Pagina 7 van 73 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #151
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Nou, je hebt dezer dagen vast wel ergens tijd om te knippen en plakken)
    Speciaal voor Mauriceyep:



    27 dezember: Premiere im Samya

    --------------------------------------------------------------------------------

    Seit einige Jahren gehe Ich jetzt zu den bekannten Sauna-Clubs (GT, LR, YY, PHG, VV).
    Von Zeit zu Zeit will mann mal wass neues probieren und daher bin Ich in 2008 auch zu VV und Acapulco gefahren.

    So am Ende des Jahres wollte Ich auch die Samya, von dem Ich schon einiges gehoert habe, mal besuchen.

    Nach einige Befragungen im Forum, und ein Paar PN war Ich dann Ueberzeugt, ....... da muss Ich mal hin.

    Also um 11:15 mein Auto gestartet, und das Navi "programmiert" fuer die Fahrt von Venlo nach Koln.
    Die gut 100 km habe Ich in 1:15 Stunden abgelegt, und so war Ich gegen 12:30 auf dem Parkplatz beim Samya.

    Mir war zwa bekannt dass um diese Zeit nicht viele Damen anwesend waren, aber so hatte Ich ausfuehrlich die Zeit um den Club mal zu inspektieren.

    Ich wurde sehr herrzlich begrusst, habe mich umgezogen, und ging auf Entdeckungsreise.
    Der "Wellnes-bereich" war gross und schon. Nur die Sauna fand Ich ziemlich klein (Ich bin fast 2 Mtr, und habe mich gestern ein paar Mal den Kopf gestossen in der Sauna).
    Die Duschen sind sehr sauber und Gross, hier koennen sich andere Sauna-Clubs einen Vorbild nehmen.

    An der Bar sassen 2 Damen, eine Blondine mit langen Haaren, und eine Grosse Dame mit dunkle Haare und ein sehr schoenes Gesicht. Die Namen kenn Ich natuerlich noch nicht, aber vor allem die Dunkelharige fand Ich sehr interessant (wer weisst wie Sie heisst ???).
    Spaeter am Abend wollte Ich mit Ihr auf Zimmer, aber Sie war anscheinend nicht interessiert. Wahrscheinlich dachte Sie "Er ist schon so lange hier, wollte aber nicht auf Zimmer, also jetzt will Ich nicht".

    Weil Ich neu im Club bin habe Ich mich ausfuerlich die Zeit genommen um die anwesenden Damen mal gut an zu sehen vor Ich eine wahl machtte.

    Die Wahl viel auf Natalya, eine sehr schoene Russisch/Deutsche Dame von 20, mit lange dunkele Haare. Sie hat eine absolut wahnsins-figur, und das Lied "der schoenste Arsch der Welt" muss fuer Sie geschrieben sein.
    Mit Ihr auf Zimmer gegangen und eine absolute Top-Stunde erlebt. In einem Wort FENOMINAL, so gehoert ohne Zweifel im Top-5 von 2008. Wiederhohlungsgefahr 100%.

    Nach die Stunde mit Ihr ging es dan zum Essen, wass auch sehr, sehr gut war.
    Auch hier koennen zich die anderen Clubs ein Vorbild nehmen (ausser VV, wo dass Essen auch sehr gut ist).

    Die Wahl fuer die 2. Dame fiel mir sehr schwer, Ich hatte die Qual der Wahl, und konnte mich einfach nicht entscheiden.

    Der Club war mittlerweile gut gefuehlt von Damen und Herren, aber es war alles noch gut zu uebersehen.
    Es waren auch keine langen Wartelisten, wie in anderen Clubs (GT und LR).

    So gegen 23:30 kam Ich dan im Gespraech mit Klina, mit der Ich dann auf Zimmer ging. Sie ist erst 19, hat auch lange dunkele Haare, komt aus Macedonien, und hat auch ein sehr schoenen Arsch.
    Auch diese Stunde war super, wiederholungsgefahr auch 100%.

    Zufrieden ging Ich dann um 1:00 Uhr nach Hause, musste aber erst dass Eis vom Auto kratsen (der stand ja auch schon 12 Stunden auf dem kalten Parkplatz)
    Nach eine lange und anstrengende Fahrt ging Ich dann um 2:30 Uhr ins Bett, wo Ich die ganze Nacht ueber meine Premiere im Samya getrauemt habe.

    Morgen muss Ich denk Ich direct zu meinem Chef gehen und fragen ob er mich nicht mehr im Monat zahlen will, denn Ich befuerchte die Samya wird mich noch viel Geld kosten...

    Ein sehr zufrieden Hollaender

  2. #152
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Door alle reacties benieuwd geworden naar deze club. Daarom vandaag een blitsbezoek afgelegd bij Samya. Ter hoogte van Kaarst bijna nog de agfslag naar LR genomen maar nog op tijd gas gegeven en een half uurtje doorgereden naar Keulen. Ik moet zeggen Samya is een hele mooie saunaclub. Wellness in de kelder is redelijk compleet met een finse sauna, biosauna, turks stoombad, voetenbadjes/douches, relaxstoelen en massageruimte. Helaas ontbreekt mijn geliefd whirlpool, voor mij een flinke teleurstelling. Op de begane grond een fraaie bar, met vele luxe fauteuils/banken. Het eten was goed en de hele avond beschikbaar. Veel kamers op de 1e verdieping en op de tweede verdieping een stille bar en kamers.
    Op de maandagavond waren er zo'n 20-25 dames aanwezig, vrijwel allemaal topless. Sommigen hadden van mij de bra wel mogen aanhouden, een leuk gezicht/lichaam met forse hangers doet het bij mij niet zo goed. Bij binnenkomst direct gevallen over de mooie lolita-achtige Carla (recensie volgt). Zoals vaker gezegd op dit forum, je hebt maar 1 dame nodig die goed bevalt om een gave avond te hebben. Dankzij Carla heb ik heel goed genoten, een mooie ambiance en een leuke meid. Mijn avond was weer gemaakt. Ik denk dat er op andere avonden een betere line-up zal zijn. Ga op de eerst komende vrijdag weer kijken bij Samya, dan is Carla er ook weer en kan het dus nooit tegenvallen.

    John.

  3. #153
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Last Online
    12 april 2011 @ 20:35
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen Maandag met een vriend van me in Samya geweest en ik moet zeggen... zag er behoorlijk goed uit. Voor mij was het toch weer een nieuwe ervaring daar de dames niet naar je toekomen en dat beviel me eerlijk gezegd wel. Alles is lekker duidelijk en helder dus je weet meteen waar je aan toe bent. Alleen jammer dat de kleedkamer zo krap is, maar voor de rest prima club.

  4. #154
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Locatie
    Delft Zuid Holland
    Berichten
    220
    Discussies
    13
    Thanks
    19
    Thanked
    111 in 45 posts

    Standaard

    Ben gisteren geweest van 14:30 tot 22:00 uur viel eigenlijke tegen geen dames gezien van onder de 20, sessie gehad met simondame was 27 en heft ook in GT gewoont en sprak nederland deed in alles goed haar best maar voor mij een andere club. eten as wel zeer goed verzorgd door BFM.
    Op naar de volgende keer!

  5. #155
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Last Online
    12 april 2011 @ 20:35
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @ Carpe Momentum
    Dank je.

    @MsSucces
    Aaah wat toevallig, ik was er ook gisteren van 17.00-21.30

    Het was behoorlijk druk gisteren. Op een gegeven moment, dacht zo rond een uur of 8, waren er volgens mij twee keer meer ijsberen als dames en het aanbod was helaas ook niet echt denderend voor een zaterdagavond.

    Uiteindelijk met ene Fabiana (Italiaanse, zwart half lang haar en altijd aan de bar met haar rug tegen de ingang te vinden) wezen kameren. Aan interesse van haar kant niet te klagen, maar het viel me gewoon op dat ze erg "bang" was om iets verkeerds te doen. Volgens mij werd dit veroorzaakt door het feit dat ze zelf niet zo veel genoot van haar werk en/of niet zoveel ervaring had, maar goed ben uiteindelijk toch maar een uur met haar op de kamer gebleven.

    Vervolgens beneden aan de bar nog wat gedronken en intussen een hele leuke dame gezien, zwart haar en blauwe ogen volgens mij kwam zij ook pas na 8’en binnen. Helaas moest ik alweer terug, wellicht de volgende keer.

    Trouwens, wellicht dat andere ijsberen het kunnen beamen, zoals ik het gisteren heb kunnen waarnemen, zijn het steeds dezelfde dames die kameren. Sneu voor de overige die de gehele avond “werkloos” moeten toekijken.

  6. #156
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Samya

    Blauwebeer heeft ondertussen zijn eerste bezoek aan Samya achter de rug.

    De ontvangst is vriendelijk en beleefd; bij een eerste bezoek wordt het concept in niet mis te verstane bewoordingen uitgelegd.

    Het gedacht aan 35 halfnaakte, vrij rondlopende dames is echter beter dan de realiteit.
    Meer dan de helft van hen had beter een splinternieuwe ijsberen-badjas aangetrokken, in plaats van met uitgezakte borsten te defileren. De mannelijke geilheid wordt meestal opgewekt door datgene wat hij net niet ziet.
    Lopen er dan geen prachtige wezentjes rond?
    Toch wel, doch slechts weinigen kunnen een mooi gezicht en dito lijf combineren met stijlvolle make-up, lingerie en schoenen.
    Deze drie mogen dan ook wel echt gezien worden, en met één van hen was Blauwebeer op de kamer. :smile:

    Vele, meestal Roemeens uitziende vrouwtjes staren wezenloos voor zich uit , anderen proberen de ijsberen op een subtiele manier tot een gesprek en een kamerbezoek te verleiden.
    Ook tussen de ijsberen, die meestal alleen de arena betreden, is er weinig interactie.

    Frisdranken in kleine flesjes en bier in zelfbediening, koffie op aanvraag, en als avondmaal de keuze tussen pasta met saus, puree met gebakken vis en voldoende groenten; het is duidelijk dat deze club niet ver van de Belgische grens verwijderd ligt.

    Aan de bar is het eigenlijk veel te warm, en op het tweede verdiep, waar zachte lounge-muziek gespeeld wordt en de temperatuur ideaal is, met bovendien een idyllisch zicht op de besneeuwde en goed verlichte parkeerplaats zit niemand. Misschien heeft de officiële opening van deze verdieping eindelijk het gewenst effect.

    Het ‘huiskamergevoel’ dat Samya uitstraalt wordt deels tenietgedaan door de eerder afstandelijke houding van de aanwezig meiden. Ook het feit dat ze veel me zichzelf of met collega’s bezig zijn, zorgt ervoor dat de gesprekken met ijsberen op de bank, aan de bar of aan de speelautomaat van vrij korte duur zijn. Glimlachen en knipogen zijn vrijblijvend, bij een gesprek wordt wel aangegeven dat zij verwachten ook iets te kunnen verdienen.

    Misschien gaat Blauwebeer nog wel eens langs als het buitenterras geopend is, maar intussen gaat hij andere horizonten verkennen.

    Bb :wink:

  7. #157
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @ blauwebaer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht

    Het ‘huiskamergevoel’ dat Samya uitstraalt wordt deels tenietgedaan door de eerder afstandelijke houding van de aanwezig meiden. Ook het feit dat ze veel me zichzelf of met collega’s bezig zijn, zorgt ervoor dat de gesprekken met ijsberen op de bank, aan de bar of aan de speelautomaat van vrij korte duur zijn. Glimlachen en knipogen zijn vrijblijvend, bij een gesprek wordt wel aangegeven dat zij verwachten ook iets te kunnen verdienen.

    Bb :wink:
    ja, ja, es ist den Damen dort verboten die Herren entsprechend anzu machen
    liegt an der Geschä#ftsführung

    ga man beter andere Horizonten verkennen :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 januari 2009 om 15:21
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  8. #158
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard @ dokter Rammelaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    ga man beter andere Horizonten verkennen :wink:
    Dass hat Blauwebeer mitterweile schon gemacht.

    Bb :wink:

  9. #159
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @blauwebeer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Dass hat Blauwebeer mitterweile schon gemacht.

    Bb :wink:
    :rofl2:

    Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  10. #160
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard Eerste keer Samya

    Er zijn zo van die clubs waarvan ik al lang weet dat ze bestaan, maar waar ik om de een of andere reden gewoon nog nooit geweest ben. Samya was zo'n club tot afgelopen donderdag.

    Hoewel Keulen wat verder weg ligt voor me dan de clubs die ik doorgaans bezoek was de reis naar Keulen goed te doen. Rond 19.30 u reed ik de parkeerplaats van Samya op waar ik vlak voor de deur nog net een plekje kon vinden. Snel naar binnen en € 50 afgerekend om vervolgens beneden om te kleden en te douchen.

    Op naar de bar en mijn ogen eens goed de kost gegeven. Zag er niet al te groot uit, maar wel leuk. Het aanbod aan vrouwelijk schoon kon mij zeker wel bekoren. Een stuk of 30 dames aanwezig denk ik. Zo in de leeftijdscategorie 18 tot 30. Er zaten zeker een stuk 10 dames bij die er (in mijn optiek) goed uitzagen. Jammer is wel dat de dames de ijsberen niet zelf mogen aanspreken, hetgeen het voor mij lastiger maakt een eventuele onbekende dame aan te spreken aangezien dat gevoelsmatig sneller verplichtingen schept.

    Na wat gegeten te hebben (o.a. spaghetti, kip, rauwkost) maar eens in de bar op de tweede verdieping gekeken. Deze bar ziet er prima uit en is qua stijl een beetje te vergelijken met VV.

    Al met al was mijn eerste indruk van de club ok en het eten was van prima kwaliteit. Het is overigens wel een club waar ik niet snel alleen naar toe zal gaan omdat de meeste (Duitse) ijsberen behoorlijk op zich zelf zijn en niet echt om een praatje verlegen zitten.

    In de loop van de avond naar de kamer verdwenen met een leuke 22-jarige Roemeense om vervolgens tegen sluitingstijd moe maar voldaan de kleedruimte op te zoeken.

    Vermoedelijk gaan ze me wel vaker zien in Samya!
    ............., я тебя люблю дорогая!

  11. #161
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky Bekijk bericht
    In de loop van de avond naar de kamer verdwenen met een leuke 22-jarige Roemeense om vervolgens tegen sluitingstijd moe maar voldaan de kleedruimte op te zoeken.

    Vermoedelijk gaan ze me wel vaker zien in Samya!
    Daar zal bepaald geen relatie zijn tussen jouw toekomstige Samya visits en die 22-jarige Roemeense :D!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #162
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Daar zal bepaald geen relatie zijn tussen jouw toekomstige Samya visits en die 22-jarige Roemeense :D!

    :wink::wink:
    Sommige mensen hebben ook alles door
    ............., я тебя люблю дорогая!

  13. #163
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky Bekijk bericht
    Sommige mensen hebben ook alles door
    S....., M......., en nu?

  14. #164
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    S....., M......., en nu?
    SM? Leuk daar hebben ze kamer 13 voor in Samya :D

    Maar 't is nog steeds M
    ............., я тебя люблю дорогая!

  15. #165
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Last Online
    6 november 2013 @ 18:04
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    volgens mij was P er voor B.

  16. #166
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    S....., M......., en nu?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boeddha14 Bekijk bericht
    volgens mij was P er voor B.
    Wordt het alfabet afgewerkt ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #167
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    was afgelopen woensdag weer eens in Samya. Ging eigenlijk op de gok omdat Lia op de lijst stond. Dacht dat het om dezelfde Lia (super hottie uit Keulen) ging die ook in Acapulco heeft gewerkt (leeftijd en afmetingen kwamen overeen) maar ik heb haar niet gezien dus het zal om een andere Lia gaan. Vond het wat tegenvallen qua aanbod, zeker voor een woensdag avond. Er waren genoeg vrouwen maar geen echte super hotties. Yoel was er wel en ik zag nog een mooi meisje.

    Uiteindelijk kwam Deyla bij me zitten. Ze was me al wel opgevallen maar van dichtbij ziet ze er heel leuk uit. Klein lekker meisje van 25, donker lang haar met een lichte slag, vader is Portugees, moeder Duits. Heerlijke natuurlijke boobies waarvan 1 met piercing. verder geen tattoos, mooie gebruinde huid. Ze schijnt in meerdere clubs te hebben gewerkt waaronder YY en gebruikte toen de naam Lucy. Heel leuk meisje en geeft een super service mmmmm.

    Ze hadden weer wat kleine vernieuwingen aangebracht waaronder een kleine uitbreiding van de beneden ruimte plus extra douches.

  18. #168
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard Samya is geweldig

    Na het bezoeken van twee PT toch maar eens het echte werk opgezocht, lees mooiere vrouwen, in Köln bij Samya.
    Het trof want afgelopen donderdag was er een bbq, een band en karaoke. Gezelligheid allom, maar veel belangrijker een hele lading mooie vrouwen/meisjes. De zaak ziet er mooi uit, de sauna's kun je ook echt zo noemen en er is voldoende drank aanwezig om je rijbewijs in te laten vorderen.

    In ieder geval bevalt mij het principe wel dat je voor het eerste 1/2 uur 50 euro en daarna 25 euro betaald. Als je dan net als ik een heerlijke meid hebt ervaren, dan kun je rustig een paar uur doorbrengen met de dame.

    Twee dames mogen proeven en ze zijn mij beiden heel goed bevallen. Zo zie je maar het gaat niet om de leeftijd maar om de ervaring. Pijpen heerlijk (sorry ik ken al die afkortingen niet), nog nooit zo'n ervaring gehad en ookde rest was prima. Zij genieten er blijkbaar ook van en kijken niet alleen naar het geld. Dame 1 was zelf 3 keer klaargekomen voordat bij mij de spuitbus geleegd werd.

    Het was een geweldige avond en zeer zeker komt er een vervolg.....heeeeeel snel ook. Want voor dame 2 heb ik nu al een zwak.

    Voor de liefhebbers:
    dame 1, Yoel: 19 jaar met een heerlijk figuurtje, humor en speels en top
    dame 2, Gülcan: 23 jaar met dito figuur maar een gezicht van een engel. Ik zou voor haar naar de hemel willen. Sterker nog, zij heeft mij de hemel laten ervaren

    Herhalingsgevaar: 300%

  19. #169
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Frage @dudeumberto

    schöner Bericht:D

    Frage: wie kommst du von Oldenzaal ausgerechnet ins Samya ??
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  20. #170
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wie anders dan mit der auto vielleicht mit der eisenbahn oder auf ein fahrrad.

  21. #171
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Frage @Dalton

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Wie anders dan mit der auto vielleicht mit der eisenbahn oder auf ein fahrrad.

    ne, so war das nicht gemeint...........
    wieso fährt ein Mann aus Oldenzaal ausgerechnet ins Samya, nach Köln, wo es doch auf dem Wege in die Richtung viel bessere Clubs mit besseren CDL `s gibt ??

    :wink: Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  22. #172
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Ich hatte ein meeting in Köln den ganzen Tag und hatte gelesen über Samya. Wirklich eine Tolle Club. Und 40% der Damen ist Hübsch. Auch wichtig!

  23. #173
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Welche clubs sollte ich dann besuchen, nach deine Meinung?

  24. #174
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dudeumberto Bekijk bericht
    Welche clubs sollte ich dann besuchen, nach deine Meinung?
    Het was alleen maar een vraag hoe iemand vanuit Oldenzaal in een club in Keulen terecht komt. Waarschijnlijk omdat er "dichter" bij huis ook goede en bekende clubs te vinden zijn zoals Happy Garden, Golden Time, Living Room en Villa Vertigo.

    Maar inderdaad als je toch al in Keulen bent logisch dat je dan daar een club opzoekt!

    Bedankt voor je bericht overigens.

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #175
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het was alleen maar een vraag hoe iemand vanuit Oldenzaal in een club in Keulen terecht komt. Waarschijnlijk omdat er "dichter" bij huis ook goede en bekende clubs te vinden zijn zoals Happy Garden, Golden Time, Living Room en Villa Vertigo.



    Groet,
    Big30
    Ik vraag me ook wel eens af hoe sommigen in clubs in Hessen terecht komen Dan moet je ook altijd een aanlokkelijk gebied voorbij.

    Sonny:wink:

 

 
Pagina 7 van 73 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60