Woensdag ben ik daar geweest.Een beetje hoerig clubje,waar ongeveer 20 dames aanwezig waren.Goed en goedkoop.De kamers zijn het sterkste punt.De kleedkamer heeft de aftandse accomodatie van een pas gedegradeerde amateurvoetbalclub.De dames zitten elks in een zetel...oben ohne of in lingerie.Er zijn veel oost-europese vrouwen.Je vindt er heus wel je gading.Zo vond ik de duitse,slanke Steffie.Ze was 1.67 en 50 kg.Met haar schoenen leek ze nochtans <riesig>.Ze was een beetje verruckt en ik rolde haar meteen in het bed.Het was een speelse ,goedlachse vrouw van 21.Veel werken voor weinig geld zei ze...en dat klopt.Maar veel beetjes maken een groot.Voor 20 euro kom je goed aan je trekken;maar 40 euro voor een halfuur lijkt mij een beter idee.Kortom een goede,ongecompexeerde ervaring.
De club zelf wordt veel bezocht door Turken.Alle drankjes kosten 3 euro en alcohol is niet aanwezig.
Zoals ik zei,is de club een beetje hoerig;een beetje te vergelijken met Sudbad in Keulen,alhoewel men daar nog een tandje bijzet.
Als je er naartoe gaat ben je zeker niet bedrogen.En zeker niet als je het juiste meisje treft(zoals ik)
Het is een clubje wippen en weg.Het is geen <ganse dagervaring> en eten heb ik er niet gezien...buiten een paar droge dessertkoekjes. :wink: