Haarkleur/-lengte : bruin, halflang
Lengte dame : 1,75 m
Postuur/Cupmaat : slank
Nationaliteit/Taal : Pools, taal: Engels en Duits
Leeftijd : 25-28
Tatoeages/Piercings :
Service: fmc, zoenen, nmc, beffen
Voordelen: mooie vrouw met niveau en intelligentie
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 140,00
Extra’s bij het bezoek:


Gisteren een hele gezellige avond doorgebracht in de Paradise Club waar je in een prima sfeer in 1 van de zitjes of aan de bar gezellig met bekenden of andere gasten in het bij zijn van dames als je dat wil wat kan drinken en kan kletsen.

Helemaal goed dus, het grappige was dat ik deze mooie vrouw binnen zag komen maar haar niet herkende terwijl ik een halfjaar geleden tijdens de Hookersparty met haar naar de kamer was geweest. Haar haar was anders en volgens mij een andere manier van opmaken en er stond nu een zeer verleidelijke elegante knappe vrouw. Later op de avond dronken we wat aan de bar en besloten we naar boven te gaan, van John kregen we kamer 11 toebedeeld, een zeer warme ruime kamer met een beetje Orientaalse invloeden, grote jacuzzi en groot bed met veel kussens en spiegels aan de achterzijde geplaatst .

We wasten ons en namen het mondwater, want ik herinnerde mij de zoenkunsten van deze dame nog goed, en wist nu nog niet dat dit nog beter zou worden in deze date. Sandra is een prachtige jonge vrouw van 25 lentes met een gezegend lijf alles puur natuur, prachtig gezicht en stijlvol in de omgang maar wel met de nodige passie in haar doen en laten. Afijn een ideale combinatie dus.

Ik genoot hoe ze over mijn lichaam voortbewoog en mijn tepels verwendde en mij hartstochtelijk zoende . Ook de orale kwaliteiten van Sandra zijn van een hoog niveau en even later klom ze on top wat een geweldig gevoel en uitzicht geeft. Wat een genot om sex te mogen bedrijven met zo'n mooie en lieve meid.

In missionaristandje genoot ik van haar strakke lichaam en prachtige en geile oogopslag, ze bleef mij tijdens het neuken heerlijk zoenen en mijn tepels verwennen en bleek dat ik ook wat ruiger te keer mocht gaan , daarna weer even pauze wat uitmondde in strelen en heftig zoenen en verwennen van mijn tepels terwijl ik werd afgetrokken, het was weer tijd voor vervolg van missionarisstandje om daarna op verzoek van Sandra doggystyle te doen, Sandra had er duidelijk merkbaar plezier in gekregen, ze stimuleerde haar clitoris met haar vingers tijdens het neuken en werd zichtbaar steeds geiler. Nie veel later lagen we moe en voldaan en klaargekomen op bed waarbij Sandra nog een sigaretje opstak en we rustig wat na praatte terwijl ze mijn rug nog een beetje masseerde.

Ja, een lekker date met een prachtige vrouw in een prima gemoedelijke sfeer. Chapeau voor Sandra en de service en gastvrijheid van Paradise!

Ik begreep dat Sandra zaterdag weer vertrok voor 3 weken naar haar geboorteland (Polen), om daarna weer terug te keren voor het sexuele vertier op hoog niveau bij de Paradise Club of Paradise Privé