Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Ausrufezeichen GFE het hoogst haalbare?

    Met grote regelmaat zie ik in dit forum, zeker in het duitsland-deel waar ik me ophoudt, ijsberen over GFE's schrijven. (ondertiteling: GirlFriend Experience).
    Men gebruikt deze term om een extra mooie ervaring met een dame te beschrijven te vergelijken met "sex met je meest geile vriendin" zullen we maar zeggen. (omdat sex met je vrouw meestal niet ZO goed is.... na al die jaren!)

    Als ik al die beschrijvingen op een rij zet dan heeft het betrekking op het totale gedrag van de dame in kwestie: hoe ze haar "man" weet te verleiden, hoe ze zich op de kamer gedraagt, hoe ze na het kamerbezoek met hem omgaat.

    Ze moet geraffineerd gekleed zijn, zich verleidelijk gedragen, liefst altijd (of op afroep per gsm) beschikbaar zijn.
    Ze moet eigenlijk nooit moe zijn of een off-day hebben (hoewel de echte liefhebbers nog wel eens een keer een slechte beurt willen vergeven).
    ALTIJD top-service geven.

    Voor wat betreft de service op de kamer: daar moet zij een combinatie van de juiste techniek en tederheid aan de dag leggen.

    Maar wat betreft de tijd NA het samenzijn is het ook duidelijk: ze moet met grote regelmaat verbaal en non-verbaal aandacht schenken aan de betreffende ijsbeer en hem laten merken dat hij DE man is.... want het is bij zo'n GFE best wel eens moeilijk om te zien dat je meisje met een andere ijsbeer mee gaat (sommige ijsberen omzeilen dit door de dame in kwestie de rest van de avond te boeken zodat het schatje niet met andere ijsberen mee hoeft....).
    Soms gaat de GFE zover dat er samen gedoucht wordt of een kus en een zwaai bij de voordeur of zelfs op de parkeerplaats vanaf kan.

    Al met al een niet mis te verstane prestatie die wij zelf als ijsberen denk ik nauwelijks neer zouden kunnen zetten.

    Persoonlijk verstaat deze liefhebber wat anders onder een GFE:
    Het is me dit jaar 2 maal "overkomen" dat ik me met verschillende, op dit ogenblik helaas actieve, clubdames buiten de club getroffen heb (mijn ervaring beperkt zich voornamelijk tot PHG en GT).
    Eerst een keertje lekker eten, dan in een hotel overnachten.
    Een volgende keer bij haar thuis...
    Stapje voor stapje....
    Geen financieele tegenprestatie zoals in de club, maar natuurlijk wel wat cadeautjes, bloemetje, chocolaatjes, flesje wijn, etc.
    (hé, im a romantic-schmuck okay!)
    DAN leer je elkaar ECHT kennen.
    DAN is het NIET mogelijk de illusie in stand te houden.
    DAN zie je ook de achterkant van de illusie.
    Want laten we heel eerlijk zijn: we geloven allen maar al te graag (IK ook!) in de sprookjes die al die assepoesters en sneeuwwitjes in PHG en GT (en alle andere clubs) ons willen laten geloven.

    Maar als je wat langer met je GF omgaat dan komt de harde waarheid al snel doorschijnen.
    Aan het begin van mijn wandelcarierre (dat klinkt ouder dan het is: nu 15 maanden geleden) vertelde een mede-ijsbeer in een club : "Vergeet NIET!: AL deze vrouwen zijn hier alleen om het geld. Geen enkele vrouw zou met een ijsbeer mee gaan als ze er GEEN geld voor zou krijgen". Hij had gelijk (en mijn 2 GF's zijn alleen uitzonderingen die de regel bevestigen), iedere vrouw staat in de club met haar eigen verhaal. Meestal is dat geen mooi sprookje....

    Er zijn maar bitter weinig vrouwen die aan dit werk beginnen voor de lol!
    Misschien krijgen ze er later wel WAT plezier in (als wij ze met RESPECT behandelen!) maar ECHT makkelijk is het niet.
    Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken om ook maar met 3 gemiddelde clubgangers een kamer op te moeten en deze sessies tot een "bevredigend einde" te moeten brengen.

    Na een paar weken GFE gebeurt het dan: "reality kicks in" (bij mij meestal na een paar maanden, ik ben wat hardleers). De zoete geur van het sprookje verdwijnt langzaam, de dagelijkse sleur eist zijn tol. Omdat je aan je dagelijkse verplichtingen moet voldoen kun je VEEL te weinig bij je meisje zijn (werk, vrouw en andere verplichtingen eisen nu eenmaal ook aandacht. Sterker nog, je MOET daar 100% performance geven anders valt het op dat je de hele dag aan je meisje zit te denken.)
    En ook je meisje realiseert zich dat deze prins op het witte paard alleen een 40er met een grijze mercedes is.
    Ze ziet weinig vooruitgang, weinig gezamelijke toekomst. Verliest een stukje van haar hoop op betere tijden....

    DAN breekt de moeilijke kant van GFE aan: de afbrokkeling, de onthechting, de ontwenning, de pijn in je donder als je aan je meisje denkt.

    Realiseer je wat GFE in het ECHT betekend.
    Het is meer dan dat aaitje, dat lachje, die hete uren op een kamer...
    Het is lachen EN huilen.
    Het is zoet EN zuur.
    Het is hemel EN hel!

    In de film over het leven van Heidi Fleisch (de hoerenmadam van Hollywood) zit een uitspraak: "schatje, de mannen betalen je niet om sex met je te hebben. Ze betalen je zodat je erna weg gaat en ze je achteraf niet meer te hoeven bellen!"
    Eigenlijk is DAT de waarheid.
    We betalen om het sprookje intact te houden zodat we kunnen zeggen:
    "IK heb het met Sneeuwwitje gedaan en ze vond mij Superman!"

    Natuurlijk mannen, iedereen weet (ik ook!) dat in de tien geboden staat dat we het hek achter ons dicht moeten trekken en ze moeten vergeten!.
    Maar juist met een GFE lukt DAT niet.
    Wie loopt er niet met het GSM-nummer van zijn GF op zak? Heeft sms-contact?
    Maar stond in de originele 10 geboden ook niet iets over OVERSPEL?.....
    (ik bedoel, geboden zijn er om gebrokken te worden!)

    GFE - DAT valt niet mee! OF WEL??? (hoe denken jullie daar over??)

    CU :wink: , Liefhebber
    Laatst gewijzigd door liefhebber; 6 december 2005 om 13:17
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard AANDACHT

    ... is alles waar GFE op is gebaseerd.

    Dit onderwerp staat vrijwel altijd op de agenda als ijsberen elkaar treffen. GFE gaat zo ver als dat je het zelf toelaat, jij betaalt en bent regisseur echter de meiden regiseren vaak je gevoelens en kunnen dat bijzonder goed. Degene die ertegen bestand is (en dat zijn er bitter weinig) zal idd het hek zonder moeite achter zich kunnen dicht trekken.

    Aan de andere kant: je moet het mee maken om te weten hoe het is zou Cruijff zeggen. En als je eenmaal zo'n GFE hebt gehad dan ontken je eerst al het bovenstaand: nee mijn meisje is niet zo, ze is eerlijk, ze vertelt veel en vooral de waarheid, is oprecht geïnteresseerd etc etc etc. FORGET IT.

    Natuurlijk is ze oprecht geïnteresseerd want het biedt haar veeeeeel voordelen:
    - je bent haar basissalaris
    - je maakt het haar ws. niet te moeilijk, zorgt goed voor haar
    - je zegt lieve woordjes en belooft een week later (euhm enkele dagen) weer langs te komen ...of liever gezegd een sloot geld te komen brengen.
    - ze hoeft maar 1 monkey te spanken

    DAN zou ik ook wel sms-contact mee houden met een kerel
    DAN zou ik hem ook een kusje bij de deur geven
    DAN zou ik ook een keertje met hem eten gaan.

    Het verhaal van liefhebber gaat iets verder, velen komen niet eens zo ver maar dat is ook niet nodig om te ervaren hoe het is.

    En idd natuurlijk zijn er uitzonderingen van waar het wel werkt al zijn die op de lange duur maar erg zeldzaam. Vaak lijkt het erop dat het goed gaat maar zodra ze het heeft gezien, haar vriendinnetjes mist of weet ik wat, dan vertrekt ze weer.

    Hou de regels in acht; probeer het op zijn minst, bij 5 regels ben je al een heel eind. Ik weet dat niemand het doet want het is natuurlijk ook altijd toch wel stiekem leuk die aandacht. Ik ken mezelf en weet dat ik er ook gevoelig voor ben maar heb het toch al een dik half jaar onder controle en dat is ook een heel fijn gevoel, misschien nog wel beter dan GFE.

    Zorg dat je aan het eind van de wedstijd 1 goal meer hebt gemaakt dan het meisje...

    Tiga

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    1.) Respect
    2.) Altijd denken, dat achter de body een mens is
    3.) Beleefdheid, in het reallife bent je dat toch oog
    4.) Zuiverheid. Als je een meisje wat beter kent, vraag ze eens naar de zuiverheid van haar klanten.....
    5.) Tederheid. Ze zijn mensen.

    Dan wordt ze kijken, dat je een goede illusie hebt.
    Ze doet meer dan gewoon voor je en dat uurtje met haar wordt mooi zijn. Maar: het is een illusie. Je bent niet haar boy-vriend...

    n. :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    22 december 2006 @ 19:38
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik stel me bij een GFE hééél wat anders voor. Namelijk een ervaring met een meisje dat niet plichtmatig alles afwerkt maar wérkelijk spontaan overkomt, gezellig is en interesse in jou heeft. Niet omdat het moet maar omdat ze gewoon sociaal is en lekker zelfverzekerd in haar vel zit. Je merkt dat ik het dan niet eens op de eerste plaats over seks heb, hoewel die natuurlijk ook goed moet zijn om in mijn ogen van een GFE te kunnen spreken.

    Dat alle meiden zich mooi optutten om er aantrekkelijk uit te zien is logisch. Dat ze vriendelijk zijn voor de klanten omdat dat hun werk is zal ook geen geheim zijn. Dat het beroep minder mooie kanten kan hebben is ook niet nieuw. Ik bedoel: het is alleen een illusie als je zélf eerst een verkeerd beeld hebt gevormd. Als je niet voortdurend realiseert dat het gewoon zakelijke betaalde dienstverlening is waar je gebruik van maakt. Er zijn net zo weinig Doornroosjes in privé-huizen te vinden als er knappe prinsen binnen komen wandelen.

    Achter elke sneeuwwitje in het privé-huis zit een gewone vrouw met normale dagelijkse beslommeringen, die er ’s morgens hééél anders uitziet dan de sexgodin die ze ’s avonds is, die misschien wel een paar jengelende kinderen heeft en ook nog een ochtendhumeur. En elke vrouw zit daar omdat ze, net als jij, moet werken om brood op de plank te krijgen. Als ze jou een plezier doet door te helpen een illusie te scheppen zal ze dat waarschijnlijk gewoon doen. Daar betaal je haar voor. Zolang er geen onterechte verwachtingen gewekt worden noem ik dat gewoon service en klantenbinding. Als je door die sexy droomprinses heenkijkt en de Assepoester die er soms achter zit nog steeds aantrekkelijk vind dán heb je recht van spreken. Maar als je min of meer met oogkleppen op voor iemand valt...

    Illusies creëer je altijd zelf en tegenvallers zijn dus ook gewoon je eigen schuld. Hard maar waar...
    Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Klopt precies......

    n.:wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door porcus
    Ik stel me bij een GFE hééél wat anders voor. Namelijk een ervaring met een meisje dat niet plichtmatig alles afwerkt maar wérkelijk spontaan overkomt, gezellig is en interesse in jou heeft. Niet omdat het moet maar omdat ze gewoon sociaal is en lekker zelfverzekerd in haar vel zit. Je merkt dat ik het dan niet eens op de eerste plaats over seks heb, hoewel die natuurlijk ook goed moet zijn om in mijn ogen van een GFE te kunnen spreken.

    Achter elke sneeuwwitje in het privé-huis zit een gewone vrouw met normale dagelijkse beslommeringen, die er ’s morgens hééél anders uitziet dan de sexgodin die ze ’s avonds is, die misschien wel een paar jengelende kinderen heeft en ook nog een ochtendhumeur.
    Hallo Porcus,

    Als een dergelijke vrouw uit vrije wil KIEST om BUITEN haar werk met liefhebber mee te gaan
    (lees: zonder enige monetaire compensatie moet ze er moeite voor doen en haar werk laten liggen)
    dan getuigd DAT van grote sociale betrokkenheid en is absoluut niet plichtmatig.
    Bij deze ontmoetingen is seks van secundair belang, is vaak niet aan de orde en niet eens onderwerp van gesprek.
    Natuurlijk vindt het wel eens plaats, er is per slot van rekening sprake van aantrekkingskracht, maar we ontmoeten ons niet alleen om de seks.

    Als je met elkaar de nacht doorbrengt (of zelfs de dag ervoor) dan kun je geen masker ophouden.
    DAT was ook altijd één van mijn redenen om met elkaar te SLAPEN.
    DAN kom je er achter wie de andere persoon werkelijk is (zonder make-up, met een ochtendhumeur, etc. - één snurkt als een houthakker-)
    DAN weet je hoe het is achter de coulissen van de illusie
    (de inrichting van haar huis zegt meer over haar dan 1000 woorden -en kun je niet even faken!-).
    Als je dan TOCH NOG voor elkaar voelt....

    DAT is GFE (of BFE voor haar)

    Wat inderdaad niet wil zeggen dat het goed komt.....
    De aard van de ontmoeting (in een club, tegen betaling) zorgt voor een surrealistische basis.
    (deze 2 vriendinnen wisten meer van mij dan mijn eigen vrouw! -JA, Liefhebber heeft een zeer vaste relatie-)
    Een openheid waar normale mensen (bestaan die?) NOOIT van kunnen dromen.
    We kennen elkaar naakt tot op het bot!, er is niets te verbergen (van haar kant niet en van mijn kant niet).
    And believe me.... dan komt er wel even wat los bij dit soort dames!!
    Bijvoorbeeld: Zij hebben geen schaamte over hun beroep bij mij, ik heb geen geheim voor wat betreft het bezoeken van clubs en het betalen voor seks... we praten vrijuit over ALLES! -ook over mannen (lees:ijsberen)-

    Mensen zijn vreemde beestjes.... en doen vreemde dingen...
    Het zoeken naar de ultieme GFE is er maar één ding van!
    Vaak is echter het bezit van de zaak.... het einde van het vermaak...


    Maar ik hoor graag JULLIE ervaringen
    (ik LEER iedere dag een beetje -ook van andermans fouten-)

    Liefhebber wil graag een lief hebben en haar liefhebben
    Laatst gewijzigd door liefhebber; 6 december 2005 om 20:21
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  7. #7
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door porcus
    Ik stel me bij een GFE hééél wat anders voor. Namelijk een ervaring met een meisje dat niet plichtmatig alles afwerkt maar wérkelijk spontaan overkomt, gezellig is en interesse in jou heeft. Niet omdat het moet maar omdat ze gewoon sociaal is en lekker zelfverzekerd in haar vel zit. Je merkt dat ik het dan niet eens op de eerste plaats over seks heb, hoewel die natuurlijk ook goed moet zijn om in mijn ogen van een GFE te kunnen spreken.

    Dat alle meiden zich mooi optutten om er aantrekkelijk uit te zien is logisch. Dat ze vriendelijk zijn voor de klanten omdat dat hun werk is zal ook geen geheim zijn. Dat het beroep minder mooie kanten kan hebben is ook niet nieuw. Ik bedoel: het is alleen een illusie als je zélf eerst een verkeerd beeld hebt gevormd. Als je niet voortdurend realiseert dat het gewoon zakelijke betaalde dienstverlening is waar je gebruik van maakt. Er zijn net zo weinig Doornroosjes in privé-huizen te vinden als er knappe prinsen binnen komen wandelen.

    Achter elke sneeuwwitje in het privé-huis zit een gewone vrouw met normale dagelijkse beslommeringen, die er ’s morgens hééél anders uitziet dan de sexgodin die ze ’s avonds is, die misschien wel een paar jengelende kinderen heeft en ook nog een ochtendhumeur. En elke vrouw zit daar omdat ze, net als jij, moet werken om brood op de plank te krijgen. Als ze jou een plezier doet door te helpen een illusie te scheppen zal ze dat waarschijnlijk gewoon doen. Daar betaal je haar voor. Zolang er geen onterechte verwachtingen gewekt worden noem ik dat gewoon service en klantenbinding. Als je door die sexy droomprinses heenkijkt en de Assepoester die er soms achter zit nog steeds aantrekkelijk vind dán heb je recht van spreken. Maar als je min of meer met oogkleppen op voor iemand valt...

    Illusies creëer je altijd zelf en tegenvallers zijn dus ook gewoon je eigen schuld. Hard maar waar...
    Ik ben het voor een groot gedeelte met Porcus eens, maar toch is er meer voor nodig om van een echte GFE te spreken in de meest letterlijke zin van de betekenis ervan.

    Ik denk zelf dat het redelijk eenvoudig is te beseffen dat een vrouw in een club, hoe mooi, aardig, vriendelijk, geïntereseerd en meer van dit alles, nooit en te nimmer een GFE kan zijn / worden. Natuurlijk is het allemaal heel erg subjectief en gelukkig ook maar, want illusies zijn nou eenmaal mooi, maar een dergelijke vrouw ( lees: hoer ) kan nooit een vriendin of vrouw vervangen!!!! Dit is onmogelijk, tenzij je werkelijk verliefd wordt, ook zij dan natuurlijk, dan is het op de lange termijn mogelijk.

    Als ik nu naar mij zelf kijk, ik kom nu zo'n 4 maanden in Oedt in PHG ( hiervoor overigens al ruim 7 jaar in verschillende clubs/ huizen in Nederland)
    en heb daar een werkelijk fantastische vrouw ontmoet. Wat ik met deze vrouw meemaak, gaat mijn verstand soms te boven. Alles klopt aan die vrouw, werkelijk alles en ben inderdaad bijna verliefd geworden op haar. Dat ze gevoelens voor mij heeft is ook wel duidelijk geworden heb ik gemerkt.

    Op dit moment weet ik behoorlijk veel van haar ( ook priv&#233 en zij ook van mij.
    Maar ik besef me gelukkig al te goed dat ik nooit en te nimmer met haar verder door het leven zou kunnen gaan. Daarvoor heeft deze vrouw en ook vele andere in PHG te veel mee gemaakt. Trouwens ik heb al ruim 6 jaar een relatie met een fantastische vrouw. Maar omdat ik nu eenmaal idolaat ben van mooie vrouwen en van een dergelijke sfeer o.a. in PHG, kan ik het niet laten de dames van plezier te bezoeken.

    Het is natuurlijk redelijk eenvoudig te verklaren, want wij mannen zijn nu eenmaal jagers en hebben sex nu eenmaal nodig. Ik in ieder geval wel.
    Dit geldt natuurlijk ook voor de vrouwen die in deze branche werken.

    Hoe lief, sociaal , geweldig , lekker en geil en noem het maar op, ze ook zijn, bedenk wel dat je nooit de enige bent als " aanwezigheid" voor ze, want daar komt het natuurlijk uiteindelijk op neer.

    Dit gezegd hebbende, ik zie graag de reacties van diegene die denken dat GFE - zoals dit werkelijk bij je eigen vriendin is- wel mogelijk is.
    Laatst gewijzigd door Rex; 6 december 2005 om 20:25

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymond
    Wat ik met deze vrouw meemaak, gaat mijn verstand soms te boven. Alles klopt aan die vrouw, werkelijk alles en ben inderdaad bijna verliefd geworden op haar. Dat ze gevoelens voor mij heeft is ook wel duidelijk geworden heb ik gemerkt.
    Bent alstjeblieft wat voorzichtig. Ik heb dat allet achter me. Beter dat je wat cool bent.
    Sorry mon cher ami: Teveel Romeos lopen rond.....
    Ik heb ook met een meiske een kleine relatie (wie me beter kent weet wie dat is) maar mijn kop is cool. Ik weet om de grensen.

    cu n. :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Bent alstjeblieft wat voorzichtig. Ik heb dat allet achter me. Beter dat je wat cool bent.
    Sorry mon cher ami: Teveel Romeos lopen rond.....
    Ik heb ook met een meiske een kleine relatie (wie me beter kent weet wie dat is) maar mijn kop is cool. Ik weet om de grensen.

    cu n. :wink:
    Kun je iets duidelijker zijn......................Ik heb dat allet achter me Wat bedoel je hier bv mee??
    en hiermee?? Ik weet om de grensen
    Misshien een domme vraag, maar iets duidelijker lijkt me niet overbodig toch???
    Nu van neukie:
    Geen domme vraag. Ik weet dat wij het zelfde denken, maar onze formulering is verschillend.

    Ich sags mal auf Deutsch. Ich hab das alles hinter mir und es ist besser wennn Du etwas cool bist. Sorry mon cher ami: Es laufen zu viele verliebte Romeos durch die Clubs.
    Ich habe ebenfalls mit einem Mädchen ene kleine Beziehung (Wer mich besser kennt weiß wer das ist) aber mein Kopf ist cool. Ich kenne die Grenzen.

    Helpt dat?

    cu n. :wink:
    Laatst gewijzigd door neukie; 6 december 2005 om 22:32

  10. #10
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Beste liefhebber,

    als je hiervoor niet betaald, dan denk ik dat die vrouw (en) wellicht op jou verliefd zijn. Ik zou me denk ik dan toch maar eens achter m'n oren gaan krabbelen........................

  11. #11
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Ik heb ook met een meiske een kleine relatie (wie me beter kent weet wie dat is) maar mijn kop is cool. Ik weet om de grensen.
    cu n. :wink:
    ... en dat maakt de hele discussie er trouwens ook niet makkelijker op, Neukie. Want een heleboel ijsberen kennen elkaar ondertussen (okay, an sich niet ongezellig) maar ook de bijbehorende GFs. Zodat ondergetekende nu bij bepaalde dames in (nee ik zeg niet waar) een blokkade voelt. Hoe kan je met goed fatsoen meegaan met iemands vaste vriendinnetje - zelfs al werkt ze in een FKK ?


    Ik heb het zelf vorig jaar meegemaakt met een dame van Russische origine. Ze was in zoverre bijzonder dat haar leeftijd en opleidingsniveau ver boven FKK -gemiddelde lagen. Publiekelijk was ze niet eens zo spectaculair, maar eenmaal op de kamer, grote genade ik wist niet wat me overkwam. Toen gingen we praten en praten... Elk bezoek volgde er wel een sessie en voor ik het wist had ik mijn complete hart bij haar uitgestort.
    Dat ze het deed met andere mannen vond ik niet eens zo erg, ze moest tenslotte ook leven en ik kon haar niet prive financieren. Maar langzaam maar zeker kroop ze in mijn hoofd, ging ik steeds meer aan haar denken, ook in de trant van: 'en als we nou eens samen verder gingen...'. Helemaal foute gedachten dus.

    God zegene haar doorzettingsvermogen. Ze kon een andere baan krijgen (totaal FKK ongerelateerd - ze had gelukkig wat opleiding) en is gestopt. Ik weet niet wie er uiteindelijk blijer was, zij of ik.....

    W-L

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    ... Elk bezoek volgde er wel een sessie en voor ik het wist had ik mijn complete hart bij haar uitgestort.
    Dat ze het deed met andere mannen vond ik niet eens zo erg, ze moest tenslotte ook leven en ik kon haar niet prive financieren. Maar langzaam maar zeker kroop ze in mijn hoofd, ging ik steeds meer aan haar denken, ook in de trant van: 'en als we nou eens samen verder gingen...'. Helemaal foute gedachten dus.
    W-L
    @WL: Dat is dat gevaarlijke
    De reden is de luchtige atmosfeer in de clubs.
    Je weet van welke dame ik prat. Ik zie ze een keer elke maand en niet meer. Ik weet waarom niet meer.........
    Een coole kop is belangrijker.........
    En zeker ga ik tussendoor in de mooie kleine limburgse clubs wat lekker relaxen, hoe onze companeiros befke en protea.
    Als je te often met dezelfde dame op de kamer bent, is dat een beetje gevaarlijk...

    Groetjes neukie :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Pfeil Is verliefd zijn een ziekte?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymond
    Beste liefhebber,

    als je hiervoor niet betaald, dan denk ik dat die vrouw (en) wellicht op jou verliefd zijn. Ik zou me denk ik dan toch maar eens achter m'n oren gaan krabbelen........................
    @Raymond:
    Dat klopt, op een gegeven ogenblik is er geen sprake meer van geld.
    Sterker nog, ze willen het ZELF niet meer omdat het geld ze teveel aan hun beroep doet denken.:o
    (okay, een etentje en bloemen etc. kost ook geld maar dat krijgt ze niet zelf in handen terwijl ze in diezelfde tijd WEL geld had kunnen verdienen!).

    NEE, niet tegelijk!. één dame was VOOR de zomervakantie en één dame is op DIT moment nog in beeld.

    Je spreekt over het feit dat deze dames verliefd op mij zouden kunnen zijn als een erge bemettelijke ziekte.....
    waarom zou ik me achter mijn oren moeten krabben?
    Als beide personen in een "relatie" (hoe moet je dit anders omschrijven?) zich prettig voelen dan is er toch niets aan de hand?
    Zodra dit veranderd moet je elkaar vrijlaten!!

    Beide vrouwen hebben mij laten zien dat er achter de "sexgodinnen-look" een gewone warmbloedige vrouw met dezelfde huis-tuin-en-keuken-gevoelens zit als iedere andere vrouw (met dezelfde huis-tuin-en-keuken-problemen).
    Ze zijn allemaal op zoek naar huisje-boompje-beestje, geborgenheid, etc...
    Aleen hun beroep is een grote handicap om "normale" relaties op te bouwen.
    (tja, en de mannen die ze in hun beroep tegenkomen..... dat zijn allemaal hoerenlopers* -ik ook!-)

    * Deze vrouwen hebben nu eenmaal de ervaring dat een GROOT percentage mannen hun vrouwen bedriegen en onbetrouwbaar zijn
    (waarom zouden deze kerels niet hetzelfde met HUN doen?) en dit vooroordeel maakt het "openstaan" voor een relatie via hun beroep ERG moeilijk. (is het overigens niet zo dat relaties op de "werkvloer" -in alle beroepen- moeilijk zijn?)


    Okay, als ik één probleem moet noemen is het dat ik op deze wijze misschien "dieper vreemdga".
    Ik heb in gesprekken met andere ijsberen gemerkt dat hun clubbezoek niet VOELT als vreemdgaan
    (het is een dienst die voor geld geleverd wordt. Zoiets als op gezette tijden naar de kapper gaan... ).

    Maar een "relatie" met een vrouw.... privé..... zonder geldelijke compensatie..... waarbij zware gevoelens bovenkomen.....
    (zelfs al zou er GEEN seks aan te pas komen...) DAT IS VREEMDGAAN!!!
    (en DAT knaagt natuurlijk binnen je dagelijkse RELATIE -met je vrouw- wel een beetje!)

    Is voor jullie clubbezoek vreemdgaan?
    Is dat bij een GFE-gevoel "erger"?

    CU :wink: , Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber

    Maar een "relatie" met een vrouw.... privé..... zonder geldelijke compensatie..... waarbij zware gevoelens bovenkomen.....:knuddelz:
    (zelfs al zou er GEEN seks aan te pas komen...) [b
    DAT IS VREEMDGAAN!!![/b]
    (en DAT knaagt natuurlijk binnen je dagelijkse RELATIE -met je vrouw- wel een beetje!)

    Is voor jullie clubbezoek vreemdgaan?
    Is dat bij een GFE-gevoel "erger"?

    CU :wink: , Liefhebber
    Klopt. Je gaat vreemd met de kop en niet met de paal. Een gewoone club-bezoek is geen vreemdgaan. Ook een reden dat ik kijk dat mijn kop cool is. Als je teveel emotions, teveel gevoelen in de pay-sex hebt, krijgt je alleen probleemen. En dat is het niet waard.
    Ik heb in mijn pay-sex-carrière teveele romeos gezien.
    Just my 2 cents

    Groetjes n.:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymond
    Nu van neukie:
    Geen domme vraag. Ik weet dat wij het zelfde denken, maar onze formulering is verschillend.

    Ich sags mal auf Deutsch. Ich hab das alles hinter mir und es ist besser wennn Du etwas cool bist. Sorry mon cher ami: Es laufen zu viele verliebte Romeos durch die Clubs.
    Ich habe ebenfalls mit einem Mädchen ene kleine Beziehung (Wer mich besser kennt weiß wer das ist) aber mein Kopf ist cool. Ich kenne die Grenzen.

    Helpt dat?

    cu n. :wink:
    Dankje..................Ik begrijp nu precies wat er wordt bedoeld. Toch vreemd dat mijn Duits beter is dan NL. Ik ben een echte Nederlander. Een verklaring hiervoor is natuurlijk duidelijk.....................

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Alle goeie adviezen ten spijt. Natuur zal en moet zijn loop hebben. Idereen zal de fout maken! En iedereen zal voor de fout betalen (in geld of in emotionele pijn), maar waarschijnlijk beide. Maar zie het als iedere andere relatie. Het heeft een begin, en het heeft een eind. Begin mooi eind slecht. De clubs zijn onze wereld en de hunne, daarom zijn ze "onze" realiteit.

    Meiden met hun regels, mannen met hun adviezen. Als het puntje bij paaltje komt luistert er toch geen hond naar. Het enige verschil is dat wij vrijwillig daar zijn en de dames vaak door omstandigheden daar zijn. Maar bedenk wel dat dit speelgoed vaak (niet in alle gevallen) gebroken is.

    Mijn advies, ben jezelf en doe wat je denkt dat je moet doen. Anderen weten het altijd beter. En kijk uit voor andere ijsberen! Mijn ervaring is dat er een aantal bij zijn die niets liever doen dan stoken in een aardige relatie! Om de een of andere reden gaan vrouwen ervanuit dat ze door jou bedrogen worden en die andere de waarheid spreekt.

    Ook hier ervarings gegevens! Trust no-one geen dames en zeker geen heren.

  17. #17
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Erg uitgebreid antwoord, schrijf je hier Liefhebber, maar gelijk heb je zeker.
    Dank voor je toelichting.

    Wat ik nog wel wil aantekenen is het begrip vreemdgaan, wat is dit nu werkelijk en wat betekent het voor mij.............

    Als je willens en wetens naar een andere vrouw gaat om daar leuke dingen mee te doen, terwijl je je eigen vrouw laat vallen, dan vind ik dit vreemdgaan, maar als je ook altijd leuke dingen met je eigen vrouw doet en je gaat zo af en toe ( voor de één wat meer dan voor de ander) naar een andere vrouw, vind ik dit in eerste instantie geen vreemdgaan. Maar wordt je werkelijk verliefd op elkaar, ja , dan wordt het gevaarlijker......................

  18. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Absloluut mee eens NKG,

    iedereen moet doen waar die zelf zin in heeft....................
    Maar een advies en een leuk verhaaltje hier op het forum kan natuurlijk geen kwaad. Bedenk wel dat de term Egoïsme, voor alle mannen die hun vrouw min of meer bedriegen ( geld ook voor mij, ben ik me van bewust) een feit is.

  19. #19
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    @Raymond:
    Is voor jullie clubbezoek vreemdgaan?
    Is dat bij een GFE-gevoel "erger"?

    CU :wink: , Liefhebber
    Tsja...

    Clubbezoek ervaar ik zelf nauwelijks als vreemdgaan. Wat doe ik nou eigenlijk ? Ik klets wat met collega-ijsberen, dol wat met dames, en er wordt eens wat gevreeen-voor-geld. Tjonge, big deal, zeg. Bij alle ellende op de wereld voelt dat nauwelijks als erg verderfelijk aan.

    Anders wordt het als ik bindingsneigingen krijg - en laten we eerlijk zijn: wie krijgt die niet ? Ik verheug me elke keer op het feit dat Lena (GT goddess) weet hoe ik mijn espresso wil, dat Christina me een knuffeltje geeft - ook als ik niet direct met haar op de kamer ga. Kortom, ik ben nog niet binnen, of ik bevind me al op een hellend vlak. Dat is ook de reden dat ik naar een vaste stek ga en niet anoniem langs de ramen wandel.

    En dan krijg je nog de dames die in een aantal gevallen eigenlijk gewoon te aardig tegen ons zijn. Waren ze maar 'gewoon' zakelijk, dan konden wij ook makkelijker afstand houden. Maar wat doe je met een lieverd die na een sessie naast je gaat liggen, je glimlachend met diepdonkere ogen aankijkt, haar hoofd op je schouders legt, armen om je heen... ach moet ik de rest voorkauwen ?

    Eigenlijk zou ik blij moeten zijn met het hoge verloop in de clubs - wij allemaal hier dus - dat beschermt ons enigszins.

    W-L

  20. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @W-L: Met je eens. Ik zei het: de luchtige atmosfeer in een club is de gevaar. Als ik een rondje in de mooie limburgse clubs neuk, dan is dat volgens mij geen vreemdgaan.
    Als ik verliefd in een meiske ben en een relatie opbouw, dan is dat vreemdgaan. Ik kan alleen met mijn kop vreemdgaan, niet met mijn paal.

    cu n.:wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Sex (als) met een vriendinnetje

    Allerlei zeer interessante gezichtspunten :D .
    Ik voeg daar graag een paar centen aan toe.

    Ik bezoek dames van plezier voor het plezier. Deuuh.
    Omdat ik prijs stel op sex zonder vooraankondiging en zonder allerlei gedoe en touwtjes eraan vast zoals: "Bel je me?", "Kom je gauw weer?", "Kunnen we iets afspreken?" "Heb je de vuilniszakken al buitengezet?" "Waarom neem je de telefoon niet op?", "Heb ik in deze broek geen dikke reet?" etcetera etceterorum. Ik stel dat gebrek aan touwtjes op prijs omdat ik al rijkelijk van touwtjes ben voorzien: lieve vrouw, schatten van kinderen, beste baan, mooi huis, schitterende auto's ...
    Met Mevrouw Befke heb ik het goed, dankuwel, en een serieuze relatie in plaats van die met haar of ernaast (met een toneelspeelster, een athlete, met wie dan ook) wens ik dan ook niet. Maar er gaat voor mij niets, nee niets boven de kick van sex tegen betaling met een mooie, geile, jonge vrouw. (Nee, ook geen sex (en de daarbij behorende intimiteit) tegen betaling met twee of drie (naar mijn mening) mooie, geile, jonge vrouwen tegelijk).
    Daarom kies ik voor betaalde liefde/sex.

    Ikzelf interpreteer GFE als "sex als met een vriendinnetje", maar dan sex met een droomvriendinnetje, sex zoals je die in je dromen ervaart met dat ene vriendinnetje dat al je wensen heeft voorvoeld voordat jij je er zelf van bewust was. Met het vriendinnetje dat nooit hoofdpijn heeft, altijd zin heeft wanneer jij dat hebt, die de vuilniszakken al heeft buitengezet, die samen met jou klaarkomt en daarna tegen je aankroelt en pas opnieuw wil als jij dat wil (of net iets eerder). Die het lichaam heeft dat je vrouw ooit had of nooit zal hebben en verpakt is op een manier die je vrouw hoerig noemt maar die jij geil vindt. Die geiler is dan jezelf, maar niet zoveel geiler dat je er bang van wordt, behalve wanneer "er een beetje bang van worden" tot die nog net niet geformuleerde wensen behoort.
    Ik interpreteer GFE niet als "sex met een vriendinnetje". En da's het hele eieren eten.

    "Sex als met een vriendinnetje" is in de eerste plaats sex. Bijzonder lekkere, ongeremde, ongebreidelde, grenzeloze, uitputtende, zweterige, natte, intieme, vertrouwde sex. Die laatste twee kwalificaties - intiem en vertrouwd - maken er voor mij een GFE van, als met een vriendinnetje. Die ervaringen zijn bij mij niet zeldzaam. En meestal lijkt dat ook van twee kanten zo te worden ervaren. Het is makkelijk om lief en attent te zijn voor iemand die attent is en lief . Dat werkt twee kanten op.
    En nee - ik vind dat geen vreemdgaan.
    "Sex met een vriendinnetje" is allereerst met een vriendinnetje: lekkere, ongeremde, ongebreidelde, grenzeloze, uitputtende, zweterige, natte, intieme, vertrouwde sex maar dan met touwtjes (en dan bedoel ik niet bondage spelletjes maar verplichtingen. Zie: afwas, hypotheek, vuilniszakken, poepluiers, hoofdpijn, ...)

    Naast "sex met een vriendinnetje" kun je mijns inziens ook prima betaalde "sex als met een vriendinnetje" hebben. Het kost wat, maar dan heb je wel wat.

    De Duitse clubs
    Ik heb er weinig ervaring. Eenmaal GT en tweemaal Schieferhof. Bij elkaar ben ik daar op een stuk of zeven kamerbezoekjes uitgekomen.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je er in die clubs, met de soms uitvoerige vooraf-gesprekjes en met al dat nakoetelen op de bank, sneller dan bij een Hollandse club, toe komt ook op het persoonlijk vlak met zo'n moppie gegevens uit te wisselen. Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat ik aan zo'n lieffie verslingerd zou kunnen raken, als ik er twee keer in de week kwam, steeds met dezelfde dame babbelde, etc.

    Een GFE heb ik daar echter niet getroffen. Niet zelf eentje geschapen ook. Ik kan me echter wel voorstellen dat een regelmatiger bezoeker wat dat aangaat kwetsbaarder is. En dat het dan 'gevaarlijker' is. De 10 geboden van HM zijn wat dat betreft zo gek nog niet.

    De Thuisclub
    Ik ben een onverbeterlijk romanticus . En een ontzettend behoudende befmachine: spaarzame uitzonderingen daargelaten bezoek ik een (1) enkele club. En in die club gedraag ik me bovendien als algemeen erkend serieel monogaam :smile::smile::smile::smile::smile: . Ze weten er ongeveer met wie en ze weten ook welke kamer vrijgehouden dient te worden. Ze weten daar hoe ze een oude man zich thuis kunnen laten voelen.

    Soms helpt de werkelijkheid bij het voorkomen van dreigende verliefdigheden (lievelingsmeisje houdt ermee op, dreigende verliefdheid onderdrukt, de angel eruit, goed weggekomen), meestal help ik zelf - verandering van spijs doet immers eten. Maar altijd weer kom ik toch langere tijd (een half jaar, een jaar, soms langer) steeds opnieuw regelmatig bij hetzelfde meisje. En God wat kan dat lekker zijn.

    Elk bezoek weer ben ik anderhalf uur lang (inkletsen, ketsen, nababbelen) tot ver over mijn oren smoor en smoorverliefd. Dan is zij de enige. Het enige wat telt. De laatste vrouw ter wereld. De eerste. Nooit meer een ander. Vanaf het moment dat ze de vorige klant uitlaat en uitzwaait, me vervolgens vriendelijk toelacht, op me af komt stuiteren op die ongemakkelijke hoge hakken. Tot het moment waarop ze weer achter het gordijn verwijnt met een laatste blik over haar schouder, een zwaaizoen en met medeneming van alle dromen.

    Sex als met een droomvriendin is niet hetzelfde als sex met een vriendin.
    Mijn advies? Hou het leuk: koel je hoofd. Hou het betaald. Neukie heeft ze volgens mij prima op een rijtje met zijn liefje.
    :wink:
    Laatst gewijzigd door Befke; 7 december 2005 om 13:46
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  22. #22
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    22 december 2006 @ 19:38
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat hier een GFE genoemd wordt zie ik anders, maar dat mag natuurlijk iedereen voor zichzelf uitmaken. Voor zover ik weet staat het nog niet in de dikke van Dale dus een eenduidige definitie, één waarheid, is er niet. Voor mij is een GFE een ervaring in een privéhuis die LIJKT op seks met een vriendin omdat het over en weer geweldig goed klikt. Het is een "experience", een ervaring, ALSOF je met een girlfriend in bed ligt. Maar laat ik niet over die ene uitdrukking gaan muggenziften. Het is wel duidelijk wat iedereen er persoonlijk mee bedoelt geloof ik.

    Liefhebber hoopt blijkbaar dat deze "girlfriend" ook buiten de club een girlfriend zal blijken te zijn. Dat zou natuurlijk gewoon kunnen. Maar als je dan eveneens opmerkt dat je, als je een paar dagen en nachten in elkaars gezelschap doorbrengt, je geen maskers op kunt houden, klopt er iets niet. Je schrijft dat je elkaar kent "tot op het bot" en toch is er sprake van maskers die opgehouden worden? Dat is toch flink in tegenspraak met elkaar? Blijkbaar is er tóch sprake van illusies die in de "echte" wereld niet volgehouden kunnen worden. Zó goed als je schrijft kende je elkaar dus niet. Ik ben het er helemaal mee eens dat de inrichting van iemand huis bijvoorbeeld veel over die persoon zegt. En ja, iemand kan blijken verschrikkelijk te snurken. So what? Stel dat ik bij iemand thuis kom en ze blijkt helemaal idolaat te zijn van Frans Bauer. Dan is dat eventjes flink slikken. Maar dat zegt NIETS over de andere kanten van de persoon die ik heb leren kennen. De kanten waarvoor ik haar heb leren waarderen. Tenzij ik zélf een illusie geschapen heb die op een gegeven moment doorgeprikt gaat worden. Maar als je iemand écht kent en waardeert als persoon, zelfs van die persoon denkt te houden, zijn dat soort kleine verrassingen onbelangrijke bijzaken. Verrassende bijzaken soms, maar wel bijzaken. Zoals je zelf ook terecht opmerkt.

    Je schrijft dat ze geen schaamte over haar beroep heeft bij jou en jullie vrijuit over van alles praten. Eerlijk gezegd zie ik ook geen enkele reden waarom een prostituee zich zou moeten schamen. Net zoals ik ook geen reden zie waarom ik onbetrouwbaar zou zijn vanwege mijn privéhuis-bezoek. En vrijuit over van alles praten zal misschien bij de eerste paar bezoeken niet gebeuren maar bij regelmatige bezoeken en wat wederzijdse sympathie ontwikkeld zo'n contact zich vanzelf wat verder dan puur seks. Hoewel ze, als ze verstandig is, altijd een bepaalde afstand zal houden. Tenzij je elkaar écht leuk vind natuurlijk, zonder verblind te worden door illusies. Wat mij betreft is het de dame die in zo'n geval de grens aangeeft.

    In een privéhuis leef je even in een illusie. Een kok in een drie-sterren restaurant kan bijvoorbeeld een prachtig menu serveren maar kookt thuis misschien wel gewoon hutspot. Verliefd worden kan natuurlijk voorkomen; we zijn allemaal gewone mensen met gewone gevoelens, zowel de klant als de prostituee. Maar als dat verliefd worden gebaseerd is op illusies (en dat is het wel degelijk, anders zou je niet hoeven te schrijven over maskers die afvallen) past alleen zelfverwijt.
    Laatst gewijzigd door porcus; 8 december 2005 om 10:04
    Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.

  23. #23
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Daumen hoch Klein woordje, groot verschil... (ALS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke
    Sex als met een droomvriendin is niet hetzelfde als sex met een vriendin.
    Mijn advies? Hou het leuk: koel je hoofd. Hou het betaald.:wink:
    @Befke

    Mooi bericht, kan niet anders zeggen :D .
    Het lijkt erop dat je hier al wat vaker over nagedacht hebt en je een gedegen standpunt hebt gevormt. Chapeau

    Ik moet zeggen dat ik hier wel wat mee kan!
    Je kunt dan toch merken dat mijn gebrek aan ervaring voor complicaties zorgt en mijn gevoelens met mij op de loop gaan.
    De toevoeging (ALS) lijkt een goede oplossing hiervoor.

    Tevens is er, voor mij, geen beter voorbehoedsmiddel dan het denken aan: afwas, hypotheek, vuilniszakken en poepluiers (die beelden moet ik vasthouden en gebruiken wanneer ik me de volgende keer in een exotisch oord in een mooi hotel door een mooie hotel-dame laat masseren. NEEN, ECHT alleen masseren daarom heb ik ook die truc nodig! -zie ook mijn bericht over Masseuse Sandra, Schieferhof, Duitsland-)

    Gelukkig zijn de bovengenoemde onderwerpen NOOIT aan de orde geweest bij beide dames (nr1 geen kinderen, nr2 twee volwassen dochters).
    MAARRRRR ze hebben allemaal een verhaal en daar trek je je toch wat van aan....
    (je zou er zelfs zomaar een keer wakker van kunnen liggen...).

    Het grote verschil zit hem in het feit dat bij "mijn" GFE's de geur aanzienlijk langer (je bent er eigenlijk ALTIJD mee bezig) blijft hangen en ik zal dan ook de aankomende periode behoorlijk wat ontwenningsverschijnselen krijgen
    (na toch dik 8 maanden met nr1 en nu 3 maanden met nr2).

    Aangezien ik eigenlijk enkele maanden geleden een afscheidstournee had gehouden
    (oh Boy, 16 vrouwen in 8 dagen! -waarvan 3 rustdagen )
    en de clubbezoeken had afgezworen (tja, ik was opeens monogaam aan TWEE vrouwen) moet ik dan maar even een andere hobby zoeken.
    (als mannen stoppen met roken worden ze meestal wat dikker. Zou dat ook gebeuren als een man stopt met vriendinnen bezoeken?... Of... zouden al die wat dikkere mannen.... ook gestopt zijn met hun vriendinnen!
    Woeha! Dan kan ik beter maar weer clubs gaan bezoeken!! :D Sandra, Babsi, Mara here I cumm :p :p )

    CU :wink: , Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  24. #24
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Frage [Ondertitels AAN]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door porcus
    Liefhebber hoopt blijkbaar dat deze "girlfriend" ook buiten de club een girlfriend zal blijken te zijn. Dat zou natuurlijk gewoon kunnen. Maar als je dan eveneens opmerkt dat je, als je een paar dagen en nachten in elkaars gezelschap doorbrengt, je geen maskers op kunt houden, klopt er iets niet. Je schrijft dat je elkaar kent "tot op het bot" en toch is er sprake van maskers die opgehouden worden? Dat is toch flink in tegenspraak met elkaar? Blijkbaar is er tóch sprake van illusies die in de "echte" wereld niet volgehouden kunnen worden. Zó goed als je schrijft kende je elkaar dus niet.
    @Porcus
    Je hebt het NET ff te snel gelezen en dus zal ik het ondertitelen....

    Ik gaf aan dat de dames in de clubs maskers ophebben!
    Die afvallen zodra je meer met elkaar omgaat en meer tijd met elkaar doorbrengt. DAN zijn er geen maskers meer en leer je elkaar kennen.
    Als je 24 uur bij elkaar bent zie je ook kleinigheden van elkaar, kom je erachter wie je bij je hebt en DAT is wat ik bedoelde.
    De dames in kwestie hebben laten zien wie en wat ze zijn. Privé openheid van zaken gegeven (en ik ook!).

    Je leeft niet met elkaar, hebt geen rechten en geen plichten. Als je dan ook nog eens NIET eerlijk bent heb je NIKS!
    Er is geen noodzaak om onder die omstandigheden te "liegen" (dingen mooier of slechter voor te spiegelen dan ze zijn).
    DUS eerlijk tegen elkander zijn en elkaar leren kennen tot op het bot!

    En als je DAN onder DIE omstandigheden (maanden lang) wederzijds elkaars warmte opzoekt... DAT bedoel ik met GF BF.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door porcus
    Je schrijft dat ze geen schaamte over haar beroep heeft bij jou en jullie vrijuit over van alles praten. Eerlijk gezegd zie ik ook geen enkele reden waarom een prostituee zich zou moeten schamen.
    Well my friend, wake up and smell the roses...
    JIJ bent wellicht positief bevooroordeeld maar de rest van onze vooruitstrevende maatschappij is eerder negatief bevooroordeeld.
    (zowel betreffende de dames ALSOOK de heren in "the scene"!)
    (Denk je dat deze dames o.a. nicknames e.d. gebruiken omdat ze de naam door hun ouders gegeven niet leuk vinden?
    Denk je dat ze meestal ver van huis werken omdat ze dichter bij huis niets zouden kunnen vinden? )

    (@Befke: dit is geen dicussie MET een een kritische mede-ijsbeer, maar een discussie ALS met een kritische mede-ijsbeer :D
    En @porcus: misschien vindt ik hutspot wel lekker?! -in dit geval dus eh... Duitse non-illusie-hutspot- )

    CUL8R :wink: , Liefhebber (die niemand iets verwijt)
    Laatst gewijzigd door liefhebber; 8 december 2005 om 11:31
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  25. #25
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Nagedacht...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    ...
    Het lijkt erop dat je hier al wat vaker over nagedacht hebt en je een gedegen standpunt hebt gevormt.
    ...
    Zoals ik al zei: dat ene uur ben ik tot over mijn oren

    Het kan bijna niet anders dan dat onder sommige omstandigheden doorsijpelt naar de uren dagen weken maanden na dat uur. Daar is niet veel voor nodig: een rotdag op kantoor gevolgd door een bezoek aan een madelief dat ontzettend lekker uitpakt , vervolgens bij thuiskomst een dochter gezakt voor een tentamen :angryfire , een echtgenote die aan de maandelijkse ongemakken lijdt - ik bedoel maar - dan ga je toch zeker direct rechtsomkeert en vraagt de madelief ten huwelijk die (quote beetje aangepast):
    ... al je wensen heeft voorvoeld voordat jij je er zelf van bewust was. Die nooit hoofdpijn heeft, altijd zin heeft wanneer jij dat hebt, die de vuilniszakken al heeft buitengezet, die samen met jou klaarkomt en daarna tegen je aankroelt en pas opnieuw wil als jij dat wil (of net iets eerder). Die het lichaam heeft dat je vrouw ooit had of nooit zal hebben en verpakt is op een manier die je vrouw hoerig noemt maar die jij geil vindt. Die geiler is dan jezelf, maar niet zoveel geiler dat je er bang van wordt, behalve wanneer "er een beetje bang van worden" tot die nog net niet geformuleerde wensen behoort...
    waaraan kan worden toegevoegd: die nooit ongesteld is, al haar tentamens haalt, nooit zeurt, niet weet wat ruzie maken is, bla bla bla.

    Been there. Done that. Got the T-shirt...
    Not worth it.
    Be
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.

Diamond 468*60