Pagina 40 van 73 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 976 t/m 1.000 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #976
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Vergangenen Freitag zog es mich wieder in den berühmten „Dance&Fuck Club“ im
    Kölner Süden genannt Samya.
    Hobie hatte sich über Forum zu seinen Erstbesuch angemeldet und vielleicht konnte ich
    Ihm einige Tipps geben. Doch mit Firehawk hatte er einen seeeehr erfahrenen
    Clubgänger an seiner Seite der Ihm in seiner Muttersprache besser helfen konnte.
    Gerne unterhielt ich mich mit Einem (oder mit Beiden) im Verlauf des Tages und
    Abends immer wieder. Danke dafür.
    Wie gewohnt präsentierte sich der Club mit freundlichem Personal, Sauberkeit und
    guter Verpflegung. Auch dafür Danke.
    Ich stehe an der Theke um auf meinen Milchkaffee (frisch gebrüht in einer guten
    Qualität) zu warten, da werde ich von hinten umarmt, bekomme einen Kuss auf die
    Wange gehaucht. Am „Hallo“ und am Parfum erkenne ich Naty. Diese Begrüßung habe
    ich erhofft, denn das letzte Mal mit ihr übertraf bei weitem die erwünschte „Schäferstunde (mit
    späterer Fortsetzung noch am gleichen Abend!)"
    Sie nahm sich viel Zeit, Wir saßen zusammen, Wir rauchen auf der Terrasse und Wir genossen
    die Zeit schon unten im Barraum. Fast gleichzeitig hatten Wir den Wunsch auf Zimmer, Wir
    trennten Uns kurz zum frischmachen und unser Liebesgemach war die 7. Was macht diese
    Frau für mich momentan so interessant? Sie weiß was ich will und was mich heiß macht,
    Sie geniesst meine Zärtlichkeiten und Wir Beide haben viele Ideen was Uns Beide antörnt.
    Kein Programm, Intuition, Vertrauen und eine natürliche Geilheit aufeinander. Den Liebeslohn gab
    es schon auf dem Zimmer denn Naty wollte eine längere Pause machen für den anstehenden
    Abend und die Nacht.
    Mit dem letzten innigen Kuss verabschiedeten Wir Uns auf das spätere Date Nr.2.
    So hatte ich Zeit für eine halbe Stunde Augenpflege ( ich hab ein wenig geschlafen), als alter
    Mann von Vorteil um für die kommenden Stunden Energie zu sammeln, Dampfsauna im
    Samya ist für mich ein Muß. Mit Hobie und Firehawk etwas geschnackt, einige bekannte
    Frauen begrüßt. Schön Kölsch mit den Junx getrunken.
    Halb Sieben, Naty kommt in den Barraum, sucht mich, sieht mich, kommt zu mir. Umarmung, Kuss…
    „Ich bin heiß auf Dich. JETZT!“ Sie in dieser Stimmung. „ZIMMER“! „Sofort!“
    Auch diese Stunde verflog viiiiiiel zu schnell und leicht geschafft aber voll befriedigt durch
    diese Frau grinste ich bestimmt von einem zum anderen Ohr. Nennt mich *Perlenfinder*!
    DankeDanke Naty.
    Den Rest des Abends schwebend auf einer Wolke der Zufriedenheit und Glückseligkeit genoss
    ich die Stimmung, die Gespräche mit den Kumpels, das gute Essen und da Naty immer wieder Mal
    meine Nähe suchte war das ein gelungener Clubbesuch.
    Danke Naty, Danke Samya und Danke Hobie und Firehawk.



    vanKees

  2. Onderstaande 5 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 7 december 2017),Mr Bluenose ( 7 december 2017),Pandabeer82 ( 7 december 2017),Sjeufke ( 7 december 2017),Wentelt Eefje ( 7 december 2017)

  3. #977
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    De uitdaging.

    De juryvoorzitter van oktober had bij het geven van een vrijkaart aan mij mij ook meteen uitgedaagd. https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Patjax)/page2
    Anderen hebben het hier altijd over regelen van alibi’s alvorens ze naar een club kunnen, ik zit meer met het probleem dat ik geen zin heb om mij te verantwoorden waar ik was bij familie of vrienden. 9 december was er toch ineens een mogelijkheid. Weinig of geen mensen die mij zouden missen. Dit probleem https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Winterbanden) had ik een maand geleden al getackeld. s ‘Middags nog even de kerstboom opgezet. Het forum nog van wat informatie voorzien https://www.ijsberenforum.com/forum/...907#post587907. Daarna de navigatie van de limousine ingesteld, en weg waren we. Na 2 kilometer alweer omgedraaid: vergeten de vrijkaart mee te nemen. Daarna met gezwinde spoed naar Keulen gereden. De sneeuw die overal lag, lag hier in ieder geval niet. Geen vlokje gezien onderweg, behalve op die ene auto toen ik bijna op de plaats van bestemming was. Overal fijn kunnen doorrijden, behalve bij wat wegwerkzaamheden en andere onduidelijke snelheidsbeperkingen. Op de andere wegenhelft deden ze af en toe aan collectief langzaam rijden. Ook was er hier en daar een zwaaiend blauw lampje.

    Zo rond een uur of 6 zei de navigatie: U heeft Uw eindbestemming bereikt. Fijn! Een parkeerplaats zoeken dan maar. De ruimte op het terrein leek vol. Dan maar doorrijden en achter de club een plaatsje gevonden. Schijnintegratie Duitsland bijna overal normaal te zijn dat je parkeert op de openbare weg.
    De ingang gezocht en binnen gewandeld, aanbellen is hier niet nodig. Stonden zelfs mensen in badjas buiten te roken. De dame achter de receptie vroeg: Duits, Engels? Maakt mij niet uit. Na het opgeven van een schoenmaat heb ik mijn vrijkaart gegeven die na een snelle blik werd geaccepteerd. Viel spass, zei ze nog. Oké, en toen keek ik rond en draaide me om en vroeg: waar is de kleedkamer? U bent hier nieuw, vroeg ze. Ja. Korte uitleg en ik zocht de weg naar beneden.
    Omgekleed en daarna even snel een rondje gemaakt door de club. Kan best zijn dat ik wat dingen gemist heb. Op de 2e verdieping een bioscoopzaal gezien, met voetbal en een natuurfilm. Daarna het restaurant bezocht om wat te eten. Eentje zoals ik ze graag zie in clubs. Zelfbediening aan een buffet. Geen kok die vraagt: nog een beetje? Saus meneer? Groenten? Je kunt zelf nemen zoveel of weinig als je lust. En dus gaat het bordje ook schoon leeg. Een eenvoudig zitgedeelte maar groot genoeg. Daarnaast ligt nog iets van een terras, moeilijk te zien in het donker, zodat er regelmatig dames, en ook wel heren, langskwamen met een deken om zich heen. Grappig detail, op een paal stond, best wel groot: handyverbot. Een dame die duidelijk tot het personeel behoort en een heer in badjas stonden 2 meter verderop gezellig langs elkaar op hun mobieltje te staren.
    Daarna een douche genomen. Drukknop met regelbare temperatuur. Alleen moet je die knop best wel lang induwen. De straal is best wel hard, zoiets als in YY op de kamers in de nieuwe aanbouw.

    En toen zijn “we” maar eens gaan kijken in de bar. De bar is niet zo geweldig groot. Veel bankjes langs de wand. Een bar waar je de drank kunt krijgen. En in het midden een podium. Daar zaten wat mensen om heen, mannen zowel als vrouwen, maar er was niks te beleven. Met mijn drankje ook langs het podium gaan zitten. En eens rond gekeken. Er liepen en zaten een hoop vrouwen. Wilde gok, een 30-40. Gezien het feit dat er ook best wat mannen waren, waren de meeste wel in gesprek. En ze hadden ook weinig aandacht voor mij. Zo eens een tijdje rond gekeken. Op mij kwam het over als een redelijk druk dorpscafé met een voornamelijk vaste clientèle. Na een tijdje kreeg ik het idee dat ik onzichtbaar was. Ik werd wel eens aangekeken door een dame, maar geen die met mij kwam praten.
    Op een gegeven moment toch in gesprek geraakt met een dame. Haar eerste vraag was of dat ik een stukje mandarijn wilde. Ja hoor, best lekker. Ze stelde zich voor, al moet ik toegeven dat ik haar naam vergeten ben, en zei dat ze Spaanse was. Voor diegenen die willen raden, het is zeker niet de jongste uit de club. Langzaam vorderde ons gesprek, ik ben nou eenmaal geen vlotte prater. Zij verschoof op een zeker moment van haar poef naar mijn schoot. En langzaam bracht ze het gesprek op wat ik leuk vind. Dat wil zeggen, op de kamer. Nou meid, ik ben een normale vent, dus geen gekke dingen. Ik hou niet van anaal zei ze, ik ook niet. Weet je het zeker vroeg ze nog. Waarop ik haar plechtig beloofd heb om geen anaal bij haar te doen, als zij ook geen anaal bij mij zou doen. Dit maakte haar dusdanig aan het lachen dat we ons allebei beter op ons gemak voelde.
    We hebben toen maar een kamer opgezocht. Daar hebben we de gebruikelijke oefeningen volbracht. Voor mij was het heel leuk, meer als wat ik gemiddeld krijg.

    Na het afrekenen heb ik eerst geprobeerd om wat WiFi te vinden, zonder heb ik geen internet. Dat zit er dus niet in. Dus maar een handdoek gehaald aan de receptie en de wellness eens wat nader geïnspecteerd. Een fijne sauna, ruimte genoeg. Het Turks stoombad was erg mistig en ook mis ik daar de waterslang om de zitplek even af te spoelen. Jammer dat er geen bubbelbad is en ook het tussendoor even wisselen van temperatuur kan alleen door een koude douche te nemen. Mooi is dan weer wel de rustkamer. Werd trouwens best veel gebruik van gemaakt en zelf heb ik er ook even een tukje gedaan.

    Na dit afgerond te hebben ben ik maar weer eens in de bar gaan kijken. Kennelijk kwam ik net op het juiste moment binnen. Op het podium stonden een paar dames te dansen. Allengs kwamen daar meer dames bij en er werden zelfs een paar heren het podium op getrokken. Ik heb wel het idee dat niet alle dames uit eigen beweging het podium op gingen. Een dame die duidelijk bij het personeel hoort, gekleed in een (nep?)leren korte broek, wat ik dan zelf weer mooier vind om naar te kijken als al die dames in weinig verhullende lingerie, spoorde af en toe dames aan om het podium te betreden. Een beetje aan de zijkant heb ik dit staan bekijken. In tegenstelling tot eerder op de avond, kwamen er nu toch wel een paar jongedames bij me staan en ook spraken ze mij aan. Ze stelden zich voor en vroegen om mijn naam of zelfs leeftijd. Eentje kwam zelfs zo ver om te zeggen: ich mag dich. Tuurlijk meid, ik mag mijzelf ook. Vriendelijk heb ik ze allemaal verteld dat het er even niet in zat, en geen enkele keek daarbij beteuterd. Zoals iets later in het live-topic gemeld https://www.ijsberenforum.com/forum/...089#post588089 was het ondertussen zo druk dat er eigenlijk geen plaats meer was om te zitten.
    Even later werd de muziek iets anders en verscheen er een jongedame op het podium die ik nog het beste kan omschrijven als een prinses. Mooi gekleed in zachtblauw gaf ze een buikdansact weg. Als ze ook nog een zo’n min of meer doorzichtig doekje voor haar gezicht had gehad, had ze zo weggelopen kunnen zijn uit het harem van een of andere sjeik. Dit was voor mij misschien nog wel de mooiste dame, ook kwa kleding. Ook bij deze dame, net als voorheen bij de andere dames, Roemeens/Turkse muziek. Althans, dat is wat ik er van maak.
    Daarna kwam nog een of andere onduidelijke vent die alleen op het podium ging dansen.
    Mooi om te zien, maar op mij heeft het geen of weinig effect. Een maand of 2 geleden was ik op een feestje in SS en hier werd ik door een collegaschrijver al eens getipt over Samya. Hij vind dit een van de mooiste punten, ik helaas niet.

    Ik heb toen maar besloten om naar huis te gaan. Mijn eigen omgekleed en bij de receptie de sleutel ingeleverd. Daar werd mij door de dame achter de receptie gevraagd of het leuk was geweest. Evenals door een man die ervoor stond, misschien wel de eigenaar, ik ken hem niet. Daarna hebben ze mij beiden nog een fijne thuisreis gewenst.

    Conclusie. Samya is een ooit club om te zien. De inrichting mag gerust als modern omschreven worden. Het is netjes en, behalve de bar, lijkt het mij best ruim. Parkeren is een probleem, als je afhankelijk bent van de openbare ruimte is het mogelijk dat je niet “voor de deur” kunt parkeren. Misschien maken ze daarom ook wel reclame dat taxirijders korting krijgen.
    Over de dames kan ik kort zijn. Er zijn er met grote buitenboordlongen en bij anderen zijn ze wat minder groot. Sommige hebben zelfs de structuur van hun buitenboordlongen laten verstevigen. Sommige zijn blond, anderen zwart of brunette. En dan heb je nog wat afwijkende haarkleuren.
    De muziek die veelal gedraaid wordt is niet mijn keuze, maar daarvoor ga je niet naar een club. Hoewel het er vol zat kreeg ik op geen enkel moment het idee om aan het Goede Doel te denken, http://www.songteksten.nl/songtekste...ooduitgang.htm.
    Ik denk niet dat ik er nog eens naar toe zal gaan. Dit lijkt me meer een avond/nachtclub, en ik ben meer van de middag. Uitzonderingen daar gelaten. Ook is de afstand van 5 kwartier voor mij niet weinig. Ookal weet ik dat veel anderen dat een peuleschil vinden. Als ik dan toch zolang in de auto moet zitten, rij ik liever nog een kwartier langer, en ga naar PSR.
    Oh ja, ook de terugweg ging voortvarend. Weer geen sneeuw gezien. Die kwam pas op zondagochtend.

    Bedankt voor de uitdaging, ben toch weer een ervaring rijker.

    PS bij het verlaten van de club stond er een auto, U weet wel zo’n Duitse met 4 ringen op de voorkant, met een ietwat lachwekkend nummerbord. K-UT-124. Zo erg was het zeer zeker niet. En zoveel waren het er ook niet. Hooguit de helft.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  4. Onderstaande 8 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 december 2017),Eddy_V (11 december 2017),Firehawk (11 december 2017),hvdk52 (11 december 2017),Mr Bluenose (11 december 2017),Pandabeer82 (11 december 2017),Sjeufke (11 december 2017),Wentelt Eefje (11 december 2017)

  5. #978
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Hier die aktuellen Öffnungszeiten zu Weihnachten, zwischen den Tagen und zu/nach Silvester:

    Bijlage 28755

    vanKees

  6. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (11 februari 2018)

  7. #979
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Samya, ooh na-na (ay)
    Half of my heart is in Samya, ooh-na-na (ay, ay)
    It took me back to Samya, na-na-na
    All of my heart is in Samya (ay)
    There's somethin' 'bout it's atmosphere (uh huh)
    Samya, ooh na-na (uh)


    Zaterdag 11/11
    De twijfels omtrent mijn bestaan als ijsbeer waren na het Magnum/Villa Vertigo fiasco naar grote hoogte gestegen en een tijdelijke/definitieve einde speelde steeds meer door mijn hoofd. Dan is het zaterdag en mijn vaste partner in crime bestookte me met appjes. Hij had zin in een avondje/nacht Samya, de zaterdagavond club bij uitstek. Hij bleek nog een alter ego te hebben, nl die van knutselsmurf en zou wel even twee lampionnetjes in elkaar flansen zodat we gratis toegang zouden hebben tot de Titty Twister. Hoewel de lokroep zeer aanlokkelijk klonk wilde ik voet bij stuk houden. Zo rond de klok van 18.00 uur informeerde ik of hij toch besloten had naar Samya te gaan. Dit was niet het geval. Na wat heen en weer appverkeer was mijn verzet gebroken en besloten we toch om te gaan. Hij voor de Döner en ik .....? We zullen het er maar op houden dat ik op zoek was naar het antwoord omtrent het al dan niet voortbestaan als zijnde ijsbeer.

    Rond 20.30 was hij bij mij. We legden snel de laatste hand aan ons toegangsbewijs en om 21.00 uur vertrokken we om drie kwartier later de parkeerplaats op te rijden. Een kwartiertje sneller als gebruikelijk. Voor de theke stond een bonte verzameling van huisvlijt en bleek ook dat een aantal gasten het inluiden van de carnaval besloten hadden hier een vervolg te geven. Er werden kledingzakken uitgedeeld, maar Hakan gaf ons een seintje dat we ons niet druk hoefden te maken. Nadat de overige heren op weg waren geholpen kregen we één sleutel zodat we toch onze spullen in een kluis konden achterlaten.

    Nadat we ons omgekleed hadden eerst maar iets gaan eten wat er bij ingeschoten was. Waar de keuze normaal toch al ruim is was deze nu nog uitgebreider. Andar had ons al snel gespot en kwam bij ons zitten. Ze was duidelijk niet in haar beste humeur en klaagde over alles. Daarnaast was ze duidelijk niet blij met mijn escapades met Flaviola tijdens mijn vorig bezoekje. Om het goed te maken vond ze dat ze recht had op 3 uur kamertijd. Nu ben ik niet voor één gat te vangen en liep naar de kleedkamer waar ik 2 chocolade biljetten van €50 en twee van €100 haalden. Bij terugkomst deze met een glimlach overhandigd en gezegd dat ik hiermee aan mijn verplichting had voldaan. Ze kon er mee lachen en zette de aanval in om mij te verleiden. Ik zei haar dat het niet verstandig was om mij tot het 1e kamertje te verleiden gezien de gebeurtenissen van de laatste keer. Uiteindelijk droop ze af.

    Bij al mijn vorige bezoeken was ik op de kamer als het losging en Samya de transformatie maakte naar de Titty Twister. Nu wilde ik het wel eens vanaf het begin meemaken en we besloten ons strategisch in de bar op te stellen. Aan de al zeer indrukwekkende LU bleken weer enkele nieuwe pracht exemplaren te zijn toegevoegd. Een vluchtige telling wees op zo'n 20-25 PINO's die in aanmerking kwamen voor een nadere kennismaking.

    Miss Marathon liep met de preciezie van een Zwitsers horloge tegen de klok in haar rondjes. Blub probeerde wederom met haar ogen mij te verleiden. Kim liep wederom rond haar prachtige borsten te showen. Andar kwam weer eens kijken of ze me toch kon schaken. Ik zei haar dat ik niet zou kameren voor knutselsmurf op de kamer terecht was gekomen. Ze liet er werkelijk geen gras over groeien en knutselsmurf kreeg een tsunami aan Roemeense dames te verwerken. Na een tijdje zag Andar het nutteloze in van haar pogingen tot matchmaker en liep verder. Inmiddels was ik al een tijdje gefascineerd door een jonge blonde dame die qua lichaamsbouw eigenlijk een maatje te veel was voor mij. Knutselsmurf had al snel door dat ik langzaam in de ban van haar raakte en zei dat hij zag waarom.

    Het wel en wee met Oana is terug te lezen hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...020#post583020

    Tot mij grote verbazing kreeg ik op het einde van de kamer een appje van Knutselsmurf dat hij ging kameren. Hij bleek zijn smurfin te hebben gevonden in de vorm van ice princess Franceska. Na een douche en een sigaretje buiten nam ik plaats op een bank. Schuin van me zat een leuke Roemeense (Brianna) die me bij haar wenkte. Ik moest haar echter teleurstellen aangezien ik net van de kamer kwam. Andar zag me zitten en kwam verhaal halen. Ze had me zien weggaan met Oana. Ik was helemaal klaar met haar claimgedrag en zei dat ze zelf ook naar de kamer ging toen. Natuurlijk kwam Blub ook weer een poging wagen. Om verdere aanvallen van dames te vermijden besloot ik een sigaretje te gaan roken en bij terugkomst in het eetgedeelte te gaan zitten totdat Knutselsmurf terug zou keren. Toen hij terug was nog even wat nagepraat en besloten om er een punt aan te breien.

    Een lange terugreis kan een zegen (nog heerlijk nagenieten) of een vloek zijn (teveel nadenken). In dit geval was het een vloek. De gelijkenis van Oana qua gezicht, maar ook in haar manier van doen en het afwisselen van Engelse en Duitse zinnetjes riepen alle herinneringen aan Daniela naar boven. Waar ik Daniela trof aan het einde van haar dvp-carrière staat Oana nog maar in het begin. Ik heb grote twijfels of ze het red.

    Zaterdag 25/11
    Na het GT-debacle van mijn maat een week eerder polste hij me of ik zin had om te clubben. Ik had me echter voorgenomen een pauze in te lasten. Langzaam bekroop me toch het gevoel om een club te verkiezen boven de verstandige keuze om thuis te blijven. Na wat wikken en wegen over de opties kwam Samya uit de bus. Rond 19.00 meldden we ons aan de poorten van de Titty Twister en zoals verwacht was het nog redelijk rustig. Zelfs de muziek was slechts op een niveau dat je je afvroeg of deze wel aanstond. We besloten eerst de innerlijke mens te versterken voor we ons zouden overgeven aan de verleidingen. Natuurlijk was Andar de eerste dame die we troffen. Mijn maat kreeg een hartelijk welkom en ik eentje van het is dat het moet maar anders. Voor mij geen probleem aangezien ik haar toch al op het reservebankje had geplaatst na haar gedrag de vorige keer.

    Na het eten buiten een sigaretje gerookt en we gingen een kijkje nemen in de bar. Door het ontbreken van de muziek kreeg het haast een surrealistisch beeld. We kregen na een tijdje gezelschap van Nora en haar vriendin. Nora was niet van plan om mij te laten gaan. De gebeurtenissen zijn terug te lezen mbv de volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...499#post585499

    Bij terugkomst zit mijn maat in het eetgedeelte. Ik zet me bij hem en Blub komt voorbij. Na al die tijd blijkt ze ook met haar mond te kunnen communiceren ipv alleen met haar ogen. Ze vraagt hoe het gaat en na een kus loopt ze verder. We gaan de bar weer in en schuin kort voor me staat een slanke dame die me schuchter aankijkt met een mooie oprechte glimlach. Die glimlach zou ik gedurende de avond nog enkele malen toegeworpen kregen als ik haar tegenkwam. De muziek stond inmiddels op volle toeren en langzaam veranderde Samya weer in de Titty Twister. Kim die tot dat moment haar twee oogappeltjes nog verborgen had gehouden liet ze weer in alle pracht aan de buitenwereld zien. Miss Marathon liep weer haar rondjes, maar in tegenstelling tot normaal liep ze ze ditmaal met de klok mee. De dames gingen los op het podium. Brianna vroeg of we ditmaal wel zouden overgaan tot een intiemere kennismaking en het beeld wat ze daarbij in mijn gedachte opriep met haar zinspelende woorden klonken aanlokkelijk. Voordat mijn bloed naar het kookpunt zou stijgen buiten een sigaretje gerookt. Mijn maat maakte me attent op een dame die aan een statafeltje verder stond. De gelijkenis met Megan Fox was opvallend. De nodige fantasiën speelden door onze hoofd.

    De kou zorgde ervoor dat we weer snel naar binnen gingen. De vermoeidheid na een korte nachtrust, een onwillende rug en een opkomende hoofdpijn zorgden ervoor dat ik even beneden op een waterbedje naar de sterrenhemel ging kijken. Ik merkte al snel dat dit de oplossing niet zou zijn. Weer terug naar boven waar mijn maat en ik een plek op een bank vonden en opgingen in die ongeëvenaarde sfeer. In mijn hoofd was ik aan het afwegen wie de meest geschikte kandidate zou zijn voor een tweede ronde bedgymnastiek. Voordat ik daaraan zou toegeven wilde ik eerst nog een sigaretje roken. Mijn maat en ik liepen door de bar en op het moment dat we het eetgedeelte binnen kwamen zat aan het eerste tafeltje de dame van de oprechte glimlach. Toen ze me zag verscheen deze weer op haar gezicht en alle bespiegelen omtrent mogelijke slachtoffers verdwenen de kast in. We raakten aan de praat en de glimlach ging als Patricia door het leven. De klik was er vanaf de eerste seconde en ons vervolg is terug te lezen met de volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...529#post585529

    Na deze sessie die mijn beste sinds tijden was ging ik op zoek naar mijn maat. Een snelle rondgang leverde niks op en besloot buiten een sigaretje te roken. Sidonia vroeg of ik een goede avond had gehad en gezien de glimlach van oor tot oor op mijn gezicht wist ze het antwoord al. Ik vroeg of zij een goede avond had gehad, maar helaas voor haar was het niet wat ze gehoopt had. Ik liep naar binnen en kwam mijn maat tegen in het eetgedeelte. Gezien het inmiddels richting 04.30 uur liep besloten we het voor gezien te houden. We wilden net weggaan toen ik staande gehouden werd door een dame. Ze stelde zich voor als Emmanuelle. Haar geboortejaar zal zeker in de buurt komen of zelfs ervoor zijn van het jaar waardoor deze naam voor altijd met erotiek zal zijn verbonden. Ze wilde heel graag laten zien dat haar erotische kwaliteiten zich konden meten met die van Sylvia Kristel die wereldberoemd werd in haar rol als Emmanuelle. Hoewel ze sympathiek overkwam zou ze volstrekt kansloos zijn geweest. Haar vriendelijk bedankt voor het aanbod en gezegd dat we naar huis gingen. Bij vertrek informeerde Hakan nog of alles naar wens was geweest. Het antwoord was simpel: "Nothing can beat Samya on a Saturday Night"

    Psje voor 006.5: hetzelfde nummerbord een tijdje terug ook gezien. Het riep bij mij de vraag op wat er met de 3 was gebeurd?

  8. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 december 2017),Firehawk (11 december 2017),Giodude ( 3 maart 2020),Mr Bluenose (12 december 2017),Nulnulzeseneenhalf (11 december 2017),Pandabeer82 (11 december 2017),Pierke69 (28 februari 2020),Sjeufke (11 december 2017),Wentelt Eefje (11 december 2017),Wijze grijze (11 december 2017)

  9. #980
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    A Big Bang at the Titty Twister

    Gedurende de week zat ik continue tegen een griepje aan te hikken. Ook toen ik wakker werd op zaterdagmorgen was het nog niet helemaal top. Echter knapte ik zienderogen op en in de middag was ik weer helemaal het mannetje. In de wetenschap dat het gros van de dames langzaam richting geboorteland vertrekken was het afgelopen weekend imo de laatste keer dit jaar een club te bezoeken in zijn volle glorie. De keuze voor Samya was al snel gemaakt.

    Rond 21.00 gearriveerd en de nodige vrije parkeerplaatsen aan de achterkant wezen erop dat het waarschijnlijk rustiger als normaal zou zijn. Vriendelijk welkom geheten en met het Samya stap outfit richting kleedkamer begeven. Na de gebruikelijke handelingen de trappen weer opgelopen en de bar ingelopen. Damesaantal op het eerste gezicht beduidend minder als bij mijn andere bezoekjes. In een eerste oogopslag ontbrak het grootste gedeelte van de Teeny Titty Brigade, Miss Marathon en Blub. Aangezien ik thuis slechts een soepje had gegeten me met een watertje richting restaurant begeven. Onderweg voelde ik dat er aan mijn badjas werd gehangen. Ik keek en een blonde dame had zich vastgegrepen. Echter opende ze met "hast du lust". Haar vriendelijk bedankt maar gezegd dat ik eerst een hapje ging eten. Zoals altijd is de keuze reuze en voor ieder wat wils.

    In het restaurant trof ik al snel een Samya stammie die zich bij mij voegde. Het laatste nieuws uit de wereld der hoererij werd doorgenomen en nadat de maag was gevuld en mijn longen voorzien van nicotine begaven we ons richting bar. Hoewel de groep Samya Stunners een deel van zijn vaste kern miste liep er toch nog genoeg rond om in de behoefte van lichamelijk genot te voorzien. Strategisch namen we plaats op een bankje om onze ogen eens goed de kost te geven. Het lijstje potentiële kandidates was aanzienlijk kleiner dan tijdens mijn vorige bezoekjes. Het feit dat ik bij de meesten niet het gevoel heb dat het op service gebied uitblinkers zijn zorgde voor een zekere rust en acceptatie dat kameren geen must was. Plots zei hij dat hij Patricia zag zitten. Ik keek, begon te lachen en zei dat ze het niet was. Hij keek me aan en ik zei dat ze buiten naast me stond te roken en Patricia een niet-rookster is. Vijf minuten later liep Patricia echter voorbij en de stammie zei dat ik op zeker niet ongepopt Samya zou verlaten.

    Ik was op weg naar de kleedkamer toen ik Patricia in het tussenstukje van bar en theke tegen haar bevallige lijfje liep. Na de eerste verbazing vloog ze om mijn nek en zelden was een knuffel van een dame zo intens als deze. De oprechte blijdschap spatte van haar gezicht. Ik zei haar dat ik dacht dat ze er niet was en dat mijn maat in eerste instantie een andere dame voor haar had aangezien. Ze begon te lachen en zei dat het haar zus was. Ik zei haar dat we elkaar zo wel in de bar zouden treffen.

    Bij terugkomst eerst even bij mijn maat gaan zitten en zei hem dat de andere dame de zus was. Hij had allang door hoe de vlag(genstok) erbij hing en stond op en wenkte Patricia dat ze bij mij kon zitten. Dit behoefde geen nadere uitleg en vijf seconde later zat ze naast me. Ze kroop heerlijk tegen me aan en we praatten even bij. De muziek bemoeilijkte de conversatie en ik stelde voor om ons af te zonderen. Met pretoogjes zei ze "I really want" en we begaven ons richting theke. Geen wachttijden, dus we konden meteen door. Het werd wederom een geweldig uurtje met haar en na afloop spraken we af dat we er eventueel later nog een vervolg aan zouden geven.

    Na dit uurtje en een heerlijke douche was ik wel toe aan een sigaret. Bij terugkomst in de bar kwam ik de stammie weer tegen. Even bijgekletst en inmiddels vroeg mijn maag ook om wat extra brandstof. We gingen nog wat eten. Dit is niet compleet zonder een sigaretje na. Ook Patricia's zus stond buiten en ze keek glimlachend onze kant uit en zwaaide. We gingen weer naar binnen en namen plaats op een bankje. De hele avond/nacht hadden we al een zeer mooie blonde dame gezien. Nu stond ze vlak naast ons en ze had werkelijk prachtige lichtblauwe ogen. Het feit dat ze Duitse was zorgde ervoor dat ik er mijn handen niet aan durfde te branden.

    Het liep inmiddels tegen drieeën en Patricia was in heen velden of wegen te bekennen. Ik twijfelde tussen naar huis gaan of te wachten op Patricia toen Andar zich bij ons voegde en met de stammie begon te praten. Blijkbaar had ze hem gevraagd of hij wist waarom ik haar negeerde. Plots draaide ze zich naar mij en zette de aanval in. De stammie zag het geheel glimlachend aan en voegde me toe "she is going to demolish you". Nu weet ik dat een kamer met deze sloopkogel een garantie voor succes is. Na een wachttijd van zo'n 20 minuten hadden we een kamer op de bovenste verdieping naast de Kino. Zeker vijf stelletjes hadden de Kino verkozen boven de wachttijden en privacy van een kamertje.

    Op de kamer bleek Andar in de GFE-modus te staan. Een heerlijke gevoelige slow BJ waarbij ze optimaal gebruik maakte van mijn gevoeligste plekje. Zelfs tijdens de daad bleef het GFE. Met afstand het beste kamertje wat ik met haar heb gehad en na een uurtje volkomen tevreden de kamer verlaten.

    Na afloop kwam ik de stammie tegen die zei dat Patricia nog naar mij had gevraagd. Ik moest sowieso nog een Red Bull halen voor de terugweg en liep de bar in. Ik zag Patricia zitten en ging naar haar toe. Ze verontschuldigde zich voor het feit dat ze bezet was. Ik zei haar dat het kan gebeuren en wenste haar prettige feestdagen en voegde eraan toe dat we het wel zouden inhalen als ze terug was.

    De terugreis is altijd een mooi moment om na te genieten en de zonden te overdenken. Achteraf was ik ergens wel blij dat Patricia bezet was. Een dame waarin ik me zou kunnen verliezen en die me zou "degraderen" tot een Lost Boy ipv Peter Pan.

    Van de zes "nieuwe" clubs die ik dit jaar heb bezocht heeft Samya de meeste indruk op mij gemaakt. Een zaterdagavond in de Titty Twister is een belevenis op zich en met geen enkele club te vergelijken. Het enigste wat ontbreekt is een bubbelbad, anders was het picture perfect.

    Samya, I'll be back

  10. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette (22 december 2017),Das (22 december 2017),Firehawk (22 december 2017),Giodude ( 3 maart 2020),Mr Bluenose (22 december 2017),Pierke69 (28 februari 2020),Sjeufke ( 8 januari 2018),Wijze grijze (22 december 2017)

  11. #981
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Zaterdag 9 December

    Ik had dit bezoek getimed om samen te vallen met mijn jaarlijkse pilgramage naar de kerstmarkten in Keulen, dus na het inchecken in mijn hotel kreeg ik een taxi naar de club die rond 1830 arriveerde. Inschrijving was gratis (met dank aan een gratis kaart van dit forum - nogmaals bedankt jongens wordt zeer op prijs gesteld) en het meisje keek nauwelijks naar de afdruk. Na het veranderen en douchen ging ik naar de bar die al behoorlijk druk was (het was natuurlijk een zaterdagavond). Na een hap eten werd ik vergezeld door een schattige blondine met mooie blootgestelde C-cupborsten. Ze ging met me mee op de bank en stelde zichzelf voor als Roxanne, 22 uit Roemenië. Ze zei dat ze pas een week of wat in de club had gezeten nadat ze was overgestapt van Mondial. Mijn interesse was gewekt en we schoven naar de kamer. Wat een ramp bleek het te zijn met Roxanne met een volledig gebrek aan vaardigheid op bijna elke afdeling. Kussen stond niet op het menu en haar pijpbeurt was erg slecht zonder diepte of tempo. Seks met haar bovenop was zielig, haar beweging was zo beperkt dat ik weinig gevoel had en het duurde niet lang voordat de kleine man beneden zijn belangstelling begon te verliezen. Om dit tegen te gaan, heb ik besloten om de positie van zendeling te veranderen en dit was een beetje beter (voor mij tenminste, maar niet voor Roxanne). Ik wist dat een finish onwaarschijnlijk was en ik gaf het na ongeveer 10 minuten op omdat er praktisch geen plezier voor mij was. Ze is een heel mooi meisje met een mooi lichaam, maar ik vond dat ze totaal geen vaardigheden had om een ​​succes te worden in deze baan. Na een ontspannen moment en een paar biertjes werd ik bij het danspodium geplaatst door een ouder uitziende dame die Emanuelle uit Frankrijk bleek te zijn. Ze sprak vrij goed Engels en we hadden een leuk gesprek gedurende 30 minuten of zo voordat ik de optie om naar de kamer te gaan nam. Emanuelle is een ervaren meid en is erg sensueel en ze leek zeker te genieten van mijn orale handelingen. Seks was ook redelijk goed met eerst haar bovenop, toen ik achter me aan het eindigen was met een zendeling. Al met al een redelijke sessie met een aardige oudere dame en hoewel ik degenen die van een meer volwassen meisje houden, zou aanraden, denk ik niet dat ik dit snel zou herhalen. Terug in de bar was het dansen in volle gang en de plek was nog drukker geworden met nauwelijks een plek om in de bar te zitten. Ik had nog een paar drankjes en overwoog mijn volgende zet, maar aangezien ik pas op de 2e dag van mijn 5-daagse Christmas Club-tour was, besloot ik wat energie in de kluis te bewaren en naar het hotel te gaan. Nog een heel leuk bezoek aan deze feestclub en hoewel ik niet erg goed gekozen heb in termen van de meisjes die ik voor de kamers heb uitgekozen, ben ik terug in het nieuwe jaar.

    Saturday 9th Dec

    I had timed this visit to coincide with my annual pilgramage to the Cologne Christmas Markets so after checking into my hotel I got a taxi to the club arriving about 1830. Entry was free (courtesy of a free card from this forum - thanks again guys it is much appreciated) and the girl barely glanced at the print out. After changing and showering I proceeded to the bar which was already quite busy (it was a Saturday Night of course). After a spot of food I was joined by a cute blond with nice exposed C Cup Breasts. She joined me on the sofa and introduced herself as Roxanne, 22 from Romania. She said she had only been in the club for a week or so after transferring in from Mondial. My interest was piqued and we adjourned to the room. What a disaster it turned out to be with Roxanne displaying a complete lack of skill in almost every department. Kissing was not on the menu and her blowjob was very poor with no depth or pace. Sex with her on top was pitiful with her movement being so restricted that I had little feeling and it was not long before the little guy downstairs began to lose interest. In order to counter this I decided on a position change to missionary and this was a little better (for me at least but not for Roxanne). I knew that a finish was unlikely and I gave up after about 10 minutes as there was practically no enjoyment for me. She is a very pretty girl with a nice body but I found her totally lacking in the skills required to be a success at this job. After a spot of relaxing and a few beers I was joined in near the dance podium by an older looking lady who turned out to be Emanuelle from France. She spoke fairly good English and we had a nice conversation for 30 minutes or so before I took up the option to go to the room. Emanuelle is an experienced girl and is very sensual and she certainly seemed to enjoy my oral ministrations. Sex was also pretty good with firstly her on top, then me in behind finishing off with a spot of missionary. All in all a reasonable session with a nice older lady and whilst I would recommend to those that like the more mature girl I don't think that I would repeat any time soon. Back in the bar the dancing was in full swing and the place had got even busier with scarcely a place to sit in the bar. I had a few more drinks and contemplated my next move but as I was only on the 2nd Day of my 5 day Christmas Club tour I decided to keep some energy in the locker and head for the hotel. Another really enjoyable visit to this party club and even though I did not choose particularly well in terms of the girls I selected for the rooms, I will be back in the New Year.

  12. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (12 februari 2018),Hooker lover1 (27 december 2017),jansenroy (27 december 2017),Nulnulzeseneenhalf (27 december 2017),Pandabeer82 (26 december 2017),Sjeufke (26 december 2017),Wentelt Eefje (27 december 2017),Wijze grijze (27 december 2017)

  13. #982
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Endlich mal einen 3er am 16.12.2017

    Nene, hier gleich die Auflösung. Mit meinen Kumpels im Samya-Stadion den ersten
    3er von FC erzittert.
    Doch von vorne. Vormittags eingecheckt für schmackhaftes Männerfrühstück. Milchkaffee und Wasser, Zigi und dann
    erstmal ab in die Dampfsauna. Herrlich, da fühlst Du die komplette Reinigung. Abgeduscht, eingecremt und auf einen
    der Wasserliegen noch der Augenpflege hingegeben. Schon war es Zeit in das FC-Trikot zu schlüpfen, mit den
    anwesenden FC'ler das erste Kölsch gezischt um dann mit weiterem Kölsch-Manna ab ins "Stadion". Buuhh, war das
    zum Schluß noch eng, aber Abpfiff und jetzt konnte ich mich den Damen näher widmen.
    Aber nein, ich hatte doch Naty gesehen. Etwas beleidigt war Sie schon, dass ich Sie wegen Fußball ignoriert habe.
    Doch konnte Sie mir nicht lange böse sein und schnell lag Naty in meinem Arm und säuselte mir die richtigen Worte ins Ohr.
    "Okay, ich dusche und Du holst Wasser und Schlüssel für oben."
    An der Rezeption keine Naty.....was ist das? Doch mit einem schelmischen Lächeln und erhobenen 4 Fingern
    signalisierte mir die ED wohin ich gehen sollte.
    Bett war schon gerichtet und Naty räkelte sich wie Sie der Herrgott schuf -- und da hat er sich vieeel Mühe gegeben -- auf
    dem selben. Sekundenschnell war ich so scharf auf Sie dass Wir über Uns herfielen. Was für ein Spiel! Naty dominant, ich
    wollte auch bestimmen was passiert. Herrlich! Und wie im Fluge und voller 'Sex-dralin' waren 1,5 Stunden rum und Wir Beide verschwitzt und geschafft. Keine Langeweile und kein 'nicht hier und nicht da'. Doppelt Herrlich!!
    Völlig entspannt und gut gelaunt genoß ich die gute Stimmung im Wechsel mit meinen Kumpels und zwischendurch auch mit
    Naty im Arm wenn Sie kurz Pause machen wollte.
    So macht ein Samstag Spaß. Ich kommen wieder.

    vanKees

  14. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 5 januari 2018),Mr Bluenose (30 december 2017)

  15. #983
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Silvester-Tour Teil 2

    Kennt ihr das Gefühl, nach dem 'zimmern' mit einer anderen Frau zu wissen dass es momentan nur die EINE gibt, die Dir Alles gibt was Du willst? Nein, keine Liebe aber das Gefühl auf dem Zimmer dass Dir jedesmal weiche Knie bereitet und Du für Stunden auf der Woge der Zufriedenheit schwimmst?
    Genau deshalb bin ich nach dem gutem Milchkaffee in Dortmund nach Köln ins SAMYA gefahren um meine rumänische "Griechin NATY" zu besuchen. Check-in gegen 16.00, verspätetes Frühstück, Wellness und schon war es 18.00 und da war Sie. Barbusig, mich anlächelnd und wissend was bald passieren wird. Rauchen tut Sie nicht mehr, ihr noch 15 Minuten mit ihren Freundinnen zum Ankommen gegeben und dann war Sie bei mir. Da war das warme Gefühl, bei ihr sitzend und nur wohlfühlen.
    Kaffee, Wasser und nach kurzem Frischmachen ab auf Zimmer. Die 6, denn Nomen ist Omen. 1,5 Stunden (kein Pannekoeken!), danach fix und foxi. Mit zittrigen Beinen an die Theke und erstmal Durst und Entkräftung mit einigen Kölsch gelöscht, die Kippe anschließend. Dusche und noch mit Naty zu Abend gegessen.
    Jetzt war Zeit für Sie zu arbeiten und es lief. Ich sah Sie nur immer wieder kurz aber ein Lächeln oder eine kleine, geheime Geste hatte Sie für mich.
    Zeit mit einigen Kumpels verbracht und so wurde es bald 03.00 und ich mußte mich in die Klamotten schmeißen, den ich wollte noch 270km weiter zum Silvesterfeiern.
    Schöne Kombi, NATY und SAMYA. Ich komme bald wieder.

    vanKees

    Fortsetzung folgt...

  16. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 5 januari 2018),hvdk52 ( 6 januari 2018),Mr Bluenose ( 8 januari 2018),Sjeufke ( 5 januari 2018)

  17. #984
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Zaterdagochtend ben ik na de Mentholtruuk om in Magnum te overnachten, richting Samya vertrokken.
    Aangezien de club nog niet zo vroeg open gaat, ben ik langs de Mc Donalds gegaan die daar 10 minuutjes vandaan zit en 24/7 open is. Even een ontbijtje genomen en wat zitten werken.

    Tegen openingstijd bij Samya aangeklopt en mijn vrijkaartje overhandigd, waarvoor dank!
    Bij de theke zag ik een namenlijst staan. Snel geteld stonden er maar liefst een kleine 40 dvp namen op. Dat Is meer dan Vertigo en Magnum gisteren samen...
    De theke beaamde dat dit inderdaad de dames voor vandaag aangemeld zijn. Dat belooft veel goeds :-D

    Eerst maar even oriënteren Door de club heen, omdat ik er maar 1x eerder was geweest en dat was alweer een paar mandjes geleden.
    Beneden omgekleed, en zag daar gelijk het toilet. Zonde dat de club het onderhoud minder op orde heeft, zoals de kapotte wc brillen, afgebroken haakjes voor je badjas en de handdroger was buiten gebruik. Ook spotte ik geen haardroger, waarvan de theke later vertelde dat er in 1 van de omkleedruimtes er wel 1 zou zijn.
    Beneden bevinden zich verder een aantal douches die prima op temperatuur zijn, een sauna, een stoomcabine, massage bed, en tot m'n vreugde de slaapruimte met de waterbedjes om even bij te kunnen komen.

    Terug naar boven spotte ik een paar dames in de bar ruimte. Eerst maar even de dorst lessen met een glaasje prik. Vervolgens het restaurant ingelopen en tot mijn verbazing zie ik daar een bekend gezicht. Althans, het blijft altijd raden zo zonder make up, maar het blijkt Lory van Happy Garden te zijn! Heb daar een leuke kamergang mee gehad en dus even een praatje mee gemaakt. Jeetje, elkaar maanden gezien en plots was ze verdwenen. Ik dacht voor vakantie, maar ze zit nu dus als Antonio in Samya. (Overigens met haar toestemming dit hier vermeld.)
    Ze was echter nog behoorlijk moe na een korte nacht. Het was vrijdag namelijk erg druk in de club geweest.
    Dus na een poosje haar rustig laten eten. Ik keek even in de keuken rond waar ze recht wat beleg voor brood hebben en Links wat warme maal. Maar ik zat nog vol van m'n Mc ontbijt.
    Dus even verdieping hoger lopen koekeloeren. Daar bleken alleen kamers te zitten, waarvan 2 met jacuzzi erin.
    Op de bovenste verdieping bevind zich een grote bioscoop. Ik noem het geen kino, omdat ik er echt zowat een bioscoop gevoel bij heb Door de staion opzetten waarbij elke rij aan bankjes een laag hoger ligt. Dat was me bij m'n eerste bezoek niet bijgebleven.
    Aan de zijkant van de Kino zitten volgens mij kamers, maar daar ben ik niet wezen kijken. Verder volgens mij nog een omkleedruimte voor de dames. Daar ben ik ook niet wezen kijken ;-)
    Daarna terug de bar in en even met Antonia gezeten en bijgepraat over de afgelopen tijd in Happy en zij in Samya. Meid was alleen nog erg moe. Dus ging maar nog niet met haar kameren.
    Toen ze even tussenuit ging, zag een andere blonde Roemeense haar kans schoon om bij me een praatje te maken. De dame in kwestie blijkt Ciara te heten. En met haar heb ik een heerlijke kamergang gehad.

    Aangezien de Mentholtruuk niet bepaald een succes Was ditmaals, ben ik na afscheid van Ciara maar weer afgedaald naar de kelder om de slaap hut in te duiken. Dat viel wat tegen, omdat het daar voor mijn doen te fris Is. Ook jammer dat de laser mist lamp buiten gebruik Is.
    Doch, het was er lekker rustig en al met al toch zo een 2 a 3 uurtjes kunnen dutten.

    Eenmaal weer wat opgeladen terug het restaurant in voor een kleine versnapering.
    Even met een Fransman zitten kletsen in de bar, waar best relaxte muziek draaide.

    Even later kwam Antonia weer de bar in na een pauze. We hebben toen gauw een kamertje gezocht, wat ook weer een heerlijke sessie werd. Heb wederom van deze dame genoten. Wat rustig en stil van karakter, maar wel erg lekker.

    Terug de bar in lijkt het een wereld van verschil, want de herrie Was intussen toegenomen tot disco volume. In het restaurant met een Nederlander die ik herken van Heaven 7 en even mee zitten kletsen.

    De bar Was in de avond geen plek voor mij om te verblijven. Dus ik dacht te gaan schuilen in de houten slaap ruimte. Dat werd nu echter geen succes, aangezien de bas van de bar er boven nog best doordringt in de kelder.

    Dus na die poging even later de club verlaten. Het Is best een drukke tent, want in de avond waren er denk wel iets van 50 man binnen. Maar de herrie en gebrek aan een echt rustiger plekje, maakt voor mij niet een club waar ik me later op de avond prettig bij voel.
    Voor de feestgangers des te meer, want sommige dames gingen soms het podium op om de muziek mee te dansen en er hing een disco sfeer.
    Maar ik zocht m'n Mentholcave liever weer op. Nog even afscheid genomen van Antonia. Zal miss "Cleopatra" missen...

  18. Onderstaande 8 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette ( 8 januari 2018),cheasehead ( 9 januari 2018),jansenroy ( 9 januari 2018),Mr Bluenose ( 8 januari 2018),Partycrasher ( 9 januari 2018),pret ( 9 januari 2018),Sjeufke ( 8 januari 2018),Wijze grijze ( 8 januari 2018)

  19. #985
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Vorige week vrijdag een dagje vrij genomen om Samya te bezoeken. Om drie uur aangekomen aan de Kirschbaumweg. Er was nog voldoende plek om te parkeren op de gastenparkeerplaats. Na het aftikken van 50 euro om gaan kleden in de coulissen. Het was rustig in de bar. Later op de avond werd het wat drukker.

    Op de bank werd ik vrij snel opgegeild door een Roemeense luisterend naar de naam Alina. Alina beweerde uit Spanje te komen. Die viel dus vrij snel door de mand… Edoch had ze mooie tieten. En lekkere brede heupen naar mijn smaak. Op de kamer kwamen er veel doekjes tevoorschijn. Wat volgde was een geweldige sessie. Ze is vooral geil in de bar, maar op de kamer wil mevrouw geen prestaties leveren. Jammer! Eenmaal het geld binnengehaald ziet ze je ook niet meer staan. Maar een half uur met haar op kamer geweest, maar had het al eerder willen afbreken.

    De sauna werd onderworpen aan een grondige inspectie. De sauna is prima en presteert goed. Heerlijk. Vergelijkbaar met de buitensauna in PHG. Een dame kwam er heel even bij maar waarschijnlijk niet gecharmeerd van mijn aufguss kwaliteiten. Bij terugkomst in de bar werd ik spontaan omhelst door een dame. Ze dacht me te kennen van Aca Gold, maar ik kon me haar niet herinneren en zeker niet van AcaGold. Ze was ook niet echt m'n type en na een kort praatje het daar maar bij gelaten.


    Een tweede kamergang werd uiteindelijk gemaakt met de eveneens Roemeense Helena. Ze was meer relax dan de eerste dame. Wat mij betreft qua figuur een topper in Samya. Ze genoot zichtbaar van het samenzijn. Het vocht liep uit haar vulva. Met haar een uur op kamer geweest en ze maakte mijn dag helemaal goed na het debacle met Alina

    Bij het verlaten van het huis nog even de hand geschud met Ali. Tot de volgende keer!

  20. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 januari 2018),Mr Bluenose (11 januari 2018),Patjax (11 januari 2018)

  21. #986
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    STATION NR. 2
    Heilige Drei Könige. Feiertag bei mir und so begab ich mich auf die Reise in das gelobte P6-Land um meine Geschenke zu verteilen, die ich in meinem Puffesel mit mir trug. Nicht Weihrauch, nicht Myrrhe, Gold in Form von einigen bunten Scheinen, die immer den Glanz in die Augen der Bettgespielinnen zaubern. Mein Weg führte mich in alte Gefilde von Duisburg zurück nach Köln ins SAMYA.
    Dort wußte ich dass meine dortige Stammfrau gegen 18.00 ausgeruht und ausgehungert nach meiner ‚Liebe‘ (ich weiß, ich träume!) mit mir das Liebeslager teilen wird. Also genügend Zeit fürs verspätetes Frühstück und Wellness um auch frisch diesem Club und den Frauen meine Aufwartung zu machen. An manche nette Personen *Neujahrswünsche* verteilt und Schuppdiwupp war die Zeit verflogen und ich konnte – NATY -- wieder in eleganten Dessous mit einem Lächeln in die Arme schliessen. Bat um eine halbe Stunde Freiraum um mit ihren Freundinnen etwas zu reden, Kaffee zu trinken und um ins Clubleben zu starten. Klar, kein Problem.
    In einem der besten Zimmer oben die 4 verbrachten Wir eine schön-erotische Stunde in der Wir Uns Beide wieder mit Neuem überraschten. Mit Naty wird es noch lange nicht langweilig. Mit einem zufriedenen Lächeln im Gesicht verabredeten Wir Uns um nach dem Duschen noch gemeinsam zu Abend zu essen. Das rundete die Zweisamkeit mit ihr ab und Wir trennten Uns.
    Auf Mitternacht schnappte ich mir NATY für eine zweite Runde in der Sie mich so flashte dass Ich danach zitternd für Minuten nicht ansprechbar war. Ich glaube, ich muß diese Frau heiraten (Club-Hochzeit/Spaß).
    Ganz gegen mein Naturell war ich den Rest der Nacht leicht in mich gekehrt und nahm die Club-Party nur noch so am Rande mit. Aber auch schön und ich sagte diesmal leise „Tschüß“!
    Ich sehe Euch Beide –NATY und SAMYA—bald wieder.

    vanKees

  22. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 januari 2018),Mr Bluenose (28 januari 2018),Partycrasher (15 januari 2018),Wijze grijze (15 januari 2018)

  23. #987
    Geregistreerd
    21 januari 2018
    Last Online
    19 maart 2019 @ 18:20
    Berichten
    81
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    143 in 57 posts

    Standaard

    Visite du samedi 13 janvier, de 16 heures jusqu'à la fermeture.
    Aida, la réceptionniste, m'informe de l'absence de Farina, partie travailler au Mondial, pour une durée indéterminée.

    Le line-up était de qualité moindre que d'habitude (les remplaçantes n'avaient pas, pour la plupart, un physique aussi avantageux que les permanentes), et également en terme de quantité (donc pas d'attente pour aller en chambre).

    En l'absence de ma régulière, j'allais devoir choisir de découvrir au moins un nouveau talent.
    J'hésitais entre Beatrice, Vanessa.hg, Bibi et Andar.
    Les quatre oursonnes étaient rapidement happées par des connoisseurs.
    Deux d'entre elles sont revenues avant les autres : Bibi et Andar.

    J'ai opté pour Andar, qui s'est avérée être un très bon choix.
    Elle ressemble à la réceptionniste Aida, en moins mignonne et avec des petits seins.

    Egalement vues :
    Alexandra, Alina, Bria.tu, Carlotta, Ines, Katea.ru (n'est plus LA Star), Lavinia, Raissa, Rayra

    Absentes:
    Selon Andar, Carmina serait partie travailler en Espagne (car n'aurait pas souhaité déclarer son activité).
    Egalement selon Andar, l'oursonne ayant pour nom de scène Georgia reviendrait sous peu.
    Erika, après un an d'absence, devrait reprendre au plus tard le mois prochain.

    J'ai été voir l'action au kino : trois couples s'activaient (ou essayaient) en même temps.
    Ils étaient toutes et tous trop saouls. Ils simulaient tous car n'arrivaient pas à baiser : cela ressemblaient davantage à une fête foraine.
    Les grosses dondons hautaines semblaient être dépourvues de talents également.

    Prochaine visite : le samedi 10 février (avant celles des samedis 10 et 31 mars, puis celle du samedi 5 mai).


    Bezoek van zaterdag 13 januari, van 16 uur tot sluitingstijd.
    Aida, de receptioniste, informeert me over de afwezigheid van Farina, deels werk bij de Wereld, voor onbepaalde tijd.

    De line-up was van een lagere kwaliteit dan normaal (de substituten hadden voor het grootste deel geen fysiek voordeel dat even voordelig was als de permanente), en ook qua aantal (dus niet te wachten om in de kamer te gaan) .

    Bij afwezigheid van mijn reguliere, zou ik ervoor moeten kiezen om op zijn minst een nieuw talent te ontdekken.
    Ik aarzelde tussen Beatrice, Vanessa.hg, Bibi en Andar.
    De vier beren werden snel opgepakt door kenners.
    Twee van hen kwamen terug voor de anderen: Bibi en Andar.

    Ik koos voor Andar, wat een zeer goede keuze bleek te zijn : https://www.ijsberenforum.com/forum/...188#post594188
    Ze lijkt op receptionist Aida, minder schattig en met kleine borsten.

    Ook gezien:
    Alexandra, Alina, Bria.tu, Carlotta, Ines, Katea.ru (niet langer LA Star), Lavinia, Raissa, Rayra

    afwezig:
    Volgens Andar zou Carmina in Spanje zijn gaan werken (omdat ze haar activiteiten niet wilde aangeven).
    Ook volgens Andar zou deze beer genaamd stadium Georgia binnenkort terugkeren: https://www.youtube.com/watch?v=-bYYFbW_cdQ
    Erika zou na een jaar afwezigheid niet later dan volgende maand moeten doorgaan.

    Ik zag de actie bij de kino: drie stellen waren tegelijk bezig (of probeerden).
    Ze waren allemaal dronken. Ze simuleerden allemaal omdat ze niet konden neuken: het leek meer op een carnaval.
    De lange, hooghartige dondons leken ook geen talent te hebben.

    Volgend bezoek: zaterdag 10 februari (vóór die van zaterdag 10 en 31 maart, daarna zaterdag 5 mei).

  24. Onderstaande 3 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (22 januari 2018),hvdk52 ( 3 februari 2018),Mr Bluenose (28 januari 2018)

  25. #988
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    In Samya aangekomen de zaterdagavond. Groot was mijn verbazing toen de héle kino en omkleedruimte propvol met beren leek te zitten en in de bar het aandeel beren vele malen de aantal dames overtrof. Cockfest dus. Mijn ogen dwaalden over de weinig aanwezige dames en ééntje ervan kon me wel bekoren. Ik ga moeten snel zijn vandaag.

    Eerst even douchen. De aanwezige sanitaire voorzieningen leken te klein om de toevloed aan beren de baas te kunnen. Ik ging dan snel bij het meisje zitten dat me wel aansprak. Ze heette Lili, is erg klein, heeft kort haar, met aan 1 kant een blonde lok. Ze kwam naar eigen zeggen uit Moldavie en was 20j oud. Ik denk dat ze ouder was ma bon. Beetje moeizaam gesprek. Ze lijkt afwezig. De aandacht van de vele beren (het merendeel allochtonen) maakte duidelijk dat ik snel een kamergang moest doen want voor mij steekt deze meid er bovenuit.

    In de kamer toch een goede sessie gehad. Ze houdt het graag rustig en houdt van intens contact en zoenen. Haar poes was snel kleddernat. Lekkere intieme neuksessie gehad, maar ze gebruikte een klodder glijmiddel wat weer zorgde dat ik een zwembad aan het neuken was. Dat vergalde (weeral) het hele feest voor mij. Nu, toch een voldoende en lekker in doggy klaargekomen.

    De rest van de avond gevuld met lekker eten. Ze bieden nu een soort van turks gebak aan naast het buffet en dat was mega lekker. Je moet er wel snel bij zijn want op=op. Er kwamen nu meer meiden binnengedruppeld. Toen de muziek luider ging werd er licht gefeest en gedanst, maar ik heb toch betere momenten meegemaakt in deze club. Het podium en stippalen bleven meestal onbenut. Ook een paar beren gespot die blijkbaar de stoere wilden uithangen (al dan niet onder invloed van wit poeder), en ik heb dan ook 1 beer zien buitengekieperd worden. Voor mij brengt dit soort krapuul de sfeer omlaag. En ja, het waren russen of polen denk ik.

    Wel een observatie gemaaakt. Ik zag telkens dezelfde meiden en zij leken geen kamergangen te doen. Ik denk dus dat er weinig kamergangen gemaakt worden vanavond, ofwel zitten de favorietjes nonstop op de kamer. Wat ook duidelijk is, is dat de meiden hoopvol kijken naar het vast clienteel in de club. De club begint meer en meer op het echte uitgaansleven te lijken: alle meiden willen een kleine selectie mannen (vooral de stoere allochtoon) en de rest van de mannen moet het doen met “afwerken”.

    De club zelf is sinds vorig jaar vernieuwd geweest en dan vooral de wellness. Vooral de dampcabine is een favoriet geworden voor mij. De waterbedden in de rustruimte onder een geschilderde sterrenhemel zijn iets speciaals. Maar je moet je haasten om een plekje te hebben, want de bedden zijn meestal bezet. Een jacuzzi ontbreekt helaas, wat deze club onmiddellijk een klasse hoger zou tillen. De kino zelf is naar mijn aanvoelen veel te groot en te fel verlicht. Maar de horden beren die deze ruimte bevolkt toont aan dat dit toch iets is dat anderen wel kan bekoren.
    Voor mij was het vandaag een mindere ervaring. Je voelt dat het aandeel aggressieve “krapuul”-beren stijgt en de sfeer wat aggressiever wordt. Jammerlijke maar voorspelbare evolutie. Toch is de kwaliteit van de dienstverlening bij de meiden hier relatief hoog.

  26. Onderstaande 8 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 januari 2018),cheasehead (22 januari 2018),French Lover (21 januari 2018),hvdk52 (21 januari 2018),Mr Bluenose (28 januari 2018),satanic surfer (21 januari 2018),VAZKOR (22 september 2018),Wijze grijze (21 januari 2018)

  27. #989
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Afgelopen week een messe in Keulen, hotels waren niet te betalen. Zou de reden voor de drukte kunnen zijn

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  28. #990
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Helaas is in Samya al geruime tijd een evolutie merkbaar dat een niet onaanzienlijk aantal dames méér geld verdient met dansen dan met neuken aangezien een boel heren (grosso modo t-shirtdragende stammies met Migrationshintergrund) er een sport van maakt om niet onaanzienlijke aantallen geldscheinen in slipjes te proppen vanaf de DJ z´n opwachting maakt. Welke an sich logische consequenties dat met de kamermotivatie van dansmariekens, servicelevelgrade etc meebrengt kan u zelf probleemloos aanvullen lijkt me. Tja, nuff said...Met een verrekijkertje heeft het nog een beetje van deftig saunaclublevel te maken doch het laten we zeggen easy peacy anspruchslose gemiddelde publiek kan men bijna niet méér verwachten, laat staan van de Messegasten, Aziaten en Franstaligen die de club bevolken doorgaans...Niks mis mee hoor doch niet voor iedereen interessant dunkt me. Het stampublikum is dan ook al jarenlang verdergemigreerd richting elders wegens common sense.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  29. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (21 januari 2018),cheasehead (23 januari 2018),Smouse (27 januari 2018)

  30. #991
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Last Online
    6 september 2022 @ 00:21
    Berichten
    123
    Discussies
    1
    Thanks
    163
    Thanked
    280 in 57 posts

    Standaard

    Mit "etwas Verspätung" noch mein Kurzbericht zu meinem Samya-Besuch vom 19.11.2017:

    Der fällt leider nicht sonderlich positiv aus. Ein Dank zunächst nochmal ans Ijsberenforum, die dafür sorgten, das mich dieser enttäuschende Samya-Besuch dank Freikarte zumindest keinen Eintritt kostete.

    Es war ein Sonntag, Volkstrauertag in Deutschland. Hätte ich geahnt, das im Samya ein ähnlicher "Trauertag" herrschen würde, hätte ich mir die Fahrt schenken können.

    Da ich schon etwas länger nicht mehr im Samya war, gab es zunächst auch was baulich neues für mich zu sehen: Im Kellergeschoß, also im "Wellnessbereich", wurde ein eigener, geschlossener Ruheraum geschaffen. Optisch sehr schön gemacht und dort auch wirklich die gesuchte Ruhe findend, habe ich trotzdem was zu kritisieren: Denn weggefallen ist dadurch der offene Bereich mit den Relaxliegen, auf denen liegend man früher so schön einigen Mädels beim Duschen und späteren "zurechtmachen" zuschauen konnte. Echt schade...

    Wellnesstechnisch gesehen hinkt das Samya ohnehin deutlich anderen Clubs hinterher, was aber vor allem Gebäudebaulich geschuldet ist. Dafür ist das Samya eben mehr ein lautstarker Partyclub, in dem es aber vor allem abends deutlich mit der (Musik)Lautstärke übertrieben wird. Und die Art der dröhnenden Musik ist geschmacklich auch nicht jedermanns Sache.

    Aber man geht ja auch nicht wegen Wellness, Essen (was im Samya eigentlich zumeist auch immer gut und reichlich vorhanden ist) oder Musik in einen Club, sondern hauptsächlich wohl doch meistens wegen den dort anweesenden Mädels.

    Und damit komme ich zur Sache: Die waren an jenem Sonntag einfach desillusionierend!

    Sehr viele Mädels, ja, aber was für welche??? Fast ausnahmslos Rumänninnen zweiter Klasse, dazu lustlos, quatschen lieber mit Kolleginnen und nicht wenige tragen ihr Näschen ganz schön hoch.

    "Höhepunkt" war eines der ganz wenigen optisch mir gefallenden Mädels. Dieses habe ich seit ihrer Ankunft beobachtet. Die hatte in zwei Stunden gerade mal einen halbstündigen Zimmergang. Als ich sie ansprach und mit ihr auf ein Zimmer wollte, bekam ich zu hören, das sie keine Maschine sei sondern ihre Pausen braucht. Alles kein Problem, ich hätte auch gewartet. Nur: Wie lange wäre das geworden? Mindestens zwei Stunden habe ich sie an Spielautomaten sitzen sehen, zwischendurch mehrfach Männern eine Absage erteilend, vermutlich mit selber Begründung wie bei mir. Wie lange das dann noch so weiter ging weiß ich nicht, da ich dann das Samya verlassen habe. Für mich scheint dieses Mädel schlichtweg den Job verfehlt zu haben.

    Es war das erstemal, das ich das Samya ungefickt verlassen habe. Mir ist jede, wirklich jede Lust an einen Zimmergang dort vergangen. Ich habe wunderschöne Erinnerungen an das Samya, an (auch viele deutsche) absolute Topgirls wie Tropical Cat, Tamara, Kim, Melina, Claudia und wie sie auch alle hießen. Heute dagegen nur noch Schr....

    Mich sieht das Samya vorerst nicht mehr wieder. Vielleicht teste ich es irgendwann nochmal, wenn man davon ausgehen kann, dass das Line-Up nochmal "grundüberholt" ist.

    Gruß vom
    Blondinenschatz

  31. Onderstaande 2 leden hebben Blondinenschatz bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover (29 januari 2018),Mr Bluenose (28 januari 2018)

  32. #992
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Blondinenschatz,
    zwei Monate später....eigentlich keine Antwort wert aber ich will Dir doch einiges zum Überlegen mitgeben.
    Sonntags ist grundsätzlich erstmal etwas ruhiger im Club da die Mädels schon den Freitag und Samstag hinter sich
    gebracht haben.
    In dem Club wird immer wieder nachgearbeitet und wo es geht modernisiert. Der Club ist halt einmal gebäudetechnisch
    limitiert aber ich finde fast das Optimum herausgeholt.
    Und wenn die Frau, ja auch Sie ist Gast dort, nicht mit Dir aufs Zimmer will und lieber Automat spielt, das gäbe mir
    persönlich zu denken. Sie spielte den ganzen Tag und Abend ....da hat Sie wohl die Tage vorher genug verdient.
    Pech.

    vanKees

  33. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 3 februari 2018),Mr Bluenose (11 februari 2018)

  34. #993
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Was mache ich am Samstag den 27.01.18 im Samya???
    Essen, Trinken, Fußball schauen…der Sex des alten Mannes. Wellness und ein bißchen Party, mehr war nicht geplant.
    Es läuft, bis ich zum Rauchen raus auf die kühle Terrasse gehe. Was sehen meine müden Augen?
    Gulia ist wieder da. Gut in Form und wie ich Sie in Erinnerung habe lächelnd und quasselnd wie ein Wasserfall. Sie erkennt mich und schenkt mir über zwei Bistrotische ein Extra-Lächeln. Sollte es heute was mit Uns Beiden werden? Abwarten. Sie hat Ihre Fangemeinde sodaß ich nicht gewillt bin mich in Reihe zu stellen um zu warten und Zimmerkärtchen zu ziehen.
    Gefühlte Stunde später gleicher Ort, gleiches Spiel. Und bei mir regt sich was. Still da unten, heute ist Ruhetag. Aber Junx, ihr wisst selber, Der da unten hat seinen eigenen Kopf.
    Nächste Runde fragt Sie mich nach Feuer und wie zufällig sucht Gulia Körperkontakt da zwei Gäste Sie zu arg bedrängen und sich bei mir sicher fühlt. Gentleman halt.
    „Mein Mann“ sagt Sie. Hab ich in den letzten zwei Stunden was verpasst???
    „Ich geh jetzt tanzen“ (seit geraumer Zeit auch schon zeigefreudig mit ‚oben-ohne‘) läßt Sie mich in der Kälte stehen. Luder, das ist doch Berechnung. Wer Sie kennt, weiß dass Sie mit dem Tanzen auf der Bühne die Männerschw… anschwellen läßt. Hab ich meine Chance verpasst?
    Ich gehe erstmal duschen, sehe dass einige schöne Zimmer oben frei sind und signalisiere Ihr: Wir Beide…Jetzt…auf Zimmer. Erst fragend, dann lächelnd schwebt Sie von der Bühne und in meine Arme. „Wirklich“? „Klar, jetzt“! Und schon sind Wir mit Schlüssel und Handtüchern bepackt auf dem Weg in die 4. Mit Gulia ist es sehr unkompliziert und selbst bei unserem erstem Mal zusammen fließt das Zimmer sehr harmonisch und mit gutem Sex durch die Stunde. Schöner fraulicher Körper, weiche C-Titten, küsst gerne und gut. So haben Wir Beide Spaß und zum Ende nach meinem Kommen haben Wir noch etwas Zeit zum Reden. Was Sie sehr gerne macht, vllt. der einzige kleine, wirklich kleine Minuspunkt. Sie gesteht mir, dass Sie seit unserem ersten Kennenlernen, wo Sie mir einen Korb geben mußte da dauergebucht, Sie mit mir aufs Zimmer wollte.
    Leicht die Zeit überzogen aber nicht der kleinste Versuch noch ein Extra zu bekommen verabschiedete ich Gulia um Sie in die ach so ‚kalte Clubnacht‘ zu entlassen.
    Die restliche Zeit noch mit klönen, Kölsch und Kumpels verbracht .

    vanKees

  35. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover ( 6 februari 2018),hvdk52 ( 3 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018),Sjeufke ( 1 februari 2018)

  36. #994
    Geregistreerd
    8 juni 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Berichten
    151
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked
    276 in 85 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag dit lustoord voor de 2e keer bezocht. Mijn 1e bezoek van 2 weken was wel goed bevallen. Er waren nog een paar dames waar ik ff mee op kamer had gewild.
    Helaas was de LU afgelopen zaterdag enigszins gewijzigd . Diverse slanke dames waren ingeruild door hun volslanke collega's . Gelukkig kwam ik een oude bekende tegen, Gina https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense).
    Na wat eten en ontspanning besloot ik dat het tijd was voor een reünie. Dus weer een heerlijke pannenkoek sessie met dit schatje gehad. Haar super GFE service was als vanouds. Zoenen, pijpen, knuffelen en in verschillende posities neuken. Echt een genot .
    Daarna weer bijkomen en wat energie opdoen in het restaurant en wellness.

    Zoals al vaker is verteld, Samya is een echte avondclub. Na een uur of 11 veranderd het meer in een nachtclub. Met een mix van manele, Turks en wat andere muzieksoorten. Er word flink gedronken en gedanst door dames en gasten. Maar er heerst wat mij betreft een goeie en levendige sfeer in deze club.
    Hoewel het een vermoeiende rit is, zal ik Samya weer bezoeken...met dank aan dit forum

  37. Onderstaande 2 leden hebben MrCoconut bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover ( 6 februari 2018),Mr Bluenose (11 februari 2018)

  38. #995
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Vrijdagavond onverwacht in Samya belandt. Rond 20:00 uur aangekomen.
    Van de dip is in Samya niet zoveel te merken. Zij hebben het echt goed voor elkaar, veel meiden en uiteraard veel mooie. Ook veel nieuwe gezichten.

    Eerst eens even gaan eten, dat was ook weer goed in orde. De döner smaakt er altijd goed. Het restaurant is ook altijd een mooie plek om alle meiden te checken.
    Lekker rustig eten met allerlei moois wat voorbij komt.

    Na het eten Gabriella getroffen (ex-PHG) die zich in Samya Bonnie noemt. Na een tijdje weer allebei onze eigen weg gegaan.
    Lekker genieten weer van de dansende meiden. Die gingen later op de avond weer allemaal het podium op, blijft mooi om te zien.

    Later Bonnie weer tegen gekomen ze had geen zin meer en was moe. Ze wou rond 2-3:00 uur naar huis maar moest blijven tot 5. Toen zijn we onder naar de
    relaxruimte gegaan, 2 bedjes tegen elkaar geschoven waar we lekker hebben liggen relaxen onder de sterrenhemel. Wat ze mooi gemaakt hebben daar.
    Ook nog 2x tussendoor in de sauna geweest, wat voor mij de allereerste keer was. Ja dik 1,5 jaar clubs bezoeken maar was nog nooit in een sauna geweest.
    Uit mijzelf zal ik er ook niet meer zo snel in gaan, veels te warm.
    Uiteindelijk viel ze ook nog in slaap in de relaxruimte. Haar rond 4:30 uur maar eens wakker maken maar was nog een opgave om haar te laten opstaan.

    Nog even gedoucht en zelf ook aanstalten gemaakt om naar huis te gaan. Echt een goede club, genoeg meiden, mooie sfeer, goed eten en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat de club zover weg is.
    Anders kwam ik er geheid vaker. De doemdenkers over de nieuwe wet moeten Samya maar eens bezoeken.

  39. Onderstaande 8 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    duif1 (13 februari 2018),French Lover (12 februari 2018),hasta la pasta (11 februari 2018),mechelen (11 februari 2018),Mr Bluenose (11 februari 2018),pret (11 februari 2018),rmjhexe (11 februari 2018),Wijze grijze (11 februari 2018)

  40. #996
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Lächeln Avia im samya oder "Er rutscht sonst aus dem Mund", oder der 1000ste Bericht hier.

    Avia im samya oder "Er rutscht sonst aus dem Mund".



    Ich war gestern erst in Dortmund, eins meiner IT Girls hatte wohl Ihren freien Tag, nicht das da keine anderen Girls waren aber Ich konnte mich nicht entscheiden. Also auf ins samya, aus Dortmund sind es 40 Kilometer weniger als von zu Hause, also war der ökonomische Gedanke unter anderem ausschlaggebend. Um 19 Uhr war Ich am Ziel der Kölner Männerträume, dem samya.
    Eingecheckt und ab zu den Duschen, wobei die Mädels waren gestern heißer wie die Duschen. Es ging durch die Lounge erst mal in Restaurant.
    Ich finde die angebotenen Speisen lecker und vielseitig, auch die Auswahl der Salate ist gut, nicht das Ich welchen esse, aber Ich könnte wenn Ich möchte. Meistens bleibe Ich am Dönerspieß hängen, alles andere ist nur Beilage.
    Gut gestärkt gang es jetzt zu den Girls um deren Umsatz anzukurbeln. Ich tippe auf 80 leichte Mädels am Samstag im samya, Mir kam es vor als ob sich die Damen im Schnitt etwas schlanker geworden sind. Emanuela und Vanessa habe Ich nicht gesichtet.
    Die kleine Blonde mit den kurzen Haaren und topless hat aber ein paar Pfündchen zugenommen, Ihr hat die Weihnachtsgans aber gut geschmeckt.
    Ein paar Dreier wurden Mir wieder angeboten, es wären immer die Besten so wurde es Mir glaubhaft versichert.

    Ich finde das Servicepersonal auch gut im samya, hier ein Beispiel. Ich wollte gerade was bestellen, der Barkeeper wurde dann gerufen.
    Der läuft nicht einfach weg und lässt Dich dumm stehen, Er sagt Ich komme sofort wieder und so war es.
    Es sind auch so kleine Sachen woran Ich sehe , Die machen Ihren Job gerne und sehen den Kunden noch als Kunden.
    Auch sonst im Restaurant, unten in der Sauna, das Reinigungspersonal , alle sind nett und freundlich.
    Man hat das Gefühl Sie freuen sich wenn viele Gäste kommen, und so sollte es im besten Fall auch sein.

    Nun weiter zu den Knatterelfen:
    Mir ist durchaus bewusst das Ich ein schwieriger Kunde nicht nur im paysex bin, aber Wir sind was Wir sind. Ich war gerade beim Speed Dating so mit der 6 oder 7 Frau. Da kam Avia zu Mir, und stellte sich vor.
    Ich fragte ob Sie auch ein Zimmer ohne Liebe machen könne, als kein Küssen auf dem Mund oder übermäßige Liebkosungen, etwas zickig wäre ein Traum.
    Sie ganz frech, Ich mache es auch Ohne. (Liebe).

    Ihre Optik war auch nett, so 165 cm, schlank, blond, gute Zähnchen und der Spaß sollte nur 50 Euros kosten trotz meiner kleinen Extrawünsche.
    Baby, haide Zimmer. Ab in die 35 und es fehlten Kondome bei Ihr, oh das fängt ja gut an dachte Ich Mir.
    Nach einer Minute waren aber alle Beischlafutensilien da, Ich lag schon voller Erwartungen auf dem Bettchen. Sie fing mit leichten Küssen am Hals an, und nahm Ihn erst mal direkt ins warme Mündchen. Dabei kroch Sie in die Rühr mich nicht an Stellung zwischen meinen Beinen. Kurz angesprochen und Ihr Po war bespielbar. Jetzt gab es ein wildes Handgemenge mit Blowjob. Ok, Ich fragte ob es auch ohne Hand geht, sonst wäre es ja ein Handjob.
    Das meint Sie wenn Sie Ihn nicht festhalte rutscht Er aus dem Mund. Boh, geiler Spruch dachte Ich Mir , streckte Ihr schon meine Hand für ein High5 entgegen aber das wollte Sie auch nicht. Und dann gab es freihändiges Blasen mit Gefühl, doch hat Mir gut gefallen. Dabei Ihren süßen Po in den Händen das ist schon was. In die 69er wollte Sie nicht direkt, Ich könne Sie später lecken.

    Ich muss jetzt auch nicht Jeden Wunsch unbedingt durchsetzten, es soll auch noch Spaß machen. langsam fing Sie echt an etwas zickig zu werden was Ich absolut mag. So, jetzt sattelte Avia auf und ritt eine Minute. Dann musste Ich die Regie übernehmen. Ihren Süßen Po etwas ausgerichtet, Sie fragte ob Sie mein Hals küssen dürfte. Ich: Ja klar aber bitte nicht beißen, Sie: nein Ich beiße Dich nicht. Ich: danke Du bist soooooooo nett.
    Etwas Vollgas gemacht, eine Hand in Ihrem Nacken am Haaransatz.

    Liebkosungen im Nacken:

    Auch der Nacken ist eine äußerst erogene Zone. Schon im alten Japan und im viktorianischen England galt ein entblößter Nacken unter hochgestecktem Haar als erotisches Signal. Bei Berührungen in dieser Körpergegend stellen sich bei manchen Frauen sprichwörtlich die Nackenhärchen auf.

    Auch sanfte Massagen von Nacken werden als sehr erregend empfunden und lassen sich ideal in das Vorspiel einbinden. Ganz zarte Berührungen mit den Fingern oder einer Feder und sogar nur ein leichtes Anpusten können als Liebkosungen schon ausreichen, um Sie wohlig erschauern zu lassen.

    Somit ist die romantische Seite abgedeckt, jetzt noch ein Finger an Ihren Po spielen und bei Bedarf einführen, so der Plan.
    Dabei kommt es immer auf die Situation an, Wenn das Girl im siebten Himmel ist geht das ohne Probleme.

    Jetzt sagte Avia nach einer Minute, Baby komm jetzt.
    Ich dachte Mir nur, hier wird Einiges passieren aber das Ich voreilig das Conti fülle ist praktisch ausgeschlossen. Naja nach ein paar Minuten hörte Sie auch auf. Sie schaute mich nur mit großen Augen an und konnte es wohl nicht fassen das der "Vollgasmann" zu Besuch war.
    Zum Finale gab es dann ein Handjob vom Avia, mit Beiden Händen, da gab Sie dann Vollgas.
    Noch schön Ihr Händchen erwischt, läuft also. Reinigung durch Avia.
    Abrechnung 50 Euro für 30 Minuten ohne Liebe, Ich finde Sie gut und buche Sie wieder.

    Und Wer sich jetzt fragt, der Name Avia sagt Mir doch was, hier die Lösung.

    Das Beste zum Schluss:
    Die 4:1 Aktion geht weiter, Ich hab mich gestern erstmalig registrieren lassen.
    Attached Images Attached Images

  41. Onderstaande 7 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 mei 2018),cheasehead (20 februari 2018),Firehawk (12 februari 2018),French Lover (12 februari 2018),Mr Bluenose (12 februari 2018),Patjax (21 februari 2018),Wijze grijze (12 februari 2018)

  42. #997
    Geregistreerd
    21 januari 2018
    Last Online
    19 maart 2019 @ 18:20
    Berichten
    81
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    143 in 57 posts

    Standaard

    Visit of Saturday, February 10, from 4 pm to 5 am.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...301#post596301

    Free admission thanks to Ijsberenforum !
    Thanks again ! You made me a Happy man !


    Line-up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bergtester
    Ich tippe auf 80 leichte Mädels am Samstag im samya, Mir kam es vor als ob sich die Damen im Schnitt etwas schlanker geworden sind.
    Good quality, but less ladies than sometimes (not until 120).
    About 20 ladies before 06:30 pm, because most of them were hidden in their lockers room.
    The reason was that most of the customers were looking at local team football game (they lost ).
    When the contest stopped, a lot of ladies appeared in kino.
    Maybe until 80 ladies after 8 pm.

    Ratio was one for one, all time long.
    Consequence : any promiscuity in the main area, and less than five minutes waiting to get a key to go to the room.

    Working ladies : Alexandra, Anna.ro, Beatrice, Bibi, Bria, Carlotta, Cristina (highly recommanded by a trip companion), Hannah.bg and "her cousine" Francisa, Ilona, Ines, Iren, Joanna, Katea.ru (overbooked), Madalina (skeleton), Patricia, Raissa (to flee), Rayra, Sweety (with a new hair colour).

    Missing ladies : Andar said that Carmina is preparing her documents to register (so she will come back). Valentina and her friend Warsa weren't there.

    Ambiance

    Nice music (but too heavy volume sound), ladies were dancing on and around the podium.
    No sex show in the kino. I was a little bit disappointed about it. Usually, that's a good way to test the talents of some "targeted" ladies, especially the new ones.

    Food

    Hot and cold delicatessen about 4 pm. I really need it to take energy.
    During nightime, meats, pastas, rices, hot and cold vegetables, fruits, and oriental pastries. It was good.
    The kebab seemed to be strange this time.

    My sexperiences

    I asked Bianca, the moody theke if this Lilly was working today, because I didn't see her neither in the club, nor on the register.
    She just answered : "Yes" (she was eating so I didn't get another informations).
    I waited for her in the kino during the afternoon (about two hours), near ladies' locker room, for my first session, but she wasn't working .

    So I picked another lady : Andar >>> https://www.ijsberenforum.com/forum/...ea-HP-LR/page3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bergtester
    Die kleine Blonde mit den kurzen Haaren und topless hat aber ein paar Pfündchen zugenommen, Ihr hat die Weihnachtsgans aber gut geschmeckt.
    Later during the night, I was going to prepare myself for another round.
    I took a towel in reception and saw Lilly going to a room with a customer.
    I waited for her in the kino, to be sure to catch her before another customer picked her : https://www.ijsberenforum.com/forum/...ly-(Roemeense)

    Next visits : March 10th and 31th, May 5th
    Laatst gewijzigd door French Lover; 13 februari 2018 om 10:54

  43. Onderstaande 7 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (13 februari 2018),biged ( 5 mei 2018),cheasehead (20 februari 2018),delaplace1 (13 februari 2018),Firehawk (13 februari 2018),Mr Bluenose (13 februari 2018),Patjax (21 februari 2018)

  44. #998
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door French Lover Bekijk bericht
    No sex show in the kino. I was a little bit disappointed about it. Usually, that's a good way to test the talents of some "targeted" ladies, especially the new ones.
    Welches Girl ist denn gut für Action im Kino? Ich frag Avia mal ob Sie Spaß im Kino macht.
    Dann könnte Ich nächsten Samstag mal eine Shownummer machen.
    Laatst gewijzigd door Bergtester; 13 februari 2018 om 16:27

  45. Onderstaande 2 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover (13 februari 2018),Mr Bluenose (14 februari 2018)

  46. #999
    Geregistreerd
    21 januari 2018
    Last Online
    19 maart 2019 @ 18:20
    Berichten
    81
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    143 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bergtester Bekijk bericht
    Welches Girl ist denn gut für Action im Kino? Ich frag Avia mal ob Sie Spaß im Kino macht.
    Dann könnte Ich nächsten Samstag mal eine Shownummer machen.
    You will also need pom-pom girls !

  47. Onderstaande 2 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (14 februari 2018),Mr Bluenose (14 februari 2018)

  48. #1000
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Standaard

    Ich finde Sex im Kino klasse. Die Ladys zeigen was Sie können, ist ja auch eine gute Werbung für Sie.
    Ich war sonst immer im ACA Gold im Kino, das ist jetzt nicht mehr erlaubt.
    Wo geht's denn im samya ab? Im großen Kino wo Fußball läuft oder in dem kleinen Pornokino nebenan?

  49. Onderstaande 3 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover (14 februari 2018),Manureva (25 februari 2018),Mr Bluenose (14 februari 2018)

 

 
Pagina 40 van 73 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.

  Diamond 468*60