ich sie in Erinnerung habe), ein bekannter (sonniger) Eisbär erzählte mir dass er sie letzte Woche noch in Frankfurt gesehen hat, Lavinia hat ein kleines Tatto am Unterschenkel, das Mädel welches ich für Lavinia hielt hat ein kleines Tattoo auf der Hüfte, also ist sie wohl noch im FKK Palace, sorry, Beren

  24. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Verwechselst Du bestimmt wieder mit Nicole...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  25. #25
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ach, die Roemeensen lijken allemaal op elkaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    ich habe mich doch geirrt! Das Mädel im LR sieht Lavinia vom Gesicht 100%ig gleich aus, auch die Figur passt (soweit ich sie in Erinnerung habe), ein bekannter (sonniger) Eisbär erzählte mir dass er sie letzte Woche noch in Frankfurt gesehen hat, Lavinia hat ein kleines Tatto am Unterschenkel, das Mädel welches ich für Lavinia hielt hat ein kleines Tattoo auf der Hüfte, also ist sie wohl noch im FKK Palace, sorry, Beren
    Hara1d wees mij de dame aan en ze was niet de dame welke ik als Lavinia (groepje met Louisa en Loredana) uit PHG ken. Ze lijkt er wel op, dus ik kan me de verwisseling voorstellen. De echte Lavinia heb ik voor een drie-tal weken nog gezien en gesproken in de Palace in Frankfurt.

    Gr. Sonny

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.

  FKK Artemis 468*60