Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Vaticaan komt op voor prostituees

    12/07/05

    Vaticaan is hoeder van hoeren.Het Vaticaan veroordeelt de prostitutie van vrouwen als een moderne vorm van slavernij en vraagt om een betere bescherming van de prostituées door een stengere bestraffing van hun klanten.

    Sterke stijging
    Volgens een document gepubliceerd naar aanleiding van een internationale ontmoeting georganiseerd door de Pauselijke Raad voor de migranten is het aantal prostituees sterk gestegen in de wereld om economische, sociale en culturele redenen.

    Slachtoffers
    In het document wordt er op gewezen dat de meeste prostituees zowel in Europa als elders slachtoffers zijn van een groeiende vraag van de consumenten. Het Vaticaan eist dat de vrouwen die slachtoffer worden van prostitutie, beter beschermd worden. Volgens het document moet in deze problematiek ook meer aandacht gaan naar de klant, een van de elementen die aan de basis liggen van de handel in seks.

    Dominantie
    Het Vaticaan meent dat steeds meer mannen eerder dominantie dan seksuele genoegdoening zoeken in hun contact met de prostituees. "De klanten ondergaan in hun sociale en persoonlijke relaties een verlies van macht en van hun mannelijkheid en komen er niet aan toe relaties van wederkerigheid en respect te ontwikkelen", aldus het document. (belga)

    Bron: hln.be http://www.hln.be/hln/cch/det/art_96000.html
    Attached Images Attached Images
    it was not me but my twin brother..

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Daar zijn alle religies gelijk. Ze probeeren dat ze ons aan de sex pakken kunnen.

    En ze hebben geen kennisse van de problemen.

    cu n.:wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ground_Zero
    Dominantie
    Het Vaticaan meent dat steeds meer mannen eerder dominantie dan seksuele genoegdoening zoeken in hun contact met de prostituees. "De klanten ondergaan in hun sociale en persoonlijke relaties een verlies van macht en van hun mannelijkheid en komen er niet aan toe relaties van wederkerigheid en respect te ontwikkelen", aldus het document.
    Ik ben niet anticlericaal (ben zelfs katholiek gelovig opgevoed), doch ik ga totaal niet akkoord met de zienswijze van het Vaticaan dat mannen eerder dominantie dan seksuele genoegdoening zoeken in hun contact met dames van plezier.
    Ik denk dat ze er in het Vaticaan niets van begrijpen, zoals zij eveneens niets begrijpen van seksualiteit, aangezien zij nog steeds TEGEN condooms gekant zijn.

  4. #4
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    22 december 2006 @ 19:38
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ground_Zero
    Het Vaticaan meent dat steeds meer mannen eerder dominantie dan seksuele genoegdoening zoeken in hun contact met de prostituees.
    Ga dat maar eens aan de meesteressen vertellen.
    Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Vaticaan komt op voor prostituees

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door porcus
    Ga dat maar eens aan de meesteressen vertellen.
    Tja Porcus,
    dominantie van vrouwen tgo mannen of mannen tgo vrouwen, dat is niet het punt (vlg mijn bescheiden mening).
    Het belangrijkste is dat men als man zich goed voelt bij een vrouw en dat men goede "sex" heeft, en dan spreekt men niet van dominantie van de ene t.o.v. de andere.
    Het probleem van het Vaticaan ( en hier wil ik mij niet oneerbiedig of onbeleefd voordoen) in het verleden en ook nog heden is dat zij zich DOMINANT opstellen t.o.v. eenieder.
    Hetgeen "zij verkondigen" is zogezegd wet, doch zij houden geen rekening met de mensen.
    Hoe kan je anders verklaren dat zij TEGEN het condoom zijn, daar waar vastgesteld wordt dat AIDS welig tiert, vooral in Afrika ?

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Ik wou dat het Vaticaan eens opkwam voor al de homo's in de wereld en dan te beginnen in het eigen land en Polen.

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik wou dat het Vaticaan eens opkwam voor al de homo's in de wereld en dan te beginnen in het eigen land en Polen.

    W2
    Waarom zou je dit willen W2...............???????????
    Het zijn en blijven natuurlijk ook mensen, maar er zitter er ook wel hele foute vieze gore nichten bij hoor!!!!!!!!!!!!!!!!


    Trouwens dit is toch een forum waar we het over de dames van plezier dienen te hebben????????

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymond
    Waarom zou je dit willen W2...............???????????
    Het zijn en blijven natuurlijk ook mensen, maar er zitter er ook wel hele foute vieze gore nichten bij hoor!!!!!!!!!!!!!!!!


    Trouwens dit is toch een forum waar we het over de dames van plezier dienen te hebben????????
    Dit forum gaat inderdaad hoofdzakelijk over dames van plezier maar je mag best wel afentoe een zijsprong maken.

    En omdat homo's inderdaad gewone mensen zijn ; dienen zij dus ook als gewone mensen gezien te worden.
    Besef jij je wel hoeveel heren er in de betaalde seksindustrie werkzaam zijn ?
    In absolute zin zijn er veel meer foute vieze heteroseksuelen.
    Groeten W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik wou dat het Vaticaan eens opkwam voor al de homo's in de wereld en dan te beginnen in het eigen land en Polen.
    W2
    Hierbij aansluitend, alhoewel misschien een beetje afwijkend van dit topic, hou ik er aan een krantenartikel weer te geven dat ik enkele dagen geleden gelezen heb.

    Vaticaans homo-document blijft reacties uitlokken

    Het Vaticaan zwaar onder vuur.Het uitgelekte Vaticaanse "homo-document", dat de zegen kreeg van paus Benedictus XVI, blijft reacties uitlokken, ook in katholieke kringen. Volgens de Franse katholieke krant La Croix laat de Vaticaanse instructie die homoseksuelen ongeschikt acht om priester te worden "geen enkele plaats voor nuance". "Het is onrechtvaardig een homo te herleiden tot één dimensie van zijn identiteit", aldus de krant.

    Gelijk met pedofilie
    De kritische Duitse theoloog Eugen Drewermann bestempelt de Vaticaanse instructie als "schandelijk". Hij betreurt dat het document een reactie is op de talrijke gevallen van seksueel misbruik (op kinderen) in de VS, Canada, Ierland en Duitsland "alsof homoseksualiteit gelijk te stellen is met pedofilie en alsof er niet evenveel gevallen van heteroseksueel misbruik op minderjarigen door leden van de clerus werden begaan".

    Europese Unie?
    De Portugese homo's vragen dat de Europese Unie een standpunt inneemt ten aanzien van de nieuwe instructie van het Vaticaan. De internetsite Portugal Gay vraagt zich af hoe de Europese Unie gaat reageren - na een reeks wetten ten gunste van de mensenrechten in de Europese landen aangenomen te hebben - ten aanzien van een "mini-Staat gelegen in het centrum van Europa die zich kant tegen al al deze maatregelen"

    Bron: Het Laatste Nieuws 24/11/2005.

  10. #10
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    22 december 2006 @ 19:38
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Naar mijn idee hoeft de EU helemaal niet te reageren op die homofobe standpunten van het vaticaan. Scheiding van kerk en staat, toch? Wat echter in Polen gebeurt kan in de EU niet door de beugel. Dáár is wél EU-actie vereist.

    Er schijnt trouwens nog hoop op "genezing" te zijn voor homo's:
    De Verenigde Staten hebben de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) gemaand te stoppen met het geven van mannelijke hormonen aan veronderstelde homo's die recentelijk gearresteerd zijn.

    Ongelooflijk toch?


    Ik wijs nog maar eens op mijn handtekening hieronder.
    Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Vlieger gaat niet helemaal op.
    Het Vaticaan wordt gezien als een land en heeft een zetel in de EU Tevens is er een land in Europa, Griekenland, waar ook geen scheiding van kerk en staat is en die zijn gewoon lid van de EU.
    Maar om bij het beginonderwerp terug te komen. Allemaal nobel van het Vaticaan om de onderdrukte vrouw te willen helpen maar als je geen oog, gevoel hebt voor grote delen van je eigen organisatie wat ben je dan nog waard ?

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Babylon 468*60