Pagina 4 van 73 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1809

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #76
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Last Online
    25 juni 2009 @ 17:32
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik zag dat Ruzy (Slowaakse) niet meer op de presentielijst van Samya staat. Misschien omdat haar collega"s haar voor de grap met Muschi aanspraken
    Iemand enig idee waarheen ze vertrokken is?

  2. #77
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zaterdag 14/07/07 Newsletter-Aktion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    Vandaag weer de maandelijkse actie in Samya!
    Arriveer van 16.00 tot 17.00, normale entree,
    met gratis toegangsbon voor volgend bezoek.
    .
    Founding Member

  3. #78
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @Ricky Martin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Martin Bekijk bericht
    wat kost eigenlijk een anaal nummertje in samya?
    1/2 h = 50,- + anal 50,- = 100,- a.u.b. Egon:wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  4. #79
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Volgens RF.....

    .....waren er afgelopen vrijdag 30 dames, waaronder 10 nieuwe.
    Overigens, de dresscode voor de dames in Samya is topless .
    Founding Member

  5. #80
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Samya - 18 juli 2007

    Samenvatting
    Een hele leuke middag in een verzorgde omgeving met een overdaad aan aantrekkelijk tot bijzonder aantrekkelijk vrouwelijk schoon. Tweemaal een uur doorgebracht met een onverwachte en bijzonder lekkere oude bekende.`

    Zeker voor herhaling vatbaar.

    Inleiding
    Gisteren, Woensdag, was het tijd voor mijn doop. Vuurdoop. Samyadoop.

    Al jaren draai ik er een beetje omheen, Samya - ik lees goede berichten, ik lees slechte berichten. Er zijn een aantal meisjes die er al jaren zijn, hetgeen bij mij het vermoeden doet ontstaan dat het daar in ieder geval voor sommige vrouwen aardig werken is. Er is een groot verloop van een groep overige vrouwen voor wie de sfeer of het werk of de werksfeer of wat anders het niet echt is, en die dus na een korte tijd weer verdwenen zijn.

    Zoals mijn trouwere lezers zullen weten, ben ik geen "echt" saunaclubdier zoals sommige andere leden van ons babbelclubje. Ik ben meer van de buurtsuper, zal ik maar zeggen. Niet van de grote weidewinkels. Hoewel: soms voldoen ook die aan een reële behoefte... En die reële behoefte was er dus gisteren (die had zich ook al een paar dagen aangekondigd met een ernstig kloppend gevoel in "the nether regions").

    Aardig van Samya is dat men op de website een min of meer betrouwbaar (net zo betrouwbaar als degenen waar het over gaat, geloof ik) overzicht gegeven wordt van wie er zoal te verwachten zijn met een bijzonder onnauwkeurige en willekeurige opsomming van niet ter zake doende lichaamskenmerken ("blond" - geldt voor 50%; "Cup B" - geldt voor 80%; "slank" - geldt vor 90%), eigenschappen ("Naturgeil" - zijn ze toch allemaal? "Nymphoman" - man oh man...; "Dominant" - ja ja...) afijn: aardig leesvoer, en je kunt er ongeveer aan aflezen om welke aantallen dames het zal gaan, in de loop van de dag. En da's heel aardig.

    Een poosje terug is een heerlijk gleufdiertje (Sorry Djinn...) van kamp veranderd: haar transfer van Hof naar Samya scheelt mij in ieder geval een dik half uur rijden heen en evenzoveel terug. Maar volgens de website was ze nog steeds op vakantie. Desondanks was dus gisteren de dag dat ik, na wat inlezen hier en daar en op Rheinforum, met een klein lijstje in het hoofd naar Keulen vertrok. Volgens de laatste berichten - met name Rheinforum - hoefde ik me over kwaliteit geen al te grote zorgen te maken.

    En dan
    Ongeveer 12 auto's op de parkeerplaats bij aankomst omstreeks 15:30.
    In de bar, na het omkleden en de douche, ongeveer evenveel - een ruim tiental - mannen in ijsberenpak - de meesten in groepjes van één, sommigen in groepjes van twee, rustig en teutoons beschaafd keuvelend. Voor zover ik heb kunnen nagaan was ik in ieder geval bij binnenkomst en vertrek 4 uur later de enige Ausländer. Ik schat het aantal aanwezige plezierdames op rond de dertig - bij mijn aankomst misschien iets minder, ten tijde van mijn vertrek omstreeks 19:30 waarschijnlijk ietsjes meer.
    De muziek in de bar is redelijk luid, maar ik ervoer hem niet echt als storend: wanneer je even met iemand in gesprek raakt, hoort niet meteen iedereen wat je tegen elkaar aan het zeggen bent. Ik heb kort met een paar beren een gesprekje aangeknoopt, maar door de alomtegenwoordigheid van een oerwoud aan borsten was het mij moeilijk om veel nader tot elkaar te komen - mijn Duits vereist de nodige concentratie en aandacht, maar die werd voortdurend door doorgaans aantrekkelijke snoetjes met bijbehorende uitnodigende borstenparen van A tot dubbel D en met alle vormvarianten die je maar kunt verzinnen in beslag genomen.

    Kijken kijken niet praten dus...

    Kopje heel behoorlijk koffie gekregen van een vriendelijk ogende maar wat mij betreft teveel beschilderde mevrouw met ook al blote borsten. En mijn blik dwaalde door de bar. Bleef even hangen bij iets vaag bekends.

    Door.
    En terug.

    Jenny/Elleni de kleine Djinn.

    Niet op vakantie dus?
    Leugenaars op die Webseite!

    Foei!

    Maar wel lekker natuurlijk!

    Op de sofa
    De meegebrachte bonbons konden gehaald en uitgepakt. En onder het genot van deze meegenomen Friandises hebben we een tijdje bijgebabbeld. Genoeglijk. Bijpraten. Friemelen. Het van het Hof bekende pijpen op de sofa doet zij niet meer - daar hadden een aantal meisjes toch wat moeite mee - maar ze kan toch haar handen niet thuishouden. Dus met een paal in mijn tent tijdens ons gesprek heb ik zitten genieten van het uitzicht!

    Tot het tijd was om te gaan slapen.

    In bed
    De kleine duivel was naar eigen zeggen behoorlijk tekort gekomen de afgelopen vijf dagen - eerst een paar dagen vrij gehad, en toen ze dinsdag weer aan het werk ging, had ze de hele dag geen klant gehad... - onvoorstelbaar! Maar ik ben geneigd aan te nemen dat ze niet helemaal aan het jokkebrokken was: nadat ik er eens goed voor was gaan liggen veranderden al snel de geur en de smaak van de flamoes, haar ademhaling, haar donkerbruine ogen werden een beetje wazig en de tell-tale contracties van de bekkenbodem bleven ook niet al te lang uit.
    De kleine furie heeft me een heel dik uur lang zo'n beetje klemgezet tussen haar dijen. Ik ben er nog niet uit of ze er geen genoeg van kon krijgen of dat ik zo slecht op dreef was dat ze een heel uur nodig had. Ik praat er nog een beetje moeilijk van - gelukkig is het een rustige dag op kantoor.

    Na een korte pauze met wat eten en drinken en bijkomen (rubberen knieën, trillende benen, lamme tong) zaten we eigenlijk alweer snel met elkaar te babbelen en te friemelen en zo. En voor je het weet was het weer bedtijd...
    Na een uitgebreide massage hebben we elkaar weer - nu wat lomer en langzamer dan de eerste keer - verwend.

    Was dat alles?
    Ja: dat was alles.

    Zit ik een uur of vier tussen een kleine dertig vrouwen, de ene al mooier dan de andere. Pik ik de kleinste eruit en breng daar vervolgens in twee hele ruime uren al mijn centjes heen.


    Het was elke cent waard!

    En de club: daar ga ik zeker vaker naartoe - een aanrader, wat mij betreft.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  6. #81
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Der Vollständigkeit halber schreib ich noch über meinem Sonntag im Samya.

    Für sonntägliche Samyaverhältnisse viele Frauen. Mir gefiel nur eine wirklich. Wieder blond, wieder Polin. Allerdings dauerte es zwei Stunden bis ich zu der Meinung gelangte dass sie mir gefiel. Sie sagte sie hätte schon einen Gast in der Pipeline. So gut gefiel sie mir nicht dass ich warten wollte.

    Fazit: Überall unspektakulär. Am meisten Entertainment hatte ich mit dem Drumherum und den anderen Eisbären...... Bedenklich. Aber egal. Das ist der übliche Clubschweinezyklus. Beim nächsten Mal wird alles bestimmt viel besser. Ich denke Mitte bis Ende der Woche tauche ich wieder im PHG auf.

    Gruß
    bitchhunter
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 augustus 2007 om 16:06

  7. #82
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @ Bitchhunter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter Bekijk bericht
    Der Vollständigkeit halber - obwohl es hier nicht unmittelbar hingehört - schreib ich noch über meinem Sonntag im Samya....
    tja, wat haste dich denn auch von Romeo überreden lassen sonntags ins Samya zu gehen ?
    und wie ? du gehst ins PHG ? ist denn da umgebaut worden ??
    Gruss Egon
    Laatst gewijzigd door Befke; 6 augustus 2007 om 20:47
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  8. #83
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Umbau? PHG? Da werden nach wie vor täglich Rohre verlegt.

    Von anderen Bauarbeiten weiß ich nix. Komm und verleg mit.

    Gruß
    bitchhunter

  9. #84
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Reden komm und verleg mit.........

    haha, bevor ich mir das antue, hol ich mir lieber einen runter
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  10. #85
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Daumen hoch Rainy wednesday in Samya

    "Long as I remember the rain been comin down. Clouds of mystry pourin confusion on the ground. Good men through the ages, tryin to find the sun;
    And I wonder, still I wonder, wholl stop the rain."


    Tsja, zoals ik in mijn bericht over Oom Bernds al zei, een echte pingpongzomer dit jaar. In de eerste helft van de dag ging het nog, maar later begon het nog behoorlijk te gieten in Köln-Rodenkirchen. Daar merkte deze racebeer eerst helemaal niet veel van omdat de buitenplaats eerst was afgesloten. Toen ik om iets na half drie in ijsberenvel de bar binnenwandelde vielen me drie dingen op. Ten eerste waren alle aanwezige dames blond, ten tweede kwam me er geeneen bekend voor en ten derde gingen ze na korte tijd weer verder met hun gesprekken. Nou, dat laatste is niet helemaal waar, een dame die achter de bar een sleutel pakte glimlachte vrolijk. Toen ik een koffie bestelde leverde ze die met een grijns af en zei "bis später", en ze ging met een klant naar boven. Het volgende halfuur heb ik me zitten afvragen wie het nu ook alweer was; haar gezicht kwam me heel bekend voor, maar haar haardracht zorgde voor de verwarring. Toen ze na haar kamerbezoek weer aan de bar verscheen en weer zo lief glimlachte wist ik het ineens: Noelle! Heeft ze twee jaar lang zwart haar gehad, nu heeft ze er donkerblond doorheen gemengd. Net zoals de vorige keer hebben we een tijd liggen kletsen voor we naar boven verkasten. Daar volgde weer een leuke afwisseling van tedere sex en vrolijk geklets. Ik kan Professor Doktor Doktor Ingenieur Rammelaar alleen maar groot gelijk geven: Noelle is Super!

    Toen ze me anderhalf uur later eindelijk beneden afleverde, kwam er net een bekende djinn langsschieten, die even stilhield, "Kallisperra" riep en weer verder "zweefde". Ook Jenny/Eleni had net een kamersessie achter de rug en we hebben elkaar even zitten bijpraten over vanalles en nog wat. Zo kan ik bevestigen dat Tatjana bij Oom Bernds weg is (ze is er schijnbaar helemaal mee gestopt) en Leila is volgens Jenny/Eleni ook alweer bij Ela weg. Controle op de Duitse fora "ergibt" dat ze wel nog op de site is genoemd, maar inderdaad weg is uit Rheinbach. Ze meldde ook nog dat Didem in Babylon in Elsdorf zat, maar dat was hier ook bekend. Het slechtste nieuws liet ze voor het laatst: Bahar is ook gestopt in Samya Bonne Chance ma cherié
    Na dit onderhoud met de Griekse afdeling van de DVP Intelligence Agency (DVPIA) en een langere lunchpauze heb ik haar nog eens opgezocht, dit keer met andere bedoelingen. Nou ja, wat zal ik zeggen, zoals altijd was het een mix van wilde en rustige momenten, zoals altijd maakte ze er een behoorlijk verbaal theater van en zoals altijd had deze kleine Djinn me weer helemaal afgemaakt

    Beneden werd ik opgevangen door een gemengd gezelschap van IJsberen en dames. Eentje kende ik nog: Josi, de rest was nieuw (Bilge uit Turkije, Conny uit Afrika) of onbekend (Rabea en Nicole) Aangezien Josi en Nicole dauergebucht waren en Rabea later ook met een gast verdween, bleef ik over met Conny en Bilge. Beide dames probeerden er een triootje uit te slepen, maar daar had deze racebeer echt geen fut voor. Na twee(!) flinke schnitzels met aardappelen en groenten en een hazenslaapje ging het al beter, en uiteindelijk besloot ik Bilge mee te nemen. Ze was zo vriendelijk te melden dat ze geen FO doet, alleen FM. Maar ze pijpt met ook best goed, en ze heeft deze vermoeide racebeer heel lief behandeld, al houdt ze toch iets teveel van kietelen :teuflisch Daarna was het over, dus heb ik afscheid genomen van Nicole, Noelle en Josi en ging mijns weegs. Jenny/Eleni was nergens te vinden, had blijkbaar een Amerikaanse IJsbeer gehypnotiseerd. Kortom, beste De Cock, je keizerinnetje is er nog steeds, winding the world around her little finger :wink:

    Wordt vervolgd
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  11. #86
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:55
    Berichten
    194
    Discussies
    7
    Thanks
    274
    Thanked
    767 in 90 posts

    Standaard

    vorige week mijn eerste bezoek gebracht. Nette verzorgde club maar ik kreeg het gevoel dat ik in een kerk was, iedereen was stil en zat voor zich uit te staren. Dames mogen blijkbaar geen contact maken. Ongeveer een 25 dames aanwezig. Allen topless. Heb de indruk dat de dames jonger zijn dan in GT of PHG. Eten is goed verzorgd. Geen rijen tijdens de maaltijd. Niet een plaats om uren door te brengen. Kamers zijn echt mooi en groot. Hygiëne staat voorop in deze club. Mocht ik nog eens toevallig in de buurt zijn dan zal ik zeker nog eens aankloppen.

  12. #87
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard @ comcom

    En wie was de gelukkige van deze 25 dames ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #88
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Is die Honey nu de moeite waard om eens een bezoek te brengen aan Samya ? Wil eigenlijk ook nog wel eens met Kaya aan de slag.

  14. #89
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Is die Honey nu de moeite waard om eens een bezoek te brengen aan Samya ? Wil eigenlijk ook nog wel eens met Kaya aan de slag.
    Ik vond Honey niet speciaal. Die Kaya is een omweg wel waard . Vraag maar aan Jack42
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #90
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard Willem2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik vond Honey niet speciaal. Die Kaya is een omweg wel waard . Vraag maar aan Jack42
    hi beste Willem2. Kaya ? ist schon lange nicht gesehen worden. kann als Ausgleich dafür aber Jona empfehlen. Gruss Egon :wink:

    Honey ist eine ganz liebe Frau wenn man sie genau kennt. der 1. Eindruck täuscht und sie ist auch was misstrauisch, wenn sie dich kennt und als betrouwbar erkannt hat ist sie wie ausgewechselt
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  16. #91
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    hi beste Willem2. Kaya ? ist schon lange nicht gesehen worden. kann als Ausgleich dafür aber Jona empfehlen. Gruss Egon :wink:
    Sie ist noch da, aber im Urlaub!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door web-site Samya
    Kaya

    23, 1,66m, 75C, Blond
    ist derzeit im Urlaub
    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #92
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Sie ist noch da, aber im Urlaub!



    :wink: :wink:
    ich lach mich weg ! glaubst du alles was da steht ???
    wenn die nicht wissen wo die Tanten sind, schreiben die immer vorsichtshalber Urlaub. :wink: Gruss Egon

    ausserdem mein guter Big30: der Samya-Spezialist bin ich höchstselbst, ich geh da hin, seit der Laden eröffnet wurde
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  18. #93
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    ich lach mich weg ! glaubst du alles was da steht ???
    wenn die nicht wissen wo die Tanten sind, schreiben die immer vorsichtshalber Urlaub. :wink: Gruss Egon

    ausserdem mein guter Big30: der Samya-Spezialist bin ich höchstselbst
    Und was schreiben Sie wen Sie im Urlaub ist :D :p , das Sie im Samya ist ?

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #94
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @ Big30

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Und was schreiben Sie wen Sie im Urlaub ist :D :p , das Sie im Samya ist ?

    :wink: :wink:
    ist mir Wurst ! ich hab sie jedenfalls schon mind. 3 Monate nicht mehr gesehen. Gruss Egon
    bzw., das letzte Mal sah ich sie vom 30.4. auf den 1.5.07.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  20. #95
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Voorlopig geen Samya dus als Kaya er niet is :o

  21. #96
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard aterdag 25/08

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42 Bekijk bericht
    Vandaag weer de maandelijkse actie in Samya!
    Arriveer van 16.00 tot 17.00, normale entree,
    met gratis toegangsbon voor volgend bezoek.
    Vandaag zaterdag 25/08/07 maandelijkse actiedag .
    Founding Member

  22. #97
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zondag 30/09/07: Party 3 jaar Samya

    Grote Party vanwege het 3-jarig bestaan van Samya.
    Geen speciale prijs genoemd, dus reguliere entree van 50,-.
    http://www.samya.de/start.php?action=show&id=124&a=1
    Founding Member

  23. #98
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    bokito was afgelopen zaterdag daar maar vond het zwaar tegen vallen
    ik ben maar 2uur gebleven

  24. #99
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bokito8 Bekijk bericht
    bokito was afgelopen zaterdag daar maar vond het zwaar tegen vallen
    ik ben maar 2uur gebleven
    De mooie Samya-dames zijn blijkbaar bang van gorilla's

  25. #100
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Frage Misschien.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bokito8 Bekijk bericht
    bokito was afgelopen zaterdag daar maar vond het zwaar tegen vallen
    .....kun je aangeven wat je precies vond tegenvallen :
    damesaantal en/of uiterlijk, hun houding, de clubsfeer ?
    Founding Member

 

 
Pagina 4 van 73 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60