Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Vicky (Hongarije) (PHG)

    Haar: bruin/half lang

    Lengte: 1.55

    Postuur: slank/a-cup

    Nationaliteit: Hongaars/ engels en waarschijnlijk ook duits

    Leeftijd: 25

    Service: zoenen (voorzichtig; geen TZ), pzc, nmc, FT

    Voordeel: aardig meisje





    Afgelopen donderdag ging ik aan de bar even naast Vicky zitten. Ik had haar al rond zien lopen en ze had mijn aandacht. Een leuk meisje om te zien. Aan de bar vroeg ik in het duits wat haar naam was. Ze vertelde mij Vicky te heten, maar liever engels sprak. Op Duitsers had ze het niet zo. Ze had mijn hart gestolen.

    Vicky is een leuk meisje om te zien. Zoals gezegd had ik haar al zien rond lopen en ze kon mij wel bekoren. Ik had verwacht dat ze redelijke profi zou zijn, maar dat viel 100% mee.

    Het begin was iets minder. Het zoenen ging niet echt voluit. Zij was niet de eerste die avond. Wellicht had ik iets verkeerd gegeten.
    Maar al snel rolde wij in een orale houding, waarbij zij mij pijpte en ik haar befte. Pijpen is niet haar favoriete bezigheid, maar het beffen vond ze wel ok. Ze werd goed nat en bewoog lekker mee op het ritme van mijn tong. Echter geen orgasme. Ze probeerde het ook niet te faken. Daar is iets voor te zeggen. Misschien moet ze nog e.e.a. leren.

    Na een half uur ging het condoom erom en gingen wij diverse standjes uit proberen. Dat hebben wij een half uur vol gehouden. In het begin vond ze het allemaal prima, maar na verloop van tijd zette ze haar handen tussen mijn bekken en haar lichaam in. Voor mij een teken dat het voor haar iets te lang duurt.
    Voor ons mannen is het wellicht stoer om het zo lang mogelijk vol te houden, maar voor de dames is er niets zo vervelend als een klant die niet klaar komt. Dat wordt dan echt werken.

    Ik was van dat eerste uurtje aardig uitgeput. Daarom liet ik het Vicky maar oraal in haar mond afmaken. Dat deed ze met meer overgave dan in het begin.

    Nog een kwartier op een echt leuke manier gekletst. Ergens krijg ik het gevoel dat deze dame nog veel moet leren. Ik hoop dat het haar gaat lukken.

    De sessie was leuk, maar meer ook niet. De sex was ok. Het contact tussen Vicky en mij was echter goed, al besef ik dat zij mij ondertussen is vergeten en ik nu over haar schrijf.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 oktober 2006 om 23:26

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Babylon 468*60   Living Room 468*60