Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Diana

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Diana

    Naam : Diana

    Haarkleur/-lengte : Blond

    Lengte dame :

    Postuur/Cupmaat : Slank/B

    Nationaliteit/Taal : Duits

    Leeftijd : 22

    Tatoeages/Piercings :

    Service :

    Bijzonderheden : Nieuw in het Hof, service nog onbekend.

    Paspoort o.b.v. onderstaand ISG-citaat, doet trio's met Monica:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iseeu
    Diana (tonight was her first night), who is introduced to the room. She's 22 from Cologne. Blonde hair, slim build, 32B. Later, Monica enters the lounge, scouts the room, spots Diana, and then quietly asks her if she would to join her in a room with a customer.
    Wellicht binnenkort aangevuld door bezoekende medebeertjes .
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Diana

    Diana werd vandaag door Celine opgeleid om de deur te openen, en de geile beertjes wegwijs te maken. Blauwebeer had haar van het eerste ogenblik in de smiezen, maar wou toch even kijken in hoeverre dit mooie meisje al ingewerkt was.

    Blijkbaar had zij het deuropenen en wegwijsmaken sneller onder de knie dat de traditionele Hof-begroeting, want keer op keer gingen ijsberen onopgewarmd met haar naar de kamer. Net toen blauwebeer zich toch aan haar wilde vergrijpen zette een Belgische collega zich naast haar neer.
    Vrij snel zochten zij een kamer op om exact 30 minuten later terug ten tonele te verschijnen. Blijkbaar had Diana de laatste 5 minuten van de sessie als een eierwekkertje de resterende tijd afgeteld, wat door haar slachtoffer niet erg in dank werd afgenomen.
    Er is voor haar duidelijk nog veel oefening nodig om bij Bernd's een voldoende te halen.

    Blauwebeer, die niet van eierwekkers houd
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 november 2006 om 09:49

  3. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Diana , geen juichverhalen.

    Waarom moet ik nu precies de eerste zijn, van dit forum, die haar onder handen mag nemen ?
    Belgische collega in voorgaand verhaal : Ja, dat ben ik . Uit Belgie/Vlaanderen.
    Uit een buurt waar er zelf niet veel aardige, gezellige clubs bestaan.
    Waarom hier posten en moeite doen om een lang verhaal neer te pennen ?
    Ja , Ik wil wel mede collega ijsberen op de hoogte houden , en ervaring, die ik had van Diana neerpennen.
    Een 15-tal postings terug had Willem2 het over zoveel juichverhalen die wij steeds vertellen over het Hof. Wil wel juichverhalen neer schrijven , graag zelfs, maar ga het niet doen, wanneer er geen reden toe is.
    Wil je mijn verhaal / ervaring horen met betrekking tot Diana ? In het kort of in het lang ?
    Wil wel schrijven , heb er echt zin in, maar kan niet goed.
    Wat betekend dit : Niets is me bijgebleven. Dus kort : -niet aanbevolen-.

    Laat er geen misverstand over bestaan : precies 30 minuten met Diana op de kamer, met een vrij mooi meisje , met een perfect figuur, en ..... met perfecte borstjes , perfecte mooie tepeltjes (vrij groot, mooi rechtopstaand ((borstjes en tepeltjes) is steeds een plezier , is steeds aangenaam. Is eigenlijk nooit slecht te noemen.
    Maar .... en hier komt het : deze service , die dit meisje levert hier in deze club (die toch een naam heeft hoog te houden) is op geen enkel punt hoger / sterker dan de service, die heeeel wat meisjes aanbieden in GT of PHG, of elders.
    Nee, ben er van overtuigd dat zelfs velen, daar met kop en schouder uitsteken.
    Waarom dus 70 km en 1 uur verder te rijden met de wagen , dan afslag GT of PHG ?? Neen , voor Diana niet doen dus.
    Niet slecht met haar, maar, echt niet om U 1 uur verder te verplaatsen.
    Voila , dit is mijn verhaal.

    Medelijden is een heel slechte raadgever.
    Ze zat in de namiddag toch echt al lang gans alleen, wat onwennig, boven in de sofa (ze ging daar boven zitten, omdat de lucht daar zuiverder was, volgens haar , alhoewel zij ook rookt.)
    Rond een uur of 6 in de vooravond zat ze ook al terug lang zo alleen.
    Geen lelijk gezichtje, perfect figuurtje gelijk ik al verteld heb.
    Gaan naast zitten , 3 minuutjes later , na een minuut of wat wat kussen gekregen te hebben, een kamer opgezocht, beneden was er nog een vrij.
    Gaat op bed liggen, doet haar tasje open , en rolt er een condoom uit.
    Hola, .... maar dit is te vlug / te vroeg.
    Vroeg of ik haar mocht likken .( Doe dit echt graag) Ja, natuurlijk mocht dit. Prima. Ze is vrij nauw. Dacht zelfs dat ik mijn vinger voelde spannen in haar kutje. Prima.
    Terwijl ik bezig ben, blijft ze plat op haar rug liggen, zodat ik nu verder geen goed uitzicht heb op haar heel mooie rechtstaande borstjes.
    Na een tijd , ga er vanuit dat het 25 minuten later was (maar was dit wel zo ???) vertelt ze me dat ik nog maar 5 minuten heb.
    Gauw, met grote haast condoom errond. Zij boven op mij. Komt al dadelijk de mededeling dat ik nog - 3 minuten heb.
    Auw, Auw , dit is een pijnlijke mededeling. Ik vraag haar - omdat ze toch zelf echt nog niet veel hoefde te werken - of dit niet kon verlengt worden tot 5 minuten. Akkoord.
    2 minuten later maar gestopt (deed ik vroeger altijd ook , als mijn vrouw zoiets aanhaalde) . Condoom eraf en me zelf maar verder afgetrokken, om er een eind aan te maken.

    Ft doet ze niet, en kan niet. Na een tijdje op de kamer ook geen tongzoenen meer.

    Natuurlijk was het leuk met haar voor een half uurtje op de kamer. Maar om nu echt die lange afstand ervoor af te leggen, voor haar ? Neen toch.

    Aan wie zou ik ze verder kunnen aaraden ? Aan personen gelijk ik , die helemaal verlekkerd waren en zijn op haar heel mooie borstjes. Echt mooi zijn ze.

    Ik geloof dat in het Hof vele vaste bezoekers komen. En ga er vanuit dat na een tijdje Diana niet zo heel veel vaste klanten gaat overhouden.
    Ofwel moet ze heel veel bijleren, of toch wat veranderen.
    xxxxx Hou ook helemaal niet van klokkekijkers. xxxxxxx
    Dit gezegd zijnde , laat anderen zich maar aanbieden aan haar, om ze wat meer service-gerichtheid aan te leren. Niet uitgesloten, dat dit wel mogelijk is.

  4. #4
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lanciared
    Ofwel moet ze heel veel bijleren, of toch wat veranderen.
    Deze mogelijkheid is zeker niet uit te sluiten in het Hof ... ik heb de indruk dat de coaching door de collega's in dit bedrijf heel doeltreffend is

    Voorbeeld : Marcella. Ik heb haar getest op de eerste dag van haar aanwezigheid in deze club ... Dat was een ramp !! maar achteraf bleek zij een toppertje te zijn geworden.
    Ook met Agatha heb ik in het begin een minder goede ervaring gehad ... maar zij is later veel verbeterd.

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    Voorbeeld : Marcella. Ik heb haar getest op de eerste dag van haar aanwezigheid in deze club ... Dat was een ramp !! maar achteraf bleek zij een toppertje te zijn geworden.
    Datzelfde geldt voor Rita, die aanvankelijk ook niet uitblonk kwa service. Maar al snel was ze net zo goed als de anderen.
    Nieuwe Hof-dames verbeteren zich vaak en snel. Uiteraard zal de (meestal korte) tijd leren of dat ook voor Diana geldt .
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard

    Hallo nog even iets over Diana , nu een dag later dan mijn posting, gisteren, we zijn een dag later en mijn gepost verhaal laat me niet los.
    Was ik niet te negatief voor Diana ?
    Bedankt jongens, Stano en HM voor de vervolgposting , want was echt ook aan het bedenken dat deze mogelijkheid zich wel degelijk (vaak) kan voordoen in het Hof.

    Ik koos Diana er precies uit omdat ze zo wat onwennig , nieuw, beslist wat schuchter, teruggetrokken zo steeds gans alleen (praatte ook niet met andere meisjes) op de bank boven zat.
    En had ook gezien dat 1 ander iemand er om zo te zeggen onopgewarmd er mee naar de kamer ging (juist wat kleine zoentjes gekregen).
    Ja , dan is het ook niet te verwonderen dat ze ook op kamer wat nieuw is / en het ganse gebeuren haar wat vreemd aandoet. Kan natuurlijk verbeteren na een tijdje aanwezigheid in het Hof.
    Maar feit is wel dat ze geen FT doet, (maar is geen absolute behoeft voor mij) , (ook in haar gezicht spritsen mag niet).
    Lijkt toch dat dit wat moet veranderen , of ze gaat niet zo heel lang hier blijven, meen ik.
    (Dacht dat er vroeger nog meisjes waren, die dit niet deden en er nu niet meer zijn)

    Kortom , Het leek dat het Hof gebeuren haar nog wat vreemd leek , - ze nog niet volledig de goede HOF standaard van vele van haar collega's kent , maar de mogelijkheid zou wel kunnen zijn dat ze wat bijleert na een tijdje.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.

  FKK Artemis 468*60