Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    25 februari 2018 @ 22:28
    Locatie
    AB
    Berichten
    106
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Schrik van rosse buurt krijgt vier jaar cel

    wo 23/11/05 - Een serieverkrachter is door de correctionele rechtbank van Antwerpen veroordeeld tot vier jaar gevangenis. De slachtoffers van de man waren allemaal prostituees.
    De man die nu aangehouden is, was maandenlang de schrik van de Antwerpse rosse buurt. In maart werd hij opgepakt na een noodoproep van een prostituee uit het Antwerpse megabordeel "Villa Tinto".

    Een man had zich voorgedaan als klant, discussieerde over de prijs waarna hij geweld gebruikte en de prostituee verkrachtte.

    Al snel bleek dat het om een serieverkrachter ging, want op precies dezelfde dag had hij zeker nog zeven andere slachtoffers gemaakt in "Villa Tinto" en het Schipperskwartier.

    Bron:vrtnieuws.net

    http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...er/index.shtml
    Attached Images Attached Images
    it was not me but my twin brother..

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard serieverkrachter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ground_Zero
    Al snel bleek dat het om een serieverkrachter ging, want op precies dezelfde dag had hij zeker nog zeven andere slachtoffers gemaakt in "Villa Tinto" en het Schipperskwartier.
    Bron:vrtnieuws.net
    Aangezien het hogervermelde "op precies dezelfde dag zeven andere slachtoffers gemaakt" mij onwaarschijnlijk leek , ben ik dit verder gaan opzoeken en het is wel degelijk 7 andere slachtoffers in de periode tussen 7 november 2004 en 5 maart 2005), dus in een periode van 4 maand, en niet op dezelfde dag zoals het VRTnieuws verkeerdelijk vermelde.
    Wat de straf op zichzelf betreft nl. 4 jaar, vind ik veel te weinig voor iemand die in totaal 8 verkrachtingen in 4 maand op zijn kerfstok heeft en derhalve trauma's veroorzaakt heeft bij acht verschillende slachtoffers.
    Al bij al mag die kerel van geluk spreken dat hij een milde rechter gehad heeft; moest ik rechter geweest zijn, hij kreeg de maximum straf.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Anvers; 27 november 2005 om 10:24

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

  Living Room 468*60