Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 375
    Last Online
    5 november 2019 @ 03:13
    Discussies
    0
    Thanks
    24

Standaard

Ik ben er dit jaar 2 keer geweest, laatste keer w is al weer drie maanden geleden. Ik vond het tegenvallen. De line-up was beperkt, met vooral niet zo aantrekkelijke zwaar opgemaakte veelal oudere vrouwen. 2 dames waren de moeite waard:
    Lola, Cubaanse dame van rond de dertig. Ze kan goed pijpen, heeft een paar mooie borsten en speelt het spel goed mee. Ze probeerde mij extra op te winden met allerlei vuige taal, keek mij geil aan tijdens het pijpen en betrok ook mijn ballen erbij. Vooraf had ik mijn twijfels, maar ze verraste mij positief.

Van de andere vrouw kan ik niet meer op de naam komen. Ze werkt er al zeker een jaar, klein, donker haar, beetje stevig, ca 25. Toen ze merkte dat ik wat moeilijk op gang kwam bood ze mij aan om haar anaal te nemen. Dat was super. Ik nam haar in missio anaal, ging soepel naar binnen. Ze begon zichzelf te vingeren. Ze genoot zichtbaar en ik kwam heerlijk diep in haar klaar. Haar naam schiet me nu toch binnen: Raluca!

Ik heb verder nog Anna geneukt maar kon niet erg opgewonden worden van haar. Ze ziet er mooi uit, leuke blik, echt mijn type. Haar verschrompelde borsten waren een flinke domper. De foto's op de website kloppen in zoverre niet. Bij het neuken bleek ze ook nog heel wijd. Ze heeft mij uiteindelijk afgetrokken.

Bij gebrek aan beter heb ik nog met Alina gekamerd: vrij jong, zongebruind, geblondeerd. Haar gezicht is dicht geplamuurd met een wat gelige make-up en vertoonde geen enkele emotie tijdens het hele gebeuren. Zij kon mij niet bekoren.

Het eten was niet onaardig voor een party-treff. Friet, wat groenten en gehaktballetjes in de middag en 's ochtend broodjes met allerlei vleeswaren, kaas als ook zoet beleg. Vanwege het beperkte aantal aantrekkelijke vrouwen sla ik deze club voorlopig over.

Last Online
    Gisteren @ 07:39
    Discussies
    8
    Thanks
    28

Standaard

Goede morgen,

Ik vraag me hier 2 dingen af;

Wat is tegenwoordig nog het verschil tussen een saunaclub (zoals Zeus, of freudenhaus) en een partytreff?
    Maw, is er een verschil te merken tussen de genoemde clubs?

Wordt er vaak een striptease of een andere show gegeven? Op de website staat dat alle dames dat doen, maar wordt er wel eens een beer verleid dmv een striptease?

Groeten..

Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Discussies
    84
    Thanks
    11.503

Standaard

Partytreff is meestal goedkoper en meestal afwerksex.
    Voor een goede wip ga je over het algemeen naar een saunaclub.

Groet, schoolmeester.

4. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Sjaaksnaak ( 2 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 00:44
    Discussies
    4505
    Thanks
    46

Standaard

De partytreff bestaat niet meer ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

6. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 2 oktober 2018)

Last Online
    Gisteren @ 07:39
    Discussies
    8
    Thanks
    28

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    De partytreff bestaat niet meer ...
    Dus eigenlijk gelijk aan freudenhaus, la vita, Zeus etc?

Last Online
    Discussies
    4505
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Dus eigenlijk gelijk aan freudenhaus, la vita, Zeus etc?
    Hmm tja wat is gelijk.
    De partytreffs hebben het lastig en bedenken allerlei andere prijsvarianten die in sommige gevallen weer lijken op partytreffs.
    La vita was een partytreff en is met totalclub te vergelijken. Freudenhaus is het gebouw altijd als saunaclub gebruikt maar de organisatie was op partytreffs ingesteld.
    Zeus was altijd al een saunaclub.

9. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Uit-Drenthe ( 2 oktober 2018)

Last Online
    19 juni 2022 @ 23:42
    Discussies
    4
    Thanks
    35

Standaard

Ik zie dat ik hier nog geen recensie over had geschreven...........

Ik was hier maanden geleden, het was op een donderavond en het was erg rustig. Ik twijfelde tussen deze kiet of Club La Vita, volgende keer zal ik niet meer twijfelen waarschijnlijk.

120 Euro betaald voor 6x spass.............
    Tja niet mijn ding denk ik, vandaar ook nog geen recensie.
    Op Elena na was het feitelijk dat het allemaal moest maar liever niet...........zo kwamen de dames op mij over.
    Ik had dus 6x spass en er waren welgeteld 6 dames........dus de hele club een beurt gegeven en ach aan de bar ook een rondje,lol.

Nee, leuk voor een keer maar ik ben niet gemaakt voor afwerk sex , sorry!!
    Als je er wel van houdt, helemaal super voor dat geld!!!

11. Onderstaande 3 leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 maart 2019),Erotiekfan ( 9 juli 2019),papi (21 juni 2019)

Last Online
    18 november 2022 @ 06:17
    Discussies
    3
    Thanks
    144

Standaard

Enkele weken geleden de club weer eens bezocht, de laatste keer was nog voor de verandering naar saunaclub. De club is aan uiterlijk niks veranderd, de inrichting en het buitenverblijf wordt er niet beter op. Geeft me gelijk al het idee dat de zaken niet zo goed gaan...
    Bij binnenkomst werd ik onthaald door een theke die niet heel vriendelijk op me overkwam. Naar mijn idee staat ze ook op lijst dames.
    Na de douche het bargedeelte binnen gegaan en toen kwam ik er snel achter dat het nivo dames niet meeviel.
    Deel van de dames verbleef buiten een ander deel hing aan de gokkast. Ik was de enige beer, een andere ijsbeer verliet het pand toen ik kwam. Na even buiten gezeten waren er twee dames die me wel aanstonden. De eerste kamergang gemaakt met Gül. Leuk lichaam , maar ze ging gelijk in standje afwerksex... Heb haar goed geneukt en dat was wel okee. Na de douche zocht ik weer een plek om uit te rusten en overzag de aanwezige dames andermaal maar het nivo was matig, aangezien ik de enige beer was kon ik het wel
    wachten om een pauze te nemen. De vrouwen praatten veel in hun eigen taal en rookten behoorlijk.
    De tweede kamergang heb ik gemaakt met nataly waarmee ik op de kamer een goede klik had. Wat streelwerk vooraf begon ze me te pijpen en ik schakelde gelijk over naar standje 69. Ze had een heerlijk sappig kutje die ik gretig heb kunnen likken. Ze pijpte goed en ze zorgde ervoor dat ze me klaar pijpte. Ik spoot het condoom vol (hou er nog steeds niet van) en genoot nog even met haar na. Na deze sessie ben ik weggegaan en het moet raar zijn dat ik er ooit nog weer kom. De club is wat blijven hangen in het partytreff principe maar de sfeer en de stemming is te passief. Ik ben bang dat deze club het niet gaat redden. Vele leuke herinneringen beleefd in het verleden maar dat is gedane zaak. Inmiddels leg ik de lat wat hoger en je betaald iets meer voor betere en spetterende sessies in andere clubs

13. Onderstaande 6 leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 juli 2019),fr_loper ( 9 juli 2019),Husky ( 9 juli 2019),Kwakje ( 9 juli 2019),schoolmeester ( 9 juli 2019),Sjeufke ( 9 juli 2019)

Last Online
    30 januari 2022 @ 19:40
    Discussies
    0
    Thanks
    1.125

Standaard

Weet iemand wat er aan de hand is met Totalclub Osnabruck als je googeled zie je bij openingstijden open, klik je door naar de site dan is het gesloten wegens covid

Last Online
    14 januari 2023 @ 10:11
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard

In her verleden hier ook wel eens een bezoek gebracht mocht je de hele dag blijven en de hele dag je vermaken met de aanwezige dames , was gewoon te goedkoop en de vrouwen waren niet allemaal heel lekker maar je kon je wel vermaken.

Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Discussies
    252
    Thanks
    19.804

Standaard

Dat zal dan voor medio 2017 zijn geweest toen er in Duitsland nog flatrate p6 mocht zijn met partytreffs en pauschalclubs.

Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

Binnenkort heropening staat op de site.
    Ben benieuwd.

Last Online
    Discussies
    4505
    Thanks
    46

Standaard

Verwacht eerder dat de club in April zal openen...

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

22-10 heropening staat op de site. En meisjes gevraagd. Nog maar even afwachten of dat wat wordt.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

Het wordt dus een week later. Zal misschien moeilijk zijn om genoeg personeel te werven. Had hier ooit lang geleden -ver voor ik dit forum kende- mijn eerste club ervaring. Was nog een partytreff formule, wist niet wat me overkwam. Weet nog niet of ik zaterdag ga, is voor mij wel de dichtstbijzijnde club. Al zijn de Wallenhorst clubs maar 10 minuten verder. Maar de unschlagbare Preisleistungsverhältnis Waar ze het over hebben maakt me wel nieuwsgierig. ��

Große Neueröffnung*am
    Samstag den 29.10.2022

*

*

Endlich ist es so weit …wie von vielen Sehnsüchtig erwartet nach großen Umbau findet am 29.10.22 unsere große Wiedereröffnung statt.Wir bedanken uns noch mal bei unseren Gästen für ihre Geduld aber das warten hat sich gelohnt! Es erwarten euch viele neue heiße Girls und sensationelle Preise.Lange haben wir daran gearbeitet und so ist es gelungen uns noch einmal für euch zu verbessern, wir können jetzt unseren Gästen ein noch schönes Clubambiente ein unschlagbares Preisleistungsverhältnis bieten.

21. Onderstaande 3 leden hebben Broznjev bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (24 oktober 2022),WANDELAAR5 (23 oktober 2022),Wentelt Eefje (23 oktober 2022)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

En weer uitgesteld, as vrijdag open. Staat wel wat meer op de site. 35€ entree en 35€ per half uur. Zal wel basic service zijn. Bij "girls" staan nu 4 generieke plaatjes met de tekst "top secret". Nog niet veel vertrouwen in.

Last Online
    Discussies
    4505
    Thanks
    46

Standaard

Het is niet als een normale winkel. Bij saunaclubs is er iedere keer een instantie die er voor zorgt dat het niet open gaat.

24. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Broznjev ( 2 november 2022),Wentelt Eefje ( 2 november 2022)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

Zou kunnen, ik heb geen idee. Zelf een beetje de indruk dat het moeite kost om personeel te vinden. Maar we zullen zien. Ik ga vast een keer langs, mocht het tegenvallen dan is Zeus niet ver weg.

Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Discussies
    445
    Thanks
    1.547

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Het is niet als een normale winkel. Bij saunaclubs is er iedere keer een instantie die er voor zorgt dat het niet open gaat.
    totalclub-open.jpg

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

Nou... Maar goed dat ik geen tijd had...

Last Online
    19 januari 2023 @ 09:23
    Discussies
    2
    Thanks
    1

Standaard

Neueröffung 18.11.
    Is er al iemand geweest ?
    Noch geen foto's van de Meisjes. Spijtig. Ik wou zondag een bezeok brengen.

https://club-girls.com/

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

De website is al een tijdje niet gewijzigd. Staat nog steeds op dat ze 18-11 opengaan. Weinig vertrouwen in. Misschien even bellen.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

Vandaag wel een update, zijn gewoon open, staan drie dames op de awl met foto. Niet echt mijn type.

Last Online
    19 januari 2023 @ 09:23
    Discussies
    2
    Thanks
    1

Standaard

De Fotos van de Dames zijn Online. of ze ook echt zijn weet noch niemand.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    19

Standaard

Vandaag na een onverwachte vrije middag langs geweest. Er staan nu 8 dames op de lijst die volgens de awl altijd aanwezig zijn.
    Maar blijkbaar niet op maandag. Er waren welgeteld drie vrouwen, Ellen, Anaïs en Anna. Ook wel logisch, want er waren nauwelijks gasten. Twee toen ik aankwam, die snel vertrokken. En toen ik de tent verliet was er één iemand anders aangekomen. Direct na aankomst met Anna naar een kamer gegaan, op aanvraag bleek blasen ohne geen meerprijs te zijn, maar dat deed ze niet. Verder prima sessie, deed wel haar best.
    Daarna even de inwendige mens versterkt met twee frisdrankjes. Waren wel wat broodjes maar niets warms. Toen ik dus maar een broodje ging smeren kwam de gastheer er aan met een bord met kipschnitzels en een bord kipburgers. Even later ook nog warm stokbrood met kruidenboter. Hier was niets op aan te merken. Binnen gold een rookverbod, twee dames gingen af en toe even met een jasje aan koukleumen voor hun nicotine. Ik vond dat als astmatische niet roker wel prettig. Daarna nog een sessie met Ellena gehad, communicatie verliep moeizaam, maar pijpte lang en goed. Heb haar mijn beide "spasscoins" gedaan die ik over had. Geen puf meer voor een derde sessie. Voor 100€ gegeten, gedronken en twee keer klaargekomen.
    Op zich niets mis mee natuurlijk. Maar voor echt lekkere sex volgende keer toch maar liever naar Zeus Wallenhorst denk ik.

33. Onderstaande 13 leden hebben Broznjev bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (19 december 2022),doctor (29 december 2022),forgetskinnyletsgetfatty (20 december 2022),fr_loper (20 december 2022),Giodude (20 december 2022),Johan35 (20 december 2022),mentholbear (22 december 2022),Poppalarge (20 december 2022),schoolmeester (20 december 2022),stimpy3 (20 december 2022),WANDELAAR5 (19 december 2022),Wentelt Eefje (20 december 2022),wooley (29 januari 2023)

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten