Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Vanessa

  1. #1
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Vanessa

    Haarkleur/-lengte : lang zwart (met extensions)
    Lengte dame : 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat : klein opdondertje met 70A
    Nationaliteit/Taal : Filipijnen, spreekt Duits en Engels
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : heb overal gezocht
    Service: zonder meer goed voor de liefhebbers van knuffelsex, diep PZC (waarbij het gehele gebied :teuflisch in een loop ff wordt meegenomen)
    Voordelen: geen moeite teveel
    Nadelen:geen
    Tijdsduur : ruim half uur
    Prijs : zie website
    Extra’s bij het bezoek: geen

    Lekker makkelijk zo'n paspoortje vullen met de website www.fkk-zeus.de bij de hand. Voor foto's zie dus aldaar. Mocht ze in de toekomst niet meer afgebeeld staan dan kan dit paspoortje in het archief daar de site redelijk actueel is.

  2. #2
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Toppertje....

    Silvester heeft gisteren ook van dit toppertje mogen genieten:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Schuin tegenover mij zat een leuk klein poppetje die me gadesloeg en bij tijd en wijle een lach niet kon onderdrukken.
    Ze had wel door dat ik een "nieuwe" was, en toen even later tegenover mij een donkere dame een ijsbeer wel zeer wellustig voorbereidde op wat op de kamer zou gaan gebeuren, kon ze een knipoog naar mij niet laten.

    Een knipoogje mijnerzijds was voldoende om dit duitse -van filippijnse oorsprong- poppetje Vanessa naast mij te doen belanden.

    Vanessa is een heel fijn slank mooi meiske, ze kwam gelijk heerlijk knuffelend tegen me aanliggen en een tijdje later vertrokken we naar een kamertje boven.

    Vanessa is een heel gevoelig meisje, haar lichaam is 1 grote erotische zone, en ik heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
    Ze genoot duidelijk van mijn aandacht en verwennerij, je gaat vanzelf heel voorzichtig met dit meiske om, ze is zo fijn dat je bang bent iets te breken.

    Vanessa heeft een heerlijk poesje, en het tongwerk met haar kleine spitse tongetje is heel apart en heel lekker.

    Uiteindelijk heeft ze me op een heel lekkere manier met haar kleine mondje naar een flinke zaadlozing gebracht, met een paar grote verbazende ogen als gevolg.
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  3. #3
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Last Online
    25 april 2022 @ 23:15
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Heerlijk .... .....

    Het was al lang geleden, ongeveer een jaar, dat ik hier was.
    Voor mij, evenals naar Fun Garden, ongeveer 2 uur rijden, dus goed te doen.
    Mijn toppertje was indertijd Dahlia, maar die is inmiddels opgedoken in Freude, dus nu ging ik uit nieuwsgierighied. De website is inmiddels vernieuwd en ziet er veel belovend uit, oppassen dus.
    Sinds september is er niet meer geschreven over Zeus, niet zoveel bezoekers meer ?? Toen ik er aankwam, donderdagavond dus, zag ik enkel auto's staan met Duits kenmerk, of dit representatief is, weet ik niet en kreeg ik ook niet helder. De sfeer was gezapig, nauwelijks actie, ongeveer 10 dames en net wat meer ijsberen. Het punt is ook dat er weinig aardige zitruimte is, de meeste banken zijn in bezit genomen door de dames, verder is er nauwelijks iets te happen. 's Zomers met de tuin is dit natuurlijk anders.
    Maar goed ik kwam voor de dames, in twee daarvan raakte ik snel geinteresseerd, maar eerst wat rondgehangen ook nog wat leuke doelpunten gezien op het grote scherm,
    Plotseling verscheen Vanessa, zo bleek ze te heten.
    Mijn keuze was wel duidelijk. Haar opgezocht en snel naar de kamer en daar de kennismaking voortgezet. Hierboven staat al het een en ander geschreven, waar ik bij aan kan sluiten. Op weg naar de kamer naar de kamer gaf ze al met een glimlach aan "Ich mach' dich geil". Dit bleek geen woord te veel. Je kunt goed met haar lachen en plezier maken, heerlijk knuffelen en ze geilde mij ook lekker op, haar uitgebreid gelikt en gevingerd, waar ze danig van leek te genieten, ze was na enige tijd ook drijfnat en dat is niet zo makkelijk te faken, veel variatie, ze pijpt op meerdere manieren en neemt ook de omgeving uitgebreid mee. Ze stelde voor om boven op mij te komen zitten en dan blijkt ze een vurige rit te maken, ik moest inhouden om niet te snel te komen.
    Het uurtje met haar was mij de hele reis meer dan waard. Ze werkt ongeveer om de week, had eerder wel ijsberen van over de grens getroffen want "neuken in de keuken" kende ze goed, we hebben de taalles nog wat voortgezet, maar of dit landgenoten zal trekken .. .. De volgende keer zal ik eerst bellen of zij er is. Wat er nog meer is, is dan meegenomen, maar ik was nu niet onder de indruk

    El Pais

  4. #4
    Geregistreerd
    1 augustus 2006
    Last Online
    4 april 2024 @ 21:20
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 4 posts

    Standaard

    Na mijn bezoekje met Selena aan het grote witte bed gedouched en op naar de sauna,* deze was goed warm en niet druk bezocht. Hier twee rondjes ban dik tien minuten gedraaid en tijdens de pauze kwam ik Vanessa tegen. Ze knipoogde en liet haar hand even plagerig over mijn Hannes gaan en weg was ze weer.* Even later kwam ze weer langs met een oude Duitser aan de hand op weg naar een kametje. Schijnbaar was dit een vluggertje want toen ik lag bij te komen van mijn 2e rondje sauna met een glaasje prik op de bank liep ze weer voorbij. Haar profiel omschrijving mag inmiddels worden aangevuld met het feit dat haar cupje A is gegroeid naar mooi vol cupje B , mijn interesse was gewekt. Kortom, ik besloot haar op te zoeken en eens een verkennend gesprekje naast haar op de bank te gaan doen. De uitkomst was top kan ik melden, het inleidende gesprekje ging al snel over in een rustig verkennend tong gevecht op de bank en werd gevolgd door een kamer bezoekje naast de bioscoop. Daar werden in korte tijd diverse standjes afgewerkt en wenste mevrouw te worden gelikt en gevingerd. Schijnbaar had ik het juiste plekje gevonden met her topje van mijn vinger want het voorvocht stroomde langs mijn vingers, ze gaf zich eraan over maar stopte even later abrupt. Ik wil niet klaar konen, anders kan ik het werken vanmiddag wel vergeten was de boodschap,* tijd om jou onder handen te nemen. Deze taak nam ze zeer serieus, na een heerlijke pijpbeurt plaatste ze opnieuw een rubbertje en ging ze ervoor zitten in doggy style. Ik nam de uitdaging aan en vulde haar natte grotje met mijn kloppende paal,* dit standje werd mij uiteindelijk teveel en de zaadjes kwamen voor de 2e maal die middag. We hebben daarna nog wat na liggen kletsen, bij het verlaten vd kamer kwam de vraag of ze 2 streepjes mocht zetten. Ssjekers mag jij dat, met zoveel energie een man willen verwennen mag worden beloond.

  5. Onderstaande 4 leden hebben MasterPiece bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (20 februari 2022),mentholbear (17 februari 2022),Peter NL (28 februari 2022),Wentelt Eefje (20 februari 2022)

  6. #5
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Eh? Ik begrijpt je streepjes niet zo goed. Hier reken je de diensten van de dames toch direct bij de balie met hun af? De streepjes zouden toch naar het huis gaan? Dat was de laatste jaren in ieder geval wel zo…

  7. #6
    Geregistreerd
    1 augustus 2006
    Last Online
    4 april 2024 @ 21:20
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 4 posts

    Standaard

    Klopt , je rekent inderdaad direct beneden met ze af.

  8. #7
    Geregistreerd
    27 juli 2021
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:19
    Berichten
    59
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    79 in 28 posts

    Standaard

    Wat bedoel je dan met die streepjes?

  9. #8
    Geregistreerd
    1 augustus 2006
    Last Online
    4 april 2024 @ 21:20
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 4 posts

    Standaard

    Komt nog van eerder, streepje per half uur op de theke kaart. De dames proberen toch je over het half uur heen te trekken en niet het uur vol te maken, maar wel vol uur afrekenen.

  10. #9
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Goh, ik ben hier al heel vaak geweest. Nog nooit meegemaakt dat de dames over extra tijd spraken. Ook nog nooit indruk gehad dat de tijd in de gaten werd gehouden (dat zal uiteraard vast wel gebeuren hoor).
    Wel lastig, bij zo’n figuurlijk “streepje” betaal je hier ook €20,- voor het huis.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 februari 2022),Wentelt Eefje (21 februari 2022)

  12. #10
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:08
    Berichten
    119
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    605 in 92 posts

    Standaard

    Net als Sjaaksnaak nooit meegemaakt dat dames proberen over het half uur te trekken. Meestal wordt subtiel aangegeven of je niet even wilt douchen als je zo rond het half uur zit. Misschien in de helft van de line up die ik nog niet gehad heb?

  13. #11
    Geregistreerd
    1 augustus 2006
    Last Online
    4 april 2024 @ 21:20
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 4 posts

    Standaard

    Ga binnenkort even weer kijken , neem jullie opmerkingen mee en zal de volgende ervaring delen. Zal ergens begin maart zijn denk ik.

  14. #12
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterPiece Bekijk bericht
    Ga binnenkort even weer kijken , neem jullie opmerkingen mee en zal de volgende ervaring delen. Zal ergens begin maart zijn denk ik.
    Sowieso altijd met goed gevoel vertrokken (hoogstens een slecht gevoel omdat ik veel te vroeg weg moest). Wel duidelijk vooraf aangeven hoe je het wilt hebben. Hier kan het nog wel eens misgaan bij Zeus. Met name de extra’s vooraf bespreken. Nog niet meegemaakt dat de dames er moeilijk over doen. Wel regelmatig zeuren de dames over pzc. Dat proberen ze wel extra te verkopen aangezien dat €20,- meer kost. Zeker duidelijk vooraf aangeven omdat het spel hier al op de bankjes begint. Zodra ze je lasso in de mond hebben loopt de teller. Ik geloof wel dat als je de extra’s betaalt in vorm van een fooi, de andere dames helemaal daarna niet meer zeuren. Ze praten dus waarschijnlijk onderling wel over de bezoekjes.

    Ik mis de jacuzzi hier overigens enorm. Dat is echt zonde….

  15. Onderstaande 3 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    MasterPiece (26 februari 2022),mentholbear (27 februari 2022),Peter NL (28 februari 2022)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.