Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 142
  1. #1
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Tamara (Duitse) ex-Nina GT

    Gestern das 2. mal mit der Süßen auf dem Zimmer gewesen:
    Haarkleur/-lengte : dunkel mit resten roter Strähnchen
    Lengte dame : 170 cm
    Postuur/Cupmaat : schlank, B (echt)
    Nationaliteit/Taal : duits/duits, engels, klein beetje nederlands denk ik
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : geen/ Navel
    Service: FO/FT (dat was zo lekker dat wij neuken niet probeerden, want volgende keertje geplant), lekker knuffelen
    Voordelen: gelernte Sozialarbeiterin, man(n) kann sie deshalb nicht nur für Sex "gebrauchen"
    Nadelen: keine Bekannt
    Tijdsduur : 1 Stunde
    Prijs :260 Gulden (100 €)
    Extra’s bij het bezoek: ja, auch (der Genießer schweigt)

    Nina ist sehr unregelmäßig im GT, sie fährt nur hin wenn sie auch Lust dazu hat, ist eine interessante Gesprächspartnerin. Gestern fanden wir bei der Stellung 69 heraus dass die Längen unserer Oberkörper absolut passend sind, keiner musste sich recken oder einen krummen Rücken machen, beim nächsten Date wollen wir unbedingt mal poppen
    Mädels mit (relativ) kleiner Brust haben oft ein großes Herz und eine große Mu....

  2. #2
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Prijs :260 Gulden (100 €)
    :
    Dan heeft ze je "abgezokt ' .
    Waar had jij nog 260 guldens liggen.:D

  3. #3
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch nicht abgezockt :)

    ich habe natürlich 100 Euro gezahlt, für eine Stunde mit FT der normale Preis, mal sehen ob sie gleich wieder da ist, lasse mich gern von ihr "zocken":wink:
    Harald

  4. #4
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard GT 15-9

    Gedeelte van : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=172

    Afgelopen zaterdag was het weer zover. Het was tijd voor een dag GT. ..............

    Gelukkig waren de mede-ijsberen er nog die mij toch weer bij de mooie dingen van de dag terugbrachten. Zo zagen wij een aantal dvp constant naar de kamer gaan en soms ook weer heel snel terug komen, zoals Magda. Ongelofelijk, wat een tempo. Boedha en snelle Henkie wilden nog even vertrekken naar Living Room, maar een lekker stuk pizza en een rondje langs de dvp deed hun van gedachten veranderen. Boedha zag Nina voorbijlopen en zei dat ik eigenlijk de dag toch minimaal goed zou moeten afsluiten en dat ik dat het beste met haar zou kunnen doen. Ik had haar gedurende de dag al vaker gezien en mot zeggen dat toen ik haar zag er toch weer wat begon te kriebelen. Nadat Boedha enorm op mijn seksuele gedachten had ingespeeld en stelde hij haar even bij mij voor. Zij wist precies hoe ze op mij in moest spelen. Zij was gewoon erg lief, stelde zich voor met een heerlijke tongzoen en tja die sleutel moest gewoon nog een keer gehaald worden. Nina gaf zich volledig, pijpte me heerlijk, neukte me heerlijk en nam ruim de tijd. Nadat ik uiteindelijk ook mijn slechte ervaring van eerder op de avond uit mij hoofd had gezet, kwam ik heerlijk in haar klaar. Wow wat een lekker jong ding was dit! Daar ga ik in de toekomst nog vaker van genieten!

    En dus was het einde van de dag ook nog geslaagd. Nadat het eindlied had geklonken, wij ons hadden aangekleed en wij buiten nog even de laatste dvp hadden uitgewuifd werd het tijd afscheid te nemen van elkaar. En zo was er weer een einde gekomen van een heerlijke dag. Beren en ijsberen alle weer bedankt voor de gezellige dag. Op naar de volgende keer.:wink:

    LuckyP
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 september 2007 om 01:16

  5. #5
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    31 maart 2024 @ 13:20
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Standaard

    wat een kanjer! en goede service! Pipo heeft zijn nieuwe ster ontdekt!!

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    41.800
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.557 in 8.580 posts

    Standaard

    Ik zal deze dame even naar boven halen want ze is nog steeds aanwezig en staat nog steeds in de lijst

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard Nina

    Moin Willem,
    Nina hat diese Woche die Rachenmandeln entfernt bekommen (TE- Tonsillen Ex )
    Sie sagte sie könne 7 Wochen nicht arbeiten, ich gebe ihr 3 Wochen, also hole sie nach oben aber vorerst nicht zu weit

  8. #8
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard Nina nach O.P. wieder am Start

    Keine Sorge, sie hat sich nicht zum kosmetischen Chirurgen begeben (wäre auch nicht nötig:D), nur die Mandeln mussten raus. Gestern (Samstag) war sie für mich das Highlight :littleang
    Es war mal wieder gaaaanz großes Kino (in der Hütte)

  9. #9
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Last Online
    12 december 2011 @ 16:02
    Berichten
    58
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    War gestern, Sonntag, mit Nina auf Zimmer (die erste Hütte, mit den vielen Spiegeln ...), ganz grosses Kino. Sehr nett, läßt sich viel Zeit, bläst wie der Teufel und nach ein paar Stellung glücklich das Tütchen befüllt. Gibt sich viel Mühe für die perfekte Illusion. Klasse Figur, schöne fest B-Cups, richtigen Knackarsch und super Service. Jederzeit wieder.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 januari 2008 om 16:40

  10. #10
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard Nina

    Gestern wieder das Vergnügen mit der Süßen gehabt, momentan die einzige welche das freihändige Blasen mit und bis zur Vollendung beherrscht

  11. #11
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Freikarte vergoldet

    Gestern aus dem Badischen zurück, dort erhielt ich die Information dass ich eine Freikarte im Golden Time gewonnen habe (saß abends im Wagen mit Laptop und UMTS, leider praktisch nix zum poppen im Badischen, es gibt Badische und unsymbadische , zum Hexenhäuschen in Freiburg gefahren, eine süße Maus stellte sich vor und sagte: "ich mache alles mit", klar alles mit Gummi)
    Nach 520 km Fahrt zum GT (normalerweise sind es nur 12 km :D) wollte ich die Freikarte "versilbern" (im GT geht natürlich nur "vergolden"), okie Lena fragt: womit hast Du das verdient? und nach 5 Tagen Abstinenz rein :thefinger
    Nina gebucht und die Woche zünftig beendet dabei den gesparten Eintritt auch gleich weggesteckt
    Nach der Pizza wollte ich eigentlich noch etwas unternehmen, es waren viele interessante "Objekte" am Start, irgendwie wurde es nach 22 Uhr leerer im Raum, weil es dennoch Wartezeiten auf Zimmerschlüssel gab waren wohl auch meine Favoritinnen dauergebucht, ein guter Abend, nochmals Dank an Willem und das Forum (@Willem: zu Mercedes gibt es 2 Beiträge die zusammengefügt werden können)

  12. #12
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Na een hoop gestress op het werk was het afgelopen vrijdag weer tijd voor de broodnodige ontspanning en ontlading. Dankzij mijn TomTom stond ik om 12.00 uur op de stoep nadat ik had gekozen voor de toeristische route via duitse landweggetjes. Mijn ervaring dat Golden Time altijd goed is op de gebruikelijke dagen en dat je dat bij de concurrentie zeker de laatste tijd vaak op je ijsberenbuik kunt schrijven. Tot op heden heeft GT volgens mij alleen maar baat bij het VV PHG duel.... Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Maar goed, ik ging na een ontbijtje meteen de Wirlpool in en na even lekker relaxen, liep ik meteen Nina tegen het lijf. We hebben even zitten kletsen op de bank en zijn daarna naar de blokhutten verhuisd. Al met al een prima sessie met alles erop en eraan. In eerste instantie was ze nog wat bedeesd, maar ze kwam in de blokhut lekker los en ging uiteindelijk tekeer als een beest.... waarbij ze bij het pijpen geen plekje

  13. #13
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    .....oversloeg. Is zeker voor herhaling vatbaar...

  14. #14
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard GT 30-4

    Nina,

    Je was weer geweldig gisteren, meiske! Er zijn er niet veel die het lukt mijn kleine cupidootje 2 maal binnen een half uur op springen kunnen zetten. Maar jou lukte het.

    Gr.
    Cupido

  15. #15
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Nina lebt noch :)

    Gestern bei Marina´s Geburtstag waren viele Mädels im GT die ich schon lange nicht mehr gesehen hatte. Nina hatte mir einmal ihren richtigen Vornamen genannt, 2 Wochen war sie nun nicht mehr im GT. Letzte Woche las ich in der Tageszeitung vom Fund einer Leiche in der Nähe von Heinsberg. Ihr Name war der welchen Nina mir nannte, in der Zeitung stand 24 Jahre alt! Nina sagt dasss sie jünger ist aber von welchem Mädel weiß man schon das wahre Alter. Nina sagte mir dass sie vor kurzem umgezogen ist und in der Zeitung stand dass die gefundene Frau keinen richtigen Wohnort hatte
    Nina sitzt in der Bar, Montags arbeitet sie fast nie in Clubs, also begab sie sich vergangenen Montag zum Friseur und besorgte sich neue "Arbeitskleidung". Nina erkannte mich wieder und sagte dass sie sich freut mich zu sehen. Ich sagte (und erklärte ihr später) dass sie sich gar nicht so freuen kann mich wieder zu sehen wie ich mich freue sie wieder zu sehen :green_smi (ich verliebe mich im zunehmenden Alter nicht mehr so gern neu :D)
    Gartenhaus 23 erhielten wir dann und wir konnten Ninas Wiedergeburt feiern (der neue Look steht ihr wirklich gut, obzwar ich immer noch der Meinung bin dass ein Rio-Slip wie Julie ihn gestern trug noch besser den Knackarsch zur Geltung bringt )
    versauter GirlFriendSex wie gehabt, Nina ist nun auch im Internet unterwegs, ich würde mich freuen auch auf dem m@ilwege Kontakt zu haben
    Grüße
    Harald

  16. #16
    Geregistreerd
    14 februari 2007
    Last Online
    10 maart 2021 @ 19:07
    Berichten
    56
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    46 in 9 posts

    Standaard

    Ik was vrijdag (18/7) nog maar net gearriveerd toen ik Nina tegen het lijf liep. Ergens in het najaar had ik een adembenemende sessie met haar, maar omdat ik niet zo vaak kom (om de 3 maanden ongeveer) had ik haar niet meer gezien.
    Anders dan de eerste keer, toen ze aan de kino zat en er ook zelf voor zorgde dat ons gesprek vooruitging, gaf ze me nu de indruk dat ze op iemand wachtte. Toch bleven we in gesprek. Ze vertelde me dat ze twee maanden elders was geweest maar nu weer terug was in GT. Op zeker ogenblik stelde ze voor de sleutel te halen, kennelijk was ze dan toch niet op iemand aan het wachten.
    Op de kamer was het allemaal iets minder aardbeving dan de vorige keer maar ik denk eerlijk gezegd dat dat minstens ook aan mij lag. Ik had het gevoel minder gretig of minder geïnspireerd te zijn. Ze pijpte zeker niet met minder overtuiging dan destijds, maar dat moment waarop je hele lijf zegt: 'dit kan toch niet waar zijn' bleef uit.
    Desalniettemin was het een bijzonder fijn halfuurtje met een schat van een klein fijn meisje.

  17. #17
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Berichten
    81
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Nina ist sehr unregelmäßig im GT, sie fährt nur hin wenn sie auch Lust dazu hat, ist eine interessante Gesprächspartnerin. Gestern fanden wir bei der Stellung 69 heraus dass die Längen unserer Oberkörper absolut passend sind, keiner musste sich recken oder einen krummen Rücken machen, beim nächsten Date wollen wir unbedingt mal poppen
    Mädels mit (relativ) kleiner Brust haben oft ein großes Herz und eine große Mu....
    Genau... Sie ist net und gemütlich. Ich habe ihr ins Kino getroffen am letzen Donnerstag. Dort sucht sie oft Kunden. Unglücklicher hatte ich es eilig und keine Zeit um zu sie probieren.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 juli 2008 om 15:53

  18. #18
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Nina wieder im GT

    Gestern gab es ein frohes Wiedersehen mit Nina, die Strähnchen sind inzwischen blond, sie hat etwas zugenommen (steht ihr gut, auch die Titties "stehen" etwas mehr), verlernt haben wir beide nichts, deshalb war es wieder turboaffengeil:D.

  19. #19
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Berichten
    81
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Tested and approved by JB

    Nice girl providing a good service. She is a little shy, although she often hunts the polar bear near the Kino and doesn't mind making sex in it. Thin body, average breast, cute.

    Her blowjob is outstanding and sexual intercourse with her is very pleasant, since her pussy is tightened.

    I recommand her and would be glad to get the opportunity to book her again.

  20. #20
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    laatst een sessie met nina gehad, kortom: super!
    ik zat in de kino, kwamen een aantal meiden op me af. maar toen zij kwam was ik gelijk overgehaald. erna een kamertje ingegaan en lekker gezoend, toen gepijpt gemasseerd, 69 en toen doggy en afgemaakt met haar bovenop. was een supersessie. wie weet of ze zich ook in de kino laat neuken?

  21. #21
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Heb in een gesprekje met haar vernomen dat ze liever niet IN de kino aan de slag gaat. Ze was net als ik toch een beetje op haar privé gesteld

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Nina macht wohl auch eine Reise durch die großen Clubs in Deutschland. Gestern traf ich sie im Artemis in Berlin. Zuvor hat sie noch in anderen Großclubs gearbeitet. Sie wird aber wohl ab und zu noch im GT auftauchen.

  23. #23
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Nina

    Gestern fiel mir die Entscheidung wieder mal schwer (viele "Knackärsche" anwesend), es war wie immer ein Genuss als sie mir 100 € aus der Lende saugte (Stunde mit TF) D
    Berlin war nur ein Ausflug, Nina ist seit einigen Wochen mit mehr oder weniger konstanter "Boshaftigkeit" (liebenswerter Art) im GT anzutreffen.

  24. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Gestern fiel mir die Entscheidung wieder mal schwer (viele "Knackärsche" anwesend), es war wie immer ein Genuss als sie mir 100 € aus der Lende saugte (Stunde mit TF) D
    Berlin war nur ein Ausflug, Nina ist seit einigen Wochen mit mehr oder weniger konstanter "Boshaftigkeit" (liebenswerter Art) im GT anzutreffen.
    Na da hat sie ihre Meinung wohl geändert und scheint dauerhaft von ihrer Reise durch die Republik zu den Wurzeln ihrer Taten zurückgekehrt zu sein. Ob die Damen das GT und lieben oder hassen, weiß man nicht, aber der Verdienst -und um den geht es- ist dort eben mit am besten.

  25. #25
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 22:22
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Nina hat wieder neue Strähnchen

    war nach einem Ausflug ins YY heute wieder im GT am Start und sie machte total meinen Tag

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.

Diamond 468*60