Pagina 73 van 73 EersteEerste ... 23636970717273
Weergegeven resultaten: 1.801 t/m 1.809 van 1809

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #1801
    Geregistreerd
    19 september 2022
    Last Online
    Gisteren @ 20:25
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    7 in 6 posts

    Standaard

    Is ook normaal bij de ramen. Ben wel wat gewend.

  2. Onderstaande leden hebben Struisvogel bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (22 februari 2024)

  3. #1802
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Doe alsof je er al veel vaker was, langer geleden. Is effectief tegen een deel van de upselling. Sla de triojaagsters sowieso over.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  4. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Struisvogel (22 februari 2024)

  5. #1803
    Geregistreerd
    15 september 2022
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    55
    Discussies
    29
    Thanks
    166
    Thanked
    171 in 39 posts

    Standaard

    The "night shift" arrives around 7pm.

    Best time to go to a room is between 7pm and 10pm, as the club is not yet packed with men (i.e. good selection, fewer competition, slightly less upselling, women not in fast-fuck-mode, no waiting times for a room)

  6. Onderstaande 3 leden hebben Hoerenfluisteraar bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 februari 2024),Struisvogel (22 februari 2024),Wentelt Eefje (22 februari 2024)

  7. #1804
    Geregistreerd
    19 september 2022
    Last Online
    Gisteren @ 20:25
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    7 in 6 posts

    Standaard

    Die gebruik ik indeed vaker...

  8. #1805
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Vandaag om een uur of 8 waren er ongeveer 70 dames aanwezig.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 maart 2024),Wentelt Eefje (10 maart 2024)

  10. #1806
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Op de 4e van de 3e zou het weer wat tegenvallen. Gebrek aan zonnetje om ergens in een tuin te liggen. Dus dan kies ik liever een club waar ze toch geen tuin hebben, en het gebrek aan zon ook geen gemis is.
    Samya valt voor mij onder zo een club. Met een beetje geluk heb je op het dakterras een paar zonnestraaltjes.

    En zo de 6 tientjes entree neergeteld voor een paar handdoeken. Badjas had ik zelf mee, aangezien die van hen geen zakken hebben ivm het strenge mobieltjes verbod. Ook voor de dames geldt die, aangezien er zo nu en dan personeel rondloopt en de dames er op wijst. Tegen beter weten in, want even later tokkelen ze er toch weer op. Weliswaar in hun handtasje. Zou wel een gat in de markt zijn. Een design waarbij het mobieltje in de tas blijft, maar toch goed toegankelijk is. Ik ga er maar es langs bij het patenten bureau

    Even omkleden en opfrissen en door naar het restaurant. Een tussenstop bij de bar gemaakt voor een glaasje prik. De barmeid wist nog een presentje van me af te troggelen. Een enkele klapekster probeerde me gelijk te strikken voor een kamergang, maar ze was niet mijn type en bovendien wilde ik eerst nog de innerlijke mens aansterken.
    De barmeid fungeerde ook als ontbijt kok en maakte 2 spiegeleitjes voor me met een lekker knapperig croissantje erbij. De tosti was helaas lauw en slap. Schijnbaar kun je vragen om een verse. Ik snap niet waarom ze lauwe tosti's klaar hebben staan. Vinden sommigen ze zo lekker of hebben sommigen zoveel haast dat ze niet op een verse tosti willen wachten? Wie het weet mag het zeggen...

    Enfin, mijzelf erna even teruggetrokken in de kelder aangezien de lineup nog niet veel soeps was met 2 beschikbare dames en een stuk of 7 dames nog in badjas die nog aan het ontbijten en roken waren. Kwa heren waren er al 4 binnen en het aantal heren nam gestaag toe.
    De wellness in de kelder was lekker rustig. Het meeste van de verbouwing lijkt achter de rug en het ziet er allemaal wat moderner en luxer uit. Wel zijn er stukjes niet nog niet af zijn. De massagekamer was ook weer klaar, waardoor de rustkamer niet meer als massageruimte hoefde te fungeren.
    De sauna was goed warm en voorzien van een emmertje water. Bedenk me net dat ik weer ben vergeten te melden bij vertrek dat de rubberen matten die ze nu hebben liggen, volgens mij niet geschikt zijn voor een sauna door de weekstoffen die door de hitte vrijkomen.
    De stoomcabine bleeft tot 21 uur buiten gebruik. Ik weet niet of ie defect was of dat niemand de behoefte had om te verzoeken em aan te zetten.
    De rustkamer was gelijk gebleven als vroeger. Wel blijf ik het er wat fris vinden. Na een saunarondje kan ik er wel liggen afkoelen, maar voor een dutje mij dus was frisjes. Met een extra handdoek als dekentje net te doen.

    Na 3 saunarondjes en een dutje weer eens gaan koekeloeren in de bar. Het was intussen 5 uur (wat vliegt de tijd voorbij als je ligt te maffen ) en het was behoorlijk druk geworden. Er was een Asian invasion met zeker een tiental aan Japanners, Chinezen en wellicht een verdwaalde Koreaan. Kwa dames liep het aantal in de avond op naar over de 30 schat ik zo in.
    Voor mij waren er 5 opties, waarvan 2 Girl Next Door types me in het bijzonder opvielen. Bij het kennismakingsgesprekje stelde ze zich voor als Lucy. Die naam kwam me bekend voor en vroeg of we elkaar al niet kenden. Dat bleek het geval te zijn. Dementholbear heeft een slecht geheugen, maar de type dames waar ie op valt vergeet ie blijkbaar niet...
    Na een praatje ons teruggetrokken voor een intieme hernieuwde kennismaking. Heerlijk van elkaar genoten, hoewel ze uit zichzelf niet meer zo een groen hartje had en CPR er ook niet in zat. Kan er misschien aan liggen dat ze een verstopt neusje had. Het was op de kamer ook een beetje frisjes.

    Na het opfrissen met gestort op het avondbuffet. Die smaakte weer prima met Chinese micro loempiaatjes, kipschnitzel, gekookte kip, aardappelstukjes, gekookte groente die goed smaakten met een sausje en niet over cooked waren, en een soort lasagna achtig iets wat ik niet genomen had, aangezien het er wat droog uitzag.
    Wat ik wel jammer vond was dat er geen baklava aanwezig was. Ik vond dat wel een typisch iets van Mondial & Samya.
    In de bar was het geluidsniveau tot een uurtje of 20:30 nog aangenaam en zat een poosje er uit te buiken en het geheel aan te zien. De vriendin van Lucy was de andere dame die m'n aandacht had. Helaas waren ze klef met elkaar bezig. Wel een lief gezicht hoe Rosa op de bank lag met haar hoofd op de schoot van haar vriendin, terwijl Lucy met haar vindgers door diens haren liet glijden.
    Wie weet zou het een leuk trio optie zijn...

    Was erna maar de kelder weer ingedoken voor nog eens 4 sauna rondjes en een dutje om uitgerust de weg op te gaan. Dat eerste werd flink heet, aangezien maar weer bleek dat Turken meer houden van een hele vochtige sauna. Hij had beter de stoomcabine kunnen laten aanzetten.
    En dat tukkie ging matigjes, aangezien rond 20:30 dus de muziek in de bar harder stond en de bas wat begon door te dringen in de rustkamer.
    Ik bracht nog netjes mijn glas terug naar de bar, waar Rosa me probeerde te porren voor een kamer. Ik moest haar helaas teleurstellen, want ik wilde op tijd vertrekken vanwege afspraken de volgende dag. Maar aan m'n blik kon ze denk ik wel opmaken dat ze m'n type is en ik het oprecht jammer vond dat we elkaar zo laat pas troffen.

    Bij vertrek vroeg er iemand of alles naar wens was. Gezegd dat het me prima was bevallen, maar dat ik wel een fohn miste. Daar zouden ze als het goed is wat aan doen.
    Hopelijk onthou ik de volgende keer wat te zeggen over de sauna matten...

  11. Onderstaande 8 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (26 maart 2024),comcom (13 maart 2024),ju52 (13 maart 2024),Purrfect (12 maart 2024),schoolmeester (12 maart 2024),Shakir (26 maart 2024),WANDELAAR5 (12 maart 2024),Wentelt Eefje (12 maart 2024)

  12. #1807
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Op vleermuizenjacht in Sam(a)ya

    De teleurstellende afloop van het korte verblijf in Golden Gate eerder diezelfde week nog zeer vers en zeer diep in mijn geheugen gegrift hoopte ik mezelf in Samya wel van de nog ernstiger op de loer liggende Monogame Alexandritis te kunnen bevrijden. Ik kwam er midden op de zonnige maar frisse middag aan en werd door een mij onbekende zwarte jongedame ontvangen met de woorden: "Ach nein, wieder einer mit 'ner Eisbärenforum-Freikarte. Hoffe für Sie das es diesmal besser läuft. Bisher viele Codes nicht auf meiner Liste, die Herren mussten alle also doch Eintritt zahlen." Gelukkig ben ik een uitzondering in haar ogen, probleemloos stelt ze vast dat mijn code op de lijst voorkomt en geeft me nadat ze heeft nagevraagd of ik de weg weet een grijs ijsberenvel en een handdoek omdat ik al aangaf zelf Badelatschen meegebracht te hebben. Ze geeft nog maar even mee dat ik geld en de verder inpandig verboden mobiel in de kleine kluisjes voor de barruimte kwijt kan zometeen en wenst me dan veel plezier.

    Samaya zou misschien een nog wel mooiere naam zijn in mijn ogen dan (het in mijn ogen ongetwijfeld uit het Arabisch afkomstige) Samya. Samaya betekent in het Sanskriet zoiets als ont-moetingsplaats. Als in plek waar niets moet, maar alles mag. En meestal verlaat ik Samya met juist dat gevoel, alsof ik in een Samaya geweest ben. Als ik binnenkom is dat eigenlijk net op een moment dat er niet echt wat te eten is, maar mijn blik de keuken in wordt van daaruit toch beantwoord waardoor ik ineens de mogelijkheid krijg om toch nog een paar croissantjes te eten en zelfs daarna (ik vroeg erom, want dacht dat dan net de zeer bekoorlijke DVP achter me de laatste schijven voor mijn neus weggekaapt had) een paar vers afgesneden schijven watermeloen. Top!

    Ik zie nauwelijks mij bekende dames, maar het is nog vroeg, want dag, en zie al helemaal geen exemplaren waarmee ik reeds eerder het genoegen had beleefd vast te stellen dat ze van binnen roze waren. Over de dames die zich al wel laten blikken moet ik helaas meedelen dat ze het gemiddelde gewicht in Samya de lucht in laten vliegen. Geheel on-Samya-s zijn ze ook gekleed met overdoeken of andere veel verhullende (maar niet zoveel verhullend als zij op de botten meedragen) kleding. Hebben er behalve naar Magnum, waar ik het daadwerkelijk vaststelde, ook een paar zwaargewichten bij de overname van Diamond de club verruild voor Samya, het zou zomaar kunnen, maar de behoefte om dat uit te vinden ontbrak mijnerzijds geheel.

    En daarom concentreer ik me eerst maar eens op de wellness, dat was er bij Golden Gate door de zeer beperkte duur van mijn verblijf geheel bij ingeschoten en dat terwijl ik me ook juist op 2 dagen lekker sauna als nevenactiviteit naast de seks verheugd had. De sauna is naar goed Samya-gebruik lekker heet en ik maak er meerdere rondjes (tussendoor buiten uitpuffend voor het afdouchen). Daarbij kom ik er wel achter dat het mobieltjesverbod veel strenger gehandhaafd wordt dan in het verleden het geval was. Het was nooit een probleem om daar buiten beneden bij dat Boeddha-fonteintje even in je blote kont te zitten of te staan surfen of bellen, maar nu volgen er al snel vermanende woorden en later de nodige controle-bezoekjes. Officieel mag er alleen nog maar gebeld worden staand bij de ontvangstbalie.

    Als ik weer boven ben valt me op dat de bezoekers vandaag meer dan ooit vandaag uit het Verre Oosten komen, een echte Eesjun Infeesjun (dan begrijpt de duisburg spesjalist het ook, ik bedoel natuurlijk Asian Invasion). Het valt misschien ook meer op dat er zoveel Japanners en daarnaast Chinezen en/of andere Aziaten zijn omdat de Ramadan inmiddels begonnen is en een groot deel van de vaste bezoekers van Samya daarom niet of pas heel laat zijn opwachting maakt in deze club in die maand. In elk geval leidt het ertoe dat de echt irritante heen-en-weer-vingerwijzertjes en hasttoeloest-vraagstertjes onder de zelfstandig opererende vrouwelijke bezoekers mij voornamelijk links laten liggen en hun pijlen vol op deze toch kennelijk veel makkelijker door hen op de kamer te sleuren bevolkingsgroepen richt.

    Als ik later na het eten - dat weer prima smaakte vandaag, zowel de kipschnitzels als de als kaassoufflés vermomde krokante met kippefarce gevulde dingen als ook de begeleidende salade en rauwkost en later de tortellini - zit uit te buiken wordt een jonge Japanner in het Roemeens gedold door een zeer mooie maar mij te jonge DVP. Ze weigert hem precies te zeggen wat ze zegt maar bewierookt zijn ogen en mond en mysterieuze uitstraling en zegt even later dat ze van hem zou kunnen houden... en in het Japans er achteraan dat hij haar Ichiban is... ten einde raad keert hij zich naar mij toe en vraagt of ik enig idee wat ze daarvoor allemaal in het Roemeens naar zijn hoofd slingerde. Niet alleen zij, maar ook de dames aan de tafels voor en achter ons zijn uitgelaten enthousiast als ik hem daarna letterlijk hetzelfde zeg in het Engels. "Spreek je Roemeens?" is de eropvolgende vraag. Ik ontken dat, zeg dat ik geen Roemeens spreek en dat ik het alleen een heel heel klein beetje begrijp, in het Roemeens, dus ze gaan allemaal op hun tellen passen daarna... ...

    Uiteraard heb ik daarna wel aanspraak genoeg, maar de kandidates vallen helaas uiteen in twee groepen - nu door mij verhoopte dames kennelijk Ramadan-pauze hebben (bij navraag bij de andere dames blijken er daarvan inderdaad twee deze week alleen op zaterdag te werken) -, namelijk niet interessant of wel interessant maar (wie weet ook door de Asian Invasion) met in mijn ogen irreële tariefstructuren, min of meer het kennelijk door het Golden Gate management ondersteunde prijsmodel. En zo heb ik uiteindelijk laat op de avond Samya toch seksloos achter me gelaten. Helaas.

    De altijd vriendelijke pas later op de avond opererende Türsteher begroet me zoals gewoonlijk uiterst hartelijk en daarop vraagt de jongeman die nu achter de ontvangstbalie staat of ik mijn naam wel heb opgegeven voor de 4+1-actie bij binnenkomst (het vijfde bezoek is gratis na vier keer entree betaald te hebben). Ik vernein selbstverständlich en geef ook aan dat dat vanwege mijn ingeleverde vrijkaart is. Hij is in een goede bui en zegt hoewel het ongebruikelijk is mijn naam gewoon een extra digitaal streepje te geven zodat ik een bezoekje dichterbij de gratis entree ben. Samya en IJBF-Losfee, bedankt voor de vrijkaart. Ik heb een enorm leuke en ontspannen dag gehad, ondanks dat uitgerekend de verhoopte ontspanning zich vandaan niet voordeed. Na de Ramadan en Orthodox Pasen hier maar eens een nieuwe poging wagen. Nu helaas naar huis met in mijn broek een:

    PS: 's Nachts verscheen (nogal voorspelbaar, ik weet het) de voormalige zelfstandig opererende vrouwelijke Samya-bezoeker die nu Babylon frequenteert Alexandra meermaals in mijn droom. Geen natte helaas, maar eentje waarin ze telkens weer het sliep-uit-gebaar maakt, vals lachend in mijn richting...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  13. Onderstaande 10 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 maart 2024),cameltoe slide (26 maart 2024),comcom (27 maart 2024),donkeywonkey (26 maart 2024),Giodude (26 maart 2024),mentholbear (27 maart 2024),pret (26 maart 2024),Purrfect (27 maart 2024),Shakir (26 maart 2024),Siberische tijger (27 maart 2024)

  14. #1808
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Ik vermoed dat die Roemeense heks een vloek over je heeft uitgesproken

  15. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    snaal88 (27 maart 2024),Wentelt Eefje (Gisteren)

  16. #1809
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:31
    Berichten
    187
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    272 in 63 posts

    Standaard

    Met dank aan het forum & Samya heb ik een vrijkaartje gekregen om voor het eerst naar Samya te gaan vanavond, kon nog makkelijk voor de deur parkeren om 19 uur en mijn vrijkaartje werd zonder controle geaccepteerd, ze keek alleen of de datum nog geldig was.

    Beneden omgekleed en met handdoek naar boven maar wist niet waar de bar was. Een meid stond erbij en vertelde me dat ik door de deur moest. Het was nog rustig, muziekvolume was ok en meiden zagen direct dat ik nieuw was en wou gelijk op kamer met me! Eh ik moest even acclimatiseren en bijkomen van de autorit dus even een latte besteld en kennis gemaakt met wat meiden.

    Daarna het pand verkend en had eigenlijk groter verwacht maar beneden is wel een mooie relax en sauna ruimte om even op adem te komen. Ondertussen begint het al drukker te worden met dvps, Aziaten en Duitsers, later kwam de groep ramadan boys met tasjes binnen en kreeg een soort disco sfeer waarbij normale communicatie met de meiden onmogelijk was.

    Eerst maar een kamertje, dan kan ik daarna een hapje gaan eten. Zag een Gypsy girl met wat Asian/Hindoe look daar zitten, skinny girl, lang zwart haar, kon alleen haar naam verstaan, ze heet Anais, en bood voor €150 per uur all in service aan, half uur kon ook maar dan voor €100. Hmm dat is wel veel voor een half uurtje dus maar voor het voordeeltarief gegaan van €150. Kamertje was ok, zoenen was alleen op de mond maar ze kuste me wel van oor tot ballen en haar pijp kunsten deed ze wel veilig, dus handsfree! Trok haar langzaam naar me toe en gingen we verder in 69 maar gezien dit mijn eerste kamer was schoot ik gelukkig buiten haar bereik, anders was de schade hoger denk ik. Laatste 10 min even vol gekletst en beneden afgerekend.

    Daarna douchen en hapje eten, hetgeen opgeschept wordt, had iets van Penne met kip genomen en fruit als toetje. Eten was ok, lag ook loempia’s in de bak maar die waren niet vers gebakken, althans ze lagen er al een tijdje nadat ik eerst 1 had geproefd.

    Terug naar de bar werd door een oude Duitser een dansshow gegeven waarbij de meiden gingen lachen, die vent was niet helemaal goed maar zorgde wel voor hilariteit en sfeer. Na een aantal drankjes waarbij diverse meiden even kwamen buurten wil ik een kamer maken ter afsluiting. Twee blondjes stonden bij de ingang te dansen waarbij ik op een van hen viel, echter komt de verkeerde naar me toe. Ze wou een trio maar ik niet! En kenbaar gemaakt dat ik haar vriendin wel leuk vond maar die was een beetje verlegen. Ze heeft haar vriendin geroepen, genaamd Adelina, blond, A cup, slank, schat <23 jaar en mij aan haar gekoppeld.

    Ik vroeg of ze een 1/2 uur of 1 uur wou, uiteraard antwoordde ze een uur aangezien ze nog geen kamers heeft gemaakt denk ik. Ok zei ik maar dan wel ruim 1/2 in 69. Ze zei ja zonder na te denken, ja omzet is omzet denkt ze, dus hop naar boven in een kamer met jacuzzi maar niet gebruik van gemaakt. Ook hier weer geen vol tongzoenen maar alleen op de mond met een beetje tong. Daarna gelijk in 69 en het leek alsof ze een stopwatch had, na een halfuur vond ze welletjes en gingen we over in missio. Gezien het de 2e kamer was kon ik lang doorgaan en afgemaakt in doggy net binnen 60 min.

    Eerste kamer met Anais was beter en deze was ok. Daarna afgerekend, drankje genomen en maar vertrokken richting hotel om 23:30.

    Vond leuk om een nieuwe club te verkennen, dames zijn van alle maten en vormen en sommigen grijpen in je ballen bij de kennismaking. Het is echt een nachtclub met harde muziek en DJ in tegenstelling tot vele andere clubs zoals Acag, Penelope en Velbert. Prijsstelling is ook hoger met gelijke service die ik ervaren heb. Het is wel leuk om eens te komen met vrienden voor een avondje uit.

    Thanks, LBT


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. Onderstaande 5 leden hebben LIKE_BLOND_THAI bedankt voor deze bijdrage:

    pret (Vandaag),Purrfect (Vandaag),Tjeppah (Vandaag),WANDELAAR5 (Vandaag),Wentelt Eefje (Vandaag)

 

 
Pagina 73 van 73 EersteEerste ... 23636970717273

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

  Diamond 468*60