Pagina 67 van 73 EersteEerste ... 1757636465666768697071 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.651 t/m 1.675 van 1811

Discussie: Samya, Algemeen

  1. #1651
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    En Melena doet kennelijk wel aan full service en geen upselling als je 2 uur met haar naar de kamer gaat.
    Daar hoef je geen twee uur voor te gaan. Bij de eerste keer gaf ze zonder dat ik erom vroeg of we een tijdsduur hadden afgesproken tijdens de massage al aan dat het bij haar gewoon €50 per half uur was voor ouderwetse service. Bovendien heeft deze tuinkabouter er geen enkele problemen mee (bij mij dan iig ) om gelikt te worden. Bij onze eerste kamer in 69 en bij onze tweede kamer vroeg ze er zelfs expliciet om. Ze was van mening dat een mondelinge massage van haar muschi een passend vervolg was op mijn massage van haar lichaam.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  2. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 december 2022),fg22 (30 december 2022),Giodude (27 december 2022),mentholbear (27 december 2022),Pierke69 ( 2 januari 2023),WANDELAAR5 (25 december 2022),Wentelt Eefje (25 december 2022)

  3. #1652
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.691
    Thanked
    9.548 in 3.446 posts

    Standaard

    Dan ben ik er bij Melena gewoon ingestonken. In de verwachting dat er veel upselling zou zijn, gezwicht voor de bescheiden meerprijs van €25.

  4. #1653
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.607 in 1.209 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Dan ben ik er bij Melena gewoon ingestonken. In de verwachting dat er veel upselling zou zijn, gezwicht voor de bescheiden meerprijs van €25.
    Dat zal de barrokar-toeslag geweest zijn

  5. Onderstaande 9 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 december 2022),Giodude (25 december 2022),Haradamannetje (25 december 2022),JonnyFontane (25 december 2022),Patjax (26 december 2022),pret (25 december 2022),rmjhexe (25 december 2022),schoolmeester (25 december 2022),WANDELAAR5 (25 december 2022)

  6. #1654
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag als wingman de vuurhavik vergezeld naar het Kölscher muschi mijnenveld. Zijn vrijkaartje moest stukgeslagen worden en hij was zo vriendelijk om deze te splitten als wederdienst voor mijn zelfde geste eerder dit jaar met Prime. Rond half negen betraden we de bar en ondanks dat het een avond/nachtclub is was het zelfs voor Samya begrippen nog zeer rustig. Een eerste blik op de in de bar aanwezige dames kon ons weinig bekoren. Dus zijn we eerst maar eens een hapje gaan eten. Het zitgedeelte bleek te zijn vernieuwd. Het gedeelte waar ze het eten bereiden was nog onder verbouwingsconstructie waardoor we het eten op het terras moesten halen. Eenvoudiger en minder uitgebreid dan normaliter maar wel genoeg keuze om de honger te stillen.

    Nadat ik een sigaretje had gerookt zochten we de bar op en er waren inmiddels wat meer dames. Nog steeds weinig optische hoogtepunten waarmee Samya toch meestal mee bezaaid is. FH had een dame gespot die hem wel kon bekoren maar al snel was hij weer terug omdat ze tot de garde der toeslagentroela's behoorde. De avond kabbelde voort en op geen enkel moment ontstond er die typische sexy en stomende Samya sfeer. Er deden een aantal dames een vruchteloze poging om beschermd bevrucht te worden. De eerste nodigde me uit bij haar te komen zitten op het terras. Ze bleek echter amper een woordje over de grens te spreken en na een ongemakkelijke stilte wist ze er een "come bedroom" uit te persen. De dame aan de overkant van de tafel had door dat dit het niet ging worden en dacht dat een uitdagende blik gevolgd door het woordje sex mij zou overtuigen om voor haar te kiezen. Een derde in de bar kwam bij mij zitten en een "haide zimmer" viel mij ten deel. Op mijn vraag wat wij dan zouden gaan doen op een kamer maakte een beweging langs haar neus duidelijk dat haar interesse duidelijk bij ander wit goud lag dan dat wat uit mijn plezierstengel zou komen.

    FH had het rond elf uur al wel gezien nadat hij bij een dertien in het dozijn uitziende Bulgaarse ook de toeslag hoofdprijs als prijs had voorgeschoteld gekregen als hij gebruik wilde maken van haar diensten volgens de ouderwetse service standaard. Ik zelf had de hoop nog niet opgegeven dat het clubjaar als een nachtkaars zou uitgaan aangezien ik eerder op de avond mijn favoriete tuinkabouter met reuzentieten in een flits wat te drinken aan de bar zien halen. Schijnbaar liet ze zich de pannenkoek goed smaken. FH en ik kwamen overeen dat als er niets meer op ons pad zou komen we rond half één zouden gaan.

    Nu had ik al het idee dat de vereniging van vollidioten, veelal in beschonken toestand, hun jaarlijkse uitje op deze avond in Samya had maar dit werd bevestigd door een duidelijk geïrriteerde Alexandra die bij mij kwam zitten toen ik op het terras een sigaretje aan het roken was. Binnen korte tijd waren we ooggetuige van een beer die een dame aan haar haren trok, een ongelikte beer die dacht dat als een dame een pakje sigaretten op tafel heeft liggen dit het teken is om voor haar te gaan staan en op agressieve wijze "gib mir ein zigaret" in haar gezicht te grommen om dan uitgebreid te gaan bellen ondanks het handyverbot en drie jonge beren die dachten dat ze in een kleuterschool waren gezien hun gedrag. Toch hadden we ondanks de gebeurtenissen om ons heen een geanimeerd gesprek totdat ongevraagd een beschonken beer bij ons komt zitten en geheel onnodig zegt dat hij teveel gedronken. De afkeer is van haar gezicht af te lezen en als hij haar voorstelt om met hem te kameren wordt hij door haar keihard geweigerd. Het stoom komt nog net niet haar oren uit. Ik sta op en zeg haar dat als ze behoefte heeft aan een ontspannende massage zij mij maar moet komen opzoeken.

    Een aantal minuten later loopt ze de bar in en het is duidelijk gezien haar scannende blik dat ze naar mij op zoek is. Als ze me ziet zitten verschijnt er een glimlach op haar gezicht en net als ze mijn kant wil opkomen wordt ze aangetikt naar wat later zou blijken een vaste klant van haar. Zij verdwijnen en het is inmiddels twaalf uur. Ik hoop nog op een terugkeer van Melena en zeg FH dat we over een kwartiertje vertrekken als er niets veranderd. Om tien over nog een laatste sigaret gaan roken voor we aan de terugreis zouden beginnen. Als we net opstaan om te gaan komt er een duveltje met een doosje door de draaideur. Blijkbaar was Alexandra's klant er eentje uit de categorie splash & dash. Ze omarmt me en kust me op de wang. Ik zeg haar dat we eigenlijk wilden gaan. Haar teleurgestelde blik doet me besluiten even met FH te overleggen en nadat hij het groene licht heeft gegeven ga ik naar haar terug. Ze is opgetogen en nadat ze haar sigaretje heeft gerookt gaan we voor de sleutel.

    Op de kamer mijn belofte van een massage waargemaakt. Nadat haar rug aan de beurt is geweest draait ze zich om en vraagt of ik ook haar bovenbenen onder handen wil nemen. Nadat dit volle tevredenheid van haar plaats heeft gevonden vraag ik of er nog iets is wat gemasseerd moet worden en het blijkt dat haar borsten een dergelijke behandeling ook wel willen. Het blijkt het begin van het erotische gedeelte aangezien haar handje met mijn plezierstengel begint te spelen. Ik leg me naast haar neer en mijn hand wordt naar haar poesje gedirigeerd. Terwijl onze handen elkaars edele delen plezieren zoeken onze tongen elkaar op om kennis te maken. Ze legt zich op mij en baant zich al kussend een weg naar beneden om als wederdienst van mijn massage een mondelinge massage van mijn plezierstengel te geven. Na een tijdje haar moeten afremmen om te voorkomen dat mijn plezierstengel zijn nectar voortijdig zou verspreiden. Ze legde zich naast mij en na wat tongzoenen daalde ze weer af, echter dusdanig gepositioneerd dat het duidelijk was dat ze in 69 verder wilde. Haar ene been ging over mijn hoofd heen en ze drukte haar poes tegen mijn mond. Na een tijdje begon ze te schokken en liet zich naast mij neerzakken om even op adem te komen.

    Ze trok mij op zich en mijn topje gleed langs haar knopje. Het was volgens haar de hoogste tijd om de liefde te bedrijven. Om een ongelukje te voorkomen legde ik me naast haar neer en ze zei lachend dat dit het moeilijk zou maken. Ik wees op het rubbertje dat klaar lag en in voor ik iets kon zeggen had ze deze al mondeling aangebracht. Na wat verder anblasen liet ze zich in cowgirl eroverheen zakken. Onze ritmes sloten naadloos op elkaar aan en madam was schijnbaar dusdanig geil dat ze er een tandje bovenop gooide en zichzelf klaar reed. Ze legde zich op mij neer en het was duidelijk dat ze wilde draaien. In een vloeiende beweging lagen we in missio. Rustig begonnen en langzaam de intensiteit opgevoerd. Het kon haar duidelijk ook bekoren gezien de wijze waarop ze lag te kreunen van genot. Haar nagels plantte ze diep in mijn huid en we gingen in overdrive totdat mijn nectar tot de laatste druppel werd opgevangen door het rubbertje. Een zeer geslaagd geil uurtje en een mooie afsluiter van mijn clubjaar.

    Ze vraagt mij of ik de sleutel in de kom wil gooien en ik pak deze van haar over. Als ik weg wil lopen roept ze me terug en wilt nog een knuffel en gelijkertijd overlaadt ze me met kussen. Beneden de sleutel overhandigd aan het dametje dat qua lichaam degene was die het meest mijn perfecte plaatje benaderde en bovendien de eer van de Titty Twister hoog hield door haar prachtige b-cup in alle vrijheid aan de wereld te tonen. Ik zoek FH op in de bar en hij was blij dat we konden gaan. Waar hij tot de conclusie is gekomen dat Samya niets meer voor hem is zal ik er over een tijdje wel weer eens neerstrijken. Al is het maar om te kijken of ik er nog steeds in slaag om de "goede" er tussen uit weet te halen.

    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  7. Onderstaande 16 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 december 2022),Ascari (26 december 2022),bram4826 (26 december 2022),brombeerzuid (26 december 2022),cameltoe slide (25 januari 2023),fg22 (30 december 2022),Firehawk (26 december 2022),forgetskinnyletsgetfatty (26 december 2022),Giodude (27 december 2022),Kurt Cobain (27 december 2022),mechelen (26 december 2022),mentholbear (27 december 2022),Pierke69 ( 2 januari 2023),pret (26 december 2022),WANDELAAR5 (27 december 2022),Wentelt Eefje (27 december 2022)

  8. #1655
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    WEIBERFASNACHTPARTY am 16.02.(siehe Clubseite) im Samya.

    vanKees

  9. #1656
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Samstag, 21.01.2023

    Nett begrüßt von der besten ED war das Prozedere kurz. Ausgerüstet mit Handtücher, neuem Bademantel und Schrankschlüssel begab ich mich erstmal in den Umkleide- und Wellnessbereich. Dort einem der fleißigen ‚guten Geister‘ um das Einheizen des Dampfbades gebeten, was auch prompt erledigt wurde.
    Hoch in den Clubraum, mit Milchkaffee in den Speiseraum um mir mal die um-/neugestaltete Küchenzeile zu begutachten. Oooh, für mich hat es Kantinencharakter. Gefliest bis an die Decke, große Auslage mit verschiedensten Geschnippelten. Was aber selbst für meine 180cm nicht gut einsehbar ist. Die Köchin hat jetzt eigene Uniform, nimmt die Bestellung für das Omlett entgegen und es wird am Tisch serviert. Lecker war es aber der persönliche Kontakt ist verloren gegangen. Schade.
    Mit meinem Wasser runter um das heiße Dampfbad zu geniessen. Dort wie immer alles tiptop sauber und frische Handtücher gibt es an der Rezeption. Erstaunlicherweise war es schon zur Mittagszeit im Clubraum angenehm warm, im Raucherbereich sorgte ein Industrieheizer mit übergroßen Blaserohr für Temperatur (dort sassen die Frauen meistens zum Rauchen). Die „Mittagschicht“ gezählt 20, aber leider aus der Schatzi-Fraktion. Für mich ein Nogo, aber ich brauchte nicht lange zu warten und Rosa erschien. Sie wollte noch mit einer Frau frühstücken. Als es Zeit war kam die Frage: „Was wollen Wir machen“? „Zimmer?“ „Ja“.
    Auf mein Bitten nahm Rosa den Schlüssel für Zimmer 6. Gut temperiert waren alle Zimmer im ersten Stock, habe ich vorab schon getestet.
    Mit Rosa eine schöne Stunde verbracht für 100€! Und ich kenne noch einige Frauen mehr die zu diesem Tarif ‚arbeiten‘.
    Gutes Timing, denn ich hatte noch genug Zeit für ein Kölsch?, mir mein EeefZee Trikot anzuziehen und dann erst erstaunt und dann hoch erfreut den Kantersieg gegen die ‚Fischköppe‘ (Ausdruck vom FC-Uwe!) mitzuerleben.
    Wieder im Clubraum….Hallo, was ist den da passiert?...mindestens 60 Frauen anwesend. Achso Ja, es ist die Boot in Düsseldorf. Da sind auch ein paar Messe-Schwalben am Start. Da kann es sein dass die Tarife für diese Woche nach oben steigen…?
    Das Abend-Buffet war lecker, doch leider regte sich eine Stunde später mein Magen. Glutamat? Das verstimmte mich so, dass kein weiteres Zimmer geplant wurde.
    Wenn sehe ich den da? Diese FRAU…kenne ich. Als ich sie später angesprochen habe, vielen Uns Beide es wie Schuppen von den Augen. EVE…mit ihr war ich vor ca. 2,5 Jahren. Ein Traum von Frau. Und Sie will noch in ein paar Tagen da sein wenn ich wieder kommen kann, ins Samya.

    Ein Nachtrag:
    Die neuen Bademäntel haben keine Taschen! Die Idee dahinter, der Freier kann kein Geld einstecken und verlieren und mit Handy im Clubraum ist damit auch Schluss!!!

    vanKees

  10. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (28 maart 2023),Patjax (19 februari 2023),stimpy3 ( 3 februari 2023),Wentelt Eefje (26 januari 2023)

  11. #1657
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.691
    Thanked
    9.548 in 3.446 posts

    Standaard

    Mobiel werd al tegen opgetreden toen ik er was. En ik heb een saunakilt met zak voor mijn bril + eReader… Mij vangen ze niet zo eenvoudig .

  12. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 februari 2023),stimpy3 ( 3 februari 2023)

  13. #1658
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:49
    Berichten
    41.722
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.447 in 8.523 posts

    Standaard

    Vandaag om 5 uur waren er 40 dames aanwezig en er zouden er nog een 20tal komen werd er zo geschat.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Massi ( 3 februari 2023),mentholbear ( 2 februari 2023),Wentelt Eefje ( 3 februari 2023)

  15. #1659
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.003
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    En ik heb een saunakilt met zak voor mijn bril + eReader…
    Das inderdaad verdraaid handig

    Nooit nodig gehad omdat badjassen altijd zakken hebben, maar als ze zo beginnen is een eigen kilt met zak wel praktisch.

  16. #1660
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Samya was altijd al tegen mobieltjes, maar meestal kon je in de kino nog wel verdekt de tijd doden met je mobiel. En het is ook wel handig om voor het kameren nog even snel een screenshot te maken. Naja, onhandig, maar wel goed om van tevoren te weten. Zelf een badjas meenemen?

  17. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 februari 2023)

  18. #1661
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Ja, das ist erlaubt.
    VanKees

  19. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 februari 2023)

  20. #1662
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Wie sind eure Erfahrungen am Sonntag - tagsüber und früher Abend? Ich muss meine Freikarte noch irgendwie mal benutzen und hab aktuell an anderen Tagen keine Zeit.

  21. #1663
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    SAMYA – DE DISCOCLUB ANNO 2023 – DRIEHOERENTOUR DEEL 1
    6 JANUARI 2023

    Dit bezoek maakt deel uit van mijn ‘drie-hoerentour’ zoals ik het nu placht te noemen, met het gekende aantal dames, door m’n writers block en hoge drukte komt ik nu pas aan schrijven toe. Toch geloof ik dat het algemeen beeld dat ik toen had niet veel is veranderd.
    FAZIT
    1) Werkpunten
    - Dames line-up aan de lage kant door orthodox kerst en nieuwjaarsperiode.
    - Dames mentaliteit en zwakke service-aanbod

    2) neutraal
    Discosfeer eerder lauw, kwam wel op gang maar niet wat ik hier al heb gezien: komt natuurlijk omdat het vroeg in het jaar is?

    3) Positief
    - Welness
    - Toch nog wat van de oude sfeer
    - Ik haalde zoveel uit de 2 lauwe kamergangen als ik kon


    CLUBVERSLAG

    Aangekomen rond 19u kon ik nog makkelijk parking vinden vlak bij de deur. Mijn vrijkaart, waarvoor dank, werd grondig bestudeerd waarop ik mijn felbegeerde ijsbeervel kreeg. Ik was binnen! Ik heb veel getwijfeld of ik wel zou gaan gezien het rond deze periode zo 1 week na oud en nieuw de line-up geen hoogvlieger zou wezen. Ik vreesde echter dat vriesweer of andere omstandigheden een spelbreker konden worden in de komende periode en het me niet meer zou lukken om in Keulen te geraken. Had ik even gelijk daarin: blij dat ik dus gegaan was. En ik had het echt nodig om een soort ‘barrière van plezier’ te maken om 2023 met een positieve noot te starten en een negatief 2022 snel te vergeten. Zoals menig ijsbeer gemerkt zal hebben (of niet…) was Vazkor behoorlijk op de achtergrond geraakt in saunaclubwereld. O, ja, ik ben naar clubs geweest: Babs, Sixsens,… 1 op de 2 keer heb ik er niet over gepost tegen mijn gewoonte in.

    Dit is mijn kans op een nieuwe kickstart anno 2023 en stelde mijn verwachtingen alvast erg laag in qua service van onze huidige lichting ‘Balkanvriendinnen’ op basis van verslagen. Maar goed ook.

    Algemene indruk:
    Het was erg rustig en ik begon mijn clubbezoek met een bezoek aan het Samyaans restaurant. Geen selfservice, nog steeds niet! Een verandering van sinds de Coronamaatregelen dat is blijven plakken, soms? Ik heb er behoorlijk de pest in dat nieuwe gewoonten door de pandemie blijven bestaan.

    De sfeer werd naderhand nog wel beter naarmate de avond vorderde maar het damesaantal bleef toch eerder beperkt. Er werd nog wel gedanst door de dames later. Mijn indruk was toch een gevoel van ‘vergane glorie’, hoop echt dat die nog eens zal terugkeren…ooit. Of is dit een eigen vertekende perceptie?

    Wellness:
    Een van de hoofdspeerpunten van mijn bezoek aan Samya: wellness-first. De sauna en dampcabine zijn top. De relaxruimte is erop vooruitgegaan heb ik de indruk: lange tijd was het onverzorgd maar ze hebben overtijd al een overhaul gemaakt. Vermoedelijk heb ik het reeds aangehaald maar goed, in 2023 is het nu nog steeds tiptop met een mooi relaxmuziekje op de achtergrond dat ik zelfs herkende want het staat op mijn eigenste youtube lijst om tot rust te komen.

    Restaurant & eten:
    Het eten was waar ik dus de avond mee begon en dat was kip en groente en rijst en nog een pikante rode peper. Voor mij mogen ze de selfservice wel weer invoeren maar misschien willen ze het personeel et al niet ontslaan.

    Line-up en kamergangen:

    Dames waren laag in aantal en wat ze aanboden was ook maar zwakjes te noemen. Nog goed dat ik geen superfan ben van orale seksgedeelte, de beren die dat hoog op het vaandel staan hebben maken beter een ommetje naar een andere club. Kussen dasselbste en dat vindt deze beer dan wel weer jammer. Er zijn best wel mooie dames te spotten. Meer dan ooit is Samya dus echt een fuck&go-tent. Dat is de ingesteldheid dat je moet hebben en al de rest dat je eventueel tòch krijgt binnen de scope van je 50€-biljet is extra en kan het maar een opsteker wezen.
    Geen hoogvliegers. De service dat ik de dag erop van mijn favoriete dame kreeg heeft de ervaringen in Samya doen verbleken. De kamergangen die ik vandaag heb gehad, zouden pre-corona afgeschreven zijn geweest als slechte kamergangen. Dat zijn ze ook maar ik gaf er deze geen reet om:
    - ze heeft een mooi kontje,
    - ik kan lekkere tieten beetpakken,
    - haar lijf stevig vastpakken,
    - Ik neem ze doggy tot het komt en masturbeer nog eens naast haar, haar lichaam strelend,
    - en kom er nog zo vaak als mogelijk aan, mss met dansje erbij

    1) Daria - Dealmaker

    2) Lana – Pret met wat 10 jaar terug maar een 3’tje is


    GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***


    Alles in minder dan 30 minuten. Ik kan zeggen ik heb eruit gehaald wat er maar kan inzitten en call it a day.
    Maar diep vanbinnen weet deze beer dat hij toch veel spetterender sessies heeft gehad in deze club. Toch jammer.

    Drukte beren:
    Erg druk, erg vaak meer beren dan dames.

    Einde van de dag:

    Ik bleef niet tot einde, vertrok rond middernacht naar mijn hotel in hartje Keulen. Ik heb eruit gehaald wat erin zit in ieder geval en alleen al dat ik nog eens in een club was en 2 hertjes heb vol geschoten, gaf me voldoende gelukshormonen om verder te gaan. Het is nog niet gedaan, het is een driehoerentoer en de derde zou nog aan de beurt komen in Babylon, de dame die de ervaren 2 kamergangen in Samya in het doet vallen.



    => DEEL 2 IN BABYLON
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 12 februari 2023 om 18:28
    De zwarte wolf

  22. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (28 maart 2023),donkeywonkey (12 februari 2023),forgetskinnyletsgetfatty (12 februari 2023),mentholbear (13 februari 2023),Patjax (12 februari 2023),RudolfValentino (20 februari 2023),Shakir (12 februari 2023),WANDELAAR5 (13 februari 2023),Wentelt Eefje (12 februari 2023)

  23. #1664
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:20
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.603
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Ik kon deze kans niet voorbij laten gaan: Ik had een uitstekend alibi voor een ongestoord middagverblijf in Keulen en ik was in het bezit van een vrijkaartje van dit forum voor de SAMYA. Allereerst hartelijk dank voor dit gratis ticket!

    Door mijn alibi was ik (te) vroeg ter plaatse. Ik overbrugde de wachttijd met een wandeling door de "Forstbotanischer Garten" in de buurt van de club en bereidde me mentaal voor op wat komen ging. Kort na 11 uur was ik een van de eerste klanten bij de deur, belde aan en werd binnengelaten. Het gratis ticket werd zonder problemen geaccepteerd nadat de Thekendame even aan de baas had gevraagd. Uitgerust met een van de nieuwe badjassen (helaas zonder zakken!), slippers en handdoek ging ik na een douche naar de clubruimte.

    Ik weet dat de Samya vooral een avond- of nachtclub is. Maar na een eerste soortgelijke ervaring een paar weken geleden, weet ik ook dat een bezoek overdag zeer de moeite waard kan zijn. Dit zou op deze dag opnieuw bevestigd worden.

    Allereerst kreeg ik na enige wachttijd (de ingrediënten werden nog binnengebracht en klaargemaakt) het ontbijt geserveerd: Broodjes met kaas, toast en roerei met spek en diverse oosterse bijgerechten. Ik vind de procedure van bestellen aan de balie een beetje lastig, maar daar zal wel een goede reden voor zijn. Het smaakte in ieder geval goed en ik kon me uitstekend versterken.

    Dit ontbijt was voor mij dubbel geslaagd omdat ik al snel op het naburige rokersterras de dame in het vizier kreeg die mij een paar weken geleden een heerlijke tijd in de kamer had bezorgd: Chiara - 27j, uit Roemenië, het lange donkerblonde haar aan de voorkant nu iets korter geknipt, zeer slank, A-cup, in mijn ogen super-sexy uitziend in een schaarse roze bikini! Ze registreerde mijn interesse, herkende me waarschijnlijk en we spraken af om elkaar "gleich" te ontmoeten. Het was dus duidelijk: mijn verblijf in de club kon niet meer stuk!

    Na een lekkere koffie in de bar, nog een douche en tandenpoetsen was ik klaar. Chiara nam - net als de vorige keer - eerst een snelle sigarettenomweg en gaf me daarna met een knipoog aan dat het tijd was om te gaan. De tijd met deze vrouw in de kamer was opnieuw zeer teder en intens. We namen een uur de tijd om elkaars lichaam te verkennen en te strelen, hartstochtelijke kussen uit te wisselen en voor mij perfecte, langzame maar gepassioneerde seks te hebben. Ik kan Chiara van harte aanbevelen en zal graag bij haar terugkomen wanneer de gelegenheid zich voordoet.

    Door deze vroege ontmoeting kon ik des te meer ontspannen genieten van de resterende uren in de Samya. Er zou niet genoeg tijd zijn om voor een tweede kamer klaar te geraken, dus kon ik me op mijn gemak wijden aan de sauna en de rustruimte met zijn meditatieve muziek. Het is wel jammer dat er in Samya geen openbare whirlpool is. Na de wellness-sessie genoot ik in de bar van een paar fijne drankjes en knoopte een of ander gesprek aan met enkele van de zeer aantrekkelijke vrouwen. Het werden geen lange gesprekken omdat ik in alle gevallen eerlijk toegaf dat er geen kamer inzat. Maar het waren zeker leuke en vriendelijke contacten. Een speciale vermelding gaat naar de jonge dame die topless op de bank lag en die altijd verleidelijk naar me bleef glimlachen (ik denk dat ze Ariana heet, maar ik weet het niet zeker); ik zou haar zeker een kans hebben gegeven als mijn timing het had toegelaten.

    Maar zo verliet ik de Samya rond 17 uur, zeer ontspannen en tevreden; op dat moment kwamen er meer en meer dames binnen. Tijdens de party in de avond of nacht zijn er waarschijnlijk wel 60 of 70 vrouwen. Party is niet meer voor mij, maar ik hou ook op mijn manier nog steeds van Samya!

  24. Onderstaande 13 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 februari 2023),bram4826 (12 februari 2023),cameltoe slide (28 maart 2023),donkeywonkey (12 februari 2023),Eddy_V (13 februari 2023),mechelen (13 februari 2023),mentholbear (13 februari 2023),molaar (13 februari 2023),Patjax (19 februari 2023),RudolfValentino (20 februari 2023),Shakir (14 februari 2023),WANDELAAR5 (13 februari 2023),Wentelt Eefje (12 februari 2023)

  25. #1665
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    3 april 2023 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    77
    Thanked
    145 in 18 posts

    Standaard

    Kan je in Samya wel bv bij de kleding kluisjes je telefoon checken ? Is er ontvangst ?

  26. #1666
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    De lockers zijn in de kelder... Er zijn wel kleine kluisjes op het gelijkvloers (met dezelfde sleutel), misschien dat de ontvangst daar redelijk is...

  27. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    lqwerty (14 februari 2023)

  28. #1667
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:20
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.603
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lecram030nl Bekijk bericht
    Kan je in Samya wel bv bij de kleding kluisjes je telefoon checken ? Is er ontvangst ?
    Ook bij de kluisjes in de kelder is ontvangst. Toen ik daar stond om (heel discreet) mijn telefoon te checken, heeft een medewerker mij aangesproken en wees mij erop dat dit niet mag. Ik heb dan gevraagd waar in de club het wel mag. Zijn antwoord was onduidelijk ("misschien buiten aan de receptie" of zoiets); ik denk dat hij het zelf niet goed wist. Ik heb een beetje met hem gediscussieerd en hij heeft mij verder met rust gelaten. Ik heb dus gewoon verder gedaan, maar wel zo discreet dat mijn telefoon bijna IN het kluisje was

  29. Onderstaande 3 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 februari 2023),lqwerty (15 februari 2023),mentholbear (15 februari 2023)

  30. #1668
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Am Samstag bin ich ins Samya gefahren - meine Freikarte war nur noch an diesem Wochenende gültig und ich wollte sie nicht verfallen lassen. Danke nochmal für den freien Eintritt.
    Es waren erfreulich wenig Männer da - ich vermute, es liegt daran, dass in Köln gerade Karnevalswochenende ist und die jungen Männer gerade woanders feiern. Dementsprechend hatte ich freie Auswahl bei den rund 40 Frauen. Die Frauen hatten dagegen wenig Auswahl, so dass ich häufiger als sonst angesprochen wurde. Viele Frauen sehr hübsch, einige optisch absolut mein Fall - allerdings hören sich die Gespräche manchmal wie Werbeverkäufe an. Du bekommt dieses und jenes und jenes und dieses für "nur" 100 Euro pro halbe Stunde. Was sagst du dazu?
    Ich sage: Nein.
    Denn mein Bauchgefühl sagte mir: Selbst für 100 bekomme ich bei diesen Frauen sicher keinen guten Service. Es ist einfach die Art, wie dieses Upselling betrieben wird. Wenn mir eine Frau sagen würde: Für 50 Euro bekommst du von mir guten Sex, für 80 Euro noch leidenschaftliche Küsse obendrauf und für 100 Euro gibt es ne Hochzeitsnacht - dann würde ich sagen: Ok. Zeig es mir.
    Aber stattdessen heißt es oft: Für "nur" 100 Euro bekommt du Stellungswechsel, du darfst mich lecken und es gibt Küsschen (auf den Mund, aber ohne Zunge). Da habe ich sogar dem größten Optikkracher des Clubs gesagt: Nein.
    Am Ende des abends hatte ich aber trotzdem noch eine "Hochzeitsnacht" - für 100 Euro. Aber 60 Minuten. Es gibt sie auch im Samya, die hübschen Frauen mit gutem Service. Aber man kann leider nicht spontan mit jeder Frau sofort aufs Zimmer - sonst überraschen einen die Frauen auch gerne auf dem Zimmer mit Nachforderungen, wie ich von einigen Männern erfuhr.
    Ansonsten alles wie immer: Der Clubraum etwas zu dunkel, aber im Gegensatz zum Penelope hängen noch einige Weißlicht-Strahler im Raum, so dass man die Frauen erkennen kann - ansonsten ist es auch am Empfang oder im Restaurant schön hell. Ich konnte also alle Frauen auch mal im "Licht" betrachten.
    Abendessen war ok - Lasagne, Lammhackfleisch und Hähnchendöner - mit Reis. Keine Weltklasse, aber völlig in Ordnung.
    Die Bedienungen an der Theke waren latent genervt und unfreundlich.
    Negativ fielen mir einige der Gäste auf, die so ab 20 Uhr eintrafen - da sind Männer dabei, die sehen gefährlich aus und benehmen sich auch so. Da muss man sehr vorsichtig sein, wenn die dann auch noch Alkohol trinken. Ich bin dann lieber gefahren - es deutete sich ziemliches Aggressionspotential an.

    Insgesamt: Eigentlich immer noch ein sehr schöner Club mit vielen optisch sehr ansprechenden Frauen. Man muss aber bereit sein, entweder lange zu suchen und zu warten und vielleicht ohne Sex wieder zu fahren - oder eben höhere Gebühren zu bezahlen, ohne die Gewissheit das es ein Volltreffer ist.

    Ich würde aber wohl wiederkommen, schließlich hatte ich letztlich ein fantastisches Zimmer zum Normalpreis.

  31. Onderstaande 10 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 februari 2023),Badslippers (19 februari 2023),cameltoe slide (28 maart 2023),le_belge (19 februari 2023),mentholbear (19 februari 2023),Patjax (19 februari 2023),pret (19 februari 2023),stimpy3 (19 februari 2023),WANDELAAR5 (19 februari 2023),Wentelt Eefje (19 februari 2023)

  32. #1669
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.691
    Thanked
    9.548 in 3.446 posts

    Standaard

    Vol goede moed vertrok ik gisteren naar Samya met een vrijkaartje op zak. Ik zou de befaamde zaterdagavond in dit lustoord mee gaan maken. Na 2 uur rijden draaide ik om 20 over 12 de parking op. Na ontvangst van mijn badjas (inderdaad zonder zakken) de club in gegaan en ik bleek de enige man tussen 15 dames. Ik nam een lekkere verse croissant met kaas en een tosti als ontbijt. Dat sloot ik af met een bakje aardbeien!
    Tijd voor een dubbele espresso in de bar. Uiteraard kreeg ik wat aandacht van de dames. 2 meenden mij van afstand “Zimmer” toe te moeten roepen. Daar is nog nooit wat goeds uit gekomen. Het uiterlijk viel mij tegen, bij mijn vorige bezoek was het beter, maar het was ook nog vroeg. De stunners zouden tegen de avond wel komen. 3 gemiddeld aantrekkelijke dames gaven aan niet aan tongzoenen te doen. Nicole is behoorlijk knap en wilde €50 extra voor tongzoenen. Dan maar naar de wat minder aantrekkelijke dames. Inmiddels waren er zo’n 4 mannen in de club. Waarvan 2 naar de kamer verdwenen waren, 1 een lange afspraak had met zijn zo te zien vaste vriendin en ik. Mijn plan was ‘s middags een kamer maken, dan wat ontspannen en ‘s avond feest en dan de kamer op met een meerprijs met een stunner. OK die doorsnee dames zouden vast wel liever wat verdienen ‘s middags dan op de bank hangen.
    Helaas bleek dat niet zo te zijn. Ook de “doorsnee Bulgaartjes” wilden €50 extra voor TZ. Ook Albanese Mara vroeg €50 extra. Ik raakte aardig gefrustreerd ook omdat ik zeer weinig klik voelde met de aanwezige dames. Ik bleef een hele tijd op de bank hangen en verwachtte dat er misschien nog wel een dame naar me toe zou komen. Lisa zat van een afstand te gebaren. Ik wenkte haar om naar mij toe te komen, maar ze gaf aan dat ze niet aan TZ deed. Toen was ik er eigenlijk wel klaar mee. Net zoals Patjax over Firehawk omschrijft. Maar die leuke party op zaterdagavond dan met al die mooie vrouwen waar ik voor gekomen was? Ik maakte even een rekensommetje: 2 kamers in het nabij gelegen Babylon, wat nog wat dichter bij huis ligt, zou voor mij €10 goedkoper zijn (kamer €40 minder per stuk en €70 entree). En de dames zijn daar mooier dan wat er gistermiddag bij Samya zat. Zou ik hier nog 3 uur wachten? Ik had niet het geduld van Beron en ik ben opgestapt. Bij de receptie uitleg gegeven over mijn teleurstelling en reden van vertrek. De receptie dame haalde Adi (?) er nog bij. Kennelijk de manager. Ook aan hem heb ik uitgelegd dat zowel de dames als hij zelf op deze manier minder klanten zouden hebben, in ieder geval -1. Ook gezegd dat ik begreep dat de dames zelfstandig zijn en dat ik hun niets verwijt.
    Op de parkeerplaats overwogen wat ik zou doen: Sixsens, Babylon of Daniela (in GG). Uiteindelijk gekozen voor Daniela. Sixsens is niet de meest handige route vanuit Samya. De kortere terugreis vanuit GoldenGate gaf uiteindelijk de doorslag omdat ik al zo’n stuk gereden had naar Samya en nog een stuk moest rijden naar de volgende club. Dus vertrokken naar GoldenGate waar ik stamgasten L, L, R, W en J trof en 2 heerlijke kamers met Daniela maakte en ook Abby te pakken kreeg voor een prima kamertje. €70 entree en €60 “bespaard” op 3 kamers (uurprijs €130 in GG ipv €150 in Samya incl TZ) toch €10 meer dan ik in Samya zou hebben uitgegeven (de entree daar even niet meegerekend omdat ik een vrijkaartje had). De logica van een ijsbeer…. Maar wel met een veel beter gevoel, ontspannen ‘s avonds in een uurtje naar huis gereden.
    Helaas ik ga dood zonder ooit de beroemde zaterdagavond in Samya meegemaakt te hebben en ik kan daar prima mee leven. Dat Samya boek gaat dicht voor mij tenzij er daar iets drastisch verandert.

  33. Onderstaande 12 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (28 maart 2023),donkeywonkey ( 6 maart 2023),fervent ( 5 maart 2023),Meme Moo ( 5 maart 2023),mentholbear ( 5 maart 2023),molaar ( 5 maart 2023),mynasch ( 5 maart 2023),noglangnietuitgewandeld ( 5 maart 2023),pret ( 5 maart 2023),snaal88 ( 5 maart 2023),Ties85 ( 5 maart 2023),Toetebel ( 5 maart 2023)

  34. #1670
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Vol goede moed vertrok ik gisteren naar Samya met een vrijkaartje op zak. Ik zou de befaamde zaterdagavond in dit lustoord mee gaan maken. Na 2 uur rijden draaide ik om 20 over 12 de parking op.

    De logica van een ijsbeer…. Helaas ik ga dood zonder ooit de beroemde zaterdagavond in Samya meegemaakt te hebben
    Het is idd volstrekt logisch om al om 12.20 uur naar Samya te gaan om de "beroemde" zaterdagavond in Samya mee te maken waarvan ik mag veronderstellen dat het algemeen bekend is dat deze zo rond 22.00 uur van start gaat.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  35. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 6 maart 2023),Giodude ( 8 maart 2023),Pierke69 (25 maart 2023),satanic surfer ( 7 maart 2023),Wentelt Eefje (10 maart 2023)

  36. #1671
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.691
    Thanked
    9.548 in 3.446 posts

    Standaard

    Inderdaad. Het slechtste aan mijn plan was de aanvangstijd. Ik had lekker thuis moeten blijven en pas later moeten gaan. Eigen schuld.

  37. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 5 maart 2023)

  38. #1672
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    OSTERPARTY am 13.04.2023

    Ich werde bei meinem nächsten Besuch nachfragen, was sich die "Chefes" da gedacht haben. Denn Ostern ist eine Woche vorher.

    Auch wegen Ramadan kann es nicht sein, der endet erst am 21.04.

    vanKees

  39. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 6 maart 2023)

  40. #1673
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    OSTERPARTY am 13.04.2023

    Ich werde bei meinem nächsten Besuch nachfragen, was sich die "Chefes" da gedacht haben. Denn Ostern ist eine Woche vorher.

    Auch wegen Ramadan kann es nicht sein, der endet erst am 21.04.

    vanKees
    te laat w2 was je al voor

  41. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (10 maart 2023)

  42. #1674
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    te laat w2 was je al voor
    DS, wenn dann mußt Du schon ein bißchen mitdenken. Wann ist dieses Jahr Ostern? Und an welchem Tag ist die Party?
    Das Motto heißt Osterparty, und nicht "nicht gefundene Ostereier-Party".


    vanKees

  43. #1675
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    DS, wenn dann mußt Du schon ein bißchen mitdenken. Wann ist dieses Jahr Ostern? Und an welchem Tag ist die Party?
    Das Motto heißt Osterparty, und nicht "nicht gefundene Ostereier-Party".


    vanKees
    SAM-2023-04-13-Oster-Party-1.jpg

    is toch veel netter

 

 
Pagina 67 van 73 EersteEerste ... 1757636465666768697071 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.

  FKK Artemis 468*60