Anna, ook wel bekend als "Poolse Anna", lijkt zo weggelopen uit een Big Hooters XXX-rated film. De ultieme droom van alle borstenfans. Die komen dan ook uit heel Nederland (en daar buiten). De visuele impact is enorm als je haar in haar deuropening ziet staan. Hooggehakt, een minuscuul stringetje en tja......die schitterende boezem .
Ja, het Wallengebied heeft niet zo'n beste reputatie onder de doelgroep van dit forum. Ten dele terecht. Veel dames die je afraffelen voor €50 per kwartier. Brrrr..........maar er is vraag naar dus..........
Zo niet bij Anna. Anna heeft beroepstrots. Een klant moet het kamertje met een voldaan gevoel verlaten. Tijd speelt geen rol. Seks bedrijft Anna op een klantgerichte wijze. Ze voelt met haar vele jaren ervaring volstrekt aan wat JIJ wilt. Pijpen, wat een raffinement en gevoel wordt er in gelegd. Neuken, alle posities beheerst ze en het uitvoeringsniveau is zeer hoog. Als dit ooit een Olympische sport zou worden.....:smile: :smile:
Ach, we kenen elkaar al heel lang. Ik hou van variatie en ben voorbij mijn "grote borsten fase", maar ik blijf haar bezoeken. We hebben een fijne band. Het is een mooi mens, letterlijk en figuurlijk. Een vrouw die van mensen houdt, die weet waarom ze dit werk doet (ze is een levensgenietster en dat kost ook geld).
Anna is een Poolse, met de arbeidsmoraal die aan dit volk wordt toegeschreven. Behoudens de maandag werkt ze elke dag tot ongeveer 19 uur. Als ze bezet is, is haar aanwezigheid zichtbaar via een klein bruin beertje op het gordijn.
Ongetwijfeld zijn er IJsberen die Anna kennen. Ik ben benieuwd naar uw ervaringen.
PS: surf eens naar http://www.lisalipps.com, Anna is natuurlijk veeel mooier.....
Haarkleur/-lengte : blond, halflang
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : slank/F
Nationaliteit/Taal : Pools/Nederlands
Leeftijd : 37
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC/PMC
Voordelen: een vleesgeworden droom, een waanzinnig leuk mens
Nadelen:
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : €50