Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 68
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard Fiona (ex-Alena GT, Duits)

    Naam : Alena

    Nationaliteit : Duits

    Leeftijd : 19

    Haarkleur/lengte : bruin / lang / soms paardestaart

    Lengte : 1.70m

    Postuur /Cupmaat : Slank / B of C, naturel, zeer zeer fraai

    Tatoeage / Piercing : nee / weet niet meer

    Service : PZC, NMC

    Voordeel: zeer fraaie dame

    Alina is een Duits zeer mooi meisje en liep rond in een paars/roze achtig setje. Ik dacht dat ze siliconen had maar het bleek echt te zijn. Ze gaf een zeer lekkere pijpbeurt, zacht en met veel gevoel alleen mocht er niet gebeft worden helaas (door mij althans deze avond). Zoenen heb ik niet eens geprobeerd. Kortom meer voor de liefhebber van jong vrouwelijk schoon. Laat dat nou toevallig mijn hobbie zijn :p
    Laatst gewijzigd door Tiga; 23 februari 2008 om 08:47

  2. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Daumen runter

    Gisteren ook met deze dame mee geweest. Naam is niet Aline (dat verstond ik eerst ook) maar Alena. Inderdaad een bloedmooie dame met een zeer mooi figuur. Borsten zijn puur natuur. De hormonen speelden heel erg op, dus haar maar snel een sleutel laten halen.

    Als er iemand het predikaat OF 'verdient' dan is Alena het wel. Wat een teleurstelling was het met haar. Zoenen no way. Pijpen mag de naam niet hebben. Ze spuugde voortdurend over mijn eikel en wreef er een beetje over, alsof ze hem schoon wilde maken. Ik zei haar me net helemaal te hebben gedouched, maar geen resultaat. Ik dacht nog "Ze gaat zo wel over tot pijpen" maar niks hoor. Het bleef bij een beetje wrijven en lafjes er langs af likken. What the fuck is this dacht ik...

    Misschien ontdooit ze na een befbeurt. Werkt meestal maar niet in dit geval. Beffen was ook al een no go Ik vroeg haar waarom niet. Ik doe geen "extra's" voor vijftig euro's. Hoezo extra's? Beffen hoort er toch bij? Haar reactie: "Ik doe het gewoon niet en ik doe ook geen FT". Dat is dan duidelijk dacht ik. Ze heeft gewoon geen zin en kan het spel niet opbrengen. Natuurlijk hebben veel dames geen zin, maar die geven je wel het gevoel alsof.

    Gevolg: ik wilde na een kleine tien minuten al van de kamer weg. Maar zo eenvoudig zou ze niet van me af komen, zeker niet toen ze me zeer arrogant aankeek :thefingeren het leek alsof ze aanstalte wilde maken om van de kamer te gaan. Dat voelde ze dan weer wel goed aan.

    Normaal ben ik zeer respectvol en geduldig met de dames en heb ik begrip voor hun keuzes en standpunten. Maar deze Alene probeerde mij in een hoek te drijven en dat pikte ik niet. Ik heb haar genomen en niet bepaald zoals ik dat normaal doe (dat is rustig en met gevoel).

    Deze dame nooit meer voor mij. Een van mijn allerslechtste ervaringen ooit in Duitsland. Haar looks maken haar belabberde service op geen enkele wijze goed.

    Voor de ijsberen die het wel met haar willen proberen: hopelijk meer succes en plezier. Mijn ervaring was gewoon slecht.

  3. #3
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:47
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter

    Ik heb me gisteren ook laten gaan met Alena. Dom dom dom.
    Het pijpen viel nog mee maar na 3 minuten wou ze de condoom er al rond doen. Toen was het mijn beurt.
    Ik heb haar wel gebeft en dat vond ze wel leuk. Ik voelde haar heel nat worden maar ze stopte net op het punt dat het leuk werd. De condoom werd weer bijgehaald. Uiteindelijk ben ik er dan toch maar voor gegaan. Na 3 standjes vertelde ze dat het pijn deed en dat ik te diep ging. Ik stoef heel graag over mijn 30 cm maar zo mega lang is mijn lul niet. Het was duidelijk een flauw excuusje. Ze begon me gewoon af te trekken, pijpen was er al teveel aan. Toen vroeg ik om op haar borsten klaar te komen. Dat is 50 euro extra zei ze??? Sorry madam, maar kus mijn ****. Ze heeft me dan toch maar bewerkt tot het einde, met de nadruk op werken. Ik had enkel 3 briefjes van 20 Euro maar ze heeft me toch 10 Euro moeten terugbrengen. Fooien geef ik niet aan zo een meid.

  4. #4
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik kom sinds ongeveer november 2007 in de GT en deze Alina behoort nog steeds tot de beste ervaring die ik er heb gehad.
    Misschien scheelt het dat ik pas 21 jaar en er redelijk sportief uit zie.
    Het is gewoon net of ik met mijn eigen vriendin op de kamer ben geweest.
    Ben meestal een uur met haar weg waarvan de laatste 20 minuten meestal bestaan uit socializen, ik heb inmiddels een goede relatie met haar en heb veel contact met haar.
    Daarom verbazen deze slechte recensies over haar mij ook zo?

  5. #5
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen Bekijk bericht
    Het is gewoon net of ik met mijn eigen vriendin op de kamer ben geweest.

    Dat kost je dan in ieder geval geen euro 75,00 (flauw flauw, ik weet het, maar kon het niet laten).

    Het is helemaal niet vreemd dat jij wel een goede ervaring met haar hebt. Dat komt wel vaker voor. Soms is er een klik tussen dame en ijsbeer. Maak er dankbaar gebruik van en geniet van haar.

    Cheers!

  6. #6
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Tot mijn verbazing heb ik Alina al even niet meer gezien, op woensdag 6 februari ben ik geweest en was ze er niet, zaterdag de 10e evenmin en afgelopen zaterdag de 17e ook weer niet...
    Weet iemand of ze misschien ergens anders is gaan werken?

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen Bekijk bericht
    Tot mijn verbazing heb ik Alina al even niet meer gezien, op woensdag 6 februari ben ik geweest en was ze er niet, zaterdag de 10e evenmin en afgelopen zaterdag de 17e ook weer niet...
    Weet iemand of ze misschien ergens anders is gaan werken?
    Jeroen kom op, doe eens je best
    Je bent 3 dagen geweest in 14 dagen en alleen maar wezen kijken of Alina er was ?
    Ik denk dat je ook wel andere dingen hebt gedaan en gezien

    Succes ermee :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Daumen hoch

    Is een vriendin van Ricarda, waar ze ook lesbische trio's mee doet. Ik heb dat in januari eens meegemaakt en betaalde daar 200 euro voor een uur voor. Echt een aanrader.

  9. #9
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Haha, oke vooruit dan
    Ik zal binnenkort eens een keer een uitgebreide recensie van haar neerzetten.
    Heb inmiddels vernomen dat ze voor enkele dagen naar VV was vertrokken en dat ze binnenkort weer terug is.
    Maar dat kan nog al eens veranderen bij deze dames
    Mis ook mijn marokkaanse schoonheidszusjes amira en dunya?

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Deze dame was donderdag 21 feb weer aanwezig, inderdaad een zeer mooie meid maar als je haar ziet beginnen bij mij al wat lampjes te knipperen, stereotypering natuurlijk, maar aan de berichten te zien brandden ze niet voor niks. Erg jammer.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  11. #11
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben afgelopen zaterdag weer een uur met haar naar de kamer geweest en ik moet zeggen dat het deze keer ook inderdaad minder was dan voorgaande keren.
    Ze was opeens erg profi bezig en ik had niet het gevoel wat ik eerder bij haar heb gehad.
    Toch blijft het een lieve meid alleen zal ik de volgende keer weer eens op zoek gaan naar iets anders.

    Zolang de Salitos er nog maar zijn vind ik het al gauw goed!

  12. #12
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Last Online
    6 mei 2016 @ 12:07
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Beitrag Fiona

    Naam : Fiona

    Nationaliteit / taal : ? / Engels en wat duits

    Leeftijd : 20-23 jaar

    Haarkleur/lengte : Bruin Lang Golvend haar

    Lengte : 1.60m

    Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup

    Tatoeage /Piercing : Buik

    Service : PZC, NMC, zoenen niet, (FT : Nee), aftrekken, beffen, (vingeren : Nee)

    Merkte haar op in de ontvangsthal, mooie verschijning (vooral zeer mooie haardos) men maakte me erop attent dat ze een beetje nors overkomt maar op de de kamer een topper was.
    Ik passeerde haar voor de 2de maal toen ze terugkeerde van het pizzabuffet, bij eerste contact kwam de waarschuwwing al uit, ongeîntreseerd zelfs.
    Aangekomen op de kamer deed ze in snel tempo alles uit en gooide het beschermlaken op het bed. Dan begon ze wat te morren en melde dat haar condooms op waren. Terug op de kamer kreeg ik het bevel te gaan liggen op het bed, waarna ze me begon af te jakkeren en wat mondwerk dat geen pijpen kan & mag genoemd worden. Na 2 min draaide ze zich om en moest ik haar doggy nemen. Heb zelf afgebroken na 1 min echt triestig.
    Slechtste duitse clubervaring ooit !!!!

    MM

  13. #13
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze Fiona is voormalig Alena uit de GT, heb meer slechte ervaringen over haar gehoord maar in de tijd dat zij nog in GT was heb ik met haar echt de beste ervaringen gehad

  14. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen Bekijk bericht
    Deze Fiona is voormalig Alena uit de GT, heb meer slechte ervaringen over haar gehoord maar in de tijd dat zij nog in GT was heb ik met haar echt de beste ervaringen gehad
    Zouden de prestaties van een dame dan toch beinvloedt worden door de omgeving/leiding? :D

    Ik hou het voorlopig bij GT. Zowel MY als ik konden niet echt het nivo vinden in VV, mogeljk zijn er 1 of 2 (zoals Anna) maar ja, dan moet je dus in de rij gaan staan. hopelijk is het vrijdag beter voor al die ijsberen die er zijn, enjoy!

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen Bekijk bericht
    Deze Fiona is voormalig Alena uit de GT, heb meer slechte ervaringen over haar gehoord maar in de tijd dat zij nog in GT was heb ik met haar echt de beste ervaringen gehad
    Ik neem dat het niet om deze Alena gaat?? Of toch wel ... ,

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8791

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja het gaat toch echt om deze Alena Big30, ik heb haar vorige week gesproken aan de telefoon en toen zei ze dat met haar vriendin Ricarda voortaan in VV werkt omdat het daar nog wat rustiger is, ze zei zich vooral te ergeren aan de drukte en wachttijden voor een sleutel in de GT.

  17. #17
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Discussie samengevoegd met Alena GT en...

    Ja ondanks mijn eerdere bericht dat het niks voor mij zou zijn ben ik enige tijd geleden toch met haar geweest. Erg slecht vond ik het niet maar ook geen hoogvlieger. Je merkt gewoon bij haar dat ze niet heel veel plezier heeft in wat ze doet, dat zou haar zo veel meer succes brengen met haar looks...

    Enfin toch maar de gok gewaagd en genoten van haar lichaam. Zoenen was alleen kusjes met de lippen en pijpen was op zich niet slecht. Intiem was geweldig met dat uitzicht natuurlijk. Kortom, een kleine voldoende om het zo maar even uit te drukken. Na de sessie nog even blijven liggen en kletsen. Dan merk je dat ze langzaam iets ontdooit.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  18. #18
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    ik heb met haar hele goede ervaringen gehad, heerlijk zoenen, lang en met gevoel pijpen en ook een hele goed ft, voor een uur met ft betaalde ik 100 euro en ze was ook heel sympathiek op de kamer. Heel mooi figuur ook. Het klopt dat ze buiten de kamer niet zo heel veel te melden heeft maar ik denk dat ze gewoon een hele "klik" afhankelijke service geeft wat misschien niet goed is maar wel te begrijpen.

  19. #19
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    En waar hangt deze kanjer tegenwoordig uit?

  20. #20
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroen Bekijk bericht
    En waar hangt deze kanjer tegenwoordig uit?
    afgelopen vrijdag was ze in VV. Zag er erg mooi uit. Ze heeft ook een Duitse vriendin met donkere haren, vrij lang. Heet Verena als ik het goed heb begrepen. Ook zo jong en een super lekker kontje. Meiden waren erg lastig te boeken zoals nog een heel mooi meisje die de hele dag bezet was .... door 1 kerel ... zonder dat ze naar de kamer ging. 2 maal benaderd maar zonder succes. Ze schijnt Mia te heten als ik het goed verstond. Zelden zo'n superstuk gezien in een FKK :p
    Laatst gewijzigd door Freddy_K; 15 juni 2008 om 13:11

  21. #21
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    19 december 2009 @ 23:17
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Oh dat is goed om te horen, dan zal ik deze club toch eens moeten gaan bezoeken.
    Ik ben er tot op heden weggebleven omdat ik er niet zon goede verhalen over heb gehoord.

  22. #22
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    kussen, ja en heel lekker
    vingeren ook geen probleem
    ft wel degelijk
    wil alleen honderd euro hebben voor een uur

  23. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Als ze daar zélf op staan (om vragen) is dat not done. Als ze het verdienen kunnen ze eventueel een fooi krijgen.
    Als je hierop in begint te gaan, gaan de meiden dat binnenkort allemaal doen!!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #24
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Ben afgelopen vrijdag met haar naar de kamer geweest ondanks dat ik van de slechte recensies hier op de hoogte was.
    Verschillende keren in VV hebben we een korte communicatie van even naar elkaar glimlachen en groeten. Deze keer ben ik naast haar gaan zitten. Ze zegt inderdaad erg weinig maar reageert eigenlijk meer op wat jij zegt. Ze is rustig en verlegen hetgeen een bepaalde afstandelijkheid versterkt .

    In de kamer heeft ze me rustig en met veel gevoel gepijpt. Tongzoenen zat er niet in, alleen af en toe even elkaars lippen kussen.
    Neuken was gewoon gemiddeld. Ze heeft me uiteindelijk weer rustig en met veel gevoel en regelmatige oogcontact klaar gepijpt. Vlak voordat ik klaar kwam haalde ze hem uit haar mond, ze gaf er nog net een laatste likje aan en ik kwam heerlijk...euh..in de lucht...:thefinger
    Shit, hoe wist ze op de milliseconde nauwkeurig dat ik klaar kwam. Dat prachtige gezicht bijna stiekum in haar mond gespoten :teuflisch.

    Het is geen topsessie met deze dame maar ook niet slecht. Haar pluspunten zijn haar zeer mooie verschijning (misschien wel de mooiste dame van VV) en haar sensuele manier van pijpen.

  25. #25
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Shit, hoe wist ze op de milliseconde nauwkeurig dat ik klaar kwam.
    Ervaring, ervaring Picasso, ervaring. Ik ken er zo nog, met zo veel kunde en ervaring . En toch... die éne milliseconde kan dan ook al wel eens een beetje fout lopen zodat ze toch wat sperma op hun gezicht krijgen (ondervonden ).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Living Room 468*60   Babylon 468*60