Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    22 februari 2007
    Last Online
    21 mei 2018 @ 16:34
    Berichten
    48
    Discussies
    26
    Thanks
    6
    Thanked
    17 in 8 posts

    Daumen hoch Groningen - Sandra - lusty busty lady

    Vertaald met Bablefish
    Op mijn recente reis aan Groningen in September bezocht ik Sandra na het bekijken van haar advertentie op: http://www.kinky.nl/06/adver.asp?id=72792
    Zij ontving me in haar privé huis dichtbij het ziekenhuis van Groningen, begroette en kuste van me als een oude vriend en minnaar. Zij heeft een prettig normaal gezicht met blond haar, is rond 38 jaar, van een normale grootte en een beetje mollig met grote natuurlijke borsten. Zij is geen topmodel maar zij gaf fijne erotische prestaties op me. Zij goot me een drank, wij kusten en knuffelden en toen ontkleedde zij mij langzaam terwijl zij stripteasde. Wij wasten elkaars genitaliën in de badkamer in een ontspannen erotische atmosfeer. Op haar grote bed onderzocht ik haar voluptueuze lichaam, haar tepels rezen uitgebreid toen ik ze kuste en ik gaf cunnilingus aan haar aardige proevende vagina. Zij kuste en streelde me helemaal over met haar mooie borsten. Zij zette condoom over mijn penis met haar mond en gaf me een langzame en intensieve fellatio, met inbegrip van het likken van mijn ballen, zodat spoedig climaxte.

    Zij nam weg condoom en waste me teder, dan liet zij me omdraaien op mijn buik en masseerde en streelde mijn rug en binnenkant van mijn hogere benen, mijn billen en genitaliën van het achtereind tot mijn kleine man opnieuw opstond. Zij masseerde mijn penis tussen haar borsten, dan zette een andere condoom op me en bereed me cowgirl stijl terwijl niet alleen op en neer gaan maar ook draaien met haar lichaam dat me opwond. Tegen het einde draaide ik haar en wij cohabiteerden wild missionaris stijl, die ons allebei op een grote manier liet klaarkomen. Wij legden toen stil voor een tijdje kussend en strelend elkaar, het was een echte GFE. Alvorens ik mijn weg ging trakteerde zij me op sterke kop koffie. Zij rekende me 100 euro voor over een uur van mooie GFE sex in een ontspannen vriendschappelijke niet gehaaste atmosfeer, die ik werkelijk waardeerde.

    Original text
    On my recent trip to Groningen in September I visited Sandra after viewing her ad on:
    http://www.kinky.nl/06/adver.asp?id=72792
    She received me in her private home near the hospital of Groningen, greeting and kissing me as an old friend and lover. She has a pleasant common face with blond hair, is around 38 years, of a normal size and a bit chubby with large natural breasts. Now she is not a physical stunner but she gave a fine erotic performance on me. She poured me a drink, we kissed, and cuddled and then she slowly undressed me while strip teasing. We washed each other’s genitals in the bathroom in a relaxed erotic atmosphere. On her large bed I explored her voluptuous body, her nipples extended I in a big way when I kissed them and I gave cunnilingus to her nice tasting vagina. She kissed and caressed me all over with her lovely breasts. She put a condom over my penis with her mouth and gave me a slow and intensive fellatio, including licking my balls, so I climaxed soon.

    She took the condom away and washed me tenderly, then she made me turn on my belly and massaged and stroke my back and the inner side of my upper legs caressing my buttocks and genitals from the backside until my little man rose again. She massaged my penis between her breasts, then put another condom on me and rode me cowgirl style while not only going up and down but also turning her body which excited me. Toward the end I turned her around and we cohabitated wildly missionary style, which made both of us come in a great way. We then laid quietly for a while kissing and stroking each other, it was a real GFE. Before I went on my way she treated me to strong cup of coffee.
    She charged me 100 euros for well over an hour of lovely GFE sex in a relaxed friendly unhurried atmosphere, which I really appreciated.
    Attached Images Attached Images
    'In coïtus veritas'

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.