Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Jennifer ( Roemeense, kort zwart haar)

    Naam : Jennifer
    Haarkleur/-lengte : Kort gitzwart haar
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Normaal E-cup
    Nationaliteit/Taal : Roemeense, goed Duits
    Leeftijd : 30 jaar
    Tatoeages/Piercings :nee
    Service : Dik in orde, Zoenen, NMC, PZC, Vingeren
    Bijzonderheden : Deze Roemeense dame loopt helemaal poedeltje naakt rond in GT. En een tieten echt huge man.

    Jennifer had ik de vorige keren ook al uitgebreid zitten observeren, maar vrijdag toch maar de knoop doorgehakt en met haar op stap.
    Niet in een kamer en ook niet in een blokhutje, maar achter in de tuin op een ligstoel met haar bezig geweest................

    Niet altijd de ideale manier om sex te hebben, maar met deze Jennifer was dit geen enkel probleem.
    Wat een geil wijf is dit zeg, niet normaal meer. Het was beter nog dan wat ik er van verwacht had, gewoon super.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  2. #2
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Lächeln Jennifer [Roemeense]

    Deze Roemeense Jennifer houd er vreemde praktijken op na,Ik zag haar aankomen gekleed in spijkerpak,een tijdje later zag ik haar rond lopen geheel poedeltje naakt. Ik vroeg haar of ze met mij naar de kamer wilde ze kwam terug met het antwoord Ja maar we moeten een half uur op een kamer wachten.............Ik dacht wat vreemd er zijn zoveel kamers,maar het was wel erg druk met ijsberen dus het zou kunnen. Jennifer kwam met een voorstel om buiten in de tuin de liefde te bedrijven,ik dacht nou vooruit dan maar het was toch mooi weer. Ik heb lekker met haar de liefde bedreven kortom ze is niet verkeerd,ze heeft een paar verschrikkelijken grote borsten daar brengt ze menig mannen hart mee op hol. Later op de avond heb ik haar verschillende keeren de liefde buiten zien bedrijven kortom een vrouw die niet vies is van buitensex.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 mei 2007 om 02:50 Reden: tf

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Daumen runter Jennifer letzten Donnerstag 14.06.2007

    Meine dritte Runde drehte ich mit der in Düsseldorf lebenden Jennifer, die immer komplett im Eva-Kostüm rumläuft. Sie ist rumänischer Herkunft, spricht aber passabel Deutsch. Jennifer hat risiege Naturbrüste und dürfte um die 30 sein.

    Leider war die Nummer nicht so dolle: Jennifer fing schnell an zu blasen, und zwar aus meiner Sicht eher gefühlsarm, mehr auf Kraft und Schnelligkeit. Kurzum: Für mich nicht das Blasen, was ich erwartet habe. Sie ritt dann auch noch mal wild. Als es bei mir nicht so gut ging, spendierte sie einige Küsse, ich besorgte es mir dann selbst per Hand.

    Sicher kein totaler Flop, aber ich war nicht wirklich zufrieden.

    PS: Leider habe ich durch diese Runde auch die Pizza verpaßt

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    diese Frau geht mir mittlerweile gehörig auf den Wecker im GT: Setzt sich ungefragt zu einem und labert nur dummes Zeug. Soll sie doch akzeptieren, wenn man nicht mit will. Meint sie zu mir "sei doch ehrlich, wenn ich nicht Dein Typ bin". Sie sei auch ehrlich, dass sie mit mir nur des Geldes wegen Ficken möchte, nicht, weil ich "so'n geiler Typ bin". Ich erzählte ihr, dass ich schon zwei Nummern hatte und nun im Begriff zu gehen war. Da wurde sie nur noch genervter. Vor allem ihr Tonfall nervte tierisch.

    Fazit: Zicke, Das hat man von der EU-Osterweiterung !!!

  5. #5
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Het is lang geleden dat ik nog eens een expliciet verslagje heb gedaan, maar vooruit: deze keer kan het moeilijk anders.

    Met Jennifer is een normaal gesprek amper mogelijk. Spijtig dat ze telkens snel over een sleutel begint. Ik voelde direct aan dat ze erg profi is. Om van haar af te geraken stelde ik haar voor de keus: ofwel doen we niks, ofwel neem ik je snoeihard... Ze keek me wat spottend aan en koos sofort voor het laatste. Okay dan, ze kiest er zelf voor.

    Wel, ik heb er van genoten, maar het was dus geen tedere bedoening (ik ben immers veeleer op zoek naar zachte intense GFE, zie bvb Duitse Angie).

    Jennifer heeft een prachtlichaam, vooral als je daar eens volop egoïstisch kan op tekeergaan. Om het nu eens wat minder fraai maar heel duidelijk te zeggen: het is een h**r die voor 100 % uit borsten, billen, kont en k*t bestaat, en ik heb er volop en overheerlijk in gegraaid en geknepen. Als je echt voor de pure harde sex gaat, dan is deze meid echt een aanrader (doet bovendien ook anaal, moet super zijn, terwijl je met haar heerlijke joekels speelt). Steekt zelf haar vingers in haar beide gaatjes terwijl je haar beft...

    Eén minpuntje: na een korte zachte intro pijpte ze meestal wat te hard, vond ik, maar ja, waarschijnlijk was het haar reactie op een erg stevige behandeling.

    Heel gewillige meid dus, die voor veel in is. Eén brok sex. Toch een smile en een tedere zoen bij het verlaten van de kamer.

    NB Vraagt 100 eurootjes voor anaal, maar ik denk dat je wel kan afbieden.

  6. #6
    Geregistreerd
    25 november 2007
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 10:48
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ich vermisse Jennifer seit einiger Zeit im GT. Kann mir jemand sagen, wo diese schöne, intelligente und sehr erotische Frau heute arbeitet? Vielen Dank!

  7. #7
    Geregistreerd
    1 januari 2008
    Last Online
    10 mei 2018 @ 15:38
    Berichten
    24
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    Gisteren in GT geweest en behoorlijk druk. Zoals altijd vele mooie dames maar mijn aantrekking blijft toch voor de dames met 'n cup maatje meer. Even 'n saunaatje gepakt en daarna liggen relaxen in het bubbelbad ... en daar stond ze; te douchen bij de sauna. Wat 'n geweldige grote borsten en figuurtje. Ik kreeg haar niet meer uit m'n hoofd en na nog 'n pilsje te hebben gedronken haar maar gaan opzoeken want ze was niet het type dat naarstig op zoek is naar haar klanten. Na iets samen gedronken te hebben en een weinig gesproken want spraakzaam is ze niet echt, de sleutel genomen en 'n kamer opgezocht. Ze neemt de tijd en het was geweldig... wat 'n tieten. Niks was haar te dol. Heerlijk zoenen, masseren, pijpen, beffen en alle standjes; kortom 'n echte vrouw met 'n heerlijke k*t. Echt alles is mogelijk met deze meid. Het was zo geweldig dat ik haar 'n uurtje later weer heb opgezocht. Als je niet voor 'n goed gesprek komt, wat de meesten denk ik wel doen, is deze meid echt 'n aanrader. Super.
    Laatst gewijzigd door moek; 23 maart 2008 om 10:34

  8. #8
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik heb Jennifer al een tijd niet meer gezien in Goldentime. Weet iemand waar ze nu werkt?

    Bergm550

  9. #9
    Geregistreerd
    1 januari 2008
    Last Online
    10 mei 2018 @ 15:38
    Berichten
    24
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard jennifer

    Heb haar sindsdien ook niet meer gezien. Ik hoop iedere keer dat ze er weer is. Hoop niet dat ze nooit meer komt..... moet er niet aan denken. Wat 'n wereldmokkel

  10. #10
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Jennifer [Roemeense].

    Josef denkt dat Jennifer aan het rentenieren is op een of ander tropich eiland.En als ze weer geld gebrek heeft,dat ze weer op duikt.Maar? dat zal wel in de zomer zijn.Want Jennifer was niet vies van buitensex.:zauberkis:urlaub[1].Ik denk als het gras twee kontjes hoog is dat we haar wel weer ergens aan treffen.

  11. #11
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    14 december 2023 @ 20:23
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    7 in 5 posts

    Standaard

    Weiß jemand, wo sie im MOment arbeitet?

  12. #12
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Last Online
    5 januari 2011 @ 22:36
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ich habe Jenifer in Samya kennengelernt. Sie hieß dort Helene.
    Und ich habe sie mehrmals später in Golden Time gesehen.
    Ich habe in Rheinforum gefunden, dass sie jetzt hier arbeitet.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.