Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1128
  1. #151
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    28 oktober 2022 @ 22:40
    Berichten
    176
    Discussies
    5
    Thanks
    262
    Thanked
    132 in 50 posts

    Standaard

    Mijn eerste keer moet nog komen

  2. #152
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penetrater Bekijk bericht
    Zo ging mijn eerste keer ook en nu ben ik verslaafd
    En zo gaat het met mij al meer dan 5 jaar

    Igor

  3. #153
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Last Online
    8 november 2022 @ 14:09
    Berichten
    9
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een week later onder de indruk van wat er die week ervoor was gebeurd,met een andere vriend op naar Duitsland.
    Wil per slot van rekening mijn stukjes bliven schrijven hier
    We ware vroeg Zondagmorgen en wilde eigenlijk wel naar Xanten,maar we waren te vroeg,dan maar door naar Dorsten.
    Daar aangekomen en aanbellen zwaaide de deur open,geen Roberto die was vrij,dit is voor mij invervolg een waarschuwing om vroegtijdig in de auto te stappen en verder te gaan!!!!(maar dat wisten we toen nog niet)
    Zoals gewoonlijk betalen handoeken ontvangen,douchen en naar boven,bakkie koffie en dan zou het moeten gebeuren toch???
    Maar nee de dames zaten als dode vogeltjes op de bank en hadden ook geen enkele behoefte om in aktie te komen.
    Dan nog maar een bakkie en een broodje,en de dames is opzoeken,maar ook dit ging niet van harte,wel waren er twee nieuwe dames en die wilde er wel wat van maken,daar zijn we ook heerlijk door verwend,zeker door blonde Lina.
    De intensie van deze dag was echt zo weinig mogelijk fikken,een beetje zuigen en dan met een noodgang er aan rukken want klaar is klaar.
    Dit was een een compleet tegenovergestelde situatie van de zaterdag ervoor.
    Ik denk dat de zaterdag ervoor de dames er teveel inhakt tot 3 uur s'nachts en dan om 10 uur s'morgens weer paraat moeten zijn.
    En je mist zeker de vaste leiding van onze vriend Roberto,want met zijn aanwezigheid was dit volgens mij dit niet gebeurd.


  4. #154
    Geregistreerd
    4 februari 2008
    Last Online
    18 juni 2012 @ 16:09
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb het gevoel dat wanneer Roberto aanwezig is alles prima gaat
    Ik ben er gisteren geweest, had een fantastische dag. 5 meiden
    Ben met alle van bil geweest en met een twee keer
    Heb meegemaakt dat seks niet alleen klaar komen is maar gewoon een enorm stuk plezier is waaraan klaar komen min of meer ondergeschikt is.
    Vooral Michelle was onverzadigbaar
    Jonnhy

  5. #155
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oost1401 Bekijk bericht
    Ik heb het gevoel dat wanneer Roberto aanwezig is alles prima gaat
    Ik ben er gisteren geweest, had een fantastische dag. 5 meiden
    Op dit punt ben ik het niet met je eens. Je moet Roberto niet als de "slavendrijver" zien of gebruiken. Zo'n situatie zal de service van de dames zeker niet ten goede komen. Probeer liever een ontspannen sfeer te creëren en en verzin iets om ze uit de sleur te halen. Voor hen wordt het dan ook een leuke dag zonder verveling en eentonigheid. Je zult zien dat je dat dubbel en dwars terug krijgt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oost1401 Bekijk bericht
    Heb meegemaakt dat seks niet alleen klaar komen is maar gewoon een enorm stuk plezier is waaraan klaar komen min of meer ondergeschikt is.
    Vooral Michelle was onverzadigbaar

    Op deze 2 punten ben ik het wel volledig met je eens: Het moet vooral een plezierige en ontspannen dag zijn. En wat Michelle betreft ook naar mijn 4de maal met haar op die dag had ze er nog steeds zin in.

  6. #156
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Last Online
    13 augustus 2011 @ 13:46
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Donderdag geweest, 8 meiden ! 7 echt actief , 1 afwachtend !

    veel pret op het grote bed , 3 keer geweest !

    Veel fun voor 80 Euro -

  7. #157
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Daumen hoch Drie dagen PT-Dorsten

    Door een gelukkig toeval kon ik 3 dagen achter elkaar in Dorsten zijn. Ik kom er regelmatig en ben er meerdere keren per maand te vinden. Ook andere clubs wil ik graag bezoeken om het nodige vergelijkingsmateriaal te hebben. Toch stel ik vast dat ik stees weer terug kom naar Dorsten.

    Ik wil een paar kanttekeningen plaatsen bij de verhalen die ik hieronder lees.

    Ik heb nu dus afgelopen woensdag t/m vrijdag daar doorgebracht en weer veel lol gehad.

    Je wordt dan ook de tweede dag natuurlijk gelijk herkend en de derde dag kijken ze je vol ongeloof aan. 'Holländer' hoor je dan als je binnenkomt. Nu krijg ik dat Holländer hier sowieso altijd bij binnenkomst toegeworpen, dus vat ik dat maar op als compliment en niet als schrikreaktie

    De drie dagen zijn wel heel verschillend geweest van ambiente. Daardoor kan ik de (ietwat negatieve) verhalen ook wel een beetje plaatsen.

    Ik denk echter dat het ook een beetje te maken heeft met mazzel hebben of niet.

    Of er 'echt' lol gemaakt wordt door de meiden, of dat ze er maar een beetje bij hangen hangt ook van de gasten af. Met name de Duitse klanten vind ik behoorlijk terughoudend. Ze zitten vaak maar een beetje alleen te zitten en communiceren niet echt. Als er veel van dat soort gasten zitten moeten de meiden proberen er een beetje stemming in te brengen. Dat is ook niet altijd makkelijk want de ene persoon is nu eenmaal een betere gangmaker dan de andere.

    Ik observeer dat er een aantal factoren meespelen hoe de dag verloopt:
    1. (uiteraard) de stemming van de meiden. Ze blijven echt moeite genoeg doen om het iedereen naar z'n plezier te maken maar soms is dat echt wel moeilijk zag ik vrijdag. Vrijdag liep er een gestoorde rond die duidelijk niet helemaal normaal was maar ook hij kreeg van Roxy (een nieuw gzicht, leuke blonde stoot uit Polen) een opwindende paal dans act speciaal voor hem. Daarna ging ze met deze griezel naar boven. Omdat het de laatste ronde was had ik dus het nakijken. Ik had haar graag nog een tweede keer gehad.

    Toch is het moeilijk om met zulke lastige gasten de stemming erin te houden. Wij hoefden gelukkig met deze geflipte gast niet mee, maar toch petje af voor Roxy dat ze toch zo veel moeite deed om het ook hem naar z'n zin te maken.

    2. Stemming van de gasten.
    Wat me altijd opvalt is dat er een gangmaker bij moet zitten. Bij de gasten, maar ook bij de meiden. als dat niet het geval is ontstaat er makkelijk een lauwe stemming, en een makkelijk ritme van half uurtje boven, 5-10 minuten optutten en pauze in de rokersruimte.

    Als ook de gasten daaraan meedoen (ik zelf ben geen roker) dan krijg je toch al gauw zo'n golf effekt: een poosje van bil, een poosje pauze. Als er een aantal 'genieters' tussen zitten duurt het klaarkomen ook langer, en zitten de mensen onder zich natuurlijk ook een beetje te vervelen.

    3. Als je iets niet zint, meldt het dan.
    Woensdag was er iemand uit Denemarken, die er een speciale week van wilde maken om de beste clubs van het Ruhrgebied op te zoeken. We kwamen toevallig gelijk in gesprek en toen hij na z'n eerste ronde teleurgesteld terug kwam verbaasde dat me behoorlijk. Hij bleek te zijn afgeknapt op het poetsritueel van Anne. Hij vond het maar niets dat hij eerst een grondige reinigingsbeurt kreeg voordat hij ZK gepijpt werd. Ook was hij afgeknapt op het 'Orgasmus' van Anne en 'nächste bitte' toen hij eindelijk toch klaar was gekomen.

    Dit 'nächste bitte' (volgende patient) kwam omdat er een aantal mannen ongeduldig om het hoekje stonden te loeren en blij waren ook mee te mogen doen.

    Na hem te hebben uitgelegd dat Hygyene voor alle aanwezigen belangrijk is, en dat het dus niet speciaal voor hem het doekje werd gehaald heb ik hem ervan kunnen overtuigen te blijven.
    Ondanks de afknapper in het begin had hij toch een fantastische dag vertelde hij me later.

    Vrijdags had ik daarover nog een gesprek met Patricia (vrouw van de eigenaar, prachtig mooie blonde stoot). En ook zij zegt dat iedereen het gewoon gelijk moet zeggen. In hun andere club in Münster is er nu speciaal een soort van oppasser aangesteld die boven alles in de gaten houdt en (bij het verlaten van de kamers) vraagt of alles naar wens was. Als dat niet het geval is meot dat gelijk worden uitpraat met de gast en het meisje. Blijkbaar is dat daar nodig. (ik ben er maar een keer geweest, dus heb er nog geen oordeel over)

    Donderdag was het Memo degene die achter de bar stond.
    Hij is er bijvoorbeeld niet het type naar om steeds te controleren, maar helpt je wel gelijk als je met zo iets komt. Roberto is daar ook anders in, en als Patricia er is, wordt ook anders gereageerd door de meiden (snellere roulatie dwz. minder pauze). Ten opzichte van de woensdag was er echter duidelijk meer actie. Maar dat lag ook aan een nieuwe lichting meiden. Op vrijdag was Michelle er weer en was de stemming zelfs beter als normaal.

    Dus:
    Uiteraard kan er verschil van mening zijn, maar bedenk wel dat ook de vrouwen (gelukkig) geen maschines zijn .

    Dus niet opzouten, maar zelf de mond open maken en zeggen wat je wilt. Maar dat geldt eigenlijk altijd, maar je helpt jezelf ermee.
    Tot noch toe heb ik steeds gezien dat je daarvoor wordt beloont met een of meer vrouwen die aan je speciale wens zullen voldoen. (mits deze liggen binnen de regels van het huis natuurlijk)

    Juist daarom is het ook voor jezelf van belang te zeggen wat je op je hart hebt.

  8. #158
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    22 mei 2023 @ 00:21
    Locatie
    Noord-Nederland
    Berichten
    63
    Discussies
    5
    Thanks
    9
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Foxy Roxy ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benijsbeer Bekijk bericht
    ... kon ik 3 dagen achter elkaar in Dorsten zijn ...
    DRIE dagen in Dorsten !! Dan konden ze mij opvegen ... hoe hou je dit in hemelsnaam vol ? Ik was er gisteren één (weliswaar lange) dag en barst nu van de spierpijn met dank aan Roxy, een mooie slanke blonde meid uit Roemenië. Die nummertjes op de bank en in de gyna-stoel vereisen posities die ik duidelijk niet gewend ben. Maar even zonder gekheid ... ik kan me in jouw observaties wel vinden. En ook gisteren zag ik Roxy een man meenemen die laten we zeggen wat anders was dan de rest. Natuurlijk hebben we onszelf niet gemaakt en moeten we iedereen in z'n waarde laten maar het maakt het werk van de meisjes in dit vak af en toe mentaal wel zwaar.

    :smile: VJ
    Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

  9. #159
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Berichten
    284
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    674 in 93 posts

    Standaard

    Inderdaad beetje overdreven om 3 dagen achter elkaar na Dorsten te gaan
    Probeer dan wat clubs in de omgeveing om wat vergelijkingsmateriaal

  10. #160
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Last Online
    19 oktober 2011 @ 15:18
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Dorsten: Value for money!

    Mijn bezoek aan Dorsten is alweer een paar weken geleden, maar ik wil toch verslag schrijven van mijn bezoek aan deze partytreff.

    Op 10 maart 2010 ben ik naar Dorsten geweest. Ik was op tijd (10.00 uur) maar toen ik in de buurt van de partytreff aankwam, kon ik niet direct de goede weg vinden. Gelukkig zag ik een auto rijden met een NL-kenteken. Dus daar maar achteraan in de hoop dat hij ook naar de partytreff ging. En dat klopte. Aangekomen bij de partytreff bleek het Igor te zijn. Een mede-ijsbeer, die deze treff zeer goed kent. Hij heeft mij wegwijs gemaakt.

    Na binnenkomst direct douchen en met de handdoek om naar binnen gegaan. Het was FKK dag dus alle meiden liepen naakt of bijna naakt rond. De hele tijd was de verhouding tussen het aantal dames en aanwezige beren ongeveer gelijk, dus dat was ok. Igor kende de meeste aanwezige dames en hij stelde mij aan Anna voor, een kleine blonde Roemeense die in Italië woont (?). Mijn eerste sessie was dus met haar. Lekker relaxed, maar ik kwam nogal snel. Daarna weer gedoucht. Het enige minpuntje dat ik kan noemen is dat er maar twee kleine douches zijn,in een ruimte waar ook het toilet staat. Dit kan beter. Maar goed.
    Weer naar beneden, waar Liliane zat, een ondeugende Poolse. Samen met haar vriendin Agnes naar boven op de weide. Hierna besloot ik even naar de sauna te gaan, maar deze was nog niet goed heet. Dus maar weer naar binnen, waar ik Michelle tegen kwam. Michelle is een uitdagende mooie meid, dus daar vanzelfsprekend ook maar mee.
    Wat ik fijn vind is dat alle dames de hygiëne erg serieus nemen. Dit geeft een veilig gevoel en dat is altijd OK. Na Michelle naar de sauna, die nu lekker heet was. Toen ik eruit kwam en op de bank in de huiskamer ging zitten, namen Anna en Michelle mij onder handen. WOW, lekker gepijpt en daarna mocht ik Michelle en plein publiek nemen op de tafel. Een superervaring. Na het douchen etc. wat gaan eten. Lekkere verse broodjes en wat gedronken. De service is perfect. De vriendelijke thekefrau heeft het goed door.
    Toen met Roxy mee. Ik had haar al eerder rond zien lopen en dit is echt het type waar ik op val. Lang, slank en blond,. Deze sessie was ook prima.
    Daarna weer wat gegeten, pizza’s zijn aan mij niet besteed, maar het zag er goed uit. Toen nog een keer met Anna meegeweest. Een relaxed sessie.

    Daarna nog een keer met Roxy en Michelle. Ook nog een keer met Agnes en Lila, waarbij ik de laatste in doggy-style heb genomen. Tot slot alleen met Natalya, een nieuwe ster aan het firmament. Bij die laatste keer was er ook een andere Nederlander, die nogal negatief deed over Liliane. Hij vertrok snel, wat er aan de hand was heb ik niet meegekregen, maar ik denk dat het eerder aan hem lag dan aan haar. Om ongeveer 17.30 uur ben ik weggegaan. Moe, maar zeer voldaan.
    Conclusie: Een super dag in een perfecte atmosfeer. De zes dames waar ik mee ben geweest, waren TOP. Zeker: Value for money! Igor ook nog bedankt voor de info en de gezellige babbel.

  11. #161
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Standaard

    Hoi WakkerXX,

    Leuk verhaal, de meiden zijn inderdaad geweldig. Ik wil ze ook niet teveel roemen anders wordt het te druk en hebben ze geen tijd voor Igor meer.

    Ik vind het trouwens ook altijd leuk om "newbies" in te wijden en te zien genieten en dat heb je zeker gedaan.

    Groetjes Igor

  12. #162
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Igor-Ergaster Bekijk bericht
    Hoi WakkerXX,
    Wakker worden het is

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #163
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Last Online
    5 mei 2011 @ 15:28
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoe is het in dorsten op een woensdag avond?

  14. #164
    Geregistreerd
    20 juli 2009
    Last Online
    16 april 2014 @ 16:58
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo,

    Ik wil misschien Vrijdag hier heen gaan wie wil mee?? Andere ideeen ook welkom.

    Gr

  15. #165
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    19 november 2023 @ 17:05
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ik ben hier 3 weken geleden nog geweest op een vrijdag en vond het toen tegenvallen. De sfeer van vroeger was er niet, wellicht gewoon pech gehad. Het kan nogal van dag tot dag verschillen in een partytreff.

    Weet iemand trouwens waar Angie (kleine duitse blonde dame) is gebleven?

  16. #166
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:08
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag geweest.
    Om 20.30u aangekomen, er stonden twee nederlandse auto's, maar verder geen nederlander gesproken.
    Roberto waarschuwde bij binnenkomst dat er zes dames waren, maar dat bleek geen probleem. Uiteindelijk met vijf dames in verschillende samenstellingen naar boven geweest.
    om kwart voor elf begon een grote "afwerkactie" in de woonkamer.
    Toen nog even van nummer zes genoten.
    Als je laat komt is het goed te weten dat de tent eigenlijk een uur voor sluitingstijd al dicht gaat.

  17. #167
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Al te lang al was ik niet meer in Dorsten geweest dus op een mooie zonnige ochtend met laagvliegsnelheid naar de meest vertrouwde Partytreff. Een Partytreff is een concept dat je moet liggen, getuige de vele negatieve reacties ook in dit topic van mensen die als een grammofoonplaat hetzelfde riedeltje blijven afdraaien: 'Geen GFE, lelijke en / of oude vrouwen, afwerken, beperkte service, blablabla'.

    Gezwets in de ruimte allemaal, want een partytreff biedt net als een saunaclub veel vermaak, alleen saunaclubbers snappen het PT concept gewoon niet zo goed, zal ik maar netjes zeggen.

    Al vroeg aangekomen, maar nog niet vroeg genoeg, want vriend Igor Ergaster werd al gemolesteerd en onder zware bedreigingen van Michelle naar boven afgevoerd. Ze had er duidelijk zin an, vandaag. Igor smeekte mij nog om hulp maar wijselijk negeerde ik dat, Michelle ken ik niet maar ze leek me veel te sterk voor mij.

    Kleren uit, douchen en met handdoek om naar binnen. 2 bekende dames, Louisa, mi amore uit de DR en Eva, het Poolse boefje met een fenomenale pijptechniek. Verder Lizzy, Duits en begin 20, Anna, ongeveer 25 en Italiaans naar eigen zeggen, hoewel ik haar later met Michelle toch iets hoorde spreken dat verdacht veel op Roemeens leek. En Michelle dus, 2e helft 20 schat ik.

    Met een broodje en een bakkie koffie naast Anna plaatsgenomen die meteen blijk gaf van haar knuffelbehoefte (hoezo, geen GFE?) en me sneller dan gezond is deed eten zodat we hoppa naast Igor en Michelle in de kleine kamer terecht kwamen. Anna ging op onderzoek uit naar ZL's IQ dat naar verluidt ergens tussen zijn benen hangt. Ik zag dat Michelle en Igor ook gezellig bezig waren en de sfeer zat er dus al goed in. Anna smakte af en toe tevreden en kwam ook eens een kusje brengen. Toen een en ander me te veel werd draaide ik haar op haar rug en ging zelf maar eens op onderzoek. Anna leek dat wel aangenaam te vinden maar een orgasme zat er niet in zei ze want ze werd afgeleid door Michelle en Igor die haar concentratie verstoorden. Maakt niet uit, muschi lecken vind ik toch wel lekker en vervolgens deden we een lekker nummertje terwijl Igor en Michelle afscheid namen. Ik had dat niet door .

    Naknuffelen en naar de douche. Beneden bij Louise gaan zitten die ook weer vrij was en na niet al te lang geklets en geknuffel weer naar boven waar ze me weer heerlijk verwende. Jawel, inclusief GFE.

    Toen eindelijk tijd om met Igor bij te kletsen en ondertussen te geinen met de dames. Toen ging de voordeur en een prachtige krullenbos met een typische ZL 'look and feel' (superslank, fijn hartvormig fraai koppie) kwam binnengeschreden. Mijn verstand sloeg op tilt, mijn tong hing op de grond, en Igor bromde: 'niet mijn type'. Ik kon geen woord uitbrengen.

    De dame kwam binnen in het tenue van de dag, FKK stijl vandaag. Ze bleek Daria te heten en Duits te zijn, hoewel ik vermoed dat in ieder geval één van haar voorouders toch geen Kartoffelkopf was. Tussen de 25 en de 30, en een aangename prater. Maar goed ook, want ik kon niet uit mijn woorden komen. Mijn handen gingen wel op zoek en dat liet ze zich subtiel welgevallen, wat een schatje. Toen ze vroeg 'hast du Lust?' kon ik alleen maar heftig knikken. Needy, I know. Boven ging ze flink tekeer met kleine ZL 'want ze had vakantie gehad' en hoe! Ze liet zich zelf ook lekker verwennen.

    Later op de dag sleurde ze me nog eens mee want ze zag dat ik Anna al flink gemasseerd had en dat kon zij ook wel gebruiken. En zoals wel vaker in Dorsten blijft het dan niet alleen bij de massage van de dame... Brrrrr.....

    Daarnaast dus ook nog een 2e keer met Anna geweest. Anna wilde toch een orgasme en vond dat ik dat maar moest regelen. Ik deed mijn best maar opnieuw was er toch te veel afleiding voor haar. Maar ze bedankte me wel met een heerlijke pijpbeurt gevolgd door een cowgirl waardoor ik lekker met haar borsten kon spelen.

    En ook nog met Lizzy en een keer met Michelle gerollebold, en toen was de pijp wel zo goed als leeg. Igor was al naar huis en ik dacht dat ik ook maar eens weg moest gaan. Kwam Daria weer binnen en met een bakkie koffie vleide ze zich in mijn armen. Ja wat nu? Haar haar koffie laten drinken en een paar sigaretjes laten roken, en toen toch met haar de afsluiter. Hoewel ik dacht dat er niets meer mogelijk was kon zij toch leven blasen in kleine ZL en in een heerlijke 69 gaf kleine ZL zijn laatste tegenstand op. Madre de dios! Nog wat naknuffelen en lang afscheid genomen van 'mijn' Daria en iets minder lang van de andere schatjes, en toen via douche en omkleedruimte naar het hotel.

    Oh ja, de jacuzzi doet het ook weer!

    't Zal niet weer 5 maanden duren voor ik weer in deze gribustent ben.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  18. #168
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Daumen hoch De gribustent in Dorsten

    Vriend Zakkenleger en mede ijsberen

    Goed verwoord die dag ZL. Ook Igor heeft zich zoals altijd heerlijk vermaakt en vond het fijn jouw hier weer te treffen.

    Vaak valt Igor die goede kwaliteiten/diensten van de damens niet eens meer op omdat hij ze te vanzelfsprekend vind. PT moet je leren en voor FKK moet je geld hebben. Aangezien Igor geen geld heeft en ook niet veel geleerd heeft was het even blokken voordat hij dit snapte. Achteraf is toch weer gemakkelijker dan je zou verwachten. Zelfs een Ergaster kan dit leren en hij was zeker niet de slimste onder de Hominidae.

    Michelle zingt ook vaak "Don't you wish your girlfriend was hot like me?" En dan wil wel ik wat zeggen maar dan kan ik ook alleen maar heftig knikken.

    Oh ja, er komt een nieuwe Sauna in het kabouterhuisje en op de plek van de vijver komt een "Sonnenwiese" maar ja dan moet de zon wel op je billen schijnen anders heb je er niets aan en is het buiten veel te koud om te rollebollen

    To be continued in deze gribustent 5-4

    Igor

  19. #169
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    En is Victoria weer gesignaleerd? Gribuswijf!

  20. #170
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En is Victoria weer gesignaleerd? Gribuswijf!
    Zover ik weet zit ze tegenwoordig in pauschalclub Munster (voorheen Pitstop) Am Rohrbusch 49 48161 Münster

  21. #171
    Geregistreerd
    22 februari 2009
    Last Online
    21 april 2016 @ 21:04
    Berichten
    38
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    De laatste keer dat ik in Dorsten was vertelde Vanessa (uit Colombia) me dat ze misschien naar Xanten zou gaan.
    Op de site van Xanten kom ik nu ook de naam van Vanessa tegen.
    Weet iemand of dat dezelfde is?

  22. #172
    Geregistreerd
    15 maart 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:59
    Locatie
    Oost-Nederland
    Berichten
    33
    Discussies
    0
    Thanks
    14
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xam1153 Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik in Dorsten was vertelde Vanessa (uit Colombia) me dat ze misschien naar Xanten zou gaan.
    Op de site van Xanten kom ik nu ook de naam van Vanessa tegen.
    Weet iemand of dat dezelfde is?
    Ja, dat is Vanessa, ze is vorige week maandag begonnen in Xanten

  23. #173
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Idee Inside information

    Hallo Medeberen en PT liefhebbers

    Hier toch nog even de huidige status PT Dorsten voor diegene die het wil weten.

    Het is weer voorjaar en er wordt weer volop verbeterd in de club. De Vijver wordt op dit moment dicht gemaakt en daar gaat een terras komen. Hierdoor komt er veel ruimte bij om buiten te relaxen en te zonnen. De oude sauna gaat weg en het bestaande tuinhuis wordt omgebouwd tot sauna. De schilder gaat deze week door het pand om de plafonds weer van een frisse kleur te voorzien. Ook de douches en de toiletten worden onderhanden genomen. Beneden in de kleedruimte zijn kunststof matten geplaatst zodat het lekker droog blijft.

    O ja misschien zijn er Beren die meer interesse hebben in de dames dan de verbouwing. En Braziliaanse schone met met een goed service pakket is afgelopen woensdag begonnen. Echt een type voor Tukkie volgens mij.

    Groetjes Igor

  24. #174
    Geregistreerd
    8 augustus 2007
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:50
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Daumen hoch

    Ik was er afgelopen maandag. Erg rustig in het begin. Ik was er om 10.15 uur en ben tot 11.30 uur de enige gast geweest. Dat was geen straf. Voor het eerst zag ik daar Dahnia (mischien schrijf je het anders). Een superster. Slank, mooi koppie, krullend blond haar, een superverschijning. Als je van een grote cup-A houdt en slank. Voor het mooiste meisje dat ik ooit in een partytreff heb gezien. De keuze voor de eerste ronde was dus snel gemaakt. Er werg door Anna voorgesteld om mee te gaan maar dat heb ik vriendelijk afgewezen. Met Dahnia een heerlijke 20 minuten boven doorgebracht. Toen even een brrodje gegeten en ik heb me de rest van de dag prima vermaakt, ook nog een keer op haar eigen verzoek. Zij vond me "so nett uns shön rasiert".
    Aardig dus en ze vond mijn geschoren zak en pik wel lekker.
    Om een uur of 2 waren er nog steeds maar zo'n 6 mannen binnen, er waren 7 vrouwen. Niemand had dus te klagen. Helaas nog geen jaccuzzie en de sauna was ook niet aan.

  25. #175
    Geregistreerd
    15 maart 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:59
    Locatie
    Oost-Nederland
    Berichten
    33
    Discussies
    0
    Thanks
    14
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaza Bekijk bericht
    . Helaas nog geen jaccuzzie en de sauna was ook niet aan.
    Afgelopen vrijdag was ik er en toen was de jaccuzzie en sauna wel aan, roberto heeft zelfs gezegd dat het andere tuinhuisje de nieuwe sauna wordt en dat de spullen halfwege deze week in zouden treffen. Denk dat er ook nog 5 kuub extra zand in de vijver moest om het glad te krijgen. Heb me die dag behoorlijk vermaakt met de 5 meiden die er waren, Daria, Roxie Ewa, Gabie en nog 1 waar ik de naam niet van ken

 

 
Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Living Room 468*60   Freude 468*60