Naam : Karina/Kariena
Haarkleur/-lengte : bruin, halflang
Lengte dame : 1.70 - 1.75m
Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , C/D-Cup Siliconen
Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels
Leeftijd : 19 jaar
Tatoeages/Piercings : geen
Service : Goed: Beffen, PZC, NMC, geen FT, Aftrekken....
Bijzonderheden : komt meestal pas later op de avond naar GT toe. Ze lijkt een beetje om Dominique Swain uit de film Lolita met Jeremy Irons.
Rond een uur of half tien liep ik de kleedkamers binnen en mijn blik viel op een leuke jonge dame, fris jong koppie en ondeugende oogjes.
Ik dacht, die is aan de beurt vanavond. Het heeft uiteindelijk tot half een geduurd voordat ik haar weer spotte in de bar. Haar aangesproken en gezien de resterende tijd voor sluiting direct sleutel laten halen. We gingen naar kamer 6, volgens mij de VIP room in GT. Het was een komplete suite. Ik heb geweldige sex met deze dame gehad. Na wat verkennende strelingen over en weer, begon ze mij te pijpen. Moet zeggen voor de jonge leeftijd, heeft ze dit al aardig in der mond. Ik mocht haar lekker beffen,en ze was heerlijk schoon. Na enige tijd tijd kwam haar kontje omhaag en kwam ze geweldig klaar. Na even haar clitoris wat rust te hebben gegegeven werd kleine tijger voorzien van de wel bekende "gummi" Dit was top!!!, wat een heerlijk strak doosje heeft deze meid. NA de normale houdig overgegaan naar de 90 graden houding. Met haar been vasthouden een geweldig zicht op een kleine tijger heen en weer schuivend in een strakke doos. Karina voelde zo strak dat tijdens haar tweede orgasme kleine tijger heerlijk door haar kutspieren werd gemasseerd. Toen moest ik er toch maar voor zorgen dat ik haar doosje even met rust ging laten. Teruggetrokken, gummi eraf en Karina begon met een heerlijke pijpbeurt om het geheel af te ronden. Ik gaf aan dat de yogert bucks op exploderen stond en ze ging verder op aftrekken. Heerlijk klaargekomen.
Dit was een geweldige afsluiting van een leuke woensdagavond in GT.