Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 67

Discussie: Mila (Russische)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Mila (Russische)

    Naam : Mila

    Haarkleur/-lengte : blond / lang

    Lengte dame : 1.65 meter

    Postuur/Cupmaat : Normaal , B-cup

    Nationaliteit/Taal : Russisch / wat Engels, wat Duits

    Leeftijd : 24/27 jaar

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service : pzc, nmc, massage,kussen, aftrekken

    Bijzonderheden : Weer in PHG aanwezig
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 augustus 2011 om 09:26
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Naam : Mila

    Haarkleur/-lengte : blond / lang, zijdezacht

    Lengte dame : 1.65 meter

    Postuur/Cupmaat : Normaal , zeer vrouwlijk, mooie B-cup

    Nationaliteit/Taal : Russisch / wat Engels, wat Duits

    Leeftijd : 22 jaar

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service : pzc, nmc, massage

    Bijzonderheden : bijzonder lekker ding en puur natuur

    inderdaad ze is echt een toppertje. Geeft fantastische pijpbeurt en ik vind haar gewoon erg mooi. Zijde zachte lange blonde haren die ze in een knotje bond toen ze ging pijpen. Tijdens het neuken gooide ze haar haar weer los. Ik heb haar niet gebeft. Daar deed ze onduidelijk over en heb toen verder niet aangedrongen. Maar ze heeft wel een heel mooi compact poesje. Als ze op de barkruk zit met haar benen over elkaar dan slaat je hart toch wel even over. Toch wel 1 van mijn betere ervaringen in het professionele serviceverlenings circuit.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    :D ik was gisteren nog snel even hallo gaan zeggen.

  4. #4
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Daumen hoch o la la

    Nog weinig berichten over deze fraaie Russin, terwijl ze toch af en aan blijft lopen met de sleutel. Als je met haar op de kamer wilt moet je bij kans haar gelijk uit de kleedruimte aanspreken en boeken.

    Typisch Russinnetje (kun je vaak aan 't gezicht al zien) met een normaal postuur maar erg sexy. Fantastische kont en fraaie B-cup borsten.

    Op de kamer begon ze flink te tongen en met name haar pijpen was erg goed. Als zo'n heerlijke meid dan bovenop je gaat zitten om je te berijden.. OH YEAH!
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  5. #5
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Mila, 19 juli 2006

    Mila was de dame welke mij deed besluiten om niet meer naar Larissa te gaan aan het einde van deze woensdag avond. Of was ik door haar Larissa helemaal vergeten? Ik weet het niet meer. Ik lees hierboven dat Mila wat Engels spreekt. Ik heb geruime tijd met Mila aan de bar gesproken en ze spreekt heel goed Engels. Ze nam ruim de tijd, maar dat kwam ook dat we samen iets gemeen hebben Ze lijkt me een hele lieve meid. Eerlijk gezegd moest ik me goed staande houden om niet met haar de kamer op te duiken. Om bepaalde reden ga ik niet verder met Mila

    Ze gaat geloof ik volgende week terug naar Rusland.

    Br, Sonny

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ze is weer naar het russische vertrokken (voor onbepaalde tijd)....
    Laatst gewijzigd door Flipper; 24 juli 2006 om 10:07

  7. #7
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    11 maart 2024 @ 09:05
    Berichten
    22
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    94 in 7 posts

    Standaard Goede afsluiter

    Heb zondag ook met haar gegaan voor een FT . Ik was te moe van de reis om zelf nog iets energie te verbruiken Ik ging op bed liggen en op 20 minuten heeft ze me klaar gepijpt. zeer goed, forte biene, spijitg dat ze vertrokken is naar rusland. Was lieve dame ...

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Jah, als je net crack gerookt hebt ziet ze er misschien zo uit. Poets die bril eens...


  9. #9
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen hoch Geplakt uit mijn recensie geplaatst in Populaire Horny Gebeurtenissen.

    Na een tiental minuten kwam ze met Schlüssel, sorry the key back en volgde ik deze russische schone, wat bedeesde dame naar room sexteen.
    Mmmmmmm Mila ! Een naam om nooit meer te vergeten. Ik moet echt een beetje van mijn GT-tik af , en af en toe mijn neus en zo in PHG laten zien.
    Ik heb de dikke Vandaele er nog niet op nageslagen, maar als de uitdrukking “volle bak tongzoenen” bestaat, dan is mmmmmm Mila degene die deze tot in de perfektie beheerst.
    Sjongjongejongejongejongejongejongejongejongejonge jonge.....enz. Op het moment dat je een keer in een recensie leest dat een beer is “klaargezoend”, dan ben ik er 1000% zeker van wie dat voor elkaar heeft gekregen. Ongelofelijk!
    Het werd een oraal feest van begin tot eind, waarin ik haar ook een tijdje heb getracht te imiteren. Kan nooit van zijn leven zo goed zijn geweest als wat ik ervoor terug kreeg, maar 1-1 is 1-1 en de punten tellen!
    To be continued............(tenminste als ik me aan mijn goede voornemens voor 2007 ga houden)

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler
    Mein einziger Trost, ich erspäte direkt die süsse Milla, Russ., blond mit drallem Hinterteil die ich schon anno 2006 im Frühjahr im Garden mal zusammen mit Emilia konsultiert hatte.
    ................
    Nach dem Abendessen um 18.30h, lecker mit 4 Sorten Fleisch und leckerem Gemüse, etlichen Expressos stürzte ich mich dann auf Milla und genoss 1,5 h ihres guten Service.
    Bewert. : (f.d. holländ. Koll.): Küssen 3, blasen sehr gut, liess sich auch lecken bis es ihr kam Note 2, fulminanter Ritt auf Kleinegon, noch paar Stellungen Note 2, zum guten Abschluss frz. mit Aufnahme Note 1-2.

    .......................

    die Musik an diesem Abend fand ich sehr gut, was sonst in früheren Zeiten nicht so war.

    zie ook : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4479
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    volgens bronnen zit ze in parijs en blijft ze daar ook.... Dus vroeg of laat zal ze wel weer terug zijn...


  12. #12
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Mila is weer terug!

    Live uit PHG

    Mila hupelt sinds vandaag weer in PHG rond. Ze is flink afgevallen en ziet er beeldschoon uit.

    Sonny

  13. #13
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Live uit PHG

    Mila hupelt sinds vandaag weer in PHG rond. Ze is flink afgevallen en ziet er beeldschoon uit.

    Sonny
    Die was er volgens de masseur eind oktober ook al, zij het kort (1-2 dagen)
    Benieuwd of het nu een blijvertje is...

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Die was er volgens de masseur eind oktober ook al, zij het kort (1-2 dagen)
    Benieuwd of het nu een blijvertje is...
    Ik heb even met haar gesproken. Ze was gisterenmiddag aangekomen en ze blijft volgens haar eigen zeggen een weekje of twee. Ik had ze bijna niet meer herkent. Zo is ze afgevallen!

    Sonny:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Idee @ das ist ja malne gute Info ! was weis ja bald nicht mehr, wo man nun zuerst hingehe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Ik heb even met haar gesproken. Ze was gisterenmiddag aangekomen en ze blijft volgens haar eigen zeggen een weekje of twee. Ik had ze bijna niet meer herkent. Zo is ze afgevallen!

    Sonny:wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch En dan eindelijk met Mila op de kamer

    Mila ken ik reeds vanaf het begin van mijn ijsberenloopbaan, exact drie jaar geleden. In de anderhalf jaar daarop volgend ben ik nooit met haar naar de kamer geweest ondanks dat ze helemaal mijn type was. Eigenlijk was mila die tijd een "No-Go" meisje voor mij gezien het feit dat ze één van de beste vriendinnen was van mijn toemalige GFE++++ dame. Tja wanneer je haar dan via deze dame vaak "elders" treft, dan haal je het niet in je hoofd om er mee te gaan Mila is lange tijd buiten beeld geweest.

    Inmiddels schrijven we eind november 2008 en tot mijn grote verassing duikt Mila afgelopen woensdag weer op in het Oedtse
    Ik herkende haar zowat niet meer gezien ze duidelijk flink is afgevallen. Ik vind ze nu nog mooier dan toendertijd. Ze ziet er fris en uitgerust uit en een duidelijke rust uitstralend. Na woensdag even met haar wederkennis gemaakt te hebben was het afgelopen zaterdag het moment dat ik haar uitnodigde voor een bezoek aan de kamer.

    Zaterdag kwam ze rond 15:00uur ten tonele in PHG en heb haar toen een beetje geobserveerd. Prachtig hoe ze steeds verschillende ijsberen in no-time met haar persoonlijkheid en lieve glimlach tot een kamerbezoek weet te brengen. Het was gewoon een engelen gezichtje met mooie blonde haren wat tussen het party geweld haar ding deed. We hadden steeds oogcontact en ik wist dat het ging gebeuren. Ik liet ze nog even gaan maar rond 20:30uur greep ik mijn kans. Ik was RPlover net voor, want die had ook wel zin in dit meisje. Mila was duidelijk verrast van mijn intensie.

    Het werd in eerste instantie een vreemde sessie, we kenden elkaar immers op een andere manier, maar al snel ontplooide zich een ontspannen en ongedwongen sfeer. Het handelsmerk van Mila is haar zoenkwaliteiten. Ik ben niet zo'n zoener in de club, maar met Mila kan ik het uren volhouden. Mila zoent gewoon alsof ze je nooit meer kwijt wilt. Om maar even de details van de sessie over te slaan (in één woord: SUPER!) is het wel benoemenswaardig te vermelden dat eigenlijk de sessie maar tot 22:00uur kon duren. Mila moest toen weg, maar het lag toch aan haar zoenmarathon dat we voor haar veel te laat de kamer verlieten. 22:30uur was het toen weer samen in het openbaar verschenen. En dan toch weet ze door te blijven zoenen tijdens de loop naar de kluisje en bij het afrekenen. Mila heeft heel veel indruk op me gemaakt.

    Wanneer je zelf geen woord Russich spreekt blijft het taaltechinsch nog even behelpen met Mila. Haar Duits is uiterst minimaal en haar Engels is vrij primitief.

    Mila blijft nog ruim een week in PHG en ze vertelde me verder dat ze na een korte pauze in haar thuisland wederom zal terugkeren. We zullen het allemaal wel zien, maar zeker is dat wanneer de mogelijkheid zich weer voordoet zeker haar voor een vervolgsessie zal uitnodigen.

    Sonny:wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Mila vertrok als een mooi meisje, en komt terug als een frêle Dame. Wat een uitstraling!Het blijft uitermate boeiend om te zien wat er toch veel verschillende soorten vrouwen zijn.....
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  18. #18
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Afgelopen zondagavond met Mila op huwelijksreis geweest....
    Lief, lief,lief en aardig.
    Communicatie in het engels was gezellig,maar ook weer niet uitbundig.Respectvolle en vleiende complimenten over en weer.
    Ze vertelde mij dat ze een beetje uitgeblust was.Mat en moe.Verkouden bovendien.
    Over haar service niets dan lof.Als je puur daarvoor met een vrouw op reis gaat dan zal Mila je zeker niet teleurstellen.Als je nog een beetje gezelligheid zoekt moet je even wachten totdat die verkoudheid over is..
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  19. #19
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  20. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Das Wollte ich sagen :D!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #21
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Das Wollte ich sagen :D!
    Schreib doch, wer sonst noch da war und wen Du gepoppt hast... :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. #22
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Mila

    Mila is weer terug en zou tussen twee en vier weken moeten blijven. Wat mij betreft, heb ik nog een super halfuur gehad.
    Herhalingsgevaar 100%...

  23. #23
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Beitrag Mila

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurent74 Bekijk bericht
    Herhalingsgevaar 100%...
    Nog een super half-uur gisteren.
    Volgens collega's, vraagt ze nu 100 euros voor een uur. Jammer...

    Vanaf vandaag is zij op vakantie (twee weken).

  24. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    ze is er. tenminste afgelopen zaterdag ws ze er.

  25. #25
    Geregistreerd
    22 september 2009
    Last Online
    26 augustus 2012 @ 13:00
    Berichten
    31
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    thxs flipper best 2010 wensen ga weekend uitbreken lol net of ik de staatsloterij heb gewonnen even 260 km rijden hahah

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

  FKK Artemis 468*60