Pagina 3 van 73 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #51
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Karnavalsparty 15/02/07

    Es ist wieder soweit, die Karnevals-Mottoparty des Jahres 2007 im Samya,

    Der Große MASKENBALL - Die Karnevalsparty im Samya - steigt am 15.02.07

    Wie sollte es auch anders sein,
    auch zu dieser Party erwartet Euch natürlich wieder
    unsere beliebte LIVE BAND !!!

    Neben vielen maskierten Mädels erwartet Euch ein kölsches Buffet,
    sowie den ganzen Tag Berliner und andere Leckereien.
    Das Samya dekoriert sich natürlich auch wieder karnevalistisch.....
    Founding Member

  2. #52
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    28 maart 2024 @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard samya algemeen

    wat kost eigenlijk een anaal nummertje in samya?

  3. #53
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Deze namiddag tussen 16 en 17u maandelijkse aktie waarbij je de normale inkomprijs betaalt maar daar bovenop dan wel een vrije toegang krijgt op moment naar keuze tijdens de eerstvolgende zes maanden.

  4. #54
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Martin
    wat kost eigenlijk een anaal nummertje in samya?
    + 50 euro
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #55
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Deze namiddag tussen 16 en 17u maandelijkse aktie waarbij je de normale inkomprijs betaalt maar daar bovenop dan wel een vrije toegang krijgt op moment naar keuze tijdens de eerstvolgende zes maanden.
    Dus Bredero is al op weg
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #56
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dus Bredero is al op weg
    Neen hoor. Bredero zat mooi thuis maar vind dat geen reden om andere ijsbeertjes geen voordeeltje te gunnen.

  7. #57
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Neen hoor. Bredero zat mooi thuis maar vind dat geen reden om andere ijsbeertjes geen voordeeltje te gunnen.
    Pas maar op dat je niet vernederlandst :D

    (Kwantumkorting, weekendvoordeel en veel voor weinig :D )
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #58
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm
    Na afspraak met Krimson wordt het donderdag dus Bochum (Fkk Freude).
    Samya is voor een volgende keer. Vooral de naam Kinga (Samya) deed me watertanden maar in Bochum kan het ook niet mis gaan.
    Volgende keer beter Kinga. Ze zal wel donderdag aanwezig zijn net als oa Adina, Alev (schijnt goed te zijn volgens RF), Amira, Aynur, Cherie, Cleopatra, Cornelia, Delia, Dilara, Honey (houdt een ijsbeer daar ook van ), Jona, Kaya (erg lekker ding), Kirsten, Noelle, Paloma, Vivien ...........
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 14:23
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #59
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 00:17
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Volgende keer beter Kinga. Ze zal wel donderdag aanwezig zijn net als oa Adina, Alev (schijnt goed te zijn volgens RF), Amira, Aynur, Cherie, Cleopatra, Cornelia, Delia, Dilara, Honey (houdt een ijsbeer daar ook van ), Jona, Kaya (erg lekker ding), Kirsten, Noelle, Paloma, Vivien ...........
    Zwijg voordat ik me weer bedenk.

  10. #60
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Heren, begrijp ik het goed dat Kinga nu in Samya werkt?? En hebben we het hier dan over de 18 jarige Poolse Kinga welke in GT heeft gewerkt??

    BR, Sonny:wink:

  11. #61
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Heren, begrijp ik het goed dat Kinga nu in Samya werkt?? En hebben we het hier dan over de 18 jarige Poolse Kinga welke in GT heeft gewerkt??

    BR, Sonny:wink:

    Doe jij maar de vergelijkende test : http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=384

    W2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #62
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Doe jij maar de vergelijkende test : http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=384

    W2 :wink:

    Dank je Willem voor de link, ik heb de test uitgevoerd, conclusie: Het is een andere dame...

    BR, Sonny:wink:

  13. #63
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    28 maart 2024 @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    ik zag dat je zaterdag ook die lange reis gaat maken..misschien moeten we het dan zondag nog ff checken we komen er toch langs!

  14. #64
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    9 januari 2012 @ 23:13
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben afgelopen zaterdag geweest, leuke club, maar er waren iets te veel mannen, de routing van de club is ook niet zo handig, al met al een leuke avond gehad en een super half uurtje met Anette , dat viel dan wel weer mee. Als ik in de buurt ben zal ik wel weer eens gaan kijken maar om er nou speciaal voor te rijden..... Maar ja een mens moet alles gezien hebben dus deze zit er ook weer bij ....

  15. #65
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Vandaag weer Newsletter-promo

    Het is vandaag weer de maandelijkse Newsletter-promo in Samya.
    Entree 50,- plus 'n gratis entreecoupon voor je volgende bezoek :smile:.
    Zoals gewoonlijk moet je vandaag tussen 16 en 17 uur binnen zijn.
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 18 april 2007 om 08:44
    Founding Member

  16. #66
    Geregistreerd
    15 april 2007
    Last Online
    2 september 2015 @ 22:44
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage talent pool

    Making a trip in just over a week...wondering what the reports have been like at Samya have been like? Good or bad? Im planning on visiting the club on Saturday. Who's the hottest talent that they have working there now?

    Makend een reis in enkel over een week die... benieuwd is wat de rapporten als in Samya zijn geweest als zijn geweest? Goed of slecht? Im plannend bij het bezoeken van de club op Zaterdag. Wie is het heetste talent dat zij nu het werken daar hebben?

  17. #67
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    @ Breadman

    Kaya
    Martina looks nice but service isn't that good
    Eleni = Jenny from Schieferhof also a good choice
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #68
    Geregistreerd
    4 april 2006
    Last Online
    9 november 2023 @ 14:26
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Samya

    Hi,
    I also highly recommend Eleni.
    She is small, 155cm 48kg, but a piece of blond dynamite.
    You have to try her!
    Good luck

    Jaigee

  19. #69
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Had several GOOD experiences with her when she was still working at Bernd's
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  20. #70
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:24
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Daumen hoch The Bridge at Remagen: part 1 - Het verkennen van nieuw terrein

    "Ye gotta speed things up, and then ye gotta slow things down. Coz if ye believe that a day can hit the top ye gotta play around. And soon ye will find that there comes a time... for making yer mind up!"

    Soms loopt het niet helemaal zoals verwacht. Zoals een Britse legerkolonel ooit opmerkte "When things get complicated, things go wrong." Dat sloeg zeker op het verkeer van de afgelopen dagen :angryfire Deze racebeer was van plan om eens in Rheinbach bij Club M te gaan kijken, maar omdat er op dinsdag schijnbaar niet zoveel te doen was, vertrok ik dinsdagmorgen vanuit het strategisch gekozen plaatsje Remagen (half uur rijden van Hennef, 40 minuten van Samya, 1 uur verwijderd van de Nürburgring) naar Köln Rodenkirchen. Door fileproblemen duurde het maar liefst anderhalf uur, maar deze racebeer had nu eens géén haast. De club ligt op een groot industrieterrein in een gebouw van drie verdiepingen, waar de naam met koeienletters opgeschreven. Het excuus "ik kon het niet vinden" is dus niet echt van toepassing. Bij binnenkomst wordt je voorzien de bekende attributen: ijsberenvel, handdoek en sleutel. Terwijl de thekedame me de ablauf nog stond uit te leggen, ging er een deur achter me open en kwam er een brutale kleine Griekse djin binnenlopen: gelukkig, Jenny (pardon, Eleni) herkende me nog. De thekedame schoot in de lach toen ze doorkreeg hoe ik haar genoemd heb.

    Nadat ik me had omgekleed gaf Eleni even een korte rondleiding en legde gelijk haar namenwechsel uit: af en toe loopt er in Samya nog een andere Jenny rond. Om problemen (en een concurrentievoordeel :p ) te voorkomen dus een andere naam. Je spreekt het schijnbaar uit als Elle-ni. Nadat we elkaar hadden bijgepraat volgde de gebruikelijke hof-begroeting, maar dan nu in Samya. Ik ben eens benieuwd of andere dames dat binnenkort ook oppikken. Later op de kamer ging ze weer zoals vanouds: met veel verbaal geweld en geluid, afgewisseld met een paar tedere momenten. Ongeveer drie kwartier later heb ik haar aan een Franse bewonderaar overgedragen, voor wie ik nog even moest tolken, want hij kende geen Duits en Eleni niet genoeg Engels. Voor ze op de kamer hield ze nog even Bahar, een Arabisch uitziend meisje, staande die met een blad frisdrank langliep. Het bleek dat Bahar met Leila een lang trio aan het doen was. Dus Leila was ook aanwezig het wordt steeds mooier. Oke, je kunt dan wel via internet checken wie er is, maar dat is volgens Eleni niet altijd betrouwbaar.

    Ongeveer een uur later kwamen Bahar en Leila weer terug met hun klant, een stapel handdoeken en een dienblad vol frisdrankflesjes en zelfs een champagnekoeler. Ook met Leila heb ik even bijgekletst. Net als Eleni is ze na Oom Bernds korte tijd rondgereisd, maar uiteindelijk koos ze ook voor Samya. Ze is ook wezen kijken bij Club M, maar vond dat die eerst wat tijd nodig had voordat dat een optie zou worden. Ook Leila hield de Hof-standaard in ere en na een korte bankbegroeting gingen we op een kamer verder. Omdat Eleni de druk van de ketel had genomen, kon ik een groot aantal standjes uitproberen voor de finale kwam. Ook hier duurde de pret een "Hof-halfuur" (= ongeveer drie kwartier)

    Als ik op dat moment was weggegaan, was het een goede avond geweest. Maar het was inmiddels etenstijd en je krijgt best wel honger van zo´n dag. Haute cuisine zou het nietworden, maar het was tenminste eetbaar. Tijdens het eten trakteerde Bahar de ijsberen op een spontane paaldans-demonstratie, die in zeer goede aarde viel. Na even op de leinwand het voetbal te hebben gevolgd, besloot ik haar eens op te zoeken. Ze zat op een kruk voor zich uit te staren, maar toen ik er naast zat, kreeg ze zo´n stralende glimlach op haar gezicht, dat ik even niet wist wat te zeggen. We hadden echter een beetje pech: zimmerkrise! Gelukkig kwam Leila ons te hulp en speelde Bahar een vrijgekomen sleutel door met zo´n blik van "nou, ging dat even mooi?" Die hebben dit vaker gedaan! :green_smi

    Op de kamer sloot Bahar naadloos aan bij haar voorgangsters. Zoenen doet ze heerlijk langzaam en pijpen is ook prima, al gebruikte ze haar handje wat veel. Ze kwam pas echt op stoom toen ik haar befte. Vanaf dat moment kwam er een furie los die me alle hoeken van de kamer liet zien. Zoals Hollandmale altijd treffend kan verwoorden: Brrrr!

    Na uitgebreide aftersales van Bahar heb ik nog de rest van het voetbal bekeken en daarna afscheid genomen van Leila. Ze vroeg me even door te geven dat de forumkliek die regelmatig Oom Bernds aandoet hier natuurlijk ook welkom is. Bij deze dus! (ik denk dan vooral aan een Hofnar... ehh.. sorry.. ik bedoel natuurlijk Hof-Cock )

    Tot zover deze update vanuit Remagen. More is to come
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  21. #71
    Geregistreerd
    15 april 2007
    Last Online
    2 september 2015 @ 22:44
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage talent?

    Controleerde de website Zaterdag 5 Mei... deze meisjes werken: Marcella, Sol, Pam, soffi, lulu, luiza, Leslie, isi, honing, greta, georgie, Eleni, cherie, delia, carey, cana, ashley, amira, alegra. Geen programma nog voor kristen, Laila, josie en jelo. Om het even welke informatie over deze meisjes?

    Checked the website for Saturday May 5th...these girls are working:
    marcella, Sol, Pam, soffi, lulu, luiza, leslie, isi, honey, greta, georgie, eleni, cherie, delia, carey, cana, ashley, amira, alegra. No schedule yet for kristen, laila, josie and jelo.

    Any information on these girls?

  22. #72
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Nieuwe foto's dames website

    Samya heeft nieuwe foto's van 14 dames op de site gezet.
    De ex-Bernds-dames Eleni en Laila zitten er ook bij:
    http://www.samya.de/gallery/index.php :p.
    Founding Member

  23. #73
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Vrijdag 25/05 Newsletter-Actie

    Morgen weer de maandelijkse Newsletter-Actie.
    Arriveer van 16.00 tot 17.00, normale entree,
    met gratis toegangsbon voor volgend bezoek .
    Founding Member

  24. #74
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:24
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Daumen hoch Denn wir sind ohne Zweifel mitten in der Eifel - deel 1: Vrije Training in Samya

    "Faster than the bullet from a gun. He was faster than everyone. Quicker than blinking of an eye. Like a flash, you would miss him going by. No one knows quite how he does it but it's true they say. He's a master of going faster."

    Ach, Faster van George Harrison. Helaas niet zo bekend bij het grote publiek. Donderdag speelde Radio Ring dit nummer ook, tijdens een onderbreking tussen de vrije trainingen voor de 24 uur van de Nurburgring. Aan het einde van de Dunlop-bocht, waar deze racebeer zichzel had geposteerd, heb je een mooi uitzicht op het "verkeer", dat recht op je afraast, afremt, de scherpe bocht neemt en weer wegaccelereert. De Porsches van Alzen en Manthey, de knalrode Dodge Viper van Tom Coronel en Duncan Huisman en de BMW Z4 van vader en zoon Stuck maakte behoorlijk indruk. Verder viel deze racebeer een Aston Martin met startnummer 007 op en een stokoude Opel Manta die een vossestaart aan zijn antenne had hangen, want de wagen werd bestuurd door Volker "Fuchs" Stryzcek, de motorsport-directeur van Opel. Het enige wat ik in die bocht miste is een videoscherm, maar daar hebben we de Mercedestribune voor.

    Na een aantal uren auto's kijken (zowel rijdende als stilstaande exemplaren) besloot ik in een opwelling eens door te rijden richting Köln-Rodenkirchen. Ze waren vanwege Fronleichnam pas vanaf drie uur open, en het was dan ook nogal rustig bij mijn aankomst. Een handvol IJsberen en ongeveer een dozijn dames, waarvan ik er slechts één kende, namelijk Bahar, die haar geluk op een speelautomaat beproefde. Beneden bij de douches merkte ik dat zelfs die sandalen niet altijd helpen bij een gladde vloer. Even niet opgelet en tjoep, daar ging ik al achterover. Een paar dames keek wat geschrokken na die tuimeling, maar er was gelukkig niets gebeurd. Boven heb ik Bahar even goeiedag gezegd (zowaar, ik kon zonder stotteren met haar praten :D ) en vernomen dat Leyla niet meer in Samya te vinden is. Volgens Bahar was ze aan de deur gezet; ze wist niet waarom. Dus dat wordt weer een beetje speurwerk voor onze Hof-Cock.

    Ik liet Bahar daarna weer verder pingelen met de automaat en ben bij de bar bij een paar dames gaan zitten: de een blond en vrij klein, de ander donkerharig met een paar stevige borsten en een vrolijke glimlach. Ze stelden zich voor als Jona en Noelle en vroegen me gelijk of alles in orde was (Noelle had mijn "dubbele rietberger" beneden opgemerkt. "Op een gebutst ego na, is alles in orde" zei ik. Vervolgens zijn we met z'n drieën na het terras en hebben daar meer als een half uur over van alles en nog wat zitten praten. Ik wist al waar dit op ging uitdraaien, maar dat was nou eens precies de bedoeling: een triootje. Wat volgde was een gezellig anderhalf uur waarin sex en geklets elkaar naadloos afwisselden. Met Noelle had ik een heel goeie klik, Jona was ietsje zakelijker, maar zodra we bezig waren ontdooide ze vrij vlug, vooral van doggystyle werd ze merkbaar opgewonden. "So könnte ich stundenlang weitermachen" verklaarde ze trots

    Nadat de dames hun gage hadden ontvangen en me "viel spass weiter" hadden gewenst ben ik in de bar een cappucino gaan drinken. Inmiddels werd het al een stuk drukker en werden buiten voorbereidingen voor een BBQ getroffen. Nadat ik een tijdje op de bank had gezeten kwam een dame tegenover me zitten. Ze stak een sigaret op en wilde weten wat dat voor een rood blikje was waarmee ik rondliep. Eigenlijk moet ik de dames en heren van Wycams in Kalmthout eens een bedankje sturen, want dat snoepblikje vormt een prima opener als je met iemand in gesprek wilt komen. Haar naam deed een belletje rinkelen: Josi. Al vlug zaten we te kletsen alsof ik haar al veel langer kende, af en toe onderbroken omdat ik nog een koffie ging halen en zij een klant ging bezighouden. Ze kwam na haar kamerbezoek tegen me aan liggen en we pikten de draad van ons gesprek weer op. Uiteindelijk ging dat naadloos over in een lange, natte tongzoen die duidelijk naar meer smaakte. Toen ze vond dat we teveel opzien baarde (dat krijg je ervan als je openlijk een klant pijpt, schat :thefinger ) verhuisden we naar boven. Nauwelijks hadden we een kamer, of ze vloog me aan alsof ze een maand vrijaf was geweest (bijna goed gegokt: ze had een week vrij gehad) Het is maar goed dat de airco op zijn hoogst stond te blazen, want anders waren we letterlijk de kamer uitgedreven. Josi's droge commentaar op het eind: "Ich glaube ich hätte doch ein Cola mittnehmen müssen"

    Beneden was inmiddels de barbeque bezig een gestage stroom vleeswaren af te leveren. Ik belandde aan een tafeltje met een Engelsman die een stamgast bleek te zijn. Toen hij hoorde waarvoor ik in Duitsland was gebaarde hij naar een oudere Duitser die net aan kwam lopen "Oi, over 'ere, we've got one 'ere". De man bleek op slechts een paar kilometer van de Nordschleife te wonen "Davon krieg ich nie viel mit, der wind steht in die andere Richtung" merkte hij op. Beide heren waren echte clubveteranen en hadden een paar leuke anekdotes paraat. De Engelsman heeft waarschijnlijk het record van kortste sessie in de GT: volgens hem 120 seconden. "Well how the frak should I know how that Kino works when I get there fer the first time?" Verder bleek het zeer handig dat hij goed met de bardame overweg kon, hoewel hij nauwelijks Duits sprak en zij nauwelijks Engels "We don't need language, a pity she only works BEHIND the counter." Hij was zo vriendelijk voor ons drieën koffie te bestellen, waarna Bahar het met een brede grijns kwam afleveren. Na het eten (een halve steak, een grote stapel chicken wings en frieten) was het opnieuw Bahar die de ingedutte meute weer wakkerschudde met een van haar dansvoorstellingen. Na het uitbuiken ben ik haar nog maar eens op gaan zoeken voor een rematch. Het enige wat van onze vorige sessie verschilde was het tempo; veel rustiger, maar net zo opwindend. Als ik niet uitkijk wordt Bahar net zo'n rode draad als Mara bij Oom Bernds. Na douchen en omkleden nog even gedag gezegd tegen mijn twee tafelgenoten ('ave a good race) en terug naar m'n hotel gereden, waar ik meteen m'n bed opzocht. Want vrijdag wachtte een klein jubileum op me.

    Wordt vervolgd.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  25. #75
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard 29.06 Aktie-dag in Samya

    Vandaag weer de maandelijkse actie in Samya!
    Arriveer van 16.00 tot 17.00, normale entree,
    met gratis toegangsbon voor volgend bezoek.

 

 
Pagina 3 van 73 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Freude 468*60   Living Room 468*60