Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Jessy / Jessica

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard Jessy / Jessica

    Naam : Jessy

    Nationaliteit /taal : Duitse

    Leeftijd : 22-25jaar

    Haarkleur/lengte : lang blond haar

    Lengte : 1.73m

    Postuur /Cupmaat : Normaal /slank / B-cup

    Tatoeage / Piercing : ja

    Service : PZC, NMC, Beffen, zoenen,FT

    Extra :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 november 2007 om 01:56
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen hoch Trio Jessy(ie) en Eve (yvon{ne})... en HET PROBLEEM...!!

    Afgelopen vrijdag wilde Silvester even bekomen van een dagje BRD met -tot zover- al bijna 700 Km onder het vermoeide zitvlak, en plofte dus even neer in de achterste lounge met het idee na het cola-tje en het peukje een hete sauna te pakken...

    Komen er opeens uit het linkse kamertje 2 heerlijke dames innig hand in hand en met een voldane blos op de wangetjes naar buiten gegiecheld, mij -een een zeer schalkse geile blik toewerpend- verbaasd achterlatend...
    Dat zag er niet verkeerd uit, dus 'ns even kijken wie de lucky bastard geweest was....
    Welnu, die kwam maar niet , even de gedachte gehad om even te gaan kijken of ik misschien bijstand zou moeten verlenen , heb dit toch maar achterwege gelaten...

    Veel tijd om over dit voorval na te denken kreeg ik niet want alras kwam een mooooie grote slanke blondine op hoooge hakjes mijn richting opgeslenterd, wow, wat een lijffie...

    Ze drapeerde zich tegenover mij op het bankje en begon een neutrale small talk, waarbij ze niet naliet haar rijkelijk van piercings voorzien fraaie lichaam in een zo aangenaam mogelijke visuele positie voor Silvester ten toon te stellen...:smile:

    Jessy(ie) verveelde zich, ze had de hele dag nog geen sex gehad, en dan fluistert er altijd een engeltje in Silvester's oor, zo'n mooie meid, jong, en geen sex, da's foute boel...
    Op een of andere manier klikte het gesprekje toch en stopte Silvester zijn engeltje in zijn zak, vandaag zou ik eigenwijs zijn...

    Juist toen Jessy(ie) op stond om naast Silvester plaats te gaan nemen, komt er 'n 2° blondine in het spel: kleine Eve, oftewel Yvon(ne) duikt naast Silvester en nodigt ons beiden uit voor een trio...!!
    Oeps, da's een kordaat optreden!
    De dames kennen elkaar goed, en het uit het kamertje komende damesduo voorheen had toch wel wat bij Silvester los gemaakt, dus waarom ook niet een trio...???

    Voorgesteld even op het bankje voor te warmen, waarbij Silvester al na enkele seconden blij was dat hij ook eens een keer niet naar zijn engeltje had geluisterd....

    Reeds op de bank tongzoenden en pijpten de dames Silvester alsof ik de laatste ijsbeer was die ze zouden tegenkomen.....

    Op naar het bewuste kamertje linksachter, alwaar gelukkig geen uitgeputte ijsbeer aanwezig bleek te zijn...

    Eenmaal dat de deur dicht was werd Silvester bijna letterlijk verkracht en werd Silvestertje om beurten door Jessy(ie) en Eve tot de orde geroepen.
    Heel apart, is Eve meer van de softe, zachte, teasende kant, is Jessy(ie) meer van het forse deeptroath gepijp gediend, een heerlijke afwisseling dus...

    Uiteraard dienden de dames ook verwend te worden en beiden bleken Silvester's orale capaciteiten wel te waarderen, waarbij Jessy(ie) aan de top bleek te staan, gezien de overdadig vloeiende sapjes en de behoorlijke om de vingertjes knijpende spiertjes...
    Jessy(ie) had ook duidelijk mijn voorkeur vanwege haar heerlijk zachte lippen daaronder, en onderwijl hield Eve zichzelf en mij bezig op haar heerlijk teasende wijze.

    Zo kon Silvester wel uren doorgaan, dacht ie....
    Op een gegeven moment genoot ik van het lekkere poesje van Eve, en genoot Eve wel erg van Silvester's verwennerij, onderwijl doet Jessy(ie) iets met haar mond, tong, tanden of weet ik wat, er gaat een schok door me heen, en een geweldige explosie van Silvestertje volgt...
    Shit! weet Silvester tussendoor nog even uit te kermen, door 2 monden vertaalt: sheisse!!

    Wederzijds volgden wat excuses, waarvoor? Het was gewoon super...!!

    Na het opkuisen gaf Silvester aan nodig te moeten, en toen was er volgens de dames een probleem, het probleem toch niet?

    Het uurtje was nog niet vol, dus Silvester mocht nog rustig doorgaan, nee de dames wilden dolgraag dat Silvester nog even doorging...

    Silvester diende echter nodig pipi doen, en de doucherij en zo er na zou zoveel tijd in beslag nemen, dan was het uur toch wel vol....

    Maar daarmee was het probleem dus niet opgelost, ze wilden geeeen uur berekenen... ik moest zelf maar het tarief berekenen, 't was altijd goed..

    Dat werpt toch weer een heel ander licht op de discussie, en Silvester heeft de dames dusdanig beloond wat een standaard uurtarief ook waardig is.
    Silvester blij, dames blij, en met name bij Jessy(ie) heb ik een heel erge klik gekregen, toen ze een hele tijd later gewoon even lekker tegen me aan kwam kroelen op 'n bankje... welgemeende super after sales dus....

    Silvester, die zeer binnenkort toch maar weer 'ns een afspraakje moet regelen ergens in NRW....
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Jessy heeft verschillende gezichtspiercings. Daarnaast ook wel ergens een tatoeage en nog een clitpiercing.
    Ze schept er een groot genoegen in om wijdbeens ergens te gaan liggen Je moet er maar van houden; zo'n open deur

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Wijdbeens.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ze schept er een groot genoegen in om wijdbeens ergens te gaan liggen Je moet er maar van houden; zo'n open deur

    :wink:
    Willem, we noemen het toch ook niet voor niets kroonjuwelen, in dit geval zelfs letterlijk met een kroontje.

    Over het algemeen heeft Silvester daar helemaal niet zo'n probleem mee.
    En zeker niet als het deurtje ook nog eens heerlijk fris, goed bijgehouden, en van een stel fraaie gordijntjes voorzien is.

    Daarentegen heb ik het niet zo op ijsberen die er ook genoegen in scheppen wijdbeens hun kroonjuwelen ten toon te spreiden....

    Een kwestie van voorkeur en smaak zullen we maar zeggen...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Ze werkt sinds een maand in Golden Time. Meestal 3/4 dagen in de week.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Jessica (zeer goed)

    Haarkleur/-lengte : Licht Blond /
    Lengte dame : 1.78
    Postuur/Cupmaat : Super (niet te mager, niet te dik / B
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : In ieder geval 1 net boven haar heerlijke kontje /diverse (mond, navel, tepel rechts)
    Service: FO/PZC/FT/ veel
    Voordelen: Heerlijk ruim de tijd voor je genomen, de andere ijsberen hebben ook even mogen meegenieten en ook na afloop zeer lief, goed pijpen
    Nadelen: de andere ijsberen hebben ook even mogen meegenieten
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:

    Jessica, heel lieve mooie meid van 1.78 met mooi koppie.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 februari 2008 om 19:29

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht

    Voor alle andere ijsberen alvast deze tip. Jessica, blond 1.78 lang en diverse piercings en o zo knap. Als je haar ziet, nemen!!! En omdat ze er nog niet zo lang is zit ze nog niet zo vaak op de kamer, dus grijp de kans.

    Gr.
    .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:00
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Service: FO/PMC/FT veel
    Moet zijn: FO/NMC/FT, ze gaf aan ze doet veel, maar niet alles. Ze is trouwens over gekomen van FKK Freudenberg. En de clitpiercing heeft ze verloren!!!!! Zo zei ze zelf. Maar ja wat wil je met van die heerlijk grote schaamlipjes, zeg maar lippen!!

    Gr.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 februari 2008 om 20:00

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Habe Jessy direkt beim Kommen in der Umkleide gesehen. Es hat ein paar Sekunden gedauert, bis ich sie zuordnen konnte, ja nee klar, Freude, woher wir uns kannten. Sie meinte vom Sehen, hatte sie etwa unsere Nummer vergessen, die wir vor ca.1/2 Jahr in Bochum gedreht hatten ?

    Überhaupt sind inzwischen einige Freude-Stammmädels in Brüggen zu bewundern: Alexandra, Martha, Jessy und Matti waren gestern da.

  10. #10
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    9 oktober 2011 @ 09:08
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft deze Jessica in het verleden ook in PHG gewerkt??? Mocht het zo zijn, een super griet.

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knalluh Bekijk bericht
    Heeft deze Jessica in het verleden ook in PHG gewerkt??? Mocht het zo zijn, een super griet.
    Ja daar heeft ze ook wel eens gewerkt maar ik denk dat jij toch een andere Jessica bedoelt. Ik denk dat jij het over een poolse dame hebt.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    9 oktober 2011 @ 09:08
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja idd, een poolse en een lekkere.

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knalluh Bekijk bericht
    Ja idd, een poolse en een lekkere.
    Mag het een onsje meer zijn AUB.
    Waarom vind jij dat deze lekker is ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.

Living Room 468*60