Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Welke navi gebruik je om op je favo POI (GT/PHG?) te komen?

    Ik ben me aan het oriënteren op het gebied van navi's. Aangezien ik her en der opvang dat verschillende beren zo'n apparaat hebben vroeg ik me af welk jij gebruikt en hoe het bevalt?

    Ik hou eigenlijk niet van tig apparaten, vandaar dat ik eigenlijk op zoek ben naar een gsm om mee te navigeren. Denk hierbij aan de Nokia N70, de Samsung A730 of de Qtek S110 met Route 66, Navigon of TomTom. Geloof dat je alleen voor de A730 geen gps muis nodig hebt. Ik neem geen ingebouwde radio met navi want hij moet makkelijk mee te nemen zijn in een andere auto.

    Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
    tiga

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In alle Autos heb ik becker traffic pro high-speed. Tevredenheid? - 105%
    Is vast ingebouwd.
    De software? - perfect.

    De Tomtoms hebben een nadeel: Ze hebben geen aansluiting aan de tachometer en zijn daarom wat onprecies.
    En soms hor ik, dat de software geen hit is.

    n.:wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    In alle Autos heb ik becker traffic pro high-speed. Tevredenheid? - 105%
    Is vast ingebouwd.
    De software? - perfect.
    Er is geen betere. Voor auto navigatie is de geintegreerde traffic-pro, mede vanwege de koppeling met de tacho en met de radio (TMC!) ideaal. Jaren pleziier mee gehad. Ik had er ook mijn telefoon (SMS op het beeldscherm) inzitten. Goud!

    Ik ben me nu ook weer aan het orienteren - Becker heeft een nieuwe draagbare (meeneembare) die met dezelfde software en dezelfde kaarten werkt , maar zonder koppeling met tacho en zonder TMC... Becker Traffic Assist.

    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch PDA met TomTom5

    Ik heb een Mio 168 PDA vanwege de agendafunctie, met daarop Tomtom 5. Bevalt prima, de PDA heeft een ingebouwde GPS antenne, dus geen losse snoertjes. Navigatie werkt heel goed, nadeel van Tomtom is dat je per land een kaart moet hebben. Op routes naar het buitenland ga ik dus eerst naar de betreffende grensovergang, daarna kaart wisselen (2 seconden), en dan naar je doelbestemming. Niet superhandig, maar in de praktijk best mee te leven. Bij de upgrade naar 5 heb ik alle Europese kaarten erbij gekregen. Handig :D .

    Heb toen voor de PDA gekozen, omdat ik mijn agenda wil synchroniseren met Outlook op de PC. En het systeem werkt ook op de fiets, lopend etc.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke
    Ik ben me nu ook weer aan het orienteren - Becker heeft een nieuwe draagbare (meeneembare) die met dezelfde software en dezelfde kaarten werkt , maar zonder koppeling met tacho en zonder TMC... Becker Traffic Assist.
    :wink:
    Bij www.ebay.de om de 490 euri. Als dat dezelfde software is: goedkoop.

    cu n.:wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    POI
    TMC
    GPS muis

    eehhh, ik doe het nog met 'Het beste boek van de weg'

  7. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Bij www.ebay.de om de 490 euri. Als dat dezelfde software is: goedkoop.

    cu n.:wink:
    425,-

    http://www.hificomponents.de/Versand...133&psm=idealo

    Als ik een ingebouwde zou kopen zou dit zeker een becker zijn... zou de 7914 ook zo goed zijn als de ingebouwde? Lijkt me wel, 27 landen Navteq kaarten...

    hmm...

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Even geduld, denk dat er de komende weken vele merken in aanbieding zullen komen....tegen de feestdagen.
    Lijkt voor dit jaar een topper te worden nadat de voorbije jaren de GSM één van de toppers was.
    Zag vandaag reeds een aanbieding van een toestel voor 299 € ipv 450 €...

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    425,-

    Als ik een ingebouwde zou kopen zou dit zeker een becker zijn... zou de 7914 ook zo goed zijn als de ingebouwde? Lijkt me wel, 27 landen Navteq kaarten...
    hmm...
    Is niet zo goed als de ingebouwde. Kijk op befkes posting, wat ik bevestig.
    Ik weet niet weveel autos je hebt. Als je alleen een auto hebt, koop de ingebouwde becker traffic pro highspeed.
    Als je dijn auto wisselt, is dat een uur werk. Nieuwe autos hebben een faste aansluiting voor gps aan de tacho en de rest is easy.:smile:

    cu n. :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Voor mij eigenlijk:

    Moderator, Type Willem versie 2

  11. #11
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    11 november 2023 @ 10:53
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Tiga,

    Ik ben ook aan het uitkijken naar zo een toestelletje.
    Vorige week hier in belgie in de aldi, een toestel van medion aan 299€.
    Mijn schoonbroer heeft er zo een gekocht, werkt perfect maar geen navigatie tot op huisnummerniveau en geen update's.
    Wie heeft er meer tips?

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zonder updates van de software ist dat flauwekul.
    In twee jaaren werpt dat deel in de vuilnisemmer......

    Groet n.:wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik eruit ben en dat ik voor de nokia 6280 ga zonder navi, die past tenminste nog in mijn broekzak. Zo'n pda als Qtek s110 gebruik ik denk ik te weinig.

    Heb nog getwijfeld over de samsung d720 maar die is al lichtelijk achterhaald gezien het feit dat hij begin 2005 was aangekondigd en nu pas bsb is, daar kon wel route 66/tomtom op aangezien ie op symbian draait.

    En dan koop ik de Becker traffic assist erbij. Waarom?
    Die is mee te nemen
    Becker heeft zich bewezen
    27 landen zonder gezeik over alleen benelux enzo.

    Grt
    tiga

    PS: de Moderator, Type Willem versie 2 heeft een beperkt kaartenaanbod: randstad en de weg naar oedt

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    PS: de Moderator, Type Willem versie 2 heeft een beperkt kaartenaanbod: randstad en de weg naar oedt
    Weet jij wel hoe lang de weg naar Oedt is en hoeveel wegen daar naartoe leiden (onder andere langs Brüggen )
    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Ik En dan koop ik de Becker traffic assist erbij. Waarom?
    Die is mee te nemen
    Becker heeft zich bewezen
    27 landen zonder gezeik over alleen benelux enzo.

    Grt
    tiga
    Goed zo. De updates komen elke jaar en dan hebt een lange tijd pret aan dat deel.

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    TOM TOM 5 op me Qtek telefoon. Gratis en voor niets te downloaden. Windows smartfoon GSM. Gratis bij een abbonement. GPS muis over bluetooth 2e hands 45 euri. Ben je voor 45 aan de navi. met alle mappen van europe met dank aan edonkey. De smartfoon tt5 crack wordt gedistribueerd met dank aan limewire.

    DUS.

    Hele pakketje europe plus mappen ken ik wel een addresje voor. *grin* en groot voordeel is. je hebt geen auto nodig om je bestemming te bereiken!!! hij is zo moeilijk mee te nemen in je binnenzak. En je hebt meteen het meest populaire navigatie systeem in the pocket. Zullen we maar zeggen, zonder Additionele toeters en bellen zoals b.v. een PDA. of een navi systeem dat alleen maar in je auto past.

    PPS. de smartfoon kan zo ongeveer alles wat een PDA ook kan.

    http://www.qtek.nl/8020_features.asp

    De Qtek 8020 smartphone is met z'n moderne vormgeving zonder fratsen en een groot TFT kleurenscherm met een doorsnee van maar liefst 5,6cm een ware lust voor het oog. Met een 200MHz Texas Instruments OMAP processor en 32MB RAM geheugen is het toestel niet alleen mooi om te zien, maar is het een echte alles-kunner. Zo kunt u ermee e-mailen, internetten, MSN-nen, foto's & video's maken, naar MP3 luisteren en natuurlijk bellen.De Qtek 8020 is voorzien van Microsoft Windows Mobile. Bezoek mobiel uw favoriete websites met Internet Explorer. Beantwoord onderweg uw e-mails en plan uw afspraken met Outlook. Speel moeiteloos al uw video & muziek bestanden af met Windows Media Player. Chat onderweg gewoon verder met MSN Messenger. Sluit uw toestel aan op uw desktop PC en synchroniseer gemakkelijk al uw e-mails, documenten, afspraken en contactpersonen.

    ow en tomtom natuurlijk via activesync kun je het synchroniseren met he laptop/PC hier kun je een programma opzetten dat poiedit heet. Hiermee maak je POI databases en kun je je abonneren op POI die op het internet staan zoals b.v. flitspalen.nl voor alle flitspalen. Het is niet meer als een user aanmaken dan krijg je alle informatie. Het mooie is dat het ook iedere dag automatisch gesynchroniseerd wordt met je telefoon. . Geloof me een smartfoon is iets daar ga je enorm op vloeken in het begin. Maar als je eenmaal weet hoe het werkt is het echt SUPER! en lach je gewoon om mensen die een nokia kopen.

    Iedere ex-PDA bezitter die ik het heb laten zien is ervan onder de indruk en wil deze gadget! Natuurlijk zijn er ook andere merken. Ik moet wel vermelden dat een extra Mini SD kaartje vereist is. Koop die van een GB. 65 euro daar heb je dan veel plezier van.De standaard meegeleverde van 128Mb is echt te weinig.

    Ow tiga, ik heb ook naar de nokia gekeken maar dat ding boot me een partij traag is traag in het algemeen. En symbian OS tja wat kunnen we daar van zeggen. Ik vond de smartfoon beter windows 2003 mobile erop en juh. Alles aan te passen wat je maar wilt en applicaties te over. Er is zelfs een DVD converter voor smartfoon.B.v.




    Waarom heb ik toen geen PDA gekozen. Omdat ze te duur zijn. En het is weer een aparaat erbij. En ze zijn nooit volledig, je wilt er dan een met bluetooth, wifi en de hele zooi erbij. Alles moet je los kopen en je bent een klein vermogen kwijt voordat je hebt wat je echt wilt. En zelfs dan is het een apparaat wat je de helft van de tijd niet gebruikt en vergeet.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 14 december 2005 om 11:21

  17. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Ik heb het kerstplan van NKG eens bekeken die heeft helemaal geen navi nodig. Die kan het wel met zijn ogen dicht vinden Ik denk dat NKG ergens anders heen moet gaan één dezer dagen alleen maar om zijn navi daadwerkelijk eens te testen :zauberkis

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Living Room 468*60