Ik ben er dit jaar 2 keer geweest, laatste keer w is al weer drie maanden geleden. Ik vond het tegenvallen. De line-up was beperkt, met vooral niet zo aantrekkelijke zwaar opgemaakte veelal oudere vrouwen. 2 dames waren de moeite waard:
Lola, Cubaanse dame van rond de dertig. Ze kan goed pijpen, heeft een paar mooie borsten en speelt het spel goed mee. Ze probeerde mij extra op te winden met allerlei vuige taal, keek mij geil aan tijdens het pijpen en betrok ook mijn ballen erbij. Vooraf had ik mijn twijfels, maar ze verraste mij positief.
Van de andere vrouw kan ik niet meer op de naam komen. Ze werkt er al zeker een jaar, klein, donker haar, beetje stevig, ca 25. Toen ze merkte dat ik wat moeilijk op gang kwam bood ze mij aan om haar anaal te nemen. Dat was super. Ik nam haar in missio anaal, ging soepel naar binnen. Ze begon zichzelf te vingeren. Ze genoot zichtbaar en ik kwam heerlijk diep in haar klaar. Haar naam schiet me nu toch binnen: Raluca!
Ik heb verder nog Anna geneukt maar kon niet erg opgewonden worden van haar. Ze ziet er mooi uit, leuke blik, echt mijn type. Haar verschrompelde borsten waren een flinke domper. De foto's op de website kloppen in zoverre niet. Bij het neuken bleek ze ook nog heel wijd. Ze heeft mij uiteindelijk afgetrokken.
Bij gebrek aan beter heb ik nog met Alina gekamerd: vrij jong, zongebruind, geblondeerd. Haar gezicht is dicht geplamuurd met een wat gelige make-up en vertoonde geen enkele emotie tijdens het hele gebeuren. Zij kon mij niet bekoren.
Het eten was niet onaardig voor een party-treff. Friet, wat groenten en gehaktballetjes in de middag en 's ochtend broodjes met allerlei vleeswaren, kaas als ook zoet beleg. Vanwege het beperkte aantal aantrekkelijke vrouwen sla ik deze club voorlopig over.