Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Schippersstraat 35/3, Christina (Italiaanse)

    Haarkleur : blond
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Cupmaat : B (echt)
    Nationaliteit: Italiaans
    Taal: Nederlands
    Leeftijd : 30
    Service: massage / pmc /nmc
    Tijdsduur :15 min
    Prijs :50 Euro

    Hedenmiddag voor de eerste maal de Italiaanse Christina bezocht.
    Het is een mooie dame die meestal in lange witte laarzen en witte bikini voor het raam zit. Zij heeft een bepaalde "look", ziet er zeer lekker uit, heeft een mooi lichaam, zachte (geen al te grote) borstjes, een prachtig achterwerk. Bovendien is zij lief en vriendelijk.
    Alhoewel Italiaanse van origine, spreekt zij perfect Nederlands, doch zij verblijft reeds ca. 8 jaar in Belgiê.
    Zij begon met een lichte massage; het pijpen was goed, doch kon iets beter.
    Afwerking in amazone, zeer goed
    Je mag overal aan haar aankomen en haar betasten.
    Al bij al een goede ervaring, doch had de indruk dat alles nogal tamelijk snel moest gaan.
    Bij gelegenheid toch nog eens voor herhaling vatbaar.

    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Anvers,

    Heb een aantal maanden geleden een soortgelijke ervaring met deze dame gehad, en dat is ook de reden dat ik nog niet ben teruggeweest, maar sluit niet uit dat ik mss ooit nog wel eens terug ga.

    Ik dacht echter dat het een oost-europese was die zich ook voor italiaans of half italiaans uitgaf.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Christina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Ik dacht echter dat het een oost-europese was die zich ook voor italiaans of half italiaans uitgaf.
    Tja Sub,
    "what is in a name"; mij heeft ze gezegd dat ze Italiaanse was, maar het kan natuurlijk ook zijn dat zij een Oosteuropese is die zich voor Italiaanse uitgeeft, daar hebben we natuurlijk ook het gissen naar!

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Tja Sub,
    "what is in a name"; mij heeft ze gezegd dat ze Italiaanse was, maar het kan natuurlijk ook zijn dat zij een Oosteuropese is die zich voor Italiaanse uitgeeft, daar hebben we natuurlijk ook het gissen naar!

    Anvers :wink:
    Voor zover ik weet, van een Roemenië-kenner is zij Roemeense of Albanese.
    De Roemeense taal (is Romaans...) heeft veel verwantschap met het Italiaans.
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YesMadam
    Voor zover ik weet, van een Roemenië-kenner is zij Roemeense of Albanese.
    De Roemeense taal (is Romaans...) heeft veel verwantschap met het Italiaans.
    Ja Yesmadam,
    dan heeft onze vriend de Sub weeral gelijk (hij is trouwens een echte kenner van de dames in SKW), en aanzie ik haar als een Roemeense of Albanese, en niet als een Italiaanse.
    Weeral een bewijs dat ik wat minder moet geloven van al hetgeen de dames me wijsmaken.
    En ja, inderdaad, wat de Albanese dames betreft, moet ik toegeven dat ik er in het verleden veel gekend heb die steeds beweerden dat zij Italiaanse waren, klinkt waarschijnlijk een beetje mooier.

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Ik meen eens iets op gevangen te hebben dat er door historische gebeurtenissen of zo voor deze dames iets met dubbele paspoorten mogelijk is, waardoor ze hier gemakkelijker kunnen werken met goede papieren dan anderen. Iets dergelijks is er in Polen ook aan de hand meen ik waardoor er veel polen ook een duis paspoort hebben en hier gemakkelijker kunnen werken. Dit geldt natuurlijk dan ook in andere vakgebieden, alleen zoeken ze het dan niet zo ver van huis.

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Ik meen eens iets op gevangen te hebben dat er door historische gebeurtenissen of zo voor deze dames iets met dubbele paspoorten mogelijk is, waardoor ze hier gemakkelijker kunnen werken met goede papieren dan anderen. Iets dergelijks is er in Polen ook aan de hand meen ik waardoor er veel polen ook een duis paspoort hebben en hier gemakkelijker kunnen werken. Dit geldt natuurlijk dan ook in andere vakgebieden, alleen zoeken ze het dan niet zo ver van huis.
    Polen, Noordpool - IJsberen, Zuidpool - Pinguins :teuflisch
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Italiaanse Christina van Schippersstraat 35/3 is goed!

    Kom weeral tot de conclusie dat ik hier een recensie vergeten te schrijven ben van een bezoek dat ik een drietal maand geleden aan Christina afgelegd heb, wordt dus hoog tijd dat ik deze recensie hier eens neerschrijf.

    Ik had haar al eens bezocht een jaar geleden, doch ondertussen ben ik Christina al tientallen malen gepasseerd, en ondanks het feit dat ik haar sinds vorig jaar niet meer bezocht heb, bleef zij steeds één en al vriendelijkheid. Dit moest natuurlijk beloond worden met een eens nieuw bezoek. :p

    Het is een feit dat Christina, wanneer je haar ziet, werkelijk een zekere uitstralingskracht heeft : lange witte laarzen, witte bikini, blonde krullen, betoverende glimlach, en een oranje heupdoek, waaraan je haar steeds kan herkennen.

    Bij binnenkomst kreeg ik al direct een kusje en vroeg zij hoe het met mij was, precies alsof zij mij al jaren kende. Vlug de trap op naar haar kamer, zij vooraf natuurlijk, zodat ik een goed uitzicht had op haar fraai gevormd achterwerk.

    Zij begon mij eerst zachtjes, maar daarna heel hevig te pijpen; het was werkelijk uitstekend. Ondertussen mocht ik met haar heerlijke zachte borstjes spelen.
    Het neuken begon met amazone, daarna afgewerkt in doggy stijl, ik zou zeggen goed zonder meer.

    Christina is een heel lieve dame en je voelt U direct goed bij haar : zachte tedere sex, af en toe kleine zachte kusjes (alhoewel niet diepgaand), één en al lieftalligheid, doch misschien een beetje te zachtaardig.

    Ik ga er beslist terug langs in de toekomst.

    Christina begint tamelijk vroeg en is er meestal van 10 à 11 uur 's morgens tot een uur of 6 in de namiddag.

    Anvers :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    29 november 2005
    Last Online
    11 juni 2016 @ 20:36
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Op 35 raam net langs de frituur, heb ik ook een blondine zien zitten (overdag)met witte bikini en witte laarzen en zeer aantrekkelijk, gaat het om dezelfde dame of is het raam 35/1?

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Christina is SS 35/3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jmark
    Op 35 raam net langs de frituur, heb ik ook een blondine zien zitten (overdag)met witte bikini en witte laarzen en zeer aantrekkelijk, gaat het om dezelfde dame of is het raam 35/1?
    Dame met witte laarzen is inderdaad Christina, maar zij zit steeds in het rechtse raam, dus 35/3. Zij begint steeds om een uur of 11 tot ca. 17 uur. Indien je iemand in SS 35/1 (linker raam) zien zitten hebt met witte laarzen is dit iemand anders, doch dan weet ik niet wie je bedoelt.

    En opgepast op SS 31 ( linkerkant van de frituur ) zit overdag Laura, een blonde wat oudere, alhoewel nog zeer aantrekkelijke dame, en ook met witte laarzen.
    Tja, het wordt gecompliceerd! :p


    Anvers :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Iedereen geeft toe dat christina een en al liefelijkheid is.Voor mij is zij momenteel de venusgodin van de straat.Zij heeft vele kwaliteiten:zij laat veel toe en kan uitstekend neuken,d.i.rodeo,missionaris en doggy.Alleen hotdog wil ik met haar nog eens proberen.Bovendien is zij intelligent en kan zeer goed communiceren.Pracht van een verschijning,tesero.Grazie en arrivedeci

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biglover
    Iedereen geeft toe dat christina een en al liefelijkheid is.Voor mij is zij momenteel de venusgodin van de straat.Zij heeft vele kwaliteiten:zij laat veel toe en kan uitstekend neuken,d.i.rodeo,missionaris en doggy.Alleen hotdog wil ik met haar nog eens proberen.Bovendien is zij intelligent en kan zeer goed communiceren.Pracht van een verschijning,tesero.Grazie en arrivedeci
    Biglover,

    daar heb je totaal gelijk in; Christina is één van de beste! :p

    Anvers :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard christina

    ben vandaag nog eens langs Christina geweest.Ik ken haar nu reeds één jaar en ik vind haar nog altijd uitstekend.Blond haar,donkere ogen en mooi lichaam.(behoorlijke b-cups)Christina houdt van tedere sex.Rodeo en doggy(mijn lievelingsstandje) Arrivedeci bella

  14. #14
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard christina

    verleden week heb ik met christina weer voor een half uurtje feest gevierd.Wat een mooie Italiaanse vrouw.Haar uitdrukkingskracht heeft iets fascinerends. Zeer teder zijn haar omhelzingen. Zij heeft mooie zachte borstjes waar je mag mee spelen. en een fijngeschoren poesje(paradiso)dat je telkens met een bezoekje moogt vereren Haar achterwerk heeft welgevormde proporties.Bovendien is zij intelligent en communicatief.
    Lievelingsstandjes zijn cowgirl(waarbij je met haar prachige borstjes mag spelen)en doggy (waarbij zij heerlijk kreunt)

  15. #15
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard christina

    Voor de zoveelste keer heb ik deze Aphrodite Pandemos bezocht.Zij is betoverend.Wij praten steeds eerst ,daarna volgt een korte danspartij o.a. op Griekse muziek.Ondertussen heeft zij haar witte laarsen uitgedaan en haar topje zodat je met haar mooie uitdagende borstjes mag spelen.Terwijl zij met mijn ballen speelt mag ik haar teder vingeren.Naakt op het bed is zij één en al een spetterende verschijning.Geknield op bed vertoont zij een prachtige sensuele houding(de Venus uit het Louvre?)Zij heeft een mooi:fijn cutjeGeknield op het bed grijpt fellatio plaats zodat je haar fraai achterwerk kunt bewonderen in de spiegel.Christina laat zich volledig strelen.Wanneer mijn pik zo recht als de eifeltoren staat volgt dan de daad in mijn/haar lievelingsstandjes rodeo en doggy.CHristina beantwoordt aan al mijn normen:minzaamheid,communicatie,sensualiteit en schoonheid.Zij is m.i.één van de toppers van het kwartier.Bravo,bella

  16. #16
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze mooie Italiaanse prachtvrouw is van 4 tot 28 juli met verlof

  17. #17
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik maak van de gelegenheid gebruik even een beoordeling over Christina te schrijven.Zij is werkelijk uitstekend.Ik overval haar twee keer per week met een bezoekje.Zij heeft grote ,mooie B-cups waar je mag mee spelen en een glad, fijngeschoren gleufje waar je de engeltjes hoort in zingen als je in haar komt ...Het pijpen gebeurt steeds doeltreffend.Zij is lichtgebruind en heeft een prachtig achterwerk met een fraaie voor.Als je zacht en teder bent mag je veel.Overigens is zij zeer schattig en oprecht.Bovendien lijkt zij mij intelligent.Spreekt vrij vlot Nederlands voor een Italiaanse)Zij is m.i.de topper van de straat

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Christina is er terug vanaf vandaag!

    En onze mooie Christina is er na een welverdiend verlof terug vanaf vandaag.
    Biglover zal tevreden zijn. :p

    Anvers :wink:

  19. #19
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Christina

    Inderdaad,ik heb deze mooie venusvrouw reeds bezocht vandaag,,beste Anvers

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Lächeln Niemand kan Biglover verslaan om de mooie Christina te bezoekn !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biglover Bekijk bericht
    Inderdaad,ik heb deze mooie venusvrouw reeds bezocht vandaag,,beste Anvers
    Amai Biglover, je waart er wel vlug bij moet ik zeggen, maar tja het is dan ook uw TOPfavorite nietwaar? :p :p

    Anvers :wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Christina

    Op een week tijd twee keer deze mooie Italiaanse vrouw bezocht en het was telkens weer o zo heerlijk van fuck:

  22. #22
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard christina

    Verleden week de mooie Christina met de "Egeïsche glimlach" vereerd met een langdurig bezoekje.Zij is één en al een schitterende verschijning.En het was natuurlijk weer van dat

  23. #23
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard christina

    Ik zag haar weer gisteravond.Ach ja je kunt wel raden waar dit op uitliep.Het was inderdaad weer van spelen en uiteindelijk fuck

    Wat mij boeit in Christina is naast haar vriendelijke houding haar natuurlijke schoonheid en haar spontaan handelenBovendien heeft zij een bijzondere "regard profond"
    Zij heeft zachte natuurlijke aanvoelende mooie borstjes(b-cup)en is proportioneel mooi gebouwd.Een zeer gave huid.

  24. #24
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln christina

    vorige week heb ik twee keer de mooie christina bezocht.Zij liet mij binnen met haar betoverende glimlach.Boven in haar kamer kreeg ik meteen een aantal kusjes en een felle omhelzing.Terwijl ik mij uitkleedde ontdeed zij zich van haar topje zodat ik haar fraaie borsten mocht masseren.Daarna volgde het slipje en ging zij in positie zitten met haar mooi achterwerk omhoog zodat ik haar fijngeschoren poesje in alle dimensies kon bewonderen en.....Daarna volgde een flinke pijpbeurt.Ik stond zeer warm om aan de heerlijke rit in dat warme genotsgrotje te beginnen.Eerst in missionaris om vervolgens te finaliseren in doggy,mijn lievelingsstandje.Zeer tevreden(zij trouwens ook) heb ik dan van haar afscheid genomen.

  25. #25
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Omnia vincit amor,nil nequit amor(christina).Carpe diem

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Living Room 468*60