Naam : Rita
Haarkleur/-lengte : Zwart haar, kort
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Normaal, B-cup mooie borsten
Nationaliteit/Taal : Wit-russisch, Duits
Leeftijd : 25 jaar
Tatoeages/Piercings : Chinees teken op de enkel
Service : zoenen wat gereserveerd, beffen, NMC, PZC
Bijzonderheden : Gebruikte voor het NMC nogal wat dikkere condooms en ook glijmiddel
De eerste ronde in Bernd's Sauna ging aan Rita. Eigenlijk waren we (Bredero en ik) net binnen en moesten nog wat acclimatiseren. Meteen op aanraden van HollandMale en Liefhebber Sandra geboekt voor de massage (en andere diensten) zodat dat wel goed zat. Na de tereinverkenning had Bredero al zijn ijsberenprooi gespot: Nadja. Eenmaal in de woonkamer werd deze door Bredero behendig gevangen en naar het ijsberenhok versleept. En wat doe je dan als enig achtergebleven ijsbeer tussen al die dames die je niet kent.. Precies, je pikt er een uit waar je tenmiste fysiek voor valt. In mijn geval Rita.
Rita werkt nog niet zo heel lang bij Bernd maar weet toch wel je te behagen. Service was niet boven het gemiddelde zodat het vanwege het grote aanbod van mogelijke dames maar bij een keer zal blijven.
Het was geen foute keuze maar gezien wat er rond liep (en wat er ook elders te koop is) is een andere keuze voor mij beter.