Pagina 1 van 73 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1809

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #1
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    14 december 2007 @ 23:50
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Beitrag Samya, Algemeen

    Samya, Kirschbaumweg 26a, Köln-Rodenkirchen, 27.10.05

    Der Pilger traf so gegen 14:20 Uhr im Samya ein und war doch sehr erstaunt. So voll – und zwar hinsichtlich Mädels und Jungs - hatte er es um diese Uhrzeit dort nicht erwartet. Es waren mindestens 20 Damen vor Ort, darunter gut ein Dutzend, die auch gehobenen „optischen“ Ansprüchen genügen dürften.

    Ich habe natürlich nicht das perfekte Gedächtnis des Kollegen Romeo und kann daher die Mädelliste nicht niederschreiben, ganz abgesehen davon, dass ich auch nicht mal annähernd alle Damen beim Namen kenne. Neben Anna, Kaya, Cassandra, Nikita, Susanna, Tik und vielen anderen hübschen Mädels, war auch wieder die blonde russische Silicon-Barbie Anastasia vor Ort. Die absolute Favoritin des Pilgers für den gestrigen Tag - und sicherlich auch für den ein oder anderen zukünftigen Tag - war aber definitiv Mada (steht für Madeleine ), die gestern erst ihren zweiten Tag in diesem Etablissement hatte.

    Mada ist eine 24-jähre Lady, das Kind eines polnischen Vaters und einer französischen Mutter. Trotz ihrer jungen Jahre würde es mir nie einfallen, sie als Mädel oder gar Girlie zu titulieren, denn Mada hat wirklich die geheimnisvolle Ausstrahlung einer Lady oder einer Femme fatale. Ca. 1,70 cm groß, mit dunkelbraunen schulterlangen Haaren und einer schlanken 36-Figur, die sich überall wunderbar weich anfühlt. Aber das allerschönste an ihr ist ihr Gesicht, und wie sie ihre Augen einsetzt. Augenkontakt ist für den Pilger – auch schon beim „Vorgeplänkel“ - äußert wichtig, und ist eigentlich immer eins der Hauptkriterien für seine „Wahl“ (jedenfalls wenn’s um Frauen geht).

    Da ich so gegen 16:30 Uhr zwei Freunde erwartete, zog ich mich rechtzeitig mit Mada in die obere Etage zurück. Da nur noch ein einziges Zimmer frei war, kamen wir in den Genuss des großen Spiegelzimmers, wo der Pilger seinerzeit bei seinem Samya-Debut ein denkwürdiges Erlebnis mit NINA hatte.

    Ihre absolute Passion ist im Übrigen – neben der französischen Küche – auch die französische Spielart beim Sex. Sie sagte mir, dass sie es liebt Männer auf diese Art zu verwöhnen, und ich kann hier ohne jeden Zweifel bestätigen, dass sie über eine sehr ausgereifte Technik verfügt. Wie ich gerade gesehen habe, steht sie ab heute auch auf der offiziellen Mädelliste. Dort lese ich zwar nichts von FT, ich gehe aber mal davon aus, dass das zu ihrem Standardrepertoire gehört, und nicht nur auf Grund meines „exorbitanten Charmes“ appliziert worden ist.

    Wie ihr anhand der zu diesem Zeitpunkt bereits ausgebuchten Zimmer sehen könnt, standen den Damen mindestens die gleiche Anzahl Eisbären gegenüber, wobei ich hier nicht nachgezählt habe, und auch keine Namen kenne. Es waren aber sicherlich mehr als zwei Dutzend.

    In einem anderen Thread habe ich eine ?kritische? Nachfrage hinsichtlich der „Multikulti“-Zusammensetzung der Männer in Erinnerung. Ich kann zwar nicht genau erkennen worauf die Frage abzielt, aber ganz genau konnte ich ermitteln, dass zwei Herren asiatischer Herkunft (Japaner, Koreaner oder Chinesen) vor Ort waren. Den anderen konnte man es nicht unbedingt ansehen, war mir aber auch eigentlich egal.

    Halt, es waren natürlich mindestens zwei Türken vor Ort. Der eine war einer meiner zwischenzeitlich eingetroffenen Freunde, und der andere war natürlich H., ein den Stammgästen sicherlich bekanntes Mitglied der Samya-“Heeresleitung“.

    Mit H. hatten meine beiden Freunde und ich im Übrigen einen sehr ausführlichen Plausch, bei dem ich wieder einmal so ziemlich sämtliche Vorurteile in die "Tonne kloppen" musste, die man als unbedarfter Mensch nun mal „solchen Leuten“ gegenüber hat. Man sollte eben Menschen nicht nach ihren Äußerem, ihrer Nationalität oder ihrem Beruf „vorverurteilen“. Jedenfalls habe ich seit Gestern nicht nur wegen seines „martialischen“ Aussehens großen Respekt vor H.

    Gegen 18:30 Uhr lichteten sich die Reihen der Männer ein bisserl, das wurde aber mehr als kompensiert durch das Eintreffen des Rheinforums-Kollegen Ghostwriter66. Der „arme Kerl“ war natürlich wieder hin- und her gerissen zwischen dem ???noch vergeblichen??? Werben um den zauberhaften blonden Theken-Engel Annika, und den eindeutigst formulierten Besitzansprüchen von Cassandra. Ich ahne die Probleme die er spätestens dann haben wird, wenn er, Cassandra und Amanda aufeinander treffen, oder er nutzt die Gunst der Stunde und bucht sie beide. Oder er zieht Annika auf die „Dunkle Seite der Macht“.

    Es bleibt also spannend im Samya. Am Montag wird übrigens eine große Halloween-Party mit entsprechender Deko und freiem Prosecco-Ausschank stattfinden. Für genügend zauberhafte Hexen ist sicherlich gesorgt.
    Laatst gewijzigd door Pilger; 31 oktober 2005 om 12:47

  2. #2
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Pfeil Samya, Algemeen

    Samya, Kirschbaumweg 26a, Köln-Rodenkirchen, 25.11.05

    Bevor ich zum Rheinforum-Treffen ging, nahm Ich erstmal bei Nikita privaten "Russisch-Unterricht". :D :D :D Nikita und ich sind schon ein eingespieltes Duo. Bei ihr bekomme ich immer riesen Spaß und das was ich brauche.
    Danach ging es eine Etage höher und mit Willem2, Feldstecher und Wolfl fanden sich direkt einige alte bekannte Gesprächspartner.
    Leider fiel auch mir auf, das die Lockerheit vergangener Treffen leider nicht da war.
    Was auch immer der Grund für die Streitigkeiten sein mag: Vielleicht sollten sich alle Beteiligten mal bei einem Pittermännschen zusammensetzen und mal reinen Tisch machen.

    Nach einer Weile schwang mich Willem2 über seine Schulter und trug mich dann wie 'nen Sack Mehl wieder nach unten in die Bar.
    Dort nahm ich dann Kontakt zu Alisha auf, die ich schon länger auf meinem "Weihnachtswunschzettel" hatte.
    Die Unterhaltung mit ihr war sehr nett und zwanglos, aber sie hatte zunächst einige Bedenken mit mir aufs Zimmer zu gehen. Aber dank Nikita konnten diese Bedenken recht schnell zerstreut werden.
    Es waren zwei sehr schöne ruhige Stunden GF6 die mir Alisha fast schenkte. Wir haben sehr schnell eine Wellenlänge gefunden, und auch sie schien sich sehr wohl zu fühlen. Sie hat sehr gutes FO, ist sehr Zärtlich und ist gestern zumindest auf meine Wünsche voll eingegangen. Da sie hinterher sagte, das sie wieder mit mir mitgehen würde, ist es für mich so gut wie sicher, das ich wieder bei ihr landen werde.

    Ein Dankeschön nochmal an alle SAmyas, die mir den Aufenthalt dort Möglich machen. Fängt beim Parkplatz an, und hört bei der Toilettenhilfe noch lange nicht auf.

    So long
    Rolliman

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    28 januari 2013 @ 17:32
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Forumstreffen

    Hi zusammen,

    dieses war wohl das letzte Treffen im Samya - ob es daran lag, daß zu wenige Holländer anwesend waren Aber einige hatten ja aufgrund des Wetters bzw. Schnees eine saubere Begründung..

    Die Stimmung hat ja Rolliman schon beschrieben - leicht angespannt Aber das Essen - einfach super, wieviel Arbeit sich das Samya gemacht hat. Schade war, daß gegen 21h bereits einige der Mädels ihre Arbeit beendeten - aber zum netten Small-Talk reichte es schon.

    Mal abwarten, wo sich beim nächsten Treffen die Runde einfindet.

    Gruß
    George

  4. #4
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    @george

    Laut Ankündigung von Clubfreund wird das nächste Treffen wieder in einer Kneipe stattfinden. Auf die Resonanz bin ich gespannt. Hat mich gefreut dich nach längerer Zeit noch mal getroffen zu haben.
    Alisha war an diesem Abend wirklich ein Kracher.

    Rolliman

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ja en ik was er ook
    Ik was gelukkig redelijk vroeg weggegaan uit nederland en had heel veel geluk met het weer. Waren dan wel sneeuwbuien, hagel en andere rotzooi maar ik kon tenminste doorrijden en na zo'n 4 uur kwam ik aan in Keulen. Na Krefeld was er trouwens geen sneeuw meer.
    Eerst even langs de vriendin alvorens ik doorreed naar Samya. Samya kwam ik aan om halfzeven tegelijk met Robin en George36. Samen naar binnen en het betalen van de 15 euro (daarvoor komt een nederlander wel ) kregen we een badge van de thekenfrau en konden we naar boven. Daar waren al wel wat leden van het rheinforum maar enkelen zouden inderdaad vanwege het slechte weer niet komen opdagen. Heel wat leden kende ik al van de vorige ontmoeting. Had voor Feldstecher, Clubfreund en Wolfl speciaal Rijnbier meegenomen (zal ze leren om berichten/avatar van Rheinpoper te laten staan ) En voor Wolfl ook nog extra gouden chocolademunten zodat ik reclame kan maken op rheinforum
    Gelukkig was B(r)edero er ook zodat ik ook wat in het nederlands kon communiceren (alhoewel nederlands ). We zijn daarna als echte inspecteurs van de Michelingids eens even het eten gaan beoordelen. Dat was van uitzonderlijk hoog niveau. Heb in geen tijden zo goed gegeten in een club. Gelukkig was Olli HTI ( Hoofd Toiletten Inspectie :D ) er ook en konden we na de maaltijd met een gerust hart naar het toilet gaan. Beneden hebben ze trouwens speciale pisbakken waar e nederlanders tijdens het WK/ WM heel wat doelpunten gaan scoren. Je kan namelijk een balletje in het doel pissen Nu nog een muziekje erbij en het is compleet.
    Na tijdens het eten kwam Rolliman naar boven. Die kwam namelijk voor wat anders dan het eten Hij wilde graag als een zak meel heen en weer gedragen worden Hé Rolli... Ik leverde hem beneden af en reed hem de bar in waar hij meteen één van de mooiere dames in beslag nam. Kon ik mooi een koude douche nemen om af te koelen van de dames die er allemaal zaten :ledy-in-r
    Terwijl boven het gevecht plaatsvond tussen RF en Samya konden de gasten beneden gewoon met de dames aan de slag.
    Na lange tijd ook Egon weer eens gezien Wel een ban maar toch aanwezig. Ik heb me al met al heel goed vermaakt in deze wat kleinere maar luxe club.
    Over de dames Gina en Jelena zal ik aparte recensies schrijven.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard Samya, 5.2.06

    Nach dem mich samson hinten an seinem Truck angebunden hatte, knatterten wir auf dem Highway Richtung Kölle. Wir hielten wieder an jenem "Rasthof" wo so viele Trucker gerne anhalten.

    Wie üblich wenn Rolliman sich im Samya ankündigt, so wurden auch diesmal wieder alle Absprachen excellent eingehalten. Der Parkplatz vor der Türe wurde wie immer frei gehalten, so das samson seinen Mini-LKW locker parken konnte.

    Ein kleines, dürres, unrasiertes Männlein grinste uns entgegen. Nein, es war nicht Rumpelstilzchen, sondern Ghostwriter1966.

    Gemeinsam betraten wir den Rasthof. Während die beiden anderen erstmal in die unteren Räumlichkeiten verschwanden, um sich dort ihre Bärenfelle anzunähen, enterte ich sofort die Bar und fuhr Nikita direkt vom Barhocker!

    Hm! Sowas nennt man glaube ich einen "Einstand nach Maß!" Oder auch Treffer! Versenkt!!!

    Während mir Nikita den ersten Kaffee des Tages servierte kamen auch samson und Ghostwriter wieder aus dem Keller hochgekrabbelt. Ein weiterer Forumler (Name leider vergessen! Sorry) gesellte sich zu uns, und es begann ein reger Erfahrungsaustausch! Währenddessen ließ ich meine Blicke schweifen.

    Wer mich immer wieder reizt, an wen ich mich aber nie so ganz rantraue, ist Marleen. Ihr Body und ihr Gesicht beeindrucken mich immer wieder, aber da sie ja fast immer nach 15 Minuten wieder in der Bar steht, lohnt sich für mich das hochtragen lassen nicht wirklich. Schade eigentlich! Abhaken.

    Also:

    Nikita gesucht und gefunden! Zu Nikita muß ich nichts mehr speziell schreiben. Sie ist eine richtig Liebe, und sie weiß was ich kann und was ich will. Tarek war diesmal mein "Träger vom Dienst" und auch hier nochmal ein nettes Dankeschön für die Schlepperei.

    Nikita verwöhnte mich wieder mit einem sehr guten Französisch, und da es mir einfach Bock machte, ihr dabei zuzusehen, ließ ich sie bis zum Ende weiter machen. Der Rest der Stunde wurde ganz zärtlich gestreichelt und ein wenig Smalltalk, so wo ich es gerne mag.

    Die 2. Runde ging an Adrie! Ein nettes Mädel, aber leider sehr "Schwanzlastig"! Sprich: Ich lag kaum auf dem Bett, da kam schon der Wichsgriff! Ihr Französisch ist ok, aber auch nicht weltbewegend. Ihre Performance war für mich ok, Aber bei dem Standart der meisten anderen wäre sie höchst wahrscheinlich, zumindest gestern Abend, durchgerauscht. Adrie hat bei mir sehr viel mit ihrem lieben und freundlichen Wesen wieder rausgerissen. Wiederholung? Eher ein Fragezeichen.

    Dann geschahen noch zwei recht merkwürdige Dinge:

    Ich unterhielt mich mit Ghostwriter an dem Tisch in der Ecke. Silke kam an und fläzte sich auf ein Polster. Sie grinste mich an, und meinte zu Ghostwriter:"Sag Deinem Kollegen mal, das ich nett bin." Dann dachte ich mir:"Was ist das denn?" Ich konterte Silke direkt mal ab:"Auf der Weihnachtsfeier wollte ich ja, aber da wolltest du nicht!"

    "Ja! Hmmm..."! kam ihre Antwort. Sie kam näher, und setzte sich neben mich. Instinktiv erklärte ich ihr was mit mir anders ist, und sie sagte:"Wenn das so normal läuft, dann gehe ich auch mit dir aufs Zimmer!" "Schön, dann hol mal nen Schlüssel!"

    Und jetzt der Kracher:"Nee! Jetzt nicht! Ich habe da noch nen anderen Gast sitzen. Aber das nächste mal!"

    Meine Gedanken in dieser Minute waren zu dieser Situation bestimmt nicht die nettesten! Sie lassen sich noch immer am besten damit umschreiben:"Da rührt jemand Brei an, und wenn der Brei fertig gekocht ist, dann nehmen wir doch den Pudding im Kühlschrank!!!"

    mal sehen, ob sich Silke bei meinem nächsten Besuch noch an Ihre Zusage erinnert?

    Das zweite Date bei meinem nächhsten Besuch habe ich mit Kate stehen. Nikita hat wohl über mich gesprochen, und Kate würde mich gerne kennenlernen, und da Kate wirklich nicht häßlich ist,....


    So long
    Rolliman

  7. #7
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Frage Samya

    lees hier eigenlijk geen berichten van Samya terwijl als ik de site bekijk er toch lekkere chicks bijzitten is de service niet goed?

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Martin
    lees hier eigenlijk geen berichten van Samya terwijl als ik de site bekijk er toch lekkere chicks bijzitten is de service niet goed?
    Ich glaube, der geile Durchschnitts-Holländer kommt nur bis Brüggen oder Oedt. Es gibt aber im deutschen Rheinforum viele positive Berichte zum Samya... :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #9
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard thanks

    musste ich dar toch eine keer gehen kuchen..

  10. #10
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Martin
    musste ich dar toch eine keer gehen kuchen..
    :o :o :o ....maar gelukkig spreek jij vloeiend Engels en de dames in Samya hopelijk ook:D :D

  11. #11
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    hoop ik eigenlijk ook op..:o

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Vandaag gratis entree van 17 tot 18 uur

    Uit de Samya-Newsletter: *Freier Eintritt am Sonntag den 12.03.2006, und zwar nur zwischen 17:00 Uhr und 18:00 Uhr !!!
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Dan weet ik waar de grote wandelgevaren zich schuilhouden....... :thefinger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Uit de Samya-Newsletter: *Freier Eintritt am Sonntag den 12.03.2006, und zwar nur zwischen 17:00 Uhr und 18:00 Uhr !!!
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard aangenaam

    aangenaam verrast waren wij 30/4 door de FKK Samya. Een leuke club met hele mooie vooral jonge meiden. Meiden die opvielen door hun schoonheid waren met name Larissa (18 jaar blond en Duits), Domenica (20, Pools), Fathima (22j), en Cornelia (21j) maar er waren er meer alleen deze sprongen in mijn oog. Verder ben ik ook met Emanuelle (26j, Duits) naar de kamer geweest. Ik schrijf later wel recensies over mijn kamerbezoeken met Emanuelle en Larissa. Emanuelle zegt Duits te zijn maar lijkt Indiaans bloed te hebben en deed me denken aan Yvonne Elliman uit 1971 (niet de Yvonne Elliman van nu ). Emanuelle heeft een heerlijk lijf, kijk maar hun site :p :p Lekker gegeten + barbeque op het terras. Een pareltje die club.

  15. #15
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Geen slechte keus

    Gisteren (zondag 30 april) weer eens naar FKK-land getogen en wel naar Samya. Je bent jong en je wilt wat :D 't Is een hele reis en nog een file op de koop toe, maar desondanks toch tegen 16 uur het fraaie pand bereikt, gelegen op een industriegebied in Keulen. Kleine P-plaats achter het huis, maar voldoende parkeerruimte in de directe omgeving.

    Het pand heeft meerdere verdiepingen, maar deze zondag was de 2. verdieping (waar zich naar verluidt ook nog een ontmoetingsruimte bevindt) gesloten. Geen punt, de ontmoetingsruimte voor dames en heren op de begane grond is ruim genoeg. Sfeervol aangekleed en verlicht met een ontspannen sfeertje.

    Het aanbod van dames is ruim (circa 20) en vooraf is op het internet te checken wie wanneer aanwezig zijn. Erg handig. De dames waren (in z'n algemeenheid) het aanzien meer als waard. Veel dames uit Oost-europa, maar ook was duitse meiden en dames met wat Zuid-amerikaans bloed. Het aanbod viel me niet tegen en kan de vergelijking met PHG zeker aan.

    De verzorging van de innerlijke mens is ook prima geregeld; diverse koelkasten met tal van frisdranken en diverse biersoorten. Ook een bakkie koffie is te krijgen. Er staat een soort buffet opgesteld waar naar gelang het tijdstip broodjes en beleg te krijgen zijn, danwel waar de salades staan. Zeer uitgebreid en beter als in PHG! Deze zondag was er tevens grill (het weer speelde niet helemaal mee qua temperatuur) en dat was ook heel goed te eten.

    Genoeg redenen (ongeveer 20 :p ) om snel nog eens terug te keren in Keulen!
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  16. #16
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Samya, zaterdag 13 mei 2006

    Gisteren (13 mei 2006) weer naar Samya gereden. Tussen Oberhausen en Köln weer 2 korte files , waardoor ik later aankwam als gepland. "Gelukkig" waren mijn partners in crime in gevecht geraakt met hun navigatiesysteem, waardoor zij enigzins de weg waren kwijt geraakt. Daardoor kon ik alvast een verkenning uitvoeren en hen middels GSM binnenloodsen en op de hoogte brengen van de aanwezigheid van een 2-tal dames die op een verlanglijstje prijkten om te worden

    Volgens de website waren er 22 dames aanwezig. Let wel; niet alle dames willen/ worden vermeld, dus het echte aantal ligt iets hoger. Veel Oost-europese dames en een paar met een donkere huidskleur. Stuk voor stuk dames die het aanzien wel waard zijn. Hoewel de een iets meer als de andere natuurlijk.

    Het eten (weer) barbeque. Goed te eten maar ik vraag me af of dit nu de gehele zomer het dagmenu zal zijn (hoop het eerlijk gezegd niet). De drankjes staan in de ruimschoots aanwezige koelkasten en bestaan uit diverse biersoorten en frisdranken. Prima geregeld!

    In de kelder bevinden zich de kleedruimtes, een toilet, diverse douches. sauna's, "dampfbad" en een relaxruimte. Heel mooi en de mooiste die ik tot nu toe in een "saunaclub" heb gezien (sauna en douches PHG stellen hiermee vergeleken helemaal niets voor!). De begane grond biedt plaats aan het bargedeelte en een terras. Op de 1e en 2e verdieping zijn "behandlungsräume" en op de 2e verdieping eveneens nog een bar en zithoeken met zicht op een groot tv-scherm, waarop deze zaterdag voetbal te zien was.

    De verhouding dames/ heren was circa 1 op 1. Goede sfeer in de club, ik kan me voorstellen dat de dames het liever iets drukker hadden, maar rond 20 uur was er geen bijna geen enkele dame in de bar aanwezig, de meesten waren bezig op de kamer.

    Tegen 23.30 uur Samya voorlopig weer verlaten na 2 goede sessies, met het doel binnenkort weer terug te keren om weer te gaan genieten van de lekkere dames aldaar
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  17. #17
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Lächeln Samya, 10 juni

    Zaterdag 10 juni: Volgens de website 20 dames aanwezig, onder wie Amy (een van de lekkerste snoepjes in Samya). Helaas geen Amy, maar wel meer als 20 dames, waaronder een aantal dames die nog maar net in Samya begonnen waren en dus nog niet op de site staan. Positief is in ieder geval dat het aantal "beloofde" dames er ook echt is. Er was ook een mooie dame die voor het eerst in Samya was en, zo liet ik mij vertellen, voor het eerst uberhaupt dit werk deed. Ze zag er leuk uit, maar ik wilde niet de geschiedenis ingaan als diegene die haar eerste klant ooit was.

    Wonder boven wonder geen files op de A3, zodat we nog voor 16 uur in Koln arriveerden. We waren een van de eersten. De overige schaarse bezoekers zaten op de 2e verdieping voetbal te kijken, zodat wij dus in de bar (op de begane grond) verwelkomd werden door een 20-tal jongedames die werkeloos op de banken zaten. De airco stond aan en zorgde voor een lekker koel temperatuurtje (echt ijsbeer-stijl), maar de dames (allen slechts gehuld in een slip) vonden het te koud worden. Later arriveerden nog meer dames en ijsberen, maar de ratio dames/ ijsberen was nooit lager als 1. Opvallend dat deze club nooit echt heel druk is. Ik gruwel al bij de gedachte van een vol PHG (of GT) op zaterdag. No such thing in Samya. Vreemd, want het aanbod van dames is dan iets kleiner, maar de dames an sich zijn mooi en kunnen de vergelijking met PHG redelijk tot goed doorstaan. Bovendien is Samya qua club erg mooi en netjes, vooral de douches en sauna's zijn in vergelijking met PHG een klasse beter. Minder belangrijk, maar toch aardig om te vermelden is dat het assortiment frisdranken, sapjes en bieren uitgebreider is als in PHG. Het eten was weer barbeque. Prima verzorgd met een uitgebreid saladebuffet (Verse tomaat, komkommer, maiskorrels, salade, sauzen etc.) en het grillen gaat gewoon de hele avond door, dus geen gestress. Halverwege de avond waren even alle kamers bezet.

    Jammer toch dat Koln net weer een stuk verder is als PHG en da's al een klere-eind. Maar het blijft altijd een bezoekje waard. Leuke nette club, niet te grootschalig, mooie dames. Alles aanwezig dus om je lekker te vermaken.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Samya is gewoon een mooie club en het is verwonderlijk dat er niet meer mannen zitten want het aanbod van dames is kwalitatief redelijk goed. En op de website kan je zien wat je krijgt op de dag dat jij gaat ( uitzonderingen daargelaten)

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Gratis entree op 25 juli.... lees het bericht goed

    Zojuist bericht gekregen uit de nieuwsdienst van Samya:

    Liebe Freunde des Samya Clubs,** ** *Es ist wieder soweit, die 10. Newsletter Aktion ist da !!!!!
    *
    Die Monatsaktion für den Juli 2006 steht vor der Türe und wie immer ,exklusiv nur für unsere Newsletter Abonennten !!! *Freier Eintritt also am,

    Dienstag den 25.07.2006,
    und zwar nur von 16:00 Uhr bis 17:00 Uhr !!!

    Natürlich bei erträglichem Klima im Haus, und abends wird wie immer auf der Terasse gegrillt.

    Es Grüßt und erwartet Euch,
    Euer Samya & Team

    *Fuer die, die Regeln noch nicht kennen:
    *Wir geben exklusiv allen Newsletterabonnenten nur fuer diesen per E-Mail bekanntgegebenenTag zu einer bestimmten monatlich wechselnden Uhrzeit, exakt nur fuer diesen Zeitraum von einer Stunde, die Moeglichkeit ohne einen Cent zu bezahlen, den Samya Club zu besuchen !!!!

    D.h. freier Eintritt fuer den jeweils aktionisierten Tag, allerdings nur innerhalb der jeweils angekuendigten 60 Minuten und somit einfach mal ganze 50,-- Euro sparen!!
    *
    *Wir bitten um Verstaendnis, dass wir in Sachen genauer Einhaltung der festgelegten Zeiten, keine Ausnahmen machen und unser Angebot des Monats nur in diesem Zeitfenster gueltigkeit hat!!

    Voor hen die in de gelegenheid zijn.....

    Grtz, H_1

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Heb zaterdag gehoord van een tunesisch meisje in Sudbad,dat Samya "the way down" aan het gaan is.:D
    Het is haat en nijd tussen Samya en Sudbad, dus zegt zo'n bericht op zich helemaal niets. Veel erger nog dan tussen GT en PHG...

  21. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Vandaag Samya

    Gratis entree tussen 4 en 5 vanmiddag ? Daar waagt 'n vakantievierende HM misschien wel 'n autoritje aan .
    Aanwezigheidslijst Samya-site gematcht met IJF-dameslijst: Cynthia, Honey, Isabell, Kaya, Lula, Paloma en Sabine.
    Ze hebben overwegend positieve reacties; heeft iemand nog tips over andere aanwezige dames ?
    En rijdt er vandaag nog iemand naar Keulen, c.q. is er nog iemand aanwezig ?
    Founding Member

  22. #22
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Je moet wel een abonnement hebben op hun nieuwsbrief, anders sta je daar voor Jan Lul.

  23. #23
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Samya, 25 juli 2006

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Je moet wel een abonnement hebben op hun nieuwsbrief, anders sta je daar voor Jan Lul.
    Ik had met HM afgesproken, ik heb geen nieuwsbrief en kon zonder probleem. Er werd niet naar gevraagd. Ben er overigens maar kort geweest (16:00 tot 18:30). Leuke club met vele mooie meiden. Groot pluspunt vond ik het feit dat bij de ingang een lijst hangt met de aangeboden service per dame.

    BR, Sonny

  24. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Dinsdag 25/07/06

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik had met HM afgesproken, ik heb geen nieuwsbrief en kon zonder probleem. Er werd niet naar gevraagd. Ben er overigens maar kort geweest (16:00 tot 18:30). Leuke club met vele mooie meiden. Groot pluspunt vond ik het feit dat bij de ingang een lijst hangt met de aangeboden service per dame.
    Inderdaad; iedereen die tussen 16 en 17 uur aanbelde, mocht gratis binnen, wij dus ook .
    Alweer 1 jaar geleden dat HM in Samya was, dus vielen 'n paar positief veranderde dingen op.

    Allereerst de dameslijst bij de receptie, met opsomming van de service per dame. In de eerste kolom de standaard service voor alle dames: ZK (tongzoenen), GV (neuken) en FO beidseitig (wederzijds oraal-zc) 50,-. Vervolgens 'n kolom Aufnahme (FT) 25,- , daarna 'n kolom AV (anaal) 50,- en 'n kolom Schlucken (doorslikken) 50,-. Al naar gelang 'n dame de service levert, is in de kolom de prijs ingevuld.

    Het tweede wat opviel was de toegenomen drukte. Meer ijsberen en dames dan vorig jaar; HM telde 32 aanwezige dames. Die lopen allemaal topless, 'n enkele dame naakt-fkk. Veelal aantrekkelijke en jonge twintigers, blond en brunette, meest Oosteuropees, dik in orde.

    Het derde wat opviel waren de verbeterde faciliteiten. Nieuwe banken in de bar/lounge die geheel airconditioned is, evenals alle kamers, erg prettig met deze warmte. Op het terras was vanaf 19 uur BBQ, tegen zonsondergang werd daar de temperatuur draaglijk.

    Ben gebleven tot na de BBQ, heb me niet meer laten verleiden tot 'n kamerbezoek.
    Dat is alweer 'n maand geleden, kan zeer goed nog wel 'ns langer gaan duren :green_smi.
    Founding Member

  25. #25
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard Samya zaterdag 29/7

    zaterdag 29/7 was het weer niet slecht toeven in Samya. Boven aan mijn lijst stonden Carey en Silke (afgaande op de site). Carey vond ik ook wel de mooiste dame die middag. Ben helaas niet met haar naar de kamer geweest dus heb verder geen informatie waar ze vandaan komt enzo. Maar voor haar 19 jaar is het een zeer zelfbewuste dame en ik kon mijn ogen niet van haar afhouden als ze met haar heerlijke volupteuse lichaam van de ene klant naar de andere dartelde (kijk maar op de site naar haar fotos). Silke behoord tot een groep Poolse meiden waaronder Karoline (Dennis zn vriendin en het meisje met de mooiste lach en vriendelijkste uitstraling), Cornelia en Alina. Ben met Aline naar de kamer gegaan. Ook al weer zo'n volupteuse vrouw met heerlijke billen en heupen en een mooie huid (24 jaar). Haar fotos op de de site zijn niet echt goed gelukt, in het echt is ze mooier. Er waren nogal wat volupteuse vrouwen. Honey heeft ook een vol vrouwen lichaam waar je geen genoeg van krijgt. Ook was de Duitse Verena (20j) aanwezig die ook zeker thuishoort in het lijstje van weelderige vrouwen lichamen en ben ook met haar naar de kamer gegaan maar vond haar toch iets minder. Verder hebben we geloof ik 5 verschillende biermerken geteld en bijna allen geproefd :p :p :p

  26. Onderstaande leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (22 september 2022)

 

 
Pagina 1 van 73 123451151 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60