Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Daumen hoch Nicolle ex-Jacqueline (Tsjechië)

    Naam : Jacqueline

    Haarkleur/-lengte : Donkerblond stijl/Halflang

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, A/B-cup

    Nationaliteit/Taal : Tjechië, duits en engels

    Leeftijd : 20-24 jaar

    Tatoeages/Piercings : tongpiercing

    Service : Goed, zoenen, beffen,neuken, FT

    Bijzonderheden : Loopt vaak in opvallende lingerie met jarretels.



    Recensie :
    Bij het nachtcafe Jacqueline uit Tsjechië tegengekomen, een kleine blonde meid van 20 jaar met een tongpiercing. Iets groter als spring in 't veld Johanna zeg maar...

    Sex op de kamer prima; strelen, (tong)zoenen, alles dabei. Pijpen was goed, incl. onderliggende delen (heeeeerlijk!). Toch redelijk goede girlfriendsex en zodoende kwam ze al zoenend op haar rug te liggen en klaar om gebeft te worden. Na de befbeurt het neukwerk en dat was ook prima in orde. Begonnen in de missionaris en tenslotte heeft ze mij lekker in de cowgirl klaargereden.

    Na de sex zei ze dat ze zin had in eten, want we waren "bijna een uur op de kamer geweest". Ok, fair is fair; het waren meer als 30 minuten, maar een uur? Da's wel heel ruim afgerond. Ik spreek nooit iets af, maar dat moet ik mij nu toch maar eens aanleren. Nooit problemen gehad op dit vlak en toch ook regelmatig zeer uitgebreid gesext voor het 30-minuten tarief. Nu dus wisselden 75 euro van eigenaar. Ok, ze had het ook wel verdiend, maar een beetje dubbel gevoel had ik er wel bij.

    Gelukkig is Jacqueline niet het type die je de rest van de avond negeert. Naderhand nog enkele malen met haar gesproken. Qua aftersales doet ze het dus ook wel goed. Best voor herhaling vatbaar, maar dan wel met een duidelijke tijdsafpsraak.
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 september 2007 om 09:26
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60