Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 244
  1. #51
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    273 in 55 posts

    Standaard

    Afgelopen week hier geweest en aangenaam verrast.

    Club ligt naast snelweg bij Osnabruck en nu lastig te bereiken i.v.m. wegwerkzaamheden.
    Bij binnenkomst netjes uitgelegd hoe het werkt. Geen betaald entree. Eerste keer is 80 euro en daarna steeds 60 euro.
    Geen Nederlanders aanwezig, enkel Duitsers. Alle vrouwen lopen hier bloot rond en er werd me door de - waarschijnlijke - baas gezegd dat er overal gefickt kan worden.
    Ik vermoed dat er zo rond de 15 dames waren. Bijna allemaal zo rond de 25-38 jaar en goede borsten en geen skinny Roemeentjes die ik in veel andere clubs zie...

    Ik wilde niet te snel kiezen en dacht ga even een sigaret doen in de tuin echter daar zag ik al gelijk een stelletje ficken op het tuinmeubilair...

    Eerste beurt met een goede Duitse milf gedaan en de sessie begonnen op de bank en daarna haar gepakt in de Fuck Bar (openbare bar vlakbij de living room).
    Een superbeurt en een super GFE.
    Tweede beurt met een Russische milf en de sessie wederom begonnen op de bank en daarna achter een gordijntje een bed gepakt en een super sessie gedraaid.
    Derde sessie liet ik me klaarpijpen op de bank door een andere Russische.

    Conclusie: tent waar je niet heen hoeft te gaan voor de gezelligheid met vrienden maar gewoon geilheid pur sang zoals vroeger in de Freude.

    Deze club heeft er een nieuwe klant bij!

  2. Onderstaande 11 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (28 mei 2018),Erotiekfan (30 mei 2018),firstme (28 mei 2018),fr_loper (28 mei 2018),Husky (29 mei 2018),Kwakje ( 4 juli 2018),Mistralwind ( 2 juli 2018),noglangnietuitgewandeld (28 mei 2018),pret (28 mei 2018),snow.m (28 mei 2018),Wijze grijze (28 mei 2018)

  3. #52
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Daumen hoch FKK Zeus - Wallenhorst (Osnabrück): aangename kennismaking

    Afgelopen maandag voor het eerst een bezoek gebracht aan Zeus in Wallenhorst. Het lag op mijn route naar huis, en al had ik weinig tijd, ik wilde er toch eens een kijkje nemen. Ik arriveerde rond 14 uur en na het aanbellen werd de deur opengedaan door een aantrekkelijke naakte dame. Altijd een leuke binnenkomer. Toen ze hoorde dat ik er voor het eerst kwam, zei ze dat ze iemand ging halen die mij uitleg kon geven over de club. Dat bleek de thekevrouw te zijn die mij uitgebreid vertelde wat hun werkwijze is: geen entree, 80 euro voor de eerste kamergang (40 voor de club, 40 voor het meisje), volgende kamergangen 60 euro (20/40), geen animatie door de dames, drankjes 3 euro (zonder alcohol) en 4 euro (met alcohol), sauna en welness aanwezig. Kluisjes voor de kleding en douches zijn boven, beneden is het clubgedeelte waar aparte kluisjes zijn voor waardevolle zaken. Betalen aan de dame gebeurt na het kameren, de overige kosten worden bij vertrek voldaan. Een duidelijke uitleg door een aardige dame, en ik voelde mij meteen welkom.

    Na het douchen betrad ik nieuwsgierig het clubgedeelte beneden. Er waren een stuk of 6 dames aanwezig, maar er kwam ook nog regelmatig iemand terug van de kamer, dus ik denk dat het totale aantal dames op deze maandagmiddag op 10 à 12 lag. Er zaten diverse aantrekkelijke vrouwen bij. De club ziet er netjes en luxe uit, heel anders dan de RTC's in het Ruhrgebied waar ik regelmatig ben geweest. Het aantal aanwezige mannen lag rond de 10, schat ik. Een aantal zat rond een grote tafel in de tv-ruimte naar het WK te kijken, te roken en te drinken. Anderen zaten op één van de vele banken of liepen wat rond. Ik besloot ook eerst een rondje te maken om de boel te verkennen. Naast de barruimte is een ruimte met een vijftal banken waarop enkele dames zaten, achterin hing een half gesloten gordijn met daarachter een bed waarop een dame bezig was met een ijsbeer. In Zeus kun je op diverse plaatsen je ding doen: in de privékamers die op diverse plaatsen in het pand zijn, maar ook in de kleinere ruimtes die grenzen aan het bargedeelte. Er is ook nog een groot niet-rokersdeel met diverse banken/bedden, maar daar was die middag niemand. Ernaast is nog een vrij grote whirlpool. Buiten is het sauna- en welnessgedeelte, en zelfs een strandje, maar gezien het weer ben ik daar niet geweest.

    Ik hou ervan om rustig te acclimatiseren in een club, maar omdat ik niet veel tijd had, besloot ik vrij snel een keuze voor een dame te maken. Ik ging naast een slanke meid van een jaar of 25 zitten die Sisi bleek te heten, afkomstig uit Bulgarije. Na een kort praatje zaten we al snel op de bank te tongzoenen en greep ze onder mijn handdoek om mijn jongeheer te betasten. Na een paar minuten ging ze op haar knieën voor me zitten voor een korte pijpbeurt. Altijd bijzonder om in het openbaar oraal verwend te worden. Daarna naar de kamer voor het vervolg: veel zoenen, dat deed ze lekker maar het had van mij iets uitbundiger en met iets meer tong gemogen. Pijpen was prima en haar kutje smaakte ook lekker. Vervolgens in diverse standjes geneukt om uiteindelijk in doggy positie het condoom vol te spuiten. Het half uur was nog niet helemaal om, dus Sisi nam alle tijd om nog wat te kletsen. Het was een relaxed en aangenaam half uurtje en Sisi is een aardige en lekkere meid met een prima service.

    Bij de bar vervolgens Sisi betaald en snel door naar de douches, want mijn tijd zat erop. Na het inleveren van de sleutel bij de theke werd Sisi's naam omgeroepen die mij begeleidde naar de uitgang.

    Conclusie: Zeus is een aangename club met aantrekkelijke dames. Duurder dan de RTC's in het Ruhgebied, maar je krijgt er wat meer luxe voor en de club is prettiger om wat langer te verblijven dan in een RTC. Ik ga er na deze korte kennismaking binnenkort graag nog een keer heen, en dan wat langer.
    Laatst gewijzigd door Peter NL; 22 juni 2018 om 13:12

  4. Onderstaande 6 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 4 juli 2018),Mistralwind ( 2 juli 2018),robglover (23 juni 2018),snow.m (22 juni 2018),Wentelt Eefje (22 juni 2018),Wijze grijze (22 juni 2018)

  5. #53
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst bij Zeus geweest.

    Ik had me laten beïnvloeden door de eerdere recensies van hierboven en ging met hoge verwachtingen naar Wallenhorst.

    Eerlijk gezegd hou ik er mixed feeling aan over.

    De club is erg netjes, prima fasciliteiten en leuke mensen. Alleen de dames vond ik er niet zo mooi uitzien. Kan natuurlijk een verschil van smaak zijn. Er waren ca. 10 vrouwen binnen. Enkele hele jonge vrouwen en dat is niet zo mijn ding.

    1 blonde vrouw zag er erg mooi uit, maar toen ik haar benaderde gaf ze weinig subtiel aan dat ze pauze had. Dan druip ik af.

    Ik liep tegen Aura op (als je van een afstandje kijkt lopen er steeds ijsberen tegen de vrouwen op, dat is waarschijnlijk geen toeval). Mooie mevrouw met een klein buikje, maar spontaan gezicht. Met haar ben ik even op een bankje haan zitten waar het voorspel begon. Dat is inderdaad een leuk spelletje waarbij niet alle regels van das Gesetz nagevolgd worden. Helaas ging het neuken niet zo gemakkelijk. Ze vond me te groot (of zij is te krap, dat kan natuurlijk ook). Ze heeft het afgemaakt met een prima BJ.

    Veder veel voetbal gekeken en in de lekkere whirlpool gelegen. Geen interessante vrouwen meer gezien daarna.

    Ik kan me voorstellen dat ik er wel nog eens naartoe zal gaan, maar als er geen voetbal op tv is zullen de vrouwen toch echt knapper moeten zijn om mij daar vaker te krijgen.

    Er werd daar trouwens een rolstoeler geweigerd omdat hij zich niet van te voren had aangemeld, merkwaardig...

  6. Onderstaande 5 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 4 juli 2018),pret ( 4 juli 2018),schoolmeester ( 4 juli 2018),Wentelt Eefje ( 3 juli 2018),Wijze grijze ( 3 juli 2018)

  7. #54
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:30
    Berichten
    194
    Discussies
    2
    Thanks
    68
    Thanked
    137 in 35 posts

    Standaard

    Hoe zijn jullie ervaringen met deze club qua (aantal) dames en sfeer?

  8. #55
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald11 Bekijk bericht
    Hoe zijn jullie ervaringen met deze club qua (aantal) dames en sfeer?
    De sfeer was tussen de beren erg gezellig. Je kan daar prima een praatje maken. Toen ik er was waren er zeker 10 vrouwen aanwezig. Sommige bleven erg bij elkaar zitten, andere zaten vaak alleen (zoals het overal is denk ik). De meeste dames houden wel van een dolletje volgens mij. De muziek stond wel een beetje hard, maargoed dat is persoonlijk denk ik.

  9. #56
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard Prijzen verhoogd in FKK Zeus

    De tarieven bij Zeus zijn helaas wat gewijzigd, in ons nadeel . Dat bleek toen ik afgelopen week na twee maanden weer een bezoek bracht aan deze club. Na een half uurtje acclimatiseren en rondkijken ging ik naast de dame zitten die mij eerder had binnengelaten. Ze bleek Gabriella te heten en afkomstig te zijn uit Roemenië. Begin 20, blond, lang en slank, b-cup, de borsten een beetje hangend. Na wat gezellig geklets terwijl ze haar sigaret oprookte, begon het voorspel op de bank. Het zoenen viel nogal tegen, het was niet meer dan met het puntje van haar tong. Het pijpen deed ze overigens voortreffelijk. Na enige tijd vroeg ze waar ik dit wilde voortzetten: in de Fuckbar (een klein, open kamertje naast de bar), op een bed in het witte gedeelte achterin het gebouw, of op een kamer. Het leuke van Zeus is dat de seks overal mag plaatsvinden, maar voor deze eerste ronde toch maar voor een kamer gekozen. Het was een prima half uurtje met alles erop en eraan, alleen jammer dat het tongzoenen bij Gabriella niet veel voorstelt.

    Na een pauze, die ik lekker buiten in de zon heb doorgebracht met krant en biertje, besloot ik naast een dame te gaan zitten die ik al vaker in actie had gezien. Ze tongzoende steeds uitgebreid en pijpte heerlijk rustig en gevarieerd. Ze was vaak bezet, dus dit leek mij een goed teken en een veilige keus. Het is een wat steviger dame van pakweg 30-35 jaar, die uit Rusland afkomstig bleek. Haar naam heb ik helaas niet onthouden en ik kan haar ook niet ontdekken op de site van Zeus. Ook hier hetzelfde ritueel op de bank (de prijs van een tweede en volgende ronde is na de prijsverhoging 60 euro voor de dame en 20 euro voor het huis) en daarna de sessie voortgezet op één van de twee bedden in het gedeelte met de witte vitrages achterin. Na een heerlijk half uurtje met de dame afgerekend, gedoucht, aangekleed en na het afrekenen met de thekedame huiswaarts gekeerd.

    Zeus blijft een mooie, ruime en schone club. Jammer dat de prijzen nu wel erg veel hoger liggen dan bij de clubs in het Ruhrgebied. Voor twee 'ouderwetse' halve uren was ik nu 2x 60 euro voor de dames en 40 + 20 euro voor het huis kwijt. Plus 4 euro voor een biertje. In totaal dus 184 euro. Bij een RTC zou dit maar 90 euro hebben gekost, al hebben ze daar geen bier, is de aankleding een stuk soberder en de hygiëne een stuk minder. Maar de drempel voor mij om wat verder te rijden naar een RTC is nu wel een stuk lager geworden.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 september 2018),Pelagos (23 september 2018),Wentelt Eefje (23 september 2018),Wijze grijze (23 september 2018)

  11. #57
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter NL Bekijk bericht
    Voor twee 'ouderwetse' halve uren was ik nu 2x 60 euro voor de dames en 40 + 20 euro voor het huis kwijt. Plus 4 euro voor een biertje. In totaal dus 184 euro.
    Mag ik concluderen dat je geen entree betaald in Zeus? En dat deze verrekend wordt in de kamerprijzen? Eerste half uur €100,--, waarvan €40,-- voor het huis en elk volgende half uur €80,--, waarvan €20,-- voor het huis?

    Lijkt me dan geen club voor pannenkoekers Wanneer je het houdt bij een half uurtje, is het vergelijkbaar met clubs als Babylon, Sixsens, Happy Garden, Samya, Living Room, Golden Time, etc. Entree liggen in die clubs tussen de €50,-- á €60,-- en een half uur kameren €50,--, maar in deze clubs zijn het bier en de frisdranken wel gratis. Het eten ook, hoe zit dat in Zeus, want daar kan ik niets over vinden op hun website.

  12. #58
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Weet je zeker dat dit geen misverstand was? De oude prijzen staan nog steeds op de website.

  13. #59
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pelagos Bekijk bericht
    Weet je zeker dat dit geen misverstand was? De oude prijzen staan nog steeds op de website.
    Nee, is geen misverstand. Op zich kloppen de prijzen op de website nog wel (eerste ronde 40+40, tweede en volgende ronde 40+20). Alles uiteraard op basis van safe sex. De 'ouderwetse' behandeling, die tot voor kort in de prijs zat, kost nu 20 euro extra. Wil je meer hierover weten, stuur me dan even een pb.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Peter NL bedankt voor deze bijdrage:

    Pelagos (24 september 2018),stimpy3 ( 6 september 2019)

  15. #60
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Mag ik concluderen dat je geen entree betaald in Zeus? En dat deze verrekend wordt in de kamerprijzen? Eerste half uur €100,--, waarvan €40,-- voor het huis en elk volgende half uur €80,--, waarvan €20,-- voor het huis?

    Lijkt me dan geen club voor pannenkoekers Wanneer je het houdt bij een half uurtje, is het vergelijkbaar met clubs als Babylon, Sixsens, Happy Garden, Samya, Living Room, Golden Time, etc. Entree liggen in die clubs tussen de €50,-- á €60,-- en een half uur kameren €50,--, maar in deze clubs zijn het bier en de frisdranken wel gratis. Het eten ook, hoe zit dat in Zeus, want daar kan ik niets over vinden op hun website.
    Je betaalt bij Zeus inderdaad bij binnenkomst geen entree. De entreeprijs is opgenomen in de prijs per sessie: eerste sessie 80 euro (40 voor de dame en 40 voor het huis), elke volgende sessie 60 euro (40 voor de dame en 20 voor het huis). Ik betaalde 20 euro extra per sessie voor het 'extraatje' dat tot enkele weken geleden nog gewoon in de prijs zat (zoals bijna overal). Zeus is daarmee iets duurder dan de door jou genoemde luxere clubs. En hoe meer sessies je doet, des te groter wordt het verschil. De drankjes zitten er bij Zeus niet bij in (3 euro voor fris, 4 euro voor bier en wijn) en eten is niet verkrijgbaar, wel af en toe wat zoetigheid (cake, stukje gebak e.d.).

  16. #61
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter NL Bekijk bericht
    Je betaalt bij Zeus inderdaad bij binnenkomst geen entree. De entreeprijs is opgenomen in de prijs per sessie: eerste sessie 80 euro (40 voor de dame en 40 voor het huis), elke volgende sessie 60 euro (40 voor de dame en 20 voor het huis). Ik betaalde 20 euro extra per sessie voor het 'extraatje' dat tot enkele weken geleden nog gewoon in de prijs zat (zoals bijna overal). Zeus is daarmee iets duurder dan de door jou genoemde luxere clubs. En hoe meer sessies je doet, des te groter wordt het verschil. De drankjes zitten er bij Zeus niet bij in (3 euro voor fris, 4 euro voor bier en wijn) en eten is niet verkrijgbaar, wel af en toe wat zoetigheid (cake, stukje gebak e.d.).
    Bedankt voor de info Peter. Misschien dat ik Zeus wel een keertje ga bezoeken

  17. #62
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Bedankt voor de info Peter. Misschien dat ik Zeus wel een keertje ga bezoeken
    Gratis en voor niks? Want als je geen geschikte dame hebt gevonden, kun je dan gratis weer weg?

  18. #63
    Geregistreerd
    21 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    66
    Discussies
    3
    Thanks
    114
    Thanked
    250 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Gratis en voor niks? Want als je geen geschikte dame hebt gevonden, kun je dan gratis weer weg?
    Als je zonder te kameren weer vertrekt moet je wel een bedrag betalen, ik meen 40 euro.

  19. #64
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    273 in 55 posts

    Standaard

    Gisteren even een Hit-n-Run gedaan op FKK Zeus.
    Soms heb je weinig tijd maar als je dan toch in Duitsland vertoeft en je weet dat er een FKK om de hoek is, is de keuze snel gemaakt....
    Uurtje of 13:00 naar binnen en zag al buiten dat er toch wat auto's stonden, alleen Duitse.
    Naar binnen, gauw douchen en naar beneden. Tent was al aardig vol en op alle bankjes zaten dames en ook zeker een 6 ijsberen binnen.

    Na even rond me heen kijken zag ik Aura, deze stond nog op mijn To-do Lijst. Ze is half Columbiaans en half Duits maar ziet er Aziatisch uit, zelf dacht ik altijd dat ze Thais zou zijn...
    De juiste pre-sales op de bank en toen naar de open ruimte gegaan om daar op 1 van de 2 open bedden een goede GFE-beurt van haar te krijgen. Ik zag daarna nog genoeg lekkers zitten maar moest verstand kiezen boven gevoel en ben snel weer naar Nederland gekeerd ivm afspraken.

    Deze tent ademt sex en geilheid. Veel openlijke pre-sales op de banken en de dames zijn goed pro-actief waar ik zelf veel van houd. Nadeel wel is dat er veel binnen wordt gerookt, zeker nu met gesloten deuren ivm kou.
    Echter het zal me niet weerhouden om weer langs te 'wippen' indien in de buurt!

  20. Onderstaande 3 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (31 oktober 2018),Patjax (31 oktober 2018),Wijze grijze (31 oktober 2018)

  21. #65
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Vandaag een bezoek gebracht. Het is zondag en dat berekent strapsen! Leek me wel opwindend.

    Zoals altijd wordt de deur open gedaan door een van de dames en er wordt naar je naar gevraagd.

    Eerst naar boven om te douchen (geweldige douche, daar kan ik wel uren onder blijven staan.

    Weer terug beneden is het vooral spannend hoeveel vrouwen er zijn! Toen ik om 11 uur binnenkwam waren er 4 vrouwen en over de 10 mannen. Niet helemaal eerlijk verdeeld dus. Al snel kwamen er meer vrouwen en tegen 12 uur was de ratio 1:1.

    Ik ben bij Eva gaan zitten. Lekkere vrouw van begin 20 die voorheen in Freudenhaus Münster heeft gewerkt. Leuke dame die enthousiast is.

    Samen zijn we naar de bioscoop gegaan, erg comfortabele stoelen waar Eva wel raad mee weet. Geweldige pornoseks gehad. Eva vindt veel goed....

    Later nog geprobeerd bij een collega aan te pappen, maar het enige Duitse woord dat ze kon uitspreken was “Kopfschmerzen”. Engels kon ze ook niet, ik begreep de hint en ben weg gegaan.

    Zoals altijd was het zeer goed geregeld in Zeus. Lekkere sauna, top whirlpool en veel openbare seks. Leuk om weer eens geweest te zijn!

  22. Onderstaande 3 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 februari 2019),mentholbear (11 februari 2019),Sjeufke (10 februari 2019)

  23. #66
    Geregistreerd
    18 maart 2011
    Last Online
    7 december 2023 @ 06:36
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    51
    Thanked
    181 in 30 posts

    Standaard 1e kennismaking met deze club

    Afgelopen zaterdag (02-03) deze club voor het eerst bezocht. En er zeker een positief gevoel aan over gehouden. Bij binnenkomst een uitgebreide uitleg over de club, dames en prijsstelling gehad van de theke. Een aardige dame die de gehele middag de nodige energie in jou als gast steekt om het je naar de zin te maken. Na het douchen, en het zijn inderdaad geweldige douches, naar beneden om een verkenningsrondje te maken. De club kent grofweg 2 grote binnenruimtes en een tuingedeelte. De tuin heeft een zwembadje, buitensauna en een paar hutjes. Binnen is er een rookgedeelte, waar de dames samenklonteren op de diverse bankjes. Het andere deel is een niet roken gedeelte waar een kleine bioscoop zit, de whirlpool, enkele kamers en een tweetal bedden voor openbare sex. Ik vond de sfeer aangenaam, er mag formeel niet geanimeerd worden maar toch zijn de dames niet extreem hangerig en alleen maar passief. Deze club heeft veel 'vaste' gasten en dat komt de losse omgang wel ten goede. Er werd die middag regelmatig gelachen en ik heb zelfs nog een grappig (naakt)dansje gezien. Er waren die middag ongeveer 15 dames aanwezig, geen absolute supermodellen, maar voor mij zat er genoeg mooi spul tussen. Twee behoorlijk goede sessies met Dana en Julya gehad. Dana is een mooi gevormde Cubaanse met een prima inzet op de kamer. Tongzoenen van een hoog niveau. Julya is een fijn gebouwd Roemeens meiske met prachtige borstjes. Ook hier een goede inzet. Beide dames zien er in het echt beter uit dan op de foto's van de website. Wat leuk is in deze club is dat er in de openbare ruimtes regelmatig enige openbare actie te bespeuren valt. Minpunt is voor mij het gebrek aan eten en de enigzins rare prijsstelling. Je betaalt relatief veel geld aan de club en daarvoor zit er helemaal niets te bikken bij. Nu kom ik in in eerste instantie niet voor het eten maar van sex krijg ik nu eenmaal honger. Ik heb anderhalf uur op de kamer doorgebracht en daarvoor 120 euro afgetikt. Bij het verlaten van de club heb ik nog 92 euro betaald, 12 euro aan drankjes en 80 euro voor het verblijf. Ter vergelijk bij bijvoorbeeld Venus of Gallardo in Hamminkeln ben ik 200 euro kwijt voor entree, eten, drinken en anderhalf uur sex. 50 euro voor de entree en 150 euro voor het fysieke vertier. Ik snap dat een club ook moet bestaan maar ik betaal gevoelsmatig liever mijn centjes aan het vrouwelijk schoon. Toch vind ik dit geen verkeerde club en ik ga hier binnenkort nog eens op bezoek om mijn kennismaking met Dana en Julya verder uit te diepen.

    Wie immer sind diese Angaben ohne gewähr ...
    Laatst gewijzigd door www; 4 maart 2019 om 18:30

  24. Onderstaande 9 leden hebben www bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 4 maart 2019),flatchestlover ( 6 maart 2019),hallodaarbenikweer (12 mei 2019),Kwakje (12 mei 2019),mentholbear ( 8 maart 2019),Peter NL ( 6 maart 2019),phoenix ( 4 maart 2019),pret ( 4 maart 2019),Sjaaksnaak (24 april 2019)

  25. #67
    Geregistreerd
    10 mei 2019
    Last Online
    27 februari 2023 @ 10:27
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    26 in 2 posts

    Standaard Fkk zeus voor de tweede keer

    Deze week voor de tweede keer in fkk zeus geweest, een prettige nette maar rustige tent. Er waren ongeveer 10 dames en 5-10 beren.

    Bij Julia en Maria op de bank beland die wel zin hadden in een trio, en hadden mijn jonge heer in hun mond voor ik er erg had, gewoon midden in de woonkamer. Na deze opwarming hebben we het geweldig op de open bedden achterin de club afgemaakt. Af en toe een beer die langsliep die het geweldig vond.

    Na een rustpauze, was wel even nodig zag ik de Braziliaanse, die zin had om het op haar eigen bank te doen met uitzicht op de bar, even wennen omdat verschillende dames en heren toekeken, de theke vond het geweldig dat er spass was, en feliciteerde me toen ik drinken kwam halen....

    Even iets langer bijgekomen en daarna Alina gedaan, die wilde duidelijk naar huis...maar goed met uitzicht doggy op de vrouwen in de kamer was het zo gedaan....

    Toen ik naar huis wilde en het inmiddels rustig was begon Julya met een dansje en haar over de rand van de bank genomen...vond ze geweldig...

    Kortom lekker voor een paar uur ontspanning

  26. Onderstaande 15 leden hebben Mack2001 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 mei 2019),Big30 (11 mei 2019),blauwebeer (11 mei 2019),Elmo3108 (11 mei 2019),hallodaarbenikweer (12 mei 2019),Kwakje (12 mei 2019),Lesyeux (11 mei 2019),mentholbear (11 mei 2019),Peter NL (12 mei 2019),pret (11 mei 2019),schoolmeester (12 mei 2019),Sjeufke (12 mei 2019),uurtje (11 mei 2019),Wijze grijze (11 mei 2019),www (14 mei 2019)

  27. #68
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    576 in 89 posts

    Standaard

    Als je stammkunden mag vragen een clubje te maken, en de bezoekers bijna allemaal uit de omgeving komen. Dan kun je je voorstellen dat hier in veel jaren niets veranderd is, en dat er niet veel zal veranderen.

    Afijn, het bleek dat voor een Noorderling Zeus via de 31 even lang rijden was als Gallardo via de 50. Een verzorgde parkeerplaats, een verzorgd clubje. Indeling zo dat er geen punt is om de hele club te overzien, met kleine bar, ruime TV kamer, een dansvloer met glitterbal zonder dansers met wachtbankjes, en een kleine goed onderhouden tuin met zwembad. Positief: eindelijke een club zonder kutmuziek, maar met gezellige Duitse popmuziek en popmuziek uit de tijd dat de klanten nog jong en veelbelovend waren.

    Voor de dames kijken we op de website, de foto's zijn redelijk up-to-date. Deze dag uit de selectie zo'n 15 aanwezig, allen in club uniform (hoge hakken). Goede gewoonte om wat te zoenen voordat een andere ruimte opgezocht wordt, hoewel niemand er bezwaar tegen heeft als paartjes in het openbaar verder gaan. Op de kamer een vrijwel consistente hoge service standaard. Jaloers op de clubgangers voor wie dit nog gewoon is.

    Markwaardig betalingsmodel: geen entree, eerste ronde 80, iedere volgende ronde 60. Hiervan na de kamer 40 aan de dame te overhandigen, en de rest bij vertrek aan de bar. Drank wordt betaald. Eten aan de autobahn bij KFC, Mc Donalds of de Burger King.

    Heerlijk dagje ontspannen met dames en de beste jacuzi in een club. En, o ja, de club heeft de leukste ontvangst en uitgeleide die ik in het clubwereldje ben tegengekomen.

  28. Onderstaande 7 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (23 juni 2019),hvdk52 (23 juni 2019),Lesyeux (23 juni 2019),Peter NL (23 juni 2019),Sjeufke (23 juni 2019),Wijze grijze (23 juni 2019),www ( 2 juli 2019)

  29. #69
    Geregistreerd
    18 maart 2011
    Last Online
    7 december 2023 @ 06:36
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    51
    Thanked
    181 in 30 posts

    Standaard

    Onlangs weer eens op een zaterdagmiddag een bezoekje gebracht aan deze club. De vorige keer, alweer 4 maanden geleden, was dit goed bevallen. Tijd voor een hernieuwde kennismaking. Na een pittige ochtendtraining op de MTB had ik behoefte aan een rustig middagje. Jacuzzi, siësta en natuurlijk enige horizontale ontspanning. Na wat gepuzzel over waar naar toe te gaan uiteindelijk voor Wallenhorst gekozen. Rond half één de ruime parkeerplaats opgedraaid. Na de gebruikelijke voorbereidende handelingen, omkleden en douchen, snel naar beneden om de speeltuin eens te gaan verkennen. Volgens de vriendelijke theke waren er 14 dames aanwezig. Uiteindelijk heb ik die middag alle hertjes kunnen aanschouwen en ik moet zeggen dat ik zeker met twee derde wel een kamertje had willen maken. Helaas staan mijn leeftijd en mijn financiën dit niet meer toe

    Eerst even een rondje koffie gedaan, gevolgd door een bubbelbadje en een half uurtje doezelen op één van de grote bedden in het rustigere gedeelte van de club. Als ik naar een club ga waar ik de dames niet goed ken, heb ik een tweetal benaderings tacktieken. Eén: Ik kijk eerst de kat uit de boom en wacht een tijdje af. Vroeg of laat maakt er een dame contact met mij. Als dit een beetje leuk is dan is dit de gelukkige. Twee; Ik kies bewust voor het meest rustige hertje. Dit wezentje zit altijd rustig op een bankje en maakt geen contact met de omgeving. Uit ervaring weet ik dat dit tot verrassend goede sex kan leiden. Beide benaderingen zijn natuurlijk geen garantie voor altijd succes. Some you win, some you lose. Deze middag heb ik beide tacktieken maar eens gebruikt.

    Tijdens een kopje koffie, ik hou nu eenmaal van koffie en drink dus gewoonweg teveel, maakte ik oogcontact met blond meiske die mij vervolgens van afstand probeerde te verleiden. Dat was erg grappig dus mijn eerste ronde was met haar. Elli is een fijngebouwd dametje en in werkelijkheid veel mooier dan op de foto's van de website. De kamergang was erg goed. Ze zoent goed en de sex had een hoog pornogehalte, wat heel geil was. Bulgarije, douze points

    Na een tijdje uitpuffen, een koffie en nog een koffie, voelde ik dat het weer tijd voor enige actie was. Schuin tegenover zat een aantrekkelijk meisje. Ik loop langs, geen reactie, ik loop weer langs, geen reactie. Aha, denk ik, dat verdient een nadere kennismaking. Pfff, dat heb ik geweten. Na een rustig inleidend gesprekje begon ze me te zoenen. Holy moly, i am in heaven. Ik kon me niet herinneren ooit zo lekker gezoend te hebben. Dit hebben we niet veel later op de kamer voortgezet. Uiteindelijk werd dit een memorabele slow sex sessie, één van de betere van het laatste half jaar. Alma uit Roemenië, eveneens douze points

    De rest van de middag heb ik met een grijns van oor tot oor rondgelopen. Helaas moest ik om vijf uur het pand weer verlaten. Erg leuk dat ik door Elli en Alma uitgeleide werd gedaan. Bij het afscheid zoenden beide dames mij uitgebreid en moest ik beloven dat ik snel weer terug zou komen. Dat is nog eens klantenbinding, top.

    Kort samengevat, supermiddag gehad. Zeus is mij weer goed bevallen, er hangt een relaxte sfeer en iedereen is erg vriendelijk. Lekkere jacuzzi, goede koffie en leuke dames met een topinzet. Kortom je kunt het slechter treffen.

    FKK Zeus see you soon again ...

  30. Onderstaande 4 leden hebben www bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 juli 2019),Husky (21 juli 2019),Peter NL (21 juli 2019),Wijze grijze (21 juli 2019)

  31. #70
    Geregistreerd
    18 maart 2011
    Last Online
    7 december 2023 @ 06:36
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    51
    Thanked
    181 in 30 posts

    Standaard

    Sneller dan verwacht weer een bezoekje gebracht aan deze club. Afgelopen zaterdag (20-07) had ik onverwacht tijd en ook zin, dus hup in de auto en gaan ...
    Uiteindelijk 4 uurtjes gebleven en maar 1 kamergang gemaakt. Maar die was met Alma en na 1 uur topsport was ik dermate gesloopt dat verdere actie er niet meer in zat.
    Zoenen, pijpen, beffen, neuken, orgasme uitstellen en weer zoenen, pijpen, beffen, neuken, orgasme uitstellen en nog een keer en nog een keer ...
    Na een uur kwam ik dus uiteindelijk fantastisch klaar. Nat van het zweet en helemaal gesloopt. Supersessie. Zeer hoog GFE gehalte. Ik vind Alma leuk en dat is merkbaar wederzijds.

    Nog tijdje uitgepuft in de jacuzzi en op een bankje gehangen. Maar ik voelde al snel dat er die dag geen energie meer in pielemans zat. Soms mis ik mijn jonge jaren met bijna onuitputtelijke sexdrive wel eens ... hahaha

    Ik had deze dag mijn zinnen op Alma gezet maar er liepen zeker nog 5 dames rond die voor mij bijzonder appetijtelijk waren. Die moeten dus nog even wachten ...

    I will be back ...

  32. Onderstaande 4 leden hebben www bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 juli 2019),cavediver (21 juli 2019),Husky (21 juli 2019),Lesyeux (21 juli 2019),Sjeufke (21 juli 2019)

  33. #71
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Vorige week terugkomend van een zakelijk gebeuren in Hamburg, al snorrend over de Autobahn bij Osnabruck de afslag naar Wallenhorst genomen. Club niet ver af van de Autobahn, hooguit een paar minuutjes en gemakkelijk te vinden en te herkennen. Groot bord bij een met een dicht groen hek omzoomde parkeerplaats. Daarop stonden een auto of 12, zeker allemaal middenklasser en duurder, en allemaal D kentekens. Ik was de enige met een gele plaat. Geen Nissan Micra of Suzuki Alto van € 1.250 op de parkeer plaats te bekenne.

    Van oorsprong een normaal Duits woonhuis, nu voorzien van divers aan- en uitbouwen. Op de parkeerplaats hoorde je de muziek al, vanwege het goede weer stonden natuurlijk alle ramen en deuren open.

    Aangebeld, erste mal, ja, uitleg van het 40+40 und 40+20 gebeuren gekregen, omkleden, douchen en naar beneden. Op zich heel verzorgde inrichting en toko. Naast de alom aanwezige tweezitters, een eetkamer tafel welke in een woonwagen niet zo misstaan, niet mijn smaak, maar ieder zijn ding. Diverse tv-schermen waarop o.a sport en "natuur"films cq instructiefilms. Zwembadje buiten, met sauna en diverse keurige zitjes. Laagbouw met jacuzzi, ontspanningsruimte met de 2 witte bedden met "gordijnen" .

    Zorgverleners zeker een stuk of 12, met daartegenover ongeveer evenzovele gasten. Merendeel van de zorgverleensters FKK en de overige net niet, zij liepen in een bescheiden werk-tenue
    Glaasje drinken besteld en een en ander is rustig verkend.

    De behandeling begint al op de tweezitter,s waarop deze zowel op de tweezitters als op enige andere locatie in het pand voortgezet kan worden. Zowel binnen als buiten werden er alle aspecten van het behandelplan uitgevoerd, enkele behandelingen werden voorgezet op de afgescheiden behandelkamers, maar veel vindt plaats op de afgescheiden hoekjes, witte bedden, tuin of gewoon op de tweezitter.

    Een BRD-er ging met twee zorgdames aan de gang op het bed in de half afgescheidde ruimte naast de verlaagde zithoek. Halverwege de uitvoering van het zorgverleningsplan was er noodzaak tot assistentie en werd er een 3e behandelaarster bijgehaald. Dat werd dus ff aftikken voor onze BRD-er 40+40 + 40+20 + 40+20 + de evt extras, zeker 20 + 20 naar ik aanneem, tel maar uit.
    Zijn behandeling zal wel effekt gesorteerd hebben, voor zijn kwalen, mag ik hopen.

    Na het observeren gekozen voor de Spaanse Nina, die natuurlijk niet zo heette, zal wel iets als Isabel Esmaranda Inez Evita Rosita Bourbon de Parma geweest zijn, dan is Nina iets eenvoudiger te onthouden voor ons.
    Een aardige dame met tatoos op divers plaatsen, welke mij al begon te behandelen op de bank, dit sorteerde natuurlijk direct effect. De publieke behandeling welke daar standaard heeft ook wel iets stimulerends. Uiteindelijke voortzetting toch maar op de witte bedden gedaan. Nina deed het prima, dat rijmt ook nog leuk.

    Na afronding € van het zorgtraject aan de bar, nog wat rond gehangen, liepen zeker nog meer zeer potente en aantrekkelijke zorgverleensters rond.
    Maar ja met toch nog ettelijke honderden km's voor de boeg het pand verlaten.

    Resumé ;

    Pand en voorzieningen meer dan voldoende, keurige inrichting en voldoende faciliteiten (zwembad, sauna, jacuzzi) . Muziek normaal, geen rumbol, geluidsniveau beetje fors. Line-up en service van de dames prima. Afgescheiden parking, discrete entree en tot niemand last op het indu-terrein.

    Aandachtspunt vindt ik, dat je de consumpties separaat moet afrekenen €3 voor non en €4 voor alcohol drankjes, en voor de €40 entree-fee en evt latere €20 had er voor mij toch wel iets van eten bijgemogen. Dat moet voor deze bedragen wel kunnen.

    Herhalingsgevaar voor de behandeling > groot > als ik in de buurt kom



    Prijsstelling ; zeker niet voor de Billig-budgetter

  34. Onderstaande 11 leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty ( 1 augustus 2019),Giodude ( 9 augustus 2019),hvdk52 ( 1 augustus 2019),Kwakje ( 7 september 2019),Kwant ( 1 augustus 2019),Lesyeux ( 1 augustus 2019),mechelen (31 juli 2019),Peter NL ( 1 augustus 2019),pret ( 1 augustus 2019),stimpy3 ( 1 augustus 2019),Wijze grijze (31 juli 2019)

  35. #72
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Sjakie en de geile grietjes!

    Gisteren in mijn koets naar dit huisje gereden. Ik was er om 13:30. Als je op de deurbel drukt wordt er door 1 van de dames opengedaan. Donderdag is cocktailnight dus de prinsesjes allemaal in een jurk. Eigenlijk een omgekeerde wereld, de heren moeten uit de kleren en de dames in de kleren.

    In mijn geval deed Dana de deur open, prachtige donkere vrouw in een lange witte jurk. Goed begin van de dag!

    Na het geven van je naam krijg je de sleutel en kan je naar boven.(tenzij het je eerste keer is). Boven omkleden. Zeer ruime lockerruimte met daarnaast erg fijne douches. Erg goed geregeld!

    Weer beneden werd ik vriendelijk begroet door de dames die zaten te wachten beneden. Er waren weinig beren (ik denk 4)en vooral pensionadas. Een kort gesprekje met de eigenaar gehad, toffe kerel. Even gevraagd hoeveel dames (12) er waren.

    Ik kwam Eva tegen, die bleek me nog te kennen van vorige keer. Met haar heb ik de eerste kamer gemaakt. Prima inzet en ook een leuke meid (verslag, zie paspoort)! Gisteren was ze wel wat timide, zal de vermoeidheid wel zijn ofzo..

    Daarna even buiten gezeten en de whirlpool bekeken. Hier kwam helaas een luchtje vanaf en het water zag er niet erg fris uit. Niet iets voor Zeus....(heb het doorgegeven aan de theke)

    Tegen 16 uur kwamen er meer beren en werd er ook flink in het openbaar geprakt. Dit en de service van de dames maakt Zeus echt een andere club dan de doorsnee fkk saunaclub.

    Toen het weer begon te jeuken zag ik Dana zitten. Zij heeft het perfecte lichaam en een enorme inzet. Ze was zo enthousiast dat ik na 3 minuten al klaar was (shit, dat vond ook zij niet leuk). Beetje jammer, tegen deze vrouw moet je echt weerstand kunnen bieden. Wel nog een half uur liggen kletsen. Leuke meid, maar dus een enorme uitdaging!

    Na een beetje voetbal kijken ben ik nog bij Nina op de bank gekropen. Prachtige MILF die zelf voorstelde om de fick bar in te gaan. Dat is een aparte ruimte die openbaar is. Eerst moest ik van haar op de barkruk gaan zitten terwijl zij ging stokslobberen. Later allerlei posities op een soort tribune achting ding doorgenomen. Ze is echt heel enthousiast en dus ook hier weer een superservice!

    Tegen 21 uur had ik geen pap meer over en was het tijd om naar huis te gaan. Grote big smile onderweg. Na 5 kwartier weer thuis.

    Zeus is een duidelijke overdagclub. Dus geen party, en ook geen Roemeense partymuziek. Er wordt officieel niet geanimeerd, maar zeker wel gesjanst. Ik heb er nog niet een slechte kamer gehad. Absolute aanrader.

    Over de financiering is volgens mij eerder al voldoende gemeld. Ik was na 3 kamergangen + massage en drinken €245,- lichter, maar een topervaring rijker!

  36. Onderstaande 8 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 augustus 2019),Befke (30 augustus 2019),HellaHolla ( 2 september 2019),Kwakje ( 7 september 2019),Pandabeer82 (30 augustus 2019),pcenter (31 augustus 2019),Sjeufke (30 augustus 2019),Wijze grijze (30 augustus 2019)

  37. #73
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Gisteren vond ik het tijd worden om eens een andere saunaclub op te zoeken. En aangezien het FKK mij wel aanspreekt voor een echte FKK gekozen. Het werd Zeus ondanks de vele extra kilometers maar ik moet de komende tijd veel in de buurt zijn, dus een verkennend onderzoek leek mij op zijn plaats.

    Bij binnenkomst deed een dame in eva kostuum open, overhandigde mij een sleutel en draaide zich om terug naar stekje in de club. Ik volgde haar maar dat was kennelijk niet de bedoeling. Ik had naar boven gemoeten. Boven een kleedruimte met zeer oude lokkers en wat handdoeken. Blijkbaar is het de bedoeling dat je je omkleed en getooid in een handdoek weer nar beneden komt. Dat deed ik, maar dat was gedeeltelijk goed. Ik moest mijn waardespullen in een lokker beneden deponeren.

    De dame aan de bar legde mij de gag van zaken uit. Eerste half uur 40+40 voor de club, daarna 40+20; extra's met de dame afrekenen. Verder geen eten en € 3 voor een klein glaasje frisdrank en € 4 voor bier. Met andere woorden na één uur kameren heb je al meer aan de club betaald dan bij de meeste andere clubs maar daar staat dan wel tegenover dat je er NIKS voor terugkrijgt.

    Met een licht "IK WORD BELAZERD" gevoel wat rondgelopen. De club heeft duidelijk betere tijden gekend, lang geleden. Maar daar kwam ik niet voor. Ik kom voor de dames. Al snel Sisi gespot, een jonge Bulgaarse. Naast haar plaats genomen en na de kennismaking en de alarmbelrinkelende opmerking "OH DU BIST NEU". En aangezien ik altijd minimaal een uur kamer zou dat dus aardig in de papieren gaan lopen. Maar vooral - ik vertrouwde het niet. Dat is toch gewoon inbegrepen voor €60 euro. Afijn ik naar de barvrouw, en ja hoor, dat was nog eens extra. Dus het eerste half uur zou € 100 worden en daarna € 80.
    Ok, ik wist het nu, het zijn afzetters, en ik kom er nooit meer terug maar laten we er vandaag toch maar een mooie dag van maken. Dus ik terug naar Sisi die klaarblijkelijk wel gelijk had. Maar zij was nu boos.
    Aangezien er niet veel rondliep dat mij aansprak mijn mobieltje gepakt en naar buiten in een lauw zonnetje gaan zitten op doorgezakte banktjes zonder kussen. Nog voordat ik mijn mobieltje aan had was de barvrouw al bij mij, Dat is niet de bedoeling, dat ik het naar mijn zin heb, althans zo kwam haar opmerking over.
    Toen wist ik het zeker. DEZE CLUB NOOIT MEER.
    Dus ik weer aankleden en 15 minuten na binnenkomst stond ik klaar om weer te vertrekken. Of ik even € 40 wilde afrekenen voor de diensten van de club die ik had genoten. Ehhh Welke ? Er zijn geen diensten.
    Toen maar helemaal naar mijn vertrouwde club Venus in Hamminkeln gereden. Onderweg denk je over zo'n gebeurtenis na, als je een plek hebt gevonden die je helemaal bevalt, waar alles goed is, dan zal elke andere plek tegenvallen, maar dit was wel erg bond.
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  38. Onderstaande 11 leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 september 2019),Ascari (15 december 2023),blauwebeer ( 7 september 2019),gignnl ( 8 september 2019),Kwakje ( 7 september 2019),noglangnietuitgewandeld ( 8 september 2019),phoenix ( 7 september 2019),schoolmeester ( 7 september 2019),Sjeufke ( 7 september 2019),stimpy3 ( 7 september 2019),Wijze grijze ( 7 september 2019)

  39. #74
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Nog nooit in deze club geweest, staat een beetje op de twijfel-lijst. Bovenstaande reactie van Bart vind ik een beetje dubbel: als-ie zich een beetje had ingelezen over deze club met de drie pagina's over deze club, had-ie begrepen hoe het hier werkte; het prijsschema, de 20 euro extra voor 'extra's en de 40 euro entree als je niet kamert zijn hier allemaal wel eens langsgekomen. Desondanks kan ik me prima voorstellen dat je geen klik hebt in een club, door dit soort gedoe.

    Voor mij is deze club ongeveer netzover als Babylon; wat me weerhoudt om hier eens poolshoogte te gaan nemen -naast het prijspeil- is het gebrek aan eten. Zeker als je wat langer wilt blijven is het toch wel zo prettig om wat te kunnen kanen en echt te kunnen relaxen. Een club moet toch wel een serviceparadijs zijn om dat gemis te compenseren -- en juist in een serviceparadijs zou je eigenlijk wat langer willen blijven om nog een wipje te maken.

  40. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 september 2019)

  41. #75
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Refererend aan bovenstaande berichten, een aanvulling op mijn bericht van 1 augustus dit jaar op deze toko.
    Ik vind de reactie van Bart ook wat dubbel. Indien je in het kader van de voorbereiding ingelezen had op het forum, wat ik zeker doe als ik naar een voor mij nieuwe tent ga, kom je niet geheel onvoorbereid daar. Weet je waar de locatie is, weet je globaal hoe het pand in elkaar zit en welke faciliteiten er zijn, en weet je hoe het concept werkt van de tent, en wat het prijsniveau is.

    Dan nog moet het je passen en een match hebben met de toko, zoniet, jammer en op naar de volgende. Als je niet probeert, weet je het ook niet uit eigen ervaring. I

    Ik was positief over de het pand, inrichting en faciliteiten (sauna, zwembad, jacuzzi usw), ook het concept van de "publieke" dienstverlening, vond ik stimulerend.
    Prijsstelling is aan de upside, en wat ik al eerder opmerkte voor de betaalde entree, kunnen en moeten naar mijn mening , bepaalde drankjes (koffie, thee, frisdranken) free zijn, en moet er ook wat te happen zijn ter versterking van de inwendige mens.

    Voor mij was het HH-gevaar groot, kom (helaas of niet helaas) niet vaak daar in de buurt, dus dan zijn de € ook niet direct een issue voor mij. Zorgverlening was zondermeer OKE, aan de €3 en €4 en het bikken moeten ze wel echt wat gaan doen.

    Bart, good luck, next time somewhere else

 

 
Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

  FKK Artemis 468*60