Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Lo-Lo ( Roemeense )

  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard Lo-Lo ( Roemeense )

    Haarkleur/-lengte : Zwart/ Lang ( extensions )

    Lengte dame : 1.59 zonder hookerschoenen.

    Postuur/Cupmaat : Slank/Cup A.

    Nationaliteit/Taal : Roemeense/ gebrekkig Engels

    Leeftijd : 19 jaar

    Tatoeages/Piercings : Bloemen corsage boven haar rechterbil, vlinder tribel linkerkuit/nee

    Service: TZ, PZC, NMC, Beffe, vingeren.

    Voordelen: Leuke lieve sympathieke meid, bloedmooi. ( vind ik )

    Nadelen: geen FT.

    Tijdsduur : ruim 2 uur.

    Prijs: Standaard.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (30 oktober 2011),terminator (23 oktober 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Bloedmooie Lo-Lo, nickname afgeleid door haar vriendinnen van haar naam Loredana. Laat in de middag stapte ze samen met 2 vriendinnen de bar binnen, alledrie zeer mooi (zelfs de blonde). Maar een had voor mij de wauw-factor, 100% Bosco-meisje, Lo-Lo dus. Ze ging notabene recht tegenover mij zitten op een kruk, ik kon mijn ogen niet van haar afhouden zo mooi en perfect dat ik haar vond. Ze deed net alsof het haar niet was opgevallen. Er hing ook op dat moment een andere 100% Bosco-meid om mijn nek. Ik had mezelf ook beloofd.....beurt wat beurt later is ze van mij.

    Na het eten ging ik op zoek naar haar, tot mijn schrik werd ze vast gehouden door een ijsbeer met een fles bubbels op 'n bank. Ik dacht bij mezelf dat word niks meer en ik had er flink de tering in op dat moment. Gelukkig na 'n uurtje vertrokken ze naar een kamer. Ik had wel iemand anders op de reservebank zitten maar het kon me niet schelen hoe lang het zou duren.... maar ik zou wachten totdat ze terug was.

    Ruim uurtje later zat ze terug aan de bar met haar mooie vriendin aan de bar. Ik moest nu meteen toeslaan dacht ik, voordat een andere ijsbeer mij weer voor was. Haar schoonheid was voor mij zo indrukwekkend dat ik toch wel 2 sec onzeker ervan werd. Want stel je voor als.......niet dat het ooit gebeurt is.....maar stel je voor. Dus ik bestelde een cola aan de bar voor haar neus en gaf haar een knipoog, ik kreeg een prachtige glimlach terug enzo was het contact gelegt. Na 'n half uurtje pre-sales dat ik al stond te kwijlen en kwispelen op haar schoot rende ik naar de douches en ging zij een sleutel halen. Hutje 29 die ik wist te vinden voor ons. Ze werkt net 'n klein weekje in happy en heeft nog een tom-tom nodig om de kamers te vinden.

    In het hutje op het bed vertelde ze mij dat ze onervaren was en sturing nodig heeft. Heerlijk begon ze mij te zoenen en trok ze mijn badjas uit. Zachtjes speelde ze met mijn knoertharde vleermuisprikker. Na een poosje zo liggen te zoenen ( heerlijk, heerlijk, heerlijk) vroeg ik aan haar waarom ik de enige in mijn nakie ben. "Omdat je niet heb gezegd dat ik me ook moest uitkleden" kreeg ik lachend als antwoord. Het is een "teaser" dus. Nadat ik haar hielp met uitkleden pakte ze al een condoom en wilde ketsen. "Dacht het nog niet" zei ik. eerst gaan we "lingi pizda" doen. Verbaasd liet ze het toe en na een half uur van mijn beste likwerk aan haar prachtige vleermuis was ze nog niet gekomen. Ze vond het wel lekker zei ze, en ze werd ook natter en smaakte steeds zoeter maar komen deed ze niet. Geschokt vroeg ik "waarom"? Ze vertelde mij dat ze nog nooit zo was klaar gekomen, sterker ze was nog nooit gebeft. Die 10 klanten die ze voor mij heeft gehad wilden alleen pijpuh en neukuh en klaar. En haar vriendje doet dat echt niet.

    Doe dan maar "sugi pulla" zei ik nog meer geschokkeert. En dat deed ze bijzonder goed moet ik zeggen, lekker nat, diep en stevig. Na een poosje zo liggen te genieten van haar betere kluifwerk wilde ik ook nog wel ff neukuh. Het condoom omdoen was een ramp, of ze had kleine condooms wat niet waarschijnlijk is ( het waren de standaard ) of ik was te opgewonden. Nadat zij er twee had verpest heb ik de derde maar zelf om gedaan. Het neukuh was ook heerlijk met haar, lekker strak en constant tongzoenen tussendoor. Maar ondanks dat haar vleermuisje lekker strak zit, Bosco finisched nooit in een condoom. Uiteindelijk wel in standje 69. Daarna nog samen 'n sigaretje gerookt en nageknuffeld en ik kwam erachter dat we al 2h20 in de blokhut lagen. De tijd vliegt voorbij als je het erg naar je zin heb.

    Herhalings gevaar?: Bosco stempel zit erop.

    Wees zuinig en lief voor haar, en er zal een topper uitkomen.

  4. Onderstaande 11 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 oktober 2011),Alabama (30 oktober 2011),bad pritt (26 oktober 2011),Big30 (23 oktober 2011),Carlitos (23 oktober 2011),Costana (27 oktober 2011),egon, Dr. Rammler (30 oktober 2011),MichelJ (23 oktober 2011),Pistol Pete (23 oktober 2011),terminator (23 oktober 2011),timjava (23 oktober 2011)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Het Bosco stempel verwatert....159 cm...cup A...anfangerin....??

    Dat is een pistollady

  6. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Aparte naam! Krijg daar bepaalde associaties bij . Was ut geen Lola? Zal wel een trend zijn na Juju hebben we nu een Lolo. LOL.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #5
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Gisteren dus weer 'n uurtje met haar gespeeld.
    Ik had er wel een half uurtje bonje en een paar flinke kletsen in mijn bek voor over.
    Zo vreselijk mooi en lief.
    Zoals Erica Terpstra zou zeggen: "ze is en cadeautje".

  8. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (30 oktober 2011)

  9. #6
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Het Bosco stempel verwatert....159 cm...cup A...anfangerin....??

    Dat is een pistollady
    und kein FT ???
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.

Freude 468*60