Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 244
  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Pfeil FKK Zeus - Wallenhorst (Osnabrück)

    VOlgens mij is deze club een vergeten parel in onze lijst van tempels off pleasure. Vooral voor de oosterlingen is dit een club die op ca. 45 min rijden van Enschede ligt (100 km). Ben deze week 3x geweest (ja ik weet een beetje te gek, maar ja, wat moet je) Er zijn vrijwel altijd 10-14 meiden aanwezig, qua looks allerzins ok, geen GT of PHG niveau (hoewel soms heb je geluk) Er is een vrij constante bezetting, de meeste meiden werken er al geruime tijd, de meeste enkele jaren. Vooral na 18:00u kan het er leuk worden als er wat sekt en bier aan de dames verstrekt wordt. De meiden dansen (naakt) op de bar, aan de paal en aan de mannen (hoewel dat strikt genomen niet mag, maar de thekfrau wil ook geen spelbreker zijn). DIt kan redelijk ver gaan, maar dat moet een ieder zelf maar ondervnden.

    Ik ben ver(w)vent GT ganger (geeft mijn verwachtingsniveau aan, en voor diegene die mij kennen, ben ik redelijk verwent op dit gebied), maar dit wordt toch steeds meer mijn clubpie Bovendien is het prijstechnisch zeer interessant 1e x €80,-, 2e x €60,-, 3e t/m .... €40,- Voor verdere details verwijs ik naar de site www.fkk-zeus.de ook de meiden staan hier duidelijk weergegeven, hetgeen ik ook een pluspunt vindt.

    Nu niet allemaal tegelijk naar Wallenhorst, het moet er wel leuk blijven.

    gr. 2horny4u

  2. Onderstaande leden hebben 2horny4u bedankt voor deze bijdrage:

    Scarpa (23 juni 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    Bovendien is het prijstechnisch zeer interessant 1e x €80,-, 2e x €60,-, 3e t/m .... €40,-
    Kleine correctie. Vanaf de 3e nummer betaal je 50 ipv 40 euri. Verder kan ik aanraden, mocht je de club frequent willen bezoeken, een jaarkaart aan te schaffen. Kost je 100 euro en je kan bij een drankenprijs van 3 euro uitrekenen wanneer het zich loont. Afgezien van wat magnetron voer kan je er niet eten.

    Interessant is verder dat naar prestatie en niet naar tijd wordt afgerekend. Kortom, hebben jullie het beiden genoeglijk en de sessie loopt uit, dan blijf je 1 kamerbezoek afrekenen. Dames dienen dan ook te melden wanneer ze vinden dat een 2e sessie is ingegaan. In verhouding veel te duur is FT (2 kamers) en anal (3 kamers).

    Kom uit het Noorden van het land en is de dichst bijzijnde echte FKK en bezoek de club nu meer dan 6 jaren zo'n 15 keer per jaar. Laatste tijd wat minder.
    Ben van de read only in schrijvend lid gewijzigd en zal gaan berichten.

    Groet :wink:
    Soarer

  4. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Excuses le mot,

    Zo zie je maar hoe goed dit medium werkt !

    Gr 2horny4u

  5. #4
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    Ben van de read only in schrijvend lid gewijzigd en zal gaan berichten.
    Hierbij hoort een grote:

    én een

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  6. #5
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Zeus, zondag 21 oktober

    Zoals beloofd, hierbij dus een verslag van onze min of meer reguliere veertiendaagse zondagse bezoeken in het Zeus.

    Ons laatste gezamenlijke bezoek dateerde al weer van begin september tijdens de "end of summer party". Naar onze smaak niet zo'n suc6;
    muziek zo hard dat een gesprek niet mogenlijk was , zelfde (slechte) show als bij de " in den Mai" party en na 22.00 veel dames met iets te veel alcohol achter de knopen .

    Zoals te doen gebruikelijk afgesproken in een nabijgelegen restaurant. Na de buiken gevuld te hebben met de bekende Duitse "delicatessen", het bespreken van de prestaties van die Manschaft tegen de Tsjechen rond de klok van 3 Zeus binnengestormd .
    Aanwezig zo'n 10 dames, relatief rustig dus. Naast een aantal bekende vaste waarden , een paar voor het "experiment". Zondag is Dessoustag. Een niet al te letterlijk te nemen begrip. Afgezien van een kousje, stropdasje, sjaaltje zijn de dames zoals ze in een FKK behoren te zijn: poedeltje ....:teuflisch.

    Off topic: begrijp echt niet dat FKK clubs dessoustagen houden. Tuurlijk, zal wel een markt = klanten voor zijn, maar waarom zijn er dan geen FKK dagen in saunaclubs?

    In het kader van de verbouwingen kan ik melden dat ook de spiegelkamer inmiddels is voorzien van een matras. Ruimtes om je ongestoord terug te trekken daarmee weer wat beperkter.

    Tijdens de laatste party was Nadja mij reeds opgevallen. Bij herhaling stond ze ongegeneerd tegen de bar geleund te . Paspoortje van de dame aangemaakt, foto's op www.fkk-zeus.de
    Sesie bleek niet bepaald wat ik had gehoopt :o. Zeer professionele dame, die weliswaar in alle gekkigheid mee wil gaan, maar de professionele afstand bewaard en het half uurtje volmaakt door een absoluut leuke babbel na. Zeer korte pijpbeurt van redelijke kwaliteit, gevolgd door een wip in doggy waarbij het condoom "tegen afglijden" continue door haar werd vastgehouden.
    Sluit niet uit dat bij een ander de bekende chemie wel aanwezig zal zijn. Voor mijn geen herhaling.

    Na een pauze met weer veel (te veel :o) in plaats van 2e ronde dus teruggevallen op iets bekends.
    Deze keer Vanessa, kwa voorkomen niet helemaal mijn type maar op kamer zeer lief en teder. Sex zoals sex voor soarer bedoeld is. Langdurig, diep en nat pijpen, uitvoerig rollebollen gevolgd door een luie, bijna slow motion wip. Op gevoel wisselen van standje om het hoogtepunt zolang mogelijk uit te stellen. Jammie :thefinger. Ook voor dit absoluut aan te bevelen prinsesje een paspoortje aangemaakt.

    Het Zeus is en blijft voor OWL naar onze mening absolute top. Lange tijd was het de enige echte FKK in deze omgeving. Weinig concurrentie, daardoor hoge(re) prijzen maar ruimschoots gecompenseerd door een uniek serviceniveau.
    Op het gebied van service worden we echter de laatste tijd minder enthousiast, er wordt meer dan in het verleden op de klok gekeken, gisteren is bij een van ons getracht de wachttijd voor een vrije kamer als werktijd aan te merken en het in het heetst van de strijd netjes afwijzen van het extra servicepakket ("machen wir es uns gemutlich wenn du mich im arsch fickst" ) werkt als een handrem op de motivatie.
    Het zal wel weer over waaien. Gaan we over 2 weken wel weer ff testen :D.

    Donderdag over een week staat weer Paradiso Bochum in onze planning. In de winter op dit moment onze favoriete club.

    Groet van Soarer, overigens niet alleen in de winter een clubhopper.

  7. #6
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Last Online
    24 januari 2022 @ 18:16
    Berichten
    107
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Zeus

    Even op de site gekeken, te weinig Russinnen in verhouding tot de Duitsen en Poolsen.

    GZ :p

  8. #7
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Ik heb waarschijnlijk de Zeus blues

    Eigenlijk onverwacht gisteren kunnen genieten van een vrije dag. Vrijdag, dus een prima dag voor een uitgebreid club-bezoek. 's Morgens in dubio tussen Fun Garden Emmerich, of het (te?) vertrouwde Zeus.
    De laatste is het geworden. En zoals aangegeven in mijn eerdere berichten, de club kan mij steeds minder boeien. Bij aankomst rond 15.00 uur "slechts" 11 dames aanwezig, max. 6 beren, en een absoluut lusteloze sfeer.

    Dames: de liefhebbers van uitzonderlijk slank hadden gisteren een topdag. Voor soarer een drama, afgezien van de bardame :o en Irena (te bekend) was borstmaat B gisteren wel het maximum.

    Uiteindelijk toegekomen aan 2 min of meer "verplichte" nummers, je bent in de club en dus zal en moet je......
    Met zo'n grondhouding is een totaal oordeel van - service standaard, niet uitzonderlijk- eigenlijk nog een heel mooi resultaat.

    Paspoortje aangemaakt voor:
    Celine (vroeger in Zeus bekend als Jill) & Karina.

    Heb me voorgenomen Zeus zeker niet voor 2e kerstdag weer te bezoeken.
    Als bij herhaling de dames in een club mij niet kunnen bekoren ga ik me ook ergeren aan de andere zaken. Dat moet ik mezelf en de club na zoveel mooie jaren maar niet aandoen.

    Voor volgende week zondag is een bezoek aan heavensgate voorzien. Heb ik me nooit thuis gevoeld, zeer zakelijke dames en de wekker mee op kamer. 't Zal me benieuwen.

  9. #8
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Die Qual der Wahl.......

    Gisteren rolde Silvester vanuit het Noorden richting Osnabruck.

    Het plannetje was al helemaal klaar, Silvester zou een pitstop gaan maken in Heavensgate...
    Maarrrr..., Freude zou natuurlijk ook kunnen....
    Hmmm.... die Qual der Wahl, maar we hebben nog de tijd om te beslissen....dacht ik...

    Net voor Osnabruck ziet Silvester een afslag "Wallenhorst".
    Wallenhorst? Was daar ook niet een ijsberenhol met goede reputatie?
    Dus rechtsaf, mobiel gestopt, laptoppie uit de slaapstand gehaald, even googlen, en jawel: Zeus, en het ligt na de volgende rotonde meteen rechts..!!

    4 Minuten later stond Silvester dus binnen in Zeus..

    Over de faciliteiten is al e.e.a. verteld, na enig omzwerven had ik redelijk snel door hoe het in elkaar zat en het minste van het etablissement is dat het loungegedeelte wel erg beperkt is.

    Voor de exhibi onder ons zijn er ook enkele mogelijkheden om de liefdeskunstjes aan anderen te tonen.

    En toen, weer een Qual der Wahl, er liepen naar schatting toch zo'n kleine 20 tal dames van allerhande pluimage rond, het (veelal slanke) gros er lekker tot errug lekker uitziend.

    De eerste keer in een nieuwe club is altijd wat onwennig, dus Silvester drapeerde zich heel strategisch in het kleine halletje tussen ingang en lounge, een perfecte blik op het op en neer wandelende vrouwelijk schoon hebbend, oeps, dat werd moeilijk....??

    Schuin tegenover mij zat een leuk klein poppetje die me gadesloeg en bij tijd en wijle een lach niet kon onderdrukken.
    Ze had wel door dat ik een "nieuwe" was, en toen even later tegenover mij een donkere dame een ijsbeer wel zeer wellustig voorbereidde op wat op de kamer zou gaan gebeuren, kon ze een knipoog naar mij niet laten.

    Een knipoogje mijnerzijds was voldoende om dit duitse -van filippijnse oorsprong- poppetje Vanessa naast mij te doen belanden.

    Vanessa is een heel fijn slank mooi meiske, ze kwam gelijk heerlijk knuffelend tegen me aanliggen en een tijdje later vertrokken we naar een kamertje boven.

    Vanessa is een heel gevoelig meisje, haar lichaam is 1 grote erotische zone, en ik heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
    Ze genoot duidelijk van mijn aandacht en verwennerij, je gaat vanzelf heel voorzichtig met dit meiske om, ze is zo fijn dat je bang bent iets te breken.

    Vanessa heeft een heerlijk poesje, en het tongwerk met haar kleine spitse tongetje is heel apart en heel lekker.

    Uiteindelijk heeft ze me op een heel lekkere manier met haar kleine mondje naar een flinke zaadlozing gebracht, met een paar grote verbazende ogen als gevolg.

    Het afrekenen ging even wat raar, Silvester had het nog niet allemaal door met al dat gewissel van bandjes en sleutels etc.

    Met een voldaan gevoel dus maar even een (heerlijk snoeihete) sauna'tje gepikt.

    Nadien wat rondgeslenterd, een kino'tje gedaan om in alle rust even een peukie te doen en om wat bij te komen.

    Teruglopend werd Silvester op een van de bankje geconfronteerd met een fabuleus gezicht op een heerlijk hoog opgestoken slanke bips, oeps, da's iets daar vangen ze Silvester altijd mee....

    Dus snel de andere kant opgekeken, edoch daar lagen op het open bed 3 dames -duidelijk geamuseerd door mijn reactie- eveneens in enkele "indecent" posities mij toe te lonken...

    Dus snel een colaatje besteld om wat af te koelen, edoch dat opgestoken kontje bleef op mijn netvlies gebrand, en ten ik omkeek zat er aan dat kontje ook nog een heerlijk geil lonkend koppie met brilletje aan vast...

    Silvester was verkocht, en minder dan een minuut later werd hij bijna letterlijk verkracht door Dahlia, een giga tongzoen met aansluitend een natte deeptroath was de inleiding tot een heel spektakel op de kamer.

    Dahlia is zeker niet de knapste van het stel, de tand des tijds en haar moederschap hebben behoorlijk wat sporen achtergelaten, maar Dahlia zit ontzettend goed in haar vel en die schoonheid straalt ze uit.

    Op de kamer, een dubbele sessie kort samengevat:
    Zelden heb ik zo'n geile meid meegemaakt, ze hoort zeker in de middenmoot of hoger in mijn top 10 van "natuurgeile luder" zoals de duitser het pleegt uit te drukken...

    Als je eenmaal haar grotje begint te verwennen, voel je haar lipjes tot volle lippen opzwellen en komt ze binnen een mum van tijd klaar, no fake, no way...
    En dan heb je doooor te gaan, ze klemt je met haar benen gewoon vast en haar zuchtjes en kreuntjes laten je ook niet opkomen nu te stoppen...

    En dat gaat zo vier maal achtereen, en dan worden de rollen omgedraaid en wordt je bijna letterlijk doodgetongt en afgelikt, gevolgd door een supernatte deeptroath, afgewisseld met heerlijk likwerk door haar natte grote tong, net op tijd stoppend, en dat gaat dan zo een tijdje door, tot het zalige onvermijdelijke geschiedt....

    Silvester wordt echter door de immer nog geile Dahlia "gedwongen" haar nog een keer klaar te beffen, met als gevolg dat als vanzelfsprekend gelijk een tweede sessie in gaat...

    En als ze zich omdraait en haar kontje weer eens heerlijk opsteekt, dan is het hek van de dam...

    Op 'n keer weer terug in missiestandje wordt Silvester's tempo door Dahlia's hielen onder zijn billen bepaald, onderwijl wordt Silvester's lucht ontnomen door haar tongwerk.
    Ongelooflijk wat 'n passie spreidt deze dame ten toon...

    Uiteindelijk spritzen de zaadjes weer in de rondte en ligt Silvester samen met Dahlia uitgeput na te hijgen...

    Aan de bar sta ik met knikkende knietjes af te rekenen, bestel ik een colaatje en plof in een bankje neer, onderwijl knipoogt Vanessa op een wijze naar Silvester alsof ze weet wat zich afgespeeld heeft...

    Na een sauna'tje besloot Silvester dit etablissement te verlaten en de ruim 2 uur in beslag nemende terugreis te aanvaarden.

    Onderwijl terugdenkende aan deze heugelijke dag, kan ik Zeus zeker aanbevelen, voor zover dat na 1 bezoekje al dan mogelijk is.

    Het is jammer dat Wallenhorst zo'n eind weg is, anders....
    Het is maar goed dat Wallenhorst zo'n eind rijden is, anders....

    En da's weer 'n Quahl der Wahl...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  10. #9
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Tja, ik kan het verhaqal alleen maar onderschrijven. Ik maak het weekelijks (na ja bijna dan) mee. Je hebt wel gelijk 2 toppertjes te pakken. Maar er is meer veel veel veel meer. Maar dat zul je de volgende keer hopenlijk mee gaan maken. Het is verslavend. Voor mij is het het dichste bij huis in relatie tot YY, GT, PHG, HG enz. en das levensgevaarlijk, maar ja live life to the max.

    Groet 2horny4u

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Gisteren rolde Silvester vanuit het Noorden richting Osnabruck.

    Het plannetje was al helemaal klaar, Silvester zou een pitstop gaan maken in Heavensgate...
    Maarrrr..., Freude zou natuurlijk ook kunnen....
    Hmmm.... die Qual der Wahl, maar we hebben nog de tijd om te beslissen....dacht ik...

    Net voor Osnabruck ziet Silvester een afslag "Wallenhorst".
    Wallenhorst? Was daar ook niet een ijsberenhol met goede reputatie?
    Dus rechtsaf, mobiel gestopt, laptoppie uit de slaapstand gehaald, even googlen, en jawel: Zeus, en het ligt na de volgende rotonde meteen rechts..!!

    4 Minuten later stond Silvester dus binnen in Zeus..

    Over de faciliteiten is al e.e.a. verteld, na enig omzwerven had ik redelijk snel door hoe het in elkaar zat en het minste van het etablissement is dat het loungegedeelte wel erg beperkt is.

    Voor de exhibi onder ons zijn er ook enkele mogelijkheden om de liefdeskunstjes aan anderen te tonen.

    En toen, weer een Qual der Wahl, er liepen naar schatting toch zo'n kleine 20 tal dames van allerhande pluimage rond, het (veelal slanke) gros er lekker tot errug lekker uitziend.

    De eerste keer in een nieuwe club is altijd wat onwennig, dus Silvester drapeerde zich heel strategisch in het kleine halletje tussen ingang en lounge, een perfecte blik op het op en neer wandelende vrouwelijk schoon hebbend, oeps, dat werd moeilijk....??

    Schuin tegenover mij zat een leuk klein poppetje die me gadesloeg en bij tijd en wijle een lach niet kon onderdrukken.
    Ze had wel door dat ik een "nieuwe" was, en toen even later tegenover mij een donkere dame een ijsbeer wel zeer wellustig voorbereidde op wat op de kamer zou gaan gebeuren, kon ze een knipoog naar mij niet laten.

    Een knipoogje mijnerzijds was voldoende om dit duitse -van filippijnse oorsprong- poppetje Vanessa naast mij te doen belanden.

    Vanessa is een heel fijn slank mooi meiske, ze kwam gelijk heerlijk knuffelend tegen me aanliggen en een tijdje later vertrokken we naar een kamertje boven.

    Vanessa is een heel gevoelig meisje, haar lichaam is 1 grote erotische zone, en ik heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
    Ze genoot duidelijk van mijn aandacht en verwennerij, je gaat vanzelf heel voorzichtig met dit meiske om, ze is zo fijn dat je bang bent iets te breken.

    Vanessa heeft een heerlijk poesje, en het tongwerk met haar kleine spitse tongetje is heel apart en heel lekker.

    Uiteindelijk heeft ze me op een heel lekkere manier met haar kleine mondje naar een flinke zaadlozing gebracht, met een paar grote verbazende ogen als gevolg.

    Het afrekenen ging even wat raar, Silvester had het nog niet allemaal door met al dat gewissel van bandjes en sleutels etc.

    Met een voldaan gevoel dus maar even een (heerlijk snoeihete) sauna'tje gepikt.

    Nadien wat rondgeslenterd, een kino'tje gedaan om in alle rust even een peukie te doen en om wat bij te komen.

    Teruglopend werd Silvester op een van de bankje geconfronteerd met een fabuleus gezicht op een heerlijk hoog opgestoken slanke bips, oeps, da's iets daar vangen ze Silvester altijd mee....

    Dus snel de andere kant opgekeken, edoch daar lagen op het open bed 3 dames -duidelijk geamuseerd door mijn reactie- eveneens in enkele "indecent" posities mij toe te lonken...

    Dus snel een colaatje besteld om wat af te koelen, edoch dat opgestoken kontje bleef op mijn netvlies gebrand, en ten ik omkeek zat er aan dat kontje ook nog een heerlijk geil lonkend koppie met brilletje aan vast...

    Silvester was verkocht, en minder dan een minuut later werd hij bijna letterlijk verkracht door Dahlia, een giga tongzoen met aansluitend een natte deeptroath was de inleiding tot een heel spektakel op de kamer.

    Dahlia is zeker niet de knapste van het stel, de tand des tijds en haar moederschap hebben behoorlijk wat sporen achtergelaten, maar Dahlia zit ontzettend goed in haar vel en die schoonheid straalt ze uit.

    Op de kamer, een dubbele sessie kort samengevat:
    Zelden heb ik zo'n geile meid meegemaakt, ze hoort zeker in de middenmoot of hoger in mijn top 10 van "natuurgeile luder" zoals de duitser het pleegt uit te drukken...

    Als je eenmaal haar grotje begint te verwennen, voel je haar lipjes tot volle lippen opzwellen en komt ze binnen een mum van tijd klaar, no fake, no way...
    En dan heb je doooor te gaan, ze klemt je met haar benen gewoon vast en haar zuchtjes en kreuntjes laten je ook niet opkomen nu te stoppen...

    En dat gaat zo vier maal achtereen, en dan worden de rollen omgedraaid en wordt je bijna letterlijk doodgetongt en afgelikt, gevolgd door een supernatte deeptroath, afgewisseld met heerlijk likwerk door haar natte grote tong, net op tijd stoppend, en dat gaat dan zo een tijdje door, tot het zalige onvermijdelijke geschiedt....

    Silvester wordt echter door de immer nog geile Dahlia "gedwongen" haar nog een keer klaar te beffen, met als gevolg dat als vanzelfsprekend gelijk een tweede sessie in gaat...

    En als ze zich omdraait en haar kontje weer eens heerlijk opsteekt, dan is het hek van de dam...

    Op 'n keer weer terug in missiestandje wordt Silvester's tempo door Dahlia's hielen onder zijn billen bepaald, onderwijl wordt Silvester's lucht ontnomen door haar tongwerk.
    Ongelooflijk wat 'n passie spreidt deze dame ten toon...

    Uiteindelijk spritzen de zaadjes weer in de rondte en ligt Silvester samen met Dahlia uitgeput na te hijgen...

    Aan de bar sta ik met knikkende knietjes af te rekenen, bestel ik een colaatje en plof in een bankje neer, onderwijl knipoogt Vanessa op een wijze naar Silvester alsof ze weet wat zich afgespeeld heeft...

    Na een sauna'tje besloot Silvester dit etablissement te verlaten en de ruim 2 uur in beslag nemende terugreis te aanvaarden.

    Onderwijl terugdenkende aan deze heugelijke dag, kan ik Zeus zeker aanbevelen, voor zover dat na 1 bezoekje al dan mogelijk is.

    Het is jammer dat Wallenhorst zo'n eind weg is, anders....
    Het is maar goed dat Wallenhorst zo'n eind rijden is, anders....

    En da's weer 'n Quahl der Wahl...

    :wink:

  11. #10
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard 2e kerstdag; op familiebezoek in het Zeus

    In tegenstelling tot veel andere clubs is het Zeus op 2e Kerstdag al jaren "gewoon" geopend.
    En wat doet een beer die na 1 dag de familiaire plichtplegingen wel weer zat is, jawel met een brede grijns in de auto voor het laatste clubbezoek van 2007.

    Wel wat rustiger dan normaal, maar de afgelopen zondag beloofde 13 dames waren aanwezig en de sfeer was absoluut gemoedelijk. Schijnbaar zijn er meer beren die na 2 dagen ff de druk moeten afbouwen en terug willen naar het gewone bestaan, na 18.00 uur liep het nog lekker vol.

    Eerste ronde voor Marina. 2 jaren geleden voor het eerst leren kennen in Alf Paradise in Alfhausen ( http://www.alfparadise.de/)

    >> Zal over deze club ook es wat info schrijven. Licht op 15 km afstand van het Zeus en we gebruiken het nog wel es als "uitwijkbasis". Zeer wisselende kwaliteit en hygiene, dus met mate van genieten <<

    Sessie was toendertijd helemaal en na haar overstap naar Zeus nog vele malen van mogen genieten. Alsof het een relatie betreft komt bij de beer vervolgens toch onherroepelijk :o de sleur en worden jachtinstincten wakker. We willen weer es wat anders. Marina heeft mij gisteren met een absolute topsessie bewezen hoe stom deze (mannelijke?) oerdrift is.

    Foto's op de site doen naar mijn smaak absoluut geen recht aan haar uiterlijk, ziet er in real life absoluut beter uit.
    De foto's van de 2e dame van mijn keuze Dahlia bewijzen dat de huisfotograaf inmiddels heeft bijgeleerd hoe je een dame zo voordelig mogelijk op de plaat zet. Bepaald geen schoonheid, maar wist door houding en uitstraling toch soarers nieuwsschierigheid te wekken. Toen ik haar een collega beer in stemming had zien brengen, de passie en inzet knalde er van af en ergens vaag in het achterhoofd naar bij thuiskomst blijkt deze recensie


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht


    Dahlia is zeker niet de knapste van het stel, de tand des tijds en haar moederschap hebben behoorlijk wat sporen achtergelaten, maar Dahlia zit ontzettend goed in haar vel en die schoonheid straalt ze uit.

    Op de kamer, een dubbele sessie kort samengevat:
    Zelden heb ik zo'n geile meid meegemaakt, ze hoort zeker in de middenmoot of hoger in mijn top 10 van "natuurgeile luder" zoals de duitser het pleegt uit te drukken...
    (Silvester dank :wink


    stond de uitsmijter van 2007 vast. Wauw :D
    Een stomende sessie, wat een inzet en wat is die meid oprecht :thefinger geil. Zal jullie de details besparen maar na een uur genieten gaf ze besmuikt bij het verlaten van de kamer aan dat de deur gesloten moest blijven daar het beddegoed even verschoond moest worden. Kon je ook wel van soarer stellen overigens, eerst maar even douchen, zo durf ik Babsi niet om de sleutel voor het kluisje te vragen.

    Met knikkende knieen naar huis. Aan een wederom heel mooi FKK jaar 2007 was een absoluut passend einde gekomen.

  12. #11
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Back on the road again

    Wegens prive omstandigheden was Soarer, afgezien van een klein tussendoortje begin maart, lange tijd niet in de gelegenheid te genieten van al het moois dat onze Oosterburen ons te bieden hebben. Heb dus weer heel wat in te halen, waaronder het verzilveren van het vrijkaartje Fun Garden.
    Traditiegetrouw ge3en het Zeus afgelopen zondag bestormd. Inrichting weer verder verfraaid, nieuw wandje, verfje en schone, nieuwe banken :thefinger . Dat werd overigens ook wel tijd.

    14 dames aanwezig. Voor een zondag niet slecht. Daaronder veel nieuwe gezichten, naar later bleek een Pools klasje met PHG verleden. We waren er voor wat betreft het serviceniveau niet heel gelukkig mee.....

    Uit het clubje viel mijn keus op Cleo. helemaal de looks voor soarer. Iets steviger meid, vrolijk koppie, begin 20 met een mooie natuurlijke cup D.
    Had naar mijn voorgevoel moeten luisteren en niet alleen op het uiterlijk moeten afgaan ....drama.

    Gelukkig stonden de inmiddels hier beschreven Dahlia en nieuweling Vivian (dus paspoortje) garant voor een geslaagde dag.

    Directe links naar de homepage laat ik achterwege daar deze na actualisatie van de gallery niet beslist de juiste dame tonen. Zelf even nazien dus. Overigens op moment van schrijven zijn nog geen foto's beschikbaar van Cleo en Vivian.

  13. #12
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Foto's van Vivian en Cleo zijn inmiddels al wel een paar dagen op de site te zien. Zelf ben ik woensdag geweest ook met Cleo, ik heb niet te klagen over haar service. Ik weet er zijn beslist dames met een betere service, maar ik was niet ontevreden. Dat is het probleem als je zo verwent bent met een goede service, dan kan het bij een nieuw contactje eigenlijk alleen maar tegenvallen.

    Woensdag was weer te gek. Roland had een nieuwe wagen, gaf een rondje sekt weg. Bij sommige vrouwen heeft dit een hele vreemde (positieve) uitwerking. DIt keer bij Babsi (thekefrau) en Sabine (masseuse), man wat waren die maf, maar wel hilarisch leuk. Het ging zelfs zover dat ik weg wou en de sleutel niet kreeg van Babsi. Ze zei als je toch gaat, trek ik persoonlijk je broek uit. Toen ik 1,5 uur later toch weg moest, en stiekum aan Sabine de sleutel gevraagd had toen Babsi in de keuken was, kwam ik beneden, en werd direct aangevlogen door Babsi, die inderdaad mijn broek poogde uit te trekken. Nou ben ik wel voor een dolletje te vinden, dus ik liet het een beetje tegenstribbelend toe, hetgeen voor grote hilariteit zorgde bij de meiden en de gasten. Nadat ik Babsi heel lief aangekeken had en zei dat ik echt weg moest, mocht ik toch nog gaan. Was toch weer leuk zoiets.

  14. #13
    Geregistreerd
    5 april 2008
    Last Online
    22 januari 2012 @ 19:07
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo

    Hebben ze in Zeus niet een kamer met een sling er in.

    Erik

  15. #14
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard zondag 4 mei

    Dit jaar maar es afgezien van de traditionele "bums in den Mai" party en gisteren naar Zeus getogen. Dit witte ijsbeertje moest nodig es de zon in en de tuin van Zeus is dan altijd een prima plekje om te toeven.

    Op het damesbestand had de lange(re) werkweek en de eerste echt mooie zomerse dag van het jaar een vervelend neveneffect: ze waren er bijna niet .
    Ruim 30 hunkerende beren moesten zich vergenoegen met 9 dames. Lange wachttijden en gemor (dus klagende sfeer) was het gevolg.
    Voor soarer kwam daar nog bij dat het merendeel van de aanwezige dames niet echt op zijn "to do" lijstje voorkwamen. Had me eerlijk gezegd verheugd op een weerzien met Rosanna.

    Gelukkig had vaste waarde Marina
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9294 nog even tussen de bedrijven door tijd om deze ijsbeer van zijn ergste nood te ontdoen. Vertrouwde prima sessie .

    Ook mijn Duitse maten waren niet tevreden met het gebodene en na allen min of meer plichtmatig een ronde gedraaid te hebben zo rond 18.00 uur besloten ons geluk in Alfhausen (http://www.alfparadise.de) te beproeven.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erik1965 Bekijk bericht
    Hallo

    Hebben ze in Zeus niet een kamer met een sling er in.

    Erik
    Jazeker, zie http://www.fkk-zeus.de/zn/index.php?id=4_5. Veel plezier:wink:

  16. #15
    Geregistreerd
    5 april 2008
    Last Online
    22 januari 2012 @ 19:07
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hee soarer.

    Is het normaal dat er zo weinig dames zijn. dan kan ik beter ergens anders gaan kijken.

    Kost het extra als je met een dame de sling gebruikt.

    Erik

  17. #16
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erik1965 Bekijk bericht
    hee soarer.

    Is het normaal dat er zo weinig dames zijn. dan kan ik beter ergens anders gaan kijken.

    Kost het extra als je met een dame de sling gebruikt.

    Erik
    Ha die Erik,

    Uit mijn beschreven ontevredenheid kan je afleiden dat het bepaald niet normaal is. Normaal zo rond de 15 dames aanwezig. Hangt natuurlijk ook van de dag af, tegen het weekend duidelijk meer.

    Gebruik van de sling kost natuurlijk niets extra.

    Kan je de club normaal zonder problemen adviseren, maar het is een middelgrote club. Zoek je meer drukte dan even doorreizen.

    Veel plezier.

  18. #17
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Standaard

    War neulich auch mal wieder im Zeues.

    War nicht mehr so klasse wie früher

    1. Nummer Ingrid aaus Brasiland war sehr nett und hat auch alles gestimmt
    2. Nummer Fabiana auch aus Brasil. Ebenfalls sehr nett aber etwas üppig. Haben uns an der Couch am Pool prima ausgetobt.
    3. Nummer Cleo ich denke aus Polen. Hat irgendwo schon die eine oder andere schlechte kritik, war aber doch recht gut und lustig.

    Aber es früher viel besser. Schönere Frauen und teilweise irre geile sachen, nicht so piefig wie jetzt. Nun ists dafür teuerer.

  19. #18
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Lekker extreem dagje Zeus...

    Gisteren was ik weer eens in de buurt, dus vroeg in de middag aangebeld.
    Het was heerlijk weer, dus besloten om eerst maar eens lekker van het zonnetje te gaan genieten.
    Genieten kun je dan ook van enkele escapades op het buiten geplaatste hemelbed, waar vooral een wat oudere dame haar klantjes toe wist te verleiden.

    Ondertussen probeerden enkele andere dames Silvester te overtuigen dat een kamerbezoekje veel beter was voor Silvestertje dan de brandende zon, maar ik was lekker eigenwijs.

    Het viel overigens op dat het tattoo- en piercinggehalte bij de dames erg hoog was, ik heb geloof ik nog niet zoveel intiempiercings op 'n dag gezien...

    Al bij het naar buiten gaan was me al een dame opgevallen die afgezonderd onder 'n luifel wat schalks gedrapeerd op de bank lag, met een eveneens schalkse blik bij oogcontact.
    Na de zon- en saunasessie van ondergetekende lag deze dame na dik 1 1/2 uur nog steeds op dezelfde wijze te liggen.
    Het was zeker niet de fraaiste dame van de dag, leek een beetje verlegen, kortom precies passend in de doelgroep van Silvester, want ondertussen heb ik wel geleerd dat stille wateren....
    Dus maar eens bij deze Angela gaan zitten, ze is russisch en bleek alleen een beetje engels te spreken.
    Nu kan Silvester gelukkig wel wat overweg met de russische taal, en dat bleek nu een nadeel...:o
    Want na de eerste echte small-talk regel werd Silvester even duidelijk gemaakt dat deze dame hier zat om te "rabotten" ( = ), als ik bij haar wat zat te keuvelen kon ze geen klanten ontvangen, dus haar tijd ging nu in...!
    Nu heb ik ook een hekel eraan als een dame in mijn tijd op de kamer ook tijden staat of ligt te lullen, maar vooraf buiten de arena een klein gesprekje vindt ik toch wel prettig om te kijken of het een beetje wil klicken...
    Ik heb nog even voorgesteld om dan maar aan de andere kant van het tafeltje te gaan zitten om de conversatie voort te zetten, edoch dat werd door de grimmige blijk blijkbaar niet zo gewaardeerd...
    "Desvidanja (= :wink: ) " dus maar, Silvester ging zijn heil ergens anders zoeken.
    Ik heb de dame overigens de dag verder ook niet met een klant gezien...

    Aldus maar eens gaan zitten bij Alina, een dame die me eerder op de dag ook al buiten vermaakt had met haar spontane babbel en uitstraling.
    Alras het binnenhemelbed bezet en werd Silvester's hoog opgelopen adrenalinegahalte vanwege de stress bij Angela, hem al bijna fataal toen Alina Silvestertje heerlijk begon te pijpen met in de spiegel een werkelijk fabuleus uitzicht op haar heerlijk opgestoken kontje.
    De rem erop, Alina even heerlijk oraal verwend waarbij ze zelf aangaf wat vingertjes zeer te waarderen.
    Even later in 69 werd ik heerlijk leeggezogen, en tot mijn verrassing zat er 'n jasje om Silvestertje...
    Verrast omdat dit ongemerkt zeer gehaaid gebeurd was, en verrast omdat Silvester al snel uitgerekend had dat hij wat minder diende uit te geven, we blijven immers zunige hollanders...
    Een fooitje kon er dus wel vanaf, en het overige overgehouden zakgeld zou later nog heel goed van pas komen...

    Want na een lekker langdurige uitrust- en sauna- en "zwem"sessie viel mijn oog op Katarina, een wat oudere dame, beetje tegen de MILF grens aan, die heel bescheiden in het kleine kamertje zat.
    Even wandelde ze weg, en viel mij haar gestalte op, groot, versterkt door de highheels, met een lekkere stevige kont, en... intiempiercings.

    Even gaan verzitten, wat gebabbeld en op naar de kamer.
    Deze dame is 1 groot brok geilheid, ik heb zelden 'n dame zo vaak achter elkaar zien klaarkomen.
    De duitser heeft 'n woord voor het gebruik van alle gaatjes, maar dat woord zou ongepast zijn in de context van de ervaring met deze dame die op een heel intense tedere manier geniet van het spel, zo zou je het spel ook spelen met je vrouw of vriendin.
    Waarschijnlijk mede door de heerlijke love-music die ze boven draaien, kwamen we na dik 2 1/2 uur weer op de wereld.....

    En toen bleek het bij Alina uitgespaarde zakgeld hard van pas te komen...
    Want door de rare tariefstelling bij Zeus wordt je dan even wakker geschud...
    Katarina matste me 'n beetje met het aantal "sessies", en de thekenfrau deelde 'n gratis colaatje voor "dieser tapfere Jungermann" uit, maar dan moet je op het uiteinde ook nog eens met deze vrijgevige Thekenfrau afrekenen..

    Maar het was het allemaal waard, ik heb de hele terugweg met 'n heerlijk voldaan gevoel afgelegd.

    Het was 'n extreem dagje, 'n nukkige Angela, een extreme "FT met" bij Alina, een extreem geile ervaring met Katarina.
    En als aardbeitje op de slagroomtaart heb ik mijn wandelmobiel op de donkere verlaten A31, de mooiste autobahn van Duitsland, eens de sporen kunnen gegeven met als resultaat een top van net geen 280 km/u....da's ook extreem...

    Wat is Duitsland toch een mooi land...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  20. #19
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Ja beste Silvester zo zie je maar Jantje huilt, Jantje lacht.
    Het verbaasd mij wel van zowel Angela als Katarina. Ik ben nooit met Angela meegeweest, maar ze komt inderdaadf wat verlegen en afstandelijk over. En echt veel klandizie heeft heeft ze m.i. ook niet. Dus haar reactie naar jou toe verbaasd mij ook. Er zijn dames waar ik altijd mee klets en ouwehoer maar nog nooit mee op de kamer ben geweest (Fabianna, Julliette, Tina, ....), maar nog nooit zo'n reactie gehad gelukkig

    Met Katarina ben ik 1x op de kamer geweest, en viel enorm tegen (zeker in vergelijking tot (mijn) andere toppertjes aldaar. Maar dat kan ook aan mij gelegen hebben. Hetzelfde gold bij Cleo met soarer en mij maar dan precies andersom. Het is een raar wereldje.

    Toch denk ik dat ik vanmiddag maar weer eens in dat wereldje duik !!

    gr. 2horny4u

  21. #20
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Pas op....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    ....Toch denk ik dat ik vanmiddag maar weer eens in dat wereldje duik !!....
    Pas op, het zwembad is maar 110 cm. diep....:teuflisch

    Katarina is -voor zover ik haar na 1 sessie al zou kennen- een echte ouwerwetse diesel.
    Bij het starten loopt het allemaal niet zo soepel, maar eenmaal op temperatuur stoomt het gestaag door ...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  22. #21
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Zeus, "schluss mit Lustig" en het gevolg...

    'k Weet niet of er lezers zijn die lid zijn van het bevriende owlforum maar de laatste week is daar de steen in de rimpelloze vijver gegooid met een bijdrage onder de titel "Zeus - schluss mit Lustig".
    Op ongenuanceerde wijze werd gesteld dat de service in het Zeus beneden alle peil is. In latere berichten kwam gelukkig de nuancering.

    De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden. Inderdaad zijn de prijzen hoger dan 100 km verder. Heeft de ene bardame wel es wat vaker dan de andere een slechte dag en zal de chemie niet bij alle dames aanwezig zijn. Tot slot is het inderdaad zo dat dames en club de teruglopende bezoekersaantallen trachten te compenseren door winstmaximalisatie per individuele bezoeker. Kan dwingend over komen en niet passend binnen de oorspronkelijke bedrijfsfilosofie van de club toen per sessie afgerekend diende te worden en de klok er niet toe deed.

    Hoe het ook zei, de GF heeft maatregelen genomen, zoals wij bij ons bezoek gisteren konden vaststellen.
    Naast een inhoudelijke reactie op genoemde forum nu 2 ontvangstdames . Gisteren bekommerde Babsi zich, vrijgesteld van bardienst, permanent actief om het wel en wee van de gasten.

    Kijk dus niet gek op als je na afloop van een sessie door haar wordt aangesproken of alles naar wens was. Heb over deze aanpak wat ambivalente gevoelens .
    Aan de ene kant geeft de club een duidelijk signaal dat ze geinteresseerd zijn in je mening, aan de andere kant wil ik in een restaurant bij een missertje van de kok (of mijzelf) ook niet direct heibel in de tent. Moet mijn gedachten nog wat ordenen maar zoals mag blijken tendeer ik er naar dat deze aanpak niet de juiste kan zijn daar te dwingend voor klant en zeker ook voor de dames.

    Hoop dat de scherpe kantjes van dit beleid net zoals bij de discussie in het forum er snel af gaat en de kerk in het midden van het dorp blijft. Misschien is het cultuur bepaald, of ben ik wat gevoeliger, mijn Duitse maten vonden het wel prima zo. Zeker niet storend dus.



    Heb ik mij desondanks vermaakt? Jazeker. Ondanks de bekende gezapige zondagstemming 2 spetterende sessies.
    Eerste ronde met de Thaise Mee (komt waarschijnlijk na haar vakantie niet terug) :o (paspoortje aangemaakt voor wat het waard is) en een vertrouwde prima met Marina.

  23. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Heel apart !

    Ben er zaterdag nog geweest, moet dus sinds zondag ingesteld zijn, zou zo maar kunnen. Tja ik weet vanuit inside information dat het al een tijdje rommelt, we zullen wel zien waar het heen gaat. Vooralsnog heb ik geen klagen.

    2h4u

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    'k Weet niet of er lezers zijn die lid zijn van het bevriende owlforum maar de laatste week is daar de steen in de rimpelloze vijver gegooid met een bijdrage onder de titel "Zeus - schluss mit Lustig".
    Op ongenuanceerde wijze werd gesteld dat de service in het Zeus beneden alle peil is. In latere berichten kwam gelukkig de nuancering.

    De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden. Inderdaad zijn de prijzen hoger dan 100 km verder. Heeft de ene bardame wel es wat vaker dan de andere een slechte dag en zal de chemie niet bij alle dames aanwezig zijn. Tot slot is het inderdaad zo dat dames en club de teruglopende bezoekersaantallen trachten te compenseren door winstmaximalisatie per individuele bezoeker. Kan dwingend over komen en niet passend binnen de oorspronkelijke bedrijfsfilosofie van de club toen per sessie afgerekend diende te worden en de klok er niet toe deed.

    Hoe het ook zei, de GF heeft maatregelen genomen, zoals wij bij ons bezoek gisteren konden vaststellen.
    Naast een inhoudelijke reactie op genoemde forum nu 2 ontvangstdames . Gisteren bekommerde Babsi zich, vrijgesteld van bardienst, permanent actief om het wel en wee van de gasten.

    Kijk dus niet gek op als je na afloop van een sessie door haar wordt aangesproken of alles naar wens was. Heb over deze aanpak wat ambivalente gevoelens .
    Aan de ene kant geeft de club een duidelijk signaal dat ze geinteresseerd zijn in je mening, aan de andere kant wil ik in een restaurant bij een missertje van de kok (of mijzelf) ook niet direct heibel in de tent. Moet mijn gedachten nog wat ordenen maar zoals mag blijken tendeer ik er naar dat deze aanpak niet de juiste kan zijn daar te dwingend voor klant en zeker ook voor de dames.

    Hoop dat de scherpe kantjes van dit beleid net zoals bij de discussie in het forum er snel af gaat en de kerk in het midden van het dorp blijft. Misschien is het cultuur bepaald, of ben ik wat gevoeliger, mijn Duitse maten vonden het wel prima zo. Zeker niet storend dus.



    Heb ik mij desondanks vermaakt? Jazeker. Ondanks de bekende gezapige zondagstemming 2 spetterende sessies.
    Eerste ronde met de Thaise Mee (komt waarschijnlijk na haar vakantie niet terug) :o (paspoortje aangemaakt voor wat het waard is) en een vertrouwde prima met Marina.

  24. #23
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Sinds....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    Heel apart !

    Ben er zaterdag nog geweest, moet dus sinds zondag ingesteld zijn, zou zo maar kunnen. Tja ik weet vanuit inside information dat het al een tijdje rommelt, we zullen wel zien waar het heen gaat.
    2h4u
    Begreep inderdaad van Babsi dat het sinds zondag is ingesteld. Dacht aanvankelijk dat het bardame gebonden was (Poolse J... had dienst) maar bleek structureel te zijn. Nieuwe bardame is aangetrokken.

    Inderdaad rommelt het al een tijdje. Naast inside information was dit ook waarneembaar.

    Zoals gesteld, hoop dat de situatie zich weer normaliseert = iedereen tevreden en blij.

    Hoop je weer es te ontmoeten.

    Groet

  25. #24
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht

    Hoop je weer es te ontmoeten.

    Groet

    Meetingpoint .... Interne Mail
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  26. #25
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch het kussen opschudden...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    Heel apart !

    Ben er zaterdag nog geweest, moet dus sinds zondag ingesteld zijn, zou zo maar kunnen. Tja ik weet vanuit inside information dat het al een tijdje rommelt, we zullen wel zien waar het heen gaat. Vooralsnog heb ik geen klagen.

    2h4u
    Zelfs het fijnste kussen moet ook af en toe eens opgeschud worden...
    Anders ga je doorliggen..
    Sommige dames slapen niet met het hoofd op een kussen, maar weten zich geheel in een stapel kussens te verschansen... Leuk als je ze dan toch weet te vinden...

    Kortom af en toe het kussen, en neem dan gelijk maar het bed eens lekker opschudden.....

    Gustomass die huishoudelijke bezighede niet schuwt......maar als ie daar mee klaar is geht's richtig loss!!!!.

    not2h4nobody...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

 

 
Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.

Diamond 468*60   Living Room 468*60