Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 142 van 142
  1. #126
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De beschrijving van KP is ook mijn ervaring met dien verstande dat ik het geluk had om bij mijn aanwezigheid meer vrouwen (knappe!!!) te hebben mogen tellen dan mannen (met uitzondering in de latere avond). Je moet af en toe wat geluk hebben of soms kan je pech hebben ).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #127
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ik vrees vooral dat de dames die s&f knap vindt niet door Kanariepiet als knap worden ingeschat, net als door een boel anderen...Heeft weinig met geluk of pech te maken in Penelope...het is simpelweg een toko waar een minimaal servicepalet wordt aangeboden voor minimale prijzen. Overwegend bezocht door een "publiek" dat daar geen moeite mee heeft en weinig tot geen belang hecht aan bijvoorbeeld Tongzoenen. De illusie dat s&f weer 'n prachtige dag had uitgepikt leeft vrees 'k enkel in zijn hoofd. Net als de omschrijvingen van het uiterlijk van sommige dames door hem met een emmertje zout mogen worden genomen zoals 'k al herhaaldelijk kon vaststellen. As mentioned before, a one time visit-club voor weldenkenden met ietwat serviceverwachtingen of Ahnung dataangaande op de sporadische witte raaf na want wie weet zit die er somtijds (kort)...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  3. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    deket (20 juli 2015),Jan Verplancke (20 juli 2015),peterp095 (20 juli 2015),Wentelt Eefje (20 juli 2015)

  4. #128
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Nb aantal berichten verplaatst, zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...al-type-van-KP
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (20 juli 2015),KanariePiet (20 juli 2015)

  6. #129
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Penelope op donderdag: Roemeentjes plagen

    Na het geslaagde bezoekje aan lulo ben ik snel iets gaan eten en heb ik een goedkoop hotelletje gecheft. Voor een avond in de Ruhrpot kan ik werkelijk niets anders bedenken dan een hoerentoko… maar welke? Acapulco was me een aantal dagen eerder niet echt bevallen, over GP toch vooral berichten over vakantieluwte (is meestal al rustig)… en dat ik op 2 km van Salome was bedenk ik me eigenlijk nu pas. Penelope bleef dus over en ik herinnerde me dat het op zijn minst wel gezellig druk is daar… misschien ook een masochistische tendens om daar heen te willen.

    Entree twee tientjes, waarvoor je postmix en aardige koffie krijgt. Eten bestond uit een bak rijst en een soort chili con carne prakje (maar wat voor vlees dan)… komt er net zo snel weer uit als het er in gaat lijkt me. Erg communicatief is de theke niet en ik moest zelf maar uitvogelen hoe het systeem met de twee sleutels ook al weer werkt: sleutel voor je locker lever je boven weer in en dan krijg je de sleutel voor je kluisje. Als je vertrekt lever je deze in voor de sleutel van je locker.

    Line up was gemiddeld. Twee of drie meisjes die overal bekijks zouden trekken, veel “normale” Roemeentjes en ook enkele dames die overal moeite zouden hebben geld te verdienen. De beginner die ik enige tijd terug in Aca gold heb “bemint” heeft hier denk ik een meer passende plek gevonden. Jezus, zelfs in Penelope kom ik dames tegen die ik al eens geneukt heb. Lorena uit GP was er overigens niet, helaas. In totaal rond de dertig dames met minder heren.

    De sfeer was wat minder een kippenhok dan bij mijn vorige bezoek, maar dat komt mogelijk vooral door de wat luidere muziek. Eerst Turks en later ook Roemeens natuurlijk. Dansen of zo zat er niet in, maar de Roemeentjes hebben het af en toe best naar hun zin met elkaar. Grappig te zien dat er meerdere kerels met oordoppen in films op hun mobiel aan het kijken waren (midden in de club dus). Sowieso vallen de heren in twee groepen in te delen: stammies, meestal ietsje ouder, die zonder problemen een tijdje met dames op de bank hangen zonder iets te doen; en jonge kerels die een dame op de schouder tikken en gaan krikken. Tussenvormen heb ik niet echt gezien (behalve mezelf dan misschien).

    Wilde kamerplannen had ik niet in de servicewoestijn, maar iets proberen voor 25 euro kan natuurlijk altijd. Mezelf in de buurt van Anastacia (leukste meisje voor mij) geparkeerd. Die zat van de overkant al snel met fysiek geweld te dreigen. Zachtjes gemompeld dat ze me niet moest slaan en achterover gaan zitten om toe te kijken hoe ze met haar vriendin “door het lint ging”. Twee keer “Nu” toegevoegd toen er naar nationaliteiten werd gevraagd… zo makkelijk een Roemeentje te klieren. Van een afstandje bleef de aandacht op mij (gelukkig was de naam op mijn kaartje niet Roemeens) en zo kom je de tijd wel door. Na een uurtje of zo zat ik dan toch naast haar op de bank en had al begrepen dat ze niet mee had kunnen komen met het servicegeweld in Acapulco (en dus al 8 maanden in Penelope zat). Paar kusjes op de wangen – not the lips - en ik had al ingestemd een kamertje te gaan proberen. “We zien wel wat het brengt”, in eerste instantie was ze tamelijk zelfverzekerd over haar kwaliteiten… maar toen ik iets opmerkte over dat tongzoenen vaak toch wel erotiserend werkt, krabbelde ze terug. “Misschien dan beter om niet te gaan”… ehh, ook goed. Ze kwam nog een paar keer heel volwassen langs om mijn slippers weg te schoppen en te vragen of ik mijn grote liefde al had gevonden. Best grappig meisje met grote bruine ogen en een leuke lach, maar ik heb nou niet het idee echt iets gemist te hebben.

    Enige tijd later bij het tweede mooie meisje gaan zitten: Loreta. Erg slank, 23 en erg mooi gezichtje. Kort praatje, de vraag waarom ik manele kon meeneuriën en redelijk snel naar de kamer. Zo een beetje wat ervan te verwachten is: geen zoenen, pzc gehaast en snel naar het neuken… wel grappig qua oogcontact via de spiegel en ze lacht in ieder geval veel. Het werd maar weer eens duidelijk dat zo eventjes naar de eindstreep doorbeuken er niet echt meer in zit voor mij. Dat vond ze maar raar en al frunnikend een tijdje leuk liggen kletsen. Ook best vriendelijk over de servicebeperkingen (hoezo heb je het niet gevraagd?) en voor je het weet is de tijd om.

    Op zich een vermakelijke avond voor 45 euro. Geen reden om terug te komen echter.


    PS voor dezelfde prijs of 5 euro meer kun je in Freude, Arabella, Grimberg, Neby of Lulo veel betere kamers maken.

  7. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (18 augustus 2015),biged (17 augustus 2015),Laatbloeier (18 augustus 2015),Nedlovefkk (17 augustus 2015),noglangnietuitgewandeld (17 augustus 2015),palimo (17 augustus 2015),Wijze grijze (17 augustus 2015)

  8. #130
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Bestaat deze club nog? Heeft iemand nieuws? Wilde hier eens gaan kijken, ben er niet eerder geweest. Wel vreemd dat er al 2 jaar niets is geschreven.

  9. #131
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Bestaat deze club nog? Heeft iemand nieuws? Wilde hier eens gaan kijken, ben er niet eerder geweest. Wel vreemd dat er al 2 jaar niets is geschreven.
    Jazeker bestaat het nog. Een aardige club om enkele uurtjes door te brengen.

  10. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (29 oktober 2017),Johnsonxxx (19 oktober 2017)

  11. #132
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Bestaat deze club nog? Heeft iemand nieuws? Wilde hier eens gaan kijken, ben er niet eerder geweest. Wel vreemd dat er al 2 jaar niets is geschreven.
    Yup, heb er vandaag nog e-mail van mogen ontvangen.
    Daarnaast is Google your friend!


    TOP Angebot in der Penelope


    Geschäftsadresse


    Penelope

    Hundebrinkstr. 8
    45326 Essen
    Öffnungszeiten:
    Täglich von 12 - 03 Uhr
    Telefon: 0201- 31 35 14

  12. Onderstaande 2 leden hebben Pandabeer82 bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx (19 oktober 2017),Sjeufke (19 oktober 2017)

  13. #133
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Penelope (+Acapulco) Newsletter:

    AN ALLE ABONENTEN DIE BEI UNS IM NEWSLETTER SIND HABEN AB JETZT MONTAGS ODER DIENSTAGS EINMALIG
    EINTRITT FREI.
    BITTE DRUCKEN SIE DEN COUPON FÜR DEN EINMALIGEN FREIEN EINTRITT HIER AUS.
    BITTE AUSGEDRUCKT AN DER THEKE IM ACAPULCO-VELBERT ODER IN DER PENELOPE IN ESSEN VORZEIGEN.
    DIESE AKTION IST GÜLTIG BIS 31.10.2017
    EIN KLEINES DANKESCHÖN AN UNSERE TREUEN NEWSLETTER ABONNENTEN.

    vanKees

  14. #134
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Penelope ab Montag ZU???

    vanKees

  15. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 9 februari 2019)

  16. #135
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Penelope ab Montag ZU???

    vanKees
    @VANKEES
    Ik hoor hier ook van dvp dat komende maand velbert ook sluit??

  17. #136
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    @VANKEES
    Ik hoor hier ook van dvp dat komende maand velbert ook sluit??
    Ist wie jedes Jahr, es geht um die Verlängerung des "Pachtvertrages", hintergründig der Anlass,
    dass sich seit Jahren der Betreiber des Clubs sich nicht sonderlich um Renovierung bemüht.
    Das sind die Infos aus dem "Landfunk", also möglicherweise nur zum Teil die Wahrheit. Aber
    schlüssig ist das schon.
    Also, abwarten und hier im IJBF-Forum immer wieder mal reinschauen.

    vanKees

  18. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (11 februari 2019)

  19. #137
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Penelope ab Montag ZU???

    vanKees
    start.jpg

  20. #138
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Bleek een zwaar illegaal bordeel te zijn:
    https://www.waz.de/staedte/essen/nor...217107951.html

  21. #139
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Bleek een zwaar illegaal bordeel te zijn:
    https://www.waz.de/staedte/essen/nor...217107951.html
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...919#post618919

  22. #140
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Bleek een zwaar illegaal bordeel te zijn:
    https://www.waz.de/staedte/essen/nor...217107951.html
    Nee, de overheid heeft de regels aangescherpt en nu ook gecontroleerd en uitgevoerd naar letter van de wet.
    Maar als je iets 30jaar lang openhoudt als stad Essen, kan je nu niet zeggen dat het zwaar illegaal was.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 mei 2019)

  24. #141
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    De laissez-faire in Duitsland lijkt voorbij te zijn. Dat merk je aan veel van dit soort kleine dingen. En dan nog de registratieplicht en de rubber-regel. Ik denk dat veel clubs het lastig gaan krijgen.

    Line-ups liepen al hard terug in veel clubs. Ook niet echt een situatie waarin je als eigenaar eens even flink gaat investeren om je club op te frissen.

  25. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 mei 2019)

  26. #142
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Voor de vierdaagse neuktrip in de Ruhrpott heb ik mijn hotel in Essen geboekt.
    Uiteraard kon ik het vandaag niet laten om eens te passeren langs de Hundebrinkstraße.

    Vroeger vond ik de oude Penelope in Essen maar een schimmig kot en tesamen met Villa Venus en FKK Stuttgart behoort deze club tot het kransje van de meest ranzige hoerenkasten die ik ooit al bezocht.
    Vandaar dat ik de club maar eenmalig bezocht had, inmiddels al meer dan 5 jaar geleden (tijdens mijn wilde beginperiode).

    Het huis is nu mooi opgeknapt en er zit een nieuw bedrijf (Purple Cows). Ik heb ook even naar binnen gegluurd en het interieur oogt modern en luchtig.
    Nauwelijks voor te stellen dat ik ooit gevogeld had op deze plek...

    (Het was toen trouwens geen wip om over naar huis te schrijven).

  27. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 april 2022),pret ( 6 april 2022),Wentelt Eefje ( 7 april 2022)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60