Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Discussie: Sexslavinnen

  1. #1
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard Sexslavinnen

    Heren wat ik gisteren heb meegemaakt, ik kwam toevallig op hun site terecht www.sexslavinnen.eu vorige maand kon ik niet dus dan maar nu, my god wat een geil gedoe, ze willen echt dat je zegt kom hier en pijp mij, neuken, spuiten, vingeren, squierten, gloryhole pijpen, geile stelletjes, het is niet normaal meer, dit moet je echt een keer hebben meegemaakt, wel reserveren anders pis je naast de pot, 125euri inclusief 10 consumpties en veel veel eten is er ook bij, wauw echt gaaf, iola is zwanger dus doet niet mee, maar axelle een nw superslank, jong en pijpt als de beste, cindy is de geile die er bestaat, ik zie het wel wie durft hahaha
    Laatst gewijzigd door thesickboy; 20 november 2007 om 07:50 Reden: taalgebruik

  2. #2
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    10 februari 2013 @ 15:16
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb de website gezien. Werd jij nou geil van deze vrouwen. Sommigen zagen er niet zo lekker uit...

  3. #3
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    10 februari 2013 @ 15:16
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bij nader bestuderen zijn er ook lekkere vrouwen tussen. Daarnaast zijn de foto's rauwig genomen. Ik ben benieuwd..

  4. #4
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    oh ik ben er ook

  5. #5
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    22 december 2010 @ 18:45
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    mod verwijder je deze platte reklame aub?
    thx !
    "He's simple, works hard, fucks like a rabbit and licks like a dog. Basically, the man has got his priorities straight."

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomasz Bekijk bericht
    mod verwijder je deze platte reklame aub?
    thx !
    Ook welkom op deze site.

    Je had deze opmerking ook per interne mail kunnen versturen want op deze wijze komt deze zogenaamde "reclame" nog een keer in de aandacht

    IJsbeer Ronald35 is bij ons bekend en dat eerste bericht klopt gewoon.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    20 januari gaat het weer gebeuren, axelle is er ook een jonge pijpslet die je paal helemaal vacuum zuigt, en chrisje wil flink en hard geneukt worden, spuit op de dansvloer als je haar flink geil maakt

  8. #8
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    My god, dit was weer echt heel geil, 6 slavinnen, en er waren drie koppels waarvan de vrouw (slet/slavin) meedeed. Wat geil zeg, een meiske van net 18-19 jaar kreeg netjes van haar vriend een blinddoek om en werd verzocht op de knietjes pikkken te pijpen, brrrrrrr erg lekker, alles zoooooooo strak. Neuken was eroook bij, hupekee voorover op de barkruk. Dan een geile asia girl, die was zooooooo nat gemaakt door 4 kerels die spoot de hele dansvloer onder, boven lag er 1 op de gynocologen stoel en spoot zo huppetee de dansvloer op. Spermaslet cindy zoog iedereen vaccuuum en axelle ook, brrrrrrrrr was was het lekker, eten was goed, 10 drankjes erbij en dit alles voor 125 van 16 tot 21 nie gek toch. Ik tril nog na!!!!

  9. #9
    Geregistreerd
    25 januari 2008
    Last Online
    6 september 2010 @ 04:55
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    waar was deze afspraak ergens?
    ben erg benieuwd en wil wel eens komen mee doen
    alvast thx,Mr Zocco

  10. #10
    Geregistreerd
    27 juli 2006
    Last Online
    13 maart 2011 @ 08:40
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35 Bekijk bericht
    My god, dit was weer echt heel geil, 6 slavinnen, en er waren drie koppels waarvan de vrouw (slet/slavin) meedeed. Wat geil zeg, een meiske van net 18-19 jaar kreeg netjes van haar vriend een blinddoek om en werd verzocht op de knietjes pikkken te pijpen, brrrrrrr erg lekker, alles zoooooooo strak. Neuken was eroook bij, hupekee voorover op de barkruk. Dan een geile asia girl, die was zooooooo nat gemaakt door 4 kerels die spoot de hele dansvloer onder, boven lag er 1 op de gynocologen stoel en spoot zo huppetee de dansvloer op. Spermaslet cindy zoog iedereen vaccuuum en axelle ook, brrrrrrrrr was was het lekker, eten was goed, 10 drankjes erbij en dit alles voor 125 van 16 tot 21 nie gek toch. Ik tril nog na!!!!
    Hallo Ronald35,

    Ik heb je eens in Dorsten ontmoet,ik ben die lange uit den bosch.
    Heb veel van je berichten gelezen hier en op andere forums, en blijkbaar hebben wij dezelfde sex. intresse namelijk FT.
    Ik wil 20 april naar Belgie gaan naar die sexslavinnen, maar op de site staat dat niet alle slavinnen pzc tot het einde doen, dus daarom mijn vraag aan jou.
    Zijn er voldoende slavinnen die wel pzc tot het einde doen?
    Dan heb ik ook nog een hete tip voor jou, ga eens naar oberhausen, club Seesternchen en dan vooral die zaterdags gangbang, ongeloofelijke mooie en geile mokkels, die lusten er wel pap van!!!

    Groetjes zjhonnie
    Laatst gewijzigd door thesickboy; 31 maart 2008 om 08:30 Reden: aangepast wegens taalgebruik

  11. #11
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    ja al die wijven doen FT, thanks voor de TIP!!!!

  12. #12
    Geregistreerd
    27 juli 2006
    Last Online
    13 maart 2011 @ 08:40
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Waarom zet je dit op de site terwijl ik je interne mail stuur????

    Bedankt hoor

  13. #13
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    morgen weer, wie is er ook?

  14. #14
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Lustslavinnen Gang-Bang Bukkaké

    Voor koppels waarvan zij een echte slet, vrijgezellen met een kinky fantasie, dominanten en onderdanigen.

    Minimum 6 lustslavinnen staan tot uwer beschikking om er een geil en inter-actief gebeuren van te maken !

    Ze volgen jullie bevelen op, en ondernemen elke sexuele actie die jullie hen opdragen. Het zijn echte amateursletjes die er geil van worden als je stevige taal gebruikt, maar het zijn LUSTSLAVINNEN, dus geen pijnslavinnen !

    Pijpen, proeven, voelen, neuken ... al wat jullie willen is mogelijk bij deze geile donders !

    Deze maand weer met onze fuckingmachine !!!

    Alle verdere info + foto's van de vorige edities kan je terugvinden op onze site

    http://www.sexslavinnen.eu



    Zondag 15 maart van 16-21hr

  15. #15
    Geregistreerd
    14 mei 2009
    Last Online
    2 juni 2022 @ 16:18
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard watersport

    Is er ook wat plasseks bij. Dat zou echt all the way zijn?

  16. #16
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard watersport!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skipscala Bekijk bericht
    Is er ook wat plasseks bij. Dat zou echt all the way zijn?
    Dat heb ik daar wel eens gezien, ja. Als je het vraagt, kan het geregeld worden.

    Red Devil

  17. #17
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:55
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Dit is gewoon een super geil feestje.
    Ga er regelmatig naar toe en je zak is echt helemaal leeg als je weer naar huis gaat.

    A.s. zondag tijdens carnaval is er weer een party en ik ben erbij!!

  18. #18
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:55
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Ff een verslagje van afgelopen zondag 15-02-2015.
    Terwijl in het zuiden van NL het carnaval is losgebarsten en ik daar weinig zin in heb om me lam te zuipen, toch maar weer eens ri Schoten gereden.

    Was samen met Bokito8 en een vriend,dus we reden rond 14.30 ri België, het feest begint om 16u.
    Toen we arriveerden stonden er al enkele mannen en stelletjes voor deur te wachten.

    De ervaren mannen hebben een tas bij met slippers,want je krijgt een handdoek en er zijn geen slippers beschikbaar,dus moet je zelf voor zorgen.
    Line up zijn ong. 8 lustslavinnen ,voor ieder wat wils.

    Club ziet er luxe uit, goede bar en snelle bediening,vriendelijke bardames (lijkt op moeder en dochter) en je hebt ook een buffet waar je eenvoudig kan eten.
    Het belangrijkste waar we voor gekomen zijn is de belevenis van de geile lustslavinnen die alles doen om het je naar de zin te maken.
    Ongelimiteerd word er gepijpt. geneukt e.d. het is 1 groot feest.
    Er word zeer goede muziek gedraaid ,je kan lekker met elkaar praten (muziek staat niet loeihard)
    Boven heb je diverse ruimtes waar de andere dames zich aanbieden.

    Voor elk wat wils en het is eens wat anders .

  19. Onderstaande 2 leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (21 februari 2015),Tony M (21 februari 2015)

  20. #19
    Geregistreerd
    16 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 17:24
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Beste mede IJsberen,

    Ik kom al 3 jaar bijna elke maand op dit super geil feestje op de 3e zondag van de maand. Ik ben nieuw op dit forum en het valt me tegen dat er maar weinig recensies over dit geil sex feest geschreven is, vandaar mijn recensie:

    Het feest begint om 16.00 dan gaat de deur open voor de feest gangers, ben op tijd want er is altijd een lange rij bij de ingang. De heren moeten altijd de koppels en single dames voor laten, de sexslavinnen die zijn altijd al voor deze tijd in de club. ( de lange rij voor de deur bevestigt dat het de moeite is )

    Eenmaal binnen pas je je eigen aan aan de drescode ( zwarte boxer of zwarte slip of naakt ) geen kleurtjes!!
    Wanneer er genoeg volk binnen is worden de sexslavinnen voorgesteld en daarna kan je er na toe lopen en hun bevelen wat ze moeten doen bij je of wat je met hen wilt doen, let wel op elke sexslavin herken je aan een roze nekbandje en heeft een meester bij zich die alles in de gaten houdt.
    Wat ik meestal doe is na een sexslavin lopen en haar laat pijpen zonder condoom zodat ik lekker haar mondje kan vullen ( wel even vragen maar meestal is dit geen probleem )

    Daarna rustig een drankje drinken en kijken of er een mooie dame van een koppel is die genomen moet worden, meestal heb ik wel sex met gemiddeld 3 vrouwen en meerdere vrouwen waar je lekker aan kan zitten.

    Besef wel dat hier echt geile vrouwen naar toe komen die echt van sex houden, anders zouden ze hier niet zijn en er zitten soms echt mooie vrouwen bij waarvan je denkt hoe is het mogelijk? Affijn als je graag van sex houd en je heb er geen probleem mee dat een ander staat te kijken hoe je een mondje vult of andermans vrouw neemt of gebruik maakt van een sex/lust slavin dan is dit echt een feestje om er een keer bij te zijn!!

    Conclusie: dit is echt een sex feest waarbij je zeker aan je trekken komt in tegen stelling van andere feestjes van parenclubs....

  21. Onderstaande leden hebben aphrodisias bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 5 maart 2015)

  22. #20
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aphrodisias Bekijk bericht
    daarna kan je er na toe lopen en hun bevelen wat ze moeten doen bij je of wat je met hen wilt doen
    Ooit liep Sonja van "Golden Time" met een kerel aan een hondenriem door de keet. Die kerel moest kruipen en alles aan haar vragen. Of zij commandeerde wat hij moest doen. Bijvoorbeeld: "Lik mijn poten". En als die kerel in de fout ging kreeg hij een pak slaag met zo'n paardenzweep.
    Heeft hier weinig mee te maken maar het schoot door mijn hoofd en het was wel hilarisch.
    Wel handig zo'n wijf thuis. Koken, stofzuigen en plinten met een vochtig doekje laten afnemen. Wel jammer dat er weer zo'n kerel langs moet staan om e.e.a. te beperken.

  23. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (20 augustus 2018)

  24. #21
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    BS , al eerder gemerkt, loop jij met duidtere fantasie rond. Merkte ook foto's van jou over Ilsa de wolven van de SS, zolang er geen kinderen bij betrokken zijn en wederzijdse toestemming, allemaal geen probleem, kan geregeld worden. Maar wat zegt je rode biet over je verlangens?

  25. #22
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    BS , al eerder gemerkt, loop jij met duidtere fantasie rond. Merkte ook foto's van jou over Ilsa de wolven van de SS, zolang er geen kinderen bij betrokken zijn en wederzijdse toestemming, allemaal geen probleem, kan geregeld worden. Maar wat zegt je rode biet over je verlangens?
    Nee hoor, zijn geen duistere fantasieën of stille verlangens. Eigenlijk heb ik helemaal niks met SM, wurgseks, slavinnenseks of die spermaparty's. Als iemand een leuk geschreven verhaal over die "Niche" heeft, lees ik het wel en kan er om lachen. Dat extreme gedoe is niks voor mij. Een lekker kontje uitlikken of mijn eigen saus een keer "Swappen", dat zijn zo'n beetje mijn enige wapenfeiten op dat gebied.

  26. #23
    Geregistreerd
    1 januari 2015
    Last Online
    24 november 2023 @ 13:49
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    Wat is de definitie van ''duister'' en die van ''normaal'' ? Ik zeg maar zo beter een lekkere ongeremde slavin te grazen nemen, dan zelf figuurlijk worden genaaid door een of andere domi(irritante) vrouw of zoiets...kuch kuch..

  27. #24
    Geregistreerd
    16 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 17:24
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag weer op dit geil sexfeestje beland:
    Zoals vorige recensie te lezen is qua sex kom je hier niks te kort .
    Alleen vindt ik persoonlijk dat het eten bar slecht is ( ook al kom je niet voor het eten maar voor €125.- entree vindt ik dat je wel iets meer keuze mag hebben dat wat taart broodjes en een beetje warme hap) is mijn persoonlijke mening.. Voor de verder rest is het er super... ( voor drinken en drank kom je niks te kort )

  28. #25
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:55
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Je moet het eten niet vergelijken met wat je krijgt voorgeschoteld in de duitse saunaclubs.
    Dit is ook een totaal ander concept.
    Je bent 5 uur onder de pannen en je kan jezelf uitgebreid uitleven voor €125,-.

    De bar is meer dan uitstekend en je kan iets eenvoudigs nuttigen.
    Een lekker stuk taart om mee te beginnen,altijd een soepje,iets warms,lasagne,warme rijstepap of lasagne.

    Ik vind het voldoende en het is toch geweldig om een keer of 7 te spuiten voor dat geld?

    Zou je dit in een duitste Saunaclub willen meemaken ben je het meervoudige kwijt.
    Prima concept "All you can Fuck"

  29. Onderstaande leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (13 april 2015)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.