Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 162
  1. #51
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard Jetliner & Lorre collide

    Het ging als een lopend vuurtje doorheen de club dat er een nieuwe gast was, die speciaal naar Loredana had gevraagd.

    De thekefrau met ijzeren hand was meer dan behulpzaam. Ze kwam mij vragen of ik Loredana al ‘ns ontmoet had. Ik gaf toe dat ik haar niet zou weten te vinden temidden de drukte. Weer even later kwam ze mij melden dat Lorre bezet was, maar ze zou weldra vrij komen. Enkele dames kwamen mij moed inspreken. ‘Noch etwas warten Junge, und dann hast du es geschafft! Dann kommt deine Frau.’

    In afwachting sprak ik enkele dames aan bij de eetzaal. Kwestie van wat kennis te maken met het PHG-legioen. Ik hoorde in een Oeraltaal de naam Shakira vallen, waarbij naar mij werd gewezen. ‘Ja hè, jij komt voor Shaki hè?’

    Een pluim voor de communicatie binnen deze club! Ik had gevraagd naar één bepaald meisje en dat mocht mij niet ontlopen. Zelden zoveel klantenzorg ervaren. Is het dan echt zo, dat de service globaal genomen in Duitse clubs beter is dan in Nederland?

    De zenuwen begonnen te nijpen. Ik stond wat rond te dralen in de worstvolle bar. Plots stootte een rijzige blondine, een handdoek om haar middel geslagen, mij aan. Ze straalde magma van haar ogen in de mijne en liep dan door om te verdwijnen achter een schuifdeur. Ik uit het veld geslagen. Vlak erachteraan kwam de thekefrau. ‘Dàt was Loredana! Ze heeft straks tijd voor jou!’ Het werd mij bijna te machtig. ”Belg krijgt beroerte in Duitse seksclub”.

    Angstvallig hield ik de schuifdeur in de gaten. Daar kwam zij enkele minuten later vanachter tevoorschijn. Zij zou dus gelijken op de zangeres Shakira… Laat ik het zo zeggen: Colombia en Roemenië liggen nogal ’n end van mekaar. Feit is dat je niet langs haar heen kan kijken. Asbleke krullenbos, zwijmelend figuurtje op pumps en steunkousen, behangen met zilverwerk. Een urban goddess. My humps-my humps-my humps, you love my lady lumps.
    Ik gaf haar beleefd een hand. Zij verontschuldigde zich, ‘Sorry, ben nog een tijdje bezet, maar kan je een uur wachten?’ We spraken af aan de bar om zes uur. Ze hield woord, want om kwart voor zes stapte ze op mij toe.

    Hier stond zij vive en onversneden voor mij, dè attractie van de Happy Seksplaneet.
    Op voorhand was ik erg geducht voor een confrontatie met haar. De recensenten maakten immers gewag van een arrogante houding, zo verregaand zelfs dat vele beren, ondanks haar oogverblindende schoonheid, in een boog om haar heen lopen. Haar humeur was notoir.
    Niets van dat al! Geen arrogantie te bespeuren!
    Zij was de aardigheid zelf!
    Ze liet mij kiezen in welke taal ons samenzijn verder zou worden gezet. Clubtaal Duits boven het pragmatische Engels gekozen.

    Dus ik was van zo ver gekomen om haar te zien?
    Hoe wist ik wie zij was, wilde ze weten.
    Wat het “ijsberenforum” mocht wezen, de duivel hale haar ziel.
    Er waren inderdaad wat wrijvingen geweest tussen een Belg en een Hollander, die middels Süsichkeiten naar haar gunsten hadden gedongen. Maar hey, zij was recht door zee, ze biedt haar diensten aan en als een klant haar niet zint, weigert ze die gewoon!
    Ik mocht mij bij de happy few wanen. En kreeg onbetamelijke zin in chateaubriand met schanullen!

    We belandden in een klein kelderkamertje, want de grote comfortkamers waren allen bezet.
    Het treffen der elementen. Een aantal evergreens uit het grote poseboek, de aalscholver, de Hans & Grietje-houding, de Rudi Carrell. Er waren echter geen parels bij... Ze vroeg aldoor wat er niet goed was, wat ze verkeerd deed. Wanneer het tussen de lakens niet wil vlotten, gebeurt het dat sommige dames de noodzaak van een goed bespiegelend gesprek voelen opborrelen. Nu heb ik een gloeiende allergie voor filosofie.
    Van een wildebras als Loredana zou je dat niet verwachten en ik had er ook niet op gerekend.
    Aan het eind van de rit zaten we af te wegen of verdere klandizie wel deugdelijk zou zijn.

    Het leek mij vanzelfsprekend dat deze prinses de hele avond volcontinue bezet zou zijn, zoals de betere meisjes zich ook amper laten zien buiten de kamers. Toch bleef zij wat verveeld rondhangen, aan de bar, in de sofa, babbelend met andere meiden, zonder dat veel gegadigden rond haar hingen. Opvallend. Tanende populariteit, of is Lorre een levend onderdeel van de inboedel?

    Wat verouderde info uit de recensies bijstellen:
    haar vraagprijs is thans 100 € voor een uur. FT zit nièt (meer) in haar pretpakket.

    In Loredana heb ik geen nieuwe dauphine dorée gevonden. Voor het naar huis gaan ben ik haar alsnog gaan bedanken voor haar gedienstigheid, daar hou ik mij aan. Kreeg een zuinige groet terug. Als ik haar ooit weer tegenkom op de Planeet zal ik eens vriendelijk naar haar wuiven :wink:
    #Ursi polari, aardig beest#

  2. #52
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Was ze er wel of was ze er niet?

    Ik ben gisteren - dinsdag 9 dec - de hele middag en avond in PHG geweest. Ik weet alleen niet wie Lorenda is. Wel een blonde dame gezien met krullen. Misschien was dat haar wel. Ze kletste en foezelde wat met een oudere ijsbeer van Duitse origine. Ze heeft een knap gezichtje. Ik zou haar wel willen aanspreken, maar kreeg de kans niet :-) Het leuke voor mij was wel dat er nauwelijks ijsberen waren. Ik werd ongeveer besprongen. Maar wel op een leuke manier. Kon gewoon uitkiezen wie ik wilde :-) Een soort snoepwinkel zeg maar. HEERLIJK :D :D

    Met Chris zo ongeveer de hele middag en avond opgetrokken. Beetje om elkaar heen 'gedanst' en een paar keer meegenomen naar de kamer. Super aantrekkelijk. Misschien niet zozeer de mooiste (alhoewel...) maar voor mij wel een van de meest aantrekkelijkste dames. Waarom? Mooie ogen, mooie lach, spontaan, vrolijk, losbandig en gangmaker, danser etc. Verdere info zie draadje over Chris. Ze gaat 20 dec weg en komt in januari terug. Wat prive gegevens uitgewisseld en hotel opgezocht....Opvallend veel roemeense dames aanwezig. Lekkerrrrrrr:D:D

  3. #53
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Last Online
    8 maart 2024 @ 17:14
    Locatie
    linker Niederrhein
    Berichten
    74
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    74 in 17 posts

    Standaard

    Sie ist aus Ihrem Urlaub wieder zurück, habe sie gestern Abend gesehen.

  4. #54
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Danke

    Ausgezeichnete Grund wieder mal vorbei zu kommen :D , Danke!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris71 Bekijk bericht
    Sie ist aus Ihrem Urlaub wieder zurück, habe sie gestern Abend gesehen.

  5. #55
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard the queen from the garden of sin.

    Loredana de mooie ijskoningin altijd hoog zittend op haar troon, ongrijpbaar, arrogant, minachtend neerkijkend op ons zondaars.
    Jaren lang zie ik haar zo zitten, jarenlang loop ik met een grote boog om haar heen. Ik kan mij niet voorstellen warmte te krijgen van iemand die zoveel kou uitstraald. Deze ijsbeer kreeg er kippevel van iedere keer weer als hij de ijskoningin zag zitten.

    Na ruim een half jaar afwezig te zijn geweest van de vrolijke tuin zag ik de koningin nog steeds onaantastbaar zitten op haar troon. Ik was inmiddels een officieel ijsbeertje geworden, ik had info gewonnen over haar. Zij was een van de eerste namen die ik op het forum had opgezocht, ik wilde weten hoe ze is. Ik werd niet veel wijzer van de recensies, als ze je mag ben je een bofkont, als ze je niet mag moet je niet met haar een kamer opgaan, als ze uberhaupt met jouw de kamer opwil. Ze stuurd je ook net zo makkelijk het bos in. Het interseerd mij, een uitdaging, ik wil tot de bofkonten behoren. Op waardige afstand bewonder ik haar, ze is nog mooier geworden volgens mijn herinneringen....nog steeds intimiderend...maar mooier. Het kwam er die dag niet van om op haar af te stappen, ik had last van te veel mooie, willige en makkelijke prooien of was ik nog steeds bang.

    Ik wist dat ik weer twee weken later de koningin zal zien, en dan moest het er van komen. Om er dan weer niet onder uit te komen moet ik druk op mezelf zetten, zodat er geen weg meer terug is. Dus ik verkondig op de chat dat ik Shakira pak de eerstvolgende keer dat ik haar ziet. Na vele reacties van de aanwezige beren zowel possitief als negatief aangehoord te hebben, was de druk gezet.

    Hoe ik toch nog wel treuselend met haar in contact kwam is hier te lezen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=202

    Het gesprek aan de bar liep vlot, leuk en gezellig ze toonde duidelijk interesse in mij, er viel een last van mijn schouders en de intmidatie was verdwenen.
    Ik meende toen al een klik met haar aan te voelen. Achteraf had mijn gevoel het bij het juiste eind.

    Op de kamer aangekomen vroeg ze meteen wat ze voor me kon doen, ik zei, laten we maar eerst beginnen met zoenen en breng mij dan naar de zevende hemel. Lachend begon ze mij te zoenen, en hoe, heerlijk, heerlijk, heerlijk. Constant complimentjes gevend over dat ik lekker zoend, een lekker lijf en kale kop heb. uiteraard complimeerde ik haar ook over haar alles en wist in ieder geval dat alles van mij gemeend was. Kleine Bosco werd ook buitenaards verwend. Daarna werd hij nog bereden en ik genietend van het uitzicht schoot hij het jasje vol. Liefdevol kussend vroeg ze wat ik wilde doen. Ik zei dat even wil pauseren en een sigaretje wil roken, zij stelde voor om snel even twee biertjes te halen want ze had dorst gekregen.

    Snel was ze idd terug, gezellig kletsend, rokend en drinkend vroeg ze aan mij waarom ik nu pas haar had gevraagd en waarom ik een half jaar niet meer langs was gekomen. Ik vertelde haar de waarheid dat ik haar altijd arrogant en chagerijnig vind overkomen. Ze zei tegen mij, dat ze dat helemaal niet is maar dat haar gewone gezichtsuitdrukking zo is, waar ze niets aan kan doen. En dat ze weigerd om als een of andere idioot de hele tijd te zitten glimlachen. Dat was in ieder geval duidelijk en gaf haar gelijk. Ondertussen verder pratend over haar thuisland liet ze mij zelfs familie foto's zien, die op haar mobiel staan. En ik begon haar steeds leuker en liever te vinden. Op een gegeven moment streelde ik haar heup en zong "hips don't ly". Ze vroeg van wie dat liedje was...van Shakira zei ik. Ze noemen mij Shakira .......weet ik toch zei ik lachend...maar ik zie het niet. Zie jij het niet zei ze......ze sprong op, en haar bierflesje was ineens een microfoon en ze begon te zingen whatever, forever. Ik lag op mijn rug te genieten van het uitzicht en haar show. Toen ze klaar was vroeg ze of ik het goed vond. Ik antwoorde dat ik het schitterend vond en dat ik wel uren zo kon kijken naar haar. Maar vertelde ik haar dat ik haar nog steeds niet kan vergelijken met Shakira, omdat ik immers nog nooit de echte Shakira naakt onder deze hoek had gezien. Lachend zei ze dat we allebei een beetje gek zijn.

    Daarna commandeerde ze mij dat ze weer sex wilde hebben, en vroeg wat ik wilde.Ik wil jouw een orgasme bezorgen zei ik. Lachend zei ze, dat lukt je toch niet, dat lukt je alleen als je heel heel erg goed ben. Hoe bedoel je ik word onder druk gezet. Lachend zei ik dat ze mij niet meer bang kan maken, en dat ik goed ben. Ze pakt mijn hoofd en duwd die tussen haar benen en commandeerd likken. Dus ik haar heerlijke doosje likken en al vrij snel begint ze te schokken, stop, stop kermde ze ik ben al gekomen. oh my god zeg ze, jij bent een kisser and licker. Vol ongeloof kijk ik haar aan en vraag of ze echt is gekomen. Ja echt waar zei ze, voel maar en ze pakte mijn vinger die ze bij haar naar binnen duwde. Ik voelde idd dat ze kletsnat was.

    Ze zei dat ze nooit zal faken of liegen. want dat vind ze stom. Ik zei tegen haar dat ze wel snel is. ja zei ze, ik heb mijn defence switch op OFF gezet. Vragend kijk ik haar aan. Die zit tussen mijn oren, als die op ON staat kom ik nevernooit klaar, staat die op OFF wat zelden gebeurd, omdat ik dat alleen bij iemand doet die ik leuk vind.....kom ik heel gemakkelijk. Ik moest toen even slikken en bedankte haar, en ik zei dat ik haar ook bijzonder leuk vind. Kleine Bosco moest van haar ook nog een keer komen, ik wist van te voren dat het moeilijk zal worden. Maar uiteindelijk lukte het haar wel met de hand in standje 69. Na nog wat nageknuffeld te hebben waren we aan een douche toe. Moe en gelukkig kwam ik terug in de bar.

    Loredana is voor mij een openbaring, alles ver boven verwachting, leuk, lief, lekker, heerlijk en eerlijk en buitengewoon symphatiek.

    Wat ben ik een lul dat ik nooit eerder op haar af ben gegaan.

  6. #56
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard @ Bosco

    Zo zie je maar, dat je WEL makkelijk door het ijs kunt prikken.

    Bij mijn allereerste bezoek ooit aan een Duitse club (PHG, eind 2006) zag ik Loredana, en ik wist dat ik met haar mijn dag zou afsluiten.

    Niet gehinderd door enige voorkennis van zaken, en totaal onbekend met haar imago van ice-queen, ging ik naast haar zitten, en begon een praatje.
    In de bar bleef ze vrij koel, tot we in het hutje kwamen. Daar veranderde ze in een furie zoals ik ze toen nog niet had meegemaakt (en later ook maar zelden opnieuw zou meemaken), en na het afrekenen was zeer weer haar 'old cool self'.

    De sessie staat nog in haar draadje beschreven, en als ik eraan terugdenk, dan vraag ik me af waarom ik niet vaker naar PHG ben teruggekeerd. Alleen al Loredana maakt het de moeite waard.

    Mocht ik haar ooit weer zien, ik stap er zo op af.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  7. #57
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    .....
    De sessie staat nog in haar draadje beschreven, en als ik eraan terugdenk, dan vraag ik me af waarom ik niet vaker naar PHG ben teruggekeerd. Alleen al Loredana maakt het de moeite waard.

    Mocht ik haar ooit weer zien, ik stap er zo op af.
    Tja, Saruman...
    vorige week had ik de vaste intentie op naar PHG door te stomen, doch..
    de ziekelijke GT-drang van een jongen heeft daar anders over beslist,
    zoniet... kon je eens op herhaling geweest zijn bij "La Lora" :D

    enne Bosco...
    terwijl jij dit bericht schreef, zat ik in PHG aan de bar, te twijfelen voor een laatste ronde. Ook "La Lora" zat daar koeltjes voor zich uit te staren. Mede door het gevorderde uur heb ik toen besloten niet met haar te kameren. Mijn vuur was op dat moment niet straf genoeg meer om al dat ijs te doen smelten.
    Misschien jammer van de zoveelste aarzeling t.o.v. haar, want na het lezen van jouw verhaal is heel wat vooringenomenheid verdwenen. Al... is iedere ervaring voor iedereen op een ander moment.. uniek wellicht :teuflisch

  8. #58
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosco Bekijk bericht
    Dus ik haar heerlijke doosje likken en al vrij snel begint ze te schokken, stop, stop kermde ze ik ben al gekomen. oh my god zeg ze, jij bent een kisser and licker.
    Mss wordt t hoog tijd voor adonis Ace2 eens kennis te maken met Bosco?

  9. #59
    Geregistreerd
    5 april 2008
    Last Online
    22 januari 2012 @ 19:07
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heren heren,
    Deze dame verdient veel veel meer respect. Het is geen ice queen, het is een jonge dame die gewoon haar zelf is. Wees ook gewoon jezelf, dan maak je gewoon contact.

    Loredana, If you read this, you are one of the best girls, I wisch you een great time when you go home. I'm sure you find your own way. Be yourself en nobody hurts you.

    Erik

  10. #60
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erik1965 Bekijk bericht
    heren heren,
    Deze dame verdient veel veel meer respect. Het is geen ice queen, het is een jonge dame die gewoon haar zelf is. Wees ook gewoon jezelf, dan maak je gewoon contact.

    Loredana, If you read this, you are one of the best girls, I wisch you een great time when you go home. I'm sure you find your own way. Be yourself en nobody hurts you.

    Erik
    beste Erik
    waar lees jij respectloosheid tegenover haar?
    Het woord "ice queen" is een indruk die ze maakt, ( op de meeste beertjes ) wat ze jammer vind. Maar ze is er wel degelijk van bewust. Ze kan dat alleen niet veranderen. Inmiddels weet ik dat het alles behalve een "ice queen" is. Lees conclusie lijnen. Met mijn verslagje hoop ik alleen de drempel om haar aan te spreken wat te verlagen, voor sommige beertjes. Wat ten goede voor haar zal komen. Lees reactie Onzo.

    And if you are kissing her beautyfull ass, you should that do in a room to her.
    I think she preciäte that much more. :thefinger

  11. #61
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosco Bekijk bericht
    And if you are kissing her beautyfull ass, you should that do in a room to her.
    I think she preciäte that much more. :thefinger
    hahaha ......and give her a tip of 100 euro's just to be sure that this beautifull ice queen has a great time when she goes home.

  12. #62
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht




    Nieuwe website :


    www.planet-happygarden.de
    Fantastisch de foto van Loredana Die komt boven mijn bed te hangen.

  13. #63
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Lächeln Die Bilder von Loredana auf der neuen PHG-Homepage

    Die Bilder von Loredana auf der neuen PHG-Homepage: :p
    1. Bild 1
    2. Bild 2
    3. Bild 3
    4. Bild 4
    5. Bild 5
    6. Bild 6
    7. Bild 7
    8. Bild 8
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  14. #64
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ooit heeft ze eens in mijn gat geknepen, in het passeren en ze riep nog wat onverstaanbaars. Nooit eerder en ook later niet meer, heeft ze nog naar mij gelachen. Eerder een nors opzicht of meer zoiets van: "ik ben het hier".
    Daarom vind ik het een berichtje waardig dat ze heel uitgebreid (na oogcontact) lachtte naar mij. Plots was ze zoveel mooier. Het lachen werd zelf (net geen) bulderen.

    Nice surprice for myself (and her?)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #65
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Het kan gek lopen

    Het was een dag waarvan ik dacht dat ik naar PHg moest gaan.
    Dit was afgelopen woensdag.
    Angelina,Andrea,Chantal,Vanessa,Daniele,Ela en nog enkele waar ik het wel mee zou kunnen.
    Na mijn binnenkomst wat dames begroet waaronder Loredana (ja ze zag er weer zo als gewoonlijk super uit) ook haar uitdrukking was helder niet moe of een verslaafde kijk van ik moet weer !
    Nee ze begroeten me weer als vanouds met een dubbele kus en een gemeende goedendag.
    Ik heb al vaker diverse beren aan haar gekoppeld omdat ze de neiging heeft om vaker nee dan ja te zeggen.
    Na wat bijgepraat te hebben Met Sonny die al binnen was en Ela die weer terug was en mij herkende van vroeger, had ik behoefte aan wat te eten.
    het eten was wer goed en de dames die in de rij stonden zagen er best lekker uit (altijd mooi als je eet en dan van die super lichamen vlak langs je bord af)
    Om rond 20.00 u werd het tijd voor een kamerbezoek en ik had al diverse dames die mij mee wilden hebben ( of de euro's van me )
    Maar Loredana keek me aan met een blik van wie gaat hij nemen en volgde mijn voorbijgaan.
    Lavinja hield me aan en had een meisje uit de Oekraine bij zich die wouden ook met me mee maar ik besteld een cocktail en werd pastgepakt door Angelina die zei vergeet me niet vanavond en kuste me kort op mijn wang.
    Loredana zag dit allemaal en glimlachte waarop ik naar haar toe liep en zei wil jij de sleutel halen.

    Ze keek me aan en zei Wij samen naar de kamer waarop ik zei ja wij samen ja.
    daarna stond ze op en zei nogmaals echt Ik zei ja het is lang geleden en je ziet er perfect uit vanavond.
    Ik kreeg een brede smile :smile: van haar en zei wel kamer 15 of 17
    Ze liep aan met wat boze gezichten om haar en mij heen van jaloerse dames en toen ze terug kwam had ze kamer 17.
    Op de kamer zei ze dit is ruim 3 en een half jaar geleden waarom nu waarom ik
    Mijn antwoord was dat ik dacht dat het niet zo lang geleden was maar ze overtuigde me en wist ook dat het kamer 12 is geweest met ook hoe en wat.
    Ik zei dat ik voor haar koos omdat ze dus al 3 en een half jaar vriendelijk tegen me blijft en er super uit ziet.
    We kleeden ons uit en ze kwam boven op me liggen om me heftig en diep te tongzoenen met haar poes over mijn half slappe paal heen en deze tegen haar aante schuren zodat hij wat rechter van aard werd.
    Ze ging naar beneden en gaf me een geweldige PZC waarna ik haar op haar rug liet liggen en haar befte wat nog steeds een mooie poes was.
    Met haar vingers stimuleerde ze haar kitelaar en ik likte tussen haar vingers door in haar poes.
    Daarna kreeg ik weer een PZC waarop ik zei doe maar kalm aan na zo'n lange tijd nemen we zeker een uurtje vandaag.
    We kletsete wat tussen door over haar verleden entoekomst maar ook over haar roemeense vriendinnen en ex vriendinnen Simona ,Vera en louisa
    ook over enkele beren die hier veel vuldig aanwezig zijn op de chat en daarna hebben we lekker geneukt.
    Ze kwam op me zitten en perste mijn paal in haar poes die lekker strak zat.
    Zo werd ik heerlijk bereden en nam daarna plaats op zijn Hondjes wat mooi voor de spiegel was en zei mee keek naar mijn gezichts uitdrukking.

    Ja dit was weer sex van de hoogste plank en na een paar sigaretten van haar en een massage van mijn rug lag mijn paal al weer in de houding.
    Ze pakte hem vast en trok even zodat hij weer lekker hard werd maar ik zei nee andere keer weer.
    Ze zei als het dan weer 3 en een half jaar duurt dan heb je pech ik blijf hooguit nog een jaartje en stop er mee.

    ik zei nee schat ik denk dat de volgende keer wel eens heel snel kan zijn.
    Ze lachte en zei jij bent echt een stranger ik denk dat de meeste dames geen hoogte van je krijgen maar je bent wel eerlijk.
    Ze kuste me en na ruim anderhalf uur wij weer naar boven ik gaf haar een goede fooi omdat ik mijn geld niet op de DSB bank heb staan
    en wij weer naar de douches toe.
    Even de pizza genomen en en drankje.
    De rest van de avond moest ze steeds lachen en hadden we een klik.
    Rond 23.30 u hebben Sonny en ik PHg weer verlaten.
    Herhaling: ja binnenkort.
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 oktober 2009 om 23:05

  16. #66
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Loredana is bijvoorbeeld nog altijd aanwezig. Naar eigen zeggen is ze wel minder aanwezig. Ik vind dat ze er nu beter uitziet. Niet meer zo afgepeigerd als voorheen. Blijft een leuke meid.

  17. #67
    Geregistreerd
    11 juni 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 09:31
    Berichten
    94
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    40 in 11 posts

    Standaard Waar is zij gebleven..?

    Is Loredana (Shakira) nog steeds in PHG te bewonderen?
    Of enig idee waar zij nu is?

  18. #68
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toko-9 Bekijk bericht
    Is Loredana (Shakira) nog steeds in PHG te bewonderen?
    In den letzten Wochen nicht mehr im PHG gesehen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  19. #69
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Ich hab sie an einem Dienstag dort gesehen - vor 2 Wochen etwa.

  20. #70
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ich hab sie an einem Dienstag dort gesehen - vor 2 Wochen etwa.
    Stimmt, an jenem Dienstag war sie da. Aber sie arbeitet nicht mehr so oft.
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 juni 2010 om 00:06
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #71
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Zeg nooit nooit, maar de kans op een terugkeer van Loredana in PHG is verwaarloosbaar klein.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #72
    Geregistreerd
    25 januari 2007
    Last Online
    23 juni 2023 @ 08:35
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    De meest bekeken dame van PHG en één van de meest bekeken van dit forum is wel geruisloos en onaangekondigd vertrokken helaas! Top meid, erg mooi en ook nog een lief op z'n tijd. Ik wens Loredana alle geluk van de wereld! Hele dikke X

  23. #73
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Zeg nooit nooit, maar de kans op een terugkeer van Loredana in PHG is verwaarloosbaar klein.

    Big30
    Wat ik een jaar geleden zei/zegde klopt nog steeds. OK ik was gisteren nog maar net in PHG, zag Bosco die beweerde dat Loredana terug was en ik antwoordde "Jaja, jij denkt ook alles beter te weten, maak eens een kansberekening!".

    In de bar zag ik haar zitten op een kruk alsof de tijd niet had stil gestaan!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 2 oktober 2011),terminator ( 9 oktober 2011)

  25. #74
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Heren, beren,

    Nou dan is meneer " pluk de dag " ofwel Carpe Diem niet zo goed bevallen. Ik zeg Bravo Johnny !!
    Loredana is het boegbeeld van PHG en ik herinner me nog als gisteren dat Ome Bosco hiervoor naar Happy ging na het lezen van mijn recentie.
    Jansen ga jij haar nog eens opbeuren als ze weer eens sjaggie ergens langs de kant zit.
    Voor mij is dit de mooiste blonde dame ooit, beter dan de echte Shakira.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  26. Onderstaande leden hebben foots bedankt voor deze bijdrage:

    NikXXX ( 3 oktober 2011)

  27. #75
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,

    Nou dan is meneer " pluk de dag " ofwel Carpe Diem niet zo goed bevallen. Ik zeg Bravo Johnny !!
    Loredana is het boegbeeld van PHG en ik herinner me nog als gisteren dat Ome Bosco hiervoor naar Happy ging na het lezen van mijn recentie.
    Jansen ga jij haar nog eens opbeuren als ze weer eens sjaggie ergens langs de kant zit.
    Voor mij is dit de mooiste blonde dame ooit, beter dan de echte Shakira.

    Groet, Foots
    Is goed vriend Foots ik zal ze nog eens opbeuren en dan meteen met een doggy even van de grond af houden deze week.

 

 
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Living Room 468*60