Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 28 van 28

Discussie: Sexslavinnen

  1. #26
    Geregistreerd
    5 november 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:31
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    68 in 19 posts

    Standaard

    Beste beren,

    Naar aanleiding van bovenstaande heb ik besloten om afgelopen zondag een onderzoekje te plegen in het Antwerpse.
    Eerst het Schipperskwartier verkend. Wel, daar staan vrouwen in alle soorten en maten in de Etalage. Een paar om in te pakken en mee naar huis te nemen.
    Maar ik ben sterk gebleven en heb het bij "windowshoppen" gelaten.

    Vervolgens naar Schoten.
    Op de mini parkeerplaats was geen plekje meer vrij. Het "stalen ros" moest 500 meter verderop "aan een boom gebonden worden".
    Na een korte wandeling de ingang gevonden en het pand betreden. Er was geen locker meer vrij .

    Binnen was de koffieautomaat net defect geraakt .
    De actie was in de barruimte al volop bezig.
    In loop van de middag was er ook volop actie in de relaxruimtes. Als je dan te kort bij komt ben je meteen de sjaak .

    Gevolg aan het eind van de party was de "puddingbuks" helemaal leeg.
    En de trotse Cubaan afgesleten tot een Cigarillo.

    Echt, niet een plek om heen te gaan.
    Veel te druk. En veel te veel actie.

    Je kunt veel beter naar een van de vele party's gaan waar je vooral betaald voor het plezier van anderen en blij mag zijn als je een kwakje ergens kwijt kunt.

    Tot zover het verslag van uw special-agent, Frenske007.

  2. #27
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Ik heb het vanmiddag ook eens gedaan, de sexslavinnen.
    Nog nooit gedaan maar van een nymphoslut collega begrepen dat dit ook wel wat was.
    Precies op tijd aangekomen was de parking al vol, een rij wachtenden aan de deur. Heel veel stelletjes, meesten wat ouder. Binnen omgekleed en naar de ruimte waar de officiele slavinnen van dienst op de ronde matrassen klaar zaten.
    Ze konden mij niet zo bekoren maar goed, hoewel het oog ook altijd wat wilt speelt er meer mee.

    Ook veel stelletjes, heel veel stelletjes, heel veel ook zonder slavinnen halsband. Ook hier de meesten niet echt mijn type maar ja als je Duitsland kent ben je nu eenmaal kieskeurig en eerlijk gezegd sex met niet helemaal je type kan ook wel verdomde lekker en geil zijn.
    Toch een aantal dames met een BMI waar ik jaloers op zou zijn als we op Tonga waren, non merci.

    Met mij kwam er ook een stel binnen met een vrouw waar ik zp voor zou vallen,, en later kwam er nog één (deze heb ik niet meer in actie gezien trouwens).
    Deze dame begaf zich met haar begeleider (geen slavin meester toestand overigens) als eerste van de "bezoekende dames" naar een ronde matras. Vliegen op stroop zouden een voorbeeld kunnen nemen aan ons mannen die op haar af stormden. Ik liet haar eerste rondje aan me voorbij gaan, teveel gedrang. Maar jongejonge wat kon ze er van genieten, de slavinnen van dienst leken wel brave nonnetjes, op een enkeling na. Bij haar twee ronde kwam ik wel aan de beurt maar dat was eigenlijk iets te snel voorbij maar zoiets kan gebeuren als je met je gereedschap in de knapste dame zit, het je eertse beurt van de dag is, ze je beregeil aankijkt (ook echt iedereen zo aankijken hè, van jonge zwarte reuzeleutergod tot rollatorchauffeur die hem nauwelijks hard krijgt, ze nam ze allemaal en ook allemaal even graag, althans dat straalde ze met oprechtheid uit. Zou een ideale Horeca gastvrouw zijn, iedereen altijd vriendelijk bejegenen), er om haar heen nog een paar dames genomen worden waaronder 1 slavin (toevallig de lekkerste na het snoepje waar ik mee bezig was) door een meesteres met de strap, deze geile toestand op de ronde matras maakte dat alle plannen om te vechten voor uitstel verdwenen als sneeuw voor de zon... later kwam er nog een leuke slavin binnen in een grappig jurkje, zij werd dor haar meesten in een kooi gezet en moest aan het pijpen gaan, later ging dat over in het neukwerk maar ik liet dat snel voor wat het was, de meester bemoeide zich naar mijn smaak iets teveel met het spel. Daarna nog een paar keer aan mijn trekken. gekomen maar mijn eerste beurt is me toch het meeste bijgebleven, ik was ze even kwijt tot ik boven eens ging kijken waar ze alweer bezig waren op een kleine warme donkere ruimte, met veel, heel veel mannen. Jammer dat er zelfs geen Cigarillo meer over was bij ondergetekende. Bij haar verbleekten alle andere dames. Ze deden hun best wel maar allen te samen waren ze nog niet zo actief as deze dame zo leek het...

    Toch, zonder die ene dame zou het voor mij net "niet" geweest zijn denk ik, te druk, teveel gedoe, dames teveel gekleed gebleven . herhalingsgevaar, ik zal het vast nog een doen maar of het echt een gewoonte gaat worden weet ik ook niet
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  3. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (13 november 2019),Wentelt Eefje (20 augustus 2018)

  4. #28
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  5. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2019)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Living Room 468*60