Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    2 juli 2010 @ 21:08
    Locatie
    De hoofdstad van Nederland
    Berichten
    20
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Amsterdam, Wallen, Trompettersteeg, Sheila

    Heerenlopen in Amsterdam, en ik heb het over de raamprostitutie, vereist kennis en intuitie. De Wallen zijn niet alleen een rosse buurt, maar vooral een "must go" voor toeristen. Het aanbod aan erotische dienstverleensters is groot. De kwaliteit is wisselend. Dat heeft alles te maken met de diversiteit van de vraagkant. Toeristen en provincialen die grif € 50 betalen om binnen 15 minuten (incl. aan-/uitkleden) "afgewerkt" te worden. Tsja.....in de commerciele erotische branche gelden complexe economische wetten. In veel gevallen wordt de prijs niet bepaald door de intrinsieke economische waarde van de dienst.

    Een uitzondering op deze markt is Sheila, een werkelijk beeldschone half Nederlandse/half Antilliaanse vrouw. Op maandag/woensdag/zondag verleent zij haar diensten in de Trompettersteeg, de smalste steeg in het Wallengebied.

    Sheila is eigenlijk een grote onbekende. Haar gordijntjes zijn vaak dicht. Dat heeft zo zijn redenen. Ze heeft veel vaste klanten.

    Afgelopen woensdag, ik had geen wandelmotieven maar had boodschappen gedaan op de Zeedijk (bizarre voedingsmiddelen), liep ik door de Trompettersteeg. Ze stond er, VRIJ :D :D . Shit.........ik had geen geld meer. We spraken af dat ze zou wachten zodat ik in de Bijenkorf wat flappen zou kunnen tappen.

    Na een kwartiertje was ik terug, voorzien van pecunia. Sheila verwelkomde me met haar hartelijke en levensechte glimlach. Ze is ook heel openhartig en gezellig. Sigaretjes gerookt en lekker bijgepraat. Ze vertelde dat Mabel Wisse Smit, vergezeld door een horde mediamakers eerder op de dag de Wallen hadden bezocht. E.e.a. had van doen met Mabels missie om de AIDS te bestrijden. We waren het er over eens dat Mabel een eng wijf is, die kennelijk nog nooit het genoegen van een heftig orgasme had geproefd (Vgl. Hirshi Ayaan Ali).

    Goed, we hebben het over bijzaken en flankerende diensten gehad. Tijd voor het kernbedrijfsproces. Na het uitkleden heb ik mij op het bed neergevleid. Een 'stil' teken aan Sheila dat ik lui was en eerst uitgebreid opgewarmd wilde worden. Sheila is een goed verstaanster die niet eens een half woord nodig heeft. Met haar goddelijke lichaam en vaardige tong werd ik in staat van genotsvolle opwinding gebracht. Na het aanbrengen van het condoom werd de zgn. 69 positie ingenomen. Het eten van de verboden vrucht is voor mij altijd een hoogtepunt. Vooral als de vrucht zich langzaam maar onvermijdelijk over de volle lengte opent. Dat is een win-win situatie. Sheila geniet en mijn ego krijgt weer een positieve impuls . Na het subtiele genieten vonden we het tijd voor een stevige neukbeurt. Stevig werd het en ook redelijk langdurig. Hoe geiler ik ben, hoe langer het duurt voor ik klaarkom. Het is een beetje paradoxaal.... Enkele seconden voor het 'moment supreme' kondigde ik de naderende zaadlozing aan. Sheila's respons was volmaakt in termen van timing. Met al haar vaginale spierkracht katalyseerde zij mijn eindschot. Maatje had moeite met verschrompelen tot zijn natuurlijke staat. Plagerig bleef ik in haar. ("je kan toch niet bij de alarmknop"). Maar goed, een heerenloper is uiteindelijk een heer.....

    Sheila is een heerlijke vrouw met een fantastische uitstraling. Komend vanaf de OZ-Voorburgwal zit zij overdag (op de hierboven genoemde dagen) op één van de eerste drie kamers ná de grote nieuwe etalage aan de rechterkant. U kunt ook aan de buurvrouwen (Sherida/Joelle) vragen of ze er is. Het gordijntje is helaas vaak gesloten.

    __________________________________________________ __________
    Haarkleur/-lengte : steil lang en zwart met een blonde lok.
    Lengte dame : 165 cm
    Postuur/Cupmaat : B
    Nationaliteit/Taal : NL
    Leeftijd : 32
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service: PMC/NMC/Beffen/Zoenen/B2B
    Voordelen: Ach..........
    Nadelen: Ach.........
    Tijdsduur : 45 minuten
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: twee sigaretten merk Davidoff, papier en latex.
    Maatje past in elk gaatje :D :D

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maat20
    Heerenlopen in Amsterdam, en ik heb het over de raamprostitutie, vereist kennis en intuitie. De Wallen zijn niet alleen een rosse buurt, maar vooral een "must go" voor toeristen. Het aanbod aan erotische dienstverleensters is groot. De kwaliteit is wisselend. Dat heeft alles te maken met de diversiteit van de vraagkant. Toeristen en provincialen die grif € 50 betalen om binnen 15 minuten (incl. aan-/uitkleden) "afgewerkt" te worden. Tsja.....in de commerciele erotische branche gelden complexe economische wetten. In veel gevallen wordt de prijs niet bepaald door de intrinsieke economische waarde van de dienst.
    En daarom is het toch heel handig dat de toppers voor de toeristen, die hier veel rondlopen, op het ijsberenforum staan.

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.