Ik was in Essen en zat een beetje onthand wat betreft het vervoer, dus gemakshalve maar eens weer naar Penelope, voor het eerst sinds ik denk een jaar of vier. Behalve de wanddecoraties was er naar mijn idee niets veranderd. Het was, is en blijft gewoon een Turkentent. Niet denigrerend bedoeld, want ik heb geen enkel probleem met deze bevolkingsgroep. Ik was gewoon de enige niet Turk.
Ik telde ca. een twintigtal dames, en merkwaardig genoeg was de optiek eigenlijk best in orde. Twee of drie dames zagen er ietsje minder uit, maar de rest zou in de grote clubs zeker niet misstaan. De service echter, is een heel ander verhaal. Ik wist nog wel dat ik niet teveel moest verwachten, en teveel was het ook niet. Aan de andere kant hoef je ook geen groot kapitaal mee te brengen om hier je ding te doen. 30,- entree, op doordeweekse middagen zelfs 20,- en daarbij een snelle wip voor 25,- een paradijs voor niet al te kritische budgetneukers.
Eerste meisje noemde zich Ariane, knappe Roemeense, had in Happy Garden en Acapulco gewerkt. Mee naar de kamer, en PMC! Oeps, vergeten te vragen. Zoenen natuurlijk ook niet, dan wordt het gewoon niks met mij, dus maar met het handje af laten maken. Vriendelijk was ze wel, maar de sex gewoon op raamniveau. Nu snap ik ook dat ze hier beland is, met deze service komt ze in PHG en ACA gewoon niet weg.
Saunaatje gedaan en weer een goed uitziende Roemeense uitgezocht. Noemde zich Valerie. Nu eerst maar even naar de service gevraagd. PZC geen probleem. En zoenen? Neeeee, stel je voor, alsof ik onbeschermd anaalverkeer had voorgesteld. Ik had niet het idee dat ik bij de anderen iets beters kon verwachten, dus toch maar met haar naar de kamer. Pijpen veel te snel naar mijn smaak. Condo erom en geneukt in doggy omdat mevrouw het zo wilde. Mijn standje is het niet, dit werd dus ook niks. Wederom met een handjob de kwak geloosd. De 25 euro werden me uit de hand gegrist en weg was ze.
Hierna maar vertrokken, ik had het wel weer gehad. Resumerend concluderend, als je geen hoge eisen aan de sex stelt, dan kun je hier voor een luttel bedrag best een paar mooie meiden bespringen. Maar zoek je meer de echte erotiek, en komt het niet op een paar tientjes aan, dan zijn er heel wat betere alternatieven in de buurt.
Wat me gewoon bevreemd, is dat meiden met zulke goede looks niet een andere club opzoeken, daar zouden ze met gemak het dubbele omzetten. Dat zal hem wel zitten in het feit dat ze geen zin hebben om echt goede service te geven, en dat is tenslotte ook hun eigen zaak. Dit bezoekje was gewoon even uit gemakzucht en bij gebrek aan beter. Of ze me hier weer zien, zeg nooit nooit, maar voorlopig ben ik er weer even klaar mee.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.