Pagina 66 van 73 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.626 t/m 1.650 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #1626
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Dank zij een vrijkaart op dit forum waarvoor dank, gisteren in Samya geweest.

    Eerste tegenvaller: Samya maakt heel voor reclame voor FKK club, maar dat is het niet.
    Ik heb 2 dames met blote borsten gezien. De rest loopt er gewoon in lingerie rond terwijl Samya op mijn verlanglijstje stond omwille van het FKK gebeuren.

    Ik was er rond 17h en heel veel dames aanwezig. Ik heb ze niet geteld, maar het zouden er wel een stuk of 50 kunnen zijn. Heel weinig mannen. Dus meer dan keus genoeg.
    De dames komen zich niet opdringen of voorstellen (of toch minder dan bvb. In Sixsens.
    De ene vind dat beter, de andere dan weer niet. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb toch liever dat ze zich komen voorstellen.
    Met verschillende dames oogcontact proberen te maken. Als dat dan niet lukt met zo weinig heren in de club dan is al duidelijk dat ze geen zin hebben in mij en dan hoeft het voor mij al niet meer.
    heel veel upselling. Mogen ze altijd proberen natuurlijk.
    Ik ben er na mijn onderstaande ervaringen ook wel van overtuigd dat je voor 100 Euro een beter service krijgt dan voor 50 Euro, maar voor 100 Euro kan je er ook 2 x een half uur neuken met 2 verschillende dames.
    Hierin moet iedereen zijn eigen keuze maken natuurlijk.

    Ik heb met verschillende dames gesproken en allen 50p30 en veel betalen voor extra´s.
    Als ik sprak over mijn iets groter formaat haakten er wel wat dames af. Bespreek dit ook liever op voorhand i.p.v. in de kamer met een probleem te zitten.

    Ik ben heel slecht in namen en weet er geen enkele meer.
    Eerst met een zeer slanke 30 jarige dame die ook nog in sixsens gewerkt heeft. Ah neen, dan met condoom. Dus ook daar proberen ze nog wat meer te verkopen. Pijpen was OK als ik vroeg om haar te likken (lijkt mij ook voor haar leuk) kon dat enkel mits meerprijs (niet dan), daarna misio en zij on top, maar daar deed ze al wat lastiger over. Daarna vroeg ik doggy en toen was het: dan had je maar 100 Euro moeten betalen. Dus terug Misio en zo afgerond.

    2de gang met 2 dames een trio. 1 dame uit moldavie met silicone borsten had mij aangesproken en na de pre sale: Zij doet alleen aan 100 Euro, maar had geen probleem met het formaat. Even later kwam er een 2de moldavische dame bij zitten Ook lekker en silicone borsten. En toen kwam het voorstel 100 voor beiden. Dat vond ik wel een goed voorstel, dus met beide dames naar de kamer. Ook hier weer na duidelijke afspraken toch weer proberen: voor 100/persoon doen we meer. Beiden hebben ze mij gepijpt, maar niet gelijktijdig en als de 2de begon te pijpen. Eerst nog eens met een doekje over het condoom voor er verder gepijpt werd. Ik begrijp het wel ergens, maar het haalt de geilheid er wel wat uit. Eerste de 2de dame in misio en ze had geen probleem met het formaat.
    Daarna de eerste dame in misio en hij zat er nog niet half in en het ging al niet meer terwijl ze op voorhand aangaf, neen formaat is geen probleem. Dan maar terug naar de 2de. Zij kwam er op zitten, maar ook hier doggy was een nog go. Dan nog even in misio genomen, maar kwam niet direct klaar en tijd was bijna op. Ik vroeg dan om te spuiten op beide lichamen en ook dat was een no go. Me dan maar afgetrokken met het condoom nog aan terwijl de 2de zich aan het vingeren was en haar borsten aan het masseren. De eerste heeft eigenlijk niet veel meer gedaan dan mij af en toe aangeraakt. Als ik aan haar borsten kwam waren ze te gevoelig. Afgerekend, beiden 50 Euro gegeven en toen melde de eerste dat ik de 2de wat meer moest geven omdat dit meer gedaan had; Ik had nog 5 Euro in mijn zakje zitten en heb die dan maar gegeven, maar eigenlijk had ik anders moeten reageren. 100 euro voor 2 was de afspraak. Dat ze het geld dan maar onder hun 2 verdelen. En diegene die wat meer heeft gedaan mag van mij gerust wat meer krijgen, maar dan ten kosten van de andere.
    Daarna doorgereden naar mijn hotel.

    Herhalingsgevaar: nihil als ik inkom moet betalen, maar als ik nog eens een kortingkaart of vrijkaart van een saunaclub kan scoren ga ik zeker nog wel eens op verkenning. Als ik inkom moet betalen komt enkel Babylon nog in aanmerking omwille van echte FKK en enkele donkere dames.

    Ik ga liever naar parenclubs waar ik voor minder geld met heel wat meer vrouwen kan spelen, neuken, likken, gepijpt worden zonder condoom, geen probleem met doggy (hebben ze zelfs graag)?....
    De vrouwen in een parenclub zijn wel wat ouder dan deze in een saunaclub (40-70 tegenover 20-35 in een saunaclub)

    Het jammere in een saunaclub vind ik dat het altijd over geld gaat. Of het nu tussen de mannen onderling is of in contact met de dames. Dat is iets een onderwerp dat in parenclubs niet in aan bod komt.

  2. Onderstaande 13 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot ( 1 oktober 2022),Firehawk ( 1 oktober 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 oktober 2022),Husky ( 4 oktober 2022),Massi (12 december 2022),mentholbear ( 2 oktober 2022),nick n. ( 2 oktober 2022),Patjax ( 7 november 2022),pret ( 1 oktober 2022),Ricardo Banana ( 1 oktober 2022),schoolmeester ( 1 oktober 2022),Shakir ( 1 oktober 2022),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2022)

  3. #1627
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Berichten
    2.092
    Discussies
    133
    Thanks
    4.084
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Als ik dit hier boven lees zou voor mij echt een drama dag zijn. Laatste keer dat ik in samya was ook dit upsell gedrag en ben er toen niet op in gegaan en ook nooit meer terug geweest. Helaas is het tij nog niet gekeerd. Wat ook wel niet zal gebeuren als er maar genoeg deze bedragen blijven betalen.

  4. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 oktober 2022)

  5. #1628
    Geregistreerd
    14 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:12
    Berichten
    142
    Discussies
    0
    Thanks
    114
    Thanked
    84 in 36 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berwick Bekijk bericht
    wegens drukke werkzaamheden en aankomende vakantie, zie ik geen mogelijkheid meer om mijn vrijkaartje voor Samya te verzilveren, dus deze heb ik in de aanbieding, geldig tot 22-10-2022.
    Kaartje is vergeven.

  6. #1629
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Berichten
    2.050
    Discussies
    53
    Thanks
    3.930
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwillem1 Bekijk bericht

    Ik ga liever naar parenclubs waar ik voor minder geld met heel wat meer vrouwen kan spelen, neuken, likken, gepijpt worden zonder condoom, geen probleem met doggy (hebben ze zelfs graag)?....
    De vrouwen in een parenclub zijn wel wat ouder dan deze in een saunaclub (40-70 tegenover 20-35 in een saunaclub)

    Het jammere in een saunaclub vind ik dat het altijd over geld gaat. Of het nu tussen de mannen onderling is of in contact met de dames. Dat is iets een onderwerp dat in parenclubs niet in aan bod komt.

    Oh duuude... parenclubs met saunaclubs vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende werelden. De overeenkomst is dat je d'r sex kunt krijgen. In een parenclub betaal je entree en dat is 't. De dames die er rondlopen zijn of dvp's die door de eigenaren geronseld zijn (waardoor het eigenlijk een soort van verkapte partytreffs worden), stelletjes of verdwaalde single dames die wat vertier willen. De stelletjes zijn vaak of wat ouder, of ze hebben een wat aparte machtsdynamiek in hun relatie. Het is natuurlijk te doen om de verdwaalde single dames, maar daar zijn er vaak niet al te veel van (of zelfs geen). Looks: je moet niet al te kieskeurig zijn. En omdat de sex op vrijwillige basis is kun je ook 'nee' krijgen. Sex kan wel heel veel beter zijn omdat 't allemaal natuurlijker gaat (behoudens dan de sex met stelletjes in rare machtsrelaties en de aangekochte dvp's). Ga d'r ook maar vanuit dat de meeste sex openbare actie is; moet je ook leuk vinden.

    SC's: looks van de dames zijn beter, maar inderdaad, alles gaat voor geld. Verder, hoe hard ijsberen ook roepen dat dames drie keer zijn klaargekomen, ga d'r ook maar vanuit dat alles geacteerd is. .Zo'n beetje overal vind 'de daad' het 1:1 plaats 'op kamer'. In sommige clubs (babylon, schlieferhof) heb je openbare actie. Qua sfeer: varieert van landerig, jolig, tot geilig, maar de broeierige-'geilheid druipt ervanaf-sfeer' die je in parenclubs kunt hebben heb je in SC's maar zelden.
    Ander ding: SC's zijn voor hetero's. In echte parenclubs (en dan niet de partytreffs die niet zo genoemd mogen worden) kun je ook bi-mannen tegenkomen, en kun je een kerel hebben die polst of je zin hebt om hem/door hem verwend te worden. Moet je tegenkunnen.

    Als je gewoon wilt neuken, 'm in een gat wilt duwen, klaar 'moet' komen en het moet zo min mogelijk kosten: ga dan naar zo'n partytreff. Maar je kunt ook naar een gaybar gaan, da's nog goedkoper.

    Als je min-of-meer authentieke sex wilt hebben, looks boeien niet zo en je hebt er geen bezwaar tegen om ongepopt het pand te verlaten: ga naar een parenclub.

    Als looks zwaarder tellen en je geen bezwaar hebt om per sessie te betalen, en je genoegen kunt nemen met wat afstandelijkere sex (hoewel dat per sessie kan verschillen): SC's zijn je ding.

    Gemiste kans van je om die verschillen aan te geven, want de review die je nou geschreven hebt is gewoon een zeikreview. Alsof je naar een vegetarisch restaurant gaat en dan gaat klagen dat ze d'r geen goed doorbloedde biefstuk serveren. Gast, echt.

  7. Onderstaande 13 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    comcom ( 3 oktober 2022),Husky ( 4 oktober 2022),Manbijtkat ( 2 oktober 2022),Meme Moo ( 2 oktober 2022),mentholbear ( 3 oktober 2022),Patjax ( 2 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),pret ( 2 oktober 2022),rmjhexe ( 2 oktober 2022),schoolmeester ( 2 oktober 2022),Siberische tijger ( 2 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2022),Wentelt Eefje ( 2 oktober 2022)

  8. #1630
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwillem1 Bekijk bericht
    Ik ga liever naar parenclubs waar ik voor minder geld met heel wat meer vrouwen kan spelen, neuken, likken, gepijpt worden zonder condoom, geen probleem met doggy (hebben ze zelfs graag)?....
    De vrouwen in een parenclub zijn wel wat ouder dan deze in een saunaclub (40-70 tegenover 20-35 in een saunaclub)

    Het jammere in een saunaclub vind ik dat het altijd over geld gaat. Of het nu tussen de mannen onderling is of in contact met de dames. Dat is iets een onderwerp dat in parenclubs niet in aan bod komt.
    Als er nu eens parenclubs zouden bestaan met dames in de categorie 20-35.... dan was ik daar vaste klant vanaf het eerste uur.
    In dat verband lijkt me het mooi meegenomen als je zou vallen op 40+ dames. Bij mij is dat (helaas) niet zo.

    Kwillem1 heeft wel degelijk een punt wat geldzaken betreft. Zeker na de coronacrisis zijn er meer en meer dames prijslijstjes met opties beginnen aanmaken die al minstens een MS Excel bestand waard zijn.
    Als je daarenboven nog eens constant op je hoede moet zijn voor geslepen dames die je er in proberen te luizen, dan zal je wel begrijpen waarom ik veel saunaclubs kotsbeu ben.

    Een goede DVP is correct met de klant en laat uitschijnen dat de geldkwestie minder belangrijk is. Dat zijn dan ook de dames die ik rijkelijk vergoed, maar die vind je zelden in Samya.

  9. Onderstaande 7 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 oktober 2022),mentholbear ( 3 oktober 2022),Patjax ( 2 oktober 2022),Picasso 1 ( 2 oktober 2022),schoolmeester ( 2 oktober 2022),stimpy3 ( 2 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2022)

  10. #1631
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Berichten
    2.050
    Discussies
    53
    Thanks
    3.930
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag was ik ook in Samya; bezoekje had ik al langer gepland maar wat iets vergemakkelijkt werd door een vrijkaartje van piranha (en natuurlijk ook met veel dank aan Willem2).

    Rond 19:30 aangekomen; had eigenlijk gehoopt om Ramona weer te zien, maar helaas, die was 'met urlaub' en zou mogelijk pas over een paar weken terugkomen. Tent was al aardig gevuld, veel dames, en d'r kwam meer dames bij. Itt wat kwillem1 hierboven roept werd er wel stevig gelonkt, geroepen of werd je vastgegrepen door dames met de melding "ok, wij gaan naar kamer ja? Waarom wil je geen sex met me hebben?" Dat leverde soms wel grappige taferelen op, zoals dat ik bij de bar stond waarna een overjarige dvp naar me toe zeilde om zichzelf tegen me aan te duwen om zichzelf te presenteren en ik d'r meteen afwees, waarna ze mokkend afdroop, waarbij een stel duitse bezoekers lachend opmerkten "dat ik daar goed vanaf gekomen was"

    Desondanks: het is lang geleden dat ik in Samya zo'n goede lineup heb gezien. Zelfs pre-corona niet, denk ik.. D'r liepen 3-4 dames rond met een hoge optikfick-factor, en zeker een tiental dames die me aantrekkelijk genoeg leken om te kameren. Uiteindelijk m'n keus gemaakt op Helena/Helene; brunette met middellang stijl haar, mooi gezichtje met een typisch roemeense uitstraling, maar ik vind dat geen bezwaar. Op kamer had ze fink grotere borsten dan wat ze in de bar liet zien; in de bar leek ze een nette B-cup te hebben, op kamer was het toch wel een ruime handvol.

    En inderdaad, Samya is een upsellhok, maar als je dat weet en daar je budget/kamerbehoefte op aanpast kun je best een aardige tijd hebben. Ook helene begon heel enthousiast over 'pzc kost 50 extra', en voor ik 'mwoch, pzc is voor mij geen bijzondere extra waar ik extra wil betalent' kon roepen zat ze al ouderwets aan m'n stok te slobberen. Nou kun je dan dus proberen te kijken hoever je komt door voet bij stuk te houden en voor 50p30 je kamertje te willen doen, maar dan ga je wel iedere keer kutkamers krijgen die verkloot worden door gesteggel over de prijs, en dan ga je uiteindelijk dus chagerijnig het pand uit. Dus ik laat 't bij tegenwoordig bij 1 kamertje, ook omdat stimpy3 al wat ouder wordt en niet meer de halve tent hoeft plat te neuken

    Maar goed, ik dwaal af: kamertje met Helena/Helene was prima, wel voor verbeting vatbaar. Mevrouw klaagde wel over 'grote anaconda', maar neukte wel lekker mee, waardoor de kamer door haar beperkt bleef tot een half uur, Als ze wat 69 had aangeboden had ik best een uur vol kunnen maken, maar blijkbaar kwam dat niet in d'r op. Naja, volgende keer misschien. Hoewel d'r genoeg andere dames rondliepen waar ik ook best wel mee had willen kameren.

    En speciaal voor mentholbear Het eten was ook prima op peil; dunne kipschnitzels, frietjes, pasta, champignonsaus, gehaktballetjes, en natuurlijk baklava en koekjes. Wel jammer dat de koekjes geen zelfbediening zijn
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 2 oktober 2022 om 13:35

  11. Onderstaande 9 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty ( 3 oktober 2022),Husky ( 4 oktober 2022),Meme Moo ( 2 oktober 2022),mentholbear ( 3 oktober 2022),Patjax ( 2 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),piranha ( 2 oktober 2022),Shakir ( 3 oktober 2022),Wentelt Eefje ( 2 oktober 2022)

  12. #1632
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Berichten
    2.050
    Discussies
    53
    Thanks
    3.930
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Als er nu eens parenclubs zouden bestaan met dames in de categorie 20-35.... dan was ik daar vaste klant vanaf het eerste uur.
    In dat verband lijkt me het mooi meegenomen als je zou vallen op 40+ dames. Bij mij is dat (helaas) niet zo.

    Kwillem1 heeft wel degelijk een punt wat geldzaken betreft. Zeker na de coronacrisis zijn er meer en meer dames prijslijstjes met opties beginnen aanmaken die al minstens een MS Excel bestand waard zijn.
    Als je daarenboven nog eens constant op je hoede moet zijn voor geslepen dames die je er in proberen te luizen, dan zal je wel begrijpen waarom ik veel saunaclubs kotsbeu ben.

    Een goede DVP is correct met de klant en laat uitschijnen dat de geldkwestie minder belangrijk is. Dat zijn dan ook de dames die ik rijkelijk vergoed, maar die vind je zelden in Samya.
    Ik ben het 95% met je eens. En '40-plus' dames is een onderschatting voor wat er in parenclubs rondloopt, heb het idee dat zeker de helft van de dames 50+ is. En de 20-35-dames die er incidenteel rondlopen zitten vaak ook wat steviger in het vlees ;-).

    wbt de geldzaken: eens. Vroeger was het makkelijker en eenvoudiger. Kamertje was 50p30, hooguit had je gesteggel omdat er na een half uur verlengd moet worden waarna madam opeens een sprintje trok en je na 35 minuten klaar was. Nu heb je het gezanik vooraf, en met wat pech ook tussendoor nog eens. overigens is mijn indruk dat je ook in Samya best aardige wipjes kunt maken, maar dan wel uitgesmeerd over meerdere sessies. Ook dat heb ik in Samya pre-corona wel eens gehad; met een dame waarmee ik meerdere kamertjes heb gemaakt; pas bij het 3e of 4e kamertje kwam ze aardig los.

  13. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 oktober 2022),mentholbear ( 3 oktober 2022),schoolmeester ( 3 oktober 2022),Shakir ( 3 oktober 2022)

  14. #1633
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:18
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Dat is dan een duur Grapje, als een dame pas bij de 3e of 4e kamergang meer toelaat en wel een betere service kan geven. Dit is toch gewoon OPLICHTERIJ, WAAROM ZOU DAT DE EERSTE KEER NIET KUNNEN? Kost veel Euro's extra nu zoals je dat schrijft. Ik vind het bedrog, maar dat is mijn mening!

  15. #1634
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.133
    Discussies
    112
    Thanks
    14.191
    Thanked
    5.816 in 2.948 posts

    Standaard

    Rino123, hij betaalt het uit zijn eigen zak.
    Maak je niet zo druk man, slecht voor je gezondheid.

    Groet, schoolmeester.

  16. #1635
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Berichten
    2.050
    Discussies
    53
    Thanks
    3.930
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Dat is dan een duur Grapje, als een dame pas bij de 3e of 4e kamergang meer toelaat en wel een betere service kan geven. Dit is toch gewoon OPLICHTERIJ, WAAROM ZOU DAT DE EERSTE KEER NIET KUNNEN? Kost veel Euro's extra nu zoals je dat schrijft. Ik vind het bedrog, maar dat is mijn mening!
    Daarom moeten heethoofden zoals jij ook lekker naar die kutclub in Hamminkeln gaan waar je entree mag betalen maar vervolgens niks kunt neuken omdat alles bezet is , afspraakjes heeft gemaakt of gedauerbucht is. En waar je nog mag bijbetalen voor het eten ook.

  17. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 oktober 2022),schoolmeester ( 4 oktober 2022)

  18. #1636
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:40
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.109
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Dat is dan een duur Grapje, als een dame pas bij de 3e of 4e kamergang meer toelaat en wel een betere service kan geven. Dit is toch gewoon OPLICHTERIJ, WAAROM ZOU DAT DE EERSTE KEER NIET KUNNEN? Kost veel Euro's extra nu zoals je dat schrijft. Ik vind het bedrog, maar dat is mijn mening!
    Kan wel, maar denk dat veel dames dat tegenwoordig niet meer willen. Inzetten om mannen een goeie tijd te bezorgen, en zorgen dat ze op herhaling komen.
    Schijnbaar willen ze eerst zien dat het geen one day fly is, maar een ijsbeer waar meer uit de badjas zakken geschud kan worden...

    Jammer dat Samya meer die kant op lijkt te zijn gegaan.

  19. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 4 oktober 2022)

  20. #1637
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.165
    Discussies
    233
    Thanks
    21.596
    Thanked
    6.314 in 3.006 posts

    Standaard

    Woensdag 5 oktober, nieuwbouwwijk in een aanpalende plaats

    Knuffel

    Mijn beste vriend, hoewel inmiddels onder de pannen, was jaloers. Vorige week zaterdagavond liep ik tijdens een feestje de bloedmooie D. tegen het lijf, waar hij een poosje achteraan heeft lopen vangen zonder enig succes. Naar haar eigen zeggen heeft ze mij een jaartje (of twee) geleden regelmatig naar links geswiped, maar had ze geweten dat ik zo’n boeiend mens blijk te zijn… en zo komt het dat we afspraken omdat zij donderdag’s niet werkt dat ik op woensdag ‘s avonds na mijn werk een drankje zou komen doen. Ondanks haar 46 jaren ziet deze skinny beauty er smashing en ook, moet benadrukt worden, geil uit.

    Het is gezellig en een tweede fles bubbeltjes later staat haar aanbod om daar te blijven slapen. Ik sla de uitnodiging uiteraard niet af en op donderdagochtend stel ik aan het ontbijt vast dat ze er absoluut geen spijt van heeft en graag op korte termijn opnieuw bij haar thuis of bij mij op herhaling gaat. Zelf laat ik het niet merken, maar ik loop niet over van enthousiasme. Zij denkt kennelijk, geheel in tegenspraak met de indruk die haar verschijning - ook in bed - wekt, dat vanaf middelbare leeftijd iedereen meer behoefte aan een beetje doelloos knuffelen voor het slapen gaan en na het ontwaken heeft dan aan het uitwisselen van lichaamssappen in daar al dan niet voor bestemde lichaamsopeningen.

    Ik rijd die donderdagochtend met dikke blauwe ballen naar het werk, vond het onbeleefd om gelijk tijdens zo’n eerste nacht “dan maar” naast haar liggend de hand aan mezelf te slaan en “per ongeluk” dikke klodders op haar buik te laten belanden. Tijdens dat halfuurtje in de auto plant zich een zaadje in mijn hoofd (in elk geval nog één zaadje geplant) en op het werk aangekomen stuur ik na de ploegenoverdracht eerst mijn vrijkaart (waarvoor grote dank aan de club, IJBF en in het bijzonder “geluksfee” Willem2) voor Samya van mijn telefoon naar mijn werkaccount om die uit te kunnen printen. Als ik vrijdagavond op tijd van het werk weg kan, ga ik die vrijkaart benutten om mijn lading alsnog door een vrouw aan me te laten ontfutselen.

    Vrijdag 7 oktober, Samya, Köln-Rodenkirchen

    Klepel

    Op tijd van het werk weg kunnen is een relatief begrip, zeker als een club tot minstens 5:00 geopend blijft en als ik om 21:30 uitklok weet ik dat ik terecht ‘s ochtends mijn clubtasje in de auto gepakt heb. Want vlotjes gedoucht en omgekleed spring ik in de auto en blijkt op dit uur de Autobahn een racebaan. Het is nog net geen 23:30 als de Empfangdame na een vlotte inspectie van de vrijkaart mij een lockersleutel, (gr)ijsberenvel en handdoek geeft.

    Omdat ik ondanks mijn scoringsdrang toch eerst even tot rust wil komen na mijn werk en de autorit loop ik door de volle bar heen met een blik die kennelijk elke poging me te strikken doet voorkomen en ik laat me aan de andere kant ervan bij de keuken een bordje met eten opscheppen. De medewerker die dat doet zegt erbij dat hij net zowel nieuwe döner als gebakken aardappeltjes en ook bijzonder geslaagde tzatziki in de bakken gedaan heeft. Ik neem een bord met deze samenstelling waarbij ik de smaken niet laat afzwakken door andere bijgerechten in de vorm van groenten of rauwkost. Het eten smaakt uitstekend en dat bevestig ik ook als de medewerker glazen ruimend langs mijn tafel komt en navraag doet. Hij biedt aan me drinken te halen en even later kan ik de laatste happen vergezeld laten gaan een Sprudelwasser mit Zitrone.

    Om uit te buiken in echte after-dinner style met een rokertje haal ik een dubbele espresso en nog een bruiswater aan de bar en spoed me terug naar het (gesloten, weliswaar te betreden, maar overkapt en ommuurd) rokersterras. Als ik sta te bestellen word ik ook bepoteld en aangesproken door de overrijpe Duitse dame die weliswaar haar naam noemt maar dan gelijk de Spass-vraag stelt. Ik zag haar dat ik al plannen heb voor de rest van de nacht en dat zij daar niet in voorkomt. Veel later in de nacht zal ze nog een poging doen als ze (terecht) zegt te weten dat ik nog niet gekamerd heb. Vlak na die tweede poging laat ik mijn plannen wel in de war gooien en daar heb ik geen spijt van gehad.

    De tussenliggende uren vul ik met een paar saunasessies, een paar bijzonder goede gesprekken over de wereld (waarin pijpleidingen opgeblazen worden) en de paysex-wereld (waarin we gepijpt en geblasen worden). En natuurlijk een aantal gesprekjes met potentiële kandidates voor een kamergang. Waarbij sommigen hun kandidatuur nadrukkelijker weten te stellen en anderen zich door hun bewering dat ze eigenlijk nog veel meer waard zijn dan de 200460 die ze vragen roemloos diskwalificeren. Maar evengoed, ze nemen voor die prijsafkondiging de tijd voor een serieus kennismakingsgesprekje. En ook al is dat maar 10%, op deze zaterdagavond zijn dat er dus een stuk of 9. Vind in een andere club in NRW of NL maar eens (afgezien van de prijsstelling) 9 vrouwen waar je een kamer mee zou willen doen die ook nog eens ruim tijd maken voor meer dan alleen voor de kamervraag.

    Klungel

    De non-verbale fractie serveer ik non-verbaal af. Wat zij met hun vingers kunnen, heen en weer gaan, kan ik met mijn hoofd. Ook duidelijk. De wollen-wir-Spass groep die alleen hun hoofd naar je draait maar hun onderstel in de looprichting naar de volgende laat, neemt niet altijd genoegen met “Nein, bitte nicht” en gooit er soms nog een “Warum? Why?” tegenaan, maar neemt na mijn uitleg dat ik niet geil van ze word en dat ze het ook niet gaat lukken om dat te veranderen met de neus omhoog de richting van het onderstel naar de volgende aan. En dan zijn er nog de koppeltjes, waarvan een aantal uit 2 absolute stunners bestaat, die slechts op nogal priizige trio’s uit zijn. Als ik aangeef dat het niet mijn ding is, niet in clubs en niet in mijn privéleven, hoewel ik er ruime ervaring mee heb op beide terreinen, geven ze soms aan dat ik nog nooit een goed trio heb beleefd (zoals met hen zou kunnen). Ik zeg dan dat ze mijn beste trio-ervaringen nooit zullen toppen, maar dat ik ook die dames aan wie ik zoete herinneringen heb liever apart gedaan (zou) heb(ben). En hand-in-hand zoeken ze een bezoeker die hen wel samen wil.

    Eigenlijk zou ik die 90% die mijn interesse niet weet te wekken het liefst laten afserveren door de dienstdoende schijfruiter. Die, zoals playlists en andere schijfruiters in veel meer clubs in NRW, naast veel reggaeton, manele, afrobeats, buikdans- en gipsy muziek ook rijkelijk veel put uit het Nederlandstalig “FunX”-repertoire. En dat doet hij dan ook prompt. Kan het niet laten een rondje dansend te maken met bijbehorende opgestoken vingertjes en wegduwende bewegingen langs een aantal dames waar ik toch niet mee wil kameren als hij Dopebwoy draait:



    Waltzing Mathilda

    Als even later bijna alle dames zich laten gaan op buikdansmuziek nodigt een stel bijzonder mooie groene ogen onder een geblondeerd stijl kapsel boven te volle borsten en te geprononceerde buik met gepiercede navel maar heerlijke (kleine maar welgevormde) kont me uit met haar te dansen. We wisselen namen uit, maar eerst nog 10 minuten dansend en dan 20 minuten aan de bar veel meer. We kletsen lekker weg, zo nu en dan onze handen de vrije loop latend en onze bekkens naar elkaar kantelend.

    Maar, van beide kanten komt nog geen kamervraag, mede omdat de tussen PHG en Samya hoppende Roemeense Mathilda (die voor de andere 50% Italiaans claimt te zijn) heeft laten weten in die eerste 10 minuten dat ze eigenlijk niet weet of ze nog wel zin heeft nu om half vier in de ochtend nog eens te kameren.. ik steeds meer wel (terwijl mijn beoogde slachtoffer al een half uur maar een meter van me afstaat) en steeds meer vooral met haar. Als ik de kamervraag stel vraagt ze me hoeveel ik denk te betalen. Ik antwoord haar dat ik 100460 wil doen als ik haar mag likken en zij me ouderwets nat pijpt. Ze stemt onmiddellijk in maar maakt de kanttekening dat ze nog niet weet of we dan ook gaan tongzoenen op de kamer.

    We moeten lang wachten op de sleutel maar tijdens dat wachten verdeelt ze haar aandacht keurig tussen mij en haar “(half)zusje” dat voor een trio ook op een kamer wacht. De bar lijkt nog best meer dan halfvol, maar vanaf 3 uur zijn alle 40 kamers aan één stuk door bezet. Het loopt tegen vieren als we eindelijk een kamer binnen kunnen. Mathilda tikt eerst één van de twee door haar meegenomen glaasjes Kölsch naar binnen en laat mij haar bikini bovenstuk losmaken en zich ervan ontdoen. Na een aantal voorzichtige zoenen op de lippen voel ik hoe haar tong probeert tussen mijn lippen door te dringen. Ik geef onmiddellijk mee en besef dat we nu allebei weten dat we dus wel gaan tongzoenen op de kamer.

    Klit

    Onze handen strelen elkaars lichamen en verkennen vast even de specialere zones, maar even later kan zij daar bij mij niet meer bij omdat ik iets naar beneden ga om mij over die volle zachte borsten te ontfermen. Haar tepels richten zich op onder mijn tong en vingers en ik streel en masseer ondertussen met mijn linkerhand de binnenkant van haar dijen. Ze draait zich langzaam meer en meer op haar rug en ik begrijp dat ze er niet tegenop ziet dat ik haar ga likken. Met mijn linkerarm buiten om haar rechterbeen heen kan mijn hand haar borsten en tepels aandacht blijven geven en ze wordt natter en natter onder mijn orale verwennerij en na een poos verandert haar ademhaling nog meer en de schok door haar lichaam vertelt me dat ze misschien wel echt klaarkomt.

    Ze zegt dat dat zo is en dat haar klitje aanvoelt als een klit die tot de omvang van een meloen is gezwollen. Ik stel haar gerust want dat is niet zo, maar beken ook dat het de meest indrukwekkende toename in omvang is die ik ooit zag. En dan vraagt ze of ik verder wil likken, heel zacht en niet te direct op haar klit gericht want ze denkt dat ze op een multi-orgasme randje zweeft. Met mijn wijs- en middelvinger stimuleer ik haar binnenste schaamlippen en de ingang van haar kutje terwijl ik haar volgens de zojuist ontvangen instructie lik en dat heeft snel een in mijn ogen niet te betwisten resultaat.

    Mathilda blijft geil en ik zie hoe de vingers van haar linkerhand nu langs en om haar klit heen strelen, terwijl ze zich op haar linkerzij draait en met haar andere hand haar billen spreidt. Ik lik niet alleen haar sterretje maar duw mijn tong naar binnen en een diep gegromd “Ooooooh daaaaaaa” ontsnapt haar. Nog iets later heeft ze een epileptische aanval zonder schuim op haar mond of een nog overtreffender trap van orgasme. Ze duwt me weg, pakt me wild vast, knijpt me, lijkt me te willen zoenen en kijkt dan vertwijfeld om zich heen. “Ik moet een sigaret nu, heb jij die?” Ik heb mentholfiltersigaartjes, maar die kunnen haar na twee trekken niet bekoren en dat geldt ook voor mijn menthol a la West Ice e-sigaret. Zo ver zo goed, dus ik zeg haar dat ze mijn badslippers maar aan moet schieten dan om in de bar bij een andere vrouwelijke bezoeker een “echte” sigaret te scoren terwijl ik mijn mentholfiltersigaartje verder oprook.

    Knuppel

    Al snel is ze terug en onder het roken giet ze het tweede glaasje Kölsch naar binnen. Haar geilheid heeft me zo opgewonden dat ik nog steeds mijn stijve niet kwijt ben en als we uitgerookt zijn duwt ze me achterover. Ze pijpt heerlijk en gebruikt haar handen alleen om mijn ballen en buik te strelen en merkt dat ik al snel op het randje kom. Daarom stopt ze heel even om me te waarschuwen dat ik niet in haar mondje mag komen. Ik beloof dat ik haar op tijd zal waarschuwen en een poosje later ben ik ook gedwongen om dat te doen. Ik wil graag dat ze me tongzoent tijdens de finale ruk aan mijn lul, maar ze likt en zuigt aan mijn tepel, omdat ze me nu nog weer tongzoenen te pervers vindt. Ik kom verschrikkelijk lekker klaar en er is nogal wat keukenrol nodig voor dat sinds woensdagnacht opgespaarde zaad. Ze grijnst als ze zegt dat ze blij is die hele kwak niet in haar mond gekregen te hebben.

    Ik reken op de kamer het met Mathilda afgesproken bedrag af en word nog even stevig geknuffeld en met ferm gesloten lippen op mijn mond gezoend onder uitgebreide dankzegging. Het genoegen was ook geheel aan mijn kant. Een lekker ontspannen avond (nacht) in Samya met een uitstekende non-upsell kamer afgerond. Ik heb nog 5 minuten als ik de kleedkamer in loop om netjes net voor sluitingstijd naar buiten te wandelen richting auto om de terugreis te kunnen aanvaarden. Om half acht ‘s ochtends draai ik moe maar voldaan de parkeerplaats bij mijn huis op en doe dat in de zekerheid binnenkort nog maar eens in Samya op te duiken. Vermoedelijk is Mathilda dan al terug naar PHG of vertrokken naar een club daar in de buurt. Maar IJBF, Samya en Mathilda, nogmaals bedankt voor de manier waarop ik mijn woensdagnacht kon goedmaken!
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  21. Onderstaande 18 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 oktober 2022),Badslippers (10 oktober 2022),Bluebear (10 oktober 2022),bram4826 ( 9 oktober 2022),Eddy_V ( 9 oktober 2022),Firehawk (10 oktober 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 oktober 2022),Husky (10 oktober 2022),JonnyFontane (10 oktober 2022),mechelen (10 oktober 2022),mentholbear ( 9 oktober 2022),Partycrasher (10 oktober 2022),Patjax (10 oktober 2022),Picasso 1 ( 9 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),pret (10 oktober 2022),Siberische tijger (10 oktober 2022),VICE (18 oktober 2022)

  22. #1638
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    10 februari 2024 @ 22:05
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    5
    Thanked
    54 in 13 posts

    Standaard

    Een vrijkaartje kan niet zonder verslag blijven


    Vrijdag 14.10 vrije dag
    In de namiddag in de wagen gesprongen richting Samya. Pas een vrijkaartje gewonnen dus afgeweken van het oorspronkelijke plan om GG te ontdekken. Na een rit van 2,5u een plek gevonden op de parking. 17h30 op de klok. Vrijkaart afgeven, omkleden in een berenvel, en een rondje door de club. Eerste indruk - Samya is nog steeds een mooi ingerichte en goed onderhouden club. Voldoende personeel dat rondloopt om de club mooi te houden. Eerst de kelder met de locker rooms en de wellness area geinspecteerd en op vlak van voorzieningen is de kelder prima in vergelijking met enkele andere saunaclubs. Dan maar weer naar boven en de bar in.

    Er waren al tussen 20-30 dames aanwezig en er kwamen er nog minstens 10 in de loop van de avond. Ongeveer de hele avond dubbel een 50-60 ijsberen in zicht. Mijn eerste indruk van dat vrouwelijk schoon was "wauw". Het moet gezegd zijn dat de line-up optisch veelbelovend was, meer dan in de meeste andere clubs die ik recent heb bezocht. Dan maar een koffie gevraagd aan de bar en een peuk opgestoken op het terras om daarna het lokale gerstenat te degusteren.

    Na een uurtje in Samya viel mijn oog op een schone deerne die haar waren met enige fierheid tentoonstelde. Tijdens een ongezonde adempauze verscheen ze buiten met twee vriendinnen gewikkeld in een dekentje. Gevraagd of ik ze kon vervoegen en na de gewoonlijke vragen (ze waren van Bulgarije, allemaal tussen 22 en 25 en werkten tussen de 7 maand en 2 jaar in Samya) vroeg een van de vriendinnen of ik al eens op de kamer was geweest met drie dames tegelijk. Heb ze vriendelijk aangegeven "if you girls want that, you have to pay extra." Ze konden er mee lachen. Dan maar zelf het initiatief genomen voor een speciale operatie en Anaïs mee op de kamer gevraagd. Op de kamer de gesprekken niet moeilijker gemaakt dan het zijn moest en de menukaart overlopen. Het hoofdgerecht was aan de gangbare prijs van 50, maar elke variatie of toevoeging was 50 individueel. Het was mijn eerste kamer van de dag en daar denk ik liever niet te veel bij na en gingen we voor het basisprogramma. De weinig kleren van Anaïs gingen uit behalve haar bh (als je dat al zo kon noemen) wat ik wel kon smaken gezien dit accessoire haar volle stevige B-cup in de kijker zette. Na elkaars lichaam te verkennen kort genoten van PMC om daarna verschillende standjes uit te proberen bij wijze van opwarming voor de rest van de avond. Na een minuut of tien in verschillende houdingen heeft de kroost die niet mocht worden met het gebruikte voorbehoedsmiddel. Afgerekend en even gaan opfrissen.
    HHG: 70% - nette dame, correcte kamer maar geen *special magic*, ik had een upsell overwogen als er voor 50 meer een package deal was zoals 100430 GFE PZC bijvoorbeeld

    Een korte pauze met sauna en een hapje eten. Er is nog steeds bediening en geen self service. Op zich geen probleem. De mensen in de keuken zijn erg vriendelijk. Kennisgemaakt met enkele Amerikaanse bezoekers die blijkbaar geregeld een Euro Trip doen om uit de Tinder Trap te geraken die de dating scene is in eigen land. Na een uurtje praatbarak en continu vrouwelijk schoon te zien in de periferie voelde ik de nood om mij uit het gesprek te onttrekken.

    Toeval wil dat net wanneer ik na een rookpauze wilde binnengaan een Amerikaanse gesprekspartner me nog op een gratis biertje trakteerde en gelijk mijn volgende doelwit op het terras verscheen om een luchtje te scheppen. Een gesprek aangeknoopt met een sigaretje erbij en gezelligheid alom. Kennisgemaakt met Monica en haar Duitse vriendin wiens naam ik helaas niet meer kan herinneren. Monica kreeg van mij de kamervraag en we vonden een stek op het gelijkvloers. Na een goede vorige kamer leek deze kamer veelbelovend te starten. Veel uitleg was er niet nodig noch van mij noch van haar om eraan te beginnen. Het was een fantastische beleving die nu eens zacht dan hard dan speels dan stout was. Een van mijn beste kamergangen in mijn ijsbeercarrière. Verdere details zal ik jullie besparen, maar ik kan Monica enkel aanraden. HHG 200% en voor mij een reden om in de nabije toekomst weer eens naar Samya te gaan.

    Na deze wonderlijke kamer weer de douches ingedoken en ondertussen kwam het feest in de club stilaan op gang. Dames van verschillende leeftijden en vormen zorgden voor een grote sfeerverandering op het podium zoals ik in andere clubs nog nooit heb gezien in al die jaren. De vermoeidheid sloeg stilaan toe bij mij en dat is ook de reden dat ik een voorkeur heb voor dagclubs zoals GT, SS, ... maar de show op het podium hield me wakker.

    Intussen mijn pijlen gericht op een bepaalde dame met ranke benen en een welgevormde buste die veel aan de ingang vertoefde. Helaas was zij nergens meer te bespeuren na middernacht en werd mijn geduld niet beloond. Een andere jongedame die er eerder onschuldig uitzag sprong me in het oog. Ze kruiste me even later met een vriendin hand-in-hand en stelde de trio-vraag voor behoorlijk wat duiten. Ik had toen beter moeten weten en moeten passen, maar het vlees is zwak blijkbaar. Tegen beter weten in de kamer opgezocht met Pamela. Ik heb de (meeste) upsells vakkundig weten ontwijken maar blijkbaar is tijdens het gebeuren de afspraak van 100430 gemaakt geweest. Pamela haar slanke lijfje was mooi om naar te kijken en haar gezicht oogde zeer verfrissend tussen de wandelende make-up dozen. Maar de prestaties waren zeer matig en ongevarieerd. Pamela heeft verteld een tijd achter de ramen gewerkt te hebben en die manier van service bieden zit er zeker nog in. Ik heb de kamer niet langer laten duren dan noodzakelijk. - HHG 0% maar durf nog niet te zo ver te gaan dan ze te benoemen tot TMM.

    Intussen weer in de club was het al erg laat aan het worden. Vele ijsberen waren intussen behoorlijk dronken en een enkele dame ook. De sfeer begon er rond 3u uit te gaan dus heb ik mijn hotel opgezocht zodat ik 's ochtends verder kon gaan naar SS voor het ontbijt en om ook daar zoals vanouds een dag te vertoeven.

    Ik ben blij dat ik Samya een kans heb gegeven en ik zal er zeker af en toe terug gaan wanneer mijn werkrooster het toelaat. Dank aan ijsberenforum en Samya voor het vrijkaartje.
    De wijze les was alweer dezelfde als ik in het verleden wel eens heb meegemaakt: het is ok om te stoppen met kameren na een hoogtepunt. Of niet.

  23. Onderstaande 12 leden hebben Kaboem bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (18 oktober 2022),comcom (18 oktober 2022),Eddy_V (18 oktober 2022),forgetskinnyletsgetfatty (18 oktober 2022),mechelen (18 oktober 2022),mentholbear (19 oktober 2022),Patjax (18 oktober 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),rmjhexe (18 oktober 2022),schoolmeester (18 oktober 2022),WANDELAAR5 (18 oktober 2022),Wentelt Eefje (18 oktober 2022)

  24. #1639
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.165
    Discussies
    233
    Thanks
    21.596
    Thanked
    6.314 in 3.006 posts

    Standaard Zaterdagnacht 29 oktober, Samya, Köln-Rodenkirchen

    Na mijn minder geslaagde bezoek aan Venus, Hamminkeln, word ik vlak voor twaalven met een blik van herkenning door de Türsteher welkom geheten, na een vlotte rit van ruim 100 kilometer over de A3 en 8 over de A4. De niet door potentebeer benutte vrijkaart (waarvoor ook mijn dank behalve aan hem aan IJBF en Samya) wordt vlot in ontvangst genomen en als ik me snel voor de tweede keer die dag tot ijsbeer heb getransformeerd en weer gelijkvloers kom, is het als ik door de deur naar binnenstap in de bar alsof ik me een warm bad onderdompel.

    Wat een verschil in sfeer, beleving, aantal stunners en opkomend gevoel van opwinding bij mij. Ik heb duidelijk een goede keuze gemaakt door alsnog verder te reizen. Eerst toch maar even aan de andere kant van het feestgedruis, na het ondertussen oppikken van een espresso en Sprudelwasser en twee ins-Blaue-hinein kamervoorstellen, ontspannen een rokertje doen en kijken wat daar allemaal voor aanvullend lekkers zit. Daarna een klein bordje lekker eten gehaald om de mini-schnitzel eerder op de avond te compenseren en vervolgens eens kijken of ik nog herhaal-opties zie in de bar. Die ontbreken vanavond echter allemaal (of kameren terwijl ik ze zoek).

    Als ik na een poosje opwarmen, verlekkeren en afwimpelen in de bar weer buiten zit om even te roken, zie ik door het restaurant een dame lopen die ook vast buiten gaat roken, die uiterlijk volledig in mijn Beuteschema past, maar waarmee ik ondanks dat ze er tijdens al mijn bezoeken was, nog nooit een woord heb gewisseld. Ik vind dat ze een te arrogante blik heeft, die ik in mijn herinnering ook nog nooit heb zien verdwijnen als ze gewoon met een groepje conculega’s zit te roken. Ik zit alleen aan een tafeltje en eenmaal door de draaideur kijkt ze eens goed rond en beent met die mooie benen van haar rechtstreeks op me af om te vragen of de plek tegenover me vrij is.

    Even later blijkt dat Moldavische Alexandra (die ook Italiaans bloed in haar aderen claimt te hebben) een uiterst aangename en vrolijke gesprekspartner is. Ze ontdooit kennelijk tijdens een goed gesprek en als er dan regelmatig een lach op haar gezicht verschijnt wordt ze er voor mij ineens veel aantrekkelijker op. Als een bal in een flipperkast schiet het gesprek alle kanten op en uitgezonderd een incident een tafel verderop dat onze aandacht even opeist, gaan we beiden in (het gesprek met) elkaar op. En hoewel er wederzijds aanrakingen zijn, oppert ze na een blik op haar horloge “geschrokken” dat ze hier toch echt is om geld te verdienen en dus helaas mij achter te moeten laten nu. Ik vertel dat ze nu iets te snel een verkeerde conclusie trek en doe haar een voorstel. Ik weet dat ze tot de dames met hoge instaptarieven behoort, maar we komen op een aanvaardbaar mijn standaardtarief naderende prijs voor een uur of anderhalf uit.

    We nemen een Sprudelwasser en voor haar een Kölsch mee naar de sleuteluitgifte en zijn al vrij vlot aan de beurt. Ik vind Alexandra terwijl ik achter die lekkere kont aanloop naar de kamer steeds mooier worden en hoewel je aan haar gezicht echt wel kunt zien dat ze de 30 gepasseerd is, zou je haar niet gelijk de 36 jaar geven die ze inmiddels oud is. Haar in BH fraai gevormde A/B-cup is door haar zwangerschappen niet helemaal meer zwaartekrachtbestendig, maar er zitten wel heerlijke gevoelige tepels op. Een ongelukkige beweging later van haar ligt de hele vloer vol glas, haar Kölsch van het nachttafeltje gestoten. Het is eigenlijk wel een geil uitzicht Alexandra naakt gehurkt de vloer te zien schoonmaken (mijn hulp is puur kosmetisch) en als alle glas en Kölsch in de prullenbak zit, stel ik voor dat ze snel een nieuw glas voor zichzelf haalt (ja ja, ik weet wat ik zojuist nog over Anka schreef).

    Als ze terug is beginnen we opnieuw, voorzichtige kusjes (meer zit er volgens haar ook tegen bijbetaling niet in) op de mond en ik ben al snel weer haar borsten en tepels aan het liefkozen. Als ik verder afdaal is Alexandra van alle DVPs degene die zich het meest open positioneert bij de eerste keer, nog nooit werd mij al voor de eerste lik of kus daar zo wijdbeens de verboden vrucht aangeboden. Een mooi kutje dat nu nog meer uitnodigt om gelikt te worden. Met mijn handen blijf ik haar borsten en tepels strelen, kneden en knijpen en dat lijkt haar duidelijk te bevallen. Net als de manier waarop mijn tong en lippen om haar klitje en in en om haar kutje spelen. Ze wordt natter en natter en sneller dan ik gewend ben bespeur ik de smaak- en geurverandering die nog hogere stadia van opwinding aankondigt.

    Even later voel ik, ruik ik en hoor ik aan alles dat ze bijna komt en als ik haar het laatste zetje geef volgt de bepaald niet ongebruikelijke reactie om mijn hoofd weg te duwen, gevolgd door een snelle Roemeense woordenbrij en een diep grommend uitgesproken “Oohooh jaaa, mach weiter, ich glaub jetzt geht’s. Nochmal!” terwijl ze ondertussen mijn hoofd al weer stevig tussen haar benen op haar kutje geklemd heeft. Langzaam en zacht bouw ik weer de spanning op en voel hoe het inderdaad letterlijk langs mijn kin druipt. Ik geniet met volle teugen van de manier waarop zij dat met volle teugen lijkt te doen en een nog veel heviger orgasme van haar later ploffen we naast elkaar neer. “Ich schäm mich, ich. schäm mich!” roept ze omdat ze vindt dat ze zich veel te ver heeft laten gaan en mij heeft “gedwongen” haar nog eens te laten komen. Vol afgrijzen kijkt ze naar haar inderdaad vuurrode boei in de spiegel… om er dan toch maar om te lachen. Na een slok van onze drankjes is ze kennelijk vergeten wat ze verneint en krijg ik een paar heerlijke diepe intense tongzoenen van haar.

    Als we allebei echt zijn bijgekomen inspecteert ze of ik voor een ouderwetse pijpbeurt in aanmerking kom en niet geheel verrassend is dat het geval. Heerlijk nat en met veel gevoel begint ze me te pijpen. Ik ben al die tijd, sinds we opnieuw begonnen na het glas-incident, al stijver dan stijf en ben bang dat ik er helaas niet heel lang van kan gaan genieten. Maar een klein uitstel volgt als ze even stopt en vraagt, hoewel ze de hele kamergang al weet dat het niet mijn favoriete positie is, of we niet toch naar een 69 kunnen gaan, onderwijl haar lichaam al anders positionerend en een been boven mijn gezicht laten zwevend. Ze denkt namelijk nog een derde keer te kunnen komen als ik haar nu weer lik. Tegen zoveel vleierij kan ik geen nee zeggen en even later begraaf ik mijn gezicht weer tussen haar dijen om dat heerlijke kutje te likken met als gevolg dat haar pijpen nog intenser wordt. Uit alle macht probeer ik het nog een poosje uit te stellen maar dan moet ik haar toch waarschuwen en dat lukt net op tijd. Licht verongelijkt merkt ze op dat ik het maar iets langer vol had hoeven houden om haar die derde keer te gunnen.

    We roken stiekem op de kamer, drinken onze glazen uit, ik reken met haar af en na een laatste tongzoen is deze uiterst geslaagde kennismaking met Alexandra beëindigd. Het was een feest op de kamer waarbij het feest boven in de bar verbleekt en dat wil bij Samya toch wel iets zeggen. Tot 5 uur ‘s ochtends (nieuwe tijd) geniet ik afwisselend in de sauna, in de bar en op het rookterras na. Samya is met afstand de club waar ik de fijnste kamergangen in 2022 heb beleefd. Mijn dank nogmaals aan potentebeer die dit verslag mede mogelijk maakte, ik zal vast nog wel eens in Samya opduiken dit jaar, het is er voor mij altijd feest!

    Als ik in de vroege ochtend wegrijd besluit ik goedkoop te overnachten om op de verwachte zonnige zondag nog eens te kijken hoe de vlag er nu bij hangt in Golden Gate.
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 7 november 2022 om 13:45
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  25. Onderstaande 13 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    bearforoneday ( 8 november 2022),bram4826 ( 8 november 2022),donkeywonkey ( 7 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 november 2022),Herr Fick ( 8 november 2022),Husky ( 7 november 2022),Liefje ( 7 november 2022),Patjax ( 7 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),pret ( 7 november 2022),Siberische tijger ( 7 november 2022),stimpy3 (19 november 2022),Ties85 ( 7 november 2022)

  26. #1640
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Berichten
    2.050
    Discussies
    53
    Thanks
    3.930
    Thanked
    3.186 in 1.077 posts

    Standaard

    Vorige week donderdag een bezoekje gebracht aan Samya. Samya doet nog steeds aan de 4=5-actie (wel binnen een jaar; alle bezoekjes worden per 1/1 gewist, dus als je dit jaar 3 bezoekjes hebt gedaan en je naam bij de theke op de ipad hebt geregistreerd dit jaar moet je zorgen dat je nu nog een keertje gaat; je krijgt dan een plastic vrijkaartje op creditcardformaat wat wat langer houdbaar is :D ). Anyhow, met een vrijkaartje van het huis dus een bezoekje gedaan.

    In grote lijnen hetzelfde verhaal als wat Wentelt Eefje hierboven beschrijft: Prima lineup (ergens tussen de 30-40 dames), voldoende keus en varieteit, wel natuurlijk met het nodige upsellen. Eten is nog steeds geen selfservice (hoewel dat geen garantie is voor verspilling, omdat de opschepmeneer soms meer op m'n bord gooit dan ik zelf zou willen). Etensbakken waren gevuld met dunne, gefrituurde gepaneerde kip die perfect mals was, rijst / friet of pasta, plus een champignosaus en een wat ondudelijker rood prutje. Simpel, maar prima te eten, en met 'halve porties' kun je je buikje op een avond aardig rondeten.

    Paar ijsbeer-rondjes gemaakt, en rond 21:00 zag ik Ramona opduiken. Al de nodige kamertjes mee gemaakt, die me prima bevielen; Wat je wel merkt is dat de dames zichzelf -als klantenbinding?- wat meer geven in de latere sessies; was de eerste sessie nog met voorizchtige zoentjes en zonder TZ, dit keer had ik een sessie met ouderwetse PSR/babylon-achtige service. Enige kritiekpuntje: Sessie had wel het volle uur mogen duren wmb, maar daar moet je zelf ook de puf voor hebben.

    Verder wat WE schrijft: Samya is toch de club waar er voldoende damesaanbod rondloopt en je prima kamergangen kunt doen -- als je je keuze een beetje handig maakt en goed tussen de 'aufpreis'-rotsen weet te laveren. Maar in dat opzicht is het net als vroeger; ook toen had je dames rondlopen die d'r niks van bakten.
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 19 november 2022 om 13:15

  27. Onderstaande 5 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (19 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Poppalarge (19 november 2022),WANDELAAR5 (19 november 2022),Wentelt Eefje (19 november 2022)

  28. #1641
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Berichten
    2.056
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.486 in 1.042 posts

    Standaard

    Die WM-Aktion vom Samya, mit Trikot das Spiel anschauen und für den nächsten Besuch eine Freikarte, lockte mich zum Deutschlandspiel in den Club.

    Mittags ein lecker, frisch zubereitetes Omlett genossen. Mich noch vor dem Spiel mit den schon zahlreich anwesenden Frauen unterhalten und mir Ines, die ich vor Jahren kennengelernt habe, für nach dem Spiel vorgemerkt.
    Über das Ergebnis des Spieles decke ich den Mantel des Schweigens. War trotzdem im Verlauf des Tages und Abend etwas verstimmt, wenn ich hin und wieder Asiaten gesehen habe.

    Rosa hat mich entdeckt und gleich in Beschlag genommen. Hatte im Schlepptau eine hübsche "Freundin" namens Merve. Schönes Gesicht, vollbusig, frauliche Figur. Halb türkisch, halb rumänisch. Doch an diesem Tag konnte ich mich bis auf kurze Bemerkungen mich nicht weiter um Sie kümmern, aus Fairness zu Rosa.

    Stehend an der Theke kam Ines zu mir und wir hatten längere Zeit ein angenehmes Gespräch über vergangene Zeiten. Freudig erwiderte Sie meine Zimmerfrage und wollte gerne warten, bis ich frisch geduscht zu ihr zurückkomme.
    Wir hatten Glück mit Zimmer 5, eines der schönsten und größten, angenehm warm also keine Temperaturreglung wegen Energiekosten.
    Langsames kennenlernen, doch konnte Ines nicht so richtig entspannen um die Spannung für ein Stundenzimmer aufzubauen. Im Vorfeld sagte Sie mir, küssen ist nicht so ihr Favourit was Sie aber selbst im Verlaufe der Zeit änderte und selbst forcierte. Leider kein umweltfreundlicher BJ aber gut. Reiter war ausdauernd und noch Missio. Leider fehlte mir doch etwas die intensivere Nähe sodaß ich zu keinem Absch(l)uss kam was Ines zweifeln lies. Aber es gibt ab und zu solche Tage bei mir und ich bin keine Maschine.
    Ihre Performance professionell was die Nähe fehlen läßt.
    Doch faire 50/100€ für 30/60min.

    Zuerst war es am frühen Abend noch ruhig, doch ab 22.00 Uhr war richtig gute Partystimmung, die
    bestimmt 45 Frauen hatte gute Laune und tanzten um die Wette. Zurecht wieder mal
    Dance an Fuck Club!

    Gegen Mitternacht war dann Zeit für mich zu gehen. Werde vielleicht nochmal die WM-Aktion nutzen.
    Danke Samya!

    vanKees

  29. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Hoerenfluisteraar ( 2 december 2022),Patjax ( 2 december 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Wentelt Eefje (29 november 2022)

  30. #1642
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Woensdagavond waren er 61 vrouwen aanwezig.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  31. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 3 december 2022),JonnyFontane ( 3 december 2022),Wentelt Eefje ( 2 december 2022)

  32. #1643
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.165
    Discussies
    233
    Thanks
    21.596
    Thanked
    6.314 in 3.006 posts

    Standaard Zaterdag 3 december, Samya, Köln-Rodenkirchen

    Omdat ik de onbedwingbare neiging te reageren niet kan onderdrukken stuur ik hem een PB na het bericht van zeppos58 dat hij zijn vrijkaart voor Samya niet tijdig zal kunnen benutten. En eigenlijk verrassend ontvang ik van hem vorige week zondag bericht dat het kaartje nog beschikbaar is en ik de gelukkige ben die het kaartje mag gaan benutten. Ik besluit om dan eerst eens afgelopen overdag een kijkje in het onlangs heropende Harem Dormagen te nemen dat vrije entree aan mannelijke en vrouwelijke gasten aanbiedt en pas ‘s avonds naar Samya door te rijden of op zijn vroegst als het tegenvalt net op tijd voor het WK duel Nederland - VS.

    Vroeger dan normaal sla ik vandaag bij Düsseldorf-Süd af richting Neuss en via de 46 en 57 ben ik vervolgens binnen 2 kilometer na het nemen van de afslag Dormagen op de parkeerplaats van Harem. Aan de buitenkant prijken zowel de naam van de swingersclub Beachclub Cologne die het pand op zondag nog herbergt als de naam Harem Saunaclub op de gevel. De parkeerplaats ziet er verlaten uit. Er stappen 2 vrouwen uit een taxi die een sterk remmende werking op mijn libido en zelfs eetlust hebben. Mijn maag knort. Zelfs als dit degenen zijn die mijn brunch zullen bereiden en espresso en mineraalwater erbij zullen aanreiken en geen potentiële zelfstandige vrouwelijke gasten die van de gratis entree ook voor hen tijdens deze Werbewochen willen profiteren, bedank ik er toch liever voor en zo wint in een opwelling mijn vluchtinstinct het van mijn nieuwsgierigheid naar deze club en 2 minuten later rijd ik weer op de 57 richting 1, 4 en 555 en de afslag Rodenkirchen.

    Het parkeerplaatsje van Samya is nog niet eens half gevuld op dit zeker voor deze nachtclub vroege uur, maar het duurt toch even voor ik mijn autootje kan inparkeren, ik moet wachten tot de dame heeft afgerekend en uitgestapt is uit de taxi die net voor me de smalle ingang ingedraaid is. De zelfstandige vrouwelijke gast die daar uitstapt mag dan ook mijn type niet zijn, maar ik weet zeker dat ik er desondanks een halfuurtje stomende seks mee zou kunnen hebben, dat straalt ze in haar burgerkleding al uit. Even later word ik zoals altijd vriendelijk geholpen door de Empfangdame van dienst, die na vlotte controle van de vrijkaart van zeppos58 - waarvoor mijn grote dank nogmaals aan hem, IJBF en Samya - mij de sleutel voor een locker en een (gr)ijsberenvel meegeeft.

    De club is ondanks het zeer geringe aantal geparkeerde auto’s toch al enigszins bevolkt. Zowel met ijsberen, die kennelijk door de hier immer af en aan rijdende taxi’s worden afgezet alsook met dames (idem). Ik denk dat ik van de laatste soort ook al minstens 15 exemplaren ontwaar, kortom het aantal dat menige club tijdens prime-time herbergt, als hier op een zaterdagavond het aantal minimaal vervijfvoudigd is. Als ik met een dubbele espresso, mineraalwater met een schijfje citroen en de door mij bestelde spiegeleieren met wat uitgebakken spek en champignons en augurken en broodjes met kaas en vleeswaren begin aan de taak de een uur eerder al knorrende maag te kalmeren, vraagt één van de dames of ze tegenover me mag aanschuiven met een bordje dat een kopie van mijn spiegeleieren en garnering bevat.

    Deze uitstekend opgeleide, zeer goed Engels sprekende, bijzonder muzikale dame is de Transsylvanische Erika, ze spreekt naast vloeiend Roemeens en Engels ook Hongaars en behoorlijk Duits, al is haar Engels vele malen beter dan haar Duits. De brunch smaakt me uitstekend en is bovendien nog prettiger door het gezelschap van de charmante Erika en die grote donkere kijkers tegenover me. Echte borstenmannen zouden ongetwijfeld verlekkerd hun blik een stukje lager richten. Op geen enkel moment stuurt Erika aan op een kamervraag, pas als we uitgegeten zijn en ik een kopje espresso na heb gehad, vraagt ze of ze nog even zal blijven zitten of binnen in de bar op zoek naar haar eerste klant van de dag zal gaan. Ze lijkt me iets te jong voor mijn smaak maar ik twijfel. Ik vraag haar leeftijd en had haar toch wel een paar jaar ouder geschat door haar volwassen uitstraling en gedrag, maar ze blijkt pas 20 jaar en dat is me echt veel te jong. Ze verklaart dat prima te snappen maar toch te hopen dat ik me bedenk. Dat snap ik dan weer prima.

    De tijd blijkt toch een beetje gevlogen tijdens die uitgebreide en aangename brunch en ik zie dat ik net mooi een paar saunarondjes kan doen alvorens ik me geheel ontspannen in het oranje steek om boven in de kino naar Nederland tegen de Verenigde Staten te gaan kijken. Het blijkt dat de meeste bezoekers deze wedstrijd toch als bijzaak beschouwen, maar met zo nu en dan één of twee nieuwsgierigen die een paar minuten meekijken komt het erop neer dat ik met een sympathieke Limburger de volledige “fanatieke” oranje-aanhang vorm op deze zaterdagnamiddag. Toch lekker om samen met iemand te kunnen kankeren op het spel en spelers en vervolgens gezamenlijk te kunnen juichen als één van de (ook door ons) meest bekritiseerden scoort. Later zal blijken dat we een gezamenlijke bekende hier hebben, die ik dan weer onlangs leerde kennen door de ons alledrie bekende maar hier ontbrekende Partycrasher.

    En ook dit bezoek valt me weer op dat er in Samya een zeer gering verloop onder de DVPs is, danwel dat diegenen die uitvliegen ook vaak binnen korte tijd weer hun weg terug naar de Kirschbaumweg vinden. Toch heb ik al een paar bezoeken tevergeefs uitgekeken naar Roemeense Karina. Ik ben dan ook blij als ik net wanneer ik met beide Limburgers sta te keuvelen haar zie langswandelen. Een glimlach en groet worden me van afstand toegeworpen als zij richting restaurant gaat. Net wanneer zij weer naar plek in de bar aan het podium wandelt komt van de andere kant een stralende Alexandra binnen, ze ziet er fantastisch uit vandaag, kijkt om zich heen, loopt recht op me af en kust me een paar keer, ook op mijn mond, waarna we vast even een paar beleefdheden uitwisselen. Zou ik dan toch een muntje op moeten gooien vandaag? Maar nee, aan de bar wordt Alexandra onmiddellijk geschaakt door de man die naast haar staat als ze iets te drinken bestelt en ik laat mijn mannelijk Limburgs gezelschap voor wat het is om zo te voorkomen dat Karina ook weggekaapt wordt.

    Na een kort praatje in de bar, waarbij ze aangeeft me wel te herkennen als iemand waarmee ze kamerde maar zich die kamer na een half jaar niet meer te herinneren en een pietsje smalltalk gaan we op pad voor een sleutel, die is gelukkig onmiddellijk beschikbaar en door naar kamer 4 boven. Als we op bed liggen te kussen en knuffelen vertel ik Karina dat ik haar graag eerst wil verwennen en als ik na het liefkozen van haar borsten langzaam afdaal naar beneden geeft ze me net als vorige keer alle ruimte. Als ik nog geen twee minuten bezig ben haar schaamlippen te likken en behoedzaam richting haar klitje te werken zegt ze ineens “oh fijn, ik kan me ineens onze sessie weer volledig voor de geest halen, ga je gang, ik ga hopelijk weer zo genieten!” Ik lik dat mooi kutje en beetje bij beetje centreer ik de bewegingen van mijn tong rond haar klitje en het met mijn tong neuken van haar steeds geurender, zilter smakende en natter wordende grotje.

    Het vocht dat uit haar kutje druipt zorgt ervoor dat ik mijn vingers nat genoeg kan maken om eerst rond de ingang van haar kutje te spelen terwijl ik op haar klitje sabbel en even later kan ik geen weerstand bieden aan de steeds uitnodigender manier waarop ze haar benen spreidt en haar kutje tegen die vingertoppen aanduwt. Ik lik Karina terwijl ik haar vinger en daarbij mijn vingeren steeds meer tot het stimuleren van haar G-spot beperk. Ik voel, ruik, proef en hoor aan alles na een minuut of 25 dat ze op het randje zweeft en even later komt ze geweldig klaar (ogenschijnlijk). Ze lijkt daadwerkelijk even op wolk 9 te bivakkeren en al knuffelend komt ze langzaam tot zichzelf. Onderwijl verzekert ze me dat ze me nooit meer zal vergeten… ik geef aan dat ik graag lekker nat en diep loom klaargepijpt zou willen worden en ze kwijt zich met verve van die taak. Ik kan haar maar net op tijd waarschuwen en voel de dikke klodders op mijn buik neerkomen. Nadat ze me heeft gekuist genieten we beiden nog even in elkaar verstrengeld na en zegt ze: “Al zou ik elke maand maar één zo’n geweldig orgasme hebben, dan zou ik daarop seksueel de rest van mijn leven kunnen teren… “ eens kijken of ze dat nog weet wanneer we elkaar weer tegenkomen… voor mij is hoe dan ook het herhalingsgevaar met Karina meer dan 100% want ook deze na de tijd aan haar overhandigde €100 resulteerden in een bijzonder goed besteed volgemaakt uur.

    Als ik haar en mijn liefdessappen van me afgedoucht heb en gelijkvloers terugkom is het vol geworden in zowel de bar als het restaurant. Gelukkig vind ik nadat ik me een bordje heb laten opscheppen om de inwendige mens te versterken een plekje aan één van de tafels in het eetgedeelte, waar ook veel net binnengekomen stunners eerst even eten voor ze in de bar op jacht zullen gaan. Ik neem nog een paar stukjes baklava met een lekkere espresso na en ga dan met een rokertje kijken of de Argentijnen zoals verwacht de volgende tegenstander zullen worden voor Oranje. Vlak voor het laatste fluitsignaal ploft Moldavische Alexandra naast me neer en vraagt of ik weer tot sluitingstijd blijf. Ik moet haar teleurstellen en zeg dat ik binnen een half uur weg zal gaan, omdat ik nog een Carribean Party in de Altstadt-Süd ga bezoeken. En ondanks haar teleurstelling daarover blijft ze me omhelzend en kussend bij me zitten. Ze zegt dat ze dan onhandig is geweest zich eerder aan de bar te laten inpalmen toen ik nog beschikbaar was en geeft aan dat ze dan echt hoopt me na haar kerstreces te zien. De aanhankelijkheid waarmee dit gebeurt geeft me bijna het gevoel dat het om meer dan alleen mijn geld gaat. De dames blijven ware illusionistes.

    De Türsteher is verbaasd me zo vroeg te zien vertrekken en vraagt of alles wel in orde was. Ik stel hem gerust dat Samya met afstand mijn favoriete club is momenteel. Mijn dank nogmaals aan zeppos58 die dit verslag mede mogelijk maakte, ik zal vast en zeker weer in Samya opduiken volgend jaar, het is er voor mij altijd feest! En dit is zoals het nu lijkt mijn laatste verslag dit jaar, want mijn laatste clubbezoek tot 2023 geweest.

    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  33. Onderstaande 23 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 december 2022),Ascari ( 6 december 2022),Bluebear ( 6 december 2022),bram4826 ( 6 december 2022),comcom ( 6 december 2022),Eddy_V ( 6 december 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 december 2022),Giodude ( 6 december 2022),Hans Worst ( 9 december 2022),Herr Fick (10 december 2022),Hoerenfluisteraar ( 6 december 2022),le_belge ( 6 december 2022),Manbijtkat ( 6 december 2022),Massi (12 december 2022),mentholbear (12 december 2022),Partycrasher ( 6 december 2022),Patjax (10 december 2022),piranha (10 december 2022),Poppalarge (10 december 2022),pret ( 6 december 2022),schoolmeester ( 6 december 2022),Shakir ( 6 december 2022),Siberische tijger ( 6 december 2022)

  34. #1644
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Berichten
    2.056
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.486 in 1.042 posts

    Standaard

    Ich bitte vorab um Entschuldigung, Foto ist hierher kopiert.

    2 Nachträge zu meinem Bericht:

    -Am Vormittag bis ca. 12.30 war grosse
    Säuberungsaktion. Putzfirma mit 5 Mann und schweren Geräten haben im UG die Umkleidekabinen und Ruheraum nass gewischt und die Duschen, Sauna, Dampfbad "gekärchert"! Tageweise folgen die einzelnen Stockwerke im 4 Wochen Rhythmus zur normalen Reinigung. TOP!

    -Ab Montag ist geplant den Buffetbereich komplett zu erneuern. Bei laufenden Betrieb, Dauer meine Meinung mindestens 3 volle Tage. Besser vorher anrufen!

    VanKees

  35. #1645
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Berichten
    2.056
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.486 in 1.042 posts

    Standaard

    Sylvester Party im Samya kostet 99€ mit Freikarte für das Mondial an Neujahr. 01.01.2023 ist das Samya zu.

    VanKees

  36. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (11 december 2022),Wentelt Eefje (10 december 2022)

  37. #1646
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.604
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    "Dit is niets voor mij" - met deze pessimistische verwachting ging ik deze dagen naar SAMYA in Keulen. Een club die wordt beschouwd als een avond- en nachtclub is nauwelijks compatibel met mijn mogelijkheden en gewoonten als dagclubganger - dacht ik. Maar het vrijkaartje dat ik op een ander forum won moest gebruikt worden, dus op naar Keulen. Laten we kijken wat er gebeurt...

    Samya-ervaren forumgenoten, hier en elders, hadden me vooraf een paar tips gegeven over de dames. Dit bleek zeer waardevol te zijn!

    Op de heenweg heb ik me vergist met het adres: niet Kirschblütenweg, maar Kirschbaumweg 😊. Maakt niet uit, ik verlies maar een paar minuten en kom kort na de middag aan. Op de smalle parkeerplaats van de club hadden de collega's zo onhandig geparkeerd dat het onmogelijk was om de vrije plaatsen achteraan te berijken; maar er was genoeg plaats langs de weg. Bij de receptie controleerde de baliedame de vrijkaart kritisch, maar accepteerde het vervolgens zonder problemen na overleg met een collega. Ik kreeg een handdoek en een badjas, die allebei nogal versleten waren om eerlijk te zijn - maar ik wil niet meteen negatief zijn! In de kleedkamer ben ik helemaal alleen. Er klinkt loungemuziek, die ook in de aangrenzende wellnessruimte continu wordt afgespeeld. Anders dan de muziek die je gewoonlijk in clubs hoort, maar voor mij perfect in orde. Ik maak me klaar voor een ontspannende dag.

    Trouwens, ik was al eerder in de Samya geweest. Maar dat was zo lang geleden (10 jaar?) dat ik het me nauwelijks kan herinneren. Ik herontdek de club en voel me erg op mijn gemak in het ruime bar-gedeelte. Ook hier is de muziek tamelijk subtiel en aangenaam. De vele beeldschermen tonen sportuitzendingen, reclamevideo's voor de Samya (nou ja, ik ben hier nu, dus ik heb ze niet echt nodig...) en steeds ook infos in verband met Corona, die uit een andere tijd lijken te komen. Het grote podium in het midden van de zaal is natuurlijk nog leeg. De danspalen blijven overdag ongebruikt; maar ik kan me goed voorstellen hoe hier later op de avond en in de nacht hete feesten worden gevierd... Op dit moment is het personeel nog druk bezig met de voorbereidingen voor het grotere publiek dat hier later op de dag en in de avond kan worden verwacht. Soms met luide aankondigingen over de walkie-talkie, altijd in een Oost-Europese taal die ik niet versta.

    Momenteel zijn er ongeveer een dozijn dames die op de banken zitten/liggen of ontbijten in het restaurant. Visueel zijn de dames zeer aantrekkelijk, en eerlijk gezegd vind ik het "niveau" in dit opzicht nogal hoger dan wat ik ken van mijn reguliere clubs SS of BAB. Geen hele jonge meiden, geen "girls-next-door", ook geen milfs, maar aansprekende en leuke jonge dames die zich mooi hebben voorberijd voor mij en de paar mannelijke collega's die op dit moment in de club zijn. Sexy lingerie laat de charmes van de dames het best tot hun recht komen. Steeds weer zijn er geïnteresseerde blikken, een glimlach of een knipoog voor mij. Ik glimlach terug, maar geef ze te verstaan dat het nog een beetje te vroeg is voor wat ze willen.

    Dus haal ik een heerlijke koffie aan de bar, laat de aangename en ontspannen sfeer op me inwerken. Een paar uur ontspanning liggen voor me! Eerst even naar het restaurant voor een eenvoudig maar smakelijke ontbijt. De kokkin neemt de tijd voor mijn omelet - ook hier is alles rustig en ontspannen. Geen drukte, geen stress - daar hou ik van. Ik kom echt tot rust!

    Na nog een koffie in de barruimte zie ik in een hoekje op de bank een dame in een groepje zitten die zou kunnen voldoen aan de beschrijving die ik als aanbeveling van een forumcollega had gekregen. Een discrete vraag aan de bar brengt bevestiging: Dit is CHIARA, die me warm werd aanbevolen. Dus ze is hier eerder dan me was verteld - des te beter! Ik vind Chiara er echt leuk uitzien en ik ben ervaren genoeg als clubbezoeker om te weten dat ik nu niet moet aarzelen: ook al is het nog rustig, er bestaat altijd het gevaar dat een collega haar ook leuk vindt en dat ze dan bij mij wordt "weggekaapt" en voor een min of meer lange tijd niet beschikbaar is. Dat mag niet gebeuren met mijn nogal kleine tijdvenster vandaag! Dus daar ga ik, ik benader haar, we stellen ons even voor en - YESSS - ze is vrij en tegt dat ze "later" naar mij terugkomt...

    Ook Chiara neemt overal de tijd voor. Eerst gaat ze nog naar het restaurant om zich te versterken voor mij en zeker vele andere mannelijke gasten van deze dag. Dan een sigaretje op het terras, nog een praatje met de collega's en tenslotte zwaait ze naar me: Ja, we kunnen gaan! Ze biedt niet aan me te leren kennen of afspraken te maken in de bar, hat gaat onmiddelijk naar de kamer. Maakt niet uit, ik vertrouw op de tip van de forumcollega en mijn buikgevoel: deze jongedame zal bij mij en mijn wensen passen!

    Op weg naar de kamer bekijk ik haar eens goed, vooral in de trap omhoog haar uiterst aangename achteraanzicht 🤩. Wow, echt heel aantrekkelijk en mooi!!! Chiara is 27 jaar jong, komt uit Roemenië en zit al zes jaar in Samya - een paar keren kort, onder andere door corona, onderbroken door af en toe een omweg naar Sixsens. Ze is zeer slank, heeft lang, steil, blond haar en zeer kleine borsten, waarvan de stevige tepeltjes voorlopig nog verborgen zijn onder haar sexy lingerie (maar niet voor lang...). Tatoeages of andere opvallende kenmerken zijn er nauwelijks. Visueel vind ik Chiara heel erg goed. En haar kalme, ontspannen manier past ook bij wat ik tot nu toe in deze club heb gevoeld. In de kamer praten wij kort over mijn voorkeuren en verwachtingen. Ja, vooral langzaam, gevoelig en teder, het volledige GFE-programma, dat past blijkbaar ook bij haar. Door de aanbeveling van de collega van het forum had ik niets anders verwacht.

    Zoals altijd zal ik zwijgen over de details van het uur dat Chiara en ik samen in de kamer doorbrachten. Alleen dit: AL mijn verwachtingen werden vervuld of overtroffen en ik was volledig tevreden 🥰. Deze jonge vrouw weet precies wat ik wil en wat ik leuk vind. Er is niets, maar dan ook echt niets, waar ik kritiek op heb! Elkaar leren kennen, de "actie", de small talk achteraf - in uitstekend Duits - en ook de eindafrekening - alles PERFECT!

    Na het heerlijke uurtje met Chiara bezocht ik later nog de hete sauna van de club en ontspande me verder in de barruimte met een of ander Kölsch. Ik zie royaal over het hoofd dat niet alles in deze club gloednieuw is (de kastdeuren in de kleedkamer, de kachel in de sauna,...). Ik vind de club overdag erg leuk. Na het ontspannen in de kamer ben ik nu nog meer ontspannen en geniet ik gewoon van de tijd die ik heb. Terwijl geleidelijk meer en meer dames (visueel nog steeds zeer aantrekkelijk) en heren arriveren, is het voor mij dan al snel tijd om aan de thuisreis te beginnen.

    Op weg naar huis denk ik nog eens na over de verwachtingen waarmee ik hier was gekomen. "Dit is niets voor mij", had ik gedacht. Nu weet ik wel beter: Samya is zeker een interessant alternatief voor mij, ook (of vooral?) overdag! Ik kan de club absoluut aanbevelen!

  38. Onderstaande 20 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Bennie28 (28 januari 2023),bram4826 (19 december 2022),Eddy_V (19 december 2022),Giodude (20 december 2022),Herr Fick (21 december 2022),Kurt Cobain (19 december 2022),Kwakje (26 december 2022),lqwerty (19 december 2022),mechelen (19 december 2022),Meme Moo (19 december 2022),mentholbear (19 december 2022),Patjax (25 december 2022),Poppalarge (20 december 2022),pret (19 december 2022),schoolmeester (19 december 2022),Shakir (19 december 2022),VICE (14 maart 2023),WANDELAAR5 (19 december 2022),Wentelt Eefje (19 december 2022),yylover (20 december 2022)

  39. #1647
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Gisteren waren er om 19.00 - 29 dames aanwezig.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  40. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bennie28 (28 januari 2023),lqwerty (22 december 2022),Wentelt Eefje (22 december 2022)

  41. #1648
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Berichten
    2.092
    Discussies
    133
    Thanks
    4.084
    Thanked
    8.210 in 1.640 posts

    Standaard

    Gisteren met Patjax naar Samya gegaan. Had een vk, dank daarvoor en die begon tegen het einde te lopen.
    Rond 20:30 uur waren we er en was redelijk rustig en zo bleef het ook wel. Niet zo veel vrouwen voor Samya, maar is ook logisch zo voor de kerst.
    Lang niet meer hier geweest en alles was nog wel hetzelfde. Behave het eten. De keuken waren ze aan het verbouwen en het eten kon je nu halen onder de overkapping in het rookgedeelte. Helaas was het aanbod in het eten nu wat minder. Zal wel weer goed komen als de keuken af is denk ik.
    Zoals gezegd was redelijk rustig voor Samya begrippen. Eerst een lekker wijf aangesproken, volgens mij heette ze Jonella. Beetje gepraat en service afgesproken en tongen deed ze niet. Ik dacht toch maar proberen. Toen zei ze er nog bij dat het 100 voor een half uur is. Dit ga ik niet doen dus weg gegaan.
    Later nog met een Bulgaartje gepraat die naar mij toekwam, Dessi heette ze. Aardige meid nam de tijd, maar was niet heel erg mooi. Ik dacht dit zit wel goed en wou met haar naar de kamer gaan. Toen vertelde ze geen zoenen en de ouderwetse manier van pijpen wordt het 100 per half uur. Hier ook voor gepast, dat soort prijzen ga ik niet betalen.
    Om 23:00 uur had ik eigenlijk wel al gezien maar Patjax wou nog even blijven. Om 00:15 uur zouden we gaan en net op het laatste moment dat we gingen kwam hij nog met een klapekster in gesprek om mee naar de kamer te gaan, zodat ik helaas nog een uur noodgedwongen in deze ballentent moest blijven. Gelukkig had hij wel een goede kamer en was zeer tevreden.
    Samya is helaas niets meer voor mij, in het verleden wel leuke bezoekjes gehad maar met deze prijzen heb ik daar niets meer te zoeken.

  42. Onderstaande 21 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 december 2022),brombeerzuid (24 december 2022),cavediver (24 december 2022),fingerprint68 (24 december 2022),forgetskinnyletsgetfatty (24 december 2022),HenryIII (15 februari 2023),JonnyFontane (24 december 2022),Kurt Cobain (24 december 2022),Kwakje (26 december 2022),mechelen (24 december 2022),Megaboob (24 december 2022),mentholbear (27 december 2022),Patjax (24 december 2022),Poppalarge (24 december 2022),pret (24 december 2022),rmjhexe (24 december 2022),schoolmeester (24 december 2022),sepp2000 (25 december 2022),Shakir (24 december 2022),snaal88 (24 december 2022),Wentelt Eefje (24 december 2022)

  43. #1649
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Zoals NLNU al verklapte ben ik na het verkennen van Sky vertrokken naar Samya. Was zo’n 3 kwartier rijden. Na het betalen van €60 de badjas in ontvangst genomen. Ik werd naar beneden gestuurd, daar zijn de lockers, sauna’s, douches en toiletten. Eerst maar even sanitair ontspannen. De toiletten zijn erg krap, de deur komt bijna tegen de toiletpot aan, dus je moet naast de toiletpot gaan staan bij binnenkomst en vertrek. En er is 1 toilet met 2 haakjes en 1 toilet met afgebroken haakjes. Wat een verademing na Sky, alles was schoon. Het was nog erg rustig, toch een onderste locker gekregen. En die lockers zijn serieus klein. Maar goed alles er in gepropt en naar de douche. Lang wachten op warm water, maar het was ook rustig. Gewone kraan en prima anti slip vloer en lekker ruim. Later wel ineens water wat ijskoud werd. Bij welke andere club gebeurt dit toch ook al weer regelmatig? Naar boven en bij het betreden van de bar zag ik rechts kleine lockertjes, dus weer even naar beneden en mijn portemonnee gehaald en boven in mijn lockertje gelegd. Door al dat traplopen voelde ik me direct thuis! Dan zijn er 3 ruimtes: een bar met 2 danspalen, een restaurant en een soort overdekt terras wat restaurant en rookruimte is. Daar een stukje appeltaart genomen en even kennis gemaakt met Turkse Vanessa. De zon scheen daar net wat teveel naar binnen, waardoor ze van dichtbij er toch wat minder mooi uitzag dan van een afstandje. Bij de bar een koffie besteld en op een bankje gaan zitten. Er waren 3 dames in de bar waarvan 2 op hun mobiel bezig waren. Ik pakte ook mijn mobiel, maar de bardame kwam me vertellen dat het in Samya nergens toegestaan is. Mijn e-Reader mocht wel.
    Later kwamen er nog 2 dames binnen, waar ik Rianna uit Babylon van voor de Coronatijd herkende. Was daar geen topper. Kennis gemaakt met Daria. Een Roemeense dame met 2 vleugels op haar rug getatoeëerd. Ze vertelde niet aan TZ te doen, dus het was al snel duidelijk dat we niet op de kamer zouden belanden. Maar ze verveelde zich en ze vroeg of ik even wilde blijven kletsen. Dat duurde best wel een tijd en was best gezellig. 1 van de andere dames was Dahlia. Maar die deed ook niet aan TZ. Er was inmiddels een blonde dame de bar binnen gekomen en Daria vertelde mij dat die mogelijk wel wilde tongzoenen dus ik naar haar toe. Maar ze liep weg toen ik vroeg of we even een praatje konden maken. “Yeah you talk to everyone”.
    OK, ze had er dus geen zin in. Inmiddels druppelde steeds meer dames binnen o.a. Ariane. Best aantrekkelijk, maar ze deed ook niet aan tongzoenen en verwees me ook naar die blonde dame. Toch maar weer eens geprobeerd en nu kon ik me wel even kort voorstellen. Achteraf bleek dat door het lange kletsen met Daria zij de indruk had dat ik zo’n man was die eindeloos met dames kletst en uiteindelijk niet naar de kamer gaat. Dat misverstand was snel uit de weg en Alexandra (zo heette ze) en ik gingen naar de kamer toen zij vertelde wel aan tongzoenen te doen. Prima kamer met deze 26 jarige slanke schone uit Moldavië. Volledige service voor €50. En niet flauw tongzoenen. Zeker herhalingsgevaar. Daarna in de bar wat drinken en Daria kwam weer bij me zitten. Deze keer met het verzoek om een massage. Ik begon met haar dijbenen, maar uiteindelijk kwam vrijwel haar complete lijf aan de beurt. Ik gebaarde nog een paar keer aan Alexandra “zie je wel dat het niet aan mij ligt” waarop zei moest lachen en haar duim omhoog stak.
    Inmiddels was het ongeveer 7 uur geworden en tijd voor wat eten. Friet met gegrilde kipkarbonades genomen. Ik had ook kalkoen of een grillworst kunnen nemen. Het smaakte prima! Helaas geen warme groente maar ik kon het bord aanvullen met diverse koude groentes, dus met wat sla en tomaat erbij werd het een prima bord vol. Als toetje waren er 2 soorten baklava. Na het eten maar eens op zoek naar een dame voor mijn volgende kamer. Na de kamer met Alexandra had ik Ariana bedankt voor haar tip en zij stond toen net te praten met Denisa. Best een aantrekkelijke dame, en die zwaaide ook naar mij dat ik tussen haar en haar vriendin moest gaan zitten. Ze zeiden dat ze uit Macedonië kwamen. Maar aangezien die taal erg lijkt op het Bulgaars, zouden het ook Bulgaarsen kunnen zijn geweest. Nou ja boeien. Ze wilden wel tongzoenen als ik maar zou betalen €100 per dame voor een half uur. Nee dank je. Ik naar 2 andere dames: Melena en Leonora uit Roemenië. 36 jarige Melena topless met siliconen borsten en de 31 jarige Leonora met een natuurlijke A cup. Die wilden ook €100. Toen ik zei dat ik dat te duur vond wilden de dames ook wel tongzoenen voor €75. Even overwogen wat ik zou doen. Bij de ingang stond nog een erg aantrekkelijke lange dame. Maar aan de andere kant verwachte ik niet dat het veel beter zou worden, dus akkoord gegaan met een trio. Ook hier werd het tongzoenen weer prima uitgevoerd en de dames wisten ook goed mijn erogene zones te vinden. Vooral het begin was erg goed. Toen ik Melena wilde beffen was het antwoord helaas nee. Shit dat had ik niet afgesproken. Is meestal ook geen probleem. Maar goed leerpunt voor mij. Uiteindelijk een redelijke kamer met wat minder herhalingsgevaar. Iets te profi.
    Na het douchen naar de bar gegaan voor nog een pilsje en om afscheid te nemen van Daria.

    Al met al was Samya wat mij betreft een prima alternatief voor mijn “vaste” clubs Sixsens en Venus. Zeker voor 24 december! De dames zijn er absoluut aantrekkelijk, het upsellen werd wel geprobeerd (logisch ik was nieuw) maar bleef binnen de perken en als ik de afspraak had gemaakt werd er dan ook volop gezoend. Als ik hier vaker zou komen ga ik vast wel wat toppertjes vinden. Het is alleen ook een flink stuk verder rijden. Dat maakt dat het niet snel mijn stamclub zal worden. Maar mijn ervaring was gelukkig wel een stuk beter dan die van Firehawk.

  44. Onderstaande 20 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 december 2022),bram4826 (25 december 2022),cameltoe slide (25 januari 2023),Firehawk (24 december 2022),forgetskinnyletsgetfatty (25 december 2022),Haradamannetje (24 december 2022),Husky (24 december 2022),Kurt Cobain (24 december 2022),Kwakje (26 december 2022),mechelen (24 december 2022),Megaboob (24 december 2022),Meme Moo (25 december 2022),mentholbear (27 december 2022),Patjax (26 december 2022),peterp095 (24 december 2022),pret (24 december 2022),schoolmeester (25 december 2022),Shakir (25 december 2022),Toetebel (24 december 2022),Wentelt Eefje (25 december 2022)

  45. #1650
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.608 in 3.468 posts

    Standaard

    Naschrift: ik lees nu de paspoortjes van Alexandra en Melena. Alexandra wisselt wel erg vaak van leeftijd. Die 26 leek me al erg laag. Het zal wel ergens midden 30 zijn. Of ik heb het verkeerd verstaan en ze zei 36 ipv 26. Ze is slank, maar niet meer zeer slank.
    En Melena doet kennelijk wel aan full service en geen upselling als je 2 uur met haar naar de kamer gaat .

    Achteraf maakte het gezellige kletsen met Daria en de massage van haar in de bar, terwijl we beiden al wisten dat we niet naar de kamer zouden gaan en zij dus wist dat er niets te verdienen viel, het verblijf een stuk leuker. Al met al hebben we bijna anderhalf uur samen doorgebracht. Nou heb ik wel eens vaker dames in de bar gemasseerd, maar dat bleef tot nu toe beperkt tot circa een kwartier. (En in Welcum en Venus ook wel eens 3 kwartier, maar dan waren het 3 verschillende dames )

  46. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 december 2022),Wentelt Eefje (25 december 2022)

 

 
Pagina 66 van 73 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

  Diamond 468*60