Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Amnesia, Kassandra

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Amnesia, Kassandra

    Naam : Kassandra

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Joegoslavisch, duits en engels

    Leeftijd : 24 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, Beffen, PZC, NMC, Aftrekken....

    Bijzonderheden : Er schijnt maar één ijsbeer mee te gaan en die is er ook meteen zeer te spreken over ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    23 februari 2008 @ 22:01
    Berichten
    18
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Amnesia, Castrop-Rauxel

    Ik heb deze club bezocht(www.fkk-amnesia.de) en vond het een voltreffer.Qua luxe kan men spreken over een topclub.Het is een oude fitnessclub,die totaal omgebouwd is.Hier wordt niet aangebeld,geen metalen hekken,geen bel.Gewoon de glazen voordeur open trekken en je staat oog in oog met de thekefrau.De kleedkamers zijn mooi en groot(3 doucheruimtes-2 saunas) en geven uit op een imens salon met wel 30 4-zits bankstellen.Op een groot scherm wordt een erotische film gedraaid.Nagenoeg 20 meiden waren aanwezig,waaronder de Servische Kassandra(ex-GT).Alle meisjes liggen languit op de sofas,volledig naakt of met lendendoek(muschi und titten mussen frei sein).Merkwaardige aanblik.Het gelijkt sterk op het verval van Rome.Achter de bar stond Tina,een duitse die 14 jaar in het antwerpse schipperskwartier SM heeft gedaan.Ze spreekt perfect nederlands en dat is wel aangenaam.Midden de ruimte is er een terrarium met 2 wurgslangen.
    Op het eerste verdiep is er nog een bar,een kino en al de kamers.Op de kamers kan het licht niet gedimt worden.Elk nadeel heb zijn voordeel.Je ziet wat je likt.What you see is what you get.
    De meisjes zijn internationaal,maar overwegend pools en duits.Ik koos voor Angela(duitsen klein en fijn).De kleine muis met het grote bekje had een speciaal stemmetje.Ze was net uit een sprookjesverhaal weggelopen.Ik voelde mij gelijk in de Efteling,maar boven ontpopte ze zich tot een waar duivelskind.kussen en vingeren waren geen probleem,al vond ze dat daar wel een Schwanze thuishoorde.Dit was een voltreffer,bingo dus.
    Nog even tijd gemaakt voor de speciale humor van Lea.Ik had haar terloops gevraagd of ze er geen probleem van maakte mannen te neuken ,die haar vader konden zijn en kreeg als antwoord,dat ik misschien ook wel de vriendinnen van mijn dochter wou neuken.
    Verder is mij ook nog de poolse Sylvie opgevallen(bruine huid-brunette)
    De club is een bezoek zeker waard,bezit geen wirl-pool en is gelegen pal naast de afrit Castrop-Rauxel.Zij is open tot 3.00 u snachts.Qua luxe(alhoewel anders)kan ik hem met Ritz in Belgie vergelijken.Alcoholische dranken zijn gratis en eten is er de GANSE dag.Goede reis mannen OOK te cobineren met Freude39 ,slechts 14 km hier vandaan.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

  Living Room 468*60