Pagina 2 van 73 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1809

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard Dinsdag 22/08 16:00 - 17:00 vrije toegang

    Vandaag van 16 tot 17u vrije toegang tot Samya

  2. #27
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Gratis toegang

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Vandaag van 16 tot 17u vrije toegang tot Samya
    Inderdaad; mailing is 'n uurtje geleden binnengekomen. Vandaag 24 dames op de Samya-site aanwezig gemeld.
    Gezien de ervaring vorige maand zijn er dan in werkelijkheid zo'n 30. Overigens blijft HM deze keer thuis :D.
    Founding Member

  3. #28
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carrera-gt3
    Gisteren ook ff Samya getjekt.

    Gisteren me auto laten up graden via een nieuwe CHIP 30 pktjes meer.
    voor de DEUTSCHE AUTOBAHN moest in Venlo zijn, duzzzz H-G en G-T
    lag op de route toch maar gekozen voor Samya omdat hier relatief weinig
    reacties over zijn.
    Dat is ook niet zo verwonderlijk. Voor de meeste is Samya gewoon een uurtje verder rijden
    Daarnaast is deze club gewoon kleiner dan de twee genoemde clubs. Er zijn echter genoeg mooie dames te vinden.



    Volgende keer rij ik gewoon weer naar H-G of G-T want ik denk dat hier
    alles aanwezig is wat de ijsbeer naar opzoek is ( en mijn hart gaat stiekem
    toch uit een lekkere geile LATINA, en die heb ik en SAMYA niet gespot)

    een groet uit het verre noorden....:teuflisch :D

    Blijf kijken op de site van www.samya.de of ze een Latina aanbieden
    Maar inderdaad is de kans wat groter in de PHG en zeker in GT.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #29
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dat is ook niet zo verwonderlijk. Voor de meeste is Samya gewoon een uurtje verder rijden
    Daarnaast is deze club gewoon kleiner dan de twee genoemde clubs. Er zijn echter genoeg mooie dames te vinden.






    Blijf kijken op de site van www.samya.de of ze een Latina aanbieden
    Maar inderdaad is de kans wat groter in de PHG en zeker in GT.

    Willem2 :wink:
    Vanuit het Noorden moet je op de A3 een keuze maken: Richting Duisburg en dus PHG of GT, of richting Keulen en dus Samya. Het verschil in reistijd is dan nog maar hooguit 30 minuten. Inderdaad is het voor diegenen die bij Venlo over grens komen een ander verhaal. Desondanks is Samya zeer de moeite waard; kleinschaliger als PHG en GT (groter is niet altijd beter!), maar met hele mooie meiden en een hele relaxte sfeer.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  5. #30
    Geregistreerd
    9 juni 2006
    Last Online
    19 juni 2015 @ 09:00
    Berichten
    155
    Discussies
    14
    Thanks
    2
    Thanked
    7 in 6 posts

    Reden

    Trouwens wat me op viel vond de dames niet allemaal super strak qua body
    The looks zijn verder wel Ok.

    Vond de dames in GT en HG daarin tegen the looks en body gehalte net een
    beetje beter....maar daar is de concurrentie ook bijna funest.......

    Daar moeten de dames echt wel om hun lijn denken en dat komt weer
    in het voordeel van de ijsbeer:teuflisch

  6. #31
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil 1 Oktober Party 2e Verjaardag Samya

    Zojuist weer 'n mailing ontvangen van Samya:

    1. Oktober 2006 MEGA PARTY zu Samya’s 2. Geburtstag.

    Nun ist auch das 2.Jahr seit Eröffnung des Samya’s wie im Flug vergangen. Zur Feier des Tages gibt es wieder ein großes Fest.

    Zusätzlich zu den bekannten Leistungen freuen wir uns, unsere lieben Gäste mit folgenden Geburtstagsüberraschungen verwöhnen zu können

    Wie schon im letzten Jahr gibt es ab 19:00 Uhr unser exklusives Geburtstags-Buffet u.a. mit großem Truthahn aus dem Ofen, Roastbeef mit Kräuterkruste, Schweinefiletmedaillons auf Rahmsoße, Thunfischsteaks auf Tomaten und viele viele Leckereien mehr….

    Zu der üblichen Getränkeauswahl schenken wir den Ganzen Tag zusätzlich Champagner frei aus.

    Außerdem erwartet Euch ein professioneller Barkeeper der an unserer Cocktailbar die verrücktesten Cocktails zaubert.

    Natürlich gibt es auch wieder eine Tombola mit tollen Preisen:
    o 1. Preis: 50 Zoll Plasma TV HDTV Ready 127 cm Diagonale
    o 2. Preis: Portabler DVD Player mit Bildschirm
    o 3. Preis: DVD Recorder
    o 4-10. Preis: Je ein Gutschein für einen freien Eintritt ins Samya.

    Jeder Gast der am 01. Oktober ins Samya kommt, erhält ein Los. Zur Verlosung um ca. 21:00 Uhr ist nur der gewinnberechtigt der im Besitz der gezogenen Nummer und gleichzeitig anwesend ist. Bei nicht Anwesenheit, wird ein neues Los gezogen bis ein anwesender Gewinner gezogen ist. Alle Mitarbeiter oder im Samya arbeitende Personen sowie deren Angehörige sind von der Tombola ausgeschlossen.

    o Und als Geburtstags-Highlight erwartet Euch ab dem fühen Abend LIVEMUSIK vom Flügel in der 2. Etage !!!

    Unser Tipp: Das sollte man besser nicht verpassen !!

    Das Samya & Team freut sich auf Euer kommen und ein tolles Geburtstagsfest.

    P.S: Seit Anfang dieser Woche haben wir, auf vielfachen Wunsch, alle Betten gegen großzügige "Spielwiesen" ohne jedes quitschen etc. ausgetauscht........!!!

    Er staat geen prijs bij vermeld; wellicht kan iemand dat nog aanvullen .
    Founding Member

  7. #32
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Er staat geen prijs bij vermeld; wellicht kan iemand dat nog aanvullen.
    Im letzten Jahr betrug der Eintrittspreis ganz normal 50 Euro, incl. Tombola-Los. Ich glaube nicht, dass das dieses Jahr anders sein wird.

    Etwas ungünstig ist, dass der 1. Oktober ein Sonntag ist. :o
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  8. #33
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Vandaag gratis entree van 16 tot 17 uur !

    Zojuist 'n Samya-mailing ontvangen; vandaag weer gratis entree van 16 tot 17 uur !
    Founding Member

  9. #34
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    01/10 Geburstag Samya. Wat een volk komt daar op af! Het was echt druk. Ondanks dat zowat het volledige vrouwlijke personeel aanwezig was denk ik dat de verhouding man / vrouw toch wel op 4 of 5 uitkwam. Er was een bandje die ook een deel van de ruimte innam. Samya heeft boven ook nog een grote ruimte maar iedereen is eigenlijk beneden. Voor zo'n feestavond is de tent iets te klein. De stemming was zeer feestelijk en er werden paaldansdemonstraties gegeven (waar 1 schone dame speciaal voor leek te zijn ingehuurd, ik kende haar namelijk niet). Persoonlijk was ik wel onder de indruk van een dansdemonstratie van Lula die een soort van folkloristische dans demonstreerde.

    Er waren weer zeer mooie vrouwen aanwezig waaronder Noelle (mijn favoriet, het meisje die altijd vrolijk is en zeer goede service geeft), Kinga die er naar mijn mening spectaculair uitzag. Volgens mij is ze afgevallen. Honey was afwezig gister ondanks dat ze wel op de lijst stond. Verder natuurlijk Carey waar ik weer niet mee naar de kamer ben gegaan omdat ik koos voor Alina. Dat was een grote afknapper en ik ben echt door haar afgewerkt (ondanks dat ik een aantal weken geleden een goede ervaring met haar had). Noelle was eerder die dag echter weer als vanouds. Geen Alina meer voor mij.

    Verder waren er nog een aantal zeer mooie meiden waar ik de naam niet van weet. Er was een klein donker meisje met een kleine verbleekte tribal op haar onderrug. Als ik naar de lijst kijk denk ik dat het Alba is geweest. Die staat dus op de todo list. Zeer lekker ding maar eigenlijk continue bezet.

    Welk nummer heeft de flatscreen mee naar huis mogen nemen?

  10. #35
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
    Welk nummer heeft de flatscreen mee naar huis mogen nemen?

    Dat zal wel nummer 18 zijn want die had ik in Relax en daar viel niks op. Dus in Samya zal dat wel het geluksnummer geweest zijn

    Groeten Willem :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #36
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dat zal wel nummer 18 zijn want die had ik in Relax en daar viel niks op. Dus in Samya zal dat wel het geluksnummer geweest zijn

    Groeten Willem :wink:
    18 is in Samya meestal wel mijn geluksnummer. 19 soms ook :p :p

    Noelle staat op hun site afgebeeld als 19j. In werkelijkheid dus al een volwassen vrouw van 21

  12. #37
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
    18 is in Samya meestal wel mijn geluksnummer. 19 soms ook :p :p

    Noelle staat op hun site afgebeeld als 19j. In werkelijkheid dus al een volwassen vrouw van 21
    De leeftijden van dames kloppen niet altijd op de site van Samya ( over het algemeen is het één van de beste sites). Ook lolita Marleen is wel wat ouder dan aangegeven

    W2 :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 oktober 2006 om 19:57
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #38
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Daumen hoch Feest in Samya

    Als toevoeging op Freddy's bericht kan ik nog melden dat de eigenaar ons bij het verlaten van het perceel nog de retorische vraag stelde "of het niet te druk was". Dat had 'ie zelf ook wel door. Ik zag zelfs een 4-tal heren geirriteerd weer vertrekken en hun geld terugvragend (en gekregen volgens mij), omdat er geen badjassen en/ of kluisjes beschikbaar waren.

    Voor de rest was het zeer geslaagd. De stemming was goed bij de dames en heren en het eten voortreffelijk. If memory serves me well, was dit het beste en meest uitgebreidde buffet wat ik ooit in een FKK heb mogen nuttigen (Samya is op dit punt altijd al een van de beteren); Kalkoen, peppersteak, zalm, biefstuk, rijst, gebakken aardappelen, spätzel, tomaat en mozella, apfelstrudel en roomsaus en dan vergeet ik nog heel veel andere lekkernijen.

    Naast dit lekkers ook nog het lekkertje Sabine genomen. Schat van een meid, heerlijk lijf en op deze avond in turbo-mode. Toch lekker geneukt en kans op herhaling, maar dan hopelijk niet meer in de turbo-mode.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  14. #39
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Halloween-Party dinsdag 31/10/06

    Liebe Freunde des Samya Clubs,

    Am 31.10.2006 steigt die Halloween-Party 2006 im Samya

    Auf vielfache Nachfrage und Wunsch vieler Gäste, konnten wir auch zur „Halloween-Party“ erneut die Live-Band, die erstmals zum 2. Geburtstag im Samya war, wieder für uns gewinnen.

    Das Samya verwandelt sich wie gewohnt auch wieder passend zum Thema.
    Außerdem erwartet Euch ein leckeres und reichhaltiges Halloween-Buffet.

    P.S: Auch wenn der ein oder andere von Euch auch außerhalb von Halloween, schon mal einer „Hexe“ im Samya begegnet sein sollte, müssen wir Euch mitteilen, dass trotz eines so offiziellen Termins wie Halloween, für die offizielle Hexenjagd, samt dazugehörenden Ritualen...... auch auf Anfrage beim „zuständigen Inquisitor“, keine Genehmigung zu bekommen war. Auch eine Ausnahmegenehmigung wurde nicht erteilt, jedenfalls nicht für dieses Jahr…… .

    Wir freuen uns auf Euer kommen.....

    Es grüßt das Samya & Team.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 oktober 2006 om 17:44
    Founding Member

  15. #40
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil St. Martins Party zaterdag 11/11/06

    Am Sa. 11.11.2006 steigt zum zweiten Mal die große Samya - St. Martins Party !!!

    Und wie schon fast Tradition natürlich wieder mit LIVEMUSIK !!!

    Der CLOU zu dieser Party: Jeder Gast, der an diesem Tag mit einer SELBSTGEBASTELTEN Laterne bei uns klingelt,
    erhält freien Eintritt !!!
    (gekaufte Laternen zählen leider nicht)

    Aber das ist noch nicht alles, denn die beste, originellste, schönste oder größte Laterne wird durch Abstimmung der Samya-Mädels noch am gleichen Abend prämiert und der Gewinner wird von einem Mädel seiner Wahl entsprechend belohnt ! ! ! ! ! !

    Außerdem gibt es traditionsgemäß Weckmänner, Berliner und am Abend die beliebten Gänsekeulen von der Martinsgans.

    Last but not least, Mädels sind wie immer reichlich vorhanden !

    Unser Tipp: Das kann ja wieder lustig werden, wer sich das entgehen lässt, ist selber Schuld !!!

    Es Grüßt das Samya & Team.

    Vrij vertaald: Maak je eigen lampionnetje en je hebt gratis entree op het 11/11-bal .
    En degene met het mooiste/leukste lampionnetje mag gratis 'n dame uitzoeken
    :p.
    Founding Member

  16. #41
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Pfeil Nieuwe foto's

    Net een berichtje ontvangen van Samya via email dat er weer nieuwe foto's van dames op de website staan waaronder Kinga, Stefanie, Alva en Delia.

    http://www.samya.de/gallery/index.php

  17. #42
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Die Jeanette in de lijst is toch uit GT afkomstig? Klopt dat?

    Ze had altijd eem tattoo in haar nek met "...man" (ik beperk me tot dit deel vanwege privacy :D)

    Jeanette
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  18. #43
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Bonkie is met zijn lampionnetje naar het St. Maartens feest in Samya geweest. (11-11) samen met wat andere bekende ijsberen. Ik moet nog even vragen of ze afslag GT gemist hebben en daadwerkelijk daar zijn aangekomen . Het scheen er wel redelijk druk geweest te zijn....
    Bericht volgt één dezer dagen

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #44
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Actie gratis entree gewijzigd

    !!! ACHTUNG neue Regeln !!!

    .....innerhalb des jeweilig angekündigten Newsletter-Aktionszeitraums zu uns kommt, den normalen Eintritt zu bezahlen hat.
    .....gleichzeitig einen Gutschein für einen freien Eintritt zu einen Zeitpunkt seiner Wahl (innerhalb der folgenden 6 Monate) erhält.

    .....die 13. Newsletter Aktion und zwar zu den neuen Bedingungen ist da: Montag den 27.11.2006, von 16:00 Uhr bis 17:00 Uhr.

    De maandelijkse gratis entree op 'n bepaalde dag/uur vervalt. In plaats daarvan betaal je op deze dag/dit uur gewoon entree. Vervolgens krijg je 'n tegoedbon voor 1x gratis entree, binnen 6 maanden te gebruiken. De maandelijkse actie met de nieuwe spelregels is vanaf vandaag van toepassing. Overigens stond in de email ook de reden van de wijziging. Klachten van vaste klanten over grote drukte van mensen die normaal nooit komen, c.q. alleen komen bij gratis entree.
    Founding Member

  20. #45
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale

    De maandelijkse gratis entree op 'n bepaalde dag/uur vervalt. In plaats daarvan betaal je op deze dag/dit uur gewoon entree. Vervolgens krijg je 'n tegoedbon voor 1x gratis entree, binnen 6 maanden te gebruiken. De maandelijkse actie met de nieuwe spelregels is vanaf vandaag van toepassing. Overigens stond in de email ook de reden van de wijziging. Klachten van vaste klanten over grote drukte van mensen die normaal nooit komen, c.q. alleen komen bij gratis entree.
    Dat het mensen waren die geen stamgasten waren was op zich ook geen probleem, wel dat er een groot aantal gasten was dat kwam en niet naar de kamer ging.

    Door deze maatregel is een entree zonder kosten nu effectief omgezet in een gratis entree dmv een tegoedbon. Het is begrijpelijk dat Samya het op deze wijze doet en ze hebben het ook nog eens keurig uitgelegd in hun email.

  21. #46
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Dat het mensen waren die geen stamgasten waren was op zich ook geen probleem, wel dat er een groot aantal gasten was dat kwam en niet naar de kamer ging.

    Door deze maatregel is een entree zonder kosten nu effectief omgezet in een gratis entree dmv een tegoedbon. Het is begrijpelijk dat Samya het op deze wijze doet en ze hebben het ook nog eens keurig uitgelegd in hun email.
    Stel je eens voor dat opeens het halve leger des heils daar een avondje gaat zitten bikken en drooggeilen.....het moet wel een 'beetje' leuk blijven voor de dames

  22. #47
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Kerstparty & sluitingsdagen

    Zojuist de aankondiging van de Kerstparty op 17/12/06.
    En de sluitingsdagen op 24/12, 31/12 en 01/01 (let op!).
    Founding Member

  23. #48
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Insiders weten te sagen dat op de Kerstparty ca 45 Dames anwezig sein sollen. Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  24. #49
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    De volgende ochtend bij het ontbijt begon de discussie; de planning was Samya in Koln maar het Schiefferhof was wel ERG verleidelijk!!
    Er kwam een compromis op tafel; eerst Samya verkennen en mocht dat minder zijn dan Das Hof... dan gaan we 's avonds terug naar het dorpje op de berg!
    Iets na drie uur reden we de parkeerplaats op in Rodenkirchen. Hij was bijna leeg...
    Aangebeld en na enige minuten wachten binnengelaten, betaald en "runter in die Umkleide" na de mooie douches en sauna te hebben bekeken terug naar boven de bar in.
    Daar zaten naar schatting 15 dames en 2 heren. Bij navraag bleken dat de enige 2 heren sinds openingstijd 11 uur hedenmorgen en dus zorgden we voor een 100% verbetering!
    Al snel waren we het erover eens: mooi pand, TE harde muziek, geen eten van betekenis, lusteloze dames die alleen met elkaar in gesprek waren.... dan maar de kamer op!
    Ik papte aan met een Tsjechiese dame met een blond paardestaartje (sorry naam vergeten - gebeurt me anders NOOIT!) en we verdwenen naar de eerste etage waar de relaxruimten zich bevinden. Wat volgde was een standaard clubnummertje; terughoudend "zoenen", ze raakte wat van de wijs van de liefkozingen die ik in mijn ritueel heb zitten, ruim voldoende voor de rest van haar diensten. Toen ik Hotshot weer in de bar tegenkwam om onze vloeistofnivo's op peil te brengen keken we allebei tegelijk op ons horloge; hoe staat het met de onszelf opgelegde deadline om te beslissen "go or stay" ?
    Voor de zekerheid belde ik nog even met Connie om te vragen hoe de bezetting vandaag was "gelijk aan gisteren" was haar antwoord, maar eigenlijk niet relevant, onbewust hadden we de keuze al gemaakt... We gaan!
    xxx
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  25. #50
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Vandaag vrijdag 29/12/06.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    De maandelijkse gratis entree op 'n bepaalde dag/uur vervalt. In plaats daarvan betaal je op deze dag/dit uur gewoon entree. Vervolgens krijg je 'n tegoedbon voor 1x gratis entree, binnen 6 maanden te gebruiken. De maandelijkse actie met de nieuwe spelregels is vanaf vandaag van toepassing.
    .....actiedag tussen 16 en 17 uur, volgens de nieuwe spelregels hierboven .
    Founding Member

 

 
Pagina 2 van 73 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Living Room 468*60