Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 142
  1. #101
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Mijn verslag ging in ieder geval over Penelope, niet over ACA.
    Ik kan lezen maar je grote vriend BP haalt altijd alles door elkaar en zegt dat PENELOPE hetzelfde is als ACA.
    Het heeft dezelfde baas maar die 2 zaken zijn gewoon verschillend ACAPULCO is de hemel en PENELOPE is de hel.
    In ACA komen gewoon de mooiste dames van NRW en PENELOPE meer de verzadigde types die met alles tevreden zijn en iedereen gelaten over zich heen laat gaan,maar BP heeft wel gelijk de dames zijn geen koelies en komen in de club om wat te verdienen en niet om serveerstertje te spelen.
    De dame had hem met dat gezeik gewoon een flinke schop onder zijn kloten moeten geven,ik denk dat hij op de kamer net zo'n zeikerd is.

  2. #102
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Ik kan lezen maar je grote vriend BP haalt altijd alles door elkaar en zegt dat PENELOPE hetzelfde is als ACA.
    Het heeft dezelfde baas maar die 2 zaken zijn gewoon verschillend ACAPULCO is de hemel en PENELOPE is de hel.
    In ACA komen gewoon de mooiste dames van NRW en PENELOPE meer de verzadigde types die met alles tevreden zijn en iedereen gelaten over zich heen laat gaan,maar BP heeft wel gelijk de dames zijn geen koelies en komen in de club om wat te verdienen en niet om serveerstertje te spelen.
    De dame had hem met dat gezeik gewoon een flinke schop onder zijn kloten moeten geven,ik denk dat hij op de kamer net zo'n zeikerd is.
    Ga er eerst eens kijken dan antwoord ik.
    Op zelfbedachte vooroordelen reageren schiet niet op.

  3. #103
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    die 2 zaken zijn gewoon verschillend ACAPULCO is de hemel en PENELOPE is de hel.
    Dit vergelijk wil ik niet maken, want het was daar veel te koud voor...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    In ACA komen gewoon de mooiste dames van NRW
    Dit is absoluut alleen jou mening!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    PENELOPE meer de verzadigde types die met alles tevreden zijn en iedereen gelaten over zich heen laat gaan
    Er waren wel wat klanten bij waarbij ik niet achteraan de rij wil staan in een club.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    maar BP heeft wel gelijk de dames zijn geen koelies en komen in de club om wat te verdienen en niet om serveerstertje te spelen.
    Klopt, de dame zei ook dat ze daar was om te neuken en niet om te bedienen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    De dame had hem met dat gezeik gewoon een flinke schop onder zijn kloten moeten geven
    Ook een optie, maar daar zullen ook consequenties tegenover staan. Vanuit mijn vriend en leiding van de club.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    ik denk dat hij op de kamer net zo'n zeikerd is.
    Dat valt reuze mee. Het is eigenlijk een hele vriendelijke, en op de kamer een zeer makkelijke snelle gast.

  4. #104
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Dus je moet met je vriend mee de kamer op CARLITOS om hem erop te beuren want anders kan je nooit weten hoe hij op de kamer is.
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het infuus voor hem moet vasthouden terwijl hij ligt te neuken.

  5. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (22 november 2013)

  6. #105
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik ben hier vorige week nog even gaan kijken. Ik wilde het een tweede kans geven omdat ik eerder dit jaar de tent zwaar teleurgesteld verlaten heb. Dat was tijdens de ramadan en het aantal vrouwen, inclusief de onvriendelijke receptie dame, was op een hand te tellen. Dit keer was het aantal vrouwen redelijk, maar de kwaliteit van de vrouwen was niet om over naar huis te schrijven. Door gebrek aan beter pakte ik dan maar een barely legal 18 jarig mooi roemeentje. Op de bank zat ze er al beteutert bij, maar dat negeerde ik. Anno 2013 is het nu eenmaal zo dat je niet altijd meer krijgt in de clubs waar je naar op zoek bent. Dus ging ik voor een optick fick. Eenmaal op de kamer bleef ze ongeinteresseerd en ging ze meteen over tot pijpen of wat er voor door moest gaan. Het was dus waardeloos en ze deed het op een manier alsof ze met haar wiskunde huiswerk bezig was en daarbij met gedachte bij haar vriendje dat haar net gedumpt had. Terwijl ze mij pijpte/waardeloos aftrok kreeg ik er medelijden mee. Ik kreeg er een slappe van en meteen vroeg ze mij of ik een probleem heb. Dat was voor mij genoeg om na nog geen 120 seconden op de kamer te zeggen dat ik er klaar mee ben. Ze keek toen verschrikt en zag de bui al aankomen dat ik lastig kon worden blijkbaar, maar ik heb gezegt dat ze het geld zal krijgen en ben alleen van de kamer afgelopen. De rest van de tijd had ik er de balen van in die tent. Er zat ook geen andere meid waar ik nog mee had willen proberen. Na een poosje ben ik dus vertrokken.
    Ik stel mijzelf de vraag wat doe ik eigenlijk nog in die clubs. Ik ben het al een hele poos zat en het percetage negatieve ervaringen neemt alleen maar toe vanwege die rot roemenen overal tegenwoordig. Het is het voor mij allemaal niet meer waard. Ik zal in 2013 geen voet meer zetten in een club in Duitsland. Ik ga lekker op vakantie in december, dan heb ik tenminste echte sex. Ik wens jullie lezers allemaal veel plezier in het posten van nep berichten op het forum van hoe geweldig die wijven op
    de kamer zijn. DOEI

  7. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (24 november 2013),Bluebear (24 november 2013),Carlitos ( 4 december 2013)

  8. #106
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Ik ben hier vorige week nog even gaan kijken. Ik wilde het een tweede kans geven omdat ik eerder dit jaar de tent zwaar teleurgesteld verlaten heb. Dat was tijdens de ramadan en het aantal vrouwen, inclusief de onvriendelijke receptie dame, was op een hand te tellen. Dit keer was het aantal vrouwen redelijk, maar de kwaliteit van de vrouwen was niet om over naar huis te schrijven. Door gebrek aan beter pakte ik dan maar een barely legal 18 jarig mooi roemeentje. Op de bank zat ze er al beteutert bij, maar dat negeerde ik. Anno 2013 is het nu eenmaal zo dat je niet altijd meer krijgt in de clubs waar je naar op zoek bent. Dus ging ik voor een optick fick. Eenmaal op de kamer bleef ze ongeinteresseerd en ging ze meteen over tot pijpen of wat er voor door moest gaan. Het was dus waardeloos en ze deed het op een manier alsof ze met haar wiskunde huiswerk bezig was en daarbij met gedachte bij haar vriendje dat haar net gedumpt had. Terwijl ze mij pijpte/waardeloos aftrok kreeg ik er medelijden mee. Ik kreeg er een slappe van en meteen vroeg ze mij of ik een probleem heb. Dat was voor mij genoeg om na nog geen 120 seconden op de kamer te zeggen dat ik er klaar mee ben. Ze keek toen verschrikt en zag de bui al aankomen dat ik lastig kon worden blijkbaar, maar ik heb gezegt dat ze het geld zal krijgen en ben alleen van de kamer afgelopen. De rest van de tijd had ik er de balen van in die tent. Er zat ook geen andere meid waar ik nog mee had willen proberen. Na een poosje ben ik dus vertrokken.
    Ik stel mijzelf de vraag wat doe ik eigenlijk nog in die clubs. Ik ben het al een hele poos zat en het percetage negatieve ervaringen neemt alleen maar toe vanwege die rot roemenen overal tegenwoordig. Het is het voor mij allemaal niet meer waard. Ik zal in 2013 geen voet meer zetten in een club in Duitsland. Ik ga lekker op vakantie in december, dan heb ik tenminste echte sex. Ik wens jullie lezers allemaal veel plezier in het posten van nep berichten op het forum van hoe geweldig die wijven op
    de kamer zijn. DOEI
    Meteen ook maar uitschrijven op alle forums waar je lid van bent?
    Of ben jij net zoals de meeste DVP's die afscheid nemen van het vak... om er na enkele maanden weer terug te keren?
    We zullen zien...

    Fijna vakantie(sex) alvast!
    Het is je gegund!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  9. #107
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Ik stel mijzelf de vraag wat doe ik eigenlijk nog in die clubs. Ik ben het al een hele poos zat en het percetage negatieve ervaringen neemt alleen maar toe vanwege die rot roemenen overal tegenwoordig. Het is het voor mij allemaal niet meer waard. Ik zal in 2013 geen voet meer zetten in een club in Duitsland. Ik ga lekker op vakantie in december, dan heb ik tenminste echte sex. Ik wens jullie lezers allemaal veel plezier in het posten van nep berichten op het forum van hoe geweldig die wijven op
    de kamer zijn. DOEI
    Je doet deze maand dus je naam eer aan, en gaat op vakantie voor echte seks. Maar je vraagt jezelf af wat je nog in clubs doet, je hebt gewoon een tijd geleden wel lol gehad in die clubs! Op dit moment is het overal wel een beetje hetzelfde, dames maken geen kamers, zijn daardoor een hele dag bezig met niks doen. Omschakelen om een klant goed te verwennen is dan lastig. Zeker een jong ding van 18 jaar. Of zagen die dames aan je gezicht dat je ook al een tijd aan het balen bent van je slechte ervaringen de laatste tijd, wisten ze dat ze je niet konden bekoren. Het kan ook aan je eigen instelling liggen, dat weet ik uit ervaring.

    Maar je beticht je collega ijsberen van nep berichten, daar geloof ik niet zo in. Ze beschrijven het hooguit van een hele positieve kant, of hebben een andere seks beleving dan jij.

    Maar veel plezier deze clubloze maand....

  10. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 december 2013),licky luke ( 4 december 2013),Wijze grijze ( 4 december 2013)

  11. #108
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Ik kan de reactie van Carlitos alleen maar onderschrijven.

    En geheel op persoonlijke titel: ik wordt onderhand ziek van dat geneuzel over "rot Roemenen" en wat er al niet meer over deze dames wordt geventileerd. Als je slechte ervaringen hebt met Roemeense dames moet je er gewoon wegblijven, dan hoef je ook niet meer te klagen. Ik heb zelf meer dan voldoende goede ervaringen met Roemeense dames, om te kunnen stellen dat het niet allemaal rotte appels zijn. En als ik een keer een foute keuze maak, met een dame van welke afkomst dan ook, dan heb ik mijn leergeld betaald en zoek ik de volgende keer een ander. Maar er over zaniken doe ik niet, laat staan dat ik alle Roemeense dames hier openlijk afkraak. Dat maakt het hele forum ook een verzamelbak van negatieve ervaringen en daar wordt het niet gezelliger op.

    Mijn advies dus: Gewoon afblijven als je er niks van verwacht (ongeacht het land van herkomst), dat spaart geld en negatieve ervaringen. En als je op een gegeven moment helemaal geen DVP's meer vindt die je nog kunnen bekoren, gan je er gewoon helemaal mee stoppen, ook met er over te schrijven.

    En om op een positieve manier af te sluiten:

    Je hebt de juiste beslissing genomen om op vakantie te gaan en de clubs links (en rechts) te laten liggen.
    Er is dus toch nog licht aan het einde van de tunnel...

    Fijne vakantie alvast!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  12. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 4 december 2013)

  13. #109
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Het was dus waardeloos en ze deed het op een manier alsof ze met haar wiskunde huiswerk bezig was en daarbij met gedachte bij haar vriendje dat haar net gedumpt had.
    Eventjes dacht ik: "Eindelijk een intelligent Roemeentje. Bezig zijn met haar wiskundewerk én haar (foute) vriendje dumpen". Totdat ik nauwkeuriger las en zag dat ze V24 alleen maar de perfecte illusie (van intelligentie) gaf. Eigenlijk dus een topsessie (op het pijpen na dan!).

  14. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 december 2013)

  15. #110
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Niet alleen sommige ijsbeertjes hebben hun buik vol van die Roemeense dames maar ook bij de clubleidingen.
    Ik noem hier geen naam van de club maar het liefst sturen ze alle Roemeense dames weg maar helaas hou je dan geen dames over om de ijsberen te vergezellen in de club. Maar mijn gevoel zegt en als ik tussen de regels door lees zou zomaar kunnen dat een club zegt en nu is mooi geweest en dat ze alle Roemeense dames de toegang gaan weigeren.
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  16. #111
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Ik kan de reactie van Carlitos alleen maar onderschrijven.

    En geheel op persoonlijke titel: ik wordt onderhand ziek van dat geneuzel over "rot Roemenen" en wat er al niet meer over deze dames wordt geventileerd. Als je slechte ervaringen hebt met Roemeense dames moet je er gewoon wegblijven, dan hoef je ook niet meer te klagen. Ik heb zelf meer dan voldoende goede ervaringen met Roemeense dames, om te kunnen stellen dat het niet allemaal rotte appels zijn. En als ik een keer een foute keuze maak, met een dame van welke afkomst dan ook, dan heb ik mijn leergeld betaald en zoek ik de volgende keer een ander. Maar er over zaniken doe ik niet, laat staan dat ik alle Roemeense dames hier openlijk afkraak. Dat maakt het hele forum ook een verzamelbak van negatieve ervaringen en daar wordt het niet gezelliger op.

    Mijn advies dus: Gewoon afblijven als je er niks van verwacht (ongeacht het land van herkomst), dat spaart geld en negatieve ervaringen. En als je op een gegeven moment helemaal geen DVP's meer vindt die je nog kunnen bekoren, gan je er gewoon helemaal mee stoppen, ook met er over te schrijven.

    En om op een positieve manier af te sluiten:

    Je hebt de juiste beslissing genomen om op vakantie te gaan en de clubs links (en rechts) te laten liggen.
    Er is dus toch nog licht aan het einde van de tunnel...

    Fijne vakantie alvast!
    @ licky luke

    Ik meen te hebben begrepen dat je een Limburger bent. Wel, vakantieganger24 is een Rotterdammer.
    En daar zit het verschil, het verschil is de taal. Een Rotterdammer zegt de dingen nu eenmaal een beetje anders dan een Limburger.

    Over de Limburger heb ik wel eens horen zeggen: "Hij lult een hoop en praat graag naar de mond, maar uiteindelijk weet je nooit waar je aan toe bent."

    Over de Rotterdammer wordt wel gezegd: "Hij is recht toe recht aan en kankert een hoop, maar de strekking van zijn verhaal is duidelijk."

    In dit geval zegt vakantieganger24 dus: “Ik had een kutdag in Penelope”.



    En om je een beetje idee te geven van onvervalst Rotterdams moet je maar eens naar Jules Deelder luisteren die hier zijn visie geeft over Amsterdammers:


  17. Onderstaande 2 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 december 2013),Don Rudo ( 4 december 2013)

  18. #112
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Dit is compleet off topic maar de mods verplaatsen het wel denk ik.

    Ik kom veel in clubs de laatste 3 jaar en in totaal 4 a 5 jaar in de saunaclubs weet het niet meer precies.
    ik heb in ieder geval de aflossing van de wacht nog meegemaakt, Poolse, Duitse en Russische dames werden afgelost door Roemeentjes.
    De sfeer in alle clubs veranderde en niet altijd ten positieve..de vrouwen met een beetje omgangsvormen en waar een gesprek mee mogelijk was, ook tot dan toe de gebruikelijke modus operandi in de clubs, werden voorbij gestreefd door Roemeentjes alsof er geen jonge vrouwen meer in Rumania bleven...ze lieten geen steen op de andere van de oude clubs.

    Beste voorbeeld is Acapulco, de sfeer is er totaal veranderd, vervelend , hard , zakelijk, geen pre sales, arrogante looks, het boze oog regeert er. Je kunt ze niet allemaal over een kam scheren maar het is zoeken naar de goede dames. Vroeger nam ik blind elke vrouw in Acapulco nu moet je kijken wat het Roemeentje aan service aanbied. Maar door de sfeer kom ik er geeneens meer in de stemming vaak, misschien is pappa blijven hangen in het verleden...

    Hoe het komt die neergang in service, sfeer en omgangsvormen die samen met de Roemeense sprinkhanen plaag naar Duitsland kwam, dat is voer voor intelligentere mensen dan mij, maar dat het heeft plaatsgevonden dat is voor mij een feit dat ik zelf beleefd heb.Het komt ook hele veel voor als klacht op alle fora !! Dus om hier iemand persoonlijk op aan te vallen alsof hij het niet snapt gaat te ver.

    Panthera is ook een recent voorbeeld, afgelopen zondag alleen maar Roemeentjes en geen Bulgaren of andere nationaliteiten op Shila na, het was een zeer vervelende dag in HP, botte vrouwen, afstandelijke vrouwen, ik ga me niet herhalen...dat heb ik ook zo gezien met diverse lichtingen Roemeentjes in H7....bot, geen omgangsvormen, assies......niet willen werken..geen idee hebben hoe zich te gedragen in een club...hun bord barstenvol met 5 stukken vlees laden en 2 hapjes nemen en het dan laten staan en weglopen..etc ..ze heben gewoon overal schijt aan en nooit enige opvoeding gehad.

    Ik heb dat nog NOOIT gezien met vrouwen van andere nationaliteiten, discrimineren mag niet maar een conclusie dringt zich op.

    Ik heb ook ontelbaar veel goede dates gehad met Roemeentjes, mag ook veel aan ze, maar zet er teveel bij elkaar zonder correctie en het ontspoort totaal en ze laten hun ware gezicht zien.Dit geld vooral voor die jonge sprinkhanen die met foute vriendjes hier naar Duitsland komen en maar in clubs gedumpt worden.

    Vakantieganger kent de betere tijden met andere nationaliteiten en vond het toen veel beter, dat is legitiem en mag hij vinden en opschrijven. Dat anderen het nu perfect vinden tel je zegeningen maar val niemand aan op zijn mening of dring hem jouw visie op !
    Dit roemeentje uit Vakantiegangers verhaal heet Candy,ze is pas 18 jaar, ik mag haar, en we klikken, als ze gaat roken knikt ze kom ook mee, dat is bij haar al heel wat en in Penelope al heel wat, op mij reageert ze wel normaal maar ze heeft een hekel aan dit werk, en aan de meeste kerels, ik snap dat hij het afgebroken heeft, ik ga in Penelope wel vrijwel altijd met haar, maar om nou te zeggen dat ze mij een super service geeft, maar ze is zo een mooie lolita ! Klik je niet en ze laat weinig ruimte voor contact, dan denk ik dat je gewoon een kut service krijgt en daar zou ik me ook te goed voor voelen. En dan denk je aan vroeger aan die tijden dat hele lekkere Poolse en Russische vrouwen je gek maakten..laat die man toch lekker dagdromen.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 4 december 2013 om 15:42

  19. #113
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Dit is compleet off topic maar de mods verplaatsen het wel denk ik.
    Mee eens.
    Dit hoort niet thuis onder Penelope, Essen...

    Maar blijkbaar is er voldoende voedingsbodem voor een eigen draadje.
    Dus ... moderatoren, admins, heren?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  20. #114
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Over de Limburger heb ik wel eens horen zeggen: "Hij lult een hoop en praat graag naar de mond, maar uiteindelijk weet je nooit waar je aan toe bent."
    Over de Rotterdammer wordt wel gezegd: "Hij is recht toe recht aan en kankert een hoop, maar de strekking van zijn verhaal is duidelijk."
    Dat zal allemaal best wel, je moet eens weten wat mensen allemaal van elkaar denken en zeggen...
    Zo zeggen ze ook een hoop over Roemeentjes, wat ook niet allemaal waar is...

    Maar dat houdt de discussies wel lekker gaande, gelukkig.
    Waar zouden wij Nederlanders (waaronder Limburgers en Rotterdammers en nog veel meer soortigen) zijn als we niets meer te klagen hadden...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    In dit geval zegt vakantieganger24 dus: “Ik had een kutdag in Penelope”.
    Als je goed leest zie je dat het bezoekje aan Penelope voor vakantieganger24 de druppel is geweest die de spreekwoordelijke emmer van ellende heeft doen overlopen, waardoor hij niet alleen Penelope maar eigenlijk alle clubs de rug wil toekeren, met als voornaamste reden de negatieve ervaringen met "die rot roemenen"...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Ik stel mijzelf de vraag wat doe ik eigenlijk nog in die clubs. Ik ben het al een hele poos zat en het percetage negatieve ervaringen neemt alleen maar toe vanwege die rot roemenen overal tegenwoordig. Het is het voor mij allemaal niet meer waard. Ik zal in 2013 geen voet meer zetten in een club in Duitsland.
    Dat is natuurlijk wel, zoals het (volgens jou) een echte Rotterdammer betaamd, zeer direct en onomwonden uitgedrukt. Daar heb je dan wel weer gelijk in... Ik zou het inderdaad (als Limburger) iets anders hebben uitgedrukt, maar dat terzijde...

    P.S. Ik voel me door niets of niemand hier aangevallen, mocht ik me (als Limburger) daarin vergissen dan hoor ik dat graag...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. #115
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Dit is compleet off topic maar de mods verplaatsen het wel denk ik.
    Nee Pritt, goed lezen. Die paar regeltjes zijn volledig on-topic.

  22. #116
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Op de zondagavond naar Penelope gegaan, het gerucht ging dat een van mijn toppers daar zou zitten. Zij zat er niet maar de line up was meer dan behoorlijk. Op een zondagavond 35 vrouwen. De grote huiskamer was dan ook bomvol met overwegend vrouwen. Ik spotte al direct enkele mij onbekende pistolladies.
    Ik zou uiteindelijk kiezen voor Melissa en Candy en was beide keren meer dan tevreden toen ik de kamer verliet.
    De prijs-kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Entree 30 euro, per 20 minuten kameren betaal je 25 euro. voor 50 euro dus twee heerlijke knuffelsessies met twee op en top pistolladies, daar word ik heel vrolijk
    van.
    Kritiekpunten: na dit eerste bezoek nog niet opgevallen. De club wordt vrijwel uitsluitend bezocht door Turkse bezoekers, ik was de enige niet Turk. Maar als je geen calvinistisch/protestantse bril op hebt zie je dat deze bezoekers (oud en jong) zich prima gedragen. Voor mij een onverwachte topdag en ik zal er snel weer zijn.

  23. Onderstaande 5 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 februari 2014),foefel (18 februari 2014),jacky pakutra (17 februari 2014),Mr Pussy (17 februari 2014),rob333 (17 februari 2014)

  24. #117
    Geregistreerd
    27 maart 2013
    Last Online
    8 november 2016 @ 12:54
    Berichten
    78
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    77 in 24 posts

    Standaard First time in Penelope

    I've heard a lot about the small sister from Acapulco.

    Like:
    Very cheap ---> true
    Many young stunners ---> false
    Only turkish men ---> almost true (one non-turkish: me)
    Critical hygiene ---> it's OK, could be better though
    Bad food ---> true

    When i ringed at the door, a girl let me in and gave me some towels.
    At first i couldn't see nothing because it was really dark. I was already standing in the middle of the club.
    The entry is also the bar. There was only one girl behind who wasn't that friendly. Maybe too much work for one person?

    I got off my clothes and took a shower. No problem.
    Towel around my hips and upstairs to the bar.
    Coke from machine like Acapulco.
    Found a free place to sit.

    What's the Lineup like?
    Absolutely no stunner. Of course mostly Romanian. Young, but far from beautiful.

    Shit... Cigarette first... Outside... Not too cold because of heating lamps.
    I tried to talk to some turkish icebears. Not so easy at first. Some of them only speak turkish.
    Finally somebody who told me that some girls come later. So i could hope that i didn't burn the 30€ entry.
    When i went back to the bar my eyes got very big...

    A stunner!!!
    What a sweet beauty!!!
    She was on her way outside for smoking. I followed her and took a place next to her.
    Smalltalk...
    Romanian, but Wow... she speaks german and english!
    How sweet she is!

    Julia 20y. 150cm, very skinny, max. 40kg, blond, 75B

    In the room:
    Nice french kisses, but not so deep.
    A fresh delicious pussy, very good blowjob.
    Intimate and hard fuck.
    After the first round i wanted to start the second. But she wanted to take a shower, cigarette, ...
    She promised me to come with me after that.
    It was more than 20 minutes, but she only wanted 25€.

    After a little rest we could go on... Round 2.
    Really good GFE and no problem with fucking harder.
    A DREAMBABE!!!
    25€ again. This time with a little tip.

    Except Julia there was nobody i was interested in.
    It was OK for a short visit. No recommendation for longer visits.
    The young and old turkish icebears were absolutely friendly.

  25. Onderstaande 7 leden hebben Shaggie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 juni 2014),Carlitos (15 april 2014),Flurkman (23 april 2014),Megaboob (14 april 2014),rob333 (14 april 2014),Wijze grijze (14 april 2014),ZorroMagnum (15 september 2014)

  26. #118
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Wijze Grijze bezoekt Penelope voor het eerst

    Lang geleden dat er nog eens iemand over deze club geschreven heeft. En gelegenheid om nog eens een voor mij onbekende club te bezoeken.

    Nadat PollekeZuid01 en ik overdag bij Acapulco in Velbert waren geweest, besloten we ook eens in de 18 Km verderop gelegen zusterclub Penelope in Essen te gaan kijken.

    We arriveerden omstreeks 22:30. De club ligt mooi afgeschermd door weelderige begroeiing en heeft voldoende parkeerplaatsen voor de deur. Bij de ingang werden we al vriendelijk ontvangen en naar de receptie begeleid. De club is eigenlijk één grote huiskamer met 2- en 3-zits bankjes. Bezoekers op dat moment waren allen allochtoon, of bezitten op zijn minst een migranten achtergrond. Wel een zeer gezellige sfeer. Aangezien we dus zelf ook buitenlander waren, voelde ik me meteen op m’n gemak. Iedereen was zeer contact vriendelijk. Zelfs enkele sportschool getrainde testosteronnies die zo breed waren dat ze dwars door een deur moesten lopen. Je kon er een leuk praatje mee doen. Mijn opmerking dat het leuk was om eens in een club zonder aanwezige autochtonen te zitten, vond men wel grappig. Toch schijnen er ook Duitse bezoekers te komen: overdag en dan maar voor korte tijd om zich even te laten “entsaften”.

    Je loopt in Hessendress rond en krijgt bij het inchecken twee handdoeken en twee sleutels. De lockersleutel lever je na het omkleden weer bij de receptie in en de tweede sleutel is voor een safe voor je waardevolle spullen.

    In de club is geen alcohol verkrijgbaar. Frisdranken tap je zelf uit een post-mix automaat. Je krijgt wel steeds een glas. Dus geen plasticbekers. Men had voor mij ook steeds een citroenschijfje paraat voor in de Coca-Cola. Ijsklontjes hebben ze niet

    Je kon makkelijk een praatje aanknopen met Achmed, Suleyman en alleman en het was duidelijk dat velen elkaar kenden en de club als sociale ontmoetingsplek gebruikten. Opvallend veel allochtone bezoekers uit Nederland en België heb ik er aangetroffen. Men kwam hier vaker. De dames zijn hoofdzakelijk van Roemeense origine, echter heb ik er ook Poolse en Turkse aangetroffen.

    Nu hadden we in Acapulco eigenlijk niets meer gegeten, omdat we nieuwsgierig waren naar het eten in Penelope. Dat was echter een foute beslissing. Er was helemaal niets meer over van het buffet, dat blijkbaar vanaf 18:00 klaar staat. Als enige eetbaars lagen er nog een stuk of 10 bokworsten. Ik weet dus ook niet wat voor eten dat we gemist hebben. Leuk detail, dat ook een beetje de vriendelijke sfeer typeert, was een gast die me wat chocolade en een gevulde koek uit z’n eigen voorraad kwam brengen om m’n honger enigszins te stillen.

    Met een beetje fantasie waan je je bij mooi weer in een straatcafé in Antalya. Er is weliswaar geen buitenterrein, maar voor de club is een overdekte rokersaanbouw en ernaast staan wat bankjes en tafeltjes buiten. Je zit dan aan de straatkant, maar volledig uit het zicht, want alles is volledig begroeid.

    De muziek is uitsluitend Turks, met misschien af en toe iets Roemeens. Dit geeft alles een mediterraan exotisch vakantieatmosfeertje. Regelmatig dansten mannen en vrouwen. Zo stel ik mee een Turks bruiloftsfeest voor.

    De club is in het weekend tot 06:00 geopend en toen we vlak na 01:00 vertrokken, kwamen er nog nieuwe gasten binnen die de Vrijdag- en Zaterdagavondentree na 18:00 van EUR 30,= betaalden. Op andere tijden betaal je EUR 20,= entree.

    Het sanitair bevindt zich in de kelder en bestaat uit 3 douches en oogt een beetje shabby. Kleedruimtes zijn ook in de kelder. Er is een sauna die in een hoek van de barruimte staat. Er is ook een “kino”, maar dat is alleen een ruimte met 4 tweezitsbanken en een LCD-scherm. Daar gebeurt helemaal niets en de dames komen er ook niet. Er hangt ook een luidspreker met dezelfde muziek als in de barruimte. Hierdoor mis je de hele verhaallijn van de film. Jammer. Bovendien staat in die ruimte ook het eten op een tafel. Wel zijn er steeds koekjes en appels beschikbaar bij de receptie.

    Ik heb met meerdere dames een gesprekje aangeknoopt die de optische Wijze Grijze eerste selectietoets doorstaan hadden. Geen van allen slaagde echter voor het aansluitende interview naar verleende service activiteiten. Geen enkele dame bood TZ aan in het pakket en dat is voor mij toch wel een minimale vereiste om een kamercontract mee af te sluiten. Enkelen hadden ook van te voren in Acapulco in Velbert gewerkt.

    Het kamertarief bestaat uit 20 minutenblokken. Je betaalt EUR 25,= per 20 minuten. Een half uur tarief is er niet. Gedurende de avond heb ik menige dame geobserveerd en vastgesteld dat vele bezoekers aan ruim minder dan 20 minuten genoeg hadden om hun ding gedaan te krijgen. Daar werd ik niet echt vrolijk van en ik besloot mijn hand op de knip te houden, ofschoon er qua uiterlijk zeker 2 dames absoluut voor een kamergang in aanmerking gekomen zouden zijn. Deze waren trouwens beiden heel vriendelijk in de omgang en verontschuldigden zich er zelfs voor dat ze niet zoenden.

    Uiteindelijk wachtte ik nog even op PollekeZuid01 die wel nog even, tegen beter weten in, naar z’n hormonen wenste te luisteren en er een kamergangetje tegenaan gooide. Tegen 01:30 arriveerden we op de Vulkaan in Duisburg. En wie troffen we daar uiteindelijk nog? Natuurlijk De Duisburg Spesjalist.

    Wijze Grijze Sexapproval™ voor Penelope vandaag: 6,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  27. Onderstaande 12 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 mei 2015),boo (24 mei 2015),de duisburg spesjalist (24 mei 2015),hallodaarbenikweer (25 mei 2015),hasta la pasta (27 mei 2015),Hcw ( 3 juni 2015),licky luke (25 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (25 mei 2015),poefboy (28 mei 2015),PollekeZuid01 (24 mei 2015),Wentelt Eefje (26 mei 2015),Willi69 (25 mei 2015)

  28. #119
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Bedankt Wijze Grijze, ik ben er in het verleden ook wel eens geweest. Meestal als ik eerst in een andere club was geweest en daar niet geslaagd was ....

    Geen club om heel lang te blijven hangen. Best wel mooie meisjes maar de kans dat je snel wordt afgewerkt is nogal groot, je moet een beetje mazzel hebben. In het verleden mooie tijden beleefd met Dilara, een klein Turks opdondertje en vooral met Neomi, een fantastische Cubaanse.

    ben er nu denk ik al meer als een jaar niet geweest, misschien toch maar weer eens proberen ...

  29. Onderstaande 2 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (24 mei 2015),Wijze grijze (24 mei 2015)

  30. #120
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Jammer voor jou WG want er lopen, zeker rond het weekend, toch wel wat pareltjes rond daar in Penelope die prima service bieden. Daarnaast (waar niet) dames die er de kantjes aflopen. Entree 20 euro (behalve vrijdag en zaterdag na 18 uur 30 euro). En 25 euro voor (elke) 20 minuten is toch geen slechte deal. Het klopt dat vele klanten na 10 minuten (of soms nog korter) weer terug zijn maar dat hoeft niet aan de dvp te liggen. Ik kom dit jaar weer regelmatig in Penelope en heb op een enkele uitzondering prima service ervaren. Gebrek aan faciliteiten en eten zorgt er voor dat de bezoekjes meestal niet langer dan 2 of 3 uur duren maar verder heb ik (meestal) niets te klagen.

  31. Onderstaande 5 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (25 mei 2015),PollekeZuid01 (25 mei 2015),satanic surfer (25 mei 2015),seksenfun (28 mei 2015),Wijze grijze (25 mei 2015)

  32. #121
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    Klopt, er zijn veel dames, en ze zien er goed uit.
    Verder, animeren is knudde, kamergang is een heel dun aftreksel van wat het had moeten zijn,
    de kamer zelf is aftands en als je nuchter om je heen kijkt, is de club zelf dat ook.
    Fijn dat sommigen daar een goede tijd kunnen hebben.

  33. #122
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Lijkt me geen ingewikkelde rocketscience om Penelope als een uitermate matig clubje in te schatten. Veel Anfängerinnen zonder noemenswaardige serviceskills en/of afgeserveerde dames uit andere lowcostclubs in combo met een publiek dat doorgaans geen moer geeft om Tongzoenen of iets dergelijke dat er van verre op lijkt, dat mag niet verwonderen. Voor 25E per sessie (ervanuitgaand dat het overgrote meerendeel der sessies binnen die termijn beklonken zijn) kan men het een dame ook weinig aanwrijven dat het allemaal limit-limit en basic snel afwerkgeroffel in de marge is. Behoudens uitzonderingen die men als sporadisch kan inschatten zal het gros der dames dan ook geen tong uit d´r mond laten rollen voor die som. Uiteraard kan het best zijn dat er voor "stammgasten" die herhaaldelijk langere kamergangen ondernemen (iets in de trant van een uur of méér) een uitzondering wordt gemaakt, doch zelfs dat wordt zelden tot nooit bevestigd door heren die er af en toe komen en die men elders treft. Nét een echelonnetje hoger dan Flatratetreffs waar de mokkels echt voor Muntzen neuken, letterlijk dan, en er ook bijna geen enkel deftig performend mokkel tussenzit. Zelve éénmaal geweest (voor een kortstondige Verhuisakt van een me bekend moppie van elders toendertijds) en niemals wieder. Ze sponsoren klaarblijkelijk sinds kort elsewhere en dus passeren wat vrijkaartenverzamelaars de revue die dan gaan Tongzoenbevragen voor 25E, naja het antwoord lijkt me duidelijk, doch weldenkenden laten deze non-serviceclub par excellence am besten extreem links liggen behoudens dat ze van nét 18+ houden waarschijnlijk en houden van gokken...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  34. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman (27 mei 2015)

  35. #123
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Penelope 02-05-2015

    het leek wel of dat ik in turkey een niet toeristisch plaatsje
    finike was beland ma dan zo 90 km van nederland grensovergang beek viele auslandische besucher anwesend . of was ik de buitenlander .

    penelope is een lo budget club toegang prijs is 20 euro behalve vrijdag en zaterdag va 18 uur is het 30 euro . en voor dat geld kan je de hele dag coffee tee cola fanta water pakken ook is er om 18.00 uur een buvet wat eetbaar is gisteren was er bokworst kipfilet en kippenvleugels met iets van een zuurkool . verder is er geen alcohol te verkrijgen de ideale locatie voor een alkehol vrij feestje. roken is binnen ook nergens toegestaan en bij de intree is er een hok voor gemaakt met straalkachel er is ook een sauna aanwezig in de baruimter dan kan je via de sauna ook gelijk de dames in de gaten houden verder heb ik wel 3 doesjes geteld en 2 wc . de kleedruimte doet me denken aan een kleedruimte in een sporthal het ruik er hoofdzakelijk na mannen zweet en ik ruik liever vrouwen deo de meeste kamers zijn ma kleine af werk hokken de deuren van de kamers kunnen niet afgesloten worden en men hang er aan het kozijn een label neer als de kamer bezet is . de muziek is veelal turkse

    de line up viel mijn zeker niet tegen van alles wat roemeense hongaarse duitse en bulgaarse behalve zwarte damens en de kosten voor een kamer gang zijn 25 euro per 20 minuten ik heb gekamert met de roemeense dea ex babylon en een duitse dvp. damens komen niet op je af en je moet ze zelf aanspreken. praisals zijn hier niet standaard er lopen zeker veel mooie damens rond :

    na 23.30 begon er gedanst te worden door de dames op de turkse muziek en wat bewoog het toch lekker mee de mannelijke bezoekers beleven in de zetel en keken toe

    penelope is geen dag club met een dagbesteding ma een neuk club waar je je in de avond goed kan vermaken maak je 2 kamers van 20 minuten dan ben je 70 euro kwijt en dat is 10 euro meer als op de vulkaan voor dat geld zijn de non alcoholic dranken inbegrepen

    mijn dank is dan ook groot aan penelope en een ander forum om deze club te leren kennen mede door een vrijkaartje . de entree van een club hoeft niet altijd 50 of 60 euro te zijn om een goede tijd te hebben het is een low budget club en behoort tot de aca groep :wink:

  36. Onderstaande 5 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (27 mei 2015),poefboy (28 mei 2015),PollekeZuid01 (27 mei 2015),Smouse (28 mei 2015),Wentelt Eefje (27 mei 2015)

  37. #124
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Sessieprijzen: 20' = € 25, 30' = € 50 en 60' = € 75. Vaak kan meer dan pijpen en neuken maar met bijbetalingen die soms niet mals zijn (tot € 100). Dan gaat de charme van budgetclub er wel helemaal aan. Blijft aan de klant om te zoeken wat hij wil verkrijgen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  38. #125
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik voor het eerst in Penelope beland. Ik was initieel van plan deze club binnen een paar weken te bezoeken als opstapje voor een bezoek aan ACA, maar ik had gisterennamiddag niks te doen, dus ik dacht: laat ik alvast eens een kijkje gaan nemen.

    Ik ben om 13u45 begonnen aan een ritje van 210km en om 16u zou ik de club betreden, echter niet nadat ik er eerst, net als afgelopen dinsdag bij Villa Venus, pardoes voorbijgereden ben. Ook hier was het maar goed dat er zoiets bestaat als huisnummers.

    Ik werd binnengelaten door een onaantrekkelijke oudere DVP (ik vreesde al het ergste voor de line-up), die me 2 handdoeken overhandigde en me doorverwees naar de receptie/bar. Daar kreeg ik in ruil voor 20€ een sleutel voor een lockerkastje.

    Deze sleutel moest je, eens omgetoverd tot ijsbeer, aan de receptie inruilen tegen een andere sleutel, voor een kleiner kastje naast de receptie, waar je je waardevolle spullen in kwijt kon. Wel niet echt handig als je iets uit je lockerkastje (deo bijvoorbeeld) nodig hebt.

    Wat kan ik over de club vertellen?

    Het belangrijkste is de middelgrote centrale ruimte, gevuld met zwarte zetels. Rechts vooraan de centrale ruimte is er een tweede kleine zitruimte. Hier wordt het avondeten geserveerd. Rechts achteraan is de sauna.

    Op het gelijkvloers heb je verder nog een toilet en enkele neukkamers.

    Buiten vind je een rookruimte en een klein terrasje. Gezien het miezerige weer heb ik daar vandaag geen gebruik van gemaakt.

    In de kelder bevinden zich de lockers, de douches, een kamertje voor de masseur (heb ik vandaag wel niet gezien) en nog enkele neukkamers.

    Het weinige personeel was behulpzaam en vriendelijk. Daar viel niks op aan te merken.

    Ik heb 1 keer van de sauna gebruik gemaakt. Deze was goed van temperatuur. Ik heb hem nooit leeg geweten. Als je hem wou gebruiken, mocht je dus niet bang zijn van een beetje mannelijk gezelschap.

    Het avondeten werd om 18u30 geserveerd: een soort van rosbief in een vleessaus met aardappelgratin en brood. Het vlees was mals en lekker. De saus was ook geslaagd. De aardappelgratin smaakte naar plastic. Overall voldeed de maaltijd, zeker als je rekening houdt met de lage inkomprijs.

    Je moet je eten zelf opscheppen uit de 2 'voederbakken'. Alle bestek: bord, mes en vork, is van plastic en gooi je weg na gebruik.

    Qua dranken kan je kiezen uit 2 machines: een koffiemachine of een machine voor gemixte frisdranken. Alcohol wordt niet aangeboden.

    De club oogt wat verouderd, maar alles is goed onderhouden en proper. Het bed + matras waarin ik geneukt heb, waren wel aan vervanging toe.

    Wegens gebrek aan andere ruimtes heb ik quasi voortdurend in de centrale ruimte gezeten. Rond 16u was de verhouding mannen-vrouwen daar 2/1: ik telde een kleine 20 mannen en 9 vrouwen. Deze verhouding zou nooit in positievere zin evolueren, integendeel, toen ik om 19u15 de club verliet, zaten er 28 mannen in de bar, tegenover 2 vrouwen.

    Sfeer was ver te zoeken in de club. Interacties tussen mannen en vrouwen ook. Iedereen staart maar wat voor zich uit en als een kerel met een meid wil kameren, sommeert hij haar daartoe simpelweg met een hoofdknik of één of ander gebarentaal.

    De mannenpopulatie bestond voornamelijk uit Turkse medemensen. Naast mezelf was er nog 1 Duitser aanwezig en toen ik vertrok, kwam er net een Aziaat binnen. 2 zwarte ijsberen werd de toegang geweigerd. Zij werden volgens mij doorverwezen naar grote broer ACA.

    De verhouding mannen-vrouwen zat, zoals eerder gezegd, scheef, maar de meeste vrouwen die er waren (ik heb er 13 verschillende gezien) waren optisch wat mij betreft, op 2 uitzonderingen na, dik in orde.

    Quasi alle meiden waren Roemeens. Er zaten 2 absolute stunners tussen, maar dezen waren 'onboekbaar'. Zodra ze in de bar verschenen, sprong een ijsbeer er op af en trok ze mee op kamer. Niet mijn ding.

    Ik heb gisteren 1 kamer gemaakt, met Roemeense Aida.

    Aida is 26 jaar jong, 1,60m groot, heeft een mooi, typisch Roemeens gezicht, lang zwart haar en bruine ogen. Ze is slank gebouwd, heeft een klein maar lekker kontje en een heel mooie B-cup. Geen tattoo's of piercings.

    Presales waren er niet. Ik zette me naast Aida in een zeteltje, maar zij wist duidelijk niet goed hoe daarmee om te gaan en was er ogenschijnlijk op aan het wachten dat ik haar sommeerde om mee op kamer te gaan. Wat ik dan ook gedaan heb na 2 minuten of zo.

    De kamergang zelf. Aida tongzoende voorzichtig en niet lang, maar het was al meer dan ik vooraf verwacht had. De pijpbeurt was heel goed, maar Aida plaatste zich zo, dat ik enkel met haar borsten en niet met haar poes kon spelen. Neuken was in 2 standjes: missio en hondjes. Ging lekker en ik ben traditioneel tijdens hondjes klaargekomen.

    We zijn een dik kwartier op kamer geweest en ik moest 25€ afrekenen. Rekening houdend met die prijs kan ik Aida haar service als goed omschrijven.


    Ik had nog wel zin om een 2de kamergang te maken, maar tussen 18u45 en 19u15 waren er max 2,3 vrouwen tegelijk aanwezig in de centrale ruimte en daar sprongen de ijsberen telkens als uitgehongerde hyena's op af. Ik had pas gegeten (die rosbief en plastieken aardappelen remeber 8)), dus ik wou me niet in de strijd gooien en besloot om 19u15 de club te verlaten en door te rijden naar de Vulkaan, die amper 28km verder ligt.

    Mijn conclusies na dit eerste bezoek aan Penelope: het is een klein neukfabriekje dat er zuiver op gericht is mannen aan een goedkope prijs zonder al te veel franjes en op relatief korte tijd hun kwakken te laten smijten.
    Sfeer, gezelligheid en interacties met de meiden waren onbestaande. De line-up was oké, maar de verhouding mannen-vrouwen zat zwaar scheef in het nadeel van de mannen. Prijs-kwaliteit van mijn kamergang was in orde.

    Ziet Penelope mij nog terug: de club is niet mijn ding, dus ik denk het niet, maar zeg nooit nooit! Voor een snelle, goedkope wip is deze club immers altijd een optie.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  39. Onderstaande 12 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (20 juli 2015),biged (20 juli 2015),deket (20 juli 2015),forgetskinnyletsgetfatty (20 juli 2015),gwanfich (21 juli 2015),Klatergoud (20 juli 2015),MiniME (20 juli 2015),NeverEnough (28 juli 2015),satanic surfer (20 juli 2015),seksenfun (20 juli 2015),tompom (20 juli 2015),Wijze grijze (20 juli 2015)

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

FKK Artemis 468*60