Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard Düsseldorf, Bahndam , Industriesstrasse

    heren .......

    ik lees helemaal niets over Düsseldorf achter het spoor....daar neuk je voor 30 en meer natuurlijk, maar daar zitten een paar hele geile mokkels.

    Laura: poolse voor zowel 50 in haar kontje als kutje , heel relaxt , alles op zijn tijd( nummer als je binnen komt lopen zie je het naambordje vanzelf ergens opde tweede of derde verdieping.

    Bulgaarse( hele moeilijk naam) mooie grote strakke borsten...sili? een erg lekker kontje.. begane grond vooraan op door de weekse dagen en zaterdag, en zondag zeker aanwezig vanaf een uurtje of 1.00

    Duitse 20 jaar oud, beetje mollig, dikke tieten en neemt de tijd voor je, ook begane grond, elke zaterdag aanwezig... is een echte student....

    Dan zitten er diverse latina's, ik kwam er een half jaartje terug Sasja tegen die ik in Utrecht en Amsterdam nog heb geneukt een grote blonde duitse met dikke tieten ( niet een echte aanrader, maar voldoende ) ze had wat zaakjes met de turkse criminelen ( inmiddels een aantal in de bak, masturberend tot ze een ons wegen) op het zandpad.....en ging plots terug naar sauerland omdat het te heet onder voeten werd?????

    Volgende bezoek zal ik de nummers van de dames geven, echter ze willen :D hier nog wel eens wisselen. Zo zijn er ook wat dames die al tippelend met je praten en dan je meenemen naar een kamertje dat geen uitzicht heeft op de bezoekers van de de flat.

    Eén ontbreekt aan het lijstje nog , ik mis haar ze is er nooit meer in het weekeinde
    Sara.... een mooie slanke poolse dame ( donker haar ) die ook op de begane grond zit en altijd met het kamertje met het naambordje Sara.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 september 2007 om 18:22

  2. #2
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Freier im Bahndamm-Bordell betäubt und abgezockt?

    Razzia in rosse buurt dusseldorf: Drugs, machinegeweren, pistolen en 100.000 euro aan contanten gevonden:
    https://www.bild.de/regional/duessel...9160.bild.html

  3. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (21 juli 2018),Zultbroek81 (19 juli 2018)

  4. #3
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    Gisteren @ 14:46
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Bij het passeren hier ook eens gaan kijken. Niet met de intentie om actief te worden. Gewoon uit nieuwsgierigheid.

    Een beetje apart. Een gebouw met 5 verdiepingen met allemaal ramen. Je kan vanop de binnenkoer je keuze maken uit 4 x 47 ramen. Of 188 ramen.
    Dan kan je naar binnen gaan en bij de dame van uw keuze aanbellen.
    Ik was er op een donderdag om 11h. Dus het verkeerde moment.
    Er waren 3 dames aanwezig, maar ik werd er niet warm van.
    Als je kunt kiezen uit 188 sexy dames zou ik er misschien wel warm voor lopen.
    Ik vond het concept nog niet zo slecht.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 februari 2023),pret (17 februari 2023)

  6. #4
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Dit is het Duitse laufhauzen concept. Ga bij het station van Frankfurt maar eens de rosse buurt in. Dan heb je heel veel van dit soort huizen en loop je een marathon aan trappen als je alle ramen wilt bekijken.

  7. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 februari 2023)

  8. #5
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    Gisteren @ 14:46
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Dinsdagavond om 23h45 ook nog eens gepasseerd. Het zou er drukker moeten zijn. Ik denk een 15 tal dames zichtbaar. Hoeveel er achter gesloten gordijnen actief zijn weet ik natuurlijk niet. 1 dame stond mij toch wel aan en daar dus naar binnen gegaan. 50 Euro voor pijpen en neuken met condoom. Was goed voor mij. Voor de zekerheid nog even gevraagd of het formaat een probleem was. Dat was dus een probleem zoals meestal bij de betaalde dames. Dus niets gedaan en terug vertrokken omdat er geen andere dames zichtbaar waren die mij aanstonden. Een 10 tal wandelaars.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 februari 2023),WANDELAAR5 (26 februari 2023)

  10. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Van het weekend uit nieuwsgierigheid volgens mij hier langsgelopen. Apart laufhaus concept. Het gebouw is middels een 'zigzag' muurtje afgeschermd van de straat. Je komt dan uit op een omsloten pleintje. Prima voor de privacy.

    Op het pleintje heb je bankjes om even te zitten en kun je omhoog kijken naar de ramen op de diverse verdiepingen. Verschil met de Vulkanstrasse was dat de dames voor hun ramen zitten, zodat je ze vanaf het pleintje kunt zien en zo je keuze al kunt maken.
    Maar hoe weet je eenmaal binnen welke raam het ook alweer was, om te voorkomen dat je bij de verkeerde aanklopt? Wel, ze hebben allemaal een groot nummer op hun raam geplakt, zodat je beneden kunt zien dat je dame bijvoorbeeld kamer 35 heeft.

    Ik neem aan dat haar kamerdeur dan ook 35 heeft staan. Ik ben niet binnen geweest, dus wist niet dat er ook kamers zouden zijn zonder zicht op het pleintje. Zou best kunnen, aangezien ik een dame naar beneden zag komen om een sigaretje te roken. Of ze had aan haar kaant geen raam, of misschien mogen ze niet op hun kamer roken?

    Als ik had geweten dat er meer kamers zijn, had ik misschien een rondje gemaakt. Maar van buiten zag ik geen interessante opties en was na een kwartiertje weer vertrokken.

    Kwa bezetting vind ik het moeilijk in te schatten. Er zaten een stuk of 10 dames achter het raam. De rest hadden hun gordijntjes dicht. Doch, bij circa de helft brande er licht. Ik weet niet of dat perse betekent dat ze bezet zijn of dat ze aanstaan om meer levendigheid te geven dan slechts 10 verlichte raampjes.
    Het omsloten pleintje voelde niet relaxt aan om daar te blijven hangen om dat uit te pluizen. Heel anders als het SKW wat vrij open is en er publieke controle en toezicht is.

  11. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 4 september 2023),middagbeer ( 4 september 2023),pret ( 4 september 2023),schoolmeester ( 4 september 2023),WANDELAAR5 ( 4 september 2023)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

  Diamond 468*60