Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    5 oktober 2015 @ 16:37
    Locatie
    Regio Eindhoven
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard De zuster in de leer

    Haarkleur/-lengte : half lang blond
    Lengte : rond 1.75m
    Postuur/Cupmaat : Slank / b
    Nationaliteit/Taal : Nederlands
    Leeftijd : begin 30
    Piercings : Navel en clit
    Nadelen: Wil het vak leren, wie helpt mij...
    Tijdsduur : Bij voorkeur een hele dag
    Prijs : N.o.t.k.
    Ik wil je leren kennen: MSN adres denachtzuster@hotmail.com
    Attached Images Attached Images

  2. #2
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Lächeln Zuster is zus van .....?

    Nou Helma, ben jij een zus van belgische Mieke ?

    Je lijkt er van achteren als 2 druppels op...!!

    Silvester die een zwak heeft voor opgestoken achterkantjes...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  3. #3
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    5 oktober 2015 @ 16:37
    Locatie
    Regio Eindhoven
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zus van belgische Mieke?? ben zusje van mn broer maar mijn vader was bouvakker en je weet hoe dat kan gaan in de bouw....Haha, nee heb geen zusje hoor.

    x

  4. #4
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    5 oktober 2015 @ 16:37
    Locatie
    Regio Eindhoven
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard werken in de BB

    Hoi sly,

    Ik lees zo eens door jouw berichten en dacht jij weet er veel van. aangezien ik niet voldoende postings heb kan ik je geen prive bericht zenden dus dan zo maar even.
    Zoals je gelezen hebt denk ik er over om in deze wereld een partime job op te gaan bouwen. Ik dacht dat deze club mij de vrijheid gaf om de kat is goed uit de boom te gaan kijken.... Weet jij of dit daar kan? Verder ben ik net als elke vrouw natuurlijk mega onzeker. Mijn voorstelling zegt me dat ik daar tussen super mooie vrouwen kom te staan en dat ik me dan vreesenlijk onzeker zal gaan voelen. Vadaar het fototje bij mijn oproep. ik dacht is kijken of dat ik onthoofd word of ....

    Graag zou ik is met mensen chatten die ervaring hebben... ik zit op denachtzuster@hotmail.com

  5. #5
    Geregistreerd
    3 april 2006
    Last Online
    22 maart 2024 @ 11:58
    Berichten
    22
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik kan me voorstellen om zo iets lekkers van dichtbij te bekijken!!:D

    groetjes pelikonjoe

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Rondkijken in BB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door helma Bekijk bericht
    Verder ben ik net als elke vrouw natuurlijk mega onzeker. Mijn voorstelling zegt me dat ik daar tussen super mooie vrouwen kom te staan en dat ik me dan vreselijk onzeker zal gaan voelen.
    Je hoeft nergens onzeker over te zijn.

    In tegenstelling tot wat veel dames en beertjes denken, gaat het in 'n club niet alleen om looks en leeftijd. Een leuk contact in de bar is ook belangrijk en natuurlijk is goede kamerservice het allerbelangrijkst. Waarschijnlijk zul je veel jonge en slanke Oosteuropese vrouwen in BB zien, daarnaast zul je 'n redelijk aantal NL-vrouwen van jouw leeftijd zien. Voor beide damestypes is er 'n markt in BB: er zijn beertjes die jong en slank kiezen, er zijn beertjes die NL-dames met goede service kiezen, en er zijn beertjes die beide damestypes kiezen .

    Een goed voorbeeld in BB is Romy, 'n blonde NL-se van jouw leeftijd. Niet superknap, geen modellen-lichaam, maar wel 'n leuke spontane vrouw die volop aandacht in de bar geeft en topservice op de kamer, dus veel vaste klanten heeft. Als je wilt weten hoe je succesvol kunt zijn, moet je haar rubriek maar 'ns lezen. 't-Is natuurlijk allemaal door 'n ijsberenbril gezien, maar het geeft 'n goed idee wat veel beertjes zoeken in BB. En let niet te streng op de klok bij het afrekenen*, zeker niet als je 'n uur (of langer) op de kamer bent geweest.

    HM, altijd bereid tot 'n goed en gratis advies aan beertjes en dames :D.

    *In BB is de basisprijs 50,- per half uur. In 'n saunaclub verwachten beertjes dat je volop tongzoent en aan beffen doet, zonder meerprijs. Veel BB-dames vragen 25,- extra voor PZC, maar geven dan vaak meer kamertijd. Een veelgevraagde service in 'n saunaclub is FT (FransTotaal = klaarkomen in de mond), wat nogmaals 25,- extra kost. De dames die dat doen, zijn meestal het drukst bezet.
    Founding Member

  7. #7
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    5 oktober 2015 @ 16:37
    Locatie
    Regio Eindhoven
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Kijk is aan... Alle heren alvast bedankt voor de bemoedigende woorden. Jullie helpen me echt enorm met de grote stap. Ik heb vandaag een mail gekregen met een uitnodiging om eens een kopje koffie te gaan drinken bij Y.P. Is kijken hoe dat dat voelt.... het is een begin denk ik dan maar. Maar de bemoedigende woorden van jullie zijn voor mij eigenlijk nog veel belangrijker!

    Mochten jullie nog persoonlijke tips (does and dont's) hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag want wil als ik er voor ga er natuurlijk helemaal voor gaan!!!

    Mochten jullie nog een ervaring kwijt willen over de eerte club waar ik op gesprek mag komen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

    Verder hoop ik jullie natuurlijk alle van harte te mogen ontvangen, waar mijn niewe werkplek dan ook mag zijn in de toekomst.
    Ik laat jullie zeker weten als het prijs is en waar ik uit zal hangen.

    Kus lik moi

  8. #8
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    5 oktober 2015 @ 16:37
    Locatie
    Regio Eindhoven
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ps. even vergeten maar mochten er nog heren zijn die bij het eerste plaatje geen duidelijk beeld kunnen vormen dan kan ik je er natuurlijk altijd nog 1 even over de msn of mail doen

    kuzz helma









    Note W2 : Nu gesloten, lees AUB de regels
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 december 2007 om 23:21

  9. #9
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    5 oktober 2015 @ 16:37
    Locatie
    Regio Eindhoven
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Helma

    De kop is er af!!

    Afgelopen Donderdag voor het eerst kennis gemaakt met Badda Bing in Hulten. Het is mij alles mee gevallen. De stress, want die had ik echt wel, sloeg door de reaxte sfeer al snel om. Bij aankomst werd er door een van de gastvrouwen een keine rondleiding verzorgd. Een klein groepje gasten zag dit gebeuren en riepen me al naar hun toe. Hele gezellige mensen waar ik dan ook een tijd mee heb doorgebracht later die avond. Al met al een geslaagde avond en zeker een blijvertje als het aan mij ligt. Ik heb voor mijn club bezoekjes een appart msn account aangemaakt. Gezellig kletsen en mischien wel een gezellige date al daar. Ik ben te bereiken op helmabb@hotmail.com.

    Dikke kuzz,

    Helma
    I ON THE FIRST DATE!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Diamond 468*60