Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 162
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Lächeln Loredana (Roemeense)

    Naam : Loredena / Loredana

    Haarkleur/-lengte : blonde krullende haren

    Lengte dame : 1.67m

    Postuur/Cupmaat : Slank, B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Roemeense, duits

    Leeftijd : 20 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, PZC, FT, beffen, stevig neuken

    Bijzonderheden :


    Recensie :

    Jonge Roemeense van 20 jaar die veel lijkt op Shakira. PHG bezoekers weten wel wie ik bedoel. Was echt een GFE met deze dame. Zoenen, PZC en ze houd van beetje wilde sex. Ik kreeg allemaal complimentjes en wilde haar graag geloven. Later kwam ze nog even bij me zitten maar toen ik wegging herkende ze me niet ..... het voelt als liefdesverdriet Maar goed, zeer goede service van dit zeer mooie meisje. Hoop dat ze de volgende keer mij weer herkend.

    Deze zondagavond was erg relaxed moet ik zeggen. Lekker rustig qua hoeveelheid ijsberen en zoals we gewend zijn van PHG zeer hoge kwaliteit van de meisjes. Morgen mijn recensie over de Oekrainse Nadja een 22 jarige 1,76m lange blonde zeer zeer schone dame.
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 september 2007 om 02:09

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard vakantie

    Ja hoor nu is ze naar huis .
    Ik ben gisteren om met haar af te sluiten naar de kamer geweest,en voor haar was ik ook de laatste om 23.45.
    Ze is 2 weken naar huis maar de afsluiting met mij was van hoge kwaliteit.
    Ze had er zin in en had zich al weken afgevraagd waarom ik vriendelijk deed en haar nooit mee vroeg ?
    Haar pijp werk is heel goed en het zoenen ook top,daarna wat standjes en 45 min. gebleven omdat zij dit graag wou zonder extra betaling.
    Sonny was er getuige van dat ze de hele avond in mijn buurt wou zijn,en toen hebben we besloten om er nog een rondje tegen aan te gaan.
    Het was terouwens lekker gezellig met veel toppers.
    Ook mijn eerste half uurtje op de kamer met een Poolse ik dacht emmelia was zeer goed.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden Loredana :)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik heb afgelopen donderdag 2/2 onze Shakira look a like weer zien rond huppelen in ons tuintje.

    Ze is er dus weer....

    BR, Sonny

    En dat heb ik geweten :teuflisch vandaag, naja gisteren dan eigenlijk (zaterdag).....maar ik denk dat ene Sonny hier ook nog wel een recensie gaat schrijven, want met een banaan en een appel als vulling in zijn maag kon hij er na een uurtje Louisa weer tegenaan....dacht ie
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Het is er dan toch van gekomen, do 9/2/2006

    Ik heb er lang mee gelopen, ik had een sterke drang om toch eens een keer met deze Shakira Look a Like de kamer op te gaan. Ze oogt nogal arrogant in de bar en loop je meestal zo voorbij . Toch maar eens op haar afgestapt. Ze lag zoals gewoonlijk helemaal onderuit op de bank. Ik ben op de grond voor haar gaan zitten, en geprobeerd een lach op haar gezicht te krijgen. En ja, het lukte, ze lachte.
    "Would you like to go to the room with me" was mijn vraag. Ze knikte instemmend, en daar gingen we heen. Blokhut 28.
    Loredena is in eerste instantie een rustige meid op de kamer. Haar even lekker los gemasseerd, moet zeggen, ze heeft een goddelijk mooi lichaam, lekker zacht. En zo jong
    Toen kwam ze los en begon mij heftig te tongzoenen en het duurde niet lang voordat Sonny Jr. ook de nodig aandacht kreeg. Pijpen deed ze vol overtuiging en lekker. Toen vond ik het tijd om Loredena eens lekker te verwennen. Haar op haar rug gelegd en haar heerlijk gebeft. Deze meid is een klaarkom machine, in 1 woord GEWELDIG:D :D :D :D

    Als toetje haar lekker in diverse standje haar binnenvoering van de nodige aandacht voorzien.

    Ja, Loredena blijkt een apart geval te zijn. Wat ik al zei, oogt vrij vaak arrogant in de club, waardoor veel ijsberen haar meiden. Echter, op de kamer is het een heel liefen zacht meisje dat zeker van sex houdt.

    BR, Sonny

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag Niet arrogant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ja, Loredena blijkt een apart geval te zijn. Wat ik al zei, oogt vrij vaak arrogant in de club, waardoor veel ijsberen haar meiden. Echter, op de kamer is het een heel liefen zacht meisje dat zeker van sex houdt.

    BR, Sonny
    Tis en kwestie van hoe je met haar omgaat....ze is niet arro vind ik dan, en ja ze is dr zeker niet vies van :D

    BTw....waar zou ons alles Sonny nu ergens uithangen ?

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Loredana is weer beter !

    Naam : Loredana

    Haarkleur/-lengte : Blond/lang, krullend

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Slank/A

    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels

    Leeftijd : 20 (oogt jonger)

    Tatoeages/Piercings : Nee

    Service : Zeer goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden : GFE-meisje, stevige seks

    Voordelen : Shakira-looks, temperament

    Nadelen : Niet bemerkt

    Tijdsduur : 35 minuten

    Prijs : 75,-

    Extra’s : FT

    Na bijna 2 maanden afwezigheid was HM eergisteren weer in PHG. Hernieuwd kennisgemaakt met Loredana, na 'n mislukte contactpoging 2 maanden geleden. Deze keer verliep ons gesprekje stukken beter, resulterend in 'n zeer geslaagd kamerbezoek. Het moge duidelijk zijn; Loredana is weer helemaal opgeknapt ! Haar klachten bleken gelukkig niet van cardiologische aard te zijn . En wat te zeggen over onze sessie..... Nou, in elk geval dat Loredana's paspoort moet worden aangepast. Want beffen staat absoluut zeker op haar programma, evenals FT. Loredana biedt 'n servicepakket dat zelfs de meest verwende ijsbeer tevreden zal stellen. Tamelijk uitzonderlijk voor zo'n jong meisje .

    Verder sluit HM zich aan bij bovenstaande recensenten. Heftige vrijpartij: flink tongzoenen, flink bewegend onderlijfje bij beffen en diverse standjes. Verder wil ze flink worden beetgepakt; eveneens tamelijk uitzonderlijk voor zo'n teer Barbiepopje. Weliswaar pijpt Loredana nog niet zo gulzig als bijvoorbeeld Milana of Ginger, maar dat weerhield HM er niet van om heftig in haar natte mondje te eindigen . Loredana is herkenbaar aan haar grote bos lang blond krullend haar, a la Shakira. In de bar zit ze vaak in de buurt van haar landgenootjes Louisa en Lavinja, meestal in de zithoek bij de spelcomputer.
    Founding Member

  7. #7
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard Loredena ( Shakkira )

    Eerst in de bar naar haar levensverhaal geluisterd. Dan beslist om naar de kamer te gaan. Tja , deze meid heeft inderdaad een hoog GFE - gehalte. Neemt voldoende initiatief en houd ervan stevig geneukt te worden. Een zeer goede eerste ronde

  8. #8
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard Loredana

    Ook ik had het genoegen het afgelopen weekend een half uur met Loredana door te brengen. Voor mij was het de tweede keer met deze dame. Ik moet zeggen dat ze er qua service op vooruit gegaan is. Het gaat allemaal minder gehaast. Het half uur wordt gewoon vol gemaakt en ze laat zich wat meer van alle kanten "bekijken". En wat heeft ze een heerlijk kontje.... Om op te eten gewoon. :D
    Ik wilde daarna nog met Sabine een kamer boeken maar die had het even te druk. Jammer, want met haar had ik best ook nog wel even een GFE ervaring willen opdoen. Nou ja, volgende keer beter.

    Groeten van... Van
    Dattum

  9. #9
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben ook een keer met Loredena geweest. Ik vind het een heel mooi meisje met een heerlijk kontje. Het kamerbezoek was nou niet het grootste succes maar ik vergeef zo'n meisje veel omdat ik het gewoon een lekker ding vindt. Eigenlijk wil ze al na een halfuur ophouden en dan begin ik eigenlijk net.

  10. #10
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kennismaking in de bar verliep heel goed, aanbod van Louisa voor trio afgeslagen en op naar de kamer. Prachtig meisje! Mooi figuur, mooi koppie. Afgesproken er een relaxed uurtje van te maken. Heel rustig begonnen met beetje praten, beetje strelen, beetje zoenen. Leuk ... tot het moment dat zij mij aanmoedigde om in de resterende tien minuten tot daden over te gaan (in iets andere bewoordingen dan, ... iets met "f**k" en "ten minutes"). In mijn "jeugdige" onschuld dacht ik ons samenzijn te verlengen met een half uurtje, maar dat was dus niet de bedoeling; dat deed zij nooit. Om in die tien minuten dan nog maar even "mijn ding(etje)" te doen vond ik een beetje armoedig, dus de tijd rustig volgemaakt met niks. :o
    De sfeer was wel een beetje bedorven, maar waarom zij rol van benadeelde partij aannam is mij nog steeds een raadsel. Ik denk toch dat ze zich wel eens harder moet inspannen voor 75 Euro. We kwamen dus iets minder gezellig van de kamer; de woorden gezicht en onweer waren hier wel op haar van toepassing.
    Later op de avond bleek haar humeur echter danig opgefleurd; er kon zelfs weer een grapje af, tenminste als je natgespetterd worden met water uit de slipperverzamelbak (lekker fris, nog bedankt) als grapje beschouwt. Toch geen onaardig meisje en misschien had ik zelf gewoon eerder tot daden over moeten gaan. Verder niet dramatisch over doen.

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ik sluit me aan bij JB. :D Lorredana doet wel degelijk sessies van meer als een half uur.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard mooi meer niet

    Loreana is gewoon een mooi meisje met een heel mooi figuurtje ben een paar keer met haar mee geweest en we hebben heerlijk gelachen en ook de sex was redelijk.
    Maar zij heeft me verteld dat ze ook vaak met mannen naar de kamer gaat waar ze niets mee heeft.
    Dan kan ik me voorstellen dat ze een behoorlijke kouwe kikker kan zijn,kijk maar eens hoe nukkig ze soms rond loopt en mensen negeerd.
    Als je nu het idee hebt dat ze niet erg vrolijk overkomt wanneer je ze aanspreekt blijf er dan vanaf wand anders wordt het een kloten half uurtje.
    En er zijn voldoende andere die wel graag met je mee gaan.

    MOOI HOEFT NIET ALTIJD GOED TE ZIJN.

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Als je nu het idee hebt dat ze niet erg vrolijk overkomt wanneer je ze aanspreekt blijf er dan vanaf wand anders wordt het een kloten half uurtje.
    En er zijn voldoende andere die wel graag met je mee gaan.

    MOOI HOEFT NIET ALTIJD GOED TE ZIJN.

    Loredena is gewoon een meisje met een gebruiksaanwijzing (RTFM), ene dat nukkig rondlopen heeft volgens mij een andere oorzaak

    BR, Sonny

  14. #14
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Maar zij heeft me verteld dat ze ook vaak met mannen naar de kamer gaat waar ze niets mee heeft.

    Echt waar ,een CDL die doet dat toch niet... nee ik kan je niet geloven.:p :p

  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ik wilde dr al niet op reageren. Als 19 jarig jong ding wil je natuurlijk niets liever dan 40+ mannen pijpen . En als het kan nog een Mozes erbij, ik hoor dat ze die ook "lekker" vind! Maar alleen als hij zijn kunstgebit in heeft . Maar das begrijpelijk, hij is tenslotte "gods gift to women".



    Lorredana is kampioen klantenbinding. Ik denk dat je haar gewoon als leuk jong ding moet zien, waar je een leuke tijd mee kunt beleven. De rest van de onzin kun je beter vergeten.

    My 2 cents
    Laatst gewijzigd door Flipper; 21 april 2006 om 10:06

  16. #16
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    Verder niet dramatisch over doen.
    Ik wil nog even herhalen dat de kennismaking in de bar heel goed verliep en dat het op de kamer relaxed en leuk was tot het moment dat de (resterende) tijd ter sprake kwam.
    Misschien had ik zelf meer initiatief moeten nemen; misschien had ik betere afspraken moeten maken.

    Zullen we het weer over belangrijke(r) zaken hebben?

  17. #17
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    ben een keer of 5 met haar op de kamer geweest, soms 30 soms 60min. Ik verleng alleen als ze een goede bui heeft. Het is nl een heel leuke meid als ze in een goede bui is. Is ze nukkig, daag ze ff uit of het echt of spel is, is het echt, wegwezen. Ik heb het al meegemaakt dat we lekker een uurtje op de bank zaten en eenmaal op de kamer ze niet meer te genieten was. Ze is dus als alle vrouwen : Niet te begrijpen.
    PS. ze zou 20 april voor een weekje naar huis gaan en daarna misschien in omg. Frankfurt gaan werken. Of we dat geloven moeten ...

  18. #18
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    25 november 2015 @ 17:31
    Locatie
    1 uur rijden van het paradijs
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    5 in 2 posts

    Daumen hoch

    Nou, ze was er weer vandaag hoor!
    Ze had het heel druk, maar ik heb toch nog van haar kunnen genieten vandaag. Erg mooi meisje en lief bovendien. Toppertje deze Shakira!!

  19. #19
    Geregistreerd
    7 mei 2006
    Last Online
    6 september 2016 @ 20:06
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    13
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Shakira (Loredana)

    Ik was gisteren weer eens in PHG zoals elke week.
    Na een paar uurtjes rond gekeken te hebben was de keuze niet zo makkelijk.
    Er waren een paar nieuwe, mooie meiden waarmee ik graag de kamer wou delen..
    Na een tijd heb ik toch een keuze kunnen maken.
    Ik koos voor Shakira. We hebben eerst met elkaar gepraat, daarna vroeg ik aan haar of ze met mij de kamer op wou. Ze ging de sleutel halen.
    Eenmaal in de kamer aangekomen kreeg ik eerst een lekkere blowjob die ik nog nooit mee had gemaakt. Die meid weet hoe het moet. Daarna hebben we nog ff liggen praten.
    Daarna hadden we nog lekkere, harde, wilde sex.
    Ze is zo lief en aardig.

    Echt een aanrader.

    Mzzl. Mr. Dragon
    Geld is als sperma: het vliegt je zak uit!

  20. #20
    Geregistreerd
    8 april 2006
    Last Online
    21 oktober 2023 @ 21:21
    Berichten
    15
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard Loredana

    Afgelopen donderdag een relaxte dag op PHG. Van 11-20 uur aanwezig
    geweest. Schitterend weer, alleen zeer matige verhouding tussen
    ijsberen en dames. Ik schat 60 ijsberen op 20-30 dames, waarvan vele
    niet naar mijn smaak. Helaas.

    Na een erg goede ervaring met de poolse Nicole, heb ik Loredana zien
    lopen. Na veel wisselende recensies twijfelde ik, maar als je haar ziet
    ben je snel verkocht. Heerlijk lijf, schitterende bos haar en
    supertietjes.
    Ik dacht; al wordt het niks, als ik dat geneukt heb kan het niet meer
    stuk. Uiteindelijk hing ze bij de bar compleet chagrijnig
    onderuitgezakt voor zich uit te kijken. Niet aanlokkelijk maar ik toch
    er op af. Na mij voorgesteld te hebben kon er met moeite een lachje
    vanaf en snel de sleutel besteld.

    Ze begon met een goede pijpbeurt waar ik
    heerlijk van kon genieten, zeker met dat uitzicht. Ondanks mijn deels
    lege zak van Nicole was ik in no-time klaar om de rest te legen, waarop
    ik haar vroeg even te stoppen. Dat vond ze zeer vreemd. Erna ging ze
    weer verder, en weer vroeg ik haar te stoppen. Ze werd bijna boos.
    Condoom erom en in doggystyle verder. Degenen die haar kennen zijn het
    met me eens dat elke vent snel afschiet bij dat uitzicht. Wat een
    heerlijk lijf zeg. Absoluut geweldig. Ze gaat ook als een beest tekeer
    en neukt echt kei- en keihard. Met de handen tegen de muur zet ze hard
    af om haar kont tegen je buik te planten. Wederom vond ze mij "nicht
    normal" dat ik af en toe moest stoppen om mijn kruit niet te snel te
    verschieten. Na 30 minuten hield ik het niet meer en was het rubbertje
    vol.

    Precies op dat moment gaat haar mobiel en heeft ze 10 minuten met haar
    moeder zitten ouwehoeren....

    Tja wat moet je daar nu van vinden. De duitsers noemen dit een
    optikfick en dat is precies wat het was! Ik ging verward maar voldaan
    de kamer af.

    Conclusie: chagrijnig, leek snel haar geld te willen verdienen, maar daar
    staat tegenover een geweldig lijf en geen bezwaar tegen een keiharde
    beurt. Dat mobieltje op het eind vond ik ronduit asociaal.

    Herhalingsgevaar? goede vraag. Ik hou van wat chemie tussen mij en het
    meisje en dat is er bij haar absoluut niet. Als je een "optikfick "
    zoekt met (mijns insziens) het mooiste meisje van PHG: Loredana is the
    place to be. Dus misschien komt er nog een tweede keer.

  21. #21
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Hips don't lie!

    Ja Loredana aka Shakira, voor mij is het een topmeid met hele goede service.
    Gisteren met haar naar een hutje vertrokken en een (h)eerlijk half uur met haar beleefd. Goede service van haar en ze behoort voor mij tot de TA's van PHG en niet alleen om haar looks.
    Dus daar komt hij weer: 100% wiederholungsgefahr.

    Jack42

  22. #22
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard Loredana, Shakira`s sister

    Oh I know I am on tonight my hips don`t lie
    And I am starting to feel it`s right
    All the attraction, the tension
    Don`t you see baby, this is perfection
    Shakira, Shakira

    Oh boy, I can see your body moving
    Half animal, half man
    I don`t, don`t really know what I`m doing
    But you seem to have a plan
    My will and self restraint
    Have come to fail now, fail now
    See, I am doing what I can, but I can`t so you know
    That`s a bit too hard to explain

    De rest heb ik niet verstaan, was ineens in het Roemeens.
    Loredana kon plots geen Engels meer.
    Of de orale kunsten van Saruman daar iets mee te maken hadden, weet ik niet. Maar ik was alleszins blij dat er een handdoek op het bed lag.................

  23. #23
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Loredana, 13 januari 2006

    Voor mij bijna een jaar geleden dat ik met Loredana naar de kamer ben geweest.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...4&postcount=12

    Gisteren zat ik met Bredero gezellig met haar te kletsen en ze was heel spontaan. Toch iets wat we van haar niet zo zijn gewend. Helaas zit ze wel eens nors voor zich uit te kijken. Maar goed, de spontaniteit en natuurlijk haar goddelijke lichaam deed mij besluiten haar maar weer eens de sleutel te laten halen.

    Ik kan niets anders zeggen dat Lorendana gewoon gewillig genomen wilt worden. Ze vraagt eerst netjes wat je lekker vindt en gaat dan aan de slag. Heerlijk pijpen in verschillend tempo met afwisselend eierlikken. Ze praat tussendoor ook in haarzelf (waarschijnlijk Roemeens, want ik kon er geen barst van verstaan). Als afsluiting heb ik haar heerlijk doggy genomen, waarbij zowat tegen de spiegel opkroop.

    Ik heb Loredana nog gevraagd waarom ze vaak nors zit te kijken. Ze vertelde me dat ze gewoon haarzelf is en lacht wanneer ze zich goed voelt en nors kijk wanneer ze niet in haar hum is. Ze zegt, ik ga niet lachen voor de fake, als je zolang hier zit, dan kan je dat niet volhouden. Nou, duidelijke taal.

    Gisteren dus een goede dag, waar Sonny heerlijk van heeft genoten.

    BR, Sonny:wink:

  24. #24
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Ja deze dame wil echt genomen worden, ze was geloof ik nummer 4 de rest ben ik bijna vergeten door een totaal verschwunden testosteron. Wat een goddelijk lijf, ik heb bijna de stangen van de airco van de muur gerukt, mijn schaambeen is beurs van het bonken, brrrrr 7 keer naar de kamer, 6 mahl gesprits, yes het record is verbroken!!!

  25. #25
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic
    Afgelopen donderdag toen een storm een groot gedeelte van Europa in zijn greep hield is de electriciteit voor enige tijd uitgevallen................en als je dan toch op de kamer bent kun je er maar beter blijven........dat was pas horny........en romantisch .... natuurlijk met al die kaarsjes........

    Zelfde bericht gehoord van onze Samstagabendgast die er ook weer een keer was op de donderdag. Het was echter zo donker voor hem dat hij dus op Samstagabend zijn "gaste"van donderdag niet meer herkende :D . En de verwarring van Loredana en Shakira werd hem dan ook nog te veel. Gelukkig wist zij het allemaal nog wel te herrineren hoe deze neukerd te keer was gegaan

    W2

    PS Loredana zou gewoon in de PHG blijven ........voor wat de info waard is .....:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Babylon 468*60   Living Room 468*60