Pagina 64 van 73 EersteEerste ... 1454606162636465666768 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.576 t/m 1.600 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #1576
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:31
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.158
    Discussies
    233
    Thanks
    21.562
    Thanked
    6.290 in 3.001 posts

    Standaard

    Al ze er niet zijn geweest zijn heb je gelijk, maar amper… denk juist dat de incidentele bezoekers in die k@tclub er ook vaker mee worden geconfronteerd dan jouw bekende ijsberen…
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  2. #1577
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.854
    Discussies
    93
    Thanks
    14.794
    Thanked
    9.597 in 3.465 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Al ze er niet zijn geweest zijn heb je gelijk, maar amper… denk juist dat de incidentele bezoekers in jouw stamclub er ook vaker mee worden geconfronteerd dan jouw bekende ijsberen…
    Dat zou goed kunnen. Dat is mij ook overkomen in Salome. De dames proberen nog wel eens wat. Maar waarom is die ex Venus stammie het dan niet overkomen in zijn eerste 20 kamers? Ook ijsberen die ik er spreek die er voor het eerst komen en die ik spreek hoor ik er gelukkig niet over, tenzij ze in handen zijn gevallen van de notoire upsellers. Het grootste deel van de dames doet het gelukkig niet.

  3. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 5 juli 2022),Meme Moo ( 5 juli 2022),mentholbear ( 5 juli 2022),molaar ( 5 juli 2022),schoolmeester ( 5 juli 2022)

  4. #1578
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Maar waarom is die ex Venus stammie het dan niet overkomen in zijn eerste 20 kamers?
    Kennelijk heeft hij bij betreffende 20 kamers de 80% van de dame(s) getroffen die geen upselling doen.

  5. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 5 juli 2022),Wentelt Eefje ( 5 juli 2022)

  6. #1579
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    41.776
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    Door het warme voorjaar is de kans groot dat we deze zomer veel wespen zien. De eerste wespenplagen zijn al gemeld en we worden voorlopig niet met rust gelaten door de vliegende stekers
    ..... https://www.ad.nl/binnenland/we-koer...neer~a872198e/

    Ohhhh dit bericht staat verkeerd ....

    Nee, hoor.

    Sommigen zijn hier net zo´n plaag

    De meesten die deze discussies beginnen weten dat er andere topics zijn betreffende prijzen. Maar nee, iedere keer weer poepen we lekker algemene topics van clubs vol of nog liever doen we dat bij een dame die er niks mee te maken heeft. En uiteraard zijn er allerlei lievelingetjes van clubs. Er is er zelfs 1tje bij die zijn "baas" dan weer gaat inlichten omdat zijn berichtjes niet doorkomen en wat er dan weer allemaal hier geschreven wordt ....
    Ik geef nog maar een keer wat mee: Prijsafspraken opgelegd door een saunaclub aan dames is ten strengste verboden. Dit leidt namelijk tot ondermijning van het saunaclubprincipe en kan leiden tot behoorlijke belastingproblemen voor dames,clubs en nog sterkere prijsverhogingen voor de heren.


    PS Mochten er ijsberen denken dat ze hierover nu weer verder kunnen ouwehoeren in dit topic dan zullen ze meteen merken dat wij , Big30 en ik, het spuugzat zijn.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. Onderstaande 6 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo ( 5 juli 2022),Patjax (25 juli 2022),schoolmeester ( 5 juli 2022),Wacko66 ( 5 juli 2022),WANDELAAR5 ( 5 juli 2022),Wentelt Eefje ( 5 juli 2022)

  8. #1580
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.410
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Maar nee, iedere keer weer poepen we lekker algemene topics van clubs vol ...
    Daar gaar het toch om? Ah neen in België poepen ze anders dan in Nederland...

  9. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 juli 2022),Shakir ( 6 juli 2022),WANDELAAR5 ( 5 juli 2022)

  10. #1581
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    GEDITCHED

    Na de week ervoor vlaai te zijn gaan halen, op de 28e van de 6e richting Keulen getrokken voor een date met een jonge dame.

    Na nog wat inkopen en tanken iets na openingstijd aangekomen op een parking met zo een vijftal wagens.
    De entree bedroeg 50 euro. Een happy hour hebben ze hier niet, maar wel een spaaractie. Bij de 5e bezoek is je entree gratis. Je moet een nickname aan de receptie doorgeven en die houden het voor je bij. Je credits zijn enkel binnen een kalenderjaar geldig, dus hou daar rekening mee.
    De dames rekenen 50p30 en het merendeel is niet heel milieubewust. Sommige oudgedienden willen voor bekenden nog wel eens een hand over hun groene hartje strijken. Maar over het algemeen kwam ik meestal nogal wat upsellsters tegen. 1 fraaie slanke jongedame waarvan ik helaas de naam van ben vergeten wilde ook extra voor wat elders gewoon inbegrepen is. Maar omdat ze geen 69 wilde viel ze voor mij af.

    Bij navraag bleek Raissa blijkt te zijn gestopt met het werk (geen idee of het tijdelijk of permanent is) en Sofi schijnt met de noorderzon te zijn vertrokken.
    Jammer, had er fijne tijden mee gehad, maar had ook een date waar ik naar uit keek. En als het goed is zou Bella die ik van elders ken vandaag er ook zijn.

    Dus lekker ontbijtje en van de zon genoten. Met het mooie weer had ik deze keer geen sauna genomen. Vooral zonder een verfrissende zwembad om even in af te koelen. Wel viel me op dat deze keer de Turkse/stoom sauna uit stond.

    Het eten door de dag heen was prima. In de ochtend kun je ook vragen om een eitje voor je te laten maken. De dame begreep of niet wat een omelet is of had zich vergist, want ik kreeg spiegeleieren. Gelukkig is deze veelvraat niet zo moeilijk met eten, hoewel ik in de zomer normaal gesproken voorzichtig ben met rauwe eierdooiers.
    Verder wordt alle voor je opgeschept, dus het plunderen van de voederbakken gaat niet zo makkelijk, maar de schnitzel met champignon saus wat in de avond op m'n bord kwam smaakte me goed.

    Kwa dames waren er rond het middag uur er zo een vijftal en viertal heren. Maar Samya is meer een avond club en hoe later het werd, hoe drukker het werd. Ik denk uiteindelijk wel een 30 a 40 tal dames en bijna even zoveel heren.

    Zelf spotte ik in de middag een bekend gezicht. Bij navraag bleek het inderdaad Ciara te zijn. Een hele rustige en zachtaardige dame tijdens de kamergang waar we geweldig van elkaar hebben genoten.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...856#post785856
    Later op de avond dan verwacht maakte ook Bella haar debuut. Ze stond achter de bar wat drinken te halen (gelukkig is sexy lingerie en niet als bardame ofzo), en ik ging bewust voor haar staan. Ze keek me op een gegeven ogenblik aan en een fractie van een seconde later zag ik de blik van herkenning in d'r ogen. Een handkusje ging nog, gezien de afstand. En even later kwam ze naar me op de bank voor een fatsoenlijke omhelzing en begroeting. Even bijgekletst en een intiemere hernieuwde kennismaking kon niet uitblijven. De vorige 3 keren gemist (1x nog net kunnen uitzwaaien), maar nu was er geen ontkomen meer aan. Had even een Yin Yang momentje, want zo teder als Ciara eerder op de dag was, zo ruw en rauw bleek Bella op het kamertje te zijn. Beide hebben wel wat en ook nu geweldig van elkaar genoten.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...985#post785985

    Na de avondmaal en nog wat wellness rondjes eindigde de avond helaas in mineur. Mijn date had me GEDITCHED. Ze kwam wel opdagen, maar ze leek alsmaar tijd te rekken en niet naar de kamer te willen. Ze kwam die dag laat aan. Toen ik haar vertelde dat ik niet lang zou blijven wou ze eerst nog eten, omdat ze de hele dag nog niet gegeten zou hebben. Kan ik begrijpen.
    Daarna wou ze een sigaretje roken. Kan ik ook nog begrijpen om even uit te buiken.
    Maar daarna verdween ze naar de dames lockers boven en kwam maar niet naar beneden. Heb d'r dan maar gezegd dat het helaas voor mij te laat werd ben wat teleurgesteld vertrokken.
    De dag begon zo goed en ik keek er erg naar uit, maar eindigde in een domper...

  11. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manbijtkat (14 juli 2022),Patjax (25 juli 2022)

  12. #1582
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:36
    Berichten
    2.052
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.483 in 1.040 posts

    Standaard

    Samya, diesmal ganz anders!

    Mit einer Freikarte aus der 4+1 Aktion bin ich wieder mal zum Samya gefahren.
    Begrüßt von „Daisy Duck“, mit den Club-Utensilien nach unten und schon leider mit
    einem unangenehmen Geruch empfangen.
    Mit einem Getränk schnell nach oben auf die Terrasse und die einzige Liege mit Auflage in die Sonne
    geschoben. Da kommen doch zwei leicht übernächtigte Mädels im Pyjama um die Ecke zum
    speziellen DL-Frühstück. Zigaretten und Kaffee. Und ich kenne Beide, Rosa und Mellena. Wir
    grüßten Uns und bei mir entstand ein möglicher Ablauf des Tages. Mal sehen.
    Jetzt war es Zeit für Omelett. Doch irgendwie macht die Köchin immer ihr eigenes Ding, Wünsche
    werden nur bedingt erfüllt. War lecker und ich bin genügsam.
    Was später garnicht ging war dass Sie meinen Milchkaffee trotz Nachfrage total „verzuckerte“!
    Kein Zucker, ohne Zucker ist doch deutlich genug. Mit einem weiteren Saft ging es wieder auf
    die Terrasse, da die Sonne es gut meinte und für weitere 2 Stunden schien.
    Nun aber mal ab zu holden Weiblichkeit. Es sind einige Frauen nach mehrjähriger Pause zurück wie
    Nicole, Mary ( war aber kein rankommen da dauergebucht) und noch einige die ich vom Sehen
    kenne aber nicht namentlich.
    Was ist den heute los? Rosa und Mellena, jetzt aufgehübscht, kamen gleich auf mich zu und wollten
    mir einen Dreier andrehen. Danke, Nein.
    Da aber männertechnisch im Clubraum wenig los war, versuchten Sie es immer wieder. Das
    mag ich garnicht und auch ihre Bitten um eine Massage lehnte ich ab.
    „You have been here for my pleasure and not me for yours!” Ihre Gesichter hättet ihr sehen sollen,
    das waren Sie nicht von mir gewohnt aber erzielte den gewünschten Effekt dass ihre Animation
    endete. Mal sehen wie das weitergeht.
    Kaum war das Buffet eröffnet, stand die Schlange bis in den Clubraum. Sind die Alle ausgehungert?
    Somit waren aber auch alle Plätze draußen belegt und ich ging in den Eingangsbereich. Wer ist denn
    da angekommen? Sultan. Begrüßte mich nett und wollte dann zu mir kommen. O.k.
    Halbe Stunde später stand Sie vor mir, lächelte mich an und frage: „Gehen Wir“? Ich wollte
    aber vorher wissen: Bist Du heute dominant oder devot? Fragende Augen ihrerseits und ich
    sollte es herausfinden. Nene, das muß schon vor dem Zimmergang klar sein. Verwirrt ging sie
    und hatte bald einen Stammi an der Angel. War ihr bestimmt lieber, denn Sultan hat schon
    Selbstbewusstsein aber soviel für Spielarten?
    Wird es heute eine ‚Neue‘? Doch irgendwie war ich am Abend immer zu langsam und ich blieb
    unbeweibt. Kein Problem, ich wußte was mich am nächsten Tag erwarten wird. Da die
    Stimmung nicht so besonders war verabschiedete ich mich vor Mitternacht und ritt mit
    meinem Puffross gen Osten.
    Sind auch beim Samya die guten Zeiten vorbei? Mal sehen.

    vanKees

  13. Onderstaande 7 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 juli 2022),Giodude (26 juli 2022),Manbijtkat (14 juli 2022),mentholbear (14 juli 2022),Patjax (25 juli 2022),Siberische tijger (15 juli 2022),Wentelt Eefje (14 juli 2022)

  14. #1583
    Geregistreerd
    11 juni 2022
    Last Online
    27 maart 2024 @ 07:42
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    35 in 7 posts

    Standaard

    Ik weet niet of ik dit in de juiste categorie plaats en ik vraag me sowieso af of iemand het juiste antwoord heeft. Vroeger (tot 2019 geloof ik werkt bij Samya een tenger meisje met de naam Selena/Celine zoiets. Ze had tattoos van strikjes op haar achterbenen. Als ze niet helemaal dichtgeschinkt was, had ze een litteken op haar gezicht, maar meestal schminckte ze dat weg. Ze is denk ik 160 ofzo en kwam uit Roemenie. Het laatste wat ik van haar weet, is dat ze naar Engeland vertrokken is om daar te werken, maar de laatste keer dat ik haar gezien had, was bij Samya. Is er iemand die weet welke meid ik bedoel en waar ze nu werkt? Ik zou haar heel graag weer eens zien.

  15. #1584
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    22 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.910
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Vrijdag 22/7 een bezoek gebracht aan Samya.
    Het was reeds van voor het Corona tijdperk geleden en een vrijkaartje van IJBF hielp me om de afstand tussen het Belgische middenland en Samya te overbruggen.

    Omstreeks 15.30 parkeerde ik mijn bolide op de parking en werd vriendelijk ontvangen.
    Waar was die kleedruimte ook alweer? Ah ja in de kelder.
    Samya heeft een aangename omkleedruimte en voldoende goede douches.
    Na een opfrissing even de bar verkennen. Zowat 10-15 dames aanwezig en evenveel beren.
    Zowat rond 19.00 kwamen er veel dames bij (40-50) en na veel twijfelen tussen enkele dames kon ik niet weerstaan aan de guitige ogen van Inna.
    Zeer aangename dame met een standaard Samya service van pmc en nmc voor 50. Ik zou het zo weer doen.
    Ik vond het best aangenaam vertoeven in Samya. Eten was prima van de grill, vlotte bediening in de bar en tussendoor een saunagang in de kelder en eentje op de eerste etage genomen.
    Op de eerste etage kan je trouwens ook relaxt buitenzitten.
    En als je even een dutje wil doen is de relaxruimte in de kelder een aangename plaats.

    Zowat na 21.00 was de DJ er, die bracht de sfeer er wat in maar wel oorverdovend luid.
    Toch zaten er vele knappe dames werkloos bij, in andere clubs zouden zij zeker meer geboekt worden.
    Wat betreft de Line-up, deze is toch wel enkele maatjes hoger dan in de andere NRW/NL clubs waar ik kom, toch qua zicht, service is natuurlijk een ander gegeven.
    Een mooie meid met wit kanten setje trok mijn aandacht. Nicole mocht ik even later vernemen. Een dame geboren en opgegroeid in Belgie maar met Roemeense ouders. Ze sprak Frans en zelfs een beetje Nederlands.
    Duidelijk nog niet zo lang in het vak maar was wel best een goede kamer.

    Het plan was om niet te lang te blijven maar uiteindelijk was het 1.30 vooraleer ik de terugreis aanvatte.
    Had nog wat moeilijkheden om van de parking af te rijden, was zeer krap en ik stond achterin met een SUV.
    Samya op het lijstje gezet om nog eens terug te komen.

  16. Onderstaande 16 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 juli 2022),bram4826 (24 juli 2022),buttlover (25 juli 2022),Firehawk (24 juli 2022),forgetskinnyletsgetfatty (24 juli 2022),Giodude (26 juli 2022),Herr Fick (25 juli 2022),laplagne (25 juli 2022),mechelen (24 juli 2022),Meme Moo (27 juli 2022),mentholbear (24 juli 2022),Patjax (25 juli 2022),schoolmeester (24 juli 2022),Shakir (24 juli 2022),WANDELAAR5 (25 juli 2022),Wentelt Eefje (24 juli 2022)

  17. #1585
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Lustrum in de Titty Twister: Het Theater der Teenie Titties

    Tot mijn verrassing had de verdeler der vrijkaarten een gratis vrijgeleidebewijs gedropt in mijn elektronische brievenbus. Voor het eerst in mijn ijsberencarrière zou ik zonder een metgezel naar de Turkse Tempel der 1001 Erotische Nachten gaan. Het gros van the usual suspects mijdt de club tegenwoordig als de pest en mijn wingman van het eerste uur had andere verplichtingen. De laatste maanden weinig inspiratie en zin om nog clubverslagen te schrijven, dus blijft de gebruikelijke behangrol achterwege. Mijn eerste bezoekje destijds was 21/7/2017 wat dit bezoekje een viering van een Lustrum Samya maakte.

    Bezocht op: 23/7
    Aankomst: 17.15 uur
    Vertrek: 02.30 uur
    Dames in aantal: Ergens tussen de 35-50 (ruwe schatting)
    Dames optiek: Van een minder niveau dan gebruikelijk (en ondanks het warme weer weinig ontblote borsten)
    Eten: Genoeg variatie, alleen wordt alles nog steeds opgediend. Kwaliteit voldoende
    Sfeer: Voor Samya begrippen redelijk tam
    Wellness: geen gebruik van gemaakt, maar de douches zijn vernieuwd en eindelijk verlost van die irritante druk/stop knoppen

    Een geweldige kamergang van twee uur gehad met een dame die snapt en weet hoe het heurt.
    Paspoortje Melena: https://www.ijsberenforum.com/forum/...724#post788724
    Zeer uitgebreide recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...725#post788725

    W2, forum en club bedankt voor het vrijkaartje. Het zal niet weer negen maanden duren alvorens ik weer een bezoekje breng.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  18. Onderstaande 18 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (26 juli 2022),Firehawk (27 juli 2022),Giodude (27 juli 2022),Herr Fick (27 juli 2022),Husky (26 juli 2022),JonnyFontane (26 juli 2022),Koos Albertss (26 juli 2022),Kwakje (26 juli 2022),lookforfun (28 juli 2022),mentholbear (27 juli 2022),Pierke69 (26 juli 2022),pret (26 juli 2022),rmjhexe (26 juli 2022),schoolmeester (26 juli 2022),Shakir (26 juli 2022),Siberische tijger (26 juli 2022),WANDELAAR5 (26 juli 2022),Wentelt Eefje (26 juli 2022)

  19. #1586
    Geregistreerd
    26 juli 2022
    Last Online
    5 augustus 2022 @ 02:44
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wie hoch sind die Kosten für 30 Minuten Service mit Küssen?

    Wie hoch sind die Kosten für 60 Minuten Service mit Küssen?

  20. #1587
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Berichten
    1.436
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.924 in 753 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookforfun Bekijk bericht
    Wie hoch sind die Kosten für 30 Minuten Service mit Küssen?

    Wie hoch sind die Kosten für 60 Minuten Service mit Küssen?
    Hangt er van af. Een hoofdkussen bijvoorbeeld kost natuurlijk wat meer dan enkel een oorkussen. Sommige dames bieden ook een vetkussen aan. Het is maar wat je zelf wilt.
    Laatst gewijzigd door Herr Fick; 27 juli 2022 om 19:11

  21. Onderstaande 5 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 juli 2022),JonnyFontane (27 juli 2022),lookforfun (28 juli 2022),mechelen (27 juli 2022),mentholbear (28 juli 2022)

  22. #1588
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookforfun Bekijk bericht
    Wie hoch sind die Kosten für 30 Minuten Service mit Küssen?

    Wie hoch sind die Kosten für 60 Minuten Service mit Küssen?
    Most girls charge 50p30. Many charge 50 extra for kissing. So 30 minutes 50+50= 100.
    60 minutes is 2x50 +50 = 150.
    And then quality of kissing is a gamble.

    If kissing is important for you, I would recommend Melody in SC Venus. She kept breathing air to me like forever. I got lost in the room for 2 hours with her, which is exceptional for someone who was used to do 30 minutes rooms.

  23. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    lookforfun (28 juli 2022),Meme Moo (28 juli 2022)

  24. #1589
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    I forgot to mention that in Venus the price is 50p30 and including kissing among other things. The standard service is relative high there. Old fashioned so to say...
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 28 juli 2022 om 10:43

  25. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    lookforfun (29 juli 2022)

  26. #1590
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 20:43
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.067
    Discussies
    123
    Thanks
    2.093
    Thanked
    2.259 in 1.008 posts

    Standaard

    Volkomen overbodige informatie: dit topic gaat over Samya, dus wat de prijs van een dame is in Venus is, doet er hier niet toe.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 1 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 juli 2022)

  28. #1591
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Berichten
    1.436
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.924 in 753 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    I forgot to mention that in Venus the price is 50p30 and including kissing among other things. The standard service is relative high there. Old fashioned so to say...
    Voor complete service voor de standaardprijs, een uitzondering niet te na gesproken, zijn er idd betere clubs dan Samya zoals: SS, RG, BB, AG en blijkbaar ook Venus. Dus: beter enkel naar Samya gaan als je wel van een feetje houdt. Dat kan ook heel leuk zijn.

  29. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 juli 2022),lookforfun (29 juli 2022),mentholbear (28 juli 2022)

  30. #1592
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:09
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.525
    Discussies
    121
    Thanks
    5.929
    Thanked
    5.018 in 2.170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Dus: beter enkel naar Samya gaan als je wel van een feetje houdt. Dat kan ook heel leuk zijn.
    Voor een feetje ga ik wel naar het sprookjesbos van de Efteling.....

  31. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (28 juli 2022),mentholbear (29 juli 2022),schoolmeester (28 juli 2022)

  32. #1593
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Berichten
    1.436
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.924 in 753 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Voor complete service voor de standaardprijs, een uitzondering niet te na gesproken, zijn er idd betere clubs dan Samya zoals: SS, RG, BB, AG en blijkbaar ook Venus. Dus: beter enkel naar Samya gaan als je wel van een feetje houdt. Dat kan ook heel leuk zijn.
    Feetje ook ja, maar ook feeStje

  33. #1594
    Geregistreerd
    23 augustus 2021
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    56 in 13 posts

    Standaard

    Heren, hoe is de sfeer en bezetting na 0.00 uur? Ik wil misschien morgen nacht gaan

  34. #1595
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.410
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Goed! Samya is een nachtclub, dus rond middernacht is het daar 'hot'.

  35. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    VICE ( 4 augustus 2022)

  36. #1596
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    41.776
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VICE Bekijk bericht
    Heren, hoe is de sfeer en bezetting na 0.00 uur? Ik wil misschien morgen nacht gaan
    50 vrouwen en meer en een disco sfeer
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  37. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    VICE ( 4 augustus 2022)

  38. #1597
    Geregistreerd
    23 augustus 2021
    Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    56 in 13 posts

    Standaard

    Nog bedankt. Ik ben er vorige week geweest. Uitgebreid verslag volgt.

  39. #1598
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    50 vrouwen en meer en een disco sfeer
    Dus bij binnenkomst krijg je een paar oordopjes en een paar tap-dansschoenen.

  40. #1599
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 21:09
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.525
    Discussies
    121
    Thanks
    5.929
    Thanked
    5.018 in 2.170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Dus bij binnenkomst krijg je een paar oordopjes en een paar tap-dansschoenen.
    En een soulbroek, afropruik, tijgerblousje.....

  41. #1600
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:31
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.158
    Discussies
    233
    Thanks
    21.562
    Thanked
    6.290 in 3.001 posts

    Standaard

    Allebei mis, bij binnenkomst zaterdagavond net voor middernacht krijg je een…






    stijve
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  42. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 augustus 2022)

 

 
Pagina 64 van 73 EersteEerste ... 1454606162636465666768 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Babylon 468*60