Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 68
  1. #26
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Haar pluspunten zijn haar zeer mooie verschijning (misschien wel de mooiste dame van VV) en haar sensuele manier van pijpen.
    ze heeft inderdaad een heel mooi gezicht, erg mooi. Er is nog een heel mooi meisje in VV, ze heet Mia. Die heeft echt een supermooi lichaam. Alleen erg frustrerend dat ik haar niet kan boeken. 1 dag was ze de hele dag bezet een andere keer heeft ze mij afgepoeierd door op een onvriendelijke manier te zeggen dat ze "later" tijd had en daarna hele avond niet meer gezien. Fiona is nog wel benaderbaar en Verena ook kan ook maar je moet wel snel zijn. Ik vind VV een lastige tent om aan de vrouw te komen, althans de mooie vrouwen. Mia ziet het volgens mij meer als een avondje uit en kan kieskeurig zijn en wordt blijkbaar hele avonden geboekt. sucks

  2. #27
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Gisteren een uur met Fiona op de kamer geweest. Ze zag er weer geweldig uit nu ze haar extensions uit heeft en een leuk kort kapsel heeft. De service op de kamer blijft goed, geen topper maar alles zit erop en eraan. Als je wat vaker met haar gaat leer je haar wat beter kennen en wordt ze wat vertrouwder en losser. Als je haar niet kent komt ze redelijk arrogant over. We hadden fijn een kamer met douche waar we ook nog even gebruik van hebben gemaakt. Ze rookt wel extreem veel waardoor ze wat last had van hoest.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  3. #28
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Poolparty

    Na de teleurstellende sessie met Magda op zoek naar iemand die mij van dat klotegevoel kon afhelpen. Ondanks alle goede bedoelingen van maat Willem2 die me Anna, Carmen en Judith aanbevool, toch maar eigenwijs geweest en Fiona aangesproken. Het blijft een geweldige verschijning voor mij. Op de kamer lijkt het steeds beter te worden. Ze is lekker rustig, doet alles met gevoel, langzaam en zacht. Ze laat zich meer en meer gaan en genoot zelf ook zienderogen/horenderoren :D. Naar verluidt had ene Sonny ook nog een prettig verblijf met haar... Oke oke, volgende keer zal ik echt Anna, Judith of Carmen een keer uitnodigen want met dat lofgezang moet ik toch maar es wat doen.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  4. #29
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Fiona

    Ik ben gisteren ook met Fiona op kamer geweest, ik wou haar eigenlijk al een tijdje terug aanspreken maar durfde niet goed omdat ik vond dat ze er meestal boos en ongeïnteresseerd uitzag maar ze is lief en vriendelijk !
    Zoals Tiga al aangeeft: "ze is lekker rustig, doet alles met gevoel, langzaam en zacht". Ik zal haar in het vervolg zeker nog aanspreken :D!

    :wink:
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 27 juli 2008 om 10:09

  5. #30
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Even doorbijten, maar dan!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Naar verluidt had ene Sonny ook nog een prettig verblijf met haar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Ik ben gisteren ook met Fiona op kamer geweest, ik wou haar eigenlijk al een tijdje terug aanspreken maar durfde niet goed omdat ik vond dat ze er meestal boos en ongeïnteresseerd uitzag maar ze is lief en vriendelijk !
    Zoals Tiga al aangeeft: "ze is lekker rustig, doet alles met gevoel, langzaam en zacht". Ik zal haar in het vervolg zeker nog aanspreken :D!

    :wink:
    Ze is één van de mooiste dames welke momenteel in VV aan het werk is, maar haar gezicht staat zo vaak op stand "onweer" Altijd een stalen blik, alsof ze mensen niet ziet staan. Zo kennen de meeste Fiona, ik hoor dit vaak om me heen over Fiona.

    Ik zag gisteren dat Tiga met haar naar de kamer was geweest en die wist mij te vertellen dat het allemaal wel mee viel. "Je moet er even door heen prikken" zei hij.

    Toen ik later nog even bij Julia en Noëlle aan het aftersalen was, kwam Fiona erbij zitten. Zowaar was er een lach van haar kant voor mij waardig en ik dacht meteen aan de worden van Tiga...en nu doorbijten. Ik sprak haar aan en ja, het viel mee.... Je moet het gesprek wel een beetje aan de gang houden, maar je krijgt er wel wat voor terug. Zowaar, de stalen Fiona was voor Sonny ontdooit. Ik vroeg haar de sleutel. Ze wilde dat wel..."Oh" dacht ik.. Ik ga zo sex hebben met de ijzeren lady van VV, iets wat eigenlijk gezien haar houding ondenkbaar was voor Sonny. Nee, nu stond deze dame met een big smile voor me, een hele andere dame ineens. Terwijl ze de sleutel ging halen, ging ik me helemaal preparen voor deze sessie. Snel naar de douch, het luie zweet eraf ,tandjes poetsen en snel terug naar Fiona.

    Daar stond ze weer in de bar, deze keer met een sleutel in de hand.
    Ik kon nog niet geloven dat die sleutel voor ons was, ik was redelijk opgelaten. Maar het ging gebeuren, ik ging Fiona beter leren kennen. Ik ging er achter komen wie er nu werkelijk achter die stalen blik zat.

    Op de kamer verliep het erotische spel lekker rustig aan. Eerst elkaar een beetje verkennen met heerlijk strelen. Ze doet lichtjes aan kussen, niet vol erin, maar af en toe even te lippen aanraken. Ze nam het initiatief duidelijk vanaf het begin en op een gegeven moment ging haar kussen via mijn tepels naar beneden, alwaar ze kennis met jr. maakte. Heerlijk zacht en vol passie pijpt Fiona. Ze kijk je daarbij af en toe met die mooie ogen van haar aan.

    Op een gegeven moment ben ik haar gaan beffen, wat ze gewillig toeliet.
    Het klikte!, ik leerde Fiona kennen als een toch heel andere dame als dat ze zich voordoet in de bar. Het spel ging verder, toch veel oogcontact met elkaar, maar opvallend weinig woorden. Toen ze bijna een orgasme leek te krijgen trok ze haar bekken terug. Ze hield zich in Ik keek haar aan en ging naast haar liggen. Opnieuw begon ze me te pijpen. Ik zat er al snel tegenaan, maar kon nog inhouden. Ze stopt met pijpen en legde een condoom aan. Eerst neem ik haar diep in doggy tot ik niet meer kon. Daarna nam Fiona het harde werken over teneinde ik heerlijk tot een orgasme kwam.

    Of Fiona zelf ook nog gekomen is heb ik niet gemerkt. Ik kan concluderen dat ik geen moment spijt heb gehad om haar mee naar de kamer te vragen. Na de sex nog even een samen een peukje gerookt en wat gekletst. Al met al ben ik blij dat ik haar nu beter heb leren kennen, waardoor ik de volgende keer gewoon op haar afstapt voor sessie nummer twee:green_smi

    Sonny:wink:

  6. #31
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Fiona

    Fiona werkt nu in de Golden Time , woensdag en donderdag was zij daar :smile:!

  7. #32
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Fiona / Alena

    Nadat ik een lang en zeer goed kamerbezoek met Vanja achter de rug had vond ik het nu eens tijd worden om met de zeer mooie Alena maar eens naar de kamer te gaan.
    Ze liep net de Kino uit tot ik haar vast pakte bij haar heupen met de vraag of ze zin had om mee naar de kamer te gaan.
    Ze keek me aan en zij ja lijkt me een goed idee,maar ik ben bang dat er een wachttijd is van rond de 20 minuten.
    Ik zei geen probleem ik wil al 4 weken met je naar de kamer maar vorige week was je niet in de Vila en twee weken daarvoor was je steeds dronken.
    Ze lachte en het ijs was gebroken ze vroeg waar ze me kon vinden en ik zei loop maar rond en je ziet me wel ergens zitten met Tiga of Sonny.
    Na 15 minuten kwam ze lachend aanlopen met sleutel en onderlaken.
    We zijn samen naar een hut gelopen waar ze heel voorzichtig begon met kussen op mijn bovenlichaam en afzakte naar mijn kruis.
    Ze likte mijn ballen en pijpte me op een rustige manier met likken langs mijn eikel.
    Na een poosje heb ik haar ook verwend met mijn tong in de 69 houding en ook mijn vingers daarbij gebruikt.
    Ze kwam daarna naast me liggen om me te kussen met onze tongen elkaar ook wat beter te leren kennen.
    De condoom werd om gedaan en ik heb haar heerlijk genomen met een standje extra.
    Ja ook zij vond het vreemd dat we elkaar al lang kende van gezicht maar dat ik nooit eerder voor haar gekozen had ze dacht dat ze mijn type niet was.
    Ik vertelde dat ze meestal in de vila zich afzijdig gedroeg en weinig moeite nam om een man te verleiden.
    Na terugkomst in de kleedkamer kreeg ik nog een echte kus en ik zei tot binnenkort.

    Haar plannen zijn om door de week in GT te werken en in de weekenden soms op vrijdag,zaterdag of zondag in de Vila V. te werken.

  8. #33
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Haar plannen zijn om door de week in GT te werken en in de weekenden soms op vrijdag,zaterdag of zondag in de Vila V. te werken.
    Vrijdagavond was ze weer in de Villa present! Ze zag er zeer appetijtelijk uit trouwens .

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #34
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Ik ga weer in herhaling vallen... Gisteren wederom een half uur gekamerd met Fiona, we hadden elkaar een tijdje niet gezien dus we hadden wat in te halen. Ze zag er weer enorm lekker uit, helemaal mijn ding. Nog steeds de meest aantrekkelijke dame war ik ervaring mee heb in het circuit. Mooi gebruind lichaam. Blonde haren in een vlecht, witte hoge kousen en witte schoenen en een roze bikini... Over service hoef ik niets meer te zeggen, het is gewoon genieten.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  10. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Blinzeln

    Fiona is een van de weinige dames die nu in de Villa topless rondlopen. Soms is een mooie verpakking wel functioneel, dan heb je nog wat te raden :p.

    Maar voor Fiona maak ik graag en uitzondering, ziet er met haar netkousen en minuscuul stringetje zeeeer Sexy en uitdagend uit!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #36
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Fiona is een van de weinige dames die nu in de Villa topless rondlopen. Soms is een mooie verpakking wel functioneel, dan heb je nog wat te raden :p.

    Maar voor Fiona maak ik graag en uitzondering, ziet er met haar netkousen en minuscuul stringetje zeeeer Sexy en uitdagend uit!

    :wink::wink:
    Daar waar ze de laatste keer dat ik haar zag nog stijlvolle pijpekrulletjes had en een beetje onbenaderbare houding had, die dan juist weer triggert, liep ze nu inderdaad topless met niet meer dan een stringetje aan. Dit had sexy kunnen zijn, maar haar buik stak iets uit, ze had haar haren strak naar achteren in een paardestaart als een onvervalste Anita, en liep rond met een ongeinteresseerde blik terwijl een sigaret op haar onderlip bungelde. Ik keek er dan ook niet van op dat ze weinig te doen had. Deze houding spreekt mij in ieder geval niet aan. Jammer.

  12. #37
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag weer eens met Fiona naar de kamer geweest maar deze keer in de 24233 puercos club.
    Ik had even met Sandy kennisgemaakt (=) maar iets later toch gekozen voor Fiona.
    De kille afstandelijkheid die ze enkele maanden geleden had, heeft duidelijk plaats gemaakt voor een wat warmere persoonlijkheid.
    In de kamer waren we eerst gezellig aan het praten totdat ze haar lichaam tegen me aan schoof en me begon te strelen. Mijn vloeiend duits ging over in wat gestotter (en ik was me niet eens aan het aftrekken :D).
    Verschillende standjes werden doorlopen en ze bewoog daarin lekker mee. Rustig werd afgewisseld met redelijk stevig .
    Aan het eind begon ze me weer heerlijk te pijpen totdat ik mijn lading in d´r....euh, ze voerde me tot een hoogtepunt waarbij mijn lichaamsappen zich vermengden met haar speekselvocht. Brrr, heerlijk :p en dat door een dame met zo'n mooi gezicht.

  13. #38
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik had even met Sandy kennisgemaakt (=) maar iets later toch gekozen voor Fiona.
    Geen Sandy? Terwijl ze wel een Toppie-keurmerk heeft? Ik keur ze niet voor mijn plezier hoor!!!!

  14. #39
    Geregistreerd
    23 juli 2007
    Last Online
    4 oktober 2011 @ 00:03
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage Suche nach Fiona

    Hallo bin seit längerem nicht mehr in Clubs gewesen,

    mein letzter Stand ist das Fiona in der Villa war, ist aber schon 2 oder 3 Monate her, nun wollte ich sie mal wieder treffen, kann mir jemand sagen ob sie noch dort ist oder ob ich sie im GT treffe?

    Bin dankbar für jeden hinweis wo ich sie wieder finden kann!

  15. #40
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    jetzt fast immer gt

  16. #41
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Fiona is voor dit weekend overgevlogen naar de Villa !

  17. #42
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee Raul7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Fiona is voor dit weekend overgevlogen naar de Villa !
    is doch klar in VV ist an Weekend Disco :thefinger
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  18. #43
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    5 mei 2012 @ 13:23
    Berichten
    17
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln Alweer in GT........

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Fiona is voor dit weekend overgevlogen naar de Villa !
    Dat was dan een kort weekend.......zondag was ze alweer in GT

  19. #44
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk bericht
    Dat was dan een kort weekend.......zondag was ze alweer in GT
    En vrijdag was ze weer in de Villa :D! In principe is ze op de "drukke" dagen d.i. vrijdag en zaterdag in de Villa en op wat minder drukke Villa dagen niet verbaasd zijn als ze in Gt opduikt.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #45
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ja en jullie hebben gisteren dus ook gezien dat Jansen na de coctail van Stephan haar mee naar de kamer heeft genomen.
    Ze kwam na een tijdje uit de running terug om nog wat bij te verdienen voor de kerstcado,s die ze nog moest kopen.
    Na een warm onthaal van Stephan die haar tracteerde op een echte coctail had ik natuurlijk al mijn lust gevoelens weer naar boven gekregen.
    Ik had een zware avond omdat ik geen keuze kon maken tussen Vanessa, Leila
    en de roemeense J.
    het werd nog moeilijker toen daar de geblondeerde Fiona in een wit slipje ook nog even naar de vila was gekomen.
    Ze was naar mij toe dan ook vriendelijk en kuste me ( Ja picasso ) meteen op de mond.
    Ace2,Extince,Dupke,Sonny en Big30 hadden wel door dat Jansen haar op het scherm had staan de vraag was hoelaat en wanneer.
    Omdat ik super geil was dacht ik beter af te zijn met Leila maar zij had net een ruzie met Vanessa en Noelle achter de rug en had geen kamer zin.
    Nou graag of niet ik ben geen jojo en geen Nono.
    Ik wil langs de plinten en eindigen klaarkomend in de mond die door de hoeveelheid zo bol staat dat slikken gewoon een opluchting is.
    Dus met Fiona naar kamer 7 en daar heeft ze me heerlijk een PZC gegeven en na een befbeurd van me vond ik dat het tijd werd om langs de plinten te gaan en haar flink vooruit duwend laten voelen dat er nog meer is dan eten en drinken.
    Omdat ook zij toe was na een periode droog gestaan te hebben werkte ze dan ook goed mee om flink terug te duwen zodat de plinten weer terug krulde.
    Ik stopte en ze vroeg of een PZC met wat trek werk ook niet lekker zou zijn tot een vol einde.
    Dus ik weer op mijn rug en zij met haar goddelijk lichaam schuin over me heen.
    ( ze heeft van die mooie zachte kleind donshaartjes op haar rug wat lekker aan voelt wanneer je haar streelt langs haar billen naar beneden en dan stopt met je vingers aan haar poes).
    Nadat ik voelde dat ik ging komen zoog ze mijn stam naar binnen en nam de hele hoeveelheid in haar mond die bol stond en daardoor een slik moment kreeg.
    Daarna heeft ze me nog wat liggen strelen en heb ik met haar de kamer verlaten.
    Ja ze was weer lekker.

  21. #46
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 12:25
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Habe am Freitag meine zweite Buchung mit Fiona gehabt - warum buche ich diese süsse Maus eigentlich nicht viel häufiger?

    Fiona ist seit drei Wochen wieder permanent in der Villa. Sie sagte aber, dass sie auch in Zukunft zwischendurch immer wieder mal woanders aufschlagen wird (um dann in die Villa zurückzukehren)

  22. #47
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Weet iemand waar dit superkanon op dit moment werkzaam is!!!

  23. #48
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Weet iemand waar dit superkanon op dit moment werkzaam is!!!
    Vrijdag jl. in ieder geval nog in de Villa!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #49
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 12:25
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Weet iemand waar dit superkanon op dit moment werkzaam is!!!
    Am Samstag hatte ich mit ihr das große Vergnügen in der Villa Vertigo

    Sie sagte mir aber, dass sie in dieser Woche vermutlich nicht in der Villa ist

  25. #50
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gewoon bijna elke dag na maandag in de Vila soms pas na 20.00 u

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.