Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Daumen hoch Jessica (Poolse, blond)

    Naam : Jessica

    Haarkleur/-lengte : Blond

    Lengte dame : 1.80m

    Postuur/Cupmaat : Normaal , C - Cup

    Nationaliteit/Taal : Poolse, redelijk duits

    Leeftijd : ongeveer 24 jaar

    Tatoeages/Piercings : in haar tong

    Service : Goede service, TZ, FT, Beffen, Russisch,

    Bijzonderheden : Altijd geil............

    Extra :

    Laatst Gezien : December 2005

  2. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Gisteren ook weer met deze vrouw werkelijk van een heerlijk uurtje genoten.
    Het begon al op de bank bij het binnen komen, waar ze me begon te zoenen als een wilde en waarbij ze de broek weer aardig deed doen bollen ( in dit geval dan mijn ijsberenvel ,maar goed)..................................

    een aanrader deze Jessica

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Eerst neuken, dan pas praten....

    Afgelopen zaterdag voor het eerst mede ijsbeer Raymond ontmoet. Terwijl we een stuk hert zaten weg te kauwen kwam een blonde dame aan de reling staan: een vrij stevige dame zonder haar fors of volslank te noemen. Haren geblondeerd en opgestoken, in een doorschijnend visnetjurkje. Er viel niets te raden over het bos hout voor de deur. :D

    Raymond, die deze dame kennelijk al eens eerder aan zijn slurf had gehad, wist te melden dat deze dame Jessica, een jonge poolse was. In het voorbij gaan wist Raymond een afspraak te maken en raadde mij haar ook aan. Daar Raymond de oudste rechten had en ik nog naar de sauna wilde, besloot ik niet direct een claim te leggen maar te kijken hoe het zou lopen. Nadat Raymond met haar klaar was, bleek ze snel weer in beslag genomen te worden door andere ijsberen. Ik maakte gebruik van mijn alternatieven door thekefrau Lilly eens mee te nemen naar de kamer. Ik had nog wel een keer oogcontact met deze dame.

    Zo, na half 1, toen iedereen al zo'n beetje het programma erop had zitten (voor mij 2 keer manuala 's ochtends, 2 keer Zimmer in de PHG en 2 keer Sauna) liep ik de bar in en liep Jessica recht op mij af. Binnen 3 seconden was het pleit beslecht en stond ik op een dame met sleutel te wachten. Vervolgens naar het huisje wat voorbestemd was om daar wat dampen uit te laten komen.

    In het huisje was Jessica niet echt van het vragende type, meteen zoenen en mij op het bed gegooid waarna er stevig werd gepijpt en gezoend. Vervolgens nog stevig neuken, (ze drukte mij bijna het matras in) waarna ik besloot het af te laten maken met een FT. Gezien de vele arbeid die de kleine horny al had moeten verrichten leek het eerst niet te lukken. Dit zinde Jessica niet dus ze zette nog een keer aan waardoor ze toch het witte goud over haar tong kreeg.

    Bij het verlaten van het huisje nog even de beleefsheidrituelen uitgewisseld, ze vroeg naar mijn naam, ik vroeg om een bevestiging dat ze Jessica was, ze blijft nog tot komende donderdag, ze wilde hebben dat ik in plaats van vrijdag donderdag zou komen, ik wenste haar fijne kerstdagen en rekende vervolgens af bij de kleedruimte... 75 euro die ze wel verdiend had met haar doorzettingsvermogen.

    Wel voor herhaling vatbaar deze Jessica, maar pas in 2006.

  4. #4
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Daumen hoch PHG_Jessica

    Hé H1,

    zie je wel dat deze vrouw geweldig is, ze heeft je dus niet teleurgesteld.
    Ik had ook niet anders verwacht. Jessica is werkelijk een lustmachine, een super geil wijf en altijd in voor een lekkere stevige sex partij.

    Ik weet zeker dat je haar in het nieuwe jaar nog een aantal keer gaat verwennen, of zij jou natuurlijk............................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  5. #5
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard phg 20.12.05

    Groß und blond. Dieser Typ ist bei mir im Moment sehr angesagt.
    Jessica ist etwas zu kräftig für meinen Geschmack. Aber manchmal muss man Kompromisse eingehen.

    Ich hatte ein gutes Gefühl. Die Art wie sie sprach und gestikulierte
    ließ einen guten Service erahnen. Ich weiss dass man sich auch irren kann.
    Aber in diesem Fall stimmte mein Gefühl.

    Auf dem Zimmer entpuppte sich Jessica als eine „Rakete“.
    Ihr FO war dermaßen gut, dass ich wünschte sie würde gar nicht aufhören.
    Ihr Körpereinsatz war sehr intensiv. Ich merkte dass ich hier von der
    (auch ganz netten aber auf die Dauer auch eintönigen) zärtlichen Schiene abweichen durfte.
    Ich genoss es kraftvoll zuzupacken. Genug zum Greifen hatte ich ja.

    Sie gab mir dieses „nimm-mich-wie-Du-willst“-Gefühl.
    Ihr FO war so gut dass ich es bei Französisch beließ.
    Ich überließ es ihr FT abzuschließen, FM oder halbmanuell.
    Aber die 25 Euro ließ sie sich nicht entgehen.
    War mir recht. So hatte ich einen unterbrechungsfreien Genuss.

    Danach die obligatorische Zigarette. Ich stellte noch die üblichen Standardfrage wie:
    Wie lange bist Du noch hier? Wann kommst Du wieder usw.
    Sie hatte ihren vorerst letzten Tag und plant ab dem 04. Januar wieder zu arbeiten.

    Gruß
    bitchhunter

  6. #6
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Jesicca

    Ben woensdag 4 januari naar PHG getogen en heb mij prima vermaakt met deze poolse schone Dame (is echt een plezier ).

    Heb haar om 18.30 uur bij het eten getroffen, vond haar er zo heerlijk uitzien dat ik eugenlijk direct geen trek meer had om te eten (pasta met vlees) maar zij zei: kom we eten samen eerst iets ik natuurlijk direct JA en wij aan de Bar plaats genomen en lekker eten en ik kon mijn ogen bijna niet van dat Geile figuurtje houden, snel bordje leeg en.... naar Blok(k)hutje nr. 29.

    Wat hier plaats vond is eigenlijk niet voor onze jeugdige kijkers geschikt, maar licht toch een tipje van (haar) de sluier op

    Zij begint mij meteen lekker te zoenen (GFE) onderwijl ik mij intussen lekker uitkleed (zij was al naakt ), na het zoenen lekker op bed gaan liggen en zij gaat heerlijk pijpen en dat is lekker ik tegen haar Muschi hier en dus 69 en dat vindt zij lekker gaat zij me daar toch tekeer met pijpen waardoor ik met een explosie klaarkom in haar warme mondje (CIM + Slikken), gaat zij rechtop zitten en laat mijn warme elixer zachtjes haar keel in glijden (werd de Cock toch even heel stil van ).

    Na deze ontlading mijzelf op de rug laten liggen en lekker lui liggen blijven en weer zoenen (GFE 2) en na tijdje zij De Cock weer op kracht gebracht gaat zij mij Neuken, niet zomaar maar als een wild beest krijg de klere denk ik straks breekt De Cock en heb ik thuis wat uit te leggen

    Gelukkig ging alles goed en bleef heel. diverse standjes en hierna weer lekker pijpen en 69 waarbij ik eigenlijk NIET klaar wilde komen gebeurde dit toch en kwam wederom weer in het zelfde geile bekkie klaar (CIM + Slikken) en zij weer omhoog en langzaam mijn elixer doorlaten zakken in haar geile maag

    Gelukkig was mijn tijd (uur) om en kom ik even in de Bar op krachten komen (wel eerst gedouched ) en haar de euro's gegeven incl. extra voor slikken, was voor mij ook even slikken

    Ik was om 16:00 uur met collega in PHG aangekomen en wij hebben pas om 01.30 uur het licht in PHG uit gedaan.

    Groeten,

    De Cock.

  7. #7
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Heeft iemand Jessica sinds mijn laatste Post gezien

    Ik zou haar graag weer eens treffen !

    Of weet iemand waar zij zit :wink:

    Op 10 maart is de planning naar GT met diverse Collega's.

    Groeten,

    De Cock.

  8. #8
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard slaat de plank mis................

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Gisteren na een lange tijd maar weer es de geile tuin bezocht. Wat een geweldige mooie dag was het. Zo rond de klok van 19.00 uur binnengevallen en eerst eens ff lekker rondgekeken.

    Liep al vrij snel Jessica tegen het lijf en heb met haar ruim anderhalf uur op een ligstoel zitten knuffelen en uitgebreid zitten zoenen. Daarna gezellig samen van de barbeknoei zitten smikkelen en daarna naar de kamer. Behoeft geen uitleg want was gewoon SUPER!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dame komt niet Italië maar uit Slovenie.

    W2
    Willem,

    de Jessica in mijn bericht is de blonde Poolse Jessica.
    Voor menig ijsbeer een bekende in HG. Dus ik weet niet wat er mis is gegaan met jou reactie, maar jij hebt het kennelijk over een andere Jessica.......................




    Note W2 : aangepast
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 mei 2006 om 21:59
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Jessica, PHG 19 juli 2006

    Afgelopen woensdag was m’n eerste run naar de kamer met de Poolse Jessica. Ik had al veel over haar gelezen en gehoord. Jessica moest een kanjer zijn die er wel pap van lust. Ondanks de hitte, had ik deze keer wel zin in wat ruige sex, dus Jessica aangesproken. Na wat met haar gesproken te hebben, voelde ik dat het wel goed zat qua click. Haar de sleutel laten halen. Ze kwam terug met de sleutel van kamer 6. Het werd een plakkerige en zweterige bedoeling. Eerst staand met haar staan zoenen en elkaar van onze kleiding ontdaan. Ik had niet meer aan dan m’n handdoek, dus ze was zo klaar met me. Daarna plofte we op bed neer en ze begon met heerlijk te pijpen, afwisselen kwam ze op me zitten. Ik vond wel dat ze vrij gemakkelijk en zonder schromen m’n lul aan het berijden was terwijl er geen condoom om zat. Ik dacht, ho dame, ff uitkijken, laat ‘m de niet inschieten. Daarna weer lekker pijpen, totdat we over gingen op het echte neukwerk. Om beurten deden we het werk, want het was te heet om alleen te blijven aanduwen. Op een gegeven moment stroomde de reuzel bij ons beide door de bilnaad heen, teneinde ik haar vroeg om het karwei maar oraal af te maken. Uiteindelijk van een heerlijke FT mogen genieten. Ja, die Jessica die geniet er wel van. Zeker een sub-topper in PHG. Na afloop wisselde 75 EURO van eigenaar in ruil voor een half uurtje met haar stoeien. De after sales na afloop was overigens ook goed. De hele avond kreeg ik veel aandacht van Jessica. Echter een tweede rondje met Sonny zat er deze dag voor haar niet in.

    BR, Sonny

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede
    Is Jessica deze week al weer gesignaleerd?
    Am letzten Wochenende war sie nicht da. :o
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  11. #11
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard dacht het ook..............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede
    Als het goed is zou ze vandaag weer begonnen zijn...?

    wie bevestigd?
    Volgens mij heb je gelijk Fritzie Boy.

    Mij vertelde ze de vorige keer dat ze een paar weken naar Polen zou gaan en de laatste week van augustus weer zou komen. Het kan dus best dat ze er vandaag of morgen weer is, maar het kan ook volgende week pas weer zijn. We zullen het wel zien.

    Wat heb ik weer zin in deze super geile chick...................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Jessica is volgens mij al 2 dagen terug
    Bizar dat er in het paspoort staat dat ze een tongpiercing heeft want ze vertelde me dat ze er een week of twee geleden eentje heeft laten zetten???
    En ze gebruikt die zeer nadrukkelijk bij het pijpen.

    Bredero heeft vrijdag eens even een hutje bezocht met Jessica. TZ was wel lekker en vrij onstuimig maar op dat punt heb ik veel beter meegemaakt. Zoals gesignaleerd biedt ze wel geile service met naar mijn gevoel zeer lekker Frans. Met het neuken was helemaal niets mis maar op één of andere manier voel ik me toch niet echt aangesproken door deze Poolse.

    Conclusie: Nauwelijks herhalingsgevaar ondanks de service die zeker zeer behoorlijk te noemen is.
    Laatst gewijzigd door Bredero; 27 augustus 2006 om 14:55

  13. #13
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Heel eventjes terug..............

    Gisteren weer lekker genoten van deze super geile chick, Jessica.
    Ze blijft alleen vandaag nog, want morgen gaat ze weer voor 2 tot 3 weken naar Polen. Of ze daarna nog terugkomt, wist ze nog niet zeker.

    We zullen het wel zien. Ik heb iig weer heerlijk genoten van haar........

    @ Bredero...........Ze heeft altijd al een piercing gehad hoor, alleen heeft ze nu weer een nieuwe die wat duidelijker en voelbaarder aanwezig is...........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard 16 September 2006

    Afgelopen zaterdag, terwijl ik aan het wachten was op een andere dame toch maar even voor deze dame gekozen.

    Zoals bekend staat Jessica niet bekend om haar goede gesprekken ondanks dat haar frans uitstekend is. Me dus heerlijk verlekkerd aan haar lichaam en na een uitvoerig frans bij mij, een lekker soixanteneuf, een flinke befpartij daarna in missionaris en doggy mijn nageslacht weggespoten.

    Daarna nog een voorzichtige poging ondernomen tot een gesprek en wist nog eruit te peuteren dat ze de dag ervoor weer begonnen was en tot het einde van de week zou blijven.

    Kortom een meid die je moet neuken in plaats van een goed gesprek. Oneerbiedig? Misschien maar het is nu eenmaal mijn ervaring.

    Wel goede sex en een mooi lichaam.

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    .....

    Zoals bekend staat Jessica niet bekend om haar goede gesprekken ondanks dat haar frans uitstekend is. Me dus heerlijk verlekkerd aan haar lichaam en na een uitvoerig frans bij mij, een lekker soixanteneuf, een flinke befpartij daarna in missionaris en doggy mijn nageslacht weggespoten......

    Na afloop hebben wij dus kunnen constateren dat de gezichtspiercing van Jessica spontaan was verdwenen en dat Horny_one een Prince Albert had :D

    W2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Na afloop hebben wij dus kunnen constateren dat de gezichtspiercing van Jessica spontaan was verdwenen en dat Horny_one een Prince Albert had :D

    W2 :wink:
    Nee, geen andere ijzerwaren aan mijn spijker... dan gaat ie roesten!

  17. #17
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard wie weet.....

    Heeft iemand enig idee van Jessica dr "vaste" werkuren cq dagen ?? IK krijg het idee dat ze steeds minder en onregelmatiger werkt...

  18. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard toch wel lekker???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede
    Heeft iemand enig idee van Jessica dr "vaste" werkuren cq dagen ?? IK krijg het idee dat ze steeds minder en onregelmatiger werkt...
    Frits , Ik kan me nog herinneren dat je een keer dit had geschreven over Jessica:

    Meestal roepen ze ook maar wat, maar ach wellicht "wishfull thinking" ga vd week zelf maar ns ff een kijkje nemen of deze middelmatige, maar wel gezellige nymph weer aanwezig is...
    Nou middelmatig zal ze niet zijn ( en dit is ze zeker niet), want je hebt het toch wel vaak over d'r en wilt ook graag weten wanneer ze aanwezig is...................nog even goed mijn berichtje lezen en je weet het weer..........

    Gisteren weer lekker genoten van deze super geile chick, Jessica.
    Ze blijft alleen vandaag nog, want morgen gaat ze weer voor 2 tot 3 weken naar Polen. Of ze daarna nog terugkomt, wist ze nog niet zeker.
    De Mazzel!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #19
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Frits , Ik kan me nog herinneren dat je een keer dit had geschreven over Jessica:



    Nou middelmatig zal ze niet zijn ( en dit is ze zeker niet), want je hebt het toch wel vaak over d'r en wilt ook graag weten wanneer ze aanwezig is...................nog even goed mijn berichtje lezen en je weet het weer..........



    De Mazzel!!

    Vriend.....!>? Gelukkig is ze tussendoor weer veel aanwezig geweest, echter niet meer iedere(?) dag( ab 6uhr) volgens mij...weet best dat er geen p(e)i(j)l op te trekken is wat de diverse "sletjes" ons door geven, echter wellicht dat iemand meer weet....heb nml nog wat "outstanding- business" met dit "hertje"

  20. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Gisteren avond laat binnengestapt in de blije tuin.
    Zag al snel Jessica voorbijkomen, dus geen moment geaarzeld met haar lekker van bil te gaan. Ouderwets zoals altijd stevig, snel, maar erg lekker!

    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #21
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard weekend meisje...

    Lotgenoten en mede geestelijk gestoorden,

    Het lijkt dr op alsof Jessica alleen nog sporadisch in het weekend aanwezig is. Mocht iemand dr spotten vraag dan is naar haar werkplannen....ik ben dr nml nooit in het weekend..

    thx

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Naar Polen

    Ik heb gisteren van Carmen gehoord dat Jessica weer naar huis is sinds afgelopen week.
    Wanneer ze terug komt vraag ik deze week wel omdat zij beide contact hebben buiten de club.

  23. #23
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    25 november 2015 @ 17:31
    Locatie
    1 uur rijden van het paradijs
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Gisteren was Jessica er weer. Ikzelf had niet zo'n hele beste dag in de PHG maar op het einde van de avond heeft ze, op aanraden van Rex, mijn dag nog goedgemaakt! Alles wat over haar gezegd is is waar en ze staat voor mij zeker hoog op mijn lijstje van favorieten. Ze heeft ook haar nichtje meegenomen waarover ergens anders meer.

  24. #24
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard Enig idee....

    Enig idee tot wanneer ze blijft en welke overige dagen ze werkt? Of is ze dr alleen op zaterdag tegenwoordig?

  25. #25
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard En nu zijn er 2 Jessica's.....................

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obi wan
    Gisteren was Jessica er weer. Ikzelf had niet zo'n hele beste dag in de PHG maar op het einde van de avond heeft ze, op aanraden van Rex, mijn dag nog goedgemaakt! Alles wat over haar gezegd is is waar en ze staat voor mij zeker hoog op mijn lijstje van favorieten. Ze heeft ook haar nichtje meegenomen waarover ergens anders meer.

    Ja Obi wan, ik zei je toch dat dit een vakvrouw is. Gisteren ook zelf weer van haar kwaliteiten mogen genieten. Wat een fantastische ervaring is het toch elke keer weer met deze Poolse vrouw.

    En ja, voor de liefhebbers van Poolse vrouwen ze heeft ook haar nichtje "PARIS" meegenomen naar de club en die mag er ook zeker wezen.
    Ze lijkt als twee druppels water op Jessica. Alleen is ze nog heel onervaren en moet er nog wat ingewerkt ( ingereden ) worden. Maar ik weet zeker dat dit net zo'n kanjer wordt als haar grotere voorbeeld...................

    En Frits, ze blijven beiden de gehele week nog, volgende week zondag gaan ze weer voor 2 weken terug naar Polen....................:wink:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

  Diamond 468*60